Connect with us

3# Καλή Υγεία & Ευημερία

Ιατρικό Αθηνών: Προληπτικές εξετάσεις για την Παγκόσμια Ημέρα Διαβήτη

Εξετάσεις προληπτικού ελέγχου σε ειδική, μειωμένη τιμή προσφέρει ο Όμιλος Ιατρικού Αθηνών, από τις 14 Νοεμβρίου έως και τις 29 Νοεμβρίου, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα για το Διαβήτη.

Συγκεκριμένα, η προσφορά εξετάσεων προληπτικού ελέγχου περιλαμβάνει τα εξής:

  • Αιματολογικές εξετάσεις μέτρησης χοληστερίνης, τριγλυκεριδίων, HDL – LDL χοληστερόλης, σακχάρου αίματος (γλυκόζη), γλυκοζυλιωμένης, μικρολευκωματίνης ούρων στην ειδική, μειωμένη τιμή των 30 ευρώ.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να καλούν και να προγραμματίζουν το ραντεβού τους καθημερινά από τις 09.00 έως τις 15.00, στα παρακάτω τηλέφωνα:

  • Ιατρικό Κέντρο Αθηνών: τηλ. 210 6862346 – 7
  • Ιατρικό Ψυχικού: τηλ. 210 6974032-3
  • Ιατρικό Π. Φαλήρου: τηλ. 210  9892120
  • Ιατρικό Διαβαλκανικό Θεσσαλονίκης: 2310 400463 – 4

Κατόπιν της πραγματοποίησης των παραπάνω εξετάσεων, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να προχωρήσουν σε περαιτέρω προληπτικό έλεγχο, ο οποίος περιλαμβάνει:

  • Διαβητολογική εκτίμηση & Λιπομέτρηση, στην προνομιακή τιμή των 40 ευρώ

Οι ενδιαφερόμενοι για τον επιπρόσθετο έλεγχο μπορούν να καλούν και να προγραμματίζουν το ραντεβού τους, καθημερινά από τις 09.00 έως τις 15.00, στα παρακάτω τηλέφωνα:

  • Ιατρικό Κέντρο Αθηνών: τηλ. 210 210 6862346 – 7
  • Ιατρικό Π. Φαλήρου: τηλ. 210  9892120
  • Ιατρικό Διαβαλκανικό Θεσσαλονίκης: 2310 400463 και 464

Οι προσφορές εξετάσεων προληπτικού ελέγχου εντάσσονται στο πλαίσιο του «Προγράμματος Κοινωνικής Ευθύνης» του Ομίλου Ιατρικού Αθηνών, μέσα από το οποίο αναδεικνύει τη σημασία της πρόληψης και της έγκαιρης διάγνωσης, παραμένοντας πιστός στη δέσμευσή του να παρέχει διαρκώς κορυφαίες υπηρεσίες υγείας, σε προσιτές τιμές.

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

3# Καλή Υγεία & Ευημερία

Schneider Electric: Το πρώτο Innovation Hub στην Ανατολική Ευρώπη

Η Schneider Electric, πρωτοπόρος στον ψηφιακό μετασχηματισμό της διαχείρισης ενέργειας και του αυτοματισμού, εγκαινιάζει το πρώτο της Innovation Hub στην Ανατολική Ευρώπη, αναμένοντας επισκέπτες απ’ όλο τον κόσμο.

Το Innovation Hub είναι ένας εκθεσιακός χώρος που επιτρέπει στους επισκέπτες να ζήσουν ζωντανά την εμπειρία των IoT τεχνολογιών της εταιρείας. Ο νέος αυτός χώρος, βρίσκεται στο εργοστάσιο της Schneider Electric στο Πλόβντιβ της Βουλγαρίας. 

Με αυτό το βήμα, η εταιρεία ενισχύει τις δραστηριότητές της στην περιοχή, όπου ήδη συγκεντρώνεται μεγάλο μέρος τους, με ένα κοινό κέντρο εξυπηρέτησης στη Ρουμανία, ένα περιφερειακό κέντρο διανομής στην Ουγγαρία και ένα κέντρο ικανοτήτων, το Smart Grid, στη Σερβία.

Στα τέλη του 2019, ο χώρος παραγωγής στη Βουλγαρία έλαβε το υψηλότερο επίπεδο βιομηχανικής πιστοποίησης στην εταιρεία, το Smart Factory. Για να επιτευχθεί αυτό, η επιχείρηση κάλυψε ένα φιλόδοξο σύνολο κριτηρίων, όπως το ελάχιστο επίπεδο αυτοματισμού στο 65%, συστήματα διαχείρισης κτιρίων και ενέργειας, πολύ αποτελεσματική συντήρηση μέσω μιας εφαρμογής επαυξημένης πραγματικότητας και πολλά ακόμη. «Στην καρδιά αυτής της επιτυχίας βρίσκεται η δική μας πλατφόρμα EcoStruxure με βάση το IoT. Αποτελείται από τρία κύρια επίπεδα (συνδεδεμένες συσκευές, edge control και λογισμικό, εφαρμογές και υπηρεσίες) τα οποία επιτρέπουν την κατασκευή διαφορετικών αρχιτεκτονικών στην κλίμακα που απαιτείται για κάθε χώρο, τη διαχείριση και τη συλλογή δεδομένων, καθώς και την εργασία με προληπτικά και διαγνωστικά εργαλεία συντήρησης. «Δημιουργήσαμε το Κέντρο Καινοτομίας με στόχο να επιτρέψουμε σε όλους τους συνεργάτες, τους πελάτες, τους μαθητές αλλά και τους εκπαιδευόμενους και νέους μηχανικούς της περιοχής, να ζήσουν αυτές τις νέες τεχνολογίες ζωντανά», δήλωσε ο Pert Hermann, Γενικός Διευθυντής της περιοχής.

«Η επιτυχία μας δείχνει ότι η ψηφιοποίηση και η ωριμότητα των επιχειρήσεων στην Ανατολική Ευρώπη είναι ήδη στο απαιτούμενο επίπεδο. Η πρόσφατη κατάσταση της απαραίτητης απόστασης απέδειξε ότι η ικανότητα απομακρυσμένης παρακολούθησης των διαδικασιών ενός εργοστασίου είναι απαραίτητη στις μέρες μας. Παράλληλα με τις καθημερινές μας εργασίες, είμαστε πλέον έτοιμοι να φιλοξενήσουμε επισκέψεις στο Κέντρο καινοτομίας και στο Smart Factory από όλη την περιοχή» δήλωσε η Διευθύντρια του εργοστασίου Maria Topchiyska. Η συνδεσιμότητα, καθώς και οι λειτουργίες απομακρυσμένης διαχείρισης και ελέγχου που παρέχονται από τα έξυπνα συστήματα της εταιρείας, αποτέλεσαν βασικό παράγοντα για την ομαλή προσαρμογή στο νέο περιβάλλον.

Περισσότερα

11# Βιώσιμες πόλεις & Κοινότητες

Ανθεκτικές στον Covid-19 οι ΜΚΟ, μετά το “σχολείο” της δεκαετούς κρίσης

Aβεβαιότητα για το μέλλον εκφράζουν δύο στις πέντε ΜΚΟ (61%), το 1/4 (ή 24%) τοποθετείται με αισιοδοξία και μία στις δέκα (13,4%) εκφράζει ουδέτερη στάση, σύμφωνα με έρευνα του HIGGS που επιβεβαιώνει την ανθεκτικότητα των οργανώσεων, οι οποίες μετά από 10 χρόνια πρωτοφανούς οικονομικής κρίσης, έχουν αναπτύξει μηχανισμούς για να ανταποκρίνονται σε περιόδους άλλων κρίσεων, όπως η πανδημία.

Της Σοφίας Εμμανουήλ (semmanouil@gmail.com)

Αν και η κρίση έφερε τα πάνω – κάτω στις δράσεις των ΜΚΟ (όπως τουλάχιστον αναφέρει το 80%) δημιουργώντας ανησυχίες για το μέλλον, τo 76% των οργανώσεων στην Ελλάδα, εκτιμά ότι θα συνεχίσει να λειτουργεί και μετά την τρέχουσα κρίση, με μόλις 7% να σχεδιάζει μείωση προσωπικού και 13% μείωση υπηρεσιών.

Η έρευνα του HIGGS αποκάλυψε επίσης ότι το 74% των οργανώσεων διαφωνούν με την προοπτική συγχώνευσης με άλλη ΜΚΟ, στο πλαίσιο της καλύτερης ανταπόκρισης στην κρίση. Η συγκεκριμένη τοποθέτηση έρχεται σε αντίθεση με την κύρια κατεύθυνση σε πολλά οικοσυστήματα του εξωτερικού όπου οι συγχωνεύσεις αλλά και οι προγραμματικές συνεργασίες αποτελούν βασικό αντικείμενο συζητήσεων. Ουσιαστικά η ανθεκτικότητα των ελληνικών ΜΚΟ καθιστά την ανάγκη για συγχώνευση περιορισμένη, αν και θα πρέπει να σημειωθεί ότι τα επίπεδα αισιοδοξίας υποβαθμίζονται στις οργανώσεις με έως 20 χιλ. ευρώ κύκλο εργασιών. 

Ένα άλλο σημείο προσοχής είναι ότι η πανδημική κρίση επηρέασε τις περισσότερες οργανώσεις όσον αφορά στην ανεύρεση πόρων, με το 60% του δείγματος να αναφέρει ότι επηρεάστηκε αρνητικά, ενώ μόλις ένα 16% είδε μια θετική επίδραση. Από την περαιτέρω ανάλυση των δεδομένων προκύπτει ότι οι μικρότερες οργανώσεις (έως 10 άτομα προσωπικό) μπόρεσαν να ανταποκριθούν καλύτερα από τις μεγάλες και μεσαίες οργανώσεις όσον αφορά στην ανεύρεση πόρων.

Αξίζει δε να σημειωθεί ότι το 80% των οργανώσεων με έδρα στην περιφέρεια, έναντι του 57% των οργανώσεων με έδρα στην Αθήνα ή τη Θεσσαλονίκη, αντιμετώπισε προβλήματα στην ανεύρεση πόρων. Αντίστοιχα, οι οργανώσεις που σημείωσαν θετική επίδραση της πανδημικής κρίσης στην ανεύρεση πόρων είναι σημαντικά μειωμένες στην περιφέρεια (10% έναντι 17% στο κέντρο).

Ο Σωτήρης Πετρόπουλος, Διευθυντής του HIGGS, εξηγεί στο csrindex ότι “η πανδημία έχει επηρεάσει αρνητικά τη λειτουργία των Μη Κερδοσκοπικών Οργανώσεων, όπως θα ήταν αναμενόμενο. Παρόλα αυτά, μετά από σχεδόν 10 χρόνια οικονομικής κρίσης, διαπιστώνουμε μια ανθεκτικότητα στον τρόπο που αντιμετωπίζουν την τρέχουσα υγειονομική κρίση, χωρίς σπασμωδικές κινήσεις και χωρίς πανικό και αυτό από μόνο του είναι ιδιαίτερα ελπιδοφόρο για τους επόμενους μήνες. Προφανώς και τις απασχολούν οι εξελίξεις στον τομέα των χρηματοδοτήσεων – ο οποίος, προεξαρχούσης της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, έχει στραφεί σε μεγάλο βαθμό στην Υγεία – αλλά τηρούν στάση αναμονής, προσπαθώντας παράλληλα να μετασχηματίσουν ψηφιακά τις λειτουργίες τους στο μέγιστο δυνατό, ώστε να ανταποκριθούν στις προκλήσεις των επόμενων μηνών”.

Η χρηματοδότηση

Σε σχέση με τους υπάρχοντες χρηματοδότες, πάνω από τις μισές οργανώσεις, συγκεκριμένα το 55%, δεν αντιμετώπισαν κάποιο πρόβλημα στη ροή των χρηματοδοτήσεων, σε αντίθεση με ένα 13% το οποίο είδε χρηματοδοτήσεις του να διακόπτονται. Από την άλλη μεριά το 32% των οργανώσεων αντιμετώπισε αναβολή χρηματοδοτήσεων. 

Οι οργανώσεις μικρού μεγέθους (με 20-50 χιλ. ευρώ ετήσιο κύκλο εργασιών) και μεσαίου μεγέθους (500 χιλ. – 1 εκατ. ευρώ) είχαν τα καλύτερα σχετικά αποτελέσματα. Σημειώνεται, επίσης, η σχετικά καλή διαχείριση των πιέσεων στις χρηματοδοτήσεις από τις πολύ μεγάλες οργανώσεις (10 εκατ. ευρώ).

Σχετικά με τις επιπτώσεις στην ανεύρεση πόρων οι συμμετέχουσες στην έρευνα ΜΚΟ υπέδειξαν τη μετατόπιση χρηματοδοτήσεων των Κοινωφελών Ιδρυμάτων και της ΕΚΕ προς τον τομέα της υγείας και δη τις κρατικές δομές. Καταγράφονται επίσης οι δυσκολίες στο να πραγματοποιηθούν συναντήσεις με εκπροσώπους χρηματοδοτών αλλά και η αναβολή επ’ αόριστον ή ακύρωση εκδηλώσεων όπως bazaar, γεύματα υποστήριξης στην Ελλάδα και το εξωτερικό, πωλήσεις περιοδικών και πασχαλινών ειδών κ.ο.κ.. Την ίδια στιγμή ενισχύθηκαν οι δράσεις crowd-funding, οι επιλογές δωρεών μέσω διαδικτύου και sms, τα e-shops, οι επί πληρωμή διαδικτυακές εκδηλώσεις και σεμινάρια και oι δημόσιες εκκλήσεις για υποστήριξη. 

Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας ως προς την ανεύρεση πόρων οι περισσότερες οργανώσεις (23%) έχουν προβεί στην υλοποίηση εξ αποστάσεως δράσεων ζητώντας τη συμμετοχή των (δυνητικών) χρηματοδοτών τους. Σχετικά με τις σημαντικότερες τρέχουσες ανάγκες των οργανώσεων προβάλλονται κυρίως: η κάλυψη πάγιου κόστους (π.χ. ενοίκια), το προσωπικό αλλά και ο ηλεκτρονικός εξοπλισμός που κρίνεται απαραίτητος, ειδικά σε περίπτωση ενός δεύτερου lockdown.

Το 76% των οργανώσεων δηλώνουν ότι τους είναι αναγκαία μια έκτακτη χρηματοδότηση για τους επόμενους 6 μήνες. Αλλά υπάρχει κι ένα 24% περίπου που δηλώνει πως δεν χρειάζεται έκτακτη χρηματοδότηση, επιβεβαιώνοντας το συμπέρασμα για ανθεκτικότητα μερίδας οργανώσεων κατά την τρέχουσα κρίση. Σχετικά με το εύρος της έκτακτης χρηματοδότησης, η πλειονότητα των οργανώσεων, συγκεκριμένα το 44%, χρειάζεται έκτακτη χρηματοδότηση έως 50.000 ευρώ για τους επόμενους 6 μήνες ενώ το 4% άνω των 200.000 ευρώ. Το αποτέλεσμα αυτό ενδεχομένως να αιτιολογείται από το μέγεθος των οργανώσεων που συμμετείχαν στην έρευνα, οι οποίες, ως επί το πλείστον είναι μικρομεσαίες οργανώσεις με έως 40 άτομα διοικητικό προσωπικό.

Όσον αφορά, τέλος, στις εκτιμήσεις των οργανώσεων για το επόμενο διάστημα στο πεδίο της ανεύρεσης πόρων, το 43% είναι αισιόδοξο αναμένοντας η κατάσταση να βελτιωθεί, ενώ ένα 37% έχει την αντίθετη εκτίμηση. Ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι η πιο αισιόδοξη κατηγορία οργανώσεων βάσει κύκλου εργασιών είναι αυτή των 20-50 χιλ. ευρώ όπου μόλις το 8% θεωρεί ότι η κατάσταση θα χειροτερεύσει.

Ποιες ΜΚΟ επηρεάζονται περισσότερο

Η ανάλυση των απαντήσεων βάσει γεωγραφικής στόχευσης, νομικής μορφής και μεγέθους (κύκλος εργασιών) αποκάλυψε ότι ο Covid-19 δεν είχε πανομοιότυπη επίδραση σε όλες τις οργανώσεις. Η κρίση επηρέασε περισσότερο οργανώσεις με τη μορφή της ΑΜΚΕ, πιθανώς διότι περιλαμβάνει κατά κύριο λόγο πιο νέες οργανώσεις, καθώς και οργανώσεις της περιφέρειας έναντι των δύο μεγάλων αστικών κέντρων (Αθήνα και Θεσσαλονίκη). 

Οι οργανώσεις με μεγάλο μέγεθος (3 εκατ. ευρώ και πάνω) δεν επηρεάστηκαν τόσο αρνητικά όσο οργανώσεις μικρότερου μεγέθους ενώ οι μεγαλύτερες οργανώσεις κατάφεραν να εξουδετερώσουν τις όποιες επιδράσεις της πανδημικής κρίσης. Όσον αφορά στις ίδιες τις δράσεις περίπου 80% του οικοσυστήματος ανέστειλε παρεμβάσεις. Μάλιστα, από αυτές το μεγαλύτερο ποσοστό (16%) προχώρησαν σε αναστολή δράσεων σε ποσοστό 80%, ενώ το δεύτερο μεγαλύτερο σχετικό ποσοστό οργανώσεων (12%) ανέστειλαν το 50% των δράσεών τους.

Απροθυμία για περικοπές

Ας σημειωθεί ότι οι οργανώσεις δεν τοποθετούνται θετικά σε πιθανές απολύσεις. Πέραν του 66% του συνολικού δείγματος που δεν τοποθετείται θετικά προς μια τέτοια εξέλιξη, οι ισχυρότερες τάσεις υπέρ (αν και μικρές) καταγράφονται στις οργανώσεις με κύκλο εργασιών έως 50 χιλ. ευρώ, καθώς και σε οργανώσεις με κύκλο εργασιών μεταξύ 200 χιλ. και 1 εκατ. ευρώ. Στον αντίποδα, στις μεγάλες οργανώσεις καθώς και σε οργανώσεις με προϋπολογισμούς από 50 έως 200 χιλ. ευρώ σχεδόν δεν καταγράφεται η τάση αυτή αλλά προκύπτει μια ξεκάθαρη τοποθέτηση κατά των απολύσεων.

Παρά το δυσμενές αυτό περιβάλλον, η πλειονότητα των οργανώσεων δεν προχώρησε σε μείωση προσωπικού αν και οι περισσότερες έκαναν χρήση της δυνατότητας να θέσουν σε αναστολή μέρος ή το σύνολο του προσωπικού τους. Πιο συγκεκριμένα, μόνο ένα 10% προχώρησε σε απολύσεις, ενώ ένα 55% τήρησε στάση αναμονής παρουσιάζοντας μηδενική μεταβολή όσον αφορά στον αριθμό των εργαζομένων τους. Ενδιαφέρον παρουσιάζει ότι από τις οργανώσεις που είδαν τις δράσεις τους να μειώνονται, μόλις 15% περίπου προχώρησε σε μείωση προσωπικού. Στον αντίποδα, από τις οργανώσεις που αύξησαν τις δράσεις τους μόνο το 14% ενίσχυσε το προσωπικό τους. Προκύπτει, λοιπόν, μια συντηρητική διαχείριση του ζητήματος του ανθρώπινου δυναμικού από τις οργανώσεις συνυπολογίζοντας χρηματοδοτικά προβλήματα αλλά και αύξηση των κοινωνικών αναγκών.

Για τις οργανώσεις που δραστηριοποιούνται σε ευπαθείς ομάδες, όπως οι άστεγοι, οι υπηρεσίες τους διευρύνθηκαν, δεδομένης της ανάγκης προστασίας της συγκεκριμένης ευπαθούς ομάδας, η οποία δεν έχει σταθερό σημείο διαμονής. Ακόμη και οργανώσεις που, κατά κύριο λόγο, έως τώρα είχαν δράσεις πρόληψης και ενημέρωσης, προσαρμόστηκαν στα νέα δεδομένα με δράσεις παροχής ειδών πρώτης ανάγκης και υπηρεσιών υγείας.

Περισσότερα

3# Καλή Υγεία & Ευημερία

Silver Βραβείο για την εκστρατεία της LEO Pharma Hellas

Βραβείο «Silver» απέσπασε η πανελλαδική εκστρατεία ενημέρωσης και κινητοποίησης «Μην αφήνεις πίσω αγαπημένες σου συνήθειες λόγω της Ψωρίασης» που υλοποίησε η LEO Pharma Hellas- υπό την αιγίδα της Ελληνικής Δερματολογικής και Αφροδισιολογικής Εταιρείας -ΕΔΑΕ-, σε συνεργασία με την εταιρεία επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων Reputation Unique.

Συγκεκριμένα η διάκριση αφορά την κατηγορία Prevention and Disease Awareness Campaigns Award στην υποκατηγορία Autoimmune Diseases. 

Η Νόνη Παπαστεφάνου, Patient Engagement & Communication               Manager της LEO Pharma Hellas δήλωσε: «Ευχαριστούμε θερμά για τη διάκριση την κριτική επιτροπή αλλά και όλους, όσοι συνέβαλαν, στο σχεδιασμό και την υλοποίησή της ενημερωτικής εκστρατείας. Για όλους εμάς στη LEO Pharma αποτελεί αναγνώριση των προσπαθειών μας για την υλοποίηση δράσεων που πρεσβεύουν την καινοτομία και την ενημέρωση των ασθενών. Πιστεύουμε ότι η γνώση είναι δύναμη και στηρίζουμε πολύπλευρα την ενδυνάμωση των ασθενών. Άλλωστε και αυτός ήταν ο στόχος μας μέσα από τη συγκεκριμένη ενημερωτική εκστρατεία να παροτρύνουμε τους ασθενείς με ψωρίαση να “αναλάβουν δράση” με σκοπό την απόκτηση υγιούς δέρματος και τη βελτίωση της ποιότητας ζωής τους».

Από την πλευρά του, εκπροσωπώντας την ΕΔΑΕ, ο Ιωάννης Μπάρκης, Γενικός Γραμματέας, τόνισε: «Ως επιστημονική εταιρεία θα συνεχίσουμε να στηρίζουμε δράσεις και να αναλαμβάνουμε πρωτοβουλίες με στόχο την ενημέρωση του κοινού και την ανάδειξη του Δερματολόγου ως εξειδικευμένου γιατρού για τις παθήσεις του Δέρματος. Ο Δερματολόγος μπορεί να συστήσει την κατάλληλη θεραπεία ώστε να υπάρξει αποτελεσματική διαχείριση της νόσου (ψωρίαση). Μέσα από τη συγκεκριμένη εκστρατεία πιστεύω ότι στείλαμε ένα    μήνυμα αισιοδοξίας στους ασθενείς με ψωρίαση: Λύση δεν είναι να εγκαταλείπουν τις αγαπημένες τους συνήθειες αλλά να μην εγκαταλείπουν τη θεραπεία, να είναι σε επαφή με το γιατρό τους και το βασικότερο να συνεχίσουν να είναι ενεργά μέλη της κοινωνίας».

Η εκστρατεία υλοποιήθηκε το διάστημα Μάιος-Οκτώβριος 2019, με στόχο την παρότρυνση των ασθενών με Ψωρίαση, να ενημερωθούν για τα νέα δεδομένα και σε συνεργασία με τον Δερματολόγο τους να την αντιμετωπίσουν αποτελεσματικά. Η κεντρική ιδέα αφορούσε πραγματικές καθημερινές εικόνες και ευκολομνημόνευτα μηνύματα για να παροτρύνουμε τους ασθενείς να αναζητήσουν λύσεις. Αφετηρία έναρξης της ενημερωτικής εκστρατείας ήταν η προβολή ενός spot ως κοινωνικό μήνυμα στην τηλεόραση αλλά και στο Διαδίκτυο, όπου η εκστρατεία «ταξίδεψε» ψηφιακά (https://psoriasis.myderma.info/agapimenes-synithies) διαδίδοντας το μήνυμα σε όλη την Ελλάδα, με μεγάλη επιτυχία. Το spot είχε θέμα αγαπημένες καθημερινές συνήθειες όπως το γυμναστήριο, τη μαγειρική κλπ. που σε αρκετές περιπτώσεις αποφεύγουν τα άτομα που πάσχουν από κάποια μορφή ψωρίασης. Πρωταγωνιστής του spot ήταν ο γνωστός ηθοποιός/σκηνοθέτης Τάσος Ιορδανίδης  που συμβούλευε τους ασθενείς να μην εγκαταλείπουν τις αγαπημένες τους συνήθειες λόγω της Ψωρίασης και τους παρότρυνε να επισκεφθούν τον   Δερματολόγο τους, για να ενημερωθούν για τα νέα δεδομένα αντιμετώπισης της νόσου. Η εκστρατεία ολοκληρώθηκε με τη δημιουργία ιδιαίτερης εικαστικής απεικόνισης-graffiti σε κεντρικό σχολείο της Αθήνας από την εικαστική ομάδα UrbanAct αναδεικνύοντας αγαπημένες συνήθειες/αθλήματα, όπως η κολύμβηση, η ποδηλασία και το βόλεϊ στέλνοντας μήνυμα αισιοδοξίας και ενθάρρυνσης, με τη  φράση της εκστρατείας «Μην αφήνεις πίσω αγαπημένες συνήθειες» !

Τα Patient Partnerships Awards διοργανώνονται για πρώτη φορά στην Ελλάδα από την εταιρεία Boussias Communications και το Health Daily υπό την αιγίδα του Συνδέσμου Φαρμακευτικών Επιχειρήσεων Ελλάδος (ΣΦΕΕ), της Πανελλήνιας Ένωσης  Φαρμακοβιομηχανίας (ΠΕΦ) και του Συλλόγου Αντιπροσώπων Φαρμακευτικών Ειδών & Ειδικοτήτων (ΣΑΦΕΕ).

Στη φωτογραφία: Νόνη Παπαστεφάνου, Patient Engagement & Communication Manager LEO Pharma Hellas, Δώρα Χαρισιάδη, Digital Marketing Expert LEO Pharma Hellas, Ιωάννης Μπάρκης, Γενικός Γραμματέας ΕΔΑΕ και Χαράλαμπος Ζωγραφάκης, Μέλος ΕΔΑΕ.

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΑΠΟΨΕΙΣ