Connect with us

Βιομηχανία

Johnson & Johnson: «ΠροΣfΕΕρει» στους πληγέντες της Μάνδρας Αττικής

Μέσω της κοινωνικής πρωτοβουλίας «προΣfΕΕρουμε» του Συνδέσμου Φαρμακευτικών Επιχειρήσεων Ελλάδος (ΣΦΕΕ) και του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού (Ε.Ε.Σ.), ο όμιλος εταιριών Johnson & Johnson και οι εργαζόμενοί του ανταποκρίθηκαν άμεσα στην ανάγκη για έμπρακτη συμπαράσταση προς τους συνανθρώπους μας στην τοπική κοινότητα της Μάνδρας Αττικής.

Συγκέντρωσαν για τις οικογένειες που επλήγησαν στη Μάνδρα, σημαντικές ποσότητες τροφίμων, ειδών καθαρισμού και οικιακής χρήσης, καθώς και άλλων προϊόντων. Επιπρόσθετα της εθελοντικής δράσης, προσφέρθηκαν καταναλωτικά προϊόντα προσωπικής φροντίδας και υγιεινής του ομίλου Johnson & Johnson, στο Κοινωνικό Παντοπωλείο του Δήμου Μάνδρας για την κάλυψη των αναγκών 500 οικογενειών. Να σημειωθεί ότι στην περιοχή εδρεύει από το 1975 το εργοστάσιο του ομίλου Johnson & Johnson, με περισσότερους από 190 εργαζομένους, γεγονός που συνέβαλε ουσιαστικά στις δράσεις κοινωνικής ευαισθησίας του ομίλου.

Τη σημασία της ενέργειας σχολίασε ο πρόεδρος του ΣΦΕΕ, Πασχάλης Αποστολίδης: «Η κοινωνική πρωτοβουλία «προΣfΕΕρουμε» έχει καταφέρει να ενώσει την πατρίδα μας μέσα σε μία αγκαλιά αλληλεγγύης και να συμπεριλάβει τους συμπολίτες μας που έχουν ανάγκη. Οι εταιρίες μέλη μας είναι δύναμη έμπρακτης υποστήριξης του κοινωνικού κράτους, παρέχοντας τη στήριξη που χρειάζονται οι ευάλωτες κοινωνικά ομάδες. Ευχαριστούμε θερμά τον Όμιλο εταιριών Johnson & Johnson και την Janssen Ελλάδος για τη σημαντική δωρεά της».

Από την πλευρά του ο Διευθύνων Σύμβουλος της Janssen Ελλάδος, Μάκης Παπαταξιάρχης, σημείωσε: «Στη Janssen, την εταιρία του μεγαλύτερου παγκόσμιου ομίλου στη Φροντίδα Υγείας, της Johnson & Johnson, ακολουθούμε και εφαρμόζουμε τις θεμελιώδεις αρχές του «Πιστεύω» μας, έχοντας βαθιά επίγνωση της ευθύνης προς τις κοινότητες όπου ζούμε και εργαζόμαστε και γενικά προς όλη την κοινωνία. Αποστολή μας είναι να είμαστε δίπλα σε εκείνους που μας έχουν ανάγκη. Άλλωστε, οι αυξανόμενες κοινωνικές απαιτήσεις και προκλήσεις, υπαγορεύουν την αναπροσαρμογή των προτεραιοτήτων μας και την ανάληψη καινοτόμων, στοχευμένων δράσεων, οι οποίες αποδεικνύουν έμπρακτα το σύγχρονο, αλληλέγγυο, κοινωνικό προφίλ της εταιρίας μας».

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

17# Συνεργασία για τους Στόχους

Η L’Oréal Hellas στηρίζει το Make-A-Wish (Κάνε–Μια–Ευχή–Ελλάδος)

Την υποστήριξή της στο Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος) ανακοίνωσε η L’Oréal Hellas.

Με όχημα τη δύναμη της ομορφιάς – που μπορεί να αποτελέσει ισχυρό σύμβολο ελπίδας στις πιο δύσκολες στιγμές της ζωής – και συμμάχους τους εργαζόμενους και την ευρύτερη «οικογένειά» της, η L’Oréal Hellas φιλοδοξεί να εκπληρώσει ευχές παιδιών, που πάσχουν από πολύ σοβαρές ασθένειες. Ευχές που έχουν τη δύναμη να μεταμορφώσουν ζωές.

Σε συνεργασία με το Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος), η L’Oréal Hellas έχει σχεδιάσει μια σειρά από ενέργειες που θα πραγματοποιηθούν για πρώτη φορά στη χώρα μας, στο πλαίσιο του κοινωνικού της προγράμματος, Sharing Beauty with Αll και στις οποίες θα συμμετάσχουν τόσο εργαζόμενοι της εταιρείας, όσο και η ευρύτερη «οικογένεια» φίλων της Ομορφιάς.

Πρώτος σταθμός στην προσπάθεια αυτή θα αποτελέσει το Walk for Wishes, ένας περίπατος με σκοπό την εκπλήρωση ευχών λιγότερο τυχερών παιδιών. Ο περίπατος θα πραγματοποιηθεί στο πλαίσιο των εκδηλώσεων εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας Ευχής, το Σάββατο 28 Απριλίου και είναι ανοιχτός προς όλους. Η L’Oréal Hellas θα είναι ο Μεγάλος Χορηγός της εκδήλωσης της Αθήνας και θα καλύψει τη συμμετοχή όλων των πολιτών που θα λάβουν μέρος, ενώ παράλληλα για να ενισχύσει ακόμα περισσότερο τον αντίκτυπο της ενέργειας, θα πραγματοποιήσει και μια επιπρόσθετη δωρεά ενός «Αστεριού Ευχής» για κάθε ένα συμμετέχοντα.

«Αποστολή μας στη L’Oréal είναι να κάνουμε τη ζωή πιο Όμορφη για όλους. Και τι μπορεί να είναι πιο όμορφο από ένα χαμόγελο στο πρόσωπο των παιδιών, ένα χαμόγελο που θα τα εμπνεύσει να ονειρευτούν ένα μαγικό αύριο, αλλά και που θα τους δώσει τη δυνατότητα να δουν τις ευχές τους να γίνονται πραγματικότητα; Με μεγάλη μας χαρά ανακοινώνουμε τη στρατηγική μας συνεργασία με το Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος),έναν διεθνώς αναγνωρισμένο Οργανισμό, που μας ενώνει όλους κάτω από έναν απλό και συνάμα ισχυρό σκοπό: να εκπληρώσουμε ευχές που έχουν τη δύναμη να μεταμορφώσουν τις ζωές παιδιών με πολύ σοβαρές ασθένειες. Όλοι μαζί λοιπόν ενώνουμε τις δυνάμεις μας για να φέρουμε Χαρά, Δύναμη και Ελπίδα στις ζωές των παιδιών που μας χρειάζονται. Θέλουμε να ευχαριστήσουμε το Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή-Ελλάδος) για την ευκαιρία που μας έδωσαν να μοιραστούμε τη δύναμη της Ομορφιάς με τα παιδιά που την έχουν ανάγκη», δήλωσε ο Mehdi Khoubbane, Γενικός Διευθυντής LOreal Hellas.

«Στη L’Oréal Hellas πιστεύουμε ότι είμαστε όλοι εταιρικοί πολίτες και ότι ο κάθε ένας από εμάς μπορεί να παίξει ένα σπουδαίο ρόλο. Για αυτό και όλοι εμείς Μαζί, η «οικογένεια» της L’Oréal Hellas, θα ενώσουμε τις δυνάμεις μας με το Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή-Ελλάδος), για φέρουμε την Ομορφιά στη ζωή των παιδιών μάχονται για τη ζωή τους. Μια ευχή που εκπληρώνεται – και μάλιστα με τον πιο μαγικό και απρόσμενο τρόπο – μπορεί να μεταμορφώσει τη ζωή ενός παιδιού που πάσχει από μια πολύ σοβαρή ασθένεια. Όπως ακριβώς η Ομορφιά έχει τη δύναμη να μεταμορφώσει τη ζωή μας. Το «Walk-For-Wishes», που θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 28 Απριλίου, με αφορμή τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Ευχής, αποτελεί τον πρώτο σταθμό στο ταξίδι μας. Όλοι μαζί θα ενώσουμε τις δυνάμεις μας για ένα καλύτερο, πιο όμορφο μέλλον για τα παιδιά που μας χρειάζονται, για τα παιδιά που πρέπει να συνεχίσουν να ονειρεύονται και να πιστεύουν ότι οι ευχές τους θα πραγματοποιηθούν», δήλωσε η Αλεξία Μπρη, Διευθύντρια Εταιρικής Επικοινωνίας LOréal Hellas.

Η Σάντρα Ζαφειρακοπούλου, Γενική Διευθύντρια του Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος) δήλωσε: «Νιώθουμε άπειρη ευγνωμοσύνη προς την L’Oréal Hellas για την αγάπη που μας προσφέρει. Η συνεργασία μας και η υποστήριξη στο έργο μας ξεπερνάει τα συμβατικά όρια υλοποίησης ενός προγράμματος ΕΚΕ και αγγίζει το έργο μας στην ουσία του. Οι άνθρωποι της L’Oréal Hellas θέλουν να συμβάλουν τα μέγιστα διαδίδοντας το όραμά μας και συμπαραστεκόμενοι σε κάθε βήμα μας τη χρονιά που διανύουμε. Έχουν αγκαλιάσει το έργο μας με συγκινητικό τρόπο και έχουν ήδη σχεδιάσει κάποιες ενέργειες που θα λάβουν χώρα για πρώτη φορά τόσο στο πλαίσιο του Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος) όσο και στο γενικότερο πλαίσιο κοινωνικού έργου που επιτελούν οι επιχειρήσεις. Γι΄ αυτό και αναφέρθηκα σε αγάπη και όχι απλά υποστήριξη. Νιώθουμε πολύ τυχεροί και ευχόμαστε ολόψυχα η σύμπραξη αυτή να αποτελέσει παράδειγμα και για άλλες εταιρείες που θέλουν να στηρίξουν φιλανθρωπικούς οργανισμούς».

Περισσότερα

SDG's

H IWC Δημοσιεύει έκθεση βιωσιμότητας με τα πρότυπα GRI

Η ΙWC Schaffhausen είναι ο πρώτος Οίκος Υψηλής Ωρολογοποιίας που δημοσιεύει έκθεση βιωσιμότητας χρησιμοποιώντας το πρότυπο Global Reporting Initiative (GRI).

Για την περαιτέρω ενδυνάμωση της δέσμευσής της προς τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης των Ηνωμένων Εθνών, η IWC θέτει ξεκάθαρους στόχους στον τομέα της βιωσιμότητας για το 2020.

Η οικονομική ανάπτυξη με χρήση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας και η διατήρηση της δέσμευσης στην κοινωνική υπευθυνότητα αποτελούν τη βάση της αποστολής της IWC, ενώ οι βιώσιμες εταιρικές πρακτικές είναι βαθιά ριζωμένες στη φιλοσοφία της εταιρείας. Τα πρότυπα που καθορίζονται από το GRI αποτελούν τα πρώτα και πιο ευρέως υιοθετημένα standards παγκοσμίως για τις εκθέσεις βιωσιμότητας, καθώς παρέχουν μια αξιόπιστη αναφορά για τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής και τις κανονιστικές αρχές σε ολόκληρο τον κόσμο. Παρέχουν λεπτομερείς οδηγίες και μέτρα σε διεθνές επίπεδο, υποστηρίζοντας τους οργανισμούς στη δημοσίευση εκθέσεων βιωσιμότητας και γνωστοποιήσεων που μπορούν να αξιοποιηθούν από τους μετόχους τους.

«Αγωνιζόμαστε για τη δημιουργία μακροχρόνιας αξίας τόσο για την εταιρεία μας, όσο και για την κοινωνία, διατηρώντας παράλληλα τη μακρά μας παράδοση στην ποιότητα, τη δεξιοτεχνία και την καινοτομία. Με την έκδοση της πρώτης μας έκθεσης βιωσιμότητας, βασισμένης στα πρότυπα του GRI, κάνουμε ένα βήμα πρωτοπορίας στην ελβετική βιομηχανία ρολογιών πολυτελείας παρακολουθώντας προσεκτικά και συντονίζοντας ενεργά την πρόοδό μας. Δεσμευόμαστε στη διαφάνεια και την υπευθυνότητα σχετικά με την επίδραση των δραστηριοτήτων μας στην οικονομία, το περιβάλλον και την κοινωνία. Σε συνεργασία με τους μετόχους μας, εργαζόμαστε σταθερά για την επίτευξη των στόχων μας και για την υποστήριξη των Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης των Ηνωμένων Εθνών», ανέφερε ο Christoph Grainger-Herr, CEO της IWC Schaffhausen.

Περισσότερα

Βιομηχανία

Οι δεσμεύσεις της FCA για τη βιωσιμότητα με αποτελέσματα

Το 2017, η FCA συνέχισε να κάνει τις δεσμεύσεις μας για τη βιωσιμότητα πράξεις με συγκεκριμένες δράσεις που αποσκοπούν στη δημιουργία μιας μακροπρόθεσμης αξίας.

Όπως αναφέρει η εταιρεία σε ανακοίνωσή της, αναγνωρίζει ότι οι περιβαλλοντικές και κοινωνικές της δραστηριότητες σχετίζονται όχι μόνο με την ανάπτυξη της επιχείρησης αλλά και με την αποφασιστικότητά της να επηρεάσει θετικά τον κόσμο.

Η  Έκθεση Βιωσιμότητας της FCA του 2017, η οποία παρουσιάστηκε πρόσφατα στην Ετήσια Γενική Συνέλευση των Μετόχων, γνωστοποιεί στους ενδιαφερόμενους τα πιο σημαντικά κοινωνικά, οικονομικά και περιβαλλοντικά επιτεύγματα σε σχέση με τους μακροπρόθεσμους στόχους του Ομίλου.

Το 2017, διέθεσε 4,7 εκατομμύρια οχήματα σε πελάτες σε όλο τον κόσμο, ενώ παράλληλα συνεχίζει να μειώνει το περιβαλλοντικό αποτύπωμα των δραστηριοτήτων της. Τα τελευταία επτά χρόνια μείωσε τις εκπομπές CO2 κατά 33%, τη χρήση νερού κατά 37% και τα απόβλητα που παράγονται κατά 58% ανά όχημα που κατασκευάζεται στις μονάδες συναρμολόγησης μαζικής παραγωγής και σφράγισης.  Το εργατικό δυναμικό συμμετείχε ενεργά στις δραστηριότητές της εταιρείας και το 2017 συγκέντρωσε πάνω από 2,8 εκατομμύρια προτάσεις από τους υπαλλήλους  της για πιθανές βελτιώσεις σε προϊόντα και  διαδικασίες. Επίσης, οι τραυματισμοί εν ώρα εργασίας στα εργοστάσια ανά τον κόσμο μειώθηκαν για 11η συνεχή χρονιά.

Η εταιρεία αναφέρει επίσης «Συνεχίσαμε τις προσπάθειές μας με υπευθυνότητα για την δημιουργία οχημάτων με έμφαση στους αποδοτικούς κινητήρες, τη βελτιωμένη αεροδυναμική, τη μείωση βάρους καθώς και την ασφάλεια και την ποιότητα. Οι προσπάθειές  μας για τη βελτίωση της αποδοτικότητας των καυσίμων  και τη μείωση των εκπομπών CO2 των οχημάτων πραγματοποιήθηκαν με το λανσάρισμα της υβριδικής τεχνολογίας eTorque Assist στο ολοκαίνουργιο Jeep Wrangler».

Η FCA ενίσχυσε τη συνεργασία της με την Waymo, την αυτοκινητοβιομηχανία Self-Driving της Google, ενσωματώνοντας την  τεχνολογία των αυτοκινούμενων οχημάτων στα υβριδικά minivans της Chrysler Pacifica και υποστηρίζοντας την προώθηση της πρώτης εταιρείας παροχής μεταφορικών υπηρεσιών στον κόσμο  χωρίς οδηγό. Διερευνά επίσης άλλους τρόπους με τους οποίους μπορεί να παρέχει στους πελάτες της αυτόνομες υπηρεσίες οχημάτων.

Η FCA υποστήριξε τις κοινότητες όπου δραστηριοποιείται διαθέτοντας περισσότερα από 25 εκατομμύρια ευρώ σε όλο τον κόσμο το 2017. Οι εργαζόμενοι προσέφεραν εθελοντικά περισσότερες από 240.000 ώρες σε μη κερδοσκοπικές δραστηριότητες κατά τη διάρκεια του χρόνου εργασίας. Η FCA έχει επίγνωση της επίδρασης των δραστηριοτήτων και των προϊόντων της στην κοινωνία και το περιβάλλον και του ρόλου της στην εξεύρεση λύσεων για τη μείωση του περιβαλλοντικού μας αποτυπώματος. Οι παγκόσμιες δραστηριότητές της υποστηρίζουν τη μετάβαση προς μια κυκλική οικονομία και συμβάλλουν στην επίτευξη των στόχων της Αειφόρου Ανάπτυξης των Ηνωμένων Εθνών (SDGs).

Ανακαλύψτε περισσότερα για την πορεία της FCA στον τομέα της βιωσιμότητας παρακολουθώντας το Sustainability Highlights Video 2017 ή διαβάζοντας το Sustainability Report στην ενότητα της fcagroup.com αφιερωμένη σε αυτόν τον τομέα. https://www.fcagroup.com/en-US/sustainability/Pages/reporting.aspx

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΔΗΜΟΦΙΛΗ