Connect with us

12# Υπεύθυνη Κατανάλωση & Παραγωγή

Ιχθυοκαλλιέργειες στον δρόμο της Βιώσιμης Ανάπτυξης

Με στόχο την ενίσχυση των σχέσεων και των δεσμών της με την Πανεπιστημιακή Κοινότητα, την τοπική αυτοδιοίκηση και τους οικονομικούς φορείς της χώρας, η Ελληνική Οργάνωση Παραγωγών Υδατοκαλλιέργειας (ΕΛΟΠΥ) συμμετείχε στο Συνέδριο με θέμα «Θαλάσσια, Πράσινη και Κυκλική Επιχειρηματικότητα στον Νησιωτικό και Παράκτιο χώρο» που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη, 17 Σεπτεμβρίου, από τον Δήμο Πειραιώς, το Πανεπιστήμιο Πειραιώς, τον Σύνδεσμο Βιομηχανιών Αττικής & Πειραιώς και το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς. 

Ανάμεσα στους ομιλητές του Συνεδρίου ήταν και ο Πρόεδρος της ΕΛΟΠΥ, Απόστολος Τουραλιάς. Στην ομιλία του με θέμα «Η Ελληνική Ιχθυοκαλλιέργεια στον δρόμο της Βιώσιμης Ανάπτυξης» αναφέρθηκε στον ολιστικό τρόπο προσέγγισης της βιωσιμότητας από τις εταιρείες-μέλη της ΕΛΟΠΥ, από την αλληλεπίδρασή τους με το φυσικό περιβάλλον μέχρι τη δημιουργία αξίας για τις τοπικές κοινωνίες κι από την αυστηρή πιστοποίηση των διαδικασιών τους μέχρι την ευζωία των ψαριών στις μονάδες τους. Καταλήγοντας είπε: «Για μας όμως, στην ΕΛΟΠΥ, η βιωσιμότητα είναι συστατικό της κουλτούρας μας, είναι κομμάτι του επιχειρηματικού μας DNA – είναι μια κατάσταση βιωματική, που διαμορφώθηκε από την πολύχρονη προσπάθεια, από συσσωρευμένη πείρα, από λάθη που μας δίδαξαν κι από κινήσεις τολμηρές που πέτυχαν και μας έδωσαν θάρρος να κινηθούμε ακόμα πιο φιλόδοξα». 

Σημειώνεται ότι η ιδιωτική μη κερδοσκοπική Ελληνική Οργάνωση Παραγωγών Υδατοκαλλιέργειας (ΕΛΟΠΥ) ιδρύθηκε το 2016, όταν τα πρώτα 21 Μέλη αποφάσισαν να ενώσουν τις δυνάμεις τους και να υποστηρίξουν με δικούς τους πόρους τη δημιουργία εθνικής ταυτότητας για τα προϊόντα της παραγωγής τους και την προώθηση τους σε επιλεγμένες αγορές. Σήμερα, η ΕΛ.Ο.Π.Υ. αποτελείται από 23 Μέλη η παραγωγή των οποίων αντιπροσωπεύει περίπου το 80% της ελληνικής ιχθυοκαλλιέργειας. Παράλληλα ενός σύνθετου πλέγματος δράσεων προώθησης, η ΕΛ.Ο.Π.Υ. παρέχει πολύπλευρη υποστήριξη και οφέλη στα Μέλη της όσον αφορά στη συνεργασία, υποστήριξη, ενημέρωση, δικτύωση, ανάπτυξη, εκπαίδευση, συλλογικότητα, πρόοδο, επίλυση προβλημάτων, επικοινωνία με τους κρατικούς φορείς και πολλά άλλα. 

H αποστολή της Οργάνωσης είναι η ανάπτυξη της Ελληνικής Ιχθυοκαλλιέργειας και η προώθηση του φρέσκου ελληνικού ψαριού που χαρακτηρίζεται από τη συλλογική ταυτότητα Fish from Greece, μέσω της δημιουργίας εθνικής ταυτότητας. 

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

12# Υπεύθυνη Κατανάλωση & Παραγωγή

Uncle Ben’s: Προωθεί τη βιώσιμη καλλιέργεια του ρυζιού

Το Uncle Ben’s, ένα από τα κορυφαία brands της Mars, αναλαμβάνει σταθερά πρωτοβουλίες που συμβάλλουν μακροπρόθεσμα στη βιωσιμότητα των πόρων και των πρώτων υλών των προϊόντων του, ενώ παράλληλα υποστηρίζει το έργο της Τράπεζας Τροφίμων που εξασφαλίζει τροφή σε ευπαθείς ομάδες στην Ελλάδα. Έτσι, κάθε αγορά προϊόντων Uncle Ben’s αποτελεί ουσιαστικά και μια δωρεά στην Τράπεζα Τροφίμων, καθώς μέρος του ποσού διατίθεται για την κάλυψη των αναγκών του φορέα.

Πιο συγκεκριμένα, το ρύζι αποτελεί βασική τροφή και πηγή ενέργειας για περίπου 3,5 δισεκατομμύρια ανθρώπους, ενώ η ζήτησή του αναμένεται να διπλασιαστεί μέχρι το 2050 λόγω της αύξησης του παγκόσμιου πληθυσμού. Παράλληλα όμως, η καλλιέργεια του ρυζιού έχει τεράστιες επιπτώσεις στο περιβάλλον λόγω των εκπομπών μεθανίου, καθώς και της χρήσης υδάτων που επιφέρει η διαδικασία της καλλιέργειας. Σε αυτό το πλαίσιο, το Uncle Ben’s έχει αναλάβει δράση και έχει καταφέρει να μειώσει το νερό που χρειάζεται για την καλλιέργεια του ρυζιού, εξοικονομώντας ποσότητα νερού που αντιστοιχεί σε 2 κούπες ανά άνθρωπο στον πλανήτη.

Στην Ελλάδα, το Uncle Ben’s ανέλαβε πρόσφατα και την πρωτοβουλία στήριξης της Τράπεζας Τροφίμων και των ευπαθών ομάδων στις οποίες απευθύνεται, συνδέοντας την αγορά των προϊόντων του με αντίστοιχη δωρεά. Επιπλέον, το Uncle Ben’s προσφέρει και 500 κιλά ρύζι για την κάλυψη επιπλέον αναγκών της Τράπεζας. Μέρος αυτής της κοινωνικής δράσης, είναι και ο γνωστός Ολυμπιονίκης της Ενόργανης Γυμναστικής, Λευτέρης Πετρούνιας, ο οποίος συμμετέχει στη σχετική καμπάνια #MaziKanoumeTiDiafora και καλεί τους καταναλωτές να αγκαλιάσουν αυτή τη σημαντική πρωτοβουλία και να συμμετέχουν και οι ίδιοι στην ενίσχυση της Τράπεζας Τροφίμων με την αγορά προϊόντων Uncle Ben’s. 

Η Δέσποινα Ρέτσα, Brand Manager Food Mars Multisales East Med δήλωσε σχετικά: «Σαν εταιρεία, στηρίζουμε παγκοσμίως ενέργειες βιώσιμης ανάπτυξης και δεσμευόμαστε να συμβάλλουμε με δυναμικό και στοχευμένο τρόπο – ξεκινώντας από τους συνεργάτες μας και τις κοινότητες στις οποίες δραστηριοποιούμαστε – στη δημιουργία ενός καλύτερου κόσμου για όλους. Στην Ελλάδα, ειδικά αυτήν την κρίσιμη περίοδο που λόγω της πανδημίας η επισιτιστική ανασφάλεια έχει επιδεινωθεί, αποφασίσαμε να υποστηρίξουμε το έργο της Τράπεζας Τροφίμων που εξασφαλίζει τροφή σε ευπαθείς ομάδες και να συνδράμουμε με το δικό μας τρόπο στην ενίσχυση του σκοπού του Ιδρύματος».

Περισσότερα

12# Υπεύθυνη Κατανάλωση & Παραγωγή

ΑΒ: Η έκθεση «Δράσεις Εταιρικής Υπευθυνότητας 2019» αναδεικνύει τις αξίες της εταιρείας

Το να δίνεις τον καλύτερό σου εαυτό για να κάνεις τη διαφορά στις ζωές των ανθρώπων δεν είναι μόνο ένας στόχος, είναι ένας σκοπός, σύμφωνα με την ΑΒ που τονίζει σε ανακοίνωση της ότι πρόκειται για το κοινωνικό άθροισμα δράσεων που ξεκινούν από σκέψεις και πρωτοβουλίες που γεννούν οι ανάγκες των τοπικών κοινωνιών. 

Η ομάδα της ΑΒ Βασιλόπουλος αφουγκράζεται, παρατηρεί, λαμβάνει τα μηνύματα των καιρών και των κοινωνικών ομάδων και προσπαθεί να ανταποκριθεί στον ρόλο της ως κορυφαία εταιρεία του κλάδου και ως ένας από τους μεγαλύτερους εργοδότες της χώρας. Θέλει να κρίνεται, όπως σε όλα, από το αποτέλεσμα.  Η ομάδα της ΑΒ δηλώνει ικανοποίηση και υπερηφάνεια που παρουσιάζει στις «Δράσεις Εταιρικής Υπευθυνότητας 2019» το αποτέλεσμα, τον απολογισμό της κουλτούρας προσφοράς, που την χαρακτηρίζει ως εταιρεία για περισσότερα από 80 χρόνια. Η φροντίδα για τις τοπικές κοινωνίες, η έγνοια για το περιβάλλον, η στήριξη των παραγωγών και του πρωτογενούς τομέα, η εμμονή στην ποιότητα, στην ασφάλεια και την υγεία των εργαζομένων, των πελατών και των συνεργατών μας, αλλά και στοιχεία του «χαρακτήρα» της ΑΒ Βασιλόπουλος -όπως η αποφασιστικότητα, η ταχύτητα, η ευελιξία και η προσαρμοστικότητα- αναδεικνύονται με σύγχρονο, εύληπτο τρόπο στην πολυσέλιδη έκθεση, καθώς και στο σχετικό βίντεο.

Ενδεικτικά, παρουσιάζεται:

  • Το ενδιαφέρον της ΑΒ Βασιλόπουλος για τους ανθρώπους της και η επιλογή της να δίνει έμπνευση και ευκαιρίες σε ανθρώπους με ιδέες και όραμα. Μέσα στο 2019, δημιουργήσαμε 379 νέες θέσεις εργασίας, αυξάνοντας τον αριθμό των εργαζομένων σε περισσότερους από 14.500. Προσφέραμε επίσης 173.900 ώρες εκπαίδευσης. Ταυτόχρονα, επενδύσαμε 15,4 εκατ. ευρώ σε παροχές στο προσωπικό μας. 
  • Η στήριξη των τοπικών κοινωνιών. Προσφέραμε πάνω από 3,1 εκατ. ευρώ σε δωρεές τροφίμων μέσα από τα Προγράμματά μας. Μέσω 250 φορέων, στηρίξαμε 123.000 συνανθρώπους μας και παρείχαμε μέσα από προγράμματα δωρεάς προϊόντων πάνω από 868.000 γεύματα σε όλη την Ελλάδα. Μεταξύ άλλων, διαθέσαμε, μέσω του προγράμματος ΔΙΑΤΡΟΦΗ, πάνω από 200.000 υγιεινά γεύματα σε μαθητές σχολείων.

Περισσότερα

12# Υπεύθυνη Κατανάλωση & Παραγωγή

Chiquita, κορυφαία στη βιωσιμότητα τροφίμων

Με αφορμή την 16η Οκτωβρίου, Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής που συμπίπτει με την 75η επέτειο από την ίδρυση του Διεθνούς Οργανισμού Τροφίμων και Γεωργίας του ΟΗΕ, η Chiquita επικεντρώνεται στην φράση «Καλλιεργούμε, τρεφόμαστε, συντηρούμε. Όλοι μαζί. Οι πράξεις μας είναι το μέλλον μας».

Η ημέρα είναι αφιερωμένη στους ανθρώπους που παράγουν, φυτεύουν, συλλέγουν, ψαρεύουν ή μεταφέρουν την τροφή μας και το κοινό καλείται να ευχαριστήσει αυτούς τους #FoodHeroes, οι οποίοι ανεξαρτήτως συνθηκών, συνεχίζουν να παρέχουν τροφή στις κοινότητες σε όλο τον κόσμο και τον βοηθούν να μεγαλώνει, να τρέφεται και να συντηρείται.

Οι μπανάνες Chiquita είναι μια πολύτιμη τροφή για πολλές χώρες ακόμα και κατά τη διάρκεια των περιόδων που η παραγωγή ελαχιστοποιείται σε κάποια φρούτα λόγω εποχικότητας, καθώς η παραγωγή μπανανών γίνεται κατά τη διάρκεια όλου του χρόνου. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό για χώρες οι οποίες δεν παράγουν όλα τα τρόφιμα που χρειάζονται μόνες τους. Η Chiquita υποστηρίζει πρωτοβουλίες και προσφέρει μπανάνες από τις φάρμες της σε πολλές από αυτές, μέσω συνεργασιών όπως το Feeding America, αλλά και σε πολλά νοσοκομεία και σχολεία σε διάφορες περιοχές του πλανήτη.  

Οι μπανάνες δεν είναι απλά εύγευστες – είναι επίσης πολύ υγιεινές, χαμηλές σε νάτριο και γεμάτες με απαραίτητες βιταμίνες (ειδικά βιταμίνες C και B6), διαλυτές ίνες, και σημαντικά μέταλλα όπως κάλιο και μαγνήσιο. Αυτό τις κάνει βασικό τρόφιμο στην παγκόσμια τάση για υγιεινή διατροφή. Η Chiquita είναι επίσης μια κορυφαία εταιρεία όσον αφορά την βιωσιμότητα τροφίμων και ηγείται των συζητήσεων του κλάδου σχετικά με τη βιώσιμη γεωργία. Ταυτόχρονα, εργάζεται αδιάκοπα για να διασφαλίσει ότι οι φάρμες της είναι όσο το δυνατόν περισσότερο  περιβαλλοντικά και κοινωνικά υπεύθυνες.  

Περισσότερα
κουφώματα pvc τεχνοπαν

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΑΠΟΨΕΙΣ