Connect with us

SDG's

ΙΟΑΣ: 15 χρόνια δράσης… και συνεχίζουμε!

Φέτος το Μάιο,το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας (Ι.Ο.ΑΣ.) «Πάνος Μυλωνάς» συμπληρώνει 15 χρόνια συνεχούς δράσης για έναν κόσμο καλύτερο, «έναν κόσμο χωρίς τροχαία δυστυχήματα».

Μέχρι σήμερα το Ινστιτούτο έχει εκπαιδεύσει 215.445 μαθητές όλων των βαθμίδων, 5.395 εκπαιδευτικούς, 46.548 Νέους Παραγωγικών Σχολών, Αξιωματικούς και Στελέχη Στρατιωτικών Μονάδων, 15.750 Στελέχη και εργαζομένους εταιρειών, 20.050 Προσκόπους, και 1.005 παραβατικούς νέους και τις οικογένειές τους.

Έχει υλοποιήσει περισσότερες από 150 καμπάνιες ενημέρωσης & ευαισθητοποίησης με τις οποίες ενημερώθηκαν τουλάχιστον 6.000.000 Έλληνες για κρίσιμα ζητήματα της Οδικής Ασφάλειας μέσω των, εγκεκριμένων από το ΕΣΡ, τηλεοπτικών προβολών και ραδιοφωνικών μεταδόσεων των κοινωνικών μηνυμάτων που το Ινστιτούτο σταθερά προωθεί σε όλη την επικράτεια.

Με τους 3.500 εθελοντές και την υποστήριξη φορέων και Οργανισμών με κοινωνική ευαισθησία, το Ινστιτούτο υλοποιεί κάθε χρόνο εκατοντάδες ενέργειες με σημαντικό θετικό αντίκτυπο σε όλη την κοινωνία. Πιστοί στο όραμά τους οι άνθρωποι του Ινστιτούτου συνεχίζουν… για έναν κόσμο χωρίς την πανδημία των τροχαίων δυστυχημάτων, έναν κόσμο με ασφάλεια και πολιτισμό στους δρόμους, έναν κόσμο που αξίζουμε και τον έχουμε ανάγκη.

Ήταν 12 Μαΐου 2005 όταν ιδρύθηκε το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας (Ι.Ο.ΑΣ.) «Πάνος Μυλωνάς», ένα χρόνο σχεδόν μετά την τραγική και άδικη απώλεια του Πάνου.Του νεαρού φοιτητή του Τμήματος Μηχανολόγων και Αεροναυπηγών Μηχανικών του Πανεπιστημίου Πατρών και δημοσιογράφου του Ειδικού Τύπου του αυτοκινήτου, που έχασε τη ζωή του στα 22 του χρόνια, ενώ ταξίδευε για να παρακολουθήσει τα μαθήματά του.

Την ίδια χρονιά είχαμε τη θλιβερή πρωτιά στα τροχαία δυστυχήματα σε όλη την Ευρώπη, που ήταν και παραμένει η πρώτη αιτία θανάτου για τους νέους μας στην Ελλάδα και παγκοσμίως. Για να αντιμετωπίσουμε τη σοβαρή αυτή κατάσταση, ιδρύσαμε το Ινστιτούτο, με κόπο, αγώνα, στόχους και όραμα, με ιδρυτικά μέλη το Πανεπιστήμιο Πατρών, το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, επιλεγμένους επιχειρηματικούς φορείς και ευαισθητοποιημένους φορείς και πολίτες. Ταυτόχρονα, συσπειρώσαμε -και συνεχίζουμε να συσπειρώνουμε- φορείς και δυνάμεις, σε εθνικό και διεθνές επίπεδο, ώστε το μήνυμα για την ασφάλεια στους δρόμους να ακουστεί δυνατότερα και να ταξιδέψει όσο το δυνατόν πιο μακριά. Με όραμα «έναν κόσμο χωρίς τροχαία δυστυχήματα» και αποστολή την καλλιέργεια κυκλοφοριακής παιδείας και την υποστήριξη της Πολιτείας σε δράσεις πρόληψης, καθώς οι τροχαίεςσυγκρούσεις αποτελούν μάστιγα για την κοινωνία και τροχοπέδη για την ανάπτυξη της χώρας.

Η επέτειος των 15 χρόνων συμπίπτει δυστυχώς με την πανδημία του νέου κορωνοϊού. Γι’ αυτόν το λόγο, το επετειακό Συνέδριο για την Οδική Ασφάλεια το οποίο είχαμε σχεδιάσει για το Μάιο, θα μεταφερθεί σε άλλη ημερομηνία διασφαλίζονταςτην υγεία και την ασφάλεια όλων των συμμετεχόντων. Είναι, όμως, σημαντικό να θυμόμαστε ότι μία άλλη πανδημία, αυτή των τροχαίων δυστυχημάτων, έχει υπερπολλαπλάσιαθύματα (περισσότερα από 1,35 εκατομμύρια κάθε χρόνο)από τον τραγικό απολογισμό του Covid-19 παγκοσμίως, και γι’ αυτό η Οδική Ασφάλεια είναι και πρέπει να είναι βασική προτεραιότητα και της Πολιτείας και του καθενός από εμάς ξεχωριστά.

Με αυτήν την προτεραιότητα, 15 χρόνια τώρα, σχεδιάσαμε και υλοποιήσαμε εκστρατείες ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης, για όλες τις ηλικίες,για όλα τα βασικά ζητήματα της Οδικής Ασφάλειας. Κοινωνικά μηνύματα που μεταδόθηκαν από τα κανάλια επικοινωνίας συνέβαλαν στο να αλλάξουν λανθασμένες στάσεις και συμπεριφορές που ήταν βασικά υπαίτιες για τις ανθρώπινες απώλειες στο δρόμο. Αλλά και να δημιουργηθούν νέα πρότυπα και να υιοθετηθούν ασφαλείς συμπεριφορές, κυρίως από τους νεότερους χρήστες του οδικού δικτύου.

Σχεδιάσαμε πρωτοπόρα εκπαιδευτικά προγράμματα για την κυκλοφοριακή αγωγή και την οδική ασφάλεια, συνδυάζοντας τη θεωρία, τη βιωματική μάθηση και τη χρήση προσομοιωτών τελευταίας τεχνολογίας, για να εκπαιδεύσουμε παιδιά, νέους, ενήλικες, γονείς, εκπαιδευτικούς, στρατευμένους, στελέχη εταιρειών, μεγαλύτερους σε ηλικία οδηγούς, παραβατικούς νέους και τις οικογένειές τους, κ.α. Βασισμένα σε επιστημονική τεκμηρίωση και πιστοποιημένα από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής και το Υπουργείο Παιδείας, τα καινοτόμα εκπαιδευτικά μας προγράμματα έχουν αναδειχθεί σε καλές πρακτικές (bestpractices) διεθνώς.

Όλα τα εκπαιδευτικά προγράμματα και οι δράσεις του Ινστιτούτου σχεδιάζονται και υλοποιούνται έχοντας ως κεντρικούς άξονες τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ (UN SDGs), τους βασικούς άξονες της Δεκαετίας Δράσης για την Οδική Ασφάλεια των Ηνωμένων Εθνών και τις Κατευθυντήριες γραμμές της ΕΕ για την Οδική Ασφάλεια.Για την εκπαίδευση μικρών και μεγάλων, έχουμε δημιουργήσει εικονογραφημένες εκδόσεις για παιδιά που σήμερα κοσμούν τις σχολικές βιβλιοθήκες σε όλη την Ελλάδα, ειδικές εκδόσεις για τις Ένοπλες Δυνάμεις καθώς και για διαφορετικές ομάδες χρηστών της οδού.

Στο πλαίσιο της ενεργοποίησης των πολιτών και της κοινωνικής συνεισφοράς, δημιουργήσαμετηνΤράπεζα Αίματος του Ι.Ο.ΑΣ. για τους τραυματίες από τροχαία και τους συνανθρώπους μας που το έχουν ανάγκη, και ενισχύουμε κάθε χρόνο με εθελοντικές αιμοδοσίες στο μετρό Σύνταγμα σε συνεργασία με τα νοσοκομεία και το Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας.  Κάθε Οκτώβριοπραγματοποιούμε με επιτυχία σε όλη την Ελλάδα, τηνΕυρωπαϊκή Νύχτα χωρίς Ατυχήματα, όλοι μαζί εθελοντές και στελέχη του Ι.Ο.ΑΣ., σε συνεργασία με Οργανισμούς, Φορείς του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα και την Κοινωνία των Πολιτών, με στόχο την προώθηση του μηνύματος «αλκοόλ και οδήγηση δεν πάνε μαζί». Συχνά πραγματοποιούμε επίσης τη δράση«Καθαρές Πινακίδες-Ασφαλέστεροι Δρόμοι», όπου ομάδες εθελοντών, στελεχών του Ι.Ο.ΑΣ., εκπροσώπων εταιρειών και σχολείων, καθαρίζουμεβανδαλισμένες πινακίδες οδικής σήμανσης, με την αιγίδα του Υπουργείου Μεταφορών και των Δήμων. Η προσέγγιση του Ινστιτούτου θεωρείται πρωτοποριακή καθώς ένα «δύσκολο» θέμα, με τραγικές συνέπειες για την ανθρώπινη ζωή, όπως είναι των τροχαίων συμβάντων, αντιμετωπίζεται με προσέγγιση  θετικής σκέψης και δημιουργικής προσφοράς: το Ι.Ο.ΑΣ εμπλέκει ενεργά την κοινωνία και συσπειρώνει εθελοντές ενδυναμώνοντας το ήδη σημαντικό έργο που επιτελείται.

15 χρόνια τώρα, συνεργαζόμαστε σε συνεχή βάση με την Πολιτεία και τους εντεταλμένους θεσμικούς φορείς σε εθνικό, ευρωπαϊκό και διεθνές επίπεδο. Με παραστάσεις του στη Βουλή των Ελλήνων τόσο στη συζήτηση νομοσχεδίων για θέματα της Οδικής Ασφάλειας  όσο και στην ενημέρωση της αρμόδιας Επιτροπής της Βουλής, το Ινστιτούτο δίνει πάντα το παρόν, πιστό στη δέσμευση και την αποστολή του να στηρίξει το έργο της Πολιτείας, συνεισφέροντας στην αναπτυξιακή πορεία του τόπου μέσα από την πρόληψη και μείωση των θανάσιμων και σοβαρών τραυματισμών από τροχαία.

Έχει επίσης ιδρύσει την πρώτη Συμμαχία στην Ελλάδα, τη ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ «ΔΡΟΜΟΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ», όπου φορείς, Οργανισμοί και εταιρείες με κοινωνική ευαισθησία συνεργάζονται για την προώθηση της Οδικής Ασφάλειας. Σε διεθνές επίπεδο το Ι.Ο.ΑΣ. παρουσιάζει τις εξελίξεις και την πρόοδο που επιτελείται στη χώρα μας στο Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Ασφάλειας Μεταφορών (ETSC) και στη Διεθνή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου (FIA). Ταυτόχρονα προωθεί σε χώρες μέλη της ΕΕ τα θέματα της Ευρωπαϊκής Χάρτας Οδικής Ασφάλειας (ERSC) ως επικεφαλής ενός cluster 7 χωρών (Ελλάδας Κύπρου, Βουλγαρίας Εσθονία, Μάλτας, Φινλανδίας και Λετονίας).Ως Συμβουλευτικό Όργανο του ΟΗΕ το Ινστιτούτο συμμετέχει ενεργά στο GlobalRoadSafetyForumτου ΟΗΕ, σε εκδηλώσεις, ημερίδες και συνέδρια σε όλο τον κόσμο,με παρουσιάσεις, ενημερωτικά έντυπα και επιστημονικές δημοσιεύσεις σε εθνικά και διεθνή περιοδικά. Όσον αφορά στον τομέα των έργων και των υποδομών, το Ι.Ο.ΑΣ. δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην επισήμανση επικίνδυνων σημείων του οδικού δικτύου αλλά και στην αποκατάσταση προβλημάτων του, στοχεύοντας στην υλοποίηση πρότυπων έργων με διεθνείς προδιαγραφές που μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως «πιλότος» για την υλοποίηση παρεμβάσεων σε ευρεία κλίμακα από την Πολιτεία.

Έχει επίσης αναπτύξει συνεργασία με Ελληνικούς & Ευρωπαϊκούς φορείς για την αξιολόγηση του Εθνικού οδικού δικτύου σύμφωνα με Διεθνή Πρωτόκολλα (EuroRAP).Στην Ελλάδα, μάλιστα, διοργάνωσε (10-11/10/19) το Συνέδριο για το πρωτοποριακό πρόγραμμα SLAIN (SavingLivesAssessing and Improving TEN-T RoadNetworkSafety), μέσω του οποίου αναπτύσσονται μοντέλα καταγραφής χαρτών επικινδυνότητας των οδικών δικτύων σε ευρωπαϊκό επίπεδο.

Συνεχίζουμε πιστοί στο όραμά μας για…

  • έναν καλύτερο κόσμο
  • έναν κόσμο χωρίς τροχαία δυστυχήματα
  • έναν κόσμο με ασφάλεια και πολιτισμό στους δρόμους
  • έναν κόσμο που αξίζουμε και τον έχουμε ανάγκη

 

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

11# Βιώσιμες πόλεις & Κοινότητες

Αpivita: Ημέρα Περιβάλλοντος με νέο Βοτανόκηπο στην Αθήνα

Η Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος εορτάζεται κάθε χρόνο στις 5 Ιουνίου και αποτελεί την κύρια εκδήλωση του ΟΗΕ από το 1972 έως και σήμερα για την ενημέρωση της κοινωνίας σχετικά με περιβαλλοντικά προβλήματα που αντιμετωπίζει η ανθρωπότητα.

Η APIVITA μέσω της προσπάθειάς της για μείωση του ενεργειακού της αποτυπώματος και προάγοντας την υπεύθυνη περιβαλλοντική συνείδηση σε όλο το φάσμα της επιχειρηματικής της δραστηριότητας συνεισφέρει στην επίτευξη των Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης του Ο.Η.Ε.. Ενδεικτικά αναφέρεται ότι το 2019, το σύνολο της ηλεκτρικής ενέργειας που καταναλώθηκε στις εγκαταστάσεις της εταιρείας προήλθε από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, σύμφωνα με Πράσινο Πιστοποιητικό που έλαβε η εταιρεία από τον πάροχο ηλεκτρικής ενέργειας.

O Βοτανικός Κήπος της APIVITA στον περιβάλλοντα χώρο του εργοστασίου στο Μαρκόπουλο, φιλοξένησε το 2019 πάνω από 3000 μαθητές και φοιτητές από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Αξίζει να σημειωθεί πως ο κήπος -ο οποίος αριθμεί πάνω από 150 διαφορετικά είδη φυτών- ποτίζεται με νερό το οποίο συλλέγεται από τη βροχή!

Η ομάδα της APIVITA φέτος ανακοινώνει την ολοκλήρωση ενός νέου Βοτανικού κήπου στις εγκαταστάσεις της ActionAid στην Αθήνα. Η ActionAid από την ίδρυσή της το 1972 έως και σήμερα, δουλεύει για μια κοινωνία χωρίς φτώχεια και αδικία και είναι μια ανεξάρτητη, διεθνής οργάνωση που δραστηριοποιείται σε 46 χώρες σε όλο τον κόσμο.

Ο νέος βοτανικός κήπος κατασκευάστηκε στην ταράτσα του Επίκεντρου στον Κολωνό και θα εξυπηρετήσει τις ανάγκες των εκπαιδευτικών προγραμμάτων που προσφέρονται δωρεάν σε ενήλικες, παιδιά καθώς και τις οικογένειές τους. Το Επίκεντρο είναι ένα κέντρο στήριξης για τους συνανθρώπους μας που αντιμετωπίζουν οικονομικά προβλήματα και κοινωνικό αποκλεισμό.

Τέλος, στο πλαίσιο του εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας Περιβάλλοντος, εθελοντές εργαζόμενοι της APIVITA στο εργοστάσιο και κτίριο γραφείων της εταιρείας, προχώρησαν σε καθαρισμό του περιβάλλοντος χώρου στο Βιομηχανικό Πάρκο Μαρκοπούλου στέλνοντας το δικό τους μήνυμα για την προστασία της βιοποικιλότητας.

Περισσότερα

8# Αξιοπρεπής Εργασία & Οικονομική Ανάπτυξη

Η Deloitte Ελλάδος υποστηρίζει την απασχόληση εν μέσω πανδημίας


Η Deloitte Ελλάδος στηρίζει την απασχόληση, παρά το δύσκολο οικονομικό περιβάλλον και τις προκλήσεις που έχει επιφέρει η πανδημία στη χώρα μας και παγκοσμίως. 

Σε όλη τη διάρκεια του lockdown, πραγματοποίησε συνολικά 101 νέες προσλήψεις, καλύπτοντας τις ανάγκες όλων των τμημάτων και όλων των βαθμίδων, ακολουθώντας το προγραμματισμένο αρχικό πλάνο ανάπτυξης του οργανισμού. Σεβόμενοι, πρώτα από όλα, την υγεία και ασφάλεια των εργαζομένων μας και των υποψηφίων, όλη η διαδικασία στελέχωσης έγινε ηλεκτρονικά, αξιοποιώντας την τεχνολογία, μέσω ψηφιακών συνεντεύξεων, παρουσιάσεων και assessment test.  

Η Ειρήνη Παναγιωτακοπούλου, Head of Human Resources της Deloitte Ελλάδος δηλώνει: «Είναι αλήθεια πως τους προηγούμενους μήνες βιώσαμε όλοι μια πρωτόγνωρη κατάσταση που επηρέασε και συνεχίζει να επηρεάζει τις ζωές μας, την καθημερινότητά μας και φυσικά τον τρόπο που εργαζόμαστε. Παρόλα αυτά, εμείς στην Deloitte, το αντιμετωπίσαμε ως μια πρόκληση. Συνεχίσαμε αδιάλειπτα το πλάνο προσλήψεων σύμφωνα με τη στρατηγική και τις ανάγκες της εταιρείας. Αξιοποιήσαμε όλα τα σύγχρονα τεχνολογικά μέσα κι εργαλεία, και με συστηματική προσπάθεια και δουλειά καταφέραμε να πετύχουμε τους αρχικούς στόχους. Μείναμε σπίτι, μείναμε ασφαλείς και ταυτόχρονα αποτελεσματικοί και ευέλικτοι στα νέα δεδομένα. Η επόμενη μέρα μάς βρίσκει με ακόμα περισσότερη αισιοδοξία και με την πεποίθηση πως η Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού θα συνεχίσει να στηρίζει και να συμβάλλει στην ανάπτυξη της εταιρείας ακόμα και σε αυτές τις ιδιαίτερες συνθήκες».

Παράλληλα, συνδυαστικά με την κάλυψη των θέσεων, η Deloitte έχει θέσει σε εφαρμογή τις παρακάτω πρωτοβουλίες που στοχεύουν τόσο στην τόνωση της απασχόλησης, όσο και στην ομαλή ενσωμάτωση των νέων εργαζομένων στον οργανισμό: 

  • Πρακτική άσκηση: το πλάνο της εταιρείας για την πρακτική άσκηση τρέχει καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους. Ιδιαίτερα τους καλοκαιρινούς μήνες, η εταιρεία είναι προετοιμασμένη να καλωσορίσει 30 φοιτητές και νέους αποφοίτους για να πραγματοποιήσουν την πρακτική τους άσκηση στην εταιρεία. 
  • Virtual Career Days: μέσα στο επόμενο χρονικό διάστημα, θα συμμετάσχει σε virtual ημέρες καριέρας που θα οργανωθούν στο πλαίσιο μεταπτυχιακών προγραμμάτων των πανεπιστημίων με τα οποία συνεργάζεται
  • Συμμετοχή σε διαδικτυακά προγράμματα: μέσω των leaders της και μαζί με τους συνεργάτες της, πρόκειται να συμμετέχει ενεργά σε προσεχείς διαδικτυακές δραστηριότητες, όπως προγράμματα mentoring, συνέδρια και ημερίδες
  • Συνεχής εκπαίδευση: όλα τα εκπαιδευτικά προγράμματα της εταιρείας, τόσο τα εσωτερικά όσο και αυτά που προσφέρονται από εξωτερικούς παρόχους, εξακολουθούν να πραγματοποιούνται ηλεκτρονικά. Με τον τρόπο αυτό, διασφαλίζει τη συνεχή εκπαίδευση για τους ανθρώπους της και τους ενημερώνει σχετικά με νέες ευκαιρίες εκπαίδευσης, διαθέσιμες πιστοποιήσεις και επαγγελματικούς τίτλους.
  • Ομαλή ένταξη των νέων εργαζόμενων: είναι κοντά στους νέους εργαζόμενους στο ξεκίνημά τους, καθώς τους υποδέχεται με ένα ολοκληρωμένο virtual onboarding που τους βοηθάει να εξοικειωθούν με την κουλτούρα του οργανισμού από την πρώτη στιγμή.

Περισσότερα

9# Βιομηχανία, Καινοτομία & Υποδομές

ΜΕΤIS: Καινοτομία για πιο βιώσιμη ναυτιλία

Ο τομέας της ναυτιλίας, που έρχεται συχνά αντιμέτωπος με διαρκείς αλλαγές, από τις μεταβαλλόμενες κοινωνικοοικονομικές καταστάσεις έως τις απρόοπτες καιρικές συνθήκες, σήμερα αντιμετωπίζει τη μεγαλύτερη πρόκληση: να καταφέρει να γίνει πιο φιλικός προς το περιβάλλον παραμένοντας ταυτόχρονα βιώσιμος. 

Οι  θαλάσσιες μεταφορές είναι υπεύθυνες για το 2.5% περίπου των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου (GHG), ένα ποσοστό που αυξάνεται συνεχώς. Για να αποφευχθεί η περαιτέρω αύξηση της μόλυνσης του περιβάλλοντος, η βιομηχανία της ναυτιλίας πρέπει να λάβει δραστικά μέτρα και να επαναπροσδιορίσει τις δραστηριότητές της. 

Ήδη οι ναυτιλιακές εταιρείες στρέφονται προς καθαρότερους τύπους καυσίμων ενώ προχωρούν και στην εγκατάσταση νέου εξοπλισμού. Για να επιδείξουν όμως την απαιτούμενη συμμόρφωση ως προς τα επίπεδα βιωσιμότητας, θα χρειαστούν νέες οδηγίες και κατευθύνσεις, γεγονός που μπορεί να δημιουργήσει αυξημένο διοικητικό φόρτο. Η τεχνολογία μπορεί να βοηθήσει στη μείωση αυτού του διοικητικού κόστους, ωστόσο ο ψηφιακός μετασχηματισμός προχωράει με αργούς ρυθμούς για να εγκαθιδρυθεί στον τομέα της ναυτιλίας. Οπότε, για να πετύχει το στόχο της, η ναυτιλία χρειάζεται μια αλλαγή τόσο στην κουλτούρα όσο και στη χρήση της τεχνολογίας. 

Η METIS, ελληνική εταιρεία ναυτιλιακής τεχνολογίας, ιδρύθηκε το 2016 με σκοπό να φέρει αυτή ακριβώς την ψηφιακή επανάσταση στον τομέα της ναυτιλίας. Η πλατφόρμα ανάλυσης δεδομένων της εταιρείας επιτρέπει στις ναυτιλιακές εταιρείες να παρακολουθούν σε πραγματικό χρόνο τη λειτουργεία των μηχανημάτων στα πλοία τους, παρέχοντας την απαραίτητη τεκμηρίωση για την επίβλεψη της ορθής λειτουργίας, την αξιολόγηση της απόδοσης αλλά και τα επίπεδα συμμόρφωσης ως προς το κανονιστικό πλαίσιο Η METIS, για να συλλέξει αυτά τα δεδομένα χρησιμοποιεί εξειδικευμένους αισθητήρες Internet of Things (IoT) οι οποίοι τοποθετούνται στο πλοίο ενώ παράλληλα εμπλουτίζει τα δεδομένα συνδεόμενη με εφαρμογές τρίτων παρόχων για υπηρεσίες όπως η πρόγνωση του καιρού και ο εντοπισμός του γεωγραφικού στίγματος. Για να βοηθήσει τους εργαζόμενους στην ναυτιλία να υιοθετήσουν αυτές τις τεχνολογίες, η METIS σχεδίασε τον τρόπο αλληλεπίδρασης με το σύστημα ως ένα εύκολο στη χρήση chatbot, γνωστό και ως Virtual Personal Assistant (VPA).

«Θέλαμε να παρέχουμε μια λύση που δεν θα απαιτούσε εκτεταμένη εκπαίδευση ή υποστηρικτικές διαδικασίες. Έτσι, οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να κάνουν απλές ερωτήσεις ή και να ζητήσουν μια πιο σύνθετη ανάλυση στην αγγλική γλώσσα, με τον ίδιο τρόπο που θα επικοινωνούσαν με τον καπετάνιο ή τον υπεύθυνο μηχανικό του πλοίου», εξηγεί ο Μιχάλης Κωνσταντινίδης, Διευθύνων Σύμβουλος της METIS.

Η METIS μέσω του VPA παρακολουθεί το πλοίο 24 ώρες την ημέρα, επτά ημέρες την εβδομάδα, στέλνοντας ειδοποιήσεις για έκτακτα συμβάντα ή παραδίδοντας reports που διασφαλίζουν ότι οι εργαζόμενοι μπορούν να διαγνώσουν προβλήματα και να επιλύσουν κρίσιμα ζητήματα το γρηγορότερο δυνατό. Επίσης η METIS επέλεξε το Microsoft Azure για τις cloud υποδομές, τις δυνατότητες μηχανικής εκμάθησης, καθώς και για την αυξημένη ασφάλεια και την επεκτασιμότητα.

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΑΠΟΨΕΙΣ