Η Stoiximan Υπερήφανος Χορηγός των Πρωταθλητών

Date:

Share post:

Λίγες μέρες πριν από την έναρξη των Ολυμπιακών Αγώνων του Τόκυο, η Stoiximan γιορτάζει και τιμά τους αθλητές της μέσα από το νέο της τηλεοπτικό σποτ με το μήνυμα «Μια χώρα με το βλέμμα ψηλά».

Μια ωδή στη Stoiximan Tokyo Team που εκπροσωπεί ένα μεγάλο μέρος της δέσμευσής της για την ουσιαστική συμβολή στην ανάπτυξη και ενίσχυση του αθλητισμού στη χώρα μας, στηρίζοντας εκείνους τους ανθρώπους που ξεπερνούν τον εαυτό τους καθημερινά, που ξεχωρίζουν για την ψυχή που καταθέτουν, αποδεικνύοντας ότι οι στόχοι και τα όνειρα βρίσκονται πάντα εκεί έξω για να κατακτούνται.

Η Stoiximan πριν από πέντε χρόνια συνέστησε μια από τις πολυπληθέστερες χορηγικές αθλητικές ομάδες στη χώρα πριν την εκκίνηση του ταξιδιού για τους Ολυμπιακούς Αγώνες στο Ρίο το 2016 και είχε την χαρά και τιμή να έχει στο δυναμικό της τους μετέπειτα  τρεις Χρυσούς Ολυμπιονίκες.  Στο δρόμο για το Τόκιο της Ιαπωνίας, η «Stoiximan Tokyo Team», αγκάλιασε και πάλι 17 ταλαντούχους αθλητές και τις εθνικές ομάδες υδατοσφαίρισης, στηρίζοντας το ταξίδι τους στην κορυφαία αθλητική διοργάνωση παγκοσμίως. 

Πιστή στην αξία της «Στηρίζουμε τους ήρωες του σήμερα, εμπνέουμε τους ήρωες του αύριο», η Stoiximan γιορτάζει την πρόκριση των 12 συνολικά αθλητών και της εθνικής ομάδας υδατοσφαίρισης που πρόκειται να λάβουν μέρος στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Τόκιο και συγκεκριμένα τωνΛευτέρη Πετρούνια, Κατερίνα Στεφανίδη, Άννα Κορακάκη, Χρήστο Βολικάκη, Μαρία Πρεβολαράκη, Μίλτο Τεντόγλου, Βασιλεία Καραχάλιου, Γιώργου Πηλίδη, Κριστιάν Γκολομέεβ, Χριστίνα  Μπούρμπου, Αννέτα Κυρίδου, Μαρία Κυρίδου  καθώς και της Εθνικής Ομάδας Πόλο Ανδρών. 

Η Stoiximan, από την αρχή της δραστηριότητάς της επενδύει στην υλοποίηση ενός φιλόδοξου και διευρυμένου Προγράμματος Χορηγιών, στηρίζοντας έμπρακτα τον ελληνικό αθλητισμό  τόσο σε επίπεδο αθλητικών σωματείων, συλλόγων και εθνικών ομάδων, όσο και μεμονωμένων αθλητών και αθλητριών Παράλληλα, διεύρυνε το χορηγικό της πρόγραμμα ενώνοντας τις δυνάμεις της με τη Διεθνή Ολυμπιακή Ακαδημία, της οποίας αποτελεί μέχρι και σήμερα Περήφανο Χορηγό, συμβάλλοντας έμπρακτα στην  υλοποίηση του πλάνου δράσεων για τη διάδοση του Ολυμπιακού Κινήματος. 

Ο Πάνος Κωνσταντόπουλος, CMO  της Kaizen Gaming δήλωσε: “Η στήριξη του αθλητισμού αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της φιλοσοφίας μας και μέρος του DNA του Brand Stoiximan. Νιώθουμε περηφάνια για τους 12 αθλητές μας και την Εθνική Ομάδα Πόλο Ανδρών που κατάφεραν να διακριθούν στους Αγώνες αλλά και για όλους τους αθλητές της Stoiximan Tokyo Team, των οποίων την προσπάθεια στηρίζουμε από το 2017. Η Stoiximan στέκεται και θα συνεχίσει να στέκεται στο πλευρό των ανθρώπων εκείνων που επιμένουν παρά τις αντιξοότητες να κατακτούν κορυφές, αναδεικνύοντας αυτό που πρεσβεύουν καλύτερα: την προσπάθεια, τη συνεχή μάχη, τον στόχο σε κάτι μεγαλύτερο, την Ελλάδα. Ευχόμαστε ολόψυχα καλή επιτυχία σε όλους τους αθλητές μας και σε όλη την ελληνική αποστολή και θα είμαστε εδώ όπως πάντα να χειροκροτούμε την προσπάθεια τους”. 

Σοφία Εμμανουήλ
Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Related articles

Εθνικός Κλιματικός Νόμος και Ασφάλιση έναντι καταστροφικών Κινδύνων

Σε μια φάση αδιέξοδης ενεργειακής κρίσης -για την άμεση αντιμετώπιση της οποίας στην Ευρώπη φαίνεται να μην υπάρχουν...

Για δεύτερη χρονιά, η ΕΠΕ στηρίζει την Ομάδα Αιγαίου

Σε εννέα νησιά εξετάστηκαν στο πνευμονολογικό ιατρείο συνολικά 290 άτομα, σχεδόν τριπλάσιος αριθμός συγκριτικά με την περσινή χρονιά.

UNILEVER: Νέες αρχές για την εμπορία τροφίμων σε παιδιά

Η εταιρεία θα σταματήσει την προώθηση και τη διαφήμιση τροφίμων και αναψυκτικών σε παιδιά ηλικίας κάτω των 16 ετών τόσο στα παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης όσο και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

ΑΝΕΚ LINES: Τριπλή δράση προσφοράς για την ζωή

Εργαζόμενοι της ΑΝΕΚ LINES και κάτοικοι της πόλης επιβεβαίωσαν μέσω της 18ης εθελοντικής αιμοδοσίας ότι λίγα λεπτά από το χρόνο όλων μας αρκεί για να σωθεί μία ζωή.