Connect with us

3# Καλή Υγεία & Ευημερία

Ιπποκράτης: 2.342 δωρεάν ιατρικές εξετάσεις σε 1.969 παιδιά

Το μήνα Δεκέμβριο η δράση προληπτικής Ιατρικής/Οδοντιατρικής «ΙΠΠΟΚΡΑΤΗΣ» του Οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού» επισκέφτηκε περιοχές των Δήμων Λευκάδας, Δραπετσώνας-Κερατσίνι, Πύργου ενώ πραγματοποιήθηκαν εξετάσεις στην κατασκήνωση του Αγίου Ανδρέα για τα ασυνόδευτα ανήλικά παιδιά πρόσφυγες/μετανάστες κατόπιν αιτήματος του Δ.Ο.Μ.

Το εγχείρημα του Οργανισμού στήριξαν εθελοντές Ιατροί και Οδοντίατροι μέλη των τοπικών Ιατρικών και Οδοντιατρικών Συλλόγων, Νοσοκομείων και Κέντρων Υγείας.

Το Νέο Κινητό Πολυϊατρείο, το Κινητό Πολυϊατρείο «ΙΠΠΟΚΡΑΤΗΣ»  και η κινητή οδοντιατρική/παιδιατρική μονάδα πρόληψης Οργανισμού για ακόμα μία φορά, υπήρξαν το σημείο συνάντησης για εκατοντάδες παιδιά με στόχο την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών πρόληψης και ευαισθητοποίησης σε θέματα υγείας που αφορούν στην παιδική και την προεφηβική ηλικία.

Το Χαμόγελο του Παιδιού» ευχαριστεί από καρδιάς μεταξύ άλλων για τη συνεργασία:

  • Τον Οδοντιατρικό Σύλλογο Λευκάδας
  • Τον Ιατρικό Σύλλογο Λευκάδας
  • Το Γενικό Νοσοκομείο Λευκάδας
  • Την Πρωτοβάθμια εκπαίδευση Λευκάδας
  • Το Δήμο Λευκάδας
  • Τον Οδοντιατρικό Σύλλογο Πειραιά
  • Την Πρωτοβάθμια εκπαίδευση Πειραιά
  • Το Δήμο Δραπετσώνας-Κερατσίνι
  • Τον Οδοντιατρικό Σύλλογο Ηλείας
  • Την Πρωτοβάθμια εκπαίδευση Ηλείας
  • Τον Δήμο Πύργο
  • Η πρωτοβουλία Προληπτικής Ιατρικής εντάσσεται στο πρόγραμμα Εταιρικής Υπευθυνότητας «ΟΠΑΠ στη Γειτονιά», που ως στόχο έχει να ανταποκριθεί σε βασικές ανάγκες των τοπικών κοινωνιών, όπως η προαγωγή και η διασφάλιση της υγείας ενηλίκων και παιδιών μέσω προληπτικών διαγνωστικών εξετάσεων. Ο ΟΠΑΠ αποτελεί διαχρονικά σταθερό υποστηρικτή της ελληνικής κοινωνίας και οικονομίας. Με επίκεντρο τη νέα γενιά, η στρατηγική Εταιρικής Υπευθυνότητας της εταιρείας βασίζεται στους πυλώνες της Υγείας, του Αθλητισμού και της Απασχόλησης, εξυπηρετώντας ουσιαστικές ανάγκες και υλοποιώντας αποτελεσματικές παρεμβάσεις.

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

3# Καλή Υγεία & Ευημερία

H IWC Schaffhausen σε project του Laureus

Κατά τη διάρκεια των εορτασμών της 20ης επετείου των Βραβείων Laureus World Sports, η IWC Schaffhausen επισκέφτηκε ένα project του Laureus στο Βερολίνο. 

Ο Ελβετικός Οίκος Υψηλής Ωρολογοποιίας είναι συνεργάτης του Laureus Sport for Good Foundation από το 2005 και η επίσκεψη αυτή επιβεβαίωσε τη δέσμευσή της απέναντι στο έργο του ιδρύματος. Η IWC επίσης παρουσίασε την 14η ειδική έκδοση ρολογιού για το Laureus, το Portugieser Hand-Wound Monopusher Edition “Laureus Sport for Good”, στα πλαίσια των εορτασμών.

Με προσκεκλημένους εξέχουσες προσωπικότητες από την παγκόσμια αθλητική ελίτ, την πολιτική, την οικονομία και την ψυχαγωγία, η IWC Schaffhausen γιόρτασε την 20η επέτειο των βραβείων Laureus World Sports Awards στο Verti Music Hall του Βερολίνου. Το φετινό γκαλά είχε σαν θέμα την επετειακή καμπάνια του Laureus, με τίτλο “ο αθλητισμός μας ενώνει”. Η τελετή απονομής των βραβείων, τα οποία θεωρούνται τα ‘Όσκαρ του αθλητισμού”, τιμούν τους καλύτερους αθλητές του κόσμου, ρίχνοντας παράλληλα το φως του προβολέα στο έργο του Laureus Sport for Good. Το ίδρυμα σήμερα υποστηρίζει 200 project σε 40 χώρες.

Περισσότερα

16# Ειρήνη, Δικαιοσύνη & Ισχυροί Θεσμοί

Στο πλαίσιο προγράμματος ΕΚΕ η καμπάνια “Ελλάδα Μπορείς”

Στο πλαίσιο προγράμματος CSR η Hill+Knowlton Reputation Strategists και η GOD – Re-Inventing Communications in the Digital Age, ανέλαβαν μαζί Pro Bono την δημιουργία της τηλεοπτικής Καμπάνιας Ελλάδα Μπορείς με τον Σάκη Ρουβά – Master of Ceremonies, τους Ολυμπιονίκες Λευτέρη Πετρούνια, Σπύρο Γιαννιώτη, Άννα Κορακάκη, Κατερίνα Στεφανίδη, Παναγιώτη Μάντη, Παύλο Καγιαλή και την Έλενα Παπαρίζου.

Οι εταιρείες ανέλαβαν επίσης την οργάνωση του β’ σκέλους της τελετής παράδοσης της Ολυμπιακής Φλόγας στην επιτροπή του Tokyo 2020.

Η τελετή θα ολοκληρωθεί με μια γιορτή όπου όλοι μαζί θα φωνάξουμε «Ελλάδα Μπορείς» και θα ακολουθήσει συναυλία του Σάκη Ρούβα και της Έλενας Παπαρίζου.

 

Περισσότερα

10# Λιγότερες Ανισότητες

WATT+VOLT: 2η χρονιά στο EKO ALL STAR GAME 2020

Η WATT+VOLT  για ακόμα μία φορά στήριξε το ελληνικό μπάσκετ συμμετέχοντας ως Επίσημος Χορηγός στο EKO ALL STAR GAME 2020, τη μεγαλύτερη γιορτή του αθλήματος, η οποία  πραγματοποιήθηκε από τον ΕΣΑKΕ στις  8-9 Φεβρουαρίου στο Ηράκλειο Κρήτης. 

Η εταιρεία βρισκόταν εκεί με το διαδραστικό παιχνίδι «Η μπασκετική τρίλιζα της WATT+VOLT», διασκεδάζοντας τους μικρούς και μεγάλους φίλους του μπάσκετ και δίνοντας την ευκαιρία στους επισκέπτες να εξασκηθούν στις μπασκετικές βολές και να απολαύσουν τους αγώνες γεμάτοι ενθουσιασμό. Την τρίλιζα της WATT+VOLT επισκέφθηκε και ο δημοφιλής παίκτης μπάσκετ Λευτέρης Μποχωρίδης, ο οποίος έπαιξε με τους επισκέπτες και φωτογραφήθηκε μαζί τους. Επίσης, για τη συγκεκριμένη αθλητική διοργάνωση η εταιρεία σε συνεργασία με τοπικό ραδιοφωνικό σταθμό της Κρήτης, υλοποίησε διαγωνισμό μέσω του οποίου δυο τυχεροί φίλαθλοι κέρδισαν διπλές προσκλήσεις και είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν από κοντά τον μεγάλο αγώνα που πραγματοποιήθηκε τη Κυριακή 09/02. 

Στο πλαίσιο των δράσεων Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της διοργάνωσης, πραγματοποιήθηκαν επισκέψεις στο Κέντρο Ειδικών Παιδιών Ζωοδόχος Πηγή στο Ηράκλειο Κρήτης και στο Παράρτημα Προστασίας Παιδιού Ηρακλείου του Κέντρου Κοινωνικής Πρόνοιας Περιφέρειας Κρήτης. Τα παιδιά υποδέχτηκαν με μεγάλη χαρά την «οικογένεια» του ελληνικού μπάσκετ, μοιράζοντας απλόχερα χαμόγελα στους αθλητές και τους χορηγούς για τα δώρα που δέχθηκαν, «σκορπίζοντας» παράλληλα συγκίνηση και αποδεικνύοντας ότι το μπάσκετ έχει κοινωνικό πρόσωπο. Η WATT+VOLT, με τη σειρά της, πρόσφερε υποδήματα  σε όλα τα παιδιά που φιλοξενούνται στα ιδρύματα, τονίζοντας τη σημασία της κοινωνικής προσφοράς.  

Η εταιρεία, στο πλαίσιο της ευρύτερης χορηγίας της με τον ΕΣΑΚΕ, βρίσκεται πάντα δίπλα σε σημαντικά αθλητικά δρώμενα, αποδεικνύοντας με αυτόν τον τρόπο την αγάπη και το πάθος της για το μπάσκετ. Στόχος της WATT+VOLT, μέσα από την προώθηση τέτοιων ενεργειών, είναι να προάγει το αθλητικό πνεύμα και να προτρέψει μικρούς και μεγάλους να ακολουθήσουν έναν υγιή τρόπο ζωής, και παράλληλα να τους εμπνεύσει να υιοθετήσουν σημαντικές αξίες του αθλητισμού: το ήθος, την επιμονή και την ευγενή άμιλλα.  Αξίες, που ενστερνίζεται ήδη η εταιρεία και υπάρχουν στη φιλοσοφία της.

Περισσότερα
Test

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΑΠΟΨΕΙΣ