Connect with us

Βιομηχανία

Η SANITAS στηρίζει την εθελοντική δράση Let’s Do it Greece

Στην τελική ευθεία για την εθελοντική δράση Let’s Do it GREECE βρίσκεται η SANITAS.

Όπως ανακοίνωσε εταιρεία Γρ. Σαράντης, στο χαρτοφυλάκιο της οποίας ανήκει το γνωστό brand, την Κυριακή 29 Απριλίου 2018 θα πραγματοποιηθεί η Πανελλαδική Εθελοντική Δράση Καθαρισμού “Let’s Do it Greece” και για 4η συνεχόμενη χρονιά φέτος η SANITAS, γνωστή μάρκα προϊόντων οικιακής χρήσης, συμμετέχει ως εθνικός υποστηρικτής, παρέχοντας τα απαραίτητα εργαλεία στους συμμετέχοντες.

H SANITAS γίνεται μέρος αυτής της εθελοντικής οικογένειας κάνοντας την αποστολή τους ευκολότερη και πιο αποδοτική διανέμοντας γάντια και σακούλες απορριμμάτων στους 150.000 εθελοντές της δράσης.

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

SDG's

Novartis Hellas: Έκθεση Εταιρικής Υπευθυνότητας 2016-2017

Στο 35% του κύκλου εργασιών της αποτιμά η Novartis τη συνεισφορά της στην ελληνική κοινωνία και οικονομία.

Το σταθερό προσανατολισμό της στις αρχές της βιώσιμης ανάπτυξης και την εστίασή της στους ασθενείς και εν γένει την ελληνική κοινωνία καταδεικνύουν τα στοιχεία και οι μετρήσεις που παρουσίασε η Novartis Hellas, στο πλαίσιο έκδοσης της Έκθεσης Εταιρικής Υπευθυνότητας 2016-2017, η οποία συντάχθηκε από την ΕΥ.

Πιστή στην αποστολή της να ανακαλύπτει νέους τρόπους βελτίωσης της ποιότητας ζωής των ανθρώπων καθώς και επέκτασης του προσδόκιμου επιβίωσης, η Novartis Hellas, έχει ενσωματώσει τις αρχές της Εταιρικής Υπευθυνότητας στον τρόπο λειτουργίας της, με συγκεκριμένες, μετρήσιμες πρωτοβουλίες που εστιάζουν σε δυο βασικούς πυλώνες δράσης: την επέκταση της πρόσβασης στην υγεία και την υπεύθυνη επιχειρηματική δραστηριότητα.

Ένα σημαντικό στοιχείο που προκύπτει είναι ότι κατά τη διετία 2016-2017, η Novartis Hellas επέστρεψε στην ελληνική κοινωνία και οικονομία το 35% του κύκλου εργασιών της. Ειδικότερα, η εταιρεία προχώρησε σε συνολικές επενδύσεις που ξεπερνούν τα 290 εκατ. ευρώ, μέσω δημοσιονομικής συνεισφοράς, μισθοδοσίας, έρευνας και ανάπτυξης, δωρεών, χορηγιών, κοινωνικών προγραμμάτων και καταβολής claw back και rebates.

Αντίστοιχα, οι επενδύσεις της εταιρείας για τη διεξαγωγή περισσότερων από 100 κλινικών μελετών με 5.500 ασθενείς, ξεπέρασαν τα 7,6 εκατ. ευρώ προάγοντας την επιστημονική καινοτομία και υποστηρίζοντας θέσεις εργασίας. Η εταιρεία, επιπλέον, συνεργάστηκε με ελληνικές φαρμακοβιομηχανίες για την προώθηση φαρμακευτικών σκευασμάτων, μέσα από επένδυση 36,5 εκατ. ευρώ, ενώ συνέχισε να ενισχύει την λειτουργία της ελληνικής εφοδιαστικής αλυσίδας, διατηρώντας το ποσοστό των έμμεσων αγορών από εγχώριους προμηθευτές στο 95,7% συνεισφέροντας περαιτέρω στην ενίσχυση της επιχειρηματικότητας και της απασχόλησης.

Προσυπογράφοντας το δικαίωμα κάθε ανθρώπου στην υγεία, η εταιρεία υλοποίησε 3 κοινωνικά προγράμματα πρόληψης παρέχοντας 20 χιλιάδες δωρεάν διαγνωστικούς ελέγχους σε 17 περιοχές της χώρας, 5 εκστρατείες ευαισθητοποίησης για σημαντικά νοσήματα σε συνεργασία με επιστημονικές εταιρείες και συλλόγους ασθενών και 18 προγράμματα υποστήριξης ασθενών με σημαντικές ασθένειες (ογκολογικά, νευρολογικά και ρευματολογικά νοσήματα). Παράλληλα υποστήριξε το έργο 34 ενώσεων ασθενών, ενώ προχώρησε σε δωρεές φαρμάκων και στήριξη ερευνητικών έργων σε δημόσια νοσοκομεία, πανεπιστημιακά ιδρύματα και επιστημονικές εταιρείες. Αφουγκραζόμενη τις ανάγκες των ευάλωτων κοινωνικών ομάδων η Νοvartis Hellas συνέδραμε το φιλανθρωπικό έργο ΜΚΟ, σωματείων και δομών, ενώ συνέβαλε στην αναβάθμιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας προσφέροντας υλικοτεχνικό εξοπλισμό σε ακριτικά σχολεία που παρουσιάζουν έλλειμμα υποδομών.

Η Πρόεδρος και Διευθύνουσα Σύμβουλος της Novartis Hellas, Susanne Kohout, δήλωσε σχετικά: «Παρά τις προκλήσεις, καταφέραμε να παραμείνουμε εστιασμένοι στην αποστολή μας, να βοηθήσουμε τους Έλληνες ασθενείς να ζήσουν περισσότερο και με καλύτερη ποιότητα ζωής, με τρόπο βιώσιμο για την ελληνική κοινωνία και την εταιρεία μας. Είμαστε υπερήφανοι για το αποτύπωμά μας και με όχημα την καινοτομία, δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε το έργο μας».

«Για τη Novartis, η Εταιρική Υπευθυνότητα σχετίζεται πρωτίστως με την κάλυψη και διαχείριση των αναγκών και προσδοκιών των ασθενών και των φροντιστών τους, των ενώσεων ασθενών, των επαγγελματιών υγείας, της ακαδημαϊκής και επιστημονικής κοινότητας, των εργαζομένων, των συνεργατών, προμηθευτών και άλλων συμμετόχων, στο πλαίσιο της βιωσιμότητας. Ο συνδυασμός αξιοποίησης επιστημονικών εξελίξεων και υπεύθυνης στάσης βοηθά στην οικοδόμηση σχέσεων εμπιστοσύνης με τα ενδιαφερόμενα μέρη και στη δημιουργία αξίας για την εταιρεία, τους ασθενείς  και την ευρύτερη κοινωνία. Αυτές οι σχέσεις εμπιστοσύνης είναι για όλους εμάς στη Novartis ύψιστης προτεραιότητας», ανέφερε η Φωτεινή Μπαμπανάρα, Eπικεφαλής Επικοινωνίας του ομίλου Novartis.

Στη φωτογραφία: Susanne Kohout, Πρόεδρος & Διευθύνουσα Σύμβουλος Novartis HELLAS, Γρηγόριος Ρομπόπουλος, Eπικεφαλής Ιατρικού Τμήματος, Μαριαλένα Κωνσταντινίδου, Eπικεφαλής Ιατρικού Τμήματος Oγκολογίας, Φωτεινή Μπαμπανάρα, Επικεφαλής Επικοινωνίας Ομίλου Novartis.

Περισσότερα

Βιομηχανία

Η UMBRO στηρίζει την ελληνική ομάδα mini ποδοσφαίρου

Για 5η συνεχόμενη χρονιά η UMBRO, παραμένοντας πιστή στο πάθος με το οποίο αντιμετωπίζει τον αθλητισμό, συνεργάζεται και στηρίζει εταιρίες που έχουν κοινές αξίες και όραμα με εκείνη.

Στο πλαίσιο αυτό την Παρασκευή 6 Ιουλίου έλαβε χώρα στα κεντρικά γραφεία της UMBRO στον Άλιμο η καθιερωμένη ετήσια επίσκεψη της ελληνικής ομάδας mini ποδοσφαίρου.

Σημειώνεται ότι η UMBRO στηρίζει την Gillette Unileague και βρίσκεται στο πλευρό της ελληνικής ομάδας mini ποδοσφαίρου.

Κατά την επίσκεψή τους, οι παίκτες είχαν την ευκαιρία να δουν από κοντά όλο τον αθλητικό εξοπλισμό της UMBRO και να ξεναγηθούν στην εταιρεία. Το κλίμα ήταν με τους παίκτες να έχουν ευχάριστη διάθεση, να φωτογραφίζονται και να συζητούν με το προσωπικό για τη μοναδική αυτή εμπειρία.

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης παρουσιάστηκε επισήμως η νέα φανέλα της ελληνικής ομάδας mini ποδοσφαίρου, ενόψει της συμμετοχής της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα SOCCA World Cup’’, το οποίο θα διεξαχθεί στη Λισαβόνα της Πορτογαλίας από τις 23 έως τις 29 Σεπτεμβρίου. Η παρουσίαση της φανέλας συνδυάστηκε με επίσημη συνέντευξη τύπου των χορηγών αλλά και του προπονητή και των 2 αρχηγών.

Ο προπονητής της ομάδας, Ανδρέας Ντρένοβα, δήλωσε τυχερός για το επίπεδο της οργάνωσης αλλά και της προετοιμασίας, ενώ σχολίασε ότι ο όμιλος με αντιπάλους την Πορτογαλία, την Τουρκία και την Παραγουάη είναι ιδιαίτερα αμφίρροπος, αλλά και ιδανικός προκειμένου η ομάδα να αναδείξει την αγωνιστική της ποιότητα και να προσπαθήσει να επιτύχει την πρόκριση στην επόμενη φάση.

Οι δυο αρχηγοί της ομάδας, Χρύσανθος Λευκαρίτης και Δημήτρης Καραβίδας, τόνισαν αρχικά ότι οι χορηγικές παροχές έχουν βοηθήσει σημαντικά την προετοιμασία. Πρόσθεσαν επίσης ότι η ελληνική ομάδα θα προσπαθήσει να διακριθεί στο SOCCA World Cup, ενώ σχολίασαν τα παιχνίδια της τύχης, η οποία έφερε ως αντιπάλους στην πρεμιέρα τους οικοδεσπότες Πορτογάλους.

Η UMBRO φανέλα της ομάδας άφησε θετικές εντυπώσεις, με σχεδιασμό σε 2 αποχρώσεις του μπλε. Ανάλογη είναι η σχεδίαση της κλασσικής λευκής φανέλας καθώς και αυτής των τερματοφυλάκων. Οι φανέλες που ντύνουν την ελληνική ομάδα σχεδιάστηκαν με βάση τις αξίες του brand, τον σεβασμό στον αγώνα και τις ευχές για τα όνειρα της ομάδας.

Περισσότερα

14# Ζωή στο Νερό

adidas: 1 εκατ. runners κατά της θαλάσσιας ρύπανσης από πλαστικό

Σχεδόν ένα εκατομμύριο δρομείς σε όλο τον κόσμο συμμετείχαν στο μεγαλύτερο running κίνημα της adidas και της Parley For The Oceans, το “Run For The Oceans 2018”.

Μέσω της δυναμικής συμμετοχής των runners, η adidas προσέφερε 1 εκατομμύριο δολάρια στο Πρόγραμμα Parley Ocean Plastic. 50 παγκόσμιες κοινότητες των adidas Runners διοργάνωσαν περισσότερα από 13 running events και πολλαπλές εβδομαδιαίες δραστηριότητες. Η δεύτερη ετήσια καμπάνια κατέγραψε τόσα χιλιόμετρα όσα χρειάζεται ένας runner για να ολοκληρώσει το γύρω του κόσμου 300 φορές.

Η adidas γιορτάζει την ολοκλήρωση του “Run For The Oceans 2018”, της παγκόσμιας running πρωτοβουλίας, διάρκειας 4 εβδομάδων, που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την Parley For The Οceans ενάντια στη μόλυνση των ωκεανών από πλαστικό, συγκεντρώνοντας $1 εκατομμύριο.

Σε όλη τη διάρκεια της καμπάνιας, η adidas κινητοποίησε αθλητές, creators και adidas Runners να συμμετέχουν με τα δικά τους run, να εμπνεύσουν τους followers τους να τρέξουν όσο περισσότερα χιλιόμετρα μπορούν και να καταγράψουν την πρόοδό τους μέσω της εφαρμογής Runtastic και Joyrun. Στο παγκόσμιο αυτό running κίνημα, δρομείς από όλο τον κόσμο κάλυψαν περισσότερα από 12.4 εκατομμύρια χιλιόμετρα αξιοποιώντας τη δύναμη του αθλητισμού για να διαδώσουν το μήνυμα της προστασίας των ωκεανών.

Το χρηματικό ποσό που συγκεντρώθηκε κατά τη διάρκεια του Run For The Oceans θα προσφερθεί στο Parley Ocean School το οποίο έχει ως σκοπό να υποστηρίξει και να εκπαιδεύσει την επόμενη γενιά «Ocean Guardians» μέσα από πλούσιες εμπειρίες που θα λάβουν από σχολικές και θαλάσσιες δραστηριότητες. Το πρόγραμμα φέρνει τους νέους πιο κοντά στον υδάτινο κόσμο, ενώ ταυτόχρονα τους προσφέρει τα εργαλεία και την έμπνευση για να προστατεύσουν το μέλλον τους.

Περισσότερες από 13 πόλεις σε όλο τον κόσμο φιλοξένησαν τα δικά τους “Run For The Oceans” events, μεταξύ των οποίων η Αθήνα, το Λονδίνο, η Νέα Υόρκη, το Λος Άντζελες, το Παρίσι, η Βαρκελώνη, το Μιλάνο, το Βερολίνο και η Σανγκάη. Μέλη του running community των adidas Runners, από όλο τον κόσμο, συμμετείχαν σε περισσότερα από 200 activations μαζί με αθλητές όπως o Έλληνας Χρυσός Ολυμπιονίκης wind surfer Νικόλας Κακλαμανάκης, ο Βραζιλιάνος ποδοσφαιριστής Ricardo Kaká, ο Γερμανός τερματοφύλακας Marc-André ter Stegen, o θρύλος της κολύμβησης Ian Thorpe, ο κορυφαίος Περουβιανός επαγγελματίας σέρφερ Gabriel Villarán και πολλοί ακόμα ocean ambassadors.

Ο Cyrill Gutsch, Ιδρυτής της Parley for the Oceans, αναφέρει:
«Αρχικά δημιουργήσαμε μικρούς κυματισμούς στην επιφάνεια και στη συνέχεια μεγαλύτερα κύματα. Το Run for the Oceans σχεδόν με ένα εκατομμύριο υποστηρικτές σε όλο τον κόσμο παρουσιάζει τη νέα διάσταση του κινήματος μας ενάντια στο πλαστικό: Τη δημιουργία ενός μεγάλου κύματος αλλαγής»

Για το 2018, η adidas παρουσίασε το limited-edition UltraBOOST Parley και το UltraBOOST Parley Deep Ocean Blue, ως μια χειροπιαστή απόδειξη ότι η μόλυνση των ωκεανών από πλαστικό δεν αποτελεί ένα επιφανειακό πρόβλημα, ενώ ως μια από τις κορυφαίες εταιρείες αθλητικών ειδών, θα συνεχίσει να προστατεύει τις θάλασσες για τις επόμενες γενιές.

Σε ανακοίνωσή της η εταιρεία κάνει αναφορά επίσης στο limited edition UltraBOOST Parley αλλά και το UltraBOOST Parley Deep Ocean Blue online στο adidas.gr/UltraBOOST, στα adidas Stores και σε επιλεγμένα καταστήματα αθλητικών ειδών.

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΔΗΜΟΦΙΛΗ