Connect with us

Ασφάλειες

INTERLIFE “προσφέρω …αλλιώς”: Ενίσχυση Κοινωνικών Παντοπωλείων

Με κίνητρο την προσφορά στο κοινωνικό σύνολο στην περίοδο των εορτών του Πάσχα, η INTERLIFE Ασφαλιστική προχώρησε, για άλλη μια φορά, στη δωρεά τριών τόνων τροφίμων που διατέθηκαν σε Κοινωνικά Παντοπωλεία και Συσσίτια.

Συγκεκριμένα, αποδέκτες της προσφοράς ήταν, ο Όμιλος για την UNESCO Πειραιώς και Νήσων που έχει δημιουργήσει μόνιμες κοινωνικές δομές άμεσης αντιμετώπισης της φτώχειας στους Δήμους Κερατσινίου-Δραπετσώνας & Περάματος, στο Δήμο Πειραιά, στο Δήμο Νίκαιας και στο Δήμο Κορίνθου, οι Δομές Παροχής Βασικών Αγαθών Δήμου Ιλίου και Δήμου Δάφνης – Υμηττού, το Συσσίτιο και Κοινωνικό Παντοπωλείο Δήμου Καλαμαριάς για το Πρόγραμμα Σίτισης «Γεύμα & Φροντίδα», η Ιερά Μητρόπολη Σταυρουπόλεως και Νεαπόλεως Θεσσαλονίκης για τα πρωινά γεύματα παιδιών στην ενορία Αγίου Αθανασίου στον Εύοσμο, το Κοινωνικό Παντοπωλείο «Παιδική Αγκαλιά» στους Αμπελόκηπους Θεσσαλονίκης και το Κοινωνικό Παντοπωλείου του Δήμου Πάργας στο Καναλλάκι Πρεβέζης.

Η πρωτοβουλία αυτή συντάσσεται στην ενίσχυση ευπαθών ομάδων της κοινωνίας που πλήττονται ιδιαίτερα από την Οικονομική Κρίση, μέσα από το πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης «Προσφέρω Αλλιώς» που υλοποιεί η εταιρία.

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

1# Μηδενική Φτώχεια

«Εθελοντές εν Δράσει» από τη Eurolife ERB

Ο Όμιλος Eurolife ERB, στο πλαίσιο του προγράμματος εταιρικής κοινωνικής του ευθύνης, +πράτουμε, διοργάνωσε στα γραφεία του Εβδομάδα Εθελοντισμού, από τις 16 έως και τις 20 Σεπτεμβρίου.

Η ενέργεια σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε σε συνεργασία με την ethelon. Με το σύνθημα «Εθελοντές εν Δράσει», οι εργαζόμενοι συμμετείχαν σε μια σειρά από δραστηριότητες, με στόχο να προσφέρουν σε ανθρώπους που χρειάζονται υποστήριξη και βοήθεια. Κάθε μέρα ο Όμιλος φιλοξενούσε διαφορετική δράση στις εγκαταστάσεις του, υποστηρίζοντας συνολικά το έργο πέντε διαφορετικών ΜΚΟ.

Η Εβδομάδα Εθελοντισμού ξεκίνησε δυναμικά, με τους εργαζόμενους να υποτιτλίζουν παλιές ταινίες του ελληνικού κινηματογράφου, βοηθώντας με τον τρόπο αυτό να τις απολαύσουν άνθρωποι που έχουν δυσκολίες στην ακοή. Με τη συγκεκριμένη δράση, ο Όμιλος Eurolife ERB υποστήριξε τη ΜΚΟ ΔΡΩ, της οποίας το έργο απευθύνεται κυρίως σε κωφά ή βαρήκοα άτομα.

Στη συνέχεια, οι εγκαταστάσεις της εταιρείας μετατράπηκαν σε γραμμή παραγωγής, με τους εργαζόμενους να ετοιμάζουν τσάντες με όλα τα απαραίτητα είδη για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς. Από τετράδια και μολύβια, μέχρι πλαστελίνη και τέμπερες, οι συνολικά 500 τσάντες μοιράστηκαν σε οικογένειες με παιδιά που ζουν κάτω από δύσκολες συνθήκες, μέσω της ΜΚΟ Ένα Παιδί – Ένας Κόσμος.

Οι «Εθελοντές εν Δράσει» συνέχισαν το έργο τους, φτιάχνοντας hygiene kits με είδη πρώτης ανάγκης, όπως σαπούνι και οδοντόβουρτσες, για άστεγους, χρόνια άνεργους, ευάλωτες οικογένειες και ηλικιωμένους. Στο τέλος της ημέρας, οι εργαζόμενοι της εταιρείας παρέδωσαν στη ΜΚΟ Emfasis Foundation 700 hygiene kits, για να μοιραστούν σε συνανθρώπους μας.

Σειρά είχαν την επόμενη ημέρα τα family kits για οικονομικά ευάλωτες οικογένειες. Οι εργαζόμενοι της Eurolife ERB συσκεύασαν συνολικά 700 κιβώτια με τρόφιμα πρώτης ανάγκης, όπως γάλα, μακαρόνια και ρύζι. Η δράση υποστήριξε το έργο της ΜΚΟ Equal Society, η οποία ανέλαβε να μοιράσει τα κιβώτια στις ωφελούμενες οικογένειες.

Η Εβδομάδα Εθελοντισμού ολοκληρώθηκε με την προετοιμασία παιδικών snacks για το σχολείο. Προωθώντας την αξία της σωστής και ισορροπημένης διατροφής, οι εργαζόμενοι της Eurolife ERB έφτιαξαν 300 πακέτα με snacks και χυμούς, για να μοιραστούν, στη συνέχεια, στα παιδιά που φροντίζει η ΜΚΟ Φίλοι του Παιδιού.

Η Αναστασία Καφίρη, Γενικός Διευθυντής της ethelon, δήλωσε ότι «Χαιρόμαστε ιδιαίτερα για τη στρατηγική συνεργασία που έχουμε με τον Όμιλο Eurolife ERB, αποτελώντας τον συνδετικό κρίκο με την Κοινωνία των Πολιτών και έχοντας αφουγκραστεί τις ανάγκες των οργανισμών, που συμμετείχαν στη συγκεκριμένη δράση».

Οι «Εθελοντές εν Δράσει» του Ομίλου Eurolife ERB συμμετείχαν καθημερινά στις δράσεις και απέδειξαν ότι αφιερώνοντας μόλις λίγα λεπτά από το χρόνο τους, ήταν αρκετό για να κάνουν τη διαφορά!

Περισσότερα

SDG's

3η πιο υπεύθυνη ασφαλιστική για το 2019 η AXA

Το 2019 η βαθμολογία της AXA στο δείκτη Αειφορίας Dow Jones (Dow Jones Sustainability Index-DJSI) έφτασε το 83%, κατατάσσοντας την στην 3η θέση της λίστας με τις πιο υπεύθυνες εταιρείες στον ασφαλιστικό κλάδο. Σε σχέση με το 2018 η εταιρεία έχει αυξήσει κατά δύο μονάδες τη βαθμολογία της.

Όπως ανέφερε ο Thomas Buberl, διευθύνων σύμβουλος, “η AXA βελτίωσε τη θέση της. Η στρατηγική μας εστιάζει σε τρεις άξονες: την κλιματική αλλαγή, την υγεία και την κοινωνική συνοχή».

Céline Soubranne, επικεφαλής του Τομέα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της ΑΧΑ ανέφερε ότι «στην ΑΧΑ, ενσωματώνουμε πραγματικά την ΕΚΕ σε όλες τις διαδικασίες κινητοποιώντας διαφορετικές κατηγορίες επαγγελματιών και ενισχύοντας την φορολογική διαφάνεια και το συνολικό περιβαλλοντικό μας αποτύπωμα».

Περισσότερα

SDG's

Στον δείκτη Dow Jones Sustainability World Index η Generali

Στον δείκτη Dow Jones Sustainability World Index για δεύτερη χρονιά έχει συμπεριληφθεί η Generali, ενώ για πρώτη φορά ο Όμιλος συγκαταλέγεται και στον δείκτη Dow Jones Sustainability Europe Index.

Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση του ομίλου “αυτή η σημαντική αναγνώριση επιβεβαιώνει τη δέσμευση της Generali για βιώσιμη ανάπτυξη, γεγονός που διαδραματίζει καταλυτικό ρόλο στην στρατηγική έως το 2021”. Ορισμένες πρωτοβουλίες της Generali προς αυτή την κατεύθυνση αφορούν:

-τη δέσμευσή της να διανείμει 4,5 δις ευρώ έως το 2021 σε πράσινες και βιώσιμες επενδύσεις

– τη δέσμευσή της να αυξήσει τον αριθμό των προϊόντων με θετικό κοινωνικό και περιβαλλοντικό αντίκτυπο

– τη δημιουργία Υπεύθυνου Καταναλωτικού Προγράμματος που ανταποκρίνεται στις προσδοκίες των καταναλωτών ως προς τη βιωσιμότητα και

-Το επιχειρηματικό βραβείο για τις βιώσιμες SMEs.

Ο DJSI ξεκίνησε το 1999 και είναι ο πρώτος παγκόσμιος δείκτης βιωσιμότητας, που παρακολουθεί τις κορυφαίες εταιρείες βάσει ανάλυσης των οικονομικά σημαντικών περιβαλλοντικών, κοινωνικών και διακυβερνητικών παραγόντων (ESG) και της ισχυρής μεθοδολογίας του δείκτη S&P DJI’s.

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΔΗΜΟΦΙΛΗ