Για 5η συνεχόμενη χρονιά η UMBRO, παραμένοντας πιστή στο πάθος με το οποίο αντιμετωπίζει τον αθλητισμό, συνεργάζεται και στηρίζει εταιρίες που έχουν κοινές αξίες και όραμα με εκείνη.
Στο πλαίσιο αυτό την Παρασκευή 6 Ιουλίου έλαβε χώρα στα κεντρικά γραφεία της UMBRO στον Άλιμο η καθιερωμένη ετήσια επίσκεψη της ελληνικής ομάδας mini ποδοσφαίρου.
Σημειώνεται ότι η UMBRO στηρίζει την Gillette Unileague και βρίσκεται στο πλευρό της ελληνικής ομάδας mini ποδοσφαίρου.
Κατά την επίσκεψή τους, οι παίκτες είχαν την ευκαιρία να δουν από κοντά όλο τον αθλητικό εξοπλισμό της UMBRO και να ξεναγηθούν στην εταιρεία. Το κλίμα ήταν με τους παίκτες να έχουν ευχάριστη διάθεση, να φωτογραφίζονται και να συζητούν με το προσωπικό για τη μοναδική αυτή εμπειρία.
Στο πλαίσιο της εκδήλωσης παρουσιάστηκε επισήμως η νέα φανέλα της ελληνικής ομάδας mini ποδοσφαίρου, ενόψει της συμμετοχής της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα “SOCCA World Cup’’, το οποίο θα διεξαχθεί στη Λισαβόνα της Πορτογαλίας από τις 23 έως τις 29 Σεπτεμβρίου. Η παρουσίαση της φανέλας συνδυάστηκε με επίσημη συνέντευξη τύπου των χορηγών αλλά και του προπονητή και των 2 αρχηγών.
Ο προπονητής της ομάδας, Ανδρέας Ντρένοβα, δήλωσε τυχερός για το επίπεδο της οργάνωσης αλλά και της προετοιμασίας, ενώ σχολίασε ότι ο όμιλος με αντιπάλους την Πορτογαλία, την Τουρκία και την Παραγουάη είναι ιδιαίτερα αμφίρροπος, αλλά και ιδανικός προκειμένου η ομάδα να αναδείξει την αγωνιστική της ποιότητα και να προσπαθήσει να επιτύχει την πρόκριση στην επόμενη φάση.
Οι δυο αρχηγοί της ομάδας, Χρύσανθος Λευκαρίτης και Δημήτρης Καραβίδας, τόνισαν αρχικά ότι οι χορηγικές παροχές έχουν βοηθήσει σημαντικά την προετοιμασία. Πρόσθεσαν επίσης ότι η ελληνική ομάδα θα προσπαθήσει να διακριθεί στο SOCCA World Cup, ενώ σχολίασαν τα παιχνίδια της τύχης, η οποία έφερε ως αντιπάλους στην πρεμιέρα τους οικοδεσπότες Πορτογάλους.
Η UMBRO φανέλα της ομάδας άφησε θετικές εντυπώσεις, με σχεδιασμό σε 2 αποχρώσεις του μπλε. Ανάλογη είναι η σχεδίαση της κλασσικής λευκής φανέλας καθώς και αυτής των τερματοφυλάκων. Οι φανέλες που ντύνουν την ελληνική ομάδα σχεδιάστηκαν με βάση τις αξίες του brand, τον σεβασμό στον αγώνα και τις ευχές για τα όνειρα της ομάδας.