Connect with us

Δράσεις

Η Nissan στηρίζει τη νέα γενιά με το GENERATION N!

https://www.youtube.com/watch?v=1uoFm32-q-M

Υπάρχει μια νέα γενιά που με τη δράση, τη στάση και τις σκέψεις της αλλάζει τον κόσμο.

Αυτή είναι η GENERATION N της Nissan. Ανακαλύψτε την στο www.nissangenerationn.gr Η Nissan στηρίζει ανθρώπους οι οποίοι παρά το νεαρό της ηλικίας τους, έχουν ήδη καταφέρει να ξεχωρίσουν για τις καινοτόμες ιδέες και πράξεις τους.

Κάνοντας πράξη το σλόγκαν της μάρκας “Innovation that Excites” (Καινοτομία που Ενθουσιάζει), η καμπάνια GENERATION N αποτελεί μια προσπάθεια ανάδειξης και επιβράβευσης ανθρώπων ή ομάδων, που μέσα σε ένα δύσκολο περιβάλλον, καταφέρνουν να ενθουσιάζουν, να καινοτομούν και να διακρίνονται τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.

Δείτε το Video

Επιλέχθηκαν 20 ξεχωριστοί εκπρόσωποι της GENERATION N των οποίων οι μοναδικές δράσεις παρουσιάζονται μέσα από τη διαδικτυακή πλατφόρμα www.nissangenerationn.gr. Νέοι άνθρωποι που διακρίνονται για το έργο τους σε τομείς όπως επιχειρηματικότητα, φυσικές επιστήμες, ιατρική, μηχανολογία, κοινωνική προσφορά, αθλητισμός κ.α.
Electronio

Μέσα από 20 σύντομα videos οι πρωταγωνιστές της καμπάνιας παρουσιάζουν το αντικείμενο και το όραμά τους καλώντας το κοινό να τους στηρίξει με την ψήφο τους. Το κοινό καλείται να επισκεφθεί το www.nissangenerationn.gr και να ψηφίσει εκείνους που θέλει να κερδίσουν, με τη Nissan Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε. να επιβραβεύει τους 10 πρώτους, δίνοντάς τους από ένα αυτοκίνητο Nissan για έναν ολόκληρο χρόνο, υποστηρίζοντας έτσι έμπρακτα το όραμά τους. Ανάλογα με τη φύση της δράσης του κάθε διαγωνιζομένου θα δοθεί και το κατάλληλο όχημα μέσα από τον πλήρη στόλο της Nissan.

Ithaca

Την ίδια στιγμή, όσοι από το κοινό ψηφίζουν, θα μπαίνουν στην κλήρωση για 3 μεγάλα ταξίδια στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου Φρανκφούρτης. Ξεκινάμε λοιπόν με Nissan και www.nissangenerationn.gr !

Οι ομάδες

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΚΑΡΑΔΗΜΟΣ

Ο Αλέξανδρος Καραδήμος είναι από αυτούς τους 18χρονους που βλέπουν μπροστά. Σχεδίασε μια διαδικτυακή πλατφόρμα για το νοσοκομείο του μέλλοντος. Ένα e-hospital που θα περιλαμβάνει ένα ρομποτικό μηχανισμό για τη διεξαγωγή χειρουργικών επεμβάσεων από απόσταση, καθώς και έναν εκτυπωτή 3D κατάλληλο για εκτύπωση βιολογικού υλικού. Η καινοτομία του τον έφερε στον δρόμο της Google, αφού μπήκε στη λίστα των 25 περιφερειακών νικητών του διεθνούς διαγωνισμού επιστήμης του τεχνολογικού κολοσσού. Ο Αλέξανδρος είναι ένας ξεχωριστός εκπρόσωπος της Generation N.

PROM RACING TEAM

Μία ομάδα φοιτητών του ΕΜΠ δείχνει τον δρόμο για την καινοτομία. Η ομάδα τους, Prom Racing Team δημιούργησε ένα αγωνιστικό μονοθέσιο στα πρότυπα της Formula 1, που έχει κερδίσει ήδη διεθνείς διαγωνισμούς και συνεχίζει να παίρνει μέρος σε διεθνείς φοιτητικούς αγώνες. Η Prom Racing Team είναι ένα λαμπρό παράδειγμα για το τι πραγματικά σημαίνει Generation N.

ΟΡΕΣΤΗΣ ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ
O 23χρονος Ορέστης Παπαϊωάννου έχει ξεκινήσει με εντυπωσιακό τρόπο την πορεία του στα μουσικά δρώμενα της χώρας μας και όχι μόνο. Ο φοιτητής του τμήματος Μουσικών Σπουδών του ΑΠΘ στα 22 χρόνια του κατάφερε να πάρει την πρωτιά στον Διεθνή Διαγωνισμό Σύνθεσης «Maurice Ravel” για νεαρούς συνθέτες, που έγινε στην Πράγα και αποδεικνύει ότι είναι ένας άξιος εκπρόσωπος της Generation N.

+2FEET
Ο Βασίλης Τζιγκούρας είναι ο άνθρωπος που τον Ιούλιο του 2016, έβαλε σκοπό της ζωής του να δώσει ξανά τη χαρά της κίνησης σε ζωάκια με κινητικά προβλήματα. Με όπλο τις δεξιότητές του και κύριο όχημά του, τη σελίδα του στο Facebook, την +2feet, βοηθά ανάπηρα σκυλάκια και γατάκια να ξαναπερπατήσουν, κατασκευάζοντας αυτοσχέδια αναπηρικά αμαξίδια. Ο Βασίλης Τζιγκούρας είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα εκπροσώπου της Generation N.

ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΟΥΤΟΥΛΙΑΣ
Όσο τετριμμένο και αν ακούγεται, o νεαρός Έλληνας πρωταθλητής στο άλμα εις μήκος, που γεννήθηκε με αναπηρία στο δεξί του χέρι, είναι πρωταθλητής και στη ζωή. Ονειρευόταν από παιδί μια καριέρα στο ποδόσφαιρο, όμως λόγω του προβλήματός του δεν προχώρησε στον χώρο αυτό. Όμως οι καταστάσεις τον πείσμωσαν. Ασχολήθηκε με τον στίβο ώσπου τελικά, τον Ιούνιο του 2016 έφτασε μέχρι την κατάκτηση του χρυσού μεταλλίου στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Στίβου ΑμεΑ. Πραγματικός μαχητής και εξαιρετικό παράδειγμα της Generation N.

ΧΥΜΟΙ VERVE
Η Κέλλυ και η Μάρθα Χατζηγιάννη συνδύασαν την αγάπη τους για την υγιεινή διατροφή, με την καινοτόμο επιχειρηματικότητα και έτσι δημιούργησαν τους χυμούς VERVE. Η Verve Juices είναι η πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα που παρασκευάζει, εμφιαλώνει και διαθέτει χυμούς από λαχανικά, φρούτα και βότανα με τη μέθοδο της ψυχρής έκθλιψης, χάρη στην οποία διατηρούνται αναλλοίωτες όλες οι βιταμίνες και τα θρεπτικά συστατικά των πρώτων υλών. Η Κέλλυ και η Μάρθα αποτελούν χαρακτηριστικά παραδείγματα της Generation N.

FINEST ROOTS
Ο Μάνος Σμυρλάκης και ο αδερφός του Νικόλας, δημιούργησαν τη Finest Roots μια επιχείρηση που φέρνει ξανά το λικέρ στο προσκήνιο. Πρόκειται για προϊόντα φυσικής εκχύλισης χωρίς προσθήκες τεχνητών ουσιών και αρωμάτων και αυτό αποτελεί το συγκριτικό πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών. Τα δύο αδέρφια πρόσφατα είδαν την Finest Roots να κερδίζει ένα από τα 8 βραβεία «Στέλιος Χατζηιωάννου, Επιχειρηματικό Ξεκίνημα Χρονιάς 2016». Δύο πραγματικοί εκπρόσωποι της Generation N.

ΒΥΡΩΝΑΣ ΚΟΚΚΑΛΑΝΗΣ
Γεννημένος στην Αθήνα, στις 19 Αυγούστου 1985, ο Βύρων Κοκκαλάνης,  προπονείται και αγωνίζεται αποκλειστικά στην ιστιοσανίδα (Mistral ως το 2004 και RSX στη συνέχεια) από τη νεαρή ηλικία των 13, πάντα με τον ίδιο προπονητή, τον Δημήτρη Πηλιχό. Στην ηλικία των 32 ετών σήμερα, ο Βύρωνας έχει πολλές και σημαντικές διακρίσεις που τον κάνουν έναν από τους πιο επιτυχημένους αθλητές ιστιοσανίδας στη χώρα μας. Ένας αθλητής παράδειγμα, ένας άξιος εκπρόσωπος της Generation N.
LEADCOMPASS
Η Φιλοθέη Ματσίγκου είναι μια νέα επιχειρηματίας και δημιουργός της LeadCompass. Μιας επιχείρησης που έχει όραμα να αποτελέσει τον κορυφαίο φορέα επαγγελματικού προσανατολισμού σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης στην Ελλάδα. Η LeadCompass ξεχωρίζει χάρη στις πιο καινοτόμες και αποτελεσματικές μεθόδους εκπαίδευσης και ανάπτυξης, όπως η βιωματική, η κβαντική και η μαιευτική θεωρία, με σκοπό να βοηθήσει τους νέους να διαπρέψουν στην ζωή τους. Η Φιλοθέη είναι μια άξια εκπρόσωπος της Generation N.

BRAINANCE
Η Advantis είναι μια ελληνική start up που δημιούργησε ένα cloud-based λογισμικό για την επεξεργασία εξετάσεων μαγνητικής τομογραφίας από τους γιατρούς με το όνομα Brainance. Το καινοτόμο λογισμικό, έχει ήδη κερδίσει την προσοχή της ιατρικής κοινότητας και απευθύνεται κυρίως σε νοσοκομεία, διαγνωστικά κέντρα καθώς και ιδιώτες γιατρούς. Η Advantis έχει ξεκινήσει ήδη επαφές με υποψήφιους επενδυτές τους εξωτερικού οι οποίοι εκφράζουν έντονα το ενδιαφέρον τους. Οι άνθρωποι πίσω από το Brainance είναι άξιοι εκπρόσωποι της Generation N.

ΠΑΝΟΣ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ
Ο Έλληνας ασημένιος Παραολυμπιονίκης της ξιφασκίας με αμαξίδιο, αγωνίζεται στη σπάθη, καθώς και στο ξίφος μονομαχίας. Σε νεαρή ηλικία είχε έναν σοβαρό τραυματισμό στη θωρακική μοίρα, έπειτα από τροχαίο ατύχημα, όμως αυτό δεν στάθηκε ικανό να τον εμποδίσει από την ενασχόλησή του με τον αθλητισμό, και μάλιστα σε πολύ υψηλό επίπεδο. Έκανε το διεθνές ντεμπούτο του στο Μόντρεαλ, το 2009 κι από τότε μετρά πολλές διακρίσεις σε διεθνείς διοργανώσεις, με κορυφαία το ασημένιο μετάλλιο στους Παραολυμπιακούς του Ρίο.

ΟΜΑΔΑ INFINITE RACING
Η μαθητική ομάδα από τη Θεσσαλονίκη “Infinite Racing” των Εκπαιδευτηρίων Μαντουλίδη, κατέκτησε πριν από λίγες μέρες την πρώτη θέση στο «F1 in Schools 2016», τον παγκόσμιο διαγωνισμό σχεδιασμού, κατασκευής και αγώνα ταχύτητας για μινιατούρες  Formula 1, που έγινε στο Όστιν του Τέξας. Είναι η πρώτη ομάδα από την Ελλάδα που κατορθώνει να ανέβει στο βάθρο αυτού του δύσκολου και πολύ σημαντικού διαγωνισμού. Η “Infinite Racing” είναι μια ομάδα που ανήκει δικαιωματικά στην Generation N.

INSTALAW
Το Instalaw είναι μια καινοτόμος διαδικτυακή πλατφόρμα για την παροχή on-demand νομικών υπηρεσιών, με στόχο να παρέχει σε όλους τους πολίτες εύκολη και άμεση πρόσβαση σε εξειδικευμένους δικηγόρους, οποιαδήποτε στιγμή, από οποιοδήποτε μέρος. Πίσω από την ιδέα, βρίσκεται η 27χρονη Μυρτώ Τσίμα. Μαζί με την ομάδα της, και προσθέτοντας όλο και περισσότερες εφαρμογές και υπηρεσίες, έχει ως στόχο να δημιουργήσει, με την βοήθεια της τεχνολογίας, ένα εκσυγχρονισμένο μοντέλο παροχής νομικών υπηρεσιών κατά παραγγελία. Η Μυρτώ καινοτομεί και φανερώνει τις δυνατότητές της, ως εκπρόσωπος της Generation N.
https://www.instalaw.gr/
ELEKTRONIO
Δύο νέοι από τη Θεσσαλονίκη, με όραμα τον ιδανικό τρόπο αστικής μετακίνησης, ο Παντελής Ζάρκος και η ‘Αννα Χλιούρα ίδρυσαν το 2015 την start -up εταιρεία ποδηλάτων Elektronio και δημιούργησαν το Play. Το πρώτο τρίτροχο, ηλεκτρικά υποβοηθούμενο, χειροποίητο και με ιδιαίτερο ντιζάιν ποδήλατο. Το Play, απευθύνεται σε άτομα που κινούνται στην πόλη και αναζητούν έναν εναλλακτικό τρόπο μεταφοράς. Η Elektronio έχει λάβει διακρίσεις και βραβεία σε διαγωνισμούς για start – ups, ενώ έχει ακόμα και πολλές συμμετοχές σε επιχειρηματικά φεστιβάλ. Ο Παντελής και η Άννα είναι δύο αυθεντικοί εκπρόσωποι της Generation N.

https://www.facebook.com/elektroniowheels/
VEGGIE IT
Το Veggie It είναι ένα γευστικό, υψηλής θρεπτικής αξίας γεμιστό μπισκότο με λυοφιλιωμένα λαχανικά και β-γλυκάνη, που δημιούργησε η ομάδα του Γεωπονικού Πανεπιστήμιου Αθηνών. Η υψηλή θρεπτική αξία αυτού του καινοτόμου προϊόντος διατροφής, οφείλεται στο ότι τα λαχανικά της γέμισης δεν έχουν υποστεί θερμική επεξεργασία. Επίσης, είναι ελεύθερο γλουτένης, ενώ παράλληλα η προσθήκη β-γλυκάνης από βρώμη συμβάλλει τόσο στη μείωση της χοληστερόλης και της γλυκόζης στο αίμα όσο και στη βελτίωση της υγείας του γαστρεντερικού συστήματος. Το Veggie it πήρε την πρώτη θέση στο διαγωνισμό ECOTHOPHELIA (Εθνικός Διαγωνισμός Οικολογικών – Καινοτόμων Προϊόντων). Μια ξεχωριστή συμμετοχή από μια ομάδα που δικαιωματικά ανήκει στην Generation N.
https://www2.aua.gr/el/news-events/nea/veggie-it-katektise-tin-1i-thesi-ston-6o-ethniko-diagonismo-kainotomon-trofimon

PHEE
Ο Σταύρος Τσομπανίδης δημιούργησε την start-up εταιρεία Phee, που επεξεργάζεται τα νεκρά φύκια των ελληνικών θαλασσών για τη δημιουργία νέων προϊόντων, από θήκες κινητών, μέχρι πολυτελείς συσκευασίες. Οι δραστηριότητες του Σταύρου δεν σταματούν εδώ, καθώς ως πραγματικός εκπρόσωπος της Generation N, διοργανώνει την κρουαζιέρα επιχειρηματικότητας #CruiseInn.

ITHACA
Ο 22χρονος Θάνος Σπηλιόπουλος μαζί με την ομάδα του δημιούργησαν το ITHACA, μία κινητή μονάδα με την οποία πλένουν ρούχα αστέγων σε διάφορα σημεία της πόλης για να καλύψουν τη βασική ανάγκη της υγιεινής αλλά και της αξιοπρέπειας των συνανθρώπων μας. Το εγχείρημα μπήκε σε εφαρμογή to 2016 και η δραστηριότητα του ITHACA διαρκώς επεκτείνεται. Ο Θάνος Σπηλιόπουλος με την πλούσια κοινωνική δράση που παρουσιάζει, αποτελεί έναν άξιο εκπρόσωπο της Generation N.
https://www.ithacalaundry.gr/

Θ & Γ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ
Ο Θοδωρής και ο Γιώργος, δύο αγρότες από την Ηλεία κατέκτησαν το πρώτο βραβείο στον 3ο Ευρωπαϊκό Διαγωνισμό για την Ανάδειξη του Καλύτερου Νέου Αγρότη της Ευρώπης. Ο Θοδωρής και ο Γιώργος Βασιλόπουλος, ως άξιοι εκπρόσωποι της Generation N, ξεχώρισαν στον διαγωνισμό απέναντι σε 200 υποψηφίους από 17 χώρες της Ε.Ε. για το συνολικό τους έργο και την εφαρμογή καινοτομίας μεθόδου συλλογής ελαιόκαρπου. Για την επιτυχία τους τιμήθηκαν από τον πρόεδρο της Δημοκρατίας Προκόπη Παυλόπουλο σε ειδική τελετή.

ETHELON
Η Volunteer4Greece και η GloVo-Global Volunteers Platform, δύο οργανώσεις που αναδεικνύουν την αξία του εθελοντισμού, ένωσαν τις δυνάμεις τους και δημιούργησαν την Ethelon.  Η συνεργασία μεταξύ τους οδηγεί σε μία βάση εθελοντών που αποτελείται από νέους ενεργούς ανθρώπους πρόθυμους να προσφέρουν κοινωνικά, έναν μεγάλο αριθμό συνεργαζόμενων MKO, αλλά και ιδιωτικές εταιρείες. Η Εthelon, αποτελεί το σημείο συνάντησης και εφαρμογής στην πράξη όλων όσων συστήνουν την έννοια του εθελοντισμού. Οι άνθρωποί της είναι άξιοι εκπρόσωποι της Generation N.

EFFECT
Η Effect είναι μια καινοτόμος κοινωνική επιχείρηση στο χώρο της εκπαίδευσης που δημιουργήθηκε από 2 φοιτητές του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, τον Σωτήρη Μπαράτσα και τη Μαριάνθη Νίκα. Φιλοδοξία της Effect είναι να αντιμετωπίσει ένα από τα σημαντικότερα προβλήματα της χώρας μας, τη νεανική ανεργία. Το Μάιο του 2015 βραβεύτηκε σε Ευρωπαϊκό επίπεδο με το Social Impact Award. Ο Σωτήρης και η Μαριάνθη είναι πραγματικοί εκπρόσωποι της Generation N.
https://effect.education/el/

 

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Τρόφιμα / Ποτά

Rainbow Waters: Πακέτα αγάπης στα Ιωάννινα

Με σεβασμό στην περιοχή που προσφέρει το νερό ΔΙΩΝΗ, η Rainbow Waters στήριξε για μία ακόμα φορά συνανθρώπους μας που έχουν ανάγκη.

Τα Χριστούγεννα, σε συνεννόηση με το Δήμο Δωδώνης παρέδωσε 56 πακέτα αγάπης και αλληλεγγύης για την ανακούφιση των ευπαθών ομάδων της περιοχής. Τα πακέτα, που περιλάμβαναν τρόφιμα πρώτης ανάγκης διανεμήθηκαν σε οικογένειες που αντιμετωπίζουν σοβαρά οικονομικά προβλήματα με σκοπό να αποτελέσουν μια μικρή ενίσχυση για τις ημέρες των εορτών.

Παράλληλα, θέλοντας να συμβάλλει στην καλύτερη λειτουργία του Αγροτικού Ιατρείου Μπάφρας του Δήμου Ιωαννιτών, προσέφερε τεχνολογικό εξοπλισμό.

Η ιδιαίτερη ευαισθησία της Rainbow Waters για την περιοχή που προσφέρει το πολύτιμο νερό ΔΙΩΝΗ εκφράζεται συχνά με δράσεις εταιρικής κοινωνικής ευθύνης για τη στήριξη του τόπου.

Περισσότερα

Ασφάλειες

ΠαΠει: Αναγνώριση του έργου της Interamerican στον χρηματοοικονομικό αλφαβητισμό των παιδιών

Το Πανεπιστήμιο Πειραιώς αναγνώρισε σε πρόσφατη εκδήλωση την προσφορά της Interamerican στο θέμα του χρηματοοικονομικού αναλφαβητισμού των παιδιών.

H Interamerican, ως οργανισμός χρηματοοικονομικών-ασφαλιστικών προϊόντων, ενδιαφέρεται ιδιαίτερα για την ανάπτυξη της σχετικών γνώσεων. Η εταιρεία έχει παρουσιάσει, ήδη, δύο εύχρηστες εικονογραφημένες εκδόσεις για τον οικονομικό αλφαβητισμό των παιδιών, βασισμένες στην επιστημονική προσέγγιση και εργασία του Νικολάου Φίλιππα, καθηγητή Χρηματοοικονομικής στο τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πειραιώς και ιδρυτή του Ινστιτούτου Χρηματοοικονομικού Αλφαβητισμού (Hellenic Financial Literacy Institute), στο πλαίσιο της συνεχούς συνεργασίας του Ινστιτούτου με την εταιρεία και του ερευνητικού αντικειμένου του Interamerican Research Center, που λειτουργεί από το 2016.

Πρόσφατα, σε εορταστική εκδήλωση που οργάνωσε το Πανεπιστήμιο Πειραιώς, πριν τα Χριστούγεννα, για τα παιδιά του διδακτικού και διοικητικού προσωπικού του, διανεμήθηκαν -μετά από προσφορά της εταιρείας- πολλά αντίτυπα των βιβλίων του Ν. Φίλιππα. Ο πρύτανης του Πανεπιστημίου, καθηγητής Άγγελος Κότιος εξήρε αυτή την πρωτοβουλία της Interamerican με τη συνεργασία του συγγραφέα καθηγητή και τη συνέδεσε με την ευρύτερη ανάγκη βασικής εκπαίδευσης και κουλτούρας που πρέπει να δομείται από τις μικρές ηλικίες, περί τα χρηματοοικονομικά θέματα.

Όπως επισημαίνει ο καθηγητής Ν. Φίλιππας, «εταιρείες με πολυεπίπεδες δράσεις κοινωνικής υπευθυνότητας οφείλουν να συμβάλλουν στη δημιουργία μίας νέας γενιάς ενημερωμένων πολιτών, όπως πράττει η Interamerican. Η χρηματοοικονομική άγνοια κοστίζει ακριβά. Ο χρηματοοικονομικός αναλφαβητισμός αποτελεί σήμερα ένα οξύ κοινωνικό πρόβλημα, καθώς οι περισσότεροι πολίτες φαίνεται να έχουν σχετική ή ακόμα και πλήρη άγνοια για βασικές χρηματοοικονομικές έννοιες και χρηματοοικονομικά προϊόντα. Δύο στους τρείς πολίτες σε ολόκληρο τον κόσμο χαρακτηρίζονται ως χρηματοοικονομικά αναλφάβητοι, αφού αδυνατούν να απαντήσουν σε απλές ερωτήσεις  ανατοκισμού, πληθωρισμού και  διασποράς του κινδύνου».

Η Interamerican μελετά συστηματικά το φαινόμενο του χρηματοοικονομικού αλφαβητισμού μέσω του Interamerican Research Center και σχεδιάζει την αντιμετώπιση του, στο πλαίσιο της Εταιρικής Υπευθυνότητας. Παράλληλα, για τον οικονομικό προγραμματισμό της ατομικής και οικογενειακής ζωής, η εταιρεία διαθέτει μία ομάδα «αιχμής» χρηματοοικονομικών συμβούλων (financial planners) στο εταιρικό της δίκτυο πωλήσεων. Στο σημερινό πολύπλοκο περιβάλλον, ο ρόλος των financial planners καθίσταται εξαιρετικά σημαντικός, δεδομένου ότι έχουν τη δυνατότητα να καταγράφουν και να αναλύουν τις εξατομικευμένες ανάγκες και στόχους των ατόμων και των οικογενειών τους, προτείνοντας αποταμιευτικά-επενδυτικά χαρτοφυλάκια προσαρμοσμένα στις ανάγκες τους.

Στη φωτογραφία: Στιγμιότυπο από την εορταστική εκδήλωση του Πανεπιστημίου Πειραιώς, με τους Άγγελο Κότιο, πρύτανη και Νίκο Φίλιππα, καθηγητή και συγγραφέα των βιβλίων που διανεμήθηκαν στα παιδιά.

Περισσότερα

17# Συνεργασία για τους Στόχους

Alpha Bank: Η κουλτούρα του “Μαζί” – Πώς μια τράπεζα χτίζει γύρω από τις αξίες του εθελοντισμού

Ακιβισμός, άμισθη εργασία, αξιοποίηση ελεύθερου χρόνου, συμμετοχή σε δράσεις ΕΚΕ, ένταξη σε ΜΚΟ, επιστροφή στην κοινωνία συναισθηματικών ή υλικών αποθεμάτων… Όπως κι αν εκφράζεται κανείς με τον εθελοντισμό, δηλώνει: “είμαστε μαζί”. Με τον τρόπο αυτό προσφέρει θετικό έργο στην κοινωνία και μέσα από την ανιδιοτελή προσφορά του συμβάλλει στην προάσπιση των θεμελιωδών δικαιωμάτων των πολιτών και στην ενδυνάμωση της κοινωνικής αλληλεγγύης και συνοχής.

Της Σοφίας Εμμανουήλ (semmanouil@csrindex.gr)

Αυτή η κουλτούρα του “Μαζί”, που υπάρχει σε κάθε κοινωνία, σε εθνικό και παγκόσμιο επίπεδο – και στην Ελλάδα ειδικότερα αναδείχθηκε με την οικονομική κρίση των τελευταίων ετών, που αφύπνισε τους πολίτες υπογραμμίζοντας τη δύναμη της κοινωνικής αλληλεγγύης και της συλλογικότητας στην επίλυση προβλημάτων – αποκτά διαφορετική σημασία όταν καλλιεργείται και αναπτύσσεται μέσα στους οργανισμούς, καθώς πέρα από την αξία που δημιουργεί στην κοινωνία επιστρέφει αξία στους ίδιους τους οργανισμούς.

Τα παραδείγματα εταιρειών που επιχειρούν να καλλιεργήσουν κουλτούρα εθελοντισμού είναι αρκετά κι ένα ενδεικτικό είναι αυτό της Alpha Bank. Η τράπεζα έχει συνδέσει την δραστηριότητά της με το “Μαζί” εδώ και πολλές δεκαετίες. Όταν υιοθέτησε αυτή την πολιτική, για λόγους επικοινωνίας και marketing, δεν φανταζόταν κανείς ότι θα έρθει καιρός που θα ανταποκρίνεται τόσο εύστοχα στις προκλήσεις της εποχής. Το “Μαζί” συνοδεύει από προϊόντα μέχρι πρωτοβουλίες, δράσεις και προγράμματα ΕΚΕ και εκφράζει την κουλτούρα εθελοντισμού που καλλιεργήθηκε στην τράπεζα επί σειρά ετών – και η οποία διατηρείται σε μεγάλο βαθμό παρά τις παρενέργειες της οικονομικής κρίσης που επηρέασε τον τραπεζικό κλάδο αλλάζοντας τα δεδομένα σε επίπεδο ανθρώπινου δυναμικού.

Η μηνιαία ηλεκτρονική έκδοση εσωτερικής επικοινωνίας «Μαζί», που εκδίδεται από τον Ιανουάριο του 1984 (σε συνέχεια άλλων εκδόσεων όπως «Το περιοδικό μας» και «Ειδήσεις – Αστραπή» που κυκλοφόρησαν την περίοδο 1970 – 1982), αποτελεί πηγή πληροφόρησης ποικίλων δράσεων στις οποίες πρωταγωνιστές είναι οι εργαζόμενοι του ομίλου τόσο στην Ελλάδα όσο και στις υπόλοιπες χώρες που έχει παρουσία.

Δεδομένου ότι ο εθελοντισμός συχνά καλλιεργείται σε παγκόσμια γεγονότα, όπως για παράδειγμα στους Ολυμπιακούς Αγώνες, είναι σημαντικό να αναφερθεί ότι η Alpha Bank, με σκοπό την προαγωγή του αθλητικού ιδεώδους και της ευγενούς άμιλλας, υποστηρίζει δραστηριότητες, με χορηγικό σταθμό την ανακήρυξή της σε Μέγα Εθνικό Χορηγό των Ολυμπιακών Αγώνων ΑΘΗΝΑ 2004, την 8η Φεβρουαρίου 2001.

Έτσι στήριξε τόσο την Οργανωτική Επιτροπή όσο και κάθε επιχείρηση ή ιδιώτη που είχε ως σκοπό να συμμετάσχει καθ΄οιονδήποτε τρόπο στην προετοιμασία και υλοποίηση των Αγώνων.

Δράσεις και Προγράμματα

Η τράπεζα από το 2009 έχει θεσμοθετήσει την “Ημέρα Εθελοντισμού Ομίλου Alpha Bank”, στο πλαίσιο της οποίας οι εργαζόμενοι της Alpha Bank ενθαρρύνονται να συμμετέχουν, εθελοντικά, σε μία σειρά ενεργειών κοινωνικού και περιβαλλοντικού χαρακτήρα. Το 2017 η δράση αυτή διοργανώθηκε στις 18 Ιουνίου με τη συμμετοχή 350 εργαζομένων σε Ελλάδα, Κύπρο, Ρουμανία και Αλβανία.

Η Σύλβια Κουρκουλή, Προϊσταμένη Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της Alpha Bank, εξηγεί στο CSRIndex ότι ο εθελοντισμός στον οργανισμό αποτυπώνεται τόσο σε κοινωνικές όσο και σε περιβαλλοντικές δράσεις ενώ η τράπεζα δίνει ιδιαίτερη έμφαση στις συνεργασίες με εξειδικευμένους φορείς για την ανάπτυξη και υποστήριξη προγραμμάτων.

Ειδικότερα, στο πλαίσιο δράσεων κοινωνικής προσφοράς η Alpha Bank υλοποιεί το πρόγραμμα “Χέρι Βοηθείας”. Φέτος υλοποιήθηκε για έκτη συνεχή χρονιά με στόχο τη δωρεά τροφίμων σε ευπαθείς ομάδες του πληθυσμού της χώρας (απόρους, πολυτέκνους, ηλικιωμένους, πληγέντες από φυσικές καταστροφές) αλλά και την υποστήριξη των εγχώριων προϊόντων, μέσω της συνεργασίας με ελληνικές επιχειρήσεις για την προμήθεια των τροφίμων που προσφέρονται.

Επίσης τον περασμένο Σεπτέμβριο κινητοποιήθηκαν εργαζόμενοι σε διάφορα μέρη της Ελλάδας από την Καβάλα μέχρι το Ρέθυμνο συγκεντρώνοντας σχολικά είδη για την υποστήριξη παιδιών που φιλοξενούνται σε Ιδρύματα. Τον Απρίλιο, με την ίδια ζέση, οι εργαζόμενοι της τράπεζας συγκέντρωσαν τρόφιμα, είδη πρώτης ανάγκης και ρουχισμού και τα διέθεσαν σε κοινοφελείς οργανισμούς.

Χάρη στη συμμετοχή των εργαζομένων η Alpha Bank υλοποιεί και μια σειρά περιβαλλοντικών προγραμμάτων καταδεικνύοντας την ευαισθητοποίηση του οργανισμού σε θέματα που αφορούν την ορθή χρήση των φυσικών πόρων, την ενίσχυση της πρωτογενούς παραγωγής κ.α.

Πολλές περιβαλλοντικές εθελοντικές ενέργειες γίνονται σε συνεργασία με ειδικούς φορείς, όπως το “Μάζεμα της Ελιάς” στο Αισθητικό Δάσος της Καισαριανής που υλοποιήθηκε φέτος σε συνεργασία με τη Φιλοδασική Ένωση Αθηνών και αντίστοιχα στη Θεσσαλονίκη στις εγκαταστάσεις της Αμερικανικής Γεωργικής Σχολής, όπου οι εθελοντές της τράπεζας ενημερώθηκαν για την διαδικασία ελαιοποιήσεως στο Κέντρο Ελιάς Κρίνος ενώ τα παιδιά των εθελοντών παρακολούθησαν βιωματικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα.

Σημαντική επιτυχία είχε και το πρόγραμμα “Μαζί με τα παιδιά στο Μουσείο και στο Θέατρο”, που περιλαμβάνει τη διοργάνωση θεατρικών παραστάσεων και ξεναγήσεων σε μουσεία, αποκλειστικά για παιδιά που φιλοξενούνται σε ιδρύματα, το οποίο επίσης υλοποιείται με τη βοήθεια εθελοντών από το προσωπικό της τράπεζας.

Περισσότερα

Εγγραφή στο Newsletter

ΔΗΜΟΦΙΛΗ