Connect with us

3# Καλή Υγεία & Ευημερία

Η Ε. Μενεγάκη backstage στην καμπάνια για τον καρκίνο του μαστού

H Ελένη Μενεγάκη, η Ελληνίδα Πρέσβειρα της Εκστρατείας για τον Καρκίνο του Μαστού του Ομίλου Estée Lauder Companies, φωτογραφίζεται για 8η χρονιά, επικοινωνώντας με αυτόν τον τρόπο τη σημασία της πρόληψης και της έγκαιρης διάγνωσης, ενισχύοντας δυναμικά το μήνυμα της καμπάνιας. 

Από το 2005, το μήνυμα του Ομίλου Estée Lauder Companies παραμένει το ίδιο δυνατό και επίκαιρο, συμβάλλοντας σημαντικά στον αγώνα κατά του καρκίνου του μαστού. Για ακόμα μια χρονιά, στην Ελλάδα ο Όμιλος συνεργάζεται αποκλειστικά με τον γνωστό σχεδιαστή Δούκα για τον σχεδιασμό του ροζ βραχιολιού – σύμβολο του αγώνα κατά της νόσου, που χαίρει θερμής αποδοχής από το κοινό και συμβάλλει σημαντικά στη συγκέντρωση χρημάτων για  την ενίσχυση του σπουδαίου έργου της Ελληνικής Αντικαρκινικής Εταιρείας.

Η Estée Lauder Hellas, είναι ιδιαίτερα περήφανη για τη συμβολή της, καθώς τον τελευταίο μόνο χρόνο, έχουν πραγματοποιηθεί περισσότερες από 1500 δωρεάν μαστογραφίες από τον κινητό μαστογράφο, σε όλη την Ελλάδα.

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

17# Συνεργασία για τους Στόχους

Η DUR στηρίζει το Pink the City 2020

Την εκδήλωση – θεσμό για την Πάτρα και την Δυτική Ελλάδα, Pink the City 2020, στηρίζει για μια ακόμα χρονιά η DUR με στόχο την ευαισθητοποίηση και ενημέρωση του κοινού για τον καρκίνο του μαστού. 

Η φετινή διοργάνωση του Pink the City 2020 διεξάγεται διαδικτυακά από 1-25 Οκτωβρίου και καλεί το κοινό μέσα από ατομικές και ομαδικές δράσεις να υποστηρίξει την πρωτοβουλία και να διαδώσει το μήνυμα χρωματίζοντας το διαδίκτυο με την ελπίδα. Η DUR ντύνει και φέτος τους εθελοντές της διοργάνωσης με τα χαρακτηριστικά DUR t-shirts στηρίζοντας πιστά την ευαισθητοποίηση για τον καρκίνο του μαστού. Το ηχηρό μήνυμα για την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση για τον καρκίνο του μαστού δίνεται μέσα από διαδικτυακά events και δράσεις που μεταδίδονται κάθε Κυριακή του Οκτωβρίου από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης του Συλλόγου.

Στο πλαίσιο της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, η DUR που δραστηριοποιείται για πάνω από μισό αιώνα, θεωρεί οικειοθελή της δέσμευση την συνεισφορά στην κοινωνία για έναν τόσο σημαντικό σκοπό, βρισκόμενη στο πλευρό των γυναικών. 

Περισσότερα

10# Λιγότερες Ανισότητες

Playmobile: Οι μύθοι του Αισώπου στο Play & Give

Το πρόγραμμα PLAΥMOBIL Play & Give επιστρέφει για 9η χρονιά για να προσφέρει χαρά σε μικρούς και μεγαλύτερους φίλους αλλά και για να συμβάλλει στο έργο του Συλλόγου «ΟΡΑΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ».

Η PLAYMOBIL επιλέγει κάθε χρόνο για το πρόγραμμα και μια ξεχωριστή θεματική που συνδυάζει, το παιχνίδι, την ψυχαγωγία και τις αξίες. Αυτή τη χρονιά, δίνει τέλος σε μια αναμονή 25 αιώνων και φέρνει «στη ζωή» τους μύθους του Αισώπου στη μορφή των αναγνωρίσιμων αγαπημένων φιγούρων της!

Οι μύθοι του Αισώπου, έχουν μεγαλώσει αμέτρητες γενιές προσφέροντας μια σειρά από χρήσιμα ηθικά διδάγματα που βοηθούν στη διαμόρφωση του χαρακτήρα  των παιδιών αλλά και της αντίληψης τους για τον κόσμο. Η νέα σειρά της PLAYMOBIL έχει σκοπό να κάνει αυτούς τους μύθους μια πιο ζωντανή εμπειρία και να συνδυάσει τη διαπαιδαγώγηση με τη γνωριμία της αρχαίας μας κληρονομιάς.

12 διαφορετικά ζωάκια PLAYMOBIL αποκτούν ανθρωπόμορφα χαρακτηριστικά για να διδάξουν μέσα από το παιχνίδι την ευγνωμοσύνη, την εμπιστοσύνη, τη φιλία και άλλες αξίες με απλό και κατανοητό τρόπο.

Στο κουτί του PLAYMOBIL Play & Give: Μύθοι του Αισώπου περιλαμβάνεται ένα βιβλίο 32 σελίδων με 7 μύθους, που θα βοηθήσει τους γονείς και τα παιδιά τους να αναπαραστήσουν τις γνωστές αλληγορίες του Αίσωπου, όπως: 

  • Ο λαγός και η χελώνα
  • Το λιοντάρι και ποντίκι
  • Ο ψεύτης βοσκός
  • Ο Μυλωνάς, ο γιος του και ο γάιδαρος
  • Η αλεπού και τα σταφύλια
  • Ο κόρακας και η αλεπού
  • Ο γάιδαρος που κουβαλούσε αλάτι

Το φετινό PLAYMOBIL Play & Give, είναι ένα συλλεκτικό σετ και όπως κάθε χρόνο, μέρος των εσόδων από τις πωλήσεις του θα διατεθεί για την ενίσχυση του Συλλόγου «ΟΡΑΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ».  Περισσότερες πληροφορίες για το Πρόγραμμα και το βιβλίο του PLAYMOBIL Play & Give μπορείτε να βρείτε στο https://www.playmobil.gr και στην κοινότητα της PLAYMOBIL στο Facebook https://www.facebook.com/PlaymobilHellas. Όπως κάθε χρόνο, μέρος των εσόδων θα διατεθεί για την ενίσχυση των σκοπών του Συλλόγου «ΟΡΑΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ».

Περισσότερα

3# Καλή Υγεία & Ευημερία

Eξετάσεις πρόληψης καρκίνου του μαστού προτεραιότητα εν μέσω πανδημίας

Ο Οκτώβριος αποτελεί τον μήνα ενημέρωσης και πρόληψης για τον καρκίνο του μαστού, με στόχο την ενίσχυση της πληροφόρησης και της ευαισθητοποίησης γύρω από την έγκαιρη διάγνωση, θεραπεία και πρόληψη της συγκεκριμένης νόσου.

Σύμφωνα με τον Εθνικό Οργανισμό Υγείας, το 2018 στην Ελλάδα, ο καρκίνος του μαστού αποτέλεσε τον συχνότερα εντοπισμένο καρκίνο σε γυναίκες με 7.734 νέες διαγνώσεις, ενώ στο γενικό πληθυσμό, ο καρκίνος του μαστού είναι ο δεύτερος πιο συχνός καρκίνος μετά τον καρκίνο του πνεύμονα. Όσον αφορά τη θνητότητα, ο καρκίνος του μαστού αποτέλεσε την 3η αιτία θανάτου από καρκίνο στο σύνολο του πληθυσμού. 

Όπως αναφέρει η Δρ. Αθηνά Βούρτση, Ειδική Ακτινοδιαγνώστρια Μαστού, Ιδρυτική Πρόεδρος & Γενική Γραμματέας της Ελληνικής Εταιρείας Απεικόνισης Μαστού και Deputy Secretary της SIS, «Ο φετινός Οκτώβριος που έχει καθιερωθεί επί σειρά ετών ως μήνας πρόληψης για τον καρκίνο του μαστού μας βρίσκει εν μέσω της γνωστής πανδημίας που έχει αλλάξει κατά πολύ τον τρόπο ζωής μας και έχει προσθέσει άγχος και αγωνία για το αύριο. Ωστόσο, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι ως προς την πρόληψη του καρκίνου του μαστού δεν έχει αλλάξει απολύτως τίποτε. Οι γυναίκες συνεχίζουν να νοσούν όπως και πριν την πανδημία. Η εκτιμώμενη συχνότητα καρκίνου του μαστού στη χώρα μας είναι 6.000 νέες περιπτώσεις ετησίως ενώ 2.000 γυναίκες χάνουν την  ζωή τους από την νόσο κάθε χρόνο. Συνεπώς είναι ιδιαίτερα σημαντικό όλες οι γυναίκες από την ηλικία των 40 ετών να συνεχίσουν να είναι τακτικές και συνεπείς στους ελέγχους τους και να γνωρίζουν ότι στις δομές υγείας λαμβάνονται όλες οι προφυλάξεις για την αποφυγή μετάδοσης του ιού. Εμείς συνεχίζουμε με θέρμη και αισιοδοξία να παροτρύνουμε τις γυναίκες να κάνουν τους ελέγχους τους, διότι η επιστήμη μας έχει αποδείξει ότι η πρόληψη είναι η μοναδική αποτελεσματική λύση για την καταπολέμηση της νόσου». 

Η Δρ. Αλεξάνδρα Νικήτα, Ακτινοδιαγνώστρια, προσέθεσε, «Η πανδημία COVID-19 έχει επηρεάσει σχεδόν κάθε πτυχή της ζωής μας. Ο φόβος και το άγχος της ιατρικής επίσκεψης αλλά και η επικέντρωσή μας στην υγειονομική κρίση των τελευταίων μηνών και στις συνέπειες της μας απομακρύνει από την υποχρέωση να ελέγχουμε τακτικά την υγεία μας. Η καθυστέρηση στον έλεγχο οδηγεί σε καθυστέρηση στη διάγνωση με αποτέλεσμα την ανάγκη πιο εκτεταμένης θεραπείας και πολλές φορές με συνέπεια τη χειρότερη πρόγνωση. Τηρώντας ενδεδειγμένες διαδικασίες ο έλεγχος μπορεί να πραγματοποιηθεί με πλήρη ασφάλεια. Μην αναβάλετε τον προληπτικό έλεγχο του μαστού. Ο τακτικός έλεγχος είναι το ισχυρότερο όπλο στη μάχη κατά του καρκίνου του μαστού».

Στην Ευρώπη, ο καρκίνος του μαστού κατείχε το υψηλότερο ποσοστό (26,4%) μεταξύ όλων των τύπων καρκίνου στις γυναίκες, με 522.513 νέες διαγνώσεις, πολύ αυξημένες σε σχέση με τις διαγνώσεις του καρκίνου του παχέος εντέρου (ποσοστό 11,5% και 228.067 νέες διαγνώσεις) και τον καρκίνο του πνεύμονα (ποσοστό 8% και 158.196 νέες διαγνώσεις). Καθώς οι πιθανότητες θεραπείας εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό από την έγκαιρη διάγνωση της νόσου, οι περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες έχουν υιοθετήσει αποτελεσματικά προγράμματα εξετάσεων για την πρόληψη του καρκίνου του μαστού. Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας συνιστά τη μαστογραφία σε όλες τις γυναίκες μεταξύ 50 και 69 ετών, όπου οι πιθανότητες εμφάνισης της νόσου είναι υψηλότερες. 

Την περίοδο της πανδημίας που διανύουμε, οι μονάδες υγείας έχουν υιοθετήσει αυστηρότερες πρακτικές ασφάλειας, προκειμένου να περιορίσουν τον κίνδυνο έκθεσης των νοσούντων στον κορονοϊο. Ταυτόχρονα, πολλά προγράμματα θεραπείας για τον καρκίνο έχουν τροποποιηθεί, ούτως ώστε οι ασθενείς να περνούν λιγότερο χρόνο στο νοσοκομείο. Η χρονική απόσταση μεταξύ των ιατρικών ραντεβού έχει αυξηθεί, προκειμένου να αποφεύγεται η επαφή των ασθενών μεταξύ τους, περισσότερα ραντεβού πραγματοποιούνται πλέον μέσω του τηλεφώνου ή του διαδικτύου, ενώ ο χρόνος παραμονής στο νοσοκομείο μετά τη χειρουργική επέμβαση έχει μειωθεί. Σε ορισμένες περιπτώσεις, έχει περιοριστεί και ο αριθμός των επισκέψεων που απαιτείται για την ολοκλήρωση των προγραμμάτων χημειοθεραπείας ή ακτινοθεραπείας. 

Οι παθήσεις του μαστού, όπως είναι γνωστό, είναι ιδιαίτερα επιζήμιες για την υγεία, την επιβίωση και την ποιότητα της ζωής των γυναικών. Στην πραγματικότητα, ο καρκίνος του μαστού αποτελεί την πιο κοινή παθολογία των γυναικών, επηρεάζοντας περίπου μία στις οκτώ γυναίκες. Οι εξετάσεις πρόληψης του καρκίνου συμβάλουν καθοριστικά στην έγκαιρη διάγνωση, αυξάνοντας σημαντικά τις πιθανότητες επιτυχούς θεραπείας. Η καθυστέρηση της εξέτασης για τον καρκίνο του μαστού μπορεί να οδηγήσει σε έλλειψη της έγκαιρης διάγνωσης της νόσου, όταν ακόμα βρίσκεται στα αρχικά στάδια, με αποτέλεσμα η θεραπεία να είναι πολύ πιο δύσκολη, όταν ανιχνευτεί σε προχωρημένο στάδιο.

Στο πλαίσιο του μήνα Ενημέρωσης & Πρόληψης για τον Καρκίνο του Μαστού, η GE Healthcare υλοποιεί την καμπάνια ευαισθητοποίησης με τίτλο «Μην το αναβάλλεις!», σχετικά με τη σημαντικότητα του ετήσιου προληπτικού ελέγχου του μαστού και απευθύνεται σε γυναίκες όλων των ηλικιών.

Περισσότερα
κουφώματα pvc τεχνοπαν

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΑΠΟΨΕΙΣ