Connect with us

11# Βιώσιμες πόλεις & Κοινότητες

Η MetLife είναι η πρώτη αμερικανική ασφαλιστική εταιρία που στηρίζει το Global Compact

Η MetLife Inc. (NYSE: MET) γίνεται η πρώτη αμερικανική ασφαλιστική εταιρία που στηρίζει το Global Compact των Ηνωμένων Εθνών (UNGC), το οποίο αποτελεί τη μεγαλύτερη πρωτοβουλία βιώσιμης ανάπτυξης σε παγκόσμιο επίπεδο.

Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία των Ηνωμένων Εθνών καλεί τις συμμετέχουσες εταιρείες να ευθυγραμμίσουν τη λειτουργία τους και τη στρατηγική τους με τις δέκα παγκόσμιες αρχές που διέπουν τους τομείς των ατομικών δικαιωμάτων, των συνθηκών εργασίας, του περιβάλλοντος και της καταπολέμησης της διαφθοράς.

Εκδόθηκε η Ετήσια Έκθεση Βιωσιμότητας για το 2019

Η MetLife δημοσίευσε την Ετήσια Έκθεση Βιωσιμότητας για το 2019, στο πλαίσιο της οποίας γνωστοποίησε ότι οι πόροι που διαθέτει η εταιρία και το MetLife Foundation για δράσεις ανακούφισης από τις επιπτώσεις της πανδημίας COVID-19, υπερβαίνουν συνολικά τα 250 εκατ. δολάρια.

Επίσης, όπως επισημαίνεται στην έκθεση, η MetLife αύξησε κατά 10% το χαρτοφυλάκιο επενδύσεων οι οποίες παράγουν μακροπρόθεσμη κοινωνική, περιβαλλοντική και οικονομική αξία. Συγκεκριμένα, το ύψος των «βιώσιμων επενδύσεων» που διαχειρίζεται η εταιρία, αυξήθηκε από $52 δισ. το 2018, σε $58 δισ. το 2019.

«H MetLife εργάζεται καθημερινά για να χτίσει ένα βιώσιμο κόσμο. Αυτή είναι η φύση της δουλειάς μας, εδώ και 152 χρόνια. Δεσμευόμαστε μακροχρόνια και τιμούμε τις δεσμεύσεις που παίρνουμε απέναντι στους ανθρώπους, τις οικογένειες και την κοινωνία. Κάνουμε επενδύσεις που εξασφαλίζουν την οικονομική ευημερία σε βάθος χρόνου» υπογραμμίζει ο Michel Khalaf, Πρόεδρος και CEO της MetLife.

Η διαρκής δέσμευση της MetLife στη βιώσιμη ανάπτυξη αποτυπώθηκε, επίσης, σε μια σειρά από δράσεις και διακρίσεις, στη διάρκεια του 2019. Ενδεικτικά:

  • Η MetLife Investment Management (ΜΙΜ), ο βραχίονας της MetLife που δραστηριοποιείται στον τομέα του asset management, υπέγραψε το Σύμφωνο Αρχών για Υπεύθυνες Εταιρικές Επενδύσεις (Principles for Responsible Investment). Πρόκειται για ένα πλαίσιο αρχών για τη διαχείριση θεμάτων περιβαλλοντικής, κοινωνικής και εταιρικής διακυβέρνησης, το οποίο υποστηρίζεται από τον Οργανισμό Ηνωμένων Εθνών.
  • Η MetLife και η MMI στήριξαν την απασχόληση, την οικονομική σταθερότητα και τη δημιουργία υπεραξιών, επενδύοντας κεφάλαια συνολικού ύψους $600 δισ. για λογαριασμό των ασφαλισμένων και των πελατών της, σε όλους τους τομείς επιχειρηματικής δραστηριότητας.
  • H MetLife υπέγραψε το Σύμφωνο για τη Διαφορετικότητα και την Ενσωμάτωση (CEO Action for Diversity & Inclusion) και συμμετείχε στη διεθνή πρωτοβουλία CEO Champions for Change, η οποία στοχεύει στην ενσωμάτωση της διαφορετικότητας και της ισότητας των δύο φύλων στο χώρο εργασίας. Επίσης, έγινε η πρώτη ασφαλιστική εταιρία που συμμετέχει στον Παγκόσμιο Συνασπισμό Γυναικείας Καινοτομίας των Ηνωμένων Εθνών (U.N. Women Global Innovation Coalition for Change), μια πρωτοβουλία που στοχεύει στην προώθηση της συμμετοχής των γυναικών στους τομείς της τεχνολογίας και της επιχειρηματικότητας.
  • Για πέμπτη συνεχή χρονιά συμπεριλήφθηκε στο Δείκτη Ισότητας Φύλων του Bloomberg, σε αναγνώριση των προσπαθειών της για την προώθηση της ισότιμης συμμετοχής των γυναικών στον εργασιακό χώρο. Αναγνωρίστηκε, επίσης, από το Forum Γυναικών της Νέας Υόρκης ως «Εταιρική Πρωταθλήτρια» για την υψηλή εκπροσώπηση των γυναικών στο Διοικητικό της Συμβούλιο.
  • Το 2019 η MetLife πέτυχε για τέταρτη συνεχή χρονιά ουδέτερο περιβαλλοντικό αποτύπωμα, ενώ κάλυψε ένα χρόνο νωρίτερα και όλους τους περιβαλλοντικούς στόχους που είχε θέσει για το 2020. Ενδεικτικά, μείωσε την ετήσια κατανάλωση ενέργειας κατά 33%, μεταξύ του 2012 και του 2019, υπερβαίνοντας κατά πολύ τους προκαθορισμένους στόχους κατά 10%.
  • Για τέταρτη συνεχή χρονιά, συμπεριλαμβάνεται στον Δείκτη Βιωσιμότητας Dow Jones Sustainability Index για τη Βόρειο Αμερική. Η MetLife αναδείχθηκε επίσης κορυφαία ασφαλιστική εταιρία στην κατάταξη του περιοδικού Newsweek με τις «Πιο Υπεύθυνες Εταιρείες» της Αμερικής.
  • Για μια ακόμη χρονιά, η MetLife έλαβε βαθμολογία η οποία την κατατάσσει μεταξύ των εταιριών με ηγετικό ρόλο στην αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής, στο πλαίσιο της ετήσιας περιβαλλοντικής έκθεσης CDP. Επίσης, το 2019 απέσπασε τη διάκριση ENERGY STAR Partner of the Year, του Οργανισμού Περιβαλλοντικής Προστασίας των ΗΠΑ, σε αναγνώριση της προόδου της στη χρήση βέλτιστων πρακτικών ενεργειακής απόδοσης.

«Η ουσία αυτού που κάνουμε στη MetLife είναι να προωθούμε ένα βιώσιμο μέλλον για όλους. Η δέσμευσή αυτή γίνεται πράξη μέσα από τη στήριξη που παρέχουμε στους εργαζόμενους μας και τους ασφαλισμένους μας, μέσα από επενδύσεις που συμβάλλουν στην οικονομική ανάπτυξη, μέσα από το φιλανθρωπικό μας έργο, αλλά και τον ηγετικό μας ρόλο αναφορικά με την προστασία του περιβάλλοντος» τόνισε ο Mike Zarcone, Επικεφαλής Εταιρικών Υποθέσεων και Βιωσιμότητας της MetLife.

Η Ετήσια Έκθεση Βιωσιμότητας της MetLife για το 2019 ακολουθεί διεθνώς αναγνωρισμένα πλαίσια αναφοράς, που καθορίζονται από το Global Reporting Initiative (GRI), το Sustainability Accounting Standards Board (SASB) και την Task Force on Climate-related Financial Disclosures (TCFD). Εφαρμόζοντας αυτά τα πλαίσια, η MetLife είναι μια από τις χιλιάδες εταιρίες ανά τον κόσμο, που αξιολογούνται με ποσοτικά κριτήρια για τη μη χρηματοοικονομική επίπτωση της επιχειρηματικής τους δραστηριότητας.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

11# Βιώσιμες πόλεις & Κοινότητες

Ανθεκτικές στον Covid-19 οι ΜΚΟ, μετά το “σχολείο” της δεκαετούς κρίσης

Aβεβαιότητα για το μέλλον εκφράζουν δύο στις πέντε ΜΚΟ (61%), το 1/4 (ή 24%) τοποθετείται με αισιοδοξία και μία στις δέκα (13,4%) εκφράζει ουδέτερη στάση, σύμφωνα με έρευνα του HIGGS που επιβεβαιώνει την ανθεκτικότητα των οργανώσεων, οι οποίες μετά από 10 χρόνια πρωτοφανούς οικονομικής κρίσης, έχουν αναπτύξει μηχανισμούς για να ανταποκρίνονται σε περιόδους άλλων κρίσεων, όπως η πανδημία.

Της Σοφίας Εμμανουήλ (semmanouil@gmail.com)

Αν και η κρίση έφερε τα πάνω – κάτω στις δράσεις των ΜΚΟ (όπως τουλάχιστον αναφέρει το 80%) δημιουργώντας ανησυχίες για το μέλλον, τo 76% των οργανώσεων στην Ελλάδα, εκτιμά ότι θα συνεχίσει να λειτουργεί και μετά την τρέχουσα κρίση, με μόλις 7% να σχεδιάζει μείωση προσωπικού και 13% μείωση υπηρεσιών.

Η έρευνα του HIGGS αποκάλυψε επίσης ότι το 74% των οργανώσεων διαφωνούν με την προοπτική συγχώνευσης με άλλη ΜΚΟ, στο πλαίσιο της καλύτερης ανταπόκρισης στην κρίση. Η συγκεκριμένη τοποθέτηση έρχεται σε αντίθεση με την κύρια κατεύθυνση σε πολλά οικοσυστήματα του εξωτερικού όπου οι συγχωνεύσεις αλλά και οι προγραμματικές συνεργασίες αποτελούν βασικό αντικείμενο συζητήσεων. Ουσιαστικά η ανθεκτικότητα των ελληνικών ΜΚΟ καθιστά την ανάγκη για συγχώνευση περιορισμένη, αν και θα πρέπει να σημειωθεί ότι τα επίπεδα αισιοδοξίας υποβαθμίζονται στις οργανώσεις με έως 20 χιλ. ευρώ κύκλο εργασιών. 

Ένα άλλο σημείο προσοχής είναι ότι η πανδημική κρίση επηρέασε τις περισσότερες οργανώσεις όσον αφορά στην ανεύρεση πόρων, με το 60% του δείγματος να αναφέρει ότι επηρεάστηκε αρνητικά, ενώ μόλις ένα 16% είδε μια θετική επίδραση. Από την περαιτέρω ανάλυση των δεδομένων προκύπτει ότι οι μικρότερες οργανώσεις (έως 10 άτομα προσωπικό) μπόρεσαν να ανταποκριθούν καλύτερα από τις μεγάλες και μεσαίες οργανώσεις όσον αφορά στην ανεύρεση πόρων.

Αξίζει δε να σημειωθεί ότι το 80% των οργανώσεων με έδρα στην περιφέρεια, έναντι του 57% των οργανώσεων με έδρα στην Αθήνα ή τη Θεσσαλονίκη, αντιμετώπισε προβλήματα στην ανεύρεση πόρων. Αντίστοιχα, οι οργανώσεις που σημείωσαν θετική επίδραση της πανδημικής κρίσης στην ανεύρεση πόρων είναι σημαντικά μειωμένες στην περιφέρεια (10% έναντι 17% στο κέντρο).

Ο Σωτήρης Πετρόπουλος, Διευθυντής του HIGGS, εξηγεί στο csrindex ότι “η πανδημία έχει επηρεάσει αρνητικά τη λειτουργία των Μη Κερδοσκοπικών Οργανώσεων, όπως θα ήταν αναμενόμενο. Παρόλα αυτά, μετά από σχεδόν 10 χρόνια οικονομικής κρίσης, διαπιστώνουμε μια ανθεκτικότητα στον τρόπο που αντιμετωπίζουν την τρέχουσα υγειονομική κρίση, χωρίς σπασμωδικές κινήσεις και χωρίς πανικό και αυτό από μόνο του είναι ιδιαίτερα ελπιδοφόρο για τους επόμενους μήνες. Προφανώς και τις απασχολούν οι εξελίξεις στον τομέα των χρηματοδοτήσεων – ο οποίος, προεξαρχούσης της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, έχει στραφεί σε μεγάλο βαθμό στην Υγεία – αλλά τηρούν στάση αναμονής, προσπαθώντας παράλληλα να μετασχηματίσουν ψηφιακά τις λειτουργίες τους στο μέγιστο δυνατό, ώστε να ανταποκριθούν στις προκλήσεις των επόμενων μηνών”.

Η χρηματοδότηση

Σε σχέση με τους υπάρχοντες χρηματοδότες, πάνω από τις μισές οργανώσεις, συγκεκριμένα το 55%, δεν αντιμετώπισαν κάποιο πρόβλημα στη ροή των χρηματοδοτήσεων, σε αντίθεση με ένα 13% το οποίο είδε χρηματοδοτήσεις του να διακόπτονται. Από την άλλη μεριά το 32% των οργανώσεων αντιμετώπισε αναβολή χρηματοδοτήσεων. 

Οι οργανώσεις μικρού μεγέθους (με 20-50 χιλ. ευρώ ετήσιο κύκλο εργασιών) και μεσαίου μεγέθους (500 χιλ. – 1 εκατ. ευρώ) είχαν τα καλύτερα σχετικά αποτελέσματα. Σημειώνεται, επίσης, η σχετικά καλή διαχείριση των πιέσεων στις χρηματοδοτήσεις από τις πολύ μεγάλες οργανώσεις (10 εκατ. ευρώ).

Σχετικά με τις επιπτώσεις στην ανεύρεση πόρων οι συμμετέχουσες στην έρευνα ΜΚΟ υπέδειξαν τη μετατόπιση χρηματοδοτήσεων των Κοινωφελών Ιδρυμάτων και της ΕΚΕ προς τον τομέα της υγείας και δη τις κρατικές δομές. Καταγράφονται επίσης οι δυσκολίες στο να πραγματοποιηθούν συναντήσεις με εκπροσώπους χρηματοδοτών αλλά και η αναβολή επ’ αόριστον ή ακύρωση εκδηλώσεων όπως bazaar, γεύματα υποστήριξης στην Ελλάδα και το εξωτερικό, πωλήσεις περιοδικών και πασχαλινών ειδών κ.ο.κ.. Την ίδια στιγμή ενισχύθηκαν οι δράσεις crowd-funding, οι επιλογές δωρεών μέσω διαδικτύου και sms, τα e-shops, οι επί πληρωμή διαδικτυακές εκδηλώσεις και σεμινάρια και oι δημόσιες εκκλήσεις για υποστήριξη. 

Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας ως προς την ανεύρεση πόρων οι περισσότερες οργανώσεις (23%) έχουν προβεί στην υλοποίηση εξ αποστάσεως δράσεων ζητώντας τη συμμετοχή των (δυνητικών) χρηματοδοτών τους. Σχετικά με τις σημαντικότερες τρέχουσες ανάγκες των οργανώσεων προβάλλονται κυρίως: η κάλυψη πάγιου κόστους (π.χ. ενοίκια), το προσωπικό αλλά και ο ηλεκτρονικός εξοπλισμός που κρίνεται απαραίτητος, ειδικά σε περίπτωση ενός δεύτερου lockdown.

Το 76% των οργανώσεων δηλώνουν ότι τους είναι αναγκαία μια έκτακτη χρηματοδότηση για τους επόμενους 6 μήνες. Αλλά υπάρχει κι ένα 24% περίπου που δηλώνει πως δεν χρειάζεται έκτακτη χρηματοδότηση, επιβεβαιώνοντας το συμπέρασμα για ανθεκτικότητα μερίδας οργανώσεων κατά την τρέχουσα κρίση. Σχετικά με το εύρος της έκτακτης χρηματοδότησης, η πλειονότητα των οργανώσεων, συγκεκριμένα το 44%, χρειάζεται έκτακτη χρηματοδότηση έως 50.000 ευρώ για τους επόμενους 6 μήνες ενώ το 4% άνω των 200.000 ευρώ. Το αποτέλεσμα αυτό ενδεχομένως να αιτιολογείται από το μέγεθος των οργανώσεων που συμμετείχαν στην έρευνα, οι οποίες, ως επί το πλείστον είναι μικρομεσαίες οργανώσεις με έως 40 άτομα διοικητικό προσωπικό.

Όσον αφορά, τέλος, στις εκτιμήσεις των οργανώσεων για το επόμενο διάστημα στο πεδίο της ανεύρεσης πόρων, το 43% είναι αισιόδοξο αναμένοντας η κατάσταση να βελτιωθεί, ενώ ένα 37% έχει την αντίθετη εκτίμηση. Ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι η πιο αισιόδοξη κατηγορία οργανώσεων βάσει κύκλου εργασιών είναι αυτή των 20-50 χιλ. ευρώ όπου μόλις το 8% θεωρεί ότι η κατάσταση θα χειροτερεύσει.

Ποιες ΜΚΟ επηρεάζονται περισσότερο

Η ανάλυση των απαντήσεων βάσει γεωγραφικής στόχευσης, νομικής μορφής και μεγέθους (κύκλος εργασιών) αποκάλυψε ότι ο Covid-19 δεν είχε πανομοιότυπη επίδραση σε όλες τις οργανώσεις. Η κρίση επηρέασε περισσότερο οργανώσεις με τη μορφή της ΑΜΚΕ, πιθανώς διότι περιλαμβάνει κατά κύριο λόγο πιο νέες οργανώσεις, καθώς και οργανώσεις της περιφέρειας έναντι των δύο μεγάλων αστικών κέντρων (Αθήνα και Θεσσαλονίκη). 

Οι οργανώσεις με μεγάλο μέγεθος (3 εκατ. ευρώ και πάνω) δεν επηρεάστηκαν τόσο αρνητικά όσο οργανώσεις μικρότερου μεγέθους ενώ οι μεγαλύτερες οργανώσεις κατάφεραν να εξουδετερώσουν τις όποιες επιδράσεις της πανδημικής κρίσης. Όσον αφορά στις ίδιες τις δράσεις περίπου 80% του οικοσυστήματος ανέστειλε παρεμβάσεις. Μάλιστα, από αυτές το μεγαλύτερο ποσοστό (16%) προχώρησαν σε αναστολή δράσεων σε ποσοστό 80%, ενώ το δεύτερο μεγαλύτερο σχετικό ποσοστό οργανώσεων (12%) ανέστειλαν το 50% των δράσεών τους.

Απροθυμία για περικοπές

Ας σημειωθεί ότι οι οργανώσεις δεν τοποθετούνται θετικά σε πιθανές απολύσεις. Πέραν του 66% του συνολικού δείγματος που δεν τοποθετείται θετικά προς μια τέτοια εξέλιξη, οι ισχυρότερες τάσεις υπέρ (αν και μικρές) καταγράφονται στις οργανώσεις με κύκλο εργασιών έως 50 χιλ. ευρώ, καθώς και σε οργανώσεις με κύκλο εργασιών μεταξύ 200 χιλ. και 1 εκατ. ευρώ. Στον αντίποδα, στις μεγάλες οργανώσεις καθώς και σε οργανώσεις με προϋπολογισμούς από 50 έως 200 χιλ. ευρώ σχεδόν δεν καταγράφεται η τάση αυτή αλλά προκύπτει μια ξεκάθαρη τοποθέτηση κατά των απολύσεων.

Παρά το δυσμενές αυτό περιβάλλον, η πλειονότητα των οργανώσεων δεν προχώρησε σε μείωση προσωπικού αν και οι περισσότερες έκαναν χρήση της δυνατότητας να θέσουν σε αναστολή μέρος ή το σύνολο του προσωπικού τους. Πιο συγκεκριμένα, μόνο ένα 10% προχώρησε σε απολύσεις, ενώ ένα 55% τήρησε στάση αναμονής παρουσιάζοντας μηδενική μεταβολή όσον αφορά στον αριθμό των εργαζομένων τους. Ενδιαφέρον παρουσιάζει ότι από τις οργανώσεις που είδαν τις δράσεις τους να μειώνονται, μόλις 15% περίπου προχώρησε σε μείωση προσωπικού. Στον αντίποδα, από τις οργανώσεις που αύξησαν τις δράσεις τους μόνο το 14% ενίσχυσε το προσωπικό τους. Προκύπτει, λοιπόν, μια συντηρητική διαχείριση του ζητήματος του ανθρώπινου δυναμικού από τις οργανώσεις συνυπολογίζοντας χρηματοδοτικά προβλήματα αλλά και αύξηση των κοινωνικών αναγκών.

Για τις οργανώσεις που δραστηριοποιούνται σε ευπαθείς ομάδες, όπως οι άστεγοι, οι υπηρεσίες τους διευρύνθηκαν, δεδομένης της ανάγκης προστασίας της συγκεκριμένης ευπαθούς ομάδας, η οποία δεν έχει σταθερό σημείο διαμονής. Ακόμη και οργανώσεις που, κατά κύριο λόγο, έως τώρα είχαν δράσεις πρόληψης και ενημέρωσης, προσαρμόστηκαν στα νέα δεδομένα με δράσεις παροχής ειδών πρώτης ανάγκης και υπηρεσιών υγείας.

Περισσότερα

11# Βιώσιμες πόλεις & Κοινότητες

COSMOTE: Στηρίζει την έκθεση «ίχνη: Η Αρχαιολογία των Κουφονησιών»

Σπουδαία ευρήματα από τις αρχαιολογικές έρευνες στα Κουφονήσια παρουσιάζονται συγκεντρωμένα για πρώτη φορά στην περιοδική έκθεση «ίχνη: Η Αρχαιολογία των Κουφονησιών» στο Άνω Κουφονήσι – που διοργανώνεται από την Εφορία Αρχαιοτήτων Κυκλάδων με αποκλειστικό χορηγό την COSMOTE και θα διαρκέσει έως τις 15 Οκτωβρίου 2020.

Η έκθεση «ίχνη: Η Αρχαιολογία των Κουφονησιών» αναπτύσσεται γύρω από μοναδικά ευρήματα – μαρμάρινα ειδώλια, κεραμικά αγγεία και μαρμάρινα σκεύη -από την εποχή του Χαλκού έως και τους Μεταβυζαντινούς χρόνους- που καταδεικνύουν τη σημασία του συμπλέγματος των νησιών για τη διαμόρφωση και άνθιση του Κυκλαδικού πολιτισμού. Επιπλέον, εκτίθεται πρωτότυπο φωτογραφικό και σχεδιαστικό υλικό των ίδιων των ανασκαφέων που μεταφέρουν τη μοναδικότητα μια άλλης εποχής, αλλά και της αρχαιολογικής ανακάλυψης. 

Το κυκλαδικό κέντρο της Κέρου σημαντικό κομμάτι της αρχαιολογικής έρευνας 

H εισαγωγή της έκθεσης περιλαμβάνει και τις έρευνες στο σημαντικό κυκλαδικό κέντρο της Κέρου που αποτέλεσε το σημείο εκκίνησης για όλη την αρχαιολογική έρευνα στην περιοχή, προσελκύοντας το διεθνές ενδιαφέρον. Για τις ανάγκες της ανασκαφής στην Κέρο και στο Δασκαλιό τα τελευταία χρόνια, η COSMOTE παρείχε τον απαιτούμενο τεχνολογικό εξοπλισμό για τις καθημερινές ανάγκες καταγραφής και τεκμηρίωσης της αρχαιολογικής ομάδας. Επίσης, ενίσχυσε τις δυνατότητες του δικτύου COSMOTE 4G στην περιοχή, ώστε να παρέχει γρήγορες ταχύτητες Internet και αδιάλειπτη συνδεσιμότητα στους ανασκαφείς, μέσα από το μεγαλύτερο 4G δίκτυο της χώρας.   

«Ο πολιτιστικός πλούτος από τις ανασκαφές στα Κουφονήσια έχει βάλει την περιοχή στο χάρτη του παγκόσμιου πολιτιστικού ενδιαφέροντος. Είναι τιμή μας να στηρίζουμε την προβολή του κυκλαδικού πολιτισμού μέσα από τη συγκεκριμένη έκθεση, αλλά και να βλέπουμε την ψηφιακή τεχνολογία να γίνεται σύμμαχος στον εμπλουτισμό και την προβολή της ελληνικής πολιτιστικής κληρονομιάς μέσα από το έργο σπουδαίων αρχαιολόγων και των ομάδων τους», σημειώνει η Executive Director Εταιρικής Επικοινωνίας του Ομίλου ΟΤΕ, Ντέπη Τζιμέα.

Ντοκιμαντέρ «ΚΕΡΟΣ: ΤΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΤΩΝ ΣΠΑΣΜΕΝΩΝ ΕΙΔΩΛΙΩΝ» 

Ο Κυκλαδικός πολιτισμός ταξιδεύει εκτός συνόρων και αποκτά παγκόσμια εμβέλεια μέσα από το ντοκιμαντέρ «ΚΕΡΟΣ: ΤΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΤΩΝ ΣΠΑΣΜΕΝΩΝ ΕΙΔΩΛΙΩΝ», μια συμπαραγωγή της COSMOTE TV και του National Geographic,  που θα κάνει σύντομα πρεμιέρα στο COSMOTE HISTORY HD.

Το ντοκιμαντέρ μας μεταφέρει στο νησί της Κέρου, το αρχαιότερο ναυτικό ιερό της ανθρωπότητας και γενέτειρα ενός νέου τρόπου ζωής, όπου η ανακάλυψη εκατοντάδων σπασμένων, μαρμάρινων ειδωλίων αποτελεί αντικείμενο πολυετούς επιστημονικής μελέτης.  Στο ντοκιμαντέρ παρουσιάζονται και τα ευρήματα στην περιοχή του Δασκαλιού, που στο παρελθόν συνδεόταν χερσαία με την Κέρο. Το νησί εκτιμάται ότι καλυπτόταν από επιβλητικές κατασκευές, μαρμάρινες σκάλες και ένα πολύπλοκο σύστημα αποστραγγιστικών αγωγών, αποτελώντας έναν από τους πιο εξελιγμένους οικισμούς της πρώιμης Εποχής του Χαλκού. 

Πληροφορίες για την έκθεση «ίχνη: Η ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΚΟΥΦΟΝΗΣΙΩΝ»

Η έκθεση πραγματοποιείται στο Άνω Κουφονήσι, στην «Αρχαιολογική Συλλογή Κουφονησίου». Τον γενικό συντονισμό της έκθεσης είχε ο κ. Δημήτρης Αθανασούλης, Έφορος Αρχαιοτήτων Κυκλάδων. Την επιμέλεια ο κ. Στέφανος Κεραμίδας, αρχαιολόγος – μουσειολόγος της Εφορείας Αρχαιοτήτων Κυκλάδων και η κα Μαργαρίτα Δρίλλια, αρχαιολόγος – υπεύθυνη επικοινωνίας, με τη συνεργασία αρχαιολόγων της Εφορίας. 

Η έκθεση είναι ανοιχτή για το κοινό με ελεύθερη είσοδο, τηρώντας τα μέτρα για την πρόληψη και προστασία από τον COVID-19. Ώρες λειτουργίας: Δευτέρα – Τρίτη: 14:00 – 21:00 και Τετάρτη – Κυριακή: 09:00 – 21:00.

Περισσότερα

11# Βιώσιμες πόλεις & Κοινότητες

Interamerican: Αποζημίωση 1,92 εκατ. ευρώ για το Λύρειο Ίδρυμα

Παρά τις πολλές και σύνθετες τεχνικές δυσκολίες που προέκυψαν, ο τομέας αποζημιώσεων της Interamerican ολοκλήρωσε και συμφώνησε την αποτίμηση των ζημιών που υπέστη το Λύρειο Παιδικό Ίδρυμα στο Νέο Βουτζά Αττικής από την καταστροφική πυρκαγιά του Ιουλίου 2018, καταβάλλοντας πρόσφατα, στις 31 Ιουλίου το ποσόν των 1.920.000 ευρώ. Το ιδιαίτερο αίσθημα κοινωνικής ευθύνης της εταιρείας ήταν ένας ισχυρός λόγος για να κλείσει κάθε εκκρεμότητα, ώστε να υποστηριχθούν οι απαιτούμενες εργασίες για την αποκατάσταση των 10 κτηρίων του Ιδρύματος, που έχουν υποστεί ζημιές.

Επισημαίνεται ότι η Interamerican επωμίστηκε σημαντικό οικονομικό βάρος σε αποζημιώσεις εξ αιτίας της πυρκαγιάς στην Ανατολική Αττική, κυρίως για κατοικίες αλλά και για οχήματα, με το συνολικό ποσόν να ξεπερνά τα 6 εκατ. ευρώ συμπεριλαμβανομένης και της αποζημίωσης του Λυρείου.

Ο οικισμός του Λυρείου Παιδικού Ιδρύματος λειτουργεί ως ένα πρότυπο «Ορθόδοξο Χωριό», φιλοξενώντας αγόρια και κορίτσια από τα πρώτα χρόνια της ζωής τους και παρέχοντας φροντίδα και ανατροφή οικογενειακού περιβάλλοντος για το μεγάλωμα και την εκπαίδευσή τους, μέχρι να ενηλικιωθούν και να ενταχθούν στην κοινωνία. Το Λύρειο ιδρύθηκε το 1967 από μοναχές της κοινοβιακής Ιεράς Μονής Αγίας Τριάδος, διοικείται από Δ.Σ. στο οποίο προεδρεύει ο Μητροπολίτης Κηφισιάς, Αμαρουσίου και Ωρωπού, Κύριλλος με αντιπρόεδρο την Ηγουμένη της Μονής, Μαρία, ενώ ελέγχεται από τα Υπουργεία Οικονομίας & Οικονομικών και Υγείας & Κοινωνικής Αλληλεγγύης.

Το Ίδρυμα επισκέφθηκαν, για την καταβολή της αποζημίωσης, ο Γιώργος Σπαντιδάκης, διευθυντής του τομέα των αποζημιώσεων, από τον τομέα εταιρικών υποθέσεων και υπευθυνότητας ο Γιάννης Ρούντος, διευθυντής και ο Νικόλας Αγγελόπουλος, ενώ παρευρέθηκε και η Κωνσταντίνα Μαθιούδη, συντονίστρια του Γραφείου Πωλήσεων που έχει ασφαλίσει το Ίδρυμα (στη φωτογραφία, με την Ηγουμένη Μαρία).

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΑΠΟΨΕΙΣ