Connect with us

3# Καλή Υγεία & Ευημερία

Janssen Ελλάδος: Δημοσίευση Έκθεσης ΕΚΕ 2016-2018

Η Janssen Ελλάδος δημοσίευσε «Έκθεση Εταιρικής Υπευθυνότητας 2016-2018», τη δεύτερη έκδοση, που βασίστηκε στο διεθνώς αναγνωρισμένο και απαιτητικό πρότυπο Standards (In AccordanceCore) του οργανισμού Global Reporting Initiative (GRI) και αποτυπώνει λεπτομερώς τις δεσμεύσεις, τις αρχές και τη στρατηγική αλλά και τις επιδόσεις της Janssen στον τομέα της Εταιρικής Υπευθυνότητας.

Η Janssen Ελλάδος, όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της, ενθαρρύνει και εφαρμόζει βιώσιμες επιχειρηματικές πρακτικές, με γνώμονα τον άνθρωπο και με σκοπό να προάγει έννοιες και αξίες θεμελιώδεις για την εταιρική της υπόσταση όπως το προσωπικό της, το περιβάλλον, την κοινωνία, τη φαρμακευτική αγορά και φυσικά τους ασθενείς και τις οικογένειές τους. Ταυτόχρονα όντας ένα θετικό παράδειγμα για τον κλάδο, αναπτύσσει πρωτοβουλίες που συνδέουν ιδανικά όλους τους παράγοντες του περιβάλλοντος μέσα στο οποίο δραστηριοποιείται με την ιατρική και επιστημονική καινοτομία.

Μερικά από τα επιτεύγματα της Janssen Eλλάδος την τελευταία τριετία στον τομέα της εταιρικής υπευθυνότητας είναι τα εξής:

  • Επενδύοντας στους ανθρώπους μας, αυξήσαμε κατά 14% το ανθρώπινο δυναμικό μας από το 2016 έως το 2018 με τις διευθυντικές θέσεις στο σύνολό τους να καλύπτονται κατά το ήμισυ από γυναίκες. Επιπλέον, στηρίζοντας με έργα τον θεσμό της οικογένειας παρέχεται άδεια πατρότητας έως 8 εβδομάδες στους εργαζομένους μας.
  • Στον τομέα της εθελοντικής συμμετοχής συνεχίζεται αμείωτη η προσφορά στις τοπικές κοινωνίες με τις δράσεις εθελοντισμού του προγράμματος Janssen4Good, ενώ πραγματοποιείται πρόγραμμα εκπαίδευσης φροντιστών των Παιδικών Χωριών SOS Ελλάδος.
  • Στον τόσο ευαίσθητο τομέα του περιβάλλοντος, ο θεσμός των «Πράσινων Γραφείων» (Green Offices), ενισχύεται με μεγαλύτερες πρωτοβουλίες για περιβαλλοντικά φιλικές πρακτικές στο χώρο εργασίας, ενώ ο στόλος των αυτοκινήτων της εταιρείας ανανεώθηκε με νέα οχήματα και εφαρμόστηκαν πολιτικές στη συνεχή προσπάθεια για μείωση του ανθρακικού αποτυπώματος ανά εργαζόμενο της εταιρείας μας.
  • Στον κλάδο της υγείας και της ποιότητας ζωής εφαρμόστηκαν νέα συστήματα διασφάλισης κατά της διαφθοράς και της προστασίας δεδομένων, βρίσκεται σε λειτουργία υπεύθυνη πολιτική εξυπηρέτησης πελατών και διαχείρισης παραπόνων. Παράλληλα, δημιούργησε το Janssen Medical Cloud. Πρόκειται για τη νέα ηλεκτρονική πλατφόρμα της εταιρείας, η οποία προσφέρει στον ιατρό άμεση πρόσβαση σε χρήσιμο εκπαιδευτικό και ενημερωτικό υλικό καινοτομώντας προς όφελος των ασθενών και συμβάλλοντας στην παροχή ιατρικών υπηρεσιών υψηλής ποιότητας.

Στην Έκθεση Εταιρικής Υπευθυνότητας περιλαμβάνονται και οι μελλοντικοί στόχοι της εταιρείας για την επόμενη τριετία καθώς και η δέσμευσή μας στους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης για το 2030 (Sustainable Development Goals).

Με αφορμή την έκδοση της «Έκθεσης Εταιρικής Υπευθυνότητας 2016-2018», ο Διευθύνων Σύμβουλος της Janssen Ελλάδος, Pharmaceutical Companies of Johnson & Johnson, Μ. Παπαταξιάρχης, δήλωσε: «Συνεργασία, σύνθεση, ομαδικότητα, ίσες ευκαιρίες, αλληλεγγύη, σεβασμός στη διαφορετικότητα, καθαρό περιβάλλον, διαφάνεια και ο ασθενής στο επίκεντρο είναι μερικές μόνο από τις βασικές μας αξίες που προσπαθούμε καθημερινά να υπηρετούμε. Βασικές προτεραιότητες της Janssen είναι οι άνθρωποι, η συνέχεια, η διάρκεια και ο εμπλουτισμός της κοινωνικής της υπευθυνότητας. Στη Janssen Ελλάδος προσπαθούμε μέρα με τη μέρα και χρόνο με το χρόνο, να διευρύνουμε μια ξεχωριστή, μία μοναδική εταιρική κουλτούρα που διαπνέει όλο τον οργανισμό και κάνει την εταιρεία μας τον υπεύθυνο εταιρικό πολίτη που, τόσο εμείς όσο και όσοι επηρεάζονται από τις δραστηριότητες μας, θα θέλαμε να είναι. Αυτός ο δρόμος απαιτεί κόπο και δέσμευση. Αλλά στη Janssen είμαστε αποφασισμένοι να πετύχουμε και αυτό αποτυπώνεται ξεκάθαρα στη νέα Έκθεση Εταιρικής Υπευθυνότητας για την τριετία 2016-2018».

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

10# Λιγότερες Ανισότητες

ΙΑΣΩ Παίδων: Εμβόλιο γρίπης σε περισσότερα από 350 παιδιά και ενήλικες από ΜΚΟ

Με αφορμή  την Παγκόσμια Ημέρα Παιδιού και στο πλαίσιο του ολοκληρωμένου προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης «δίπλα σας», διοικητικό και νοσηλευτικό προσωπικό επισκέφτηκε τους οργανισμούς «Το Χαμόγελο του Παιδιού», «Κιβωτός του Κόσμου», «Παιδικό Χωριό SOS Βάρης», «Γιατροί του Κόσμου» και «Η Καρδιά του Παιδιού» και εμβολίασαν μικρούς και μεγάλους, εξασφαλίζοντας έναν υγιή χειμώνα. Για ακόμη μία φορά, θαυμάσαμε τη γενναιότητα και τον αυθορμητισμό των παιδιών, τα ζεστά τους χαμόγελα καθώς και τα πολλά φιλιά που μας μοίρασαν. Η αποστολή του ΙΑΣΩ Παίδων συνεχίζεται για ακόμα περισσότερα υγιή παιδιά και άπειρα χαμόγελα.
Από αριστερά: οι κ.κ. Ιωάννα Ρέντη, Assistant Product Manager ΙΑΣΩ, Γιάννης, Αγγουριδάκης, Παιδίατρος του οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού», Κώστας Γιαννόπουλος, Πρόεδρος του οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού», Νάνσυ Χριστοπούλου, Head of Marketing IASO Children’s Hospital and Communication of IASO Group
Στο ΙΑΣΩ Παίδων, τη μεγαλύτερη και πιο σύγχρονη παιδιατρική κλινική στην Ελλάδα, είμαστε δίπλα σε κάθε παιδί, με ολοκληρωμένη ιατρική περίθαλψη και θεραπεία. Το έμπειρο ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό και οι υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις είναι, 24 ώρες το 24ωρο, εδώ, για να προσφέρουν στο παιδί σας την τρυφερή φροντίδα που έχει ανάγκη.

Από αριστερά: οι κ.κ. Σοφία Πανούση, Συντονίστρια Επικοινωνίας & Εύρεσης Πόρων για το Παιδικό Χωριό SOS Βάρης, Νάνσυ Χριστοπούλου, Head of Marketing IASO Children’s Hospital and Communication of IASO Group, Ιωάννα Ρέντη, Assistant Product Manager ΙΑΣΩ, Έλσα Σταθοπούλου, Διευθύντρια Επικοινωνίας & Εύρεσης Πόρων για τα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος

Περισσότερα

10# Λιγότερες Ανισότητες

Συνεργασία της Β’ Μαιευτικής και Γυναικολογικής Κλινικής του Αρεταίειου Νοσοκομείου με την ΗOPEgenesis

Η ΗOPEgenesis συνεργάζεται με την Β’ Μαιευτική και Γυναικολογική Κλινική του Αρεταίειου Νοσοκομείου. Στη συνέντευξη τύπου που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 6 Δεκεμβρίου στο Μικρό Αμφιθέατρο του Αρεταίειου Νοσοκομείου, ο Καθηγητής Νικόλαος Βλάχος, Διευθυντής της Β’ Μαιευτικής και Γυναικολογικής Κλινικής του Αρεταίειου Νοσοκομείου και ο Πρόεδρος της HOPEgenesis Δρ. Στέφανος Χανδακάς επισφράγισαν την επιστημονική αυτή συνεργασία, η οποία αποτελεί ένα σύγχρονο μοντέλο σύμπραξης δημοσίου, ιδιωτικού και μη κερδοσκοπικού τομέα για την έμπρακτη αντιμετώπιση της υπογεννητικότητας στην Ελλάδα.

Στέφανος Χανδακάς, Γεώργιος Κρεατσάς, Νικόλαος Βλάχος

Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης ο Δρ. Νικόλαος Βλάχος ανέφερε: «Με πολλή χαρά εγκαινιάζουμε τη συνεργασία της Β’ Μαιευτικής και Γυναικολογικής  Κλινικής του Αρεταίειου Nοσοκομείου με την HOPEgenesis. Πιστεύουμε ότι η κλινική μας με τις δυνατότητες που διαθέτει τόσο σε έμψυχο υλικό, όσο και σε υποδομές μπορεί να βοηθήσει στην αντιμετώπιση ενός προβλήματος που, κατά τη γνώμη μας, αποτελεί μια βραδυφλεγή βόμβα στα θεμέλια της ελληνικής κοινωνίας».  Ο Δρ. Στέφανος Χανδακάς τόνισε: «Η επιστημονική αυτή συνεργασία θα αποφέρει μετρήσιμα αποτελέσματα, αναστρέφοντας σταδιακά το πρόβλημα της υπογεννητικότητας και αυξάνοντας τις γεννήσεις στην Ελλάδα. Μαζί με την Πανεπιστημιακή Γυναικολογική Κλινική του Αρεταίειου Νοσοκομείου προσδοκούμε να μεγαλώσουμε την Ελλάδα».
 

Περισσότερα

10# Λιγότερες Ανισότητες

Το ArGOODaki στηρίζει τα Γενναία Παιδιά της ΕΛΕΠΑΠ

To ArGOODaki επιστρέφει για 18η συνεχόμενη χρονιά & φέτος τα Χριστούγεννα, στηρίζει το σημαντικό έργο της ΕΛΕΠΑΠ προσφέροντας τον απαραίτητο εξοπλισμό για την κάλυψη των αναγκών σίτισης και εκπαίδευσης παιδιών με κινητικές αναπηρίες και αναπτυξιακές δυσκολίες, σε έξι παραρτήματά της σε όλη την Ελλάδα.

Ειδικότερα, το ArGOODaki θα παρέχει υλικοτεχνικό εξοπλισμό για την υποστήριξη των θεραπευτικών Προγραμμάτων της ΕΛΕΠΑΠ στις εγκαταστάσεις της πανελλαδικά σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Ιωάννινα, Χανιά, Βόλο και Αγρίνιο αλλά και εξοπλισμού που θα συμβάλει στην κάλυψη των αναγκών σίτισης των 200 παιδιών στο Κέντρο της ΕΛΕΠΑΠ Αθήνας.

Εδώ και 18 χρόνια, το ArGOODaki των Goody’s Burger House, είναι ο πιο καταξιωμένος θεσμός κοινωνικής προσφοράς στην Ελλάδα, έχοντας βοηθήσει περισσότερα από 20.000 παιδιά, ενώ η συνολική προσφορά του ξεπερνά τα 4.000.000€ σε 15 ολοκληρωμένα έργα.

Η κα Μαριάννα Μόσχου, Πρόεδρος της ΕΛΕΠΑΠ επεσήμανε: «Με μεγάλη χαρά υποδεχόμαστε ξανά στην οικογένεια της ΕΛΕΠΑΠ το ArGOODAki των Goody’s Burger House. Στην ΕΛΕΠΑΠ, 82 χρόνια τώρα προσφέρουμε υπηρεσίες ολοκληρωμένης αποκατάστασης , καθημερινά σε περισσότερα από 1.000, βρέφη, παιδιά και ενήλικες με αναπηρία σε όλη την Ελλάδα. Με την πολύτιμη συνδρομή του ArGOODaki, θα καλυφθούν βασικές ανάγκες των Κέντρων της ΕΛΕΠΑΠ πανελλαδικά, ενισχύοντας τη λειτουργία των εκπαιδευτικών , αποκαταστασιακών προγραμμάτων της και εξασφαλίζοντας απαραίτητο εξοπλισμό σίτισης».

Ο κος Γιώργος Λαγός, Group Brand Manager των Goodys Burger House ανέφερε σχετικά: «Στα Goodys Burger House, εδώ και 18 χρόνια κάνουμε πράξη με συνέπεια τη δέσμευσή μας να προσφέρουμε σε παιδιά που το έχουν ανάγκη. Οι καμπάνιες ευαισθητοποίησης του θεσμού ArGOODaki αποδεικνύουν διαχρονικά ότι η κοινωνική προσφορά ενώνει χιλιάδες καταναλωτές σε έναν κοινό σκοπό. Είμαστε πολύ χαρούμενοι που φέτος, το ArGOODaki γίνεται ένα με τα Γενναία Παιδιά της ΕΛΕΠΑΠ και τις οικογένειές τους σε όλη την Ελλάδα, μεριμνώντας για τις θεραπείες ,την εκπαίδευση και τη σίτισή τους. Σας καλούμε να στηρίξετε και εσείς τη φετινή εκστρατεία αγάπης και να ενισχύσετε το ArGOODaki για μία ακόμη χρονιά.»

Σχετική ανακοίνωση της εταιρείας καταλήγει στη σημείωση ότι μπορούμε όλοι να συνεισφέρουμε έμπρακτα στη φετινή εκστρατεία επιλέγοντας τα γεύματα ArGOODaki στα Goodys Burger House.

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΔΗΜΟΦΙΛΗ