Connect with us

9# Βιομηχανία, Καινοτομία & Υποδομές

Η Microsoft Ελλάδας, Κύπρου και Μάλτας αναγνωρίζεται ως κορυφαία θυγατρική

Διάκριση ως κορυφαία θυγατρική της πολυεθνικής Microsoft απέσπασε η Microsoft Ελλάδας, Κύπρου και Μάλτας.

Η φετινή διάκριση, η οποία αναγνωρίζει τη δέσμευση της εταιρείας προς τους πελάτες και τους συνεργάτες της, απονεμήθηκε στη Microsoft Ελλάδας, Κύπρου και Μάλτας για τις προσπάθειες της ομάδας της να τους υποστηρίξει καθώς λειτουργούν σε ένα σύνθετο περιβάλλον αγοράς.

«Η αποστολή μας είναι να ενισχύσουμε την ελληνική οικονομία και τις τοπικές επιχειρήσεις μέσω της τεχνολογίας μας και να υποστηρίξουμε τους οργανισμούς, καθώς ανταποκρίνονται στις προκλήσεις της αγοράς, προσπαθώντας να προσαρμοστούν και να ανακάμψουν. Είμαι ευγνώμων στην ομάδα και στους συνεργάτες μας που έβαζαν πάντα τους πελάτες μας στο επίκεντρο όλων των δραστηριοτήτων μας, καθώς και στους πελάτες μας για τη συνεχή εμπιστοσύνη και τη συνεργασία τους», δήλωσε ο Θεοδόσης Μιχαλόπουλος, CEO της Microsoft Ελλάδας, Κύπρου και Μάλτας.

Είναι η δεύτερη φορά τα τελευταία χρόνια που η Microsoft Ελλάδας, Κύπρου και Μάλτας αναγνωρίζεται από τη μητρική εταιρεία ως Κορυφαία Θυγατρική στην κατηγορία Μικρών και Μεσαίων Αναδυόμενων Αγορών. Η Microsoft δραστηριοποιείται στην Ελλάδα για 28 χρόνια διαθέτοντας ένα οικοσύστημα 3.000 συνεργατών.

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

3# Καλή Υγεία & Ευημερία

Schneider Electric: Το πρώτο Innovation Hub στην Ανατολική Ευρώπη

Η Schneider Electric, πρωτοπόρος στον ψηφιακό μετασχηματισμό της διαχείρισης ενέργειας και του αυτοματισμού, εγκαινιάζει το πρώτο της Innovation Hub στην Ανατολική Ευρώπη, αναμένοντας επισκέπτες απ’ όλο τον κόσμο.

Το Innovation Hub είναι ένας εκθεσιακός χώρος που επιτρέπει στους επισκέπτες να ζήσουν ζωντανά την εμπειρία των IoT τεχνολογιών της εταιρείας. Ο νέος αυτός χώρος, βρίσκεται στο εργοστάσιο της Schneider Electric στο Πλόβντιβ της Βουλγαρίας. 

Με αυτό το βήμα, η εταιρεία ενισχύει τις δραστηριότητές της στην περιοχή, όπου ήδη συγκεντρώνεται μεγάλο μέρος τους, με ένα κοινό κέντρο εξυπηρέτησης στη Ρουμανία, ένα περιφερειακό κέντρο διανομής στην Ουγγαρία και ένα κέντρο ικανοτήτων, το Smart Grid, στη Σερβία.

Στα τέλη του 2019, ο χώρος παραγωγής στη Βουλγαρία έλαβε το υψηλότερο επίπεδο βιομηχανικής πιστοποίησης στην εταιρεία, το Smart Factory. Για να επιτευχθεί αυτό, η επιχείρηση κάλυψε ένα φιλόδοξο σύνολο κριτηρίων, όπως το ελάχιστο επίπεδο αυτοματισμού στο 65%, συστήματα διαχείρισης κτιρίων και ενέργειας, πολύ αποτελεσματική συντήρηση μέσω μιας εφαρμογής επαυξημένης πραγματικότητας και πολλά ακόμη. «Στην καρδιά αυτής της επιτυχίας βρίσκεται η δική μας πλατφόρμα EcoStruxure με βάση το IoT. Αποτελείται από τρία κύρια επίπεδα (συνδεδεμένες συσκευές, edge control και λογισμικό, εφαρμογές και υπηρεσίες) τα οποία επιτρέπουν την κατασκευή διαφορετικών αρχιτεκτονικών στην κλίμακα που απαιτείται για κάθε χώρο, τη διαχείριση και τη συλλογή δεδομένων, καθώς και την εργασία με προληπτικά και διαγνωστικά εργαλεία συντήρησης. «Δημιουργήσαμε το Κέντρο Καινοτομίας με στόχο να επιτρέψουμε σε όλους τους συνεργάτες, τους πελάτες, τους μαθητές αλλά και τους εκπαιδευόμενους και νέους μηχανικούς της περιοχής, να ζήσουν αυτές τις νέες τεχνολογίες ζωντανά», δήλωσε ο Pert Hermann, Γενικός Διευθυντής της περιοχής.

«Η επιτυχία μας δείχνει ότι η ψηφιοποίηση και η ωριμότητα των επιχειρήσεων στην Ανατολική Ευρώπη είναι ήδη στο απαιτούμενο επίπεδο. Η πρόσφατη κατάσταση της απαραίτητης απόστασης απέδειξε ότι η ικανότητα απομακρυσμένης παρακολούθησης των διαδικασιών ενός εργοστασίου είναι απαραίτητη στις μέρες μας. Παράλληλα με τις καθημερινές μας εργασίες, είμαστε πλέον έτοιμοι να φιλοξενήσουμε επισκέψεις στο Κέντρο καινοτομίας και στο Smart Factory από όλη την περιοχή» δήλωσε η Διευθύντρια του εργοστασίου Maria Topchiyska. Η συνδεσιμότητα, καθώς και οι λειτουργίες απομακρυσμένης διαχείρισης και ελέγχου που παρέχονται από τα έξυπνα συστήματα της εταιρείας, αποτέλεσαν βασικό παράγοντα για την ομαλή προσαρμογή στο νέο περιβάλλον.

Περισσότερα

12# Υπεύθυνη Κατανάλωση & Παραγωγή

Η Coca-Cola λανσάρει την πρώτη καμπάνια μετά τo lockdown

Η Coca-Cola λανσάρει τη νέα καμπάνια, “Open Like Never Before”, η οποία αποτελεί την πρώτη επικοινωνιακή ενέργεια του brand, παγκοσμίως, μετά τις αλλαγές που έφερε ο COVID-19 και βασίζεται στην πεποίθηση ότι δε χρειάζεται να επιστρέψουμε στην κανονικότητα: αντ ‘αυτού, μπορούμε να προχωρήσουμε, μαζί, και να χτίσουμε ένα καλύτερο μέλλον για όλους.

Κατά τη διάρκεια του lockdown, η Coca-Cola επέλεξε να απέχει από κάθε επικοινωνιακή ενέργεια, εστιάζοντας τους πόρους της στην πιο σημαντική προτεραιότητα: τους ανθρώπους. Από εκείνη τη στιγμή, παγκοσμίως, η The Coca-Cola Company μαζί με τους τοπικούς εμφιαλωτές της και το Ίδρυμα της Coca-Cola (The Coca-Cola Foundation) έχει συνεισφέρει πάνω από 100 εκατ. δολάρια σε μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς για την ανακούφιση των ανθρώπων που πλήττονται περισσότερο από τον COVID-19. Παράλληλα σε τοπικό επίπεδο, η Coca-Cola στη Ελλάδα σε συνεργασία με το Ίδρυμα Μποδοσάκη υλοποίησε ένα ολιστικό πρόγραμμα κοινωνικής συνεισφοράς που αφορούσε στην προσφορά 5 πλήρως εξοπλισμένων Μονάδων Εντατικής Θεραπείας, αντιδραστηρίων για την υλοποίηση 12.000 διαγνωστικών ελέγχων κορωνοϊού καθώς και στην έμπρακτη υποστήριξη του προγράμματος «Βοήθεια στο Σπίτι plus» του Δήμου Αθηναίων. 

Η καμπάνια “Open Like Never Before” έρχεται να σηματοδοτήσει μία νέα αρχή. Ξεκινά με ένα manifesto που δημιουργήθηκε ειδικά για την Coca-Cola, από τον βραβευμένο καλλιτέχνη – ποιητή, George The Poet.

H πανδημία προκάλεσε δυσκολίες και απώλειες, αλλά ταυτόχρονα ανέδειξε αμέτρητες πράξεις ανιδιοτέλειας, θάρρους και καλοσύνης και μας βοήθησε να εκτιμήσουμε πράγματα που ενδεχομένως θεωρούσαμε δεδομένα. Αυτό το manifesto,  προασπίζει την αισιοδοξία και μας προσκαλεί να είμαστε “ανοιχτοί όπως ποτέ ξανά” για να εκτιμήσουμε όλα όσα έχουμε γύρω μας. 

Η Λίλιαν Νεκταρίου, Franchise Country Director, για Ελλάδα, Κύπρο, Μάλτα της Coca-Cola Hellas αναφέρει: «To “Open Like Never Before” δεν είναι απλώς μια καμπάνια. Είναι η έκφραση του εταιρικού μας σκοπού. Ο πρωταρχικός μας στόχος είναι να «δροσίσουμε» τον κόσμο και να κάνουμε τη διαφορά στις τοπικές κοινωνίες. Πιστεύουμε ότι, μετά την πανδημία, μπορούμε να βγούμε πιο δυνατοί και να χτίσουμε μαζί ένα καλύτερο μέλλον».

Η νέα καμπάνια υποστηρίζεται και από ένα πρόγραμμα ενεργειών με στόχο τη στήριξη της αγοράς, το οποίο θα εκτυλιχθεί στη διάρκεια αυτής και της επόμενης χρονιάς. Μεταξύ άλλων, θα υπάρχουν διαδικτυακές ενέργειες σχεδιασμένες για να μας υπενθυμίσουν τις όμορφες στιγμές που έχουμε περάσει στους αγαπημένους μας χώρους καφεστίασης & φιλοξενίας, μια καινοτόμος πλατφόρμα που θα επιτρέπει στους συνεργάτες μας να δημιουργούν προσαρμοσμένες διαφημίσεις καθώς και ενέργειες με στόχο την προσέλκυση πελατών. Παράλληλα, η Coca-Cola στην Ελλάδα υλοποιεί το πρόγραμμα «Future Loading» σε συνεργασία με το Ίδρυμα Μποδοσάκη, στρατηγικού συνεργάτη της κοινωνικής αυτής πρωτοβουλίας, με στόχο τη στήριξη των μικρών επιχειρήσεων καφεστίασης και φιλοξενίας (Ho.Re.Ca) και την ενίσχυση της απασχολησιμότητας στον κλάδο.

Περισσότερα

9# Βιομηχανία, Καινοτομία & Υποδομές

Συνεργασία LafargeHolcim και IBM για αειφόρες λύσεις οδοποιίας

Η LafargeHolcim ανακοίνωσε ότι θα συνεργαστεί με την IBM Services, προκειμένου οι δύο εταιρίες να αναπτύξουν περαιτέρω την πρώτη ψηφιακή πλατφόρμα για τη βελτιστοποίηση της μελέτης έργων οδοποιίας, “ORIS”.

Η λύση αυτή μπορεί να μειώσει το κόστος των έργων οδοποιίας έως και κατά το ένα τρίτο καθώς και τις εκπομπές άνθρακα κατά το ήμισυ, τριπλασιάζοντας ταυτόχρονα την ανθεκτικότητα και τη διάρκεια ζωής των δρόμων.

Η πλατφόρμα ORIS προσφέρει τη δυνατότητα στις αρμόδιες αρχές υποδομών και τους επενδυτές και υπεύθυνους έργων να βελτιώνουν την κατασκευή και τη βιωσιμότητα των δρόμων, καθώς και να αντιμετωπίζουν προκλήσεις μέσω της έξυπνης μελέτης έργων. Πρόκειται για μία εξαιρετικά επίκαιρη λύση, επειδή οι κυβερνήσεις σχεδιάζουν πακέτα κινήτρων για την αναβίωση της οικονομικής δραστηριότητας μετά την πανδημία του ιού COVID-19 ανταποκρινόμενοι παράλληλα στις επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής.

Κάθε χρόνο κατασκευάζονται κατά μέσο όρο 700.000 χιλιόμετρα νέων δρόμων σε όλο τον κόσμο. Η βελτίωση της ποιότητας και της αντοχής των δρόμων θα συμβάλει στη μείωση της ποσότητας εκπομπών άνθρακα που παράγονται από τις μεταφορές. Δεδομένου ότι οι δρόμοι διαφέρουν ανάλογα με την τοποθεσία, το κλίμα, τους τύπους οχημάτων και τους όγκους κυκλοφορίας που εξυπηρετούν, ο προσδιορισμός του πλέον αειφόρου και οικονομικά αποδοτικού μίγματος δομικών υλικών και τεχνολογιών στην πρώιμη φάση της μελέτης αποτελεί μεγάλη πρόκληση. Η πλατφόρμα ORIS αξιολογεί τις μελέτες οδοποιίας από διαφορετικές οπτικές γωνίες και προτείνει αποδοτικούς τρόπους κατασκευής και συντήρησης σε συνδυασμό με τη διαθεσιμότητα υλικών και τις δυνατότητες σε τοπικό επίπεδο. Παράλληλα, υποστηρίζει τις δημόσιες πολιτικές που προστατεύουν τους φυσικούς πόρους, προάγοντας την κυκλική οικονομία στην οδοποιία.

«Επιταχύνουμε την ψηφιοποίηση των λύσεων που προσφέρουμε για αειφόρες κατασκευές υψηλής απόδοσης» δήλωσε ο Marcel Cobuz, Επικεφαλής Περιφέρειας Ευρώπης, Μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής και Υπεύθυνος στη LafargeHolcim για την καινοτομία σε παγκόσμιο επίπεδο. «Με λύσεις καθολικής εμβέλειας όπως η πλατφόρμα ORIS, είμαστε αποφασισμένοι να πρωτοπορούμε στις βιώσιμες κατασκευές, καθώς και στην υπεύθυνη κατανάλωση φυσικών πόρων στην οδοποιία και όχι μόνο. Έχουμε ήδη ξεκινήσει πιλοτικά έργα με διάφορους εταίρους, όπως αρχές οδοποιίας, διεθνή χρηματοπιστωτικά ιδρύματα και τεχνικές εταιρείες, για τη χρήση της πλατφόρμας ORIS τόσο σε ανεπτυγμένες όσο και σε αναδυόμενες αγορές», πρόσθεσε.

Η LafargeHolcim θα αξιοποιήσει το χαρτοφυλάκιο ψηφιακών προϊόντων, υβριδικών cloud, ψηφιακών υπηρεσιών σχεδιασμού της IBM καθώς και την εξειδίκευσή της στη μηχανική εκμάθηση, την τεχνητή νοημοσύνη, το Διαδίκτυο των Πραγμάτων (Internet of Things) και την ανάλυση δεδομένων, με στόχο να βελτιώσει περαιτέρω την τεχνογνωσία αναφορικά με το τσιμέντο και το έτοιμο σκυρόδεμα, καθώς και τις λύσεις και τα προϊόντα που προσφέρει, όπως προκατασκευασμένα προϊόντα σκυροδέματος, άσφαλτος και κονιάματα. 

«Οι λύσεις που βασίζονται σε δεδομένα και ψηφιακές τεχνολογίες έχουν τη δυνατότητα να μετασχηματίσουν τον τομέα της οδοποιίας, υιοθετώντας πιο αειφόρες, οικονομικά αποδοτικές και χαμηλότερου ανθρακικού αποτυπώματος τεχνικές που προωθούν την κυκλική οικονομία. Η πλατφόρμα ORIS διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο στην υπόδειξη κατάλληλων και εξειδικευμένων μεθόδων οδοποιίας, ελαχιστοποιώντας με αυτό τον τρόπο το κόστος, το περιβαλλοντικό αποτύπωμα και τις καθυστερήσεις των έργων» ανέφερε ο Hervé Rolland, Αντιπρόεδρος για τις Βιομηχανικές Λύσεις της IBM Ευρώπης.

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΑΠΟΨΕΙΣ