Connect with us

Δράσεις

Η Nissan στηρίζει τη νέα γενιά με το GENERATION N!

https://www.youtube.com/watch?v=1uoFm32-q-M

Υπάρχει μια νέα γενιά που με τη δράση, τη στάση και τις σκέψεις της αλλάζει τον κόσμο.

Αυτή είναι η GENERATION N της Nissan. Ανακαλύψτε την στο www.nissangenerationn.gr Η Nissan στηρίζει ανθρώπους οι οποίοι παρά το νεαρό της ηλικίας τους, έχουν ήδη καταφέρει να ξεχωρίσουν για τις καινοτόμες ιδέες και πράξεις τους.

Κάνοντας πράξη το σλόγκαν της μάρκας “Innovation that Excites” (Καινοτομία που Ενθουσιάζει), η καμπάνια GENERATION N αποτελεί μια προσπάθεια ανάδειξης και επιβράβευσης ανθρώπων ή ομάδων, που μέσα σε ένα δύσκολο περιβάλλον, καταφέρνουν να ενθουσιάζουν, να καινοτομούν και να διακρίνονται τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.

Δείτε το Video

Επιλέχθηκαν 20 ξεχωριστοί εκπρόσωποι της GENERATION N των οποίων οι μοναδικές δράσεις παρουσιάζονται μέσα από τη διαδικτυακή πλατφόρμα www.nissangenerationn.gr. Νέοι άνθρωποι που διακρίνονται για το έργο τους σε τομείς όπως επιχειρηματικότητα, φυσικές επιστήμες, ιατρική, μηχανολογία, κοινωνική προσφορά, αθλητισμός κ.α.
Electronio

Μέσα από 20 σύντομα videos οι πρωταγωνιστές της καμπάνιας παρουσιάζουν το αντικείμενο και το όραμά τους καλώντας το κοινό να τους στηρίξει με την ψήφο τους. Το κοινό καλείται να επισκεφθεί το www.nissangenerationn.gr και να ψηφίσει εκείνους που θέλει να κερδίσουν, με τη Nissan Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε. να επιβραβεύει τους 10 πρώτους, δίνοντάς τους από ένα αυτοκίνητο Nissan για έναν ολόκληρο χρόνο, υποστηρίζοντας έτσι έμπρακτα το όραμά τους. Ανάλογα με τη φύση της δράσης του κάθε διαγωνιζομένου θα δοθεί και το κατάλληλο όχημα μέσα από τον πλήρη στόλο της Nissan.

Ithaca

Την ίδια στιγμή, όσοι από το κοινό ψηφίζουν, θα μπαίνουν στην κλήρωση για 3 μεγάλα ταξίδια στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου Φρανκφούρτης. Ξεκινάμε λοιπόν με Nissan και www.nissangenerationn.gr !

Οι ομάδες

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΚΑΡΑΔΗΜΟΣ

Ο Αλέξανδρος Καραδήμος είναι από αυτούς τους 18χρονους που βλέπουν μπροστά. Σχεδίασε μια διαδικτυακή πλατφόρμα για το νοσοκομείο του μέλλοντος. Ένα e-hospital που θα περιλαμβάνει ένα ρομποτικό μηχανισμό για τη διεξαγωγή χειρουργικών επεμβάσεων από απόσταση, καθώς και έναν εκτυπωτή 3D κατάλληλο για εκτύπωση βιολογικού υλικού. Η καινοτομία του τον έφερε στον δρόμο της Google, αφού μπήκε στη λίστα των 25 περιφερειακών νικητών του διεθνούς διαγωνισμού επιστήμης του τεχνολογικού κολοσσού. Ο Αλέξανδρος είναι ένας ξεχωριστός εκπρόσωπος της Generation N.

PROM RACING TEAM

Μία ομάδα φοιτητών του ΕΜΠ δείχνει τον δρόμο για την καινοτομία. Η ομάδα τους, Prom Racing Team δημιούργησε ένα αγωνιστικό μονοθέσιο στα πρότυπα της Formula 1, που έχει κερδίσει ήδη διεθνείς διαγωνισμούς και συνεχίζει να παίρνει μέρος σε διεθνείς φοιτητικούς αγώνες. Η Prom Racing Team είναι ένα λαμπρό παράδειγμα για το τι πραγματικά σημαίνει Generation N.

ΟΡΕΣΤΗΣ ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ
O 23χρονος Ορέστης Παπαϊωάννου έχει ξεκινήσει με εντυπωσιακό τρόπο την πορεία του στα μουσικά δρώμενα της χώρας μας και όχι μόνο. Ο φοιτητής του τμήματος Μουσικών Σπουδών του ΑΠΘ στα 22 χρόνια του κατάφερε να πάρει την πρωτιά στον Διεθνή Διαγωνισμό Σύνθεσης «Maurice Ravel” για νεαρούς συνθέτες, που έγινε στην Πράγα και αποδεικνύει ότι είναι ένας άξιος εκπρόσωπος της Generation N.

+2FEET
Ο Βασίλης Τζιγκούρας είναι ο άνθρωπος που τον Ιούλιο του 2016, έβαλε σκοπό της ζωής του να δώσει ξανά τη χαρά της κίνησης σε ζωάκια με κινητικά προβλήματα. Με όπλο τις δεξιότητές του και κύριο όχημά του, τη σελίδα του στο Facebook, την +2feet, βοηθά ανάπηρα σκυλάκια και γατάκια να ξαναπερπατήσουν, κατασκευάζοντας αυτοσχέδια αναπηρικά αμαξίδια. Ο Βασίλης Τζιγκούρας είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα εκπροσώπου της Generation N.

ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΟΥΤΟΥΛΙΑΣ
Όσο τετριμμένο και αν ακούγεται, o νεαρός Έλληνας πρωταθλητής στο άλμα εις μήκος, που γεννήθηκε με αναπηρία στο δεξί του χέρι, είναι πρωταθλητής και στη ζωή. Ονειρευόταν από παιδί μια καριέρα στο ποδόσφαιρο, όμως λόγω του προβλήματός του δεν προχώρησε στον χώρο αυτό. Όμως οι καταστάσεις τον πείσμωσαν. Ασχολήθηκε με τον στίβο ώσπου τελικά, τον Ιούνιο του 2016 έφτασε μέχρι την κατάκτηση του χρυσού μεταλλίου στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Στίβου ΑμεΑ. Πραγματικός μαχητής και εξαιρετικό παράδειγμα της Generation N.

ΧΥΜΟΙ VERVE
Η Κέλλυ και η Μάρθα Χατζηγιάννη συνδύασαν την αγάπη τους για την υγιεινή διατροφή, με την καινοτόμο επιχειρηματικότητα και έτσι δημιούργησαν τους χυμούς VERVE. Η Verve Juices είναι η πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα που παρασκευάζει, εμφιαλώνει και διαθέτει χυμούς από λαχανικά, φρούτα και βότανα με τη μέθοδο της ψυχρής έκθλιψης, χάρη στην οποία διατηρούνται αναλλοίωτες όλες οι βιταμίνες και τα θρεπτικά συστατικά των πρώτων υλών. Η Κέλλυ και η Μάρθα αποτελούν χαρακτηριστικά παραδείγματα της Generation N.

FINEST ROOTS
Ο Μάνος Σμυρλάκης και ο αδερφός του Νικόλας, δημιούργησαν τη Finest Roots μια επιχείρηση που φέρνει ξανά το λικέρ στο προσκήνιο. Πρόκειται για προϊόντα φυσικής εκχύλισης χωρίς προσθήκες τεχνητών ουσιών και αρωμάτων και αυτό αποτελεί το συγκριτικό πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών. Τα δύο αδέρφια πρόσφατα είδαν την Finest Roots να κερδίζει ένα από τα 8 βραβεία «Στέλιος Χατζηιωάννου, Επιχειρηματικό Ξεκίνημα Χρονιάς 2016». Δύο πραγματικοί εκπρόσωποι της Generation N.

ΒΥΡΩΝΑΣ ΚΟΚΚΑΛΑΝΗΣ
Γεννημένος στην Αθήνα, στις 19 Αυγούστου 1985, ο Βύρων Κοκκαλάνης,  προπονείται και αγωνίζεται αποκλειστικά στην ιστιοσανίδα (Mistral ως το 2004 και RSX στη συνέχεια) από τη νεαρή ηλικία των 13, πάντα με τον ίδιο προπονητή, τον Δημήτρη Πηλιχό. Στην ηλικία των 32 ετών σήμερα, ο Βύρωνας έχει πολλές και σημαντικές διακρίσεις που τον κάνουν έναν από τους πιο επιτυχημένους αθλητές ιστιοσανίδας στη χώρα μας. Ένας αθλητής παράδειγμα, ένας άξιος εκπρόσωπος της Generation N.
LEADCOMPASS
Η Φιλοθέη Ματσίγκου είναι μια νέα επιχειρηματίας και δημιουργός της LeadCompass. Μιας επιχείρησης που έχει όραμα να αποτελέσει τον κορυφαίο φορέα επαγγελματικού προσανατολισμού σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης στην Ελλάδα. Η LeadCompass ξεχωρίζει χάρη στις πιο καινοτόμες και αποτελεσματικές μεθόδους εκπαίδευσης και ανάπτυξης, όπως η βιωματική, η κβαντική και η μαιευτική θεωρία, με σκοπό να βοηθήσει τους νέους να διαπρέψουν στην ζωή τους. Η Φιλοθέη είναι μια άξια εκπρόσωπος της Generation N.

BRAINANCE
Η Advantis είναι μια ελληνική start up που δημιούργησε ένα cloud-based λογισμικό για την επεξεργασία εξετάσεων μαγνητικής τομογραφίας από τους γιατρούς με το όνομα Brainance. Το καινοτόμο λογισμικό, έχει ήδη κερδίσει την προσοχή της ιατρικής κοινότητας και απευθύνεται κυρίως σε νοσοκομεία, διαγνωστικά κέντρα καθώς και ιδιώτες γιατρούς. Η Advantis έχει ξεκινήσει ήδη επαφές με υποψήφιους επενδυτές τους εξωτερικού οι οποίοι εκφράζουν έντονα το ενδιαφέρον τους. Οι άνθρωποι πίσω από το Brainance είναι άξιοι εκπρόσωποι της Generation N.

ΠΑΝΟΣ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ
Ο Έλληνας ασημένιος Παραολυμπιονίκης της ξιφασκίας με αμαξίδιο, αγωνίζεται στη σπάθη, καθώς και στο ξίφος μονομαχίας. Σε νεαρή ηλικία είχε έναν σοβαρό τραυματισμό στη θωρακική μοίρα, έπειτα από τροχαίο ατύχημα, όμως αυτό δεν στάθηκε ικανό να τον εμποδίσει από την ενασχόλησή του με τον αθλητισμό, και μάλιστα σε πολύ υψηλό επίπεδο. Έκανε το διεθνές ντεμπούτο του στο Μόντρεαλ, το 2009 κι από τότε μετρά πολλές διακρίσεις σε διεθνείς διοργανώσεις, με κορυφαία το ασημένιο μετάλλιο στους Παραολυμπιακούς του Ρίο.

ΟΜΑΔΑ INFINITE RACING
Η μαθητική ομάδα από τη Θεσσαλονίκη “Infinite Racing” των Εκπαιδευτηρίων Μαντουλίδη, κατέκτησε πριν από λίγες μέρες την πρώτη θέση στο «F1 in Schools 2016», τον παγκόσμιο διαγωνισμό σχεδιασμού, κατασκευής και αγώνα ταχύτητας για μινιατούρες  Formula 1, που έγινε στο Όστιν του Τέξας. Είναι η πρώτη ομάδα από την Ελλάδα που κατορθώνει να ανέβει στο βάθρο αυτού του δύσκολου και πολύ σημαντικού διαγωνισμού. Η “Infinite Racing” είναι μια ομάδα που ανήκει δικαιωματικά στην Generation N.

INSTALAW
Το Instalaw είναι μια καινοτόμος διαδικτυακή πλατφόρμα για την παροχή on-demand νομικών υπηρεσιών, με στόχο να παρέχει σε όλους τους πολίτες εύκολη και άμεση πρόσβαση σε εξειδικευμένους δικηγόρους, οποιαδήποτε στιγμή, από οποιοδήποτε μέρος. Πίσω από την ιδέα, βρίσκεται η 27χρονη Μυρτώ Τσίμα. Μαζί με την ομάδα της, και προσθέτοντας όλο και περισσότερες εφαρμογές και υπηρεσίες, έχει ως στόχο να δημιουργήσει, με την βοήθεια της τεχνολογίας, ένα εκσυγχρονισμένο μοντέλο παροχής νομικών υπηρεσιών κατά παραγγελία. Η Μυρτώ καινοτομεί και φανερώνει τις δυνατότητές της, ως εκπρόσωπος της Generation N.
https://www.instalaw.gr/
ELEKTRONIO
Δύο νέοι από τη Θεσσαλονίκη, με όραμα τον ιδανικό τρόπο αστικής μετακίνησης, ο Παντελής Ζάρκος και η ‘Αννα Χλιούρα ίδρυσαν το 2015 την start -up εταιρεία ποδηλάτων Elektronio και δημιούργησαν το Play. Το πρώτο τρίτροχο, ηλεκτρικά υποβοηθούμενο, χειροποίητο και με ιδιαίτερο ντιζάιν ποδήλατο. Το Play, απευθύνεται σε άτομα που κινούνται στην πόλη και αναζητούν έναν εναλλακτικό τρόπο μεταφοράς. Η Elektronio έχει λάβει διακρίσεις και βραβεία σε διαγωνισμούς για start – ups, ενώ έχει ακόμα και πολλές συμμετοχές σε επιχειρηματικά φεστιβάλ. Ο Παντελής και η Άννα είναι δύο αυθεντικοί εκπρόσωποι της Generation N.

https://www.facebook.com/elektroniowheels/
VEGGIE IT
Το Veggie It είναι ένα γευστικό, υψηλής θρεπτικής αξίας γεμιστό μπισκότο με λυοφιλιωμένα λαχανικά και β-γλυκάνη, που δημιούργησε η ομάδα του Γεωπονικού Πανεπιστήμιου Αθηνών. Η υψηλή θρεπτική αξία αυτού του καινοτόμου προϊόντος διατροφής, οφείλεται στο ότι τα λαχανικά της γέμισης δεν έχουν υποστεί θερμική επεξεργασία. Επίσης, είναι ελεύθερο γλουτένης, ενώ παράλληλα η προσθήκη β-γλυκάνης από βρώμη συμβάλλει τόσο στη μείωση της χοληστερόλης και της γλυκόζης στο αίμα όσο και στη βελτίωση της υγείας του γαστρεντερικού συστήματος. Το Veggie it πήρε την πρώτη θέση στο διαγωνισμό ECOTHOPHELIA (Εθνικός Διαγωνισμός Οικολογικών – Καινοτόμων Προϊόντων). Μια ξεχωριστή συμμετοχή από μια ομάδα που δικαιωματικά ανήκει στην Generation N.
https://www2.aua.gr/el/news-events/nea/veggie-it-katektise-tin-1i-thesi-ston-6o-ethniko-diagonismo-kainotomon-trofimon

PHEE
Ο Σταύρος Τσομπανίδης δημιούργησε την start-up εταιρεία Phee, που επεξεργάζεται τα νεκρά φύκια των ελληνικών θαλασσών για τη δημιουργία νέων προϊόντων, από θήκες κινητών, μέχρι πολυτελείς συσκευασίες. Οι δραστηριότητες του Σταύρου δεν σταματούν εδώ, καθώς ως πραγματικός εκπρόσωπος της Generation N, διοργανώνει την κρουαζιέρα επιχειρηματικότητας #CruiseInn.

ITHACA
Ο 22χρονος Θάνος Σπηλιόπουλος μαζί με την ομάδα του δημιούργησαν το ITHACA, μία κινητή μονάδα με την οποία πλένουν ρούχα αστέγων σε διάφορα σημεία της πόλης για να καλύψουν τη βασική ανάγκη της υγιεινής αλλά και της αξιοπρέπειας των συνανθρώπων μας. Το εγχείρημα μπήκε σε εφαρμογή to 2016 και η δραστηριότητα του ITHACA διαρκώς επεκτείνεται. Ο Θάνος Σπηλιόπουλος με την πλούσια κοινωνική δράση που παρουσιάζει, αποτελεί έναν άξιο εκπρόσωπο της Generation N.
https://www.ithacalaundry.gr/

Θ & Γ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ
Ο Θοδωρής και ο Γιώργος, δύο αγρότες από την Ηλεία κατέκτησαν το πρώτο βραβείο στον 3ο Ευρωπαϊκό Διαγωνισμό για την Ανάδειξη του Καλύτερου Νέου Αγρότη της Ευρώπης. Ο Θοδωρής και ο Γιώργος Βασιλόπουλος, ως άξιοι εκπρόσωποι της Generation N, ξεχώρισαν στον διαγωνισμό απέναντι σε 200 υποψηφίους από 17 χώρες της Ε.Ε. για το συνολικό τους έργο και την εφαρμογή καινοτομίας μεθόδου συλλογής ελαιόκαρπου. Για την επιτυχία τους τιμήθηκαν από τον πρόεδρο της Δημοκρατίας Προκόπη Παυλόπουλο σε ειδική τελετή.

ETHELON
Η Volunteer4Greece και η GloVo-Global Volunteers Platform, δύο οργανώσεις που αναδεικνύουν την αξία του εθελοντισμού, ένωσαν τις δυνάμεις τους και δημιούργησαν την Ethelon.  Η συνεργασία μεταξύ τους οδηγεί σε μία βάση εθελοντών που αποτελείται από νέους ενεργούς ανθρώπους πρόθυμους να προσφέρουν κοινωνικά, έναν μεγάλο αριθμό συνεργαζόμενων MKO, αλλά και ιδιωτικές εταιρείες. Η Εthelon, αποτελεί το σημείο συνάντησης και εφαρμογής στην πράξη όλων όσων συστήνουν την έννοια του εθελοντισμού. Οι άνθρωποί της είναι άξιοι εκπρόσωποι της Generation N.

EFFECT
Η Effect είναι μια καινοτόμος κοινωνική επιχείρηση στο χώρο της εκπαίδευσης που δημιουργήθηκε από 2 φοιτητές του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, τον Σωτήρη Μπαράτσα και τη Μαριάνθη Νίκα. Φιλοδοξία της Effect είναι να αντιμετωπίσει ένα από τα σημαντικότερα προβλήματα της χώρας μας, τη νεανική ανεργία. Το Μάιο του 2015 βραβεύτηκε σε Ευρωπαϊκό επίπεδο με το Social Impact Award. Ο Σωτήρης και η Μαριάνθη είναι πραγματικοί εκπρόσωποι της Generation N.
https://effect.education/el/

 

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Λιανεμπόριο

Όμιλος Fais: 3×3 FIBA Basketball Tournament με UNDER ARMOUR & WILSON

Το Σαββατοκύριακο 14 & 15 Ιουλίου στην πλατεία Συντάγματος έλαβε χώρα για 4η χρονιά το 3×3 FIBA Basketball Tournament που διοργάνωσε ο Οργανισμός Πολιτισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων και που υποστήριξε ο Όμιλος Fais, μέσω των κορυφαίων athletic brands Under Armour και Wilson. Όπως αναφέρει ο όμιλος Fais σε ανακοίνωσή του, για 2 ημέρες η καρδιά της Αθήνας χτυπούσε σε… μπασκετικούς ρυθμούς, καθώς τα καλάθια έπεφταν βροχή σε μια γιορτή άμιλλας, συνεργασίας και αθλητισμού.

Το πρωί του Σαββάτου η πλατεία είχε ήδη αλλάξει μορφή. Δύο basketball courts με τις αντίστοιχες κερκίδες είχαν στηθεί και περίμεναν τους επίδοξους αθλητές να αγωνιστούν επιδεικνύοντας τις ικανότητες τους. Από το πρωί έως και τις 20:30, περίπου 420 αθλητές όλων των ηλικιών, ντυμένοι από την κορυφαία στο μπασκετικό apparel και footwear εταιρεία, την Under Armour, είχαν σχηματίσει 106 ομάδες των τριών και αγωνίστηκαν για τη διάκριση σε οκτάλεπτους αγώνες όλο ένταση και ρυθμό, ξεσηκώνοντας τα πλήθη.

Η επίσημη 3Χ3 FIBA μπάλα της Wilson, άλλαζε συνεχώς χέρια, προσπαθώντας να φτάσει στο καλάθι. Οι δηλώσεις συμμετοχής ξεπέρασαν τις προσδοκίες, αφήνοντας δυστυχώς έξω από τα αγωνιστικά courts περίπου 40 ομάδες.

Πίσω από το center court, μια εντυπωσιακή τεράστια Wilson 3×3 ball ξεπρόβαλε, κάνοντας έντονη την παρουσία της και έξω από τα γήπεδα.

Την επόμενη μέρα, ακόμη και όσοι δεν είχαν λάβει μέρος σε αγώνες είχαν την ευκαιρία να μπουν στα «παρκέ». Η Under Armour είχε διοργανώσει διαγωνισμό, δίνοντας στον καθένα τη δυνατότητα να διεκδικήσει UA σακίδια και τα Stephen Curry καπέλα. Παράλληλα και η Wilson έκανε διαγωνισμό βολών και τριπόντων όπου οι καλύτεροι κέρδισαν μια FIFA Ball.

Τo απόγευμα της Κυριακής, οι νικητές της διοργάνωσης παρέλαβαν πλούσια δώρα από την Under Armour.

Περισσότερα

Υγεία

ΥΓΕΙΑ: Συνεργασία με το Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου

Σε διεθνές ιατρικό ακαδημαϊκό Κέντρο καθίσταται το ΥΓΕΙΑ, μετά τη σύναψη κομβικής συνεργασίας με την Ιατρική Σχολή του Ευρωπαϊκού Πανεπιστημίου Κύπρου.

Σκοπός της συνεργασίας, η οποία θα έχει 10ετή διάρκεια, είναι η εκπαίδευση και επιμόρφωση των φοιτητών της Ιατρικής, η ανταλλαγή τεχνογνωσίας σε θέματα κλινικής άσκησης και εκπαίδευσης, η προαγωγή δραστηριοτήτων σε τομείς κοινού ενδιαφέροντος και η υλοποίηση ακαδημαϊκών και εκπαιδευτικών δράσεων στον τομέα της Ιατρικής.

Στη διάρκεια της τελετής υπογραφής της συνεργασίας που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 18 Ιουλίου 2018 στην Αίθουσα «Ν. Λούρος» του ΜΗΤΕΡΑ, επισφραγίστηκε η συμφωνία, παρουσία πλήθους εκπροσώπων του Ευρωπαϊκού Πανεπιστημίου Κύπρου, στελεχών, ακαδημαϊκών και ιατρών του Ομίλου ΥΓΕΙΑ.

Με αφορμή τη συνεργασία ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΥΓΕΙΑ, Ανδρέας Καρταπάνης τόνισε «Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι γι’ αυτή τη συνεργασία, καθώς είμαστε σε θέση, με την ομάδα καταξιωμένων ιατρών, τον τελευταίας γενιάς εξοπλισμό και πάνω απ’ όλα την εμπειρία που διαθέτουμε για περισσότερα από 35 χρόνια, να μεταλαμπαδεύσουμε την τεχνογνωσία και τις αξίες μας στη νέα γενιά ιατρών. Η εκπαίδευση άλλωστε και η επιμόρφωση νέων ιατρών καθώς και η ανταλλαγή τεχνογνωσίας αποτελούν πρωταρχική μας μέριμνα, γιατί μ’ αυτό τον τρόπο επενδύουμε στο μέλλον των ιατρών μας! Ένα μέλλον που θέλουμε να έχει γερά θεμέλια και θα συμβάλουμε με κάθε τρόπο σε αυτό».

Από την πλευρά του ο Διευθύνων Σύμβουλος & Πρόεδρος του Συμβουλίου του Ευρωπαϊκού Πανεπιστημίου Κύπρου, Δρ Χριστόφορος Χατζήκυπριανου, δήλωσε «Η συνεργασία με τον Όμιλο ΥΓΕΙΑ είναι κομβικής σημασίας και αποτελεί ιδιαίτερη τιμή για το Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου και την πανεπιστημιακή κοινότητα. Δύο μεγάλοι οργανισμοί ενώνουν δυνάμεις και δημιουργούν προστιθέμενη αξία…»

Περισσότερα

SDG's

Novartis Hellas: Έκθεση Εταιρικής Υπευθυνότητας 2016-2017

Στο 35% του κύκλου εργασιών της αποτιμά η Novartis τη συνεισφορά της στην ελληνική κοινωνία και οικονομία.

Το σταθερό προσανατολισμό της στις αρχές της βιώσιμης ανάπτυξης και την εστίασή της στους ασθενείς και εν γένει την ελληνική κοινωνία καταδεικνύουν τα στοιχεία και οι μετρήσεις που παρουσίασε η Novartis Hellas, στο πλαίσιο έκδοσης της Έκθεσης Εταιρικής Υπευθυνότητας 2016-2017, η οποία συντάχθηκε από την ΕΥ.

Πιστή στην αποστολή της να ανακαλύπτει νέους τρόπους βελτίωσης της ποιότητας ζωής των ανθρώπων καθώς και επέκτασης του προσδόκιμου επιβίωσης, η Novartis Hellas, έχει ενσωματώσει τις αρχές της Εταιρικής Υπευθυνότητας στον τρόπο λειτουργίας της, με συγκεκριμένες, μετρήσιμες πρωτοβουλίες που εστιάζουν σε δυο βασικούς πυλώνες δράσης: την επέκταση της πρόσβασης στην υγεία και την υπεύθυνη επιχειρηματική δραστηριότητα.

Ένα σημαντικό στοιχείο που προκύπτει είναι ότι κατά τη διετία 2016-2017, η Novartis Hellas επέστρεψε στην ελληνική κοινωνία και οικονομία το 35% του κύκλου εργασιών της. Ειδικότερα, η εταιρεία προχώρησε σε συνολικές επενδύσεις που ξεπερνούν τα 290 εκατ. ευρώ, μέσω δημοσιονομικής συνεισφοράς, μισθοδοσίας, έρευνας και ανάπτυξης, δωρεών, χορηγιών, κοινωνικών προγραμμάτων και καταβολής claw back και rebates.

Αντίστοιχα, οι επενδύσεις της εταιρείας για τη διεξαγωγή περισσότερων από 100 κλινικών μελετών με 5.500 ασθενείς, ξεπέρασαν τα 7,6 εκατ. ευρώ προάγοντας την επιστημονική καινοτομία και υποστηρίζοντας θέσεις εργασίας. Η εταιρεία, επιπλέον, συνεργάστηκε με ελληνικές φαρμακοβιομηχανίες για την προώθηση φαρμακευτικών σκευασμάτων, μέσα από επένδυση 36,5 εκατ. ευρώ, ενώ συνέχισε να ενισχύει την λειτουργία της ελληνικής εφοδιαστικής αλυσίδας, διατηρώντας το ποσοστό των έμμεσων αγορών από εγχώριους προμηθευτές στο 95,7% συνεισφέροντας περαιτέρω στην ενίσχυση της επιχειρηματικότητας και της απασχόλησης.

Προσυπογράφοντας το δικαίωμα κάθε ανθρώπου στην υγεία, η εταιρεία υλοποίησε 3 κοινωνικά προγράμματα πρόληψης παρέχοντας 20 χιλιάδες δωρεάν διαγνωστικούς ελέγχους σε 17 περιοχές της χώρας, 5 εκστρατείες ευαισθητοποίησης για σημαντικά νοσήματα σε συνεργασία με επιστημονικές εταιρείες και συλλόγους ασθενών και 18 προγράμματα υποστήριξης ασθενών με σημαντικές ασθένειες (ογκολογικά, νευρολογικά και ρευματολογικά νοσήματα). Παράλληλα υποστήριξε το έργο 34 ενώσεων ασθενών, ενώ προχώρησε σε δωρεές φαρμάκων και στήριξη ερευνητικών έργων σε δημόσια νοσοκομεία, πανεπιστημιακά ιδρύματα και επιστημονικές εταιρείες. Αφουγκραζόμενη τις ανάγκες των ευάλωτων κοινωνικών ομάδων η Νοvartis Hellas συνέδραμε το φιλανθρωπικό έργο ΜΚΟ, σωματείων και δομών, ενώ συνέβαλε στην αναβάθμιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας προσφέροντας υλικοτεχνικό εξοπλισμό σε ακριτικά σχολεία που παρουσιάζουν έλλειμμα υποδομών.

Η Πρόεδρος και Διευθύνουσα Σύμβουλος της Novartis Hellas, Susanne Kohout, δήλωσε σχετικά: «Παρά τις προκλήσεις, καταφέραμε να παραμείνουμε εστιασμένοι στην αποστολή μας, να βοηθήσουμε τους Έλληνες ασθενείς να ζήσουν περισσότερο και με καλύτερη ποιότητα ζωής, με τρόπο βιώσιμο για την ελληνική κοινωνία και την εταιρεία μας. Είμαστε υπερήφανοι για το αποτύπωμά μας και με όχημα την καινοτομία, δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε το έργο μας».

«Για τη Novartis, η Εταιρική Υπευθυνότητα σχετίζεται πρωτίστως με την κάλυψη και διαχείριση των αναγκών και προσδοκιών των ασθενών και των φροντιστών τους, των ενώσεων ασθενών, των επαγγελματιών υγείας, της ακαδημαϊκής και επιστημονικής κοινότητας, των εργαζομένων, των συνεργατών, προμηθευτών και άλλων συμμετόχων, στο πλαίσιο της βιωσιμότητας. Ο συνδυασμός αξιοποίησης επιστημονικών εξελίξεων και υπεύθυνης στάσης βοηθά στην οικοδόμηση σχέσεων εμπιστοσύνης με τα ενδιαφερόμενα μέρη και στη δημιουργία αξίας για την εταιρεία, τους ασθενείς  και την ευρύτερη κοινωνία. Αυτές οι σχέσεις εμπιστοσύνης είναι για όλους εμάς στη Novartis ύψιστης προτεραιότητας», ανέφερε η Φωτεινή Μπαμπανάρα, Eπικεφαλής Επικοινωνίας του ομίλου Novartis.

Στη φωτογραφία: Susanne Kohout, Πρόεδρος & Διευθύνουσα Σύμβουλος Novartis HELLAS, Γρηγόριος Ρομπόπουλος, Eπικεφαλής Ιατρικού Τμήματος, Μαριαλένα Κωνσταντινίδου, Eπικεφαλής Ιατρικού Τμήματος Oγκολογίας, Φωτεινή Μπαμπανάρα, Επικεφαλής Επικοινωνίας Ομίλου Novartis.

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΔΗΜΟΦΙΛΗ