Connect with us

3# Καλή Υγεία & Ευημερία

Ithaca Laundry

Η Ithaca είναι μια δράση νέων ανθρώπων που βοηθούν τους άστεγους της χώρας μας, που λόγω οικονομικής κρίσης και άλλων ακραίων συνθηκών βρέθηκαν στο δρόμο. Η σκέψη ήταν να δημιουργήσουν ένα κινητό πλυντήριο με σκοπό τη βελτίωση των συνθηκών υγιεινής των αστέγων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

3# Καλή Υγεία & Ευημερία

Alpha Bank: “Μαζί, με στόχο την υγεία”

Στη βελτίωση των παροχών υγείας στα ελληνικά νησιά, συμβάλλει το πρόγραμμα Εταιρικής Υπευθυνότητας της Alpha Bank “Μαζί, με στόχο την υγεία”, που πραγματοποιείται από το 2014, σε συνεργασία με την Αστική μη Κερδοσκοπική Εταιρία “Άγονη Γραμμή Γόνιμη” προσφέροντας ιατρικά μηχανήματα και ιατροφαρμακευτικό υλικό στα τοπικά ιατρεία.

Μέσω του προγράμματος ενισχύεται η ποιότητα ζωής και το αίσθημα ασφαλείας των κατοίκων, όσον αφορά σε θέματα υγείας και ιατρικής περιθάλψεως. Ειδικότερα το έτος 2019, στο πλαίσιο του Προγράμματος, παραδόσεις ιατροφαρμακευτικού εξοπλισμού πραγματοποιήθηκαν στο Γενικό Νοσοκομείο – Κέντρο Υγείας Κυθήρων “Τριφύλλειο”, στο Πολυδύναμο Περιφερειακό Ιατρείο Ύδρας, στο Γενικό Νοσοκομείο Αγίου Νικολάου Κρήτης, στο Πολυδύναμο Περιφερειακό Ιατρείο Θηρασιάς, στο Πολυδύναμο Περιφερειακό Ιατρείο Πόρου, στο Πολυδύναμο Περιφερειακό Ιατρείο Αγίου Ευστρατίου, στο Πολυδύναμο Περιφερειακό Ιατρείο Αλοννήσου, στο Πολυδύναμο Περιφερειακό Ιατρείο Ψαρών και στο Πολυδύναμο Περιφερειακό Ιατρείο Κιμώλου.

Οι παραδόσεις, όπως αναφέρει ανακοίνωση της τράπεζας, πραγματοποιήθηκαν παρουσία εκπροσώπων των τοπικών Νοσοκομείων και ιατρικών φορέων, Δημοτικών Αρχών, της ΑΜΚΕ “Άγονη Γραμμή Γόνιμη”, κατοίκων των νησιών και Στελεχών της Τραπέζης.

Τα τοπικά ιατρεία εξοπλίσθηκαν με 30.242 ιατρικά μηχανήματα, ιατρικές συσκευές και είδη ιατρικού και φαρμακευτικού εξοπλισμού (όπως καρδιογράφο, βιοχημικό αναλυτή, μετρητή οστικής πυκνότητας, μόνιτορ, ζυγό αναδευτήρα ασκών συλλογής αίματος, απινιδωτές, κ.λπ.), σύμφωνα με τις καταγεγραμμένες ανάγκες τους. 

Από την έναρξη του Προγράμματος έως σήμερα έχουν παραδοθεί 233.504 τεμάχια ιατρικών μηχανημάτων, συσκευών και ειδών ιατροφαρμακευτικού υλικού σε 51 νησιά, με συνολικό πληθυσμό 548.515 κατοίκους, οι οποίοι απέκτησαν άμεση πρόσβαση σε απαραίτητες παροχές υγείας.

Περισσότερα

3# Καλή Υγεία & Ευημερία

«Το δέρμα δεν ξεχνά. Oύτε κι εγώ! Κλείνω τώρα ραντεβού για να εξεταστώ»

«Το δέρμα δεν ξεχνά. Oύτε κι εγώ! Κλείνω τώρα ραντεβού για να εξεταστώ», είναι το κεντρικό μήνυμα της εκστρατείας ενημέρωσης και αφύπνισης για τον καρκίνο του δέρματος, που για 2η συνεχή χρονιά υλοποιεί η Βristol-Myers Squibb Ελλάδος, με την αιγίδα της Εταιρείας Ογκολόγων Παθολόγων Ελλάδας (Ε.Ο.Π.Ε) και της Ελληνικής Ομοσπονδίας Καρκίνου (ΕΛΛ.Ο.Κ). Στόχος της εκστρατείας, όπως αποτυπώνεται & στο κεντρικό μήνυμα, είναι η ευαισθητοποίηση και παρότρυνση του κοινού ώστε να επισκεφτεί το Δερματολόγο για προληπτικό έλεγχο.

Τα τελευταία χρόνια, σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, παρατηρείται μια μεγάλη αύξηση των κρουσμάτων καρκίνου του δέρματος, ιδιαίτερα σε χώρες με μεγάλη ηλιακή ακτινοβολία, όπως η Ελλάδα. Ο καρκίνος του δέρματος μπορεί να εμφανιστεί σε οποιαδήποτε ηλικία, αλλά είναι πιο συχνός σε άτομα άνω των 50 ετών. Όμως, τα τελευταία 20 χρόνια, πέρα από την αύξηση των κρουσμάτων έχει παρατηρηθεί και μια ανησυχητική αύξηση της εμφάνισής του σε μικρότερες από το αναμενόμενο ηλικίες.

Πολύτιμος σύμμαχος στην πρόληψη και καλύτερη δυνατή αντιμετώπιση του καρκίνου του δέρματος είναι, εκτός από την προστασία απέναντι στην υπερβολική έκθεση στην ηλιακή ακτινοβολία, ο Δερματολόγος, ο οποίος μπορεί είτε να συστήσει την προληπτική αφαίρεση σπίλων είτε να διαγνώσει εγκαίρως έναν καρκίνο του δέρματος.

Για αυτόν ακριβώς το λόγο, η Bristol-Myers Squibb Ελλάδος, μέσω της εκστρατείας αυτής, στοχεύει στο νααλλάξει η νοοτροπία και η συμπεριφορά του κοινού σχετικά, τόσο με την έκθεση στην ηλιακή ακτινοβολία, όσο και με την αναγκαιότητα της τακτικής προληπτικής εξέτασης των σπίλων.

Η ιστοσελίδα www.todermadenxehna.gr, αποτελεί το βασικό όχημα ενημέρωσης και αφύπνισης του κοινού. Οι επισκέπτες της μπορούν να ενημερωθούν «γιατί το δέρμα δεν ξεχνά», καθώς οι επιπτώσεις της έκθεσης στον ήλιο λειτουργούν αθροιστικά και κάθε χρόνος έκθεσης μέχρι τα 18 έτη, αυξάνει δραματικά τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου του δέρματος στο μέλλον. Επίσης, καλούνται να επιλέξουν συμβολικά μια ημερομηνία μέσα από το ημερολόγιο της εκστρατείας, κάνοντας έτσι πράξη το μήνυμα «Κλείνω τώρα ραντεβού για να εξεταστώ», ενώ παράλληλα έχουν την ευκαιρία να μοιραστούν τη δέσμευσή τους να κλείσουν ραντεβού με τους φίλους τους μέσω του λογαριασμού τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, παροτρύνοντας έτσι και άλλους να δεσμευθούν για μια προληπτική εξέταση.

Αρωγοί & πρεσβευτές της τόσο σημαντικής αυτής εκστρατείας είναι ο παγκόσμιος πρωταθλητής, παραολυμπιονίκης στίβου και κάτοχος παγκοσμίου ρεκόρ, Μιχάλης Σεΐτης, η ηθοποιός, σκηνοθέτης και παρουσιάστρια Σμαράγδα Καρύδη και ο πρωταθλητής κολύμβησης και κάτοχος του ρεκόρ Ευρώπης, Γιάννης Δρυμωνάκος.

Περισσότερα

3# Καλή Υγεία & Ευημερία

Κόκκινη Κλωστή: Δάμασε τα «αγριεμένα κύματα» του πόνου. Ρώτα, ενημερώσου!

«Ο πόνος τώρα αντιμετωπίζεται. Ρώτα, ενημερώσου!» είναιτο ηχηρό μήνυμα της ενημερωτικής καμπάνιας «Κόκκινη Κλωστή», που παροτρύνει την κοινότητα των αιμορροφιλικών ασθενών να μη συμβιβάζεται με τον πόνο, αναδεικνύοντας την ανάγκη ενημέρωσης αναφορικά με τις νέες δυνατότητες αντιμετώπισής του. Πρωταγωνιστής του δεύτερου video της καμπάνιας είναι ο αιμορροφιλικός ασθενής που δαμάζει τα «αγριεμένα κύματα» του πόνου με το τράβηγμα της κόκκινης κλωστής, η οποία συμβολίζει το αίμα.

Η πανελλαδική καμπάνια ενημέρωσης, «Κόκκινη Κλωστή» που αποτελείται από τρία videos, υλοποιείται από το Σύλλογο Προστασίας Ελλήνων Αιμορροφιλικών (Σ.Π.Ε.Α) και τη βιοφαρμακευτική εταιρεία εξειδικευμένης φροντίδας, Sobi. Στόχος της καμπάνιας είναι η ανάδειξη της απαραίτητης ενημέρωσης για τη διαχείριση του πόνου και η διεκδίκηση του δικαιώματος των ανθρώπων που ζουν με αιμορροφιλία να «κυνηγούν» τις επιθυμίες τους και να ζουν ανεξάρτητα από την αιμορροφιλία.

Η Sobi θέτει ως βασική της προτεραιότητα τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των ανθρώπων με σπάνιες παθήσεις, όπως η αιμορροφιλία. Τη δέσμευση αυτή ακολουθεί και το όραμα LiberateLife, που έχει στόχο να ενθαρρύνει και να παρακινήσει τους ανθρώπους να διεκδικήσουν περισσότερα από τη ζωή και να αναζητήσουν τις πολλές δυνατότητες που έχει προσφέρει η πρόοδος στην περίθαλψη.

Σε αυτή τη φιλοσοφία, μεταφράζοντας στην καθημερινότητα το όραμα Liberate Life και το μήνυμα του video της καμπάνιας «Κόκκινη Κλωστή», η Sobi παρακινεί τους ανθρώπους που ζουν με αιμορροφιλία να ξεπεράσουν τα εμπόδια. Για να «δαμάσουν τα αγριεμένα κύματα του πόνου», μπορούν να εντάξουν στην καθημερινότητά τους την άσκηση μέσα στο νερό, που ευνοείται τους καλοκαιρινούς μήνες, καθώς η υδροθεραπεία και το κολύμπι βελτιώνουν τα συμπτώματα και αντιμετωπίζουν τον πόνο που χαρακτηρίζει τη ζωή των ασθενών με αιμορροφιλία.

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΔΗΜΟΦΙΛΗ