Connect with us

Δράσεις

Η Nissan στηρίζει τη νέα γενιά με το GENERATION N!

https://www.youtube.com/watch?v=1uoFm32-q-M

Υπάρχει μια νέα γενιά που με τη δράση, τη στάση και τις σκέψεις της αλλάζει τον κόσμο.

Αυτή είναι η GENERATION N της Nissan. Ανακαλύψτε την στο www.nissangenerationn.gr Η Nissan στηρίζει ανθρώπους οι οποίοι παρά το νεαρό της ηλικίας τους, έχουν ήδη καταφέρει να ξεχωρίσουν για τις καινοτόμες ιδέες και πράξεις τους.

Κάνοντας πράξη το σλόγκαν της μάρκας “Innovation that Excites” (Καινοτομία που Ενθουσιάζει), η καμπάνια GENERATION N αποτελεί μια προσπάθεια ανάδειξης και επιβράβευσης ανθρώπων ή ομάδων, που μέσα σε ένα δύσκολο περιβάλλον, καταφέρνουν να ενθουσιάζουν, να καινοτομούν και να διακρίνονται τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.

Δείτε το Video

Επιλέχθηκαν 20 ξεχωριστοί εκπρόσωποι της GENERATION N των οποίων οι μοναδικές δράσεις παρουσιάζονται μέσα από τη διαδικτυακή πλατφόρμα www.nissangenerationn.gr. Νέοι άνθρωποι που διακρίνονται για το έργο τους σε τομείς όπως επιχειρηματικότητα, φυσικές επιστήμες, ιατρική, μηχανολογία, κοινωνική προσφορά, αθλητισμός κ.α.
Electronio

Μέσα από 20 σύντομα videos οι πρωταγωνιστές της καμπάνιας παρουσιάζουν το αντικείμενο και το όραμά τους καλώντας το κοινό να τους στηρίξει με την ψήφο τους. Το κοινό καλείται να επισκεφθεί το www.nissangenerationn.gr και να ψηφίσει εκείνους που θέλει να κερδίσουν, με τη Nissan Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε. να επιβραβεύει τους 10 πρώτους, δίνοντάς τους από ένα αυτοκίνητο Nissan για έναν ολόκληρο χρόνο, υποστηρίζοντας έτσι έμπρακτα το όραμά τους. Ανάλογα με τη φύση της δράσης του κάθε διαγωνιζομένου θα δοθεί και το κατάλληλο όχημα μέσα από τον πλήρη στόλο της Nissan.

Ithaca

Την ίδια στιγμή, όσοι από το κοινό ψηφίζουν, θα μπαίνουν στην κλήρωση για 3 μεγάλα ταξίδια στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου Φρανκφούρτης. Ξεκινάμε λοιπόν με Nissan και www.nissangenerationn.gr !

Οι ομάδες

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΚΑΡΑΔΗΜΟΣ

Ο Αλέξανδρος Καραδήμος είναι από αυτούς τους 18χρονους που βλέπουν μπροστά. Σχεδίασε μια διαδικτυακή πλατφόρμα για το νοσοκομείο του μέλλοντος. Ένα e-hospital που θα περιλαμβάνει ένα ρομποτικό μηχανισμό για τη διεξαγωγή χειρουργικών επεμβάσεων από απόσταση, καθώς και έναν εκτυπωτή 3D κατάλληλο για εκτύπωση βιολογικού υλικού. Η καινοτομία του τον έφερε στον δρόμο της Google, αφού μπήκε στη λίστα των 25 περιφερειακών νικητών του διεθνούς διαγωνισμού επιστήμης του τεχνολογικού κολοσσού. Ο Αλέξανδρος είναι ένας ξεχωριστός εκπρόσωπος της Generation N.

PROM RACING TEAM

Μία ομάδα φοιτητών του ΕΜΠ δείχνει τον δρόμο για την καινοτομία. Η ομάδα τους, Prom Racing Team δημιούργησε ένα αγωνιστικό μονοθέσιο στα πρότυπα της Formula 1, που έχει κερδίσει ήδη διεθνείς διαγωνισμούς και συνεχίζει να παίρνει μέρος σε διεθνείς φοιτητικούς αγώνες. Η Prom Racing Team είναι ένα λαμπρό παράδειγμα για το τι πραγματικά σημαίνει Generation N.

ΟΡΕΣΤΗΣ ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ
O 23χρονος Ορέστης Παπαϊωάννου έχει ξεκινήσει με εντυπωσιακό τρόπο την πορεία του στα μουσικά δρώμενα της χώρας μας και όχι μόνο. Ο φοιτητής του τμήματος Μουσικών Σπουδών του ΑΠΘ στα 22 χρόνια του κατάφερε να πάρει την πρωτιά στον Διεθνή Διαγωνισμό Σύνθεσης «Maurice Ravel” για νεαρούς συνθέτες, που έγινε στην Πράγα και αποδεικνύει ότι είναι ένας άξιος εκπρόσωπος της Generation N.

+2FEET
Ο Βασίλης Τζιγκούρας είναι ο άνθρωπος που τον Ιούλιο του 2016, έβαλε σκοπό της ζωής του να δώσει ξανά τη χαρά της κίνησης σε ζωάκια με κινητικά προβλήματα. Με όπλο τις δεξιότητές του και κύριο όχημά του, τη σελίδα του στο Facebook, την +2feet, βοηθά ανάπηρα σκυλάκια και γατάκια να ξαναπερπατήσουν, κατασκευάζοντας αυτοσχέδια αναπηρικά αμαξίδια. Ο Βασίλης Τζιγκούρας είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα εκπροσώπου της Generation N.

ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΟΥΤΟΥΛΙΑΣ
Όσο τετριμμένο και αν ακούγεται, o νεαρός Έλληνας πρωταθλητής στο άλμα εις μήκος, που γεννήθηκε με αναπηρία στο δεξί του χέρι, είναι πρωταθλητής και στη ζωή. Ονειρευόταν από παιδί μια καριέρα στο ποδόσφαιρο, όμως λόγω του προβλήματός του δεν προχώρησε στον χώρο αυτό. Όμως οι καταστάσεις τον πείσμωσαν. Ασχολήθηκε με τον στίβο ώσπου τελικά, τον Ιούνιο του 2016 έφτασε μέχρι την κατάκτηση του χρυσού μεταλλίου στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Στίβου ΑμεΑ. Πραγματικός μαχητής και εξαιρετικό παράδειγμα της Generation N.

ΧΥΜΟΙ VERVE
Η Κέλλυ και η Μάρθα Χατζηγιάννη συνδύασαν την αγάπη τους για την υγιεινή διατροφή, με την καινοτόμο επιχειρηματικότητα και έτσι δημιούργησαν τους χυμούς VERVE. Η Verve Juices είναι η πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα που παρασκευάζει, εμφιαλώνει και διαθέτει χυμούς από λαχανικά, φρούτα και βότανα με τη μέθοδο της ψυχρής έκθλιψης, χάρη στην οποία διατηρούνται αναλλοίωτες όλες οι βιταμίνες και τα θρεπτικά συστατικά των πρώτων υλών. Η Κέλλυ και η Μάρθα αποτελούν χαρακτηριστικά παραδείγματα της Generation N.

FINEST ROOTS
Ο Μάνος Σμυρλάκης και ο αδερφός του Νικόλας, δημιούργησαν τη Finest Roots μια επιχείρηση που φέρνει ξανά το λικέρ στο προσκήνιο. Πρόκειται για προϊόντα φυσικής εκχύλισης χωρίς προσθήκες τεχνητών ουσιών και αρωμάτων και αυτό αποτελεί το συγκριτικό πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών. Τα δύο αδέρφια πρόσφατα είδαν την Finest Roots να κερδίζει ένα από τα 8 βραβεία «Στέλιος Χατζηιωάννου, Επιχειρηματικό Ξεκίνημα Χρονιάς 2016». Δύο πραγματικοί εκπρόσωποι της Generation N.

ΒΥΡΩΝΑΣ ΚΟΚΚΑΛΑΝΗΣ
Γεννημένος στην Αθήνα, στις 19 Αυγούστου 1985, ο Βύρων Κοκκαλάνης,  προπονείται και αγωνίζεται αποκλειστικά στην ιστιοσανίδα (Mistral ως το 2004 και RSX στη συνέχεια) από τη νεαρή ηλικία των 13, πάντα με τον ίδιο προπονητή, τον Δημήτρη Πηλιχό. Στην ηλικία των 32 ετών σήμερα, ο Βύρωνας έχει πολλές και σημαντικές διακρίσεις που τον κάνουν έναν από τους πιο επιτυχημένους αθλητές ιστιοσανίδας στη χώρα μας. Ένας αθλητής παράδειγμα, ένας άξιος εκπρόσωπος της Generation N.
LEADCOMPASS
Η Φιλοθέη Ματσίγκου είναι μια νέα επιχειρηματίας και δημιουργός της LeadCompass. Μιας επιχείρησης που έχει όραμα να αποτελέσει τον κορυφαίο φορέα επαγγελματικού προσανατολισμού σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης στην Ελλάδα. Η LeadCompass ξεχωρίζει χάρη στις πιο καινοτόμες και αποτελεσματικές μεθόδους εκπαίδευσης και ανάπτυξης, όπως η βιωματική, η κβαντική και η μαιευτική θεωρία, με σκοπό να βοηθήσει τους νέους να διαπρέψουν στην ζωή τους. Η Φιλοθέη είναι μια άξια εκπρόσωπος της Generation N.

BRAINANCE
Η Advantis είναι μια ελληνική start up που δημιούργησε ένα cloud-based λογισμικό για την επεξεργασία εξετάσεων μαγνητικής τομογραφίας από τους γιατρούς με το όνομα Brainance. Το καινοτόμο λογισμικό, έχει ήδη κερδίσει την προσοχή της ιατρικής κοινότητας και απευθύνεται κυρίως σε νοσοκομεία, διαγνωστικά κέντρα καθώς και ιδιώτες γιατρούς. Η Advantis έχει ξεκινήσει ήδη επαφές με υποψήφιους επενδυτές τους εξωτερικού οι οποίοι εκφράζουν έντονα το ενδιαφέρον τους. Οι άνθρωποι πίσω από το Brainance είναι άξιοι εκπρόσωποι της Generation N.

ΠΑΝΟΣ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ
Ο Έλληνας ασημένιος Παραολυμπιονίκης της ξιφασκίας με αμαξίδιο, αγωνίζεται στη σπάθη, καθώς και στο ξίφος μονομαχίας. Σε νεαρή ηλικία είχε έναν σοβαρό τραυματισμό στη θωρακική μοίρα, έπειτα από τροχαίο ατύχημα, όμως αυτό δεν στάθηκε ικανό να τον εμποδίσει από την ενασχόλησή του με τον αθλητισμό, και μάλιστα σε πολύ υψηλό επίπεδο. Έκανε το διεθνές ντεμπούτο του στο Μόντρεαλ, το 2009 κι από τότε μετρά πολλές διακρίσεις σε διεθνείς διοργανώσεις, με κορυφαία το ασημένιο μετάλλιο στους Παραολυμπιακούς του Ρίο.

ΟΜΑΔΑ INFINITE RACING
Η μαθητική ομάδα από τη Θεσσαλονίκη “Infinite Racing” των Εκπαιδευτηρίων Μαντουλίδη, κατέκτησε πριν από λίγες μέρες την πρώτη θέση στο «F1 in Schools 2016», τον παγκόσμιο διαγωνισμό σχεδιασμού, κατασκευής και αγώνα ταχύτητας για μινιατούρες  Formula 1, που έγινε στο Όστιν του Τέξας. Είναι η πρώτη ομάδα από την Ελλάδα που κατορθώνει να ανέβει στο βάθρο αυτού του δύσκολου και πολύ σημαντικού διαγωνισμού. Η “Infinite Racing” είναι μια ομάδα που ανήκει δικαιωματικά στην Generation N.

INSTALAW
Το Instalaw είναι μια καινοτόμος διαδικτυακή πλατφόρμα για την παροχή on-demand νομικών υπηρεσιών, με στόχο να παρέχει σε όλους τους πολίτες εύκολη και άμεση πρόσβαση σε εξειδικευμένους δικηγόρους, οποιαδήποτε στιγμή, από οποιοδήποτε μέρος. Πίσω από την ιδέα, βρίσκεται η 27χρονη Μυρτώ Τσίμα. Μαζί με την ομάδα της, και προσθέτοντας όλο και περισσότερες εφαρμογές και υπηρεσίες, έχει ως στόχο να δημιουργήσει, με την βοήθεια της τεχνολογίας, ένα εκσυγχρονισμένο μοντέλο παροχής νομικών υπηρεσιών κατά παραγγελία. Η Μυρτώ καινοτομεί και φανερώνει τις δυνατότητές της, ως εκπρόσωπος της Generation N.
https://www.instalaw.gr/
ELEKTRONIO
Δύο νέοι από τη Θεσσαλονίκη, με όραμα τον ιδανικό τρόπο αστικής μετακίνησης, ο Παντελής Ζάρκος και η ‘Αννα Χλιούρα ίδρυσαν το 2015 την start -up εταιρεία ποδηλάτων Elektronio και δημιούργησαν το Play. Το πρώτο τρίτροχο, ηλεκτρικά υποβοηθούμενο, χειροποίητο και με ιδιαίτερο ντιζάιν ποδήλατο. Το Play, απευθύνεται σε άτομα που κινούνται στην πόλη και αναζητούν έναν εναλλακτικό τρόπο μεταφοράς. Η Elektronio έχει λάβει διακρίσεις και βραβεία σε διαγωνισμούς για start – ups, ενώ έχει ακόμα και πολλές συμμετοχές σε επιχειρηματικά φεστιβάλ. Ο Παντελής και η Άννα είναι δύο αυθεντικοί εκπρόσωποι της Generation N.

https://www.facebook.com/elektroniowheels/
VEGGIE IT
Το Veggie It είναι ένα γευστικό, υψηλής θρεπτικής αξίας γεμιστό μπισκότο με λυοφιλιωμένα λαχανικά και β-γλυκάνη, που δημιούργησε η ομάδα του Γεωπονικού Πανεπιστήμιου Αθηνών. Η υψηλή θρεπτική αξία αυτού του καινοτόμου προϊόντος διατροφής, οφείλεται στο ότι τα λαχανικά της γέμισης δεν έχουν υποστεί θερμική επεξεργασία. Επίσης, είναι ελεύθερο γλουτένης, ενώ παράλληλα η προσθήκη β-γλυκάνης από βρώμη συμβάλλει τόσο στη μείωση της χοληστερόλης και της γλυκόζης στο αίμα όσο και στη βελτίωση της υγείας του γαστρεντερικού συστήματος. Το Veggie it πήρε την πρώτη θέση στο διαγωνισμό ECOTHOPHELIA (Εθνικός Διαγωνισμός Οικολογικών – Καινοτόμων Προϊόντων). Μια ξεχωριστή συμμετοχή από μια ομάδα που δικαιωματικά ανήκει στην Generation N.
https://www2.aua.gr/el/news-events/nea/veggie-it-katektise-tin-1i-thesi-ston-6o-ethniko-diagonismo-kainotomon-trofimon

PHEE
Ο Σταύρος Τσομπανίδης δημιούργησε την start-up εταιρεία Phee, που επεξεργάζεται τα νεκρά φύκια των ελληνικών θαλασσών για τη δημιουργία νέων προϊόντων, από θήκες κινητών, μέχρι πολυτελείς συσκευασίες. Οι δραστηριότητες του Σταύρου δεν σταματούν εδώ, καθώς ως πραγματικός εκπρόσωπος της Generation N, διοργανώνει την κρουαζιέρα επιχειρηματικότητας #CruiseInn.

ITHACA
Ο 22χρονος Θάνος Σπηλιόπουλος μαζί με την ομάδα του δημιούργησαν το ITHACA, μία κινητή μονάδα με την οποία πλένουν ρούχα αστέγων σε διάφορα σημεία της πόλης για να καλύψουν τη βασική ανάγκη της υγιεινής αλλά και της αξιοπρέπειας των συνανθρώπων μας. Το εγχείρημα μπήκε σε εφαρμογή to 2016 και η δραστηριότητα του ITHACA διαρκώς επεκτείνεται. Ο Θάνος Σπηλιόπουλος με την πλούσια κοινωνική δράση που παρουσιάζει, αποτελεί έναν άξιο εκπρόσωπο της Generation N.
https://www.ithacalaundry.gr/

Θ & Γ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ
Ο Θοδωρής και ο Γιώργος, δύο αγρότες από την Ηλεία κατέκτησαν το πρώτο βραβείο στον 3ο Ευρωπαϊκό Διαγωνισμό για την Ανάδειξη του Καλύτερου Νέου Αγρότη της Ευρώπης. Ο Θοδωρής και ο Γιώργος Βασιλόπουλος, ως άξιοι εκπρόσωποι της Generation N, ξεχώρισαν στον διαγωνισμό απέναντι σε 200 υποψηφίους από 17 χώρες της Ε.Ε. για το συνολικό τους έργο και την εφαρμογή καινοτομίας μεθόδου συλλογής ελαιόκαρπου. Για την επιτυχία τους τιμήθηκαν από τον πρόεδρο της Δημοκρατίας Προκόπη Παυλόπουλο σε ειδική τελετή.

ETHELON
Η Volunteer4Greece και η GloVo-Global Volunteers Platform, δύο οργανώσεις που αναδεικνύουν την αξία του εθελοντισμού, ένωσαν τις δυνάμεις τους και δημιούργησαν την Ethelon.  Η συνεργασία μεταξύ τους οδηγεί σε μία βάση εθελοντών που αποτελείται από νέους ενεργούς ανθρώπους πρόθυμους να προσφέρουν κοινωνικά, έναν μεγάλο αριθμό συνεργαζόμενων MKO, αλλά και ιδιωτικές εταιρείες. Η Εthelon, αποτελεί το σημείο συνάντησης και εφαρμογής στην πράξη όλων όσων συστήνουν την έννοια του εθελοντισμού. Οι άνθρωποί της είναι άξιοι εκπρόσωποι της Generation N.

EFFECT
Η Effect είναι μια καινοτόμος κοινωνική επιχείρηση στο χώρο της εκπαίδευσης που δημιουργήθηκε από 2 φοιτητές του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, τον Σωτήρη Μπαράτσα και τη Μαριάνθη Νίκα. Φιλοδοξία της Effect είναι να αντιμετωπίσει ένα από τα σημαντικότερα προβλήματα της χώρας μας, τη νεανική ανεργία. Το Μάιο του 2015 βραβεύτηκε σε Ευρωπαϊκό επίπεδο με το Social Impact Award. Ο Σωτήρης και η Μαριάνθη είναι πραγματικοί εκπρόσωποι της Generation N.
https://effect.education/el/

 

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

1# Μηδενική Φτώχεια

NJV Athens Plaza: 1o ξενοδοχείο μέλος του GSTC στην Ευρώπη

Μέλος του Παγκόσμιου Συμβουλίου Αειφόρου Τουρισμού έγινε το ξενοδοχείο NJV Athens Plaza.

Αποτελεί, μάλιστα, το 1ο ξενοδοχείο μέλος του στην Ευρώπη. Η πρωτοπόρα αυτή κίνηση, επιβεβαιώνει για μια ακόμη φορά τη διαρκή δέσμευση του ξενοδοχείου σε θέματα Αειφορίας. Στόχος είναι η μεγιστοποίηση των κοινωνικών και οικονομικών οφελών για την τοπική κοινότητα, η ενίσχυση της πολιτιστικής κληρονομιάς και η μείωση των επιπτώσεων στο περιβάλλον.

Το Παγκόσμιο Συμβούλιο Τουριστικής Αειφορίας (GSTC) καθιερώνει και διαχειρίζεται κριτήρια αειφορίας για τους προορισμούς, τους tour operators και τα ξενοδοχεία. Τα κριτήρια αυτά αποτελούν τις κατευθυντήριες αρχές και τις ελάχιστες απαιτήσεις τις οποίες πρέπει να επιδιώκει κάθε τουριστική επιχείρηση ή προορισμός, προκειμένου να προστατεύσει και να διατηρήσει τους φυσικούς και πολιτιστικούς πόρους, εξασφαλίζοντας παράλληλα τη συμβολή του τουρισμού στη μείωση της φτώχειας.

Περισσότερα

3# Καλή Υγεία & Ευημερία

“Ανοιχτή Αγκαλιά”: 24η Εκστρατεία Προληπτικής Ιατρικής

Στο πλαίσιο των Εκστρατειών Προληπτικής Ιατρικής που πραγματοποιεί σε όλη την Ελλάδα υπό τον τίτλο «Υποστηρίζουμε τη Ζωή» ηΑνοιχτή Αγκαλιά” επισκέφτηκε για 24η χρονιά την Κάσο.

Στην εκστρατεία έλαβαν μέρος 24 εθελοντές γιατροί και νοσηλευτές, οι οποίοι προσέφεραν με αγάπη και σεβασμό τις υπηρεσίες τους στον ακριτικό πληθυσμό του νησιού. Οι πάντα καλοσυνάτοι και φιλόξενοι κάτοικοι του νησιού περίμεναν όπως κάθε χρόνο με ενθουσιασμό την “Ανοιχτή Αγκαλιά προκειμένου να πραγματοποιήσουν τον ετήσιο προληπτικό ιατρικό έλεγχό τους. Εξετάσθηκε το σύνολο του πληθυσμού από τους εθελοντές γιατρούς και όπου κρίθηκε απαραίτητο έγιναν παραπομπές – παιδιών και ενηλίκων  – σε νοσοκομεία του ΕΣΥ. Επιπροσθέτως, όπου υπήρχε συγκεκριμένη ανάγκη πραγματοποιήθηκαν κατ’ οίκον επισκέψεις.

Στην ομάδα της Ανοιχτής Αγκαλιάς συμμετείχαν ιατροί όλων των ειδικοτήτων καθώς και νοσηλευτικό προσωπικό από τα νοσοκομεία του ΕΣΥ και πραγματοποιήθηκαν εκατοντάδες ιατρικές πράξεις παιδιών και ενηλίκων:

  • Παιδοχειρουργικές
    •    Παιδιατρικές
    •    Οφθαλμολογικές
    •    Οδοντιατρικές
    •    Καρδιολογικές
    •    Γυναικολογικές
    •    Ορθοπεδικές
    •    Βιοχημικές
    •    Υπερήχων

Η πρόεδρος της “ΑΝΟΙΧΤΗΣ ΑΓΚΑΛΙΑΣ” Γιολάντα Βλάχου δήλωσε: “Για 24η χρονιά είχαμε την ευκαιρία να επισκεφτούμε το πανέμορφο νησί της Κάσου και να πραγματοποιήσουμε τις απαραίτητες ιατρικές εξετάσεις στο σύνολο του πληθυσμού του νησιού. Είναι γεγονός ότι μετά από τόσα χρόνια έχουν δημιουργηθεί ισχυροί προσωπικοί δεσμοί εκτίμησης και φιλίας με τους κατοίκους του νησιού, στο οποίο μάλιστα τα τελευταία χρόνια λειτουργεί και παράρτημα της “Ανοιχτής Αγκαλιάς ”. Η αγάπη του κόσμου μας δίνει δύναμη να συνεχίσουμε το εθελοντικό μας έργο με ακόμη μεγαλύτερο ζήλο και όρεξη”.

Κατά τη διάρκεια της παραμονής της αποστολής της Ανοιχτής Αγκαλιάς στην Κάσο πραγματοποιήθηκε ψυχαγωγική εκδήλωση για τα παιδιά με χορό και παραδοσιακά τραγούδια ενώ συμπαραστάτες σε όλη την προσπάθεια των εθελοντών της ΑΝΟΙΧΤΗΣ ΑΓΚΑΛΙΑΣ ήταν οι εκπαιδευτικοί όλων των βαθμίδων, οι εκπρόσωποι της Τοπικής Αυτοδιοίκησης καθώς και οι επαγγελματίες υγείας του νησιού. Επίσης, πρέπει να επισημανθεί η ουσιαστική βοήθεια του Πολεμικού Ναυτικού για την ασφαλή μεταφορά των εθελοντών και όλου του απαραίτητου φαρμακευτικού και ιατρικού υλικού προς το ακριτική Κάσο.

Περισσότερα

Υγεία

Μerck: Συμμετέχει στον Παγκόσμιο Εθελοντικό Καθαρισμό Ακτών

Συνεπής στις αρχές της Εταιρικής Υπευθυνότητας και δίνοντας συνέχεια σε μια πολυετή σειρά δράσεων συναφών με την προστασία του περιβάλλοντος, η Merck Ελλάδος έλαβε μέρος στον Παγκόσμιο Εθελοντικό Καθαρισμό Ακτών (International Coastal Cleanup – ICC) με ομάδα εθελοντών εργαζομένων και μελών των οικογενειών τους.

Οι εθελοντές της Merck βρέθηκαν την Κυριακή, 23 Σεπτεμβρίου στην ελεύθερη παραλία της Βάρκιζας, όπου μάζεψαν απορρίμματα τα οποία και κατέγραψαν διαχωρίζοντάς τα από ανακυκλώσιμα υλικά, καθαρίζοντας την ακτή και βάζοντας το δικό τους λιθαράκι στη συλλογική προσπάθεια του εθελοντικού καθαρισμού.

Ο Παγκόσμιος Εθελοντικός Καθαρισμός Ακτών είναι μια πρωτοβουλία του περιβαλλοντικού μη-κυβερνητικού οργανισμού Ocean Conservancy που ξεκίνησε το 1985 και έκτοτε εξελίχθηκε σε παγκόσμια εκστρατεία που ξεκινάει το τρίτο Σάββατο κάθε Σεπτέμβρη. Στη χώρα μας τη δράση συντονίζει η Ελληνική Ένωση Προστασίας Θαλάσσιου Περιβάλλοντος (HELMEPA).

Στο πλαίσιο της δράσης οι εθελοντές της Merck, εφοδιασμένοι με τον απαραίτητο εξοπλισμό και με καλή διάθεση, συμπλήρωσαν και το ειδικό Δελτίο Καταγραφής Απορριμμάτων, το οποίο επεστράφη συμπληρωμένο στη HELMEPA. Τα στοιχεία που συλλέγονται από όλες τις δράσεις παγκοσμίως προσφέρουν, κατόπιν επεξεργασίας, χρήσιμα επιστημονικά δεδομένα για τις ποσότητες, τη σύνθεση και την προέλευση των απορριμμάτων και δημοσιοποιούνται με σκοπό την ευαισθητοποίηση για την πρόληψη της ρύπανσης από απορρίμματα.

Μετά το τέλος της δράσης, η Μαρία Σπανοπούλου, Υπεύθυνη Επικοινωνίας της Merck, δήλωσε: «Στη Merck ενεργούμε με υπευθυνότητα σε ό,τι κάνουμε. Γι’ αυτό και οι δράσεις που αναλαμβάνουμε είναι πάντοτε στοχευμένες, με συνέπεια και συνέχεια. Χάρη στη διάθεση για προσφορά εκ μέρους των εργαζόμενων της εταιρείας υλοποιούμε και υποστηρίζουμε συχνά εθελοντικές δράσεις περιβαλλοντικού – και όχι μόνο – χαρακτήρα. Φέτος επιλέξαμε να εντάξουμε τη δράση μας σε μια ευρύτερη προσπάθεια, όπως είναι ο Παγκόσμιος Εθελοντικός Καθαρισμός Ακτών 2018, γιατί πιστεύουμε ότι με αυτόν τον τρόπο το «αποτύπωμα» της ενέργειας είναι μεγαλύτερο. H Merck υποστηρίζει συνέργειες με αυτό το σκεπτικό, τόσο σε εταιρικό όσο και σε κοινωνικό επίπεδο».

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΔΗΜΟΦΙΛΗ