Connect with us

SDG's

Η Generali στις 100 πιο βιώσιμες εταιρείες παγκοσμίως για το 2020

Η Generali συγκαταλέχθηκε μεταξύ των 100 πιο βιώσιμων εταιρειών παγκοσμίως για το 2020, σύμφωνα με την 16η έκδοση της Corporate Knights, μετά από αξιολόγηση 7.395 εταιρειών, με έσοδα άνω του 1 δις ευρώ.
Μεταξύ των 100 διακεκριμένων εταιρειών, οι 49 είναι από την Ευρώπη, οι 29 από τις Ηνωμένες Πολιτείες και τον Καναδά, 18 από την Ασία, 3 από την Νότια Αμερική και μία από την Αφρική.

Αυτή η σημαντική αναγνώριση επιβεβαιώνει τη δέσμευση της Generali για βιώσιμη ανάπτυξη, γεγονός που παίζει καταλυτικό ρόλο στο στρατηγικό πλάνο του Ομίλου «Generali 2021».

Η Generali έχει θέσει ως στόχο μέχρι το 2021 να διαθέσει 4,5 δις ευρώ σε «πράσινες» και βιώσιμες επενδύσεις και να παρουσιάσει αύξηση κατά 7-9% στα ακαθάριστα εγγεγραμμένα ασφάλιστρα σε πράσινα και κοινωνικά προϊόντα.

Επιπλέον, το Σεπτέμβριο του 2019 η Generali εξέδωσε το πρώτο Πράσινο Ομόλογο του ευρωπαϊκού ασφαλιστικού τομέα, ύψους 750 εκατ. ευρώ.
Σε ό,τι αφορά τις άμεσες περιβαλλοντικές επιπτώσεις, το 2018, οι ενεργειακές ανάγκες του Ομίλου καλύφθησαν κατά 88% από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.

Η δέσμευση της Generali για βιωσιμότητα επιβεβαιώνεται και από τη διάκρισή της σε πολλούς ακόμα δείκτες βιωσιμότητας, όπως ο δείκτης Dow Jones Sustainability World, ο δείκτης Dow Jones Sustainability Europe, οι δείκτες MSCI ESG Leaders, FTSE4Good Europe και Euronext Vigeo Europe 120.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

8# Αξιοπρεπής Εργασία & Οικονομική Ανάπτυξη

adidas Hellas: Αναγνωρίστηκε από το Top Employers Institute

Η adidas Hellas αναγνωρίστηκε επίσημα από το Top Employers Institute ως κορυφαίος εργοδότης, “Top Employer 2020” για την Ελλάδα.

Μάλιστα, την ίδια αναγνώριση για το 2020 απέσπασε και η adidas Ρουμανίας. Οι οργανισμοί που πιστοποιούνται ως Top Employers, έχουν αφοσιωθεί στην παροχή άριστων εργασιακών συνθηκών στους εργαζομένους τους, μέσα από πρωτοποριακές πρακτικές ανθρώπινου δυναμικού που θέτουν σαν πρώτη προτεραιότητα τον άνθρωπο.

Ο CEO του Top Employers Institute David Plink δηλώνει: «Για να αναγνωριστεί ως Top Employer, ένας οργανισμός πρέπει να αποδείξει ότι η εφαρμογή των στρατηγικών για το ανθρώπινο δυναμικό εμπλουτίζει το εργασιακό περιβάλλον προς όφελος των εργαζομένων. Οι πιστοποιημένοι συμμετέχοντες είναι λαμπρό παράδειγμα αφοσίωσης στις καλές πρακτικές ανθρωπίνου δυναμικού και στη συνεχή δέσμευση για ενδυνάμωση των εργαζομένων τους, με στόχο ένα καλύτερο εργασιακό περιβάλλον».

Το Παγκόσμιο Πρόγραμμα Πιστοποίησης Top Employers Institute έχει πιστοποιήσει και αναγνωρίσει πάνω από 1.600 κορυφαίους εργοδότες με τον τίτλο του “Top Employer” σε 119 χώρες. 

Η Έρευνα Καλύτερων Πρακτικών Ανθρώπινου Δυναμικού περιλαμβάνει πάνω από 100 ερωτήματα που καλύπτουν 600 πρακτικές «Ανάπτυξης Εργαζομένων» σε 10 θεματικές ενότητες: Στρατηγική Ταλέντου, Σχεδιασμός Εργατικού Δυναμικού, Απόκτηση Ταλέντων, Αφομοίωση Εργαζομένων, Μάθηση και Ανάπτυξη, Διαχείριση Απόδοσης, Ανάπτυξη Ηγετικών Ικανοτήτων, Διαχείριση Σταδιοδρομίας και Ανέλιξης, Αποδοχές, Παροχές και Κουλτούρα.

Περισσότερα

14# Ζωή στο Νερό

WWF: «Διαδικτυακό παιχνίδι» κατά των εκπομπών CO2

Τα ψάρια και τα θαλασσινά πάντοτε είχαν ιδιαίτερη θέση στο τραπέζι μας; Τι αντίκτυπο έχουν στο περιβάλλον οι καταναλωτικές μας επιλογές; Γιατί ορισμένες επιλογές μας σε ψαρικά κάνουν καλό στις θάλασσές μας, ενώ κάποιες άλλες επιδεινώνουν ακόμα και την κλιματική κρίση;

Απαντήσεις σε αυτά τα ερωτήματα δίνει το νέο διαδικτυακό παιχνίδι του WWF (https://www.wwf-finprint.org/gr) που μέσα από ένα εικονικό υποθαλάσσιο ταξίδι ενημερώνει τους καταναλωτές για τα στάδια της παραγωγής, αλιείας και μεταφοράς ψαρικών και τις επιπτώσεις τους για το κλίμα. Στο πλαίσιο του παιχνιδιού, οι χρήστες καλούνται να επιλέξουν μεταξύ διαφορετικών ειδών ψαρικών, μεθόδων αλιείας και μεθόδων μεταφοράς. Ανάλογα με τις επιλογές που κάνει κάθε χρήστης, το παιχνίδι του WWF υπολογίζει με ακρίβεια τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (CO2) που εκλύονται κάθε φορά και εξηγεί με απλό και κατανοητό τρόπο τι σημαίνει αυτό για το περιβάλλον, αλλά και πώς μπορούμε να μειώσουμε το καταναλωτικό αποτύπωμά μας. 

Στόχος του παιχνιδιού είναι να ενημερώσει και να ευαισθητοποιήσει τους καταναλωτές για τον αντίκτυπο που έχουν οι διατροφικές τους συνήθειες στο περιβάλλον και το κλίμα, προκειμένου να κινητοποιηθούν και να αναλάβουν ενεργό δράση, κάνοντας πιο υπεύθυνες επιλογές στα ψάρια και θαλασσινά της προτίμησής τους. 

Με την κλιματική κρίση να απειλεί τη φύση, τις ανθρώπινες δραστηριότητες, όπως την αλιεία, ακόμα και τη διατροφή μας, η ανάγκη να δράσουμε για το καλό του πλανήτη και των θαλασσών μας είναι πιο επιτακτική από ποτέ.  Σημειώνεται ότι η Ευρωπαϊκή Ένωση είναι σήμερα ο μεγαλύτερος εισαγωγέας ψαρικών παγκοσμίως και ότι σε ποσοστό άνω του 50% η ζήτηση για ψαρικά καλύπτεται από εισαγόμενα προϊόντα, με τις αντίστοιχες επιπτώσεις των σταδίων της παραγωγής και της μεταφοράς για το κλίμα. Αυτό σημαίνει ότι μέσω της σωστής ενημέρωσης, όλοι μας ως καταναλωτές μπορούμε να δώσουμε τη δική μας μάχη κατά της κλιματικής κρίσης, αρχίζοντας από την αλλαγή στις αγοραστικές μας συνήθειες κι επιλογές.

Περισσότερα

1# Μηδενική Φτώχεια

SolidarityNow: Συνταγές από Γυναίκες Πρόσφυγες

«Ένα από τα αυθεντικά πολιτιστικά στοιχεία ενός τόπου είναι η γαστρονομία του. Οι ιδιαιτερότητες της γεύσης από την κουζίνα μίας περιοχής είναι συχνά συνδεδεμένες με τα ποιοτικά χαρακτηριστικά της κοινωνίας της, ενώ αποκαλύπτουν στοιχεία της πολιτιστικής και οικονομικής ιστορίας της. Συγχρόνως, η γεύση είναι και ένας τρόπος επικοινωνίας. Ένας τρόπος να μιλήσει κάποιος στην καρδιά του άλλου».

Με αυτά τα λόγια, η Αντιγόνη Λυμπεράκη, Διευθύντρια του SolidarityNow, συστήνει το #TasteMyWorld, το Βιβλίο Μαγειρικής της οργάνωσης, μια έκδοση με πολυπολιτισμικό περιεχόμενο και με στόχο να μιλήσει στην καρδιά όλων με όχημα το φαγητό.

Η ιδέα της καταγραφής και συλλογής των συνταγών που μαγείρευαν καθημερινά οι γυναίκες – ωφελούμενες του SolidarityNow σε ανοιχτές δομές φιλοξενίας που υλοποιείται το πρόγραμμα Κέντρα Υποστήριξης Παιδιού & Οικογένειας, ανήκει στην Ειρήνη Πολυκρέτη, Υπεύθυνη του Χώρου Γυναικών.

Η ίδια σημειώνει ότι απώτερος στόχος δεν ήταν μόνο η ανταλλαγή ιδεών και το ανακάτεμα συνταγών, αλλά προπαντός οι εμπνεύστριές τους να ξαναθυμηθούν πόσα και πόσα πράγματα καταφέρνουν με μοναδικό τρόπο και άλλα πόσα μπορούν να μας μάθουν. ‘Καθώς σημειώναμε ποσότητες και τρόπους εκτέλεσης, πολλές από αυτές αφηγήθηκαν, είτε τη σημασία του συγκεκριμένου πιάτου για τον πολιτισμό τους, είτε ιστορίες αναφορικά με σημαντικά γεγονότα της ζωής τους, που τα συνέδεσαν με τη συγκεκριμένη συνταγή», προσθέτει.

Για τη σημασία κάθε πιάτου για τις ίδιες, μίλησαν μερικές από τις γυναίκες που μαγείρεψαν μαζί στο Μουσείο Γαστρονομίας μια χειμωνιάτικη μέρα, θέτοντας έτσι τα θεμέλια για τη δημιουργία του Βιβλίου Μαγειρικής. «Όταν μαγειρεύω αυτό το φαγητό -μπαστέλα με κοτόπουλο- νιώθω τόσο όμορφα, γιατί δεν μπορείς να το φας μόνος σου. Για να το μαγειρεύεις, περιμένεις σίγουρα κόσμο», δηλώνει και η Ζακία από το Μαρόκο. «Η μυρωδιά του Ντόρχο στη γειτονιά σημαίνει ότι ήρθαν γιορτές», λέει η Ρουτ από την Ερυθραία, ενώ η Μπίμπι από το Αφγανιστάν θυμάται ότι η πρώτη φορά που μαγείρεψε Κουκού ήταν για τον σύζυγό της, ότι είχαν παντρευτεί, και δηλώνει ότι ‘το Κουκού το φτιάχνεις όταν έχεις διάθεση».

«Η μαγειρική συνδέει το παρελθόν με το μέλλον», σύμφωνα με την Ειρήνη Πολυκρέτη, και η γεύση ως τρόπος επικοινωνίας μας φέρνει κοντά, όλους – ανεξαρτήτως καταγωγής, φύλου, θρησκείας, ενώ ανταλλάσσοντας μαγειρικές γνώσεις, ανταλλάσσονται και έθιμα, ιστορίες και συναισθήματα, όλα αυτά που συνδέουν τους ανθρώπους και δημιουργούν τις προϋποθέσεις για ανοιχτές κοινωνίες.

Περισσότερα
Test

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΑΠΟΨΕΙΣ