Connect with us

Λιανεμπόριο

Η IΚΕΑ του ομίλου Fourlis στον 13ο Διεθνή Μαραθώνιο Θεσσαλονίκης

Για 5η συνεχή χρονιά, τα μέλη της ΙΚΕΑ Running Team έδωσαν ραντεβού την Κυριακή 1η Απριλίου στη Θεσσαλονίκη και έτρεξαν για ένα πολύ καλό σκοπό, την ενίσχυση του Προγράμματος Κοινωνικής Υπευθυνότητας της ΙΚΕΑ, “Σταθμοί Χαράς”.

Ο Διεθνής Μαραθώνιος Θεσσαλονίκης «ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ» αποτελεί ένα μεγάλο αθλητικό αλλά και πολιτιστικό γεγονός, στο οποίο η ΙΚΕΑ, συμμετέχει ενεργά κάθε χρόνο από τη θέση του Χορηγού. Φέτος, οι συμμετοχές με την IKEA Running Team ξεπέρασαν τις 1.000 και ανάμεσα σε αυτές ήταν οι Αποστόλης Τότσικας, Γιώργος Λέντζας, Ευαγγελία Τσιορλίδα, Θοδωρής Μαραντίνης, Μάνος Γαβράς, Ρούλα Ρέβη, Τόνια Σωτηροπούλου και ο προπονητής της ομάδας, Βαγγέλης Ζαρουχλιώτης.

Από το Σάββατο, λειτουργούσε το περίπτερο της ΙΚΕΑ στο Άγαλμα Μεγάλου Αλεξάνδρου, όπου τα μέλη της ΙΚΕΑ Running Team επισκέπτονταν για να παραλάβουν τις συμμετοχές τους. Εκεί, τους δόθηκε η ευκαιρία να κρατήσουν για πάντα ζωντανή τη στιγμή του Μαραθωνίου μέσα από τις φωτογραφίες που έβγαλαν στο καθιστικό της ΙΚΕΑ με τους δικούς τους ανθρώπους. Οι μικροί μας φίλοι ανέπτυξαν τη δημιουργικότητά τους ζωγραφίζοντας σε έναν ειδικά διαμορφωμένο για εκείνους χώρο.

Για το 2018, η ΙΚΕΑ δεσμεύεται να συνεχίσει να δημιουργεί «Σταθμούς Χαράς», μία πρωτοβουλία που ξεκίνησε το 2013 και μέσω της οποίας στηρίζει και εξοπλίζει δημοτικούς βρεφονηπιακούς και παιδικούς σταθμούς της χώρας. Σε συνεργασία με τους υπεύθυνους των σταθμών και τις αρμόδιες τοπικές αρχές, το 2018 θα διαμορφώσει και θα εξοπλίσει 10 δημοτικούς βρεφονηπιακούς σταθμούς σε όλη την Ελλάδα. Στην ΙΚΕΑ και στον Όμιλο FOURLIS πιστεύουμε ότι τα παιδιά είναι οι πιο σημαντικοί άνθρωποι στον κόσμο γι’ αυτό και δε θα σταματήσουμε ποτέ να προσπαθούμε, για να τους εξασφαλίσουμε μια καλύτερη καθημερινή ζωή.

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

11# Βιώσιμες πόλεις & Κοινότητες

P&G – ΑΒ: Συνεργασία για καθαρότερες ελληνικές θάλασσες

Για τρίτη συνεχή χρονιά, η P&G και η ΑΒ Βασιλόπουλος, μέσω του προγράμματος «Προσφέρω» ένωσαν ξανά τις δυνάμεις τους με την περιβαλλοντική οργάνωση iSea, ολοκληρώνοντας τον υποβρύχιο καθαρισμό 20 παραλιών σε όλη την Ελλάδα.

Το φετινό πρόγραμμα δράσεων που ξεκίνησε τον Μάιο και ολοκληρώθηκε τον Ιούνιο, περιλάμβανε τον υποβρύχιο καθαρισμό 20 παραλιών σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Βόλο. Οι δράσεις σχεδιάστηκαν και υλοποιήθηκαν από την καταδυτική ομάδα της iSea σε συνεργασία με τοπικά καταδυτικά κέντρα και άλλους φορείς. Στο πλαίσιο των φετινών υποβρύχιων καθαρισμών και με τη συμμετοχή περισσότερων από 21 δυτών, συλλέχθηκαν και απομακρύνθηκαν πάνω από 3,5 τόνοι απορριμμάτων με κυρίαρχους τους ρύπους από πλαστικές συσκευασίες μιας χρήσης, ελαστικά, σακούλες κ.α. 

Όπως κάθε χρόνο, την προσπάθεια αυτή υποστηρίζουν ενεργά οι καταναλωτές, μέσω της αγοράς προϊόντων της P&G αποκλειστικά στα καταστήματα ΑΒ Βασιλόπουλος, συνδράμοντας το έργο της iSea για καθαρότερες θάλασσες και ακτές για όλους. 

Η Αναστασία Χαρίτου, Υπεύθυνη προγραμμάτων Περιβαλλοντικής Οργάνωσης iSea, δήλωσε σχετικά: «Φέτος, παρά τις πρωτόγνωρες συνθήκες που αντιμετωπίζουμε, το πρόγραμμα δράσεων όχι μόνο δεν ματαιώθηκε, αλλά προσαρμόστηκε σύμφωνα με τα έκτακτα μέτρα αντιμετώπισης του κορωνοϊού, και έτσι αυτή η σημαντική προσπάθεια συνεχίστηκε για ακόμη μια χρονιά, με υποβρύχιους καθαρισμούς.  Στόχος του προγράμματος «Προσφέρω» που σχεδιάσαμε και υλοποιούμε για τρίτη χρονιά, είναι να συμβάλλουμε στη διάδοση και την αντιμετώπιση του ζητήματος των υδάτινων απορριμμάτων που αποτελεί παγκοσμίως μια από τις πιο σημαντικές σύγχρονες περιβαλλοντικές προκλήσεις και βρίσκεται στο προσκήνιο πιο έντονα από ποτέ. Μέσω της ευαισθητοποίησης των πολιτών και της ενίσχυσης της περιβαλλοντικής συνείδησης, ενθαρρύνουμε τον σεβασμό στο θαλάσσιο περιβάλλον, τις ορθές επιλογές και την εμπλοκή των πολιτών στην αντιμετώπισή του. Γιατί όλοι έχουμε ανάγκη να επιστρέψουμε σε καθαρές θάλασσες και ακτές, να απολαύσουμε, αλλά και να αναδείξουμε τον μεγαλύτερο πλούτο της χώρας μας».

Συνολικά, στο πλαίσιο του προγράμματος «Προσφέρω» έχουν πραγματοποιηθεί από τον Μάιο του 2018 μέχρι σήμερα, περισσότεροι από 78 καθαρισμοί σε όλη την Ελλάδα, ενώ έχουν απομακρυνθεί περισσότεροι από 10 τόνοι απορριμμάτων. Η πρωτοβουλία αυτή θα συνεχιστεί με στόχο να ολοκληρώσουμε 100 δράσεις σε όλη την Ελλάδα και να απαλλάξουμε τις ελληνικές θάλασσες από ακόμα περισσότερους τόνους απορριμμάτων. 

Περισσότερα

4# Ποιοτική Εκπαίδευση

Συνεργασίες που περιορίζουν το ψηφιακό χάσμα

Η κοινωνική πρόοδος στην ψηφιακή εποχή – μετά Covid-19 – απαιτεί ψηφιακές δεξιότητες, ώστε όλοι να μπορούν να συμμετέχουν, γεγονός που ήρθε να επιβεβαιώσει η πανδημία, με την ανάγκη για εξ’ αποστάσεως εργασία και εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση.

Της Σοφίας Εμμανουήλ (semmanouil@gmail.com)

Εστιάζοντας στον τομέα της εκπαίδευσης, αντλήσαμε στοιχεία από έρευνα της Deloitte σε συνεργασία με την IPSOS για λογαριασμό της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, που δημοσιεύθηκαν το 2019, όπου διαπιστώνεται ότι σχεδόν οι 8 στους 10 μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (79% στις μικρές τάξεις και 76% στις μεγαλύτερες) δεν είχαν συμμετάσχει ποτέ σε μάθημα προγραμματισμού ή εκμάθησης συγγραφής κώδικα στο σχολείο. Επίσης διαπιστώθηκε ότι τα κορίτσια ασχολούνται λιγότερο συχνά με τέτοια πεδία συγκριτικά με τα αγόρια. Κατά μέσον όρο, περισσότερες από 4 στις 5 Ευρωπαίες μαθήτριες που φοιτούν σε σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης δεν συμμετέχουν ποτέ ή σχεδόν ποτέ στο σχολείο σε μαθήματα προγραμματισμού.

Είναι δε ενδεικτικό ότι περισσότεροι από 6 στους 10 Ευρωπαίους μαθητές διδάσκονται από ειδικούς επαγγελματίες πληροφορικής ψηφιακές δεξιότητες στον ελεύθερο χρόνο τους, καθώς η συμμετοχή σε υποχρεωτική εκπαίδευση πληροφορικής είναι λιγότερο συχνή στο δημόσιο σχολείο. 

Η θέσπιση της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Πληροφορικής ήταν μια πρωτοβουλία που στόχευε να κάνει τον προγραμματισμό και την εκμάθηση συγγραφής κώδικα προσιτή διαδικασία σε όλους. Στόχος της ΕΕ σε πρώτη φάση ήταν να ενθαρρύνει το 50% των σχολείων στην Ευρώπη να συμμετέχουν στη δράση. Πλέον η δράση τείνει να γίνει κίνημα ενώ πρωτοβουλίες αναλαμβάνονται τόσο από δημόσιους όσο και από ιδιωτικούς φορείς. 

Ωστόσο το χάσμα δεξιοτήτων δεν είναι εύκολο να εξαλειφθεί. Απαιτεί περισσότερες δράσεις και μεγαλύτερη κινητοποίηση σε μια εποχή που οι τεχνολογίες εξελίσσονται ραγδαία και η αυτοματοποίηση και η τεχνητή νοημοσύνη ενσωματώνονται ολοένα περισσότερο στις επιχειρηματικές λειτουργίες αλλάζοντας το περιβάλλον εργασίας. Μάλιστα η πανδημία επιταχύνει τις αλλαγές και κάνει πιο επιτακτική την ανάγκη για δράσεις που θα καλύψουν τα κενά. Κλειδί για την επόμενη μέρα είναι οι συνεργασίες. 

Από το κέντρο έρευνας της Interamerican για τον χρηματοοικονομικό αλφαβητισμό της γενιάς Ζ, σε συνέχεια της αύξησης της πολυπλοκότητας στο χρηματοοικονομικό περιβάλλον λόγω της οικονομικής κρίσης και των νέων τάσεων όπως το fintech, μέχρι το “Ψηφιακό Σχολείο για Όλους” του Ιδρύματος Μποδοσάκη και τις “Ψηφιακές Ακαδημίες” της Eurolife οι συνεργασίες είναι αυτές που μεγεθύνουν τον κοινωνικό αντίκτυπο των πρωτοβουλιών.

Εurolife FFH – Cyber Security International Institute

Ενδεικτικά σημειώνουμε ότι στο πλαίσιο του προγράμματος εταιρικής κοινωνικής ευθύνης της η Eurolife FFH συνεργάζεται με το Cyber Security International Institute με σκοπό την εκπαίδευση παιδιών και ενηλίκων από ολόκληρη τη χώρα σε θέματα που αφορούν τη χρήση του διαδικτύου, την ασφαλή πλοήγηση σε αυτό, καθώς και την εξοικείωσή τους με τις νέες τεχνολογίες. 

Μέσω της δωρεάς της Eurolife FFH, η επιστημονική ομάδα του CSIi έχει σχεδιάσει ένα πολύπλευρο πρόγραμμα εκπαιδεύσεων, το οποίο χωρίζεται σε τρεις Ψηφιακές Ακαδημίες πανελλαδικής εμβέλειας, με την κάθε μία να απευθύνεται σε διαφορετική ομάδα συμμετεχόντων:

  • Ψηφιακή Ακαδημία: Parent Edition
  • Ψηφιακή Ακαδημία: Student Edition
  • Ψηφιακή Ακαδημία: Travel Edition

Κοινός τους παρονομαστής είναι η χρήση του διαδικτύου, η προστασία από κυβερνοκινδύνους, η ασφάλεια κατά την εργασία και την περιήγηση σε αυτό, καθώς και η γνωριμία με τις απεριόριστες δυνατότητες που προσφέρει για προσωπική ανάπτυξη και εξέλιξη. 

Ειδικότερα η Ψηφιακή Ακαδημία: Student Edition, θα λειτουργεί με μηνιαίους κύκλους εκπαίδευσης, διάρκειας 16 ωρών ο καθένας, και θα αποτελείται από δυο εκπαιδευτικά τμήματα των 200 ατόμων. Η έναρξή της έχει προγραμματιστεί για τον προσεχή Σεπτέμβριο. Με την ολοκλήρωσή της, όλοι οι μαθητές θα συμμετάσχουν σε Hackathon, η θεματολογία του οποίου θα κινείται πάνω στα όσα διδάχθηκαν κατά τη διάρκειά της. Τα παιδιά θα έχουν με αυτόν τον τρόπο την ευκαιρία να δοκιμάσουν τις γνώσεις που απέκτησαν από την Ακαδημία, να προκαλέσουν τη φαντασία τους και να εξασκήσουν πρακτικά τις δεξιότητές τους, δημιουργώντας κάτι δικό τους. Παράλληλα, θα έχουν τη δυνατότητα να δουν τα projects άλλων συμμετεχόντων, να συζητήσουν μεταξύ τους και να ανταλλάξουν ιδέες. 

Σύμφωνα με τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της Eurolife FFH, Αλέξανδρο Σαρρηγεωργίου, ένας από τους πυλώνες δράσης του προγράμματος εταιρικής κοινωνικής ευθύνης της εταιρείας είναι να διευκολύνει την πρόσβαση των ανθρώπων στη γνώση και την εκπαίδευση. Γι’ αυτό και επενδύει συστηματικά σε δραστηριότητες που μπορούν να φτάσουν σε κάθε σημείο της Ελλάδας. Αυτή είναι η βάση της συνεργασίας με το Cyber Security International Institute, έναν οργανισμό με εμπειρία και γνώση στην ασφαλή χρήση του διαδικτύου και των νέων τεχνολογιών.

Από την πλευρά του ο Εμμανουήλ Σφακιανάκης, Πρόεδρος του Cyber Security International Institute, επισημαίνει ότι το πρόγραμμα θα βρεθεί ακόμη και σε ακριτικά σημεία, όπου οι εξειδικευμένοι επιστήμονες της ομάδας του θα ενημερώσουν τους κατοίκους για το διαδίκτυο, τα οφέλη του, αλλά και τους κινδύνους κατά την περιήγηση σε αυτό. 

“Ψηφιακό Σχολείο για Όλους” 

Ένα άλλο παράδειγμα είναι το πρόγραμμα “Ψηφιακό Σχολείο για Όλους” του Ιδρύματος Μποδοσάκη, το οποίο χάρης στη συνεισφορά των εταιρειών Public – MediaMarkt, ΕΥΔΑΠ, Eurobank, MYTILINEOS, BCG και μεμονωμένων δωρητών πρόσφερε ήδη 3.150 tablets σε δημόσια σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της χώρας, προς διάθεση, μέσω των σχολικών μονάδων, στους μαθητές που τα έχουν ανάγκη. 

Η παράδοση των tablets οργανώνεται από το Ίδρυμα Μποδοσάκη, και η επιλογή των σχολείων πραγματοποιείται με υπόδειξη του Υπουργείου Παιδείας, σύμφωνα με τις καταγεγραμμένες ανάγκες. Η συγκεκριμένη δωρεά αποτελεί το πρώτο στάδιο του προγράμματος “Ψηφιακό Σχολείο για Όλους” και ανταποκρίνεται στην πρόσκληση του Υπουργείου Παιδείας για ενίσχυση των εκπαιδευτικών δομών της χώρας με τεχνολογικό εξοπλισμό. Στοχεύει στην ενίσχυση της δυνατότητας πρόσβασης στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση από όλους τους μαθητές, αλλά και πιο μακροπρόθεσμα, στην εμβάθυνση των ψηφιακών δεξιοτήτων της μαθητικής κοινότητας. Το επόμενο στάδιο του προγράμματος θα υλοποιηθεί μέσω των τακτικών δωρεών του Ιδρύματος Μποδοσάκη προς τα σχολεία της χώρας ενισχύοντας περαιτέρω τις ψηφιακές δυνατότητές τους.  

Οι συνεργασίες κοινωνικού αντίκτυπου

Η Χαρά Τασόγλου, Επικεφαλής Επικοινωνίας και Ανάπτυξης, Ίδρυμα Μποδοσάκη, σημειώνει χαρακτηριστικά στο csrindex: “Δρούμε ως κοινωφελές Ίδρυμα, αλλά και ως καταλύτης ευρύτερων συνεργασιών κοινωνικού αντικτύπου με επίκεντρο τον άνθρωπο. Η πανδημία δεν αποτέλεσε εξαίρεση. Συμπράξαμε με στόχο το μέγιστο κοινό καλό, με εταιρείες με σταθερή δέσμευση στην κοινωνική προσφορά και με άλλα Ιδρύματα. Η εποχή καλεί επιτακτικά για συνεργασίες φορέων και επιχειρήσεων με επίκεντρο τον άνθρωπο”.

Ας σημειωθεί ότι από την ίδρυσή του ως σήμερα το Ίδρυμα Μποδοσάκη έχει διαθέσει περισσότερα από 450 εκατομμύρια ευρώ για την εκπλήρωση των σκοπών του. Οι δωρεές που πραγματοποιεί από το 1973 υπηρετούν το όραμά του για μια κοινωνία ίσων ευκαιριών με δυνατότητες και προοπτική για όλους και αντικατοπτρίζουν τις 4 στρατηγικές προτεραιότητες του Ιδρύματος:

  • την προαγωγή της παιδείας
  • την αναβάθμιση της υγείας
  • την ενδυνάμωση της κοινωνίας των πολιτών
  • την προστασία του περιβάλλοντος

Πέραν όμως των δικών του πόρων και πρωτοβουλιών για την αντιμετώπιση των συνεπειών της πανδημίας το Ίδρυμα Μποδοσάκη ενώνει τις δυνάμεις του με εταιρείες και άλλα ιδρύματα με κοινές προτεραιότητες, με στόχο το μέγιστο κοινωνικό αντίκτυπο. Ενδεικτικά αναφέρονται ορισμένες συνεργασίες με εταιρείες και άλλα Ιδρύματα:

  • Το Ίδρυμα Μποδοσάκη με την υποστήριξη του Ιδρύματος της Coca-Cola (The Coca-Cola Foundation) και της Coca-Cola στην Ελλάδα (Coca-Cola Hellas και Coca-Cola Τρία Έψιλον) υποστήριξαν το Εθνικό Σύστημα Υγείας με δημιουργία 3 νέων, πλήρως εξοπλισμένων θέσεων ΜΕΘ και αντιδραστηρίων για τη διενέργεια 12.000 τεστ κορωνοϊού. Επιπρόσθετα, υποστήριξαν το πρόγραμμα “Βοήθεια στο Σπίτι plus” του Δήμου Αθηναίων συμβάλλοντας στην κάλυψη των αναγκών χιλιάδων συνανθρώπων μας που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες.
  • Το πρόγραμμα “Βοήθεια στο Σπίτι plus” του Δήμου Αθηναίων υποστηρίχθηκε και μέσα από την συνεργασία του Ιδρύματος με την εταιρεία Accenture που διοργάνωσε crowdfunding καμπάνια για τους εργαζομένους της και τα δίκτυά τους

Η επόμενη μέρα φέρνει μια νέα συνεργασία του Ιδρύματος Μποδοσάκη με την Coca-Cola στην Ελλάδα. Το ίδρυμα συμμετέχει στον σχεδιασμό και την υλοποίηση του προγράμματος Future Loading της Coca-Cola, μίας κοινωνικής πρωτοβουλίας για τις μικρές επιχειρήσεις του κλάδου καφεστίασης και φιλοξενίας (Ho.Re.Ca) με στόχο να τις βοηθήσει να ανταποκριθούν επιτυχώς στη νέα πραγματικότητα μετά την πανδημία. Οι επωφελούμενες επιχειρήσεις θα έχουν την ευκαιρία να εναρμονιστούν με τα νέα ζητούμενα που απαιτούν επενδύσεις και τεχνογνωσία, να απαντήσουν στις προκλήσεις του σήμερα με σεβασμό στο περιβάλλον και να λάβουν τα απαραίτητα εργαλεία που θα οδηγήσουν στην ενίσχυση της επισκεψιμότητας και της εμπιστοσύνης των πελατών τους.

Περισσότερα

8# Αξιοπρεπής Εργασία & Οικονομική Ανάπτυξη

Lidl Ελλάς: Νο 1 εργοδότης επιλογής στην Ελλάδα

Για 3η συνεχή χρονιά η Lidl Ελλάς διακρίθηκε ως Employer of Choice κατακτώντας μάλιστα φέτος την κορυφή, ως ο πιο Επιθυμητός Εργοδότης στην Ελλάδα.

Η έρευνα διεξήχθη από το kariera.gr σε συνεργασία με το Τμήμα Μάρκετινγκ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΟΠΑ) και είναι η μεγαλύτερη αυτού του είδους στην Ελλάδα αναφορικά με τις (σ)τάσεις των νέων της Γενιάς Υ (millennials) σε σχέση με την καριέρα και την εργασία τους. Αυτή η διάκριση έρχεται να προστεθεί στην ανάδειξή της Lidl  Ελλάς ως Κορυφαίου Εργοδότη για 4η συνεχόμενη χρονιά από το ανεξάρτητο «Top Employers Institute» τον Φεβρουάριο του 2020.

Τη διάκριση αλλά και τα αποτελέσματα της έρευνας σχολίασε η Νικολέττα Κολομπούρδα, Member of the Board, HR της Lidl Ελλάς σημειώνοντας μεταξύ άλλων ότι δείχνει πως οι millennials βλέπουν τις προσπάθειές της ομάδας της εταιρείας να γίνεται καλύτερη και να δουλεύει σκληρά με σκοπό να παραμένει διαχρονικά ελκυστικός εργοδότης. 

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΑΠΟΨΕΙΣ