Connect with us

SDG's

Η Bayer επιβεβαιώνει την ηγετική της θέση στη βιωσιμότητα

Ο αναγνωρισμένος οργανισμός αξιολόγησης CDP (πρώην «Project Carbon Disclosure Project») ανακοίνωσε πως η Bayer αποτελεί μία από τις κορυφαίες πολυεθνικές εταιρείες στην κατηγορία του κλίματος για μία ακόμη φορά, απονέμοντάς της την υψηλότερη βαθμολογία «Α».

Το CDP αξιολόγησε περισσότερες από 8.000 εταιρείες, εστιάζοντας στον τρόπο που αντιμετωπίζουν τις προκλήσεις της κλιματικής αλλαγής σε στρατηγικό επίπεδο. Περίπου μόνο το 2% (179 εταιρείες) πέτυχαν βαθμολογία Α. Οι θεσμικοί επενδυτές προσδοκούν ολοένα και περισσότερο από τις εταιρείες να εφαρμόζουν στρατηγική που συμβάλει στη βιωσιμότητα και θεωρούν την αξιολόγηση CDP ως βάση για τις επενδυτικές τους αποφάσεις.

«Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι που από το 2005 λαμβάνουμε αδιάλειπτα πολύ καλές αξιολογήσεις από το CDP και για μια ακόμη φορά η Bayer συμπεριλαμβάνεται στον κατάλογο Climate A», δήλωσε ο Werner Baumann, Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Bayer AG. «Ως κορυφαία εταιρία καινοτομίας, στοχεύουμε έως το 2030 να επιτύχουμε ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα στις λειτουργίες μας. Συνεπώς, θα προωθήσουμε τη μείωση των αερίων του θερμοκηπίου σε όλη την αλυσίδα εργασιών μας«.

Ο Paul Simpson, Διευθύνων Σύμβουλος του CDP, δήλωσε: «Θέλω να συγχαρώ τις εταιρείες που κατάφεραν και αυτή τη χρονιά να εξασφαλίσουν την παρουσία τους στην λίστα A του CDP και να αποτελέσουν παράδειγμα για το πρόγραμμα δράσεων και τη διαφάνεια σχετικά με το περιβάλλον. Οι επιχειρηματικοί κίνδυνοι από την κλιματική αλλαγή, την αποψίλωση των δασών και την μόλυνση του υδροφόρου ορίζοντα είναι τεράστιοι – όπως επίσης και οι ευκαιρίες αντιμετώπισής τους – και είναι σαφές πως ο ιδιωτικός τομέας καλείται να διαδραματίσει  καθοριστικό ρόλο σε αυτή την κρίσιμη εποχή. Οι εταιρείες της A List καθοδηγούν την αγορά στη βιώσιμη διαχείριση, αντιμετωπίζοντας τους περιβαλλοντικούς κινδύνους, ώστε να είναι έτοιμοι να ευημερήσουν στην οικονομία του αύριο».

Η προστασία του περιβάλλοντος και η αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής αποτέλεσαν μεγάλες προτεραιότητες για την Bayer εδώ και πολλά χρόνια. «Εντείνουμε περαιτέρω τις προσπάθειές μας για το κλίμα σε συμφωνία με τους στόχους βιώσιμης ανάπτυξης της Συμφωνίας των Παρισίων», αναφέρει ο Matthias Berninger, Επικεφαλής Δημοσίων Σχέσεων και Βιωσιμότητας στη Bayer ΑG.

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

10# Λιγότερες Ανισότητες

Vodafone:Έρευνα για τη θέση των γυναικών στις επιχειρήσεις

Η Vodafone, στο πλαίσιο της δέσμευσής της για την ενδυνάμωση των γυναικών, πραγματοποίησε για πρώτη φορά στην Ελλάδα έρευνα με αντικείμενο τη θέση των γυναικών και τις έμφυλες διακρίσεις στο χώρο εργασίας.

Η έρευνα, με τίτλο “Breaking the Glass Ceiling”, θα παρουσιαστεί το Σάββατο 7 Μαρτίου στα Digital Disruption Sessions που πραγματοποιούνται στο πλαίσιο του Delphi Economic Forum V.

Με επίκεντρο τη βιώσιμη ανάπτυξη, η Vodafone υιοθετεί εταιρικές πολιτικές και πρωτοβουλίες, οι οποίες στηρίζουν τις γυναίκες στην επαγγελματική και προσωπική τους ζωή. Σε αυτό το πλαίσιο, προχώρησε, με τη συμβολή και επιμέλεια του Alba Graduate Business School, The American College of Greece και του Οργανισμού για την Επαγγελματική Ενδυνάμωση των Γυναικών Women On Top, στην υλοποίηση της έρευνας “Breaking the Glass Ceiling”, μελετώντας τις αντιλήψεις και τις εμπειρίες γυναικών και εκπροσώπων επιχειρήσεων σε σχέση με: 

  • Τις έμφυλες διακρίσεις σε εργασιακά περιβάλλοντα 
  • Την εναρμόνιση επαγγελματικής και προσωπικής ζωής 
  • Τις δεξιότητες – τεχνολογικές και μη – την εκπαίδευση και ανάπτυξη
  • Τη βία και παρενόχληση στην εργασία
  • Τα κοινωνικά στερεότυπα περί φύλου 

Η Vodafone πήρε την πρωτοβουλία για την εκπόνηση αυτής της έρευνας, στο πλαίσιο της δέσμευσής της στη δημιουργία μιας ψηφιακής κοινωνίας ίσων ευκαιριών. Η μελέτη αυτή είναι ένα ακόμα εργαλείο στο οποίο επενδύει η εταιρεία ώστε να τεθούν τα θεμέλια για τη χαρτογράφηση των συνθηκών στην Ελλάδα σε θέματα έμφυλων διακρίσεων και να ξεκινήσει η συζήτηση για την υιοθέτηση πρακτικών, τόσο από τις εταιρείες όσο και από την Πολιτεία, που θα «σπάσουν» τη γυάλινη οροφή και θα ενδυναμώσουν τις γυναίκες στο χώρο εργασίας. 

Αξίζει να σημειωθεί ότι ήδη η Vodafone δραστηριοποιείται σε αυτή την κατεύθυνση, με πλήθος δράσεων όπως:

  • Παροχή 16 επιπλέον εβδομάδων πλήρως αμειβόμενης άδειας στις νέες μητέρες, σε συνδυασμό με την παροχή, επιπλέον 10 ημερών άδειας στους νέους πατέρες για την στήριξη της οικογένειάς τους
  • Παροχή σε γυναίκες που άφησαν την καριέρα τους για 1 έως 10 χρόνια, της δυνατότητας να επιστρέψουν στην αγορά εργασίας, μέσω του προγράμματος Vodafone Reconnect
  • Παροχή σε έφηβες ηλικίας 14 έως 18 ετών πενθήμερων εκπαιδευτικών εργαστηρίων στη συγγραφή κώδικα μέσα από το πρόγραμμα #CodeLikeAGirl
  • Υποστήριξη της πρωτοβουλίας του ΟΗΕ HeForShe που αφορά στην προώθηση της ισότητας των φύλων
  • Υλοποίηση προγραμμάτων ενδυνάμωσης γυναικών που συνδυάζουν την καθοδήγηση με την εκπαίδευση στον εργασιακό χώρο
  • Εφαρμογή Πολιτικής για την Ενδοοικογενειακή Βία που αφορά σε εργαζόμενους της Vodafone ή συγγενείς τους
  • Υλοποίηση προγράμματος εκπαίδευσης Unconscious Bias για την επιλογή αλλά και την αξιολόγηση των εργαζομένων
  • Δωρεάν πρόσβαση για τους συνδρομητές (σταθερής και κινητής) της Vodafone στη Γραμμή SOS 15900 που λειτουργεί η Γενική Γραμματεία Ισότητας των Φύλων

Στόχος αυτού του δομημένου πλάνου δράσεων της Vodafone για την ενδυνάμωση της γυναίκας, είναι να προσφέρει σημαντικές ευκαιρίες επαγγελματικής εκπαίδευσης και εξέλιξης στις γυναίκες και να συμβάλει στην ισότιμη συμμετοχή τους στην οικονομική και κοινωνική ζωή. 

Τα ευρήματα της έρευνας θα παρουσιαστούν αναλυτικά στο πλαίσιο των Digital Disruption Sessions, σε μια συζήτηση με εκπροσώπους φορέων και επιχειρήσεων, στις 7 Μαρτίου, στους Δελφούς.

Περισσότερα

8# Αξιοπρεπής Εργασία & Οικονομική Ανάπτυξη

adidas Hellas: Αναγνωρίστηκε από το Top Employers Institute

Η adidas Hellas αναγνωρίστηκε επίσημα από το Top Employers Institute ως κορυφαίος εργοδότης, “Top Employer 2020” για την Ελλάδα.

Μάλιστα, την ίδια αναγνώριση για το 2020 απέσπασε και η adidas Ρουμανίας. Οι οργανισμοί που πιστοποιούνται ως Top Employers, έχουν αφοσιωθεί στην παροχή άριστων εργασιακών συνθηκών στους εργαζομένους τους, μέσα από πρωτοποριακές πρακτικές ανθρώπινου δυναμικού που θέτουν σαν πρώτη προτεραιότητα τον άνθρωπο.

Ο CEO του Top Employers Institute David Plink δηλώνει: «Για να αναγνωριστεί ως Top Employer, ένας οργανισμός πρέπει να αποδείξει ότι η εφαρμογή των στρατηγικών για το ανθρώπινο δυναμικό εμπλουτίζει το εργασιακό περιβάλλον προς όφελος των εργαζομένων. Οι πιστοποιημένοι συμμετέχοντες είναι λαμπρό παράδειγμα αφοσίωσης στις καλές πρακτικές ανθρωπίνου δυναμικού και στη συνεχή δέσμευση για ενδυνάμωση των εργαζομένων τους, με στόχο ένα καλύτερο εργασιακό περιβάλλον».

Το Παγκόσμιο Πρόγραμμα Πιστοποίησης Top Employers Institute έχει πιστοποιήσει και αναγνωρίσει πάνω από 1.600 κορυφαίους εργοδότες με τον τίτλο του “Top Employer” σε 119 χώρες. 

Η Έρευνα Καλύτερων Πρακτικών Ανθρώπινου Δυναμικού περιλαμβάνει πάνω από 100 ερωτήματα που καλύπτουν 600 πρακτικές «Ανάπτυξης Εργαζομένων» σε 10 θεματικές ενότητες: Στρατηγική Ταλέντου, Σχεδιασμός Εργατικού Δυναμικού, Απόκτηση Ταλέντων, Αφομοίωση Εργαζομένων, Μάθηση και Ανάπτυξη, Διαχείριση Απόδοσης, Ανάπτυξη Ηγετικών Ικανοτήτων, Διαχείριση Σταδιοδρομίας και Ανέλιξης, Αποδοχές, Παροχές και Κουλτούρα.

Περισσότερα

14# Ζωή στο Νερό

WWF: «Διαδικτυακό παιχνίδι» κατά των εκπομπών CO2

Τα ψάρια και τα θαλασσινά πάντοτε είχαν ιδιαίτερη θέση στο τραπέζι μας; Τι αντίκτυπο έχουν στο περιβάλλον οι καταναλωτικές μας επιλογές; Γιατί ορισμένες επιλογές μας σε ψαρικά κάνουν καλό στις θάλασσές μας, ενώ κάποιες άλλες επιδεινώνουν ακόμα και την κλιματική κρίση;

Απαντήσεις σε αυτά τα ερωτήματα δίνει το νέο διαδικτυακό παιχνίδι του WWF (https://www.wwf-finprint.org/gr) που μέσα από ένα εικονικό υποθαλάσσιο ταξίδι ενημερώνει τους καταναλωτές για τα στάδια της παραγωγής, αλιείας και μεταφοράς ψαρικών και τις επιπτώσεις τους για το κλίμα. Στο πλαίσιο του παιχνιδιού, οι χρήστες καλούνται να επιλέξουν μεταξύ διαφορετικών ειδών ψαρικών, μεθόδων αλιείας και μεθόδων μεταφοράς. Ανάλογα με τις επιλογές που κάνει κάθε χρήστης, το παιχνίδι του WWF υπολογίζει με ακρίβεια τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (CO2) που εκλύονται κάθε φορά και εξηγεί με απλό και κατανοητό τρόπο τι σημαίνει αυτό για το περιβάλλον, αλλά και πώς μπορούμε να μειώσουμε το καταναλωτικό αποτύπωμά μας. 

Στόχος του παιχνιδιού είναι να ενημερώσει και να ευαισθητοποιήσει τους καταναλωτές για τον αντίκτυπο που έχουν οι διατροφικές τους συνήθειες στο περιβάλλον και το κλίμα, προκειμένου να κινητοποιηθούν και να αναλάβουν ενεργό δράση, κάνοντας πιο υπεύθυνες επιλογές στα ψάρια και θαλασσινά της προτίμησής τους. 

Με την κλιματική κρίση να απειλεί τη φύση, τις ανθρώπινες δραστηριότητες, όπως την αλιεία, ακόμα και τη διατροφή μας, η ανάγκη να δράσουμε για το καλό του πλανήτη και των θαλασσών μας είναι πιο επιτακτική από ποτέ.  Σημειώνεται ότι η Ευρωπαϊκή Ένωση είναι σήμερα ο μεγαλύτερος εισαγωγέας ψαρικών παγκοσμίως και ότι σε ποσοστό άνω του 50% η ζήτηση για ψαρικά καλύπτεται από εισαγόμενα προϊόντα, με τις αντίστοιχες επιπτώσεις των σταδίων της παραγωγής και της μεταφοράς για το κλίμα. Αυτό σημαίνει ότι μέσω της σωστής ενημέρωσης, όλοι μας ως καταναλωτές μπορούμε να δώσουμε τη δική μας μάχη κατά της κλιματικής κρίσης, αρχίζοντας από την αλλαγή στις αγοραστικές μας συνήθειες κι επιλογές.

Περισσότερα
Test

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΑΠΟΨΕΙΣ