Connect with us

3# Καλή Υγεία & Ευημερία

Janssen Ελλάδος: Δημοσίευση Έκθεσης ΕΚΕ 2016-2018

Η Janssen Ελλάδος δημοσίευσε «Έκθεση Εταιρικής Υπευθυνότητας 2016-2018», τη δεύτερη έκδοση, που βασίστηκε στο διεθνώς αναγνωρισμένο και απαιτητικό πρότυπο Standards (In AccordanceCore) του οργανισμού Global Reporting Initiative (GRI) και αποτυπώνει λεπτομερώς τις δεσμεύσεις, τις αρχές και τη στρατηγική αλλά και τις επιδόσεις της Janssen στον τομέα της Εταιρικής Υπευθυνότητας.

Η Janssen Ελλάδος, όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της, ενθαρρύνει και εφαρμόζει βιώσιμες επιχειρηματικές πρακτικές, με γνώμονα τον άνθρωπο και με σκοπό να προάγει έννοιες και αξίες θεμελιώδεις για την εταιρική της υπόσταση όπως το προσωπικό της, το περιβάλλον, την κοινωνία, τη φαρμακευτική αγορά και φυσικά τους ασθενείς και τις οικογένειές τους. Ταυτόχρονα όντας ένα θετικό παράδειγμα για τον κλάδο, αναπτύσσει πρωτοβουλίες που συνδέουν ιδανικά όλους τους παράγοντες του περιβάλλοντος μέσα στο οποίο δραστηριοποιείται με την ιατρική και επιστημονική καινοτομία.

Μερικά από τα επιτεύγματα της Janssen Eλλάδος την τελευταία τριετία στον τομέα της εταιρικής υπευθυνότητας είναι τα εξής:

  • Επενδύοντας στους ανθρώπους μας, αυξήσαμε κατά 14% το ανθρώπινο δυναμικό μας από το 2016 έως το 2018 με τις διευθυντικές θέσεις στο σύνολό τους να καλύπτονται κατά το ήμισυ από γυναίκες. Επιπλέον, στηρίζοντας με έργα τον θεσμό της οικογένειας παρέχεται άδεια πατρότητας έως 8 εβδομάδες στους εργαζομένους μας.
  • Στον τομέα της εθελοντικής συμμετοχής συνεχίζεται αμείωτη η προσφορά στις τοπικές κοινωνίες με τις δράσεις εθελοντισμού του προγράμματος Janssen4Good, ενώ πραγματοποιείται πρόγραμμα εκπαίδευσης φροντιστών των Παιδικών Χωριών SOS Ελλάδος.
  • Στον τόσο ευαίσθητο τομέα του περιβάλλοντος, ο θεσμός των «Πράσινων Γραφείων» (Green Offices), ενισχύεται με μεγαλύτερες πρωτοβουλίες για περιβαλλοντικά φιλικές πρακτικές στο χώρο εργασίας, ενώ ο στόλος των αυτοκινήτων της εταιρείας ανανεώθηκε με νέα οχήματα και εφαρμόστηκαν πολιτικές στη συνεχή προσπάθεια για μείωση του ανθρακικού αποτυπώματος ανά εργαζόμενο της εταιρείας μας.
  • Στον κλάδο της υγείας και της ποιότητας ζωής εφαρμόστηκαν νέα συστήματα διασφάλισης κατά της διαφθοράς και της προστασίας δεδομένων, βρίσκεται σε λειτουργία υπεύθυνη πολιτική εξυπηρέτησης πελατών και διαχείρισης παραπόνων. Παράλληλα, δημιούργησε το Janssen Medical Cloud. Πρόκειται για τη νέα ηλεκτρονική πλατφόρμα της εταιρείας, η οποία προσφέρει στον ιατρό άμεση πρόσβαση σε χρήσιμο εκπαιδευτικό και ενημερωτικό υλικό καινοτομώντας προς όφελος των ασθενών και συμβάλλοντας στην παροχή ιατρικών υπηρεσιών υψηλής ποιότητας.

Στην Έκθεση Εταιρικής Υπευθυνότητας περιλαμβάνονται και οι μελλοντικοί στόχοι της εταιρείας για την επόμενη τριετία καθώς και η δέσμευσή μας στους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης για το 2030 (Sustainable Development Goals).

Με αφορμή την έκδοση της «Έκθεσης Εταιρικής Υπευθυνότητας 2016-2018», ο Διευθύνων Σύμβουλος της Janssen Ελλάδος, Pharmaceutical Companies of Johnson & Johnson, Μ. Παπαταξιάρχης, δήλωσε: «Συνεργασία, σύνθεση, ομαδικότητα, ίσες ευκαιρίες, αλληλεγγύη, σεβασμός στη διαφορετικότητα, καθαρό περιβάλλον, διαφάνεια και ο ασθενής στο επίκεντρο είναι μερικές μόνο από τις βασικές μας αξίες που προσπαθούμε καθημερινά να υπηρετούμε. Βασικές προτεραιότητες της Janssen είναι οι άνθρωποι, η συνέχεια, η διάρκεια και ο εμπλουτισμός της κοινωνικής της υπευθυνότητας. Στη Janssen Ελλάδος προσπαθούμε μέρα με τη μέρα και χρόνο με το χρόνο, να διευρύνουμε μια ξεχωριστή, μία μοναδική εταιρική κουλτούρα που διαπνέει όλο τον οργανισμό και κάνει την εταιρεία μας τον υπεύθυνο εταιρικό πολίτη που, τόσο εμείς όσο και όσοι επηρεάζονται από τις δραστηριότητες μας, θα θέλαμε να είναι. Αυτός ο δρόμος απαιτεί κόπο και δέσμευση. Αλλά στη Janssen είμαστε αποφασισμένοι να πετύχουμε και αυτό αποτυπώνεται ξεκάθαρα στη νέα Έκθεση Εταιρικής Υπευθυνότητας για την τριετία 2016-2018».

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

3# Καλή Υγεία & Ευημερία

ΕΛ.Ε.ΑΝ.Α .: Διάκριση στον Ευρωπαϊκό Διαγωνισμό για το «StigmApp»

H Ελληνική Εταιρεία Αντιρευματικού Αγώνα (ΕΛ.Ε.ΑΝ.Α.)  με τη συνεργασία του Τμήματος Δημόσιας και Κοινοτικής Υγείας, της Σχολής Δημόσιας Υγείας, του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και τον Αντιρευματικό Σύνδεσμο Κύπρου (CYPLAR) κέρδισε το 1ο βραβείο στον ευρωπαϊκό διαγωνισμό “Brain, Mind and Pain Grant 2019-2020″ με θέμα την καταπολέμηση του στίγματος: “STOP Stigma! Reduce stigma to improve quality of life for brain, mind and pain patients”.

Το 1ο βραβείο αφορά  στο σχεδιασμό μιας καινοτόμου εφαρμογής κινητής υγείας (mHealth) για την καταπολέμηση του στίγματος που σχετίζεται με τον χρόνιο πόνο και τις σχετιζόμενες με αυτόν ασθένειες, σύμφωνα με τον Κουμπούρο, Επικ. Καθηγητή του Τμήματος Δημόσιας και Κοινοτικής Υγείας, της Σχολής Δημόσιας Υγείας, του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής, εμπνευστή και υπεύθυνο για την δημιουργία του app.

Η προτεινόμενη εφαρμογή “StigmApp” αναμένεται να φέρει σημαντικά οφέλη στους ασθενείς, ενώ προσφέρει ποικίλες και πρωτοποριακές δυνατότητες, όπως:

  • Εκπαίδευση με τη μορφή bite–sized learning προσανατολισμένη στην καταπολέμηση του στίγματος
  • Ενημέρωση του γενικού πληθυσμού και των ασθενών για την αντιμετώπιση του στίγματος
  • Κινητοποίηση του κοινού για συμμετοχή στην καταπολέμηση του στίγματος
  • Παροχή πλατφόρμας για τη συγκέντρωση χρημάτων με στόχο τη διεξαγωγή ερευνών και δραστηριοτήτων για την καταπολέμηση του στίγματος
  • Δυνατότητα  δικτύωσης και επικοινωνίας μεταξύ ασθενών και του γενικού πληθυσμού
  • Δυνατότητα ανταλλαγής απόψεων και εμπειριών
  • Διευκόλυνση στην διαχείριση του χρόνιου πόνου και των αρνητικών συναισθημάτων και παροχή  δυνατότητας καταγραφής των απαραίτητων ιατρικών στοιχείων που σχετίζονται με την θεραπευτική προσέγγιση που ακολουθείται (π.χ. φαρμακευτική αγωγή).

Το “Brain, Mind and Pain Patient-Centered Innovation Grant” (BMP Grant) είναι μια πρωτοβουλία της Pain Alliance Europe (στην οποία η ΕΛ.Ε.ΑΝ.Α. και ο Αντιρευματικός Σύνδεσμος Κύπρου είναι μέλη και εκπροσωπούν την Ελλάδα και την Κύπρο αντίστοιχα) και της Grünenthal για τον εντοπισμό και την ενθάρρυνση ασθενοκεντρικών επιστημονικών καινοτομιών στον τομέα του χρόνιου πόνου και των νευρολογικών διαταραχών, με σκοπό να ενθαρρύνει

την έρευνα και την πρόσβαση σε καινοτόμες θεραπείες, να προωθήσει προσεγγίσεις πρόληψης και αυτοδιαχείρισης, να μειώσει το στίγμα και να βελτιώσει την ποιότητα ζωής των ανθρώπων που ζουν με αυτές τις ασθένειες, ανέφερε η Αθανασία Παππά, Πρόεδρος της ΕΛ.Ε.ΑΝ.Α.

Στο διαγωνισμό συμμετείχαν προτάσεις από 8 διαφορετικές ευρωπαϊκές χώρες και χρηματοδοτήθηκαν συνολικά τρία έργα, όπου υπόσχονται τα περισσότερα οφέλη για τους συγκεκριμένους ασθενείς με κύρια κριτήρια την άρτια επιστημονική προσέγγιση, την καινοτομία, τον ασθενοκεντρικό σχεδιασμό και τη μεγιστοποίηση της ωφελιμότητας για τον πληθυσμιακό στόχο. 

Με την προσοχή μας εστιασμένη στην δημιουργία καινοτόμων υπηρεσιών και λύσεων προς όφελος των ασθενών συνεχίζουμε την επιτυχημένη συνεργασία μας με φορείς, όπως το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, προκειμένου να καταφέρουμε να βοηθήσουμε τους ασθενείς με ρευματικές και μυοσκελετικές παθήσεις επεσήμανε η κ. Παππά.

Το έργο θα διαρκέσει δύο έτη και αναμένεται να ξεκινήσει τους επόμενους μήνες.

Περισσότερα

17# Συνεργασία για τους Στόχους

Summer Camp για παιδιά από Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης και τη Eurolife FFH

H Eurolife FFH, ως Στρατηγικός Συνεργάτης του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης, στηρίζει και φέτος το Summer Camp για παιδιά.

Με θέμα «Φτιάχνοντας τον δικό μας χάρτη» και αντλώντας έμπνευση από τις περιπέτειες του μυθικού Οδυσσέα, το Μουσείο ανοίγει τις πόρτες του στα παιδιά και προσφέρει πέντε πενθήμερα (6-10/7, 13-17/7, 20-24/7, 27-31/7, 3-7/8) γεμάτα δημιουργικό παιχνίδι και διαδραστικές δραστηριότητες.

Αγκαλιάζοντας πρωτοβουλίες υψηλής αξίας, η Eurolife FFH βρίσκεται διαχρονικά στο πλευρό του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης και υποστηρίζει τις δράσεις του που φέρνουν τα παιδιά πιο κοντά στην τέχνη και τον κυκλαδικό πολιτισμό. Από τις 6 Ιουλίου έως και τις 7 Αυγούστου, τα παιδιά θα γνωρίσουν την ιστορία του Οδυσσέα και, με την καθοδήγηση των έμπειρων μουσειοπαιδαγωγών του Μουσείου, θα ξεκινήσουν μια συναρπαστική διαδρομή που περιλαμβάνει αφηγήσεις, διαδραστικό παιχνίδι, ζωγραφική, χειροτεχνία, κατασκευές και ομαδικές δραστηριότητες. Επίσης, τα παιδιά θα πάρουν μέρος σε ξεχωριστές προβολές, αλλά και σε ξεναγήσεις στις μόνιμες εκθέσεις του Μουσείου, με σκοπό να μάθουν περισσότερα για την κληρονομιά του κυκλαδικού και του αρχαίου ελληνικού και κυπριακού πολιτισμού.

Τα πέντε πενθήμερα του Summer Camp θα πραγματοποιηθούν στο Μέγαρο Σταθάτου, τηρώντας αυστηρά τις προδιαγραφές υγιεινής και ασφάλειας, λόγω της ιδιαίτερης φετινής συγκυρίας. Για το λόγο αυτό, ο αριθμός των διαθέσιμων θέσεων είναι συγκεκριμένος και θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας. 

Η Eurolife FFH, στο πλαίσιο του προγράμματος εταιρικής κοινωνικής ευθύνης της, συνεργάζεται σταθερά με το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης και στηρίζει όλες τις εκπαιδευτικές του δράσεις για παιδιά, ενήλικες και οικογένειες. Στόχος μέσα από τις κοινές τους ενέργειες είναι να προωθήσουν τη γνώση και την εκπαίδευση, δίνοντας τη δυνατότητα σε όσο το δυνατόν πιο διευρυμένο κοινό από όλη τη χώρα να έρθει σε επαφή με το σημαντικό έργο του Μουσείου.

Περισσότερα

17# Συνεργασία για τους Στόχους

ΘΕΟΝΗ: Στηρίζει το Εθνικό Σύστημα Υγείας

Το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΘΕΟΝΗ στηρίζει την προσπάθεια του Ελληνικού κράτους απέναντι στις συνέπειες της πανδημίας που επέφερε η νόσος COVID-19, ενισχύοντας την κάλυψη των υγειονομικών αναγκών της χώρας.

Το ΘΕΟΝΗ, με έντονο αίσθημα Κοινωνικής Ευθύνης, προχώρησε στη δωρεά του χρηματικού ποσού που συγκεντρώθηκε από την καμπάνια «Μια σταγόνα γίνεται ΠΗΓΗ ΖΩΗΣ» , η οποία υλοποιήθηκε τον Απρίλιο του 2020. Στο πλαίσιο της καμπάνιας ευαισθητοποίησης του ΘΕΟΝΗ μέρος των πωλήσεων των φιαλών συγκεντρώθηκε με στόχο να αποδοθεί στον κρατικό λογαριασμό για την αντιμετώπιση του COVID-19.   

Μέσα από την ευχαριστήρια επιστολή του προς την εταιρία ΘΕΟΝΗ Α.Ε. το Υπουργείο Υγείας τόνισε τη σημασία της καίριας συνδρομής του ΘΕΟΝΗ στο πλαίσιο της κρίσιμης αυτής συγκυρίας για τη χώρα μας. Το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΘΕΟΝΗ δεσμεύεται ότι θα συνεχίσει να συμβάλλει στην αντιμετώπιση των εν εξελίξει αναγκών που δημιουργεί καθημερινά η πανδημία, με σκοπό την ανακούφιση των ιατρικών υποδομών της χώρας μας αλλά και την ένδειξη ευγνωμοσύνης προς όλους τους επαγγελματίες της Υγείας που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή.  

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΑΠΟΨΕΙΣ