Connect with us

4# Ποιοτική Εκπαίδευση

Interamerican: Δράσεις για τον χρηματοοικονομικό αλφαβητισμό

Στο πλαίσιο του ενδιαφέροντός της για την εκπαίδευση και την καλλιέργεια χρηματοοικονομικής συνείδησης από την παιδική ηλικία, η INTERAMERICAN προχωρεί σε νέες πρωτοβουλίες.

Η εταιρεία υποστηρίζει χορηγικά το νέο βιβλίο του Νικολάου Δ. Φίλιππα, καθηγητή Χρηματοοικονομικής του Πανεπιστημίου Πειραιώς και προέδρου-ιδρυτή του Ινστιτούτου Χρηματοοικονομικού Αλφαβητισμού, με το οποίο η INTERAMERICAN έχει αναπτύξει σταθερή συνεργασία από την ίδρυσή του. Το νέο βιβλίο, που παρουσιάζεται με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Αποταμίευσης (31 Οκτωβρίου), απευθύνεται σε παιδιά από 10 μέχρι και 12 ετών και έχει τίτλο «Τα χρήματα δεν φυτρώνουν στα δέντρα!», έρχεται να ολοκληρώσει μια κλιμακωτή, για τις ηλικίες των εκπαιδευομένων παιδιών, τριλογία του συγγραφέα, μετά την έκδοση των δύο πρώτων βιβλίων «Αποταμιεύοντας για το μέλλον μας!» και «Προγραμματίζοντας για το μέλλον μας!». Και τα δύο πρώτα βιβλία, που απευθύνονται σε μικρότερες ηλικίες, είχαν τη χορηγική συνδρομή της εταιρείας.

Παράλληλα η INTERAMERICAN, ολοκληρώνοντας τη δράση χρηματοοικονομικού και ασφαλιστικού αλφαβητισμού σε πέντε δημόσια εκπαιδευτικά ιδρύματα της χώρας για τη σχολική περίοδο 2018-2019, διατηρεί στον ιστότοπο της «The Tipping Point», με την οποία συνεργάζεται για την εκπαιδευτική πρωτοβουλία, διαθέσιμους μέντορες για τον χρηματοοικονομικό αλφαβητισμό. Για τη φετινή περίοδο, η εταιρεία ξεκινά νέο πρόγραμμα mentoring με θεματικές που αφορούν στην υγεία των μαθητών.

Σημαντική, επιπροσθέτως, είναι και η επιστημονική διάσταση προσέγγισης από την INTERAMERICAN του αλφαβητισμού των ενηλίκων για την κοινωνική ευημερία και τη διαχείριση των οικονομικών, στο πλαίσιο του ερευνητικού έργου του INTERAMERICAN Research Center. Το Κέντρο Έρευνας της εταιρείας, έχοντας ασχοληθεί επισταμένως με το θέμα, παρουσιάζει στο τελευταίο τεύχος του τριμηνιαίου newsletter που εκδίδει, άρθρα για την ευημερία των πολιτών και έναν χρήσιμο οδηγό για την επίτευξη χρηματοοικονομικής ανεξαρτησίας.

Ο καθηγητής Νικόλαος Δ. Φίλιππας ορίζει ως συνιστώσες της ευημερίας (wellbeing) τη φυσική, πνευματική και χρηματοοικονομική ευημερία. Όπως επισημαίνει, η αδυναμία προσέγγισης της ευημερίας οφείλεται, κυρίως, στην απώλεια της «μεγάλης εικόνας», που έχει επιφέρει ο σύγχρονος, δυτικός τρόπος ζωής, που βασίζεται στις «αρετές της διαρκούς κατανάλωσης». Στη διάσταση της χρηματοοικονομικής ευημερίας, ο καθηγητής αναπτύσσει τις καθοριστικές παραμέτρους: θεωρία του κύκλου της ζωής, δημιουργία προϋπολογισμού, κατανόηση του ρόλου της αποταμίευσης, διαχείριση της ακίνητης περιουσίας, διαχείριση των επενδύσεων, διαχείριση χρέους και πρόληψη για την περίοδο της συνταξιοδότησης. Προφανώς, αυτή η ανάλυση εφάπτεται του ασφαλιστικού προγραμματισμού και συνδέεται με τον ασφαλιστικό αλφαβητισμό, που απασχολεί έμπρακτα την INTERAMERICAN.

Στο άρθρο του κ. Φίλιππα για την επίτευξη χρηματοοικονομικής ανεξαρτησίας αναλύονται τα έξι βήματα που απαιτούνται:

  • Η φερεγγυότητα, ώστε να χρηματοδοτεί ο πολίτης μόνος του τις ανάγκες του.
  • Η χρηματοοικονομική σταθερότητα, με περιορισμό οποιουδήποτε «κακού» χρέους (δανεισμού).
  • Η αυτονομία, μέσα από την αποταμίευση και την επένδυση.
  • Η ασφάλεια, που προκύπτει από τις πρώτες αποδόσεις της αποταμίευσης και της επένδυσης.
  • Η ανεξαρτησία, για τη διατήρηση του βιοτικού επιπέδου ακόμη και χωρίς εργασία.
  • Η αφθονία, καθώς οι αποδόσεις μπορούν να εξασφαλίσουν τη χρηματοδότηση επιπλέον δράσεων και σκοπών.

Όπως αναφέρει ο καθηγητής, τα καταναλωτικά πρότυπα των πολιτών στη χώρα μας έχουν δημιουργήσει μια θλιβερή εικόνα. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Επιτροπής Ελέγχου και Εποπτείας Τυχερών Παιγνίων, το 2017 ο τζίρος των νόμιμων και παράνομων τυχερών παιγνίων ανήλθε στο απίστευτο ποσόν των 16,4 δισ. ευρώ, όταν οι επενδύσεις στις εταιρείες ιδιωτικής ασφάλισης για συνταξιοδοτικά προγράμματα ήταν μόλις 1,1 δισ., ενώ το σύνολο των κεφαλαίων των αποθεματικών ασφαλιστικών ταμείων ανερχόταν στα 16 δισ. ευρώ.

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

4# Ποιοτική Εκπαίδευση

Αθηναϊκή Ζυθοποιία: Υποτροφία για την Αμερικανική Γεωργική Σχολή Θεσσαλονίκης

Στο πλαίσιο των δράσεων που πραγματοποιεί για την υποστήριξη και ενίσχυση των νέων παραγωγών, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία προσφέρει μια πλήρη υποτροφία στο Ι.ΙΕΚ της Αμερικανικής Γεωργικής Σχολής, με έναρξη φοίτησης το ακαδημαϊκό έτος 2020-2021. 

Το πρόγραμμα σπουδών αφορά την ειδικότητα «Διαχειριστής Γεωργοκτηνοτροφικών Εκμεταλλεύσεων», είναι διετούς φοίτησης, ενώ η προθεσμία υποβολής αιτήσεων και δικαιολογητικών λήγει στις 26 Ιουνίου. Η αναλυτική προκήρυξη είναι διαθέσιμη εδώ και για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνήσουν με το Ι.ΙΕΚ της Αμερικανικής Γεωργικής Σχολής. Μία σημαντική αλλαγή είναι ότι από φέτος το πρόγραμμα υποτροφιών της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας δεν απευθύνεται μόνο σε παιδιά οικογενειών που συμμετέχουν στο Πρόγραμμα Συμβολαιακής Καλλιέργειας Κριθαριού της εταιρίας, αλλά είναι ανοιχτή προς όλους τους νέους που θέλουν να ασχοληθούν με την αγροτική δραστηριότητα. 

Η βιώσιμη ανάπτυξη της ελληνικής παραγωγής αποτελεί προτεραιότητα για την Αθηναϊκή Ζυθοποιία. Από το 2008 υλοποιεί το Πρόγραμμα Συμβολαιακής Καλλιέργειας Κριθαριού στη χώρα μας, έχοντας επιτύχει όχι μόνο την πλήρη κάλυψη των παραγωγικών αναγκών της με εγχώριο κριθάρι, αλλά έχει προχωρήσει και σε εξαγωγές βύνης κριθαριού, συστήνοντας το ελληνικό κριθάρι ως πρώτη ύλη για παραγωγή μπίρας στο εξωτερικό.

Το πρόγραμμα Υποτροφιών της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας εντάσσεται στον στρατηγικό σχεδιασμό  της εταιρίας για υποστήριξη του πρωτογενούς τομέα και έχει ως στόχο τη δημιουργία μιας νέας γενιάς αγροτών με σύγχρονες γνώσεις καλλιέργειας και καινοτόμο αντίληψη για την αγροτική παραγωγή. Στην ίδια κατεύθυνση εντάσσονται επίσης τα σεμινάρια επιμόρφωσης των παραγωγών  που συμμετέχουν στο Πρόγραμμα Συμβολαιακής Καλλιέργειας Κριθαριού της εταιρίας τα οποία υλοποιούνται ανελλιπώς από το 2014.

Περισσότερα

4# Ποιοτική Εκπαίδευση

Webinar για μικρομεσαίες επιχειρήσεις από το eBay

Η eBay διοργάνωσε ένα ειδικό διαδικτυακό σεμινάριο για τις ΜμΕ και τους Έλληνες πωλητές με στόχο να τους ενημερώσει για τις προοπτικές και τα οφέλη που μπορούν να έχουν μέσα από τη χρήση της πλατφόρμας. 

Το σεμινάριο διεξλήχθη στα Αγγλικά μέσα από την πλατφόρμα του zoom, στις 26 Μαΐου 2020, στις 19:00 μ.μ. και κάλυψε τα ακόλουθα θέματα:

Τα υποστηρικτικά μέτρα της eBay για την ενίσχυση των Ελλήνων πωλητών της πλατφόρμας κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κορωνοϊού

Τη διαχείριση των παραγγελιών και την επικοινωνία με τους καταναλωτές 

Τις κατηγορίες που καταγράφουν τις υψηλότερες πωλήσεις αυτή τη στιγμή και τα οφέλη που μπορεί να επιφέρει η ανάπτυξη ορισμένων κατηγοριών

Τις ευκαιρίες που παρέχει η eBay για τις νέες επιχειρήσεις που ξεκινάνε να δραστηριοποιούνται μέσα από την πλατφόρμα

Ο Ilya Kretov, Γενικός Διευθυντής της eBay στις αναδυόμενες αγορές ήταν ένας από τους ομιλητές του διαδικτυακού σεμιναρίου μαζί με τον Dolev Rottenberg, Business Development Manager της eBay στις αναδυόμενες αγορές. Στη συνέχεια, εκπρόσωποι των εθνικών ταχυδρομείων της Ουκρανίας και της Βουλγαρίας, παρουσίασαν τη δική τους οπτική για τα οφέλη, τις προοπτικές και τις ευκαιρίες που παρέχει η πλατφόρμα της eBay.

Περισσότερα

4# Ποιοτική Εκπαίδευση

Η L’Oréal καινοτομεί στον φοιτητικό διαγωνισμό Brandstorm

Η ομάδα LAST DROP – αποτελούμενη από τους Βασίλη Δανιηλίδη, Γιώργο Φουρκιτάκη και Γιώργο Δάιο – ανακηρύχθηκε νικήτρια του ελληνικού τελικού του διεθνούς φοιτητικού διαγωνισμού καινοτομίας L’Oréal Brandstorm, κερδίζοντας μια θέση στο διεθνή τελικό, που θα διεξαχθεί τον Ιούνιο.

Η ομάδα που θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα στο διεθνή τελικό του διαγωνισμού L’Oréal Brandstorm 2020  επιλέχθηκε από 3 ομάδες φοιτητών τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Στο πλαίσιο της πανδημίας και για πρώτη φορά, ο εθνικός τελικός πραγματοποιήθηκε ψηφιακά.

Οι τρεις ομάδες που έφτασαν στον τελικό, παρουσίασαν ψηφιακά την ιδέα τους στην επιτροπή κρίσης, που αποτελείτο από διοικητικά στελέχη της  L’Oréal Hellas και συγκεκριμένα τους Alex Davison, Γενικό Διευθυντή, Εύα Γεωργίου, Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού, Γιώργο Χριστοδούλου, Διευθυντή Operations, Πάνη Κοροπούλη, Γενικό Διευθυντή Κλάδου Προϊόντων Ευρείας Διανομής και Φιλύρα Παπακώστα, Γενική Διευθύντρια Κλάδου Δερμοκαλλυτικών Προϊόντων.

Με σύνθημα «Δημιουργούμε ένα μέλλον χωρίς πλαστικό για τη βιομηχανία της ομορφιάς», οι μαθητές κλήθηκαν να δημιουργήσουν την επόμενη βιώσιμη καινοτομία για το τμήμα προϊόντων ευρείας διανομής της L’Oréal, που θα βοηθήσει στη μείωση ή εξάλειψη της χρήσης πλαστικού. Στόχος είναι να βρεθούν νέες συσκευασίες και επιχειρηματικές λύσεις, ενώ παράλληλα να αλλάξει η συμπεριφορά των καταναλωτών, ευαισθητοποιώντας τους γύρω από τη σημασία της μείωσης των πλαστικών απορριμμάτων.

Η νικήτρια ελληνική ομάδα προκρίθηκε στον διεθνή τελικό L’Oréal Brandstorm 2020, που θα πραγματοποιηθεί ψηφιακά στις 23 και 24 Ιουνίου. Στον τελικό αυτό, η ελληνική ομάδα θα διαγωνιστεί για το τελικό βραβείο που δεν είναι άλλο από μιας τρίμηνη πρακτική στο Station F, το μεγαλύτερο campus για startups στον κόσμο και συνεργάτη της L’Oréal, όπου θα μπορούν να αναπτύξουν την ιδέα τους.

Ο φετινός διαγωνισμός ευθυγραμμίζεται πλήρως με το πρόγραμμα βιωσιμότητας του Ομίλου L’Oréal, Sharing Beauty With All  και με τις δεσμεύσεις του για βιώσιμη καινοτομία. Το πρόγραμμα αυτό έχει ως πυλώνες του τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος στις φόρμουλες των προϊόντων, την προστασία της βιοποικιλότητας μέσω πολιτικών βιώσιμων προμηθειών, την ανάπτυξη συσκευασιών με βελτιωμένο περιβαλλοντικό προφίλ και τη δέσμευση για μηδενική αποψίλωση δασών.

Το Brandstorm, είναι ο διαγωνισμός καινοτομίας της L’Oréal, που πραγματοποιείται από το 1992 σε πάνω από 60 χώρες και έχει προσελκύσει 200.000 φοιτητές παγκοσμίως. Φέτος, η L’Oréal, ανταποκρινόμενη στις νέες ανάγκες που έφερε η πανδημία του ιού COVID-19, προχώρησε στην ψηφιακή υλοποίηση του διαγωνισμού, θέτοντας σε προτεραιότητα τη διασφάλιση της υγείας και της ασφάλειας τόσο των συμμετεχόντων όσο και των εργαζομένων της. 

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΑΠΟΨΕΙΣ