Connect with us

13# Δράση για το κλίμα

Κ. Χατζηδάκης: «Συμφιλίωση» των επενδύσεων με την προστασία του περιβάλλοντος

https://www.facebook.com/TheEconomistSEEuropeEvents

Είμαι υπουργός Περιβάλλοντος, και Ενέργειας. Και σίγουρα δεν είμαι υπουργός ΔΕΗ…», ανέφερε χαρακτηριστικά από το βήμα του 3ου Συνεδρίου Βιωσιμότητας του Economist στην Αθήνα ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Κώστας Χατζηδάκης, τονίζοντας ότι η κυβέρνηση Μητσοτάκη επιθυμεί να συμφιλιώσει τις επενδύσεις με την προστασία του περιβάλλοντος.

Περιγράφοντας κεντρικούς άξονες της κυβερνητικής πολιτικής στον τομέα της βιώσιμης ανάπτυξης, στάθηκε ιδιαίτερα στο σχέδιο για την απολιγνιτοποίηση, το οποίο χαρακτήρισε πιο φιλόδοξο ακόμη και από της Γερμανίας – το 2028 έχει θέσει ως χρονικό ορίζοντα η Ελλάδα, το 2038 η Γερμανία.

Στο πλαίσιο αυτό, καθησύχασε αναφορικά με τις οικονομικές επιπτώσεις στη ΔΕΗ, τονίζοντας ότι για την επιχείρηση ο λιγνίτης έχει ούτως ή άλλως καταστεί βαρίδι. Ο κ. Χατζηδάκης αναφέρθηκε στον στόχο για την «πράσινη» ενέργεια, ώστε αυτή να αντιπροσωπεύει το 35% του μείγματος έως το 2030. Επίσης, για την εξοικονόμηση ενέργειας, ώστε αυτή να ανέλθει στο 33% μέχρι το 2030, μέσω προγραμμάτων τα οποία συνολικά προσελκύουν το 5% του ΕΣΠΑ. Ο ίδιος ανέδειξε τη σημασία της επικείμενης ηλεκτρικής διασύνδεσης των νησιών, καθώς και της προωθούμενης μείωσης στη χρήση του πλαστικού, τονίζοντας ότι 39 τόνοι πλαστικού εναποτίθενται στις ελληνικές θάλασσες κάθε μέρα.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

13# Δράση για το κλίμα

H βιώσιμη μετακίνηση έρχεται με “καθαρά” αυτοκίνητα

Μείωση τελών κυκλοφορίας, φόρου χρήσης και τελών ταξινόμησης, ενίσχυση των υποδομών φόρτισης και εκπαίδευση του καταναλωτικού κοινού σε ένα νέο μοντέλο μετακίνησης, ασφαλές και φιλικό στο περιβάλλον, καλλιεργούν προσδοκίες για σταδιακή απόσυρη των παλαιάς τεχνολογίας αυτοκινήτων και αντικατάστασής τους με αυτοκίνητα που θα εκπέμπουν μηδενικούς ρύπους.

Της Σοφίας Εμμανουήλ (semmanouil@gmail.com)

Οι μεταφορές ευθύνονται σχεδόν για το 30% των συνολικών εκπομπών CO2 στην ΕΕ, από τις οποίες το 72% προέρχεται από τις οδικές μεταφορές. Στο πλαίσιο των προσπαθειών για την μείωση των εκπομπών CO2 η ΕΕ έχει θέσει ως στόχο να μειώσει τις εκπομπές της από τις μεταφορές κατά 60% έως το 2050 ως προς τα επίπεδα του 1990.

Κάτι τέτοιο, ωστόσο, δεν θα είναι εύκολο να επιτευχθεί, καθώς ο ρυθμός μείωσης των εκπομπών έχει μειωθεί. Άλλοι τομείς έχουν μειώσει τις εκπομπές τους από το 1990, όσο όμως αυξάνεται η κινητικότητα, τόσο αυξάνονται και οι εκπομπές από τις μεταφορές.

Οι προσπάθειες βελτίωσης της ενεργειακής απόδοσης των νέων επιβατικών αυτοκινήτων έχουν επίσης επιβραδυνθεί.

Για όλους αυτούς τους λόγους οι στόχοι αναθεωρούνται.

Όπως αναφέρουν πηγές της ΕΕ, ειδικά τα επιβατικά αυτοκίνητα ευθύνονται για το 60,7% των συνολικών εκπομπών CO2 από τις οδικές μεταφορές στην Ευρώπη, με τα αυτοκίνητα που μεταφέρουν τέσσερις τουλάχιστον επιβάτες να συνιστούν μία από τις πιο καθαρές μεθόδους μεταφορών, αμέσως μετά τα τρένα. Με μέσο όρο 1,5 επιβάτες ανά αυτοκίνητο στην Ευρώπη, άλλα μέσα μεταφορών, όπως τα λεωφορείο, συνιστούν πιο βιώσιμες εναλλακτικές λύσεις.

Υπάρχουν δύο τρόποι μείωσης των εκπομπών CO2 από τα αυτοκίνητα: αυξάνοντας την αποδοτικότητά τους ή αλλάζοντας το καύσιμο. Σήμερα, η πλειοψηφία των αυτοκινήτων στην Ευρώπη χρησιμοποιούν πετρέλαιο (52%). Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ωστόσο, κερδίζουν όλο και περισσότερο έδαφος. Παρά τη μικρή παρουσία τους στην αγορά (περίπου το 1,5% των πρωτοταξινοµούµενων επιβατικών αυτοκινήτων είναι ηλεκτρικά), o αριθμός των ταξινομήσεων νέων ηλεκτρικών αυτοκινήτων αυξάνεται σταθερά εδώ και δύο χρόνια. Επίσης για να απαντήσει κανείς στο ερώτημα “πόσο CO2 παράγει ένα αυτοκίνητο” πρέπει να λάβει υπόψη του όχι μόνο το CO2 που εκπέμπει ένα αυτοκίνητο κατά τη χρήση του, αλλά κι εκείνο που παράγεται κατά τη διαδικασία παραγωγής και διάθεσής του.

Η διαδικασία παραγωγής και διάθεσης είναι λιγότερο φιλική προς το περιβάλλον για ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητό απ’ ότι για ένα αυτοκίνητο που διαθέτει κινητήρα εσωτερικής καύσεως, ενώ τα επίπεδα των εκπομπών ποικίλουν ανάλογα με τον τρόπο παραγωγής της ηλεκτρικής ενέργειας.

Λαμβάνοντας, όμως, υπόψη το μέσο ενεργειακό μείγμα που χρησιμοποιείται στην Ευρώπη, έχει ήδη αποδειχθεί ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι λιγότερο ρυπογόνα από τα πετρελαιοκίνητα. Με την προσδοκώμενη αύξηση του μεριδίου της ηλεκτρικής ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, αναμένεται δε τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα να γίνουν λιγότερο επιβλαβή για το περιβάλλον.

Το ελληνικό περιβάλλον

Σε ότι αφορά τη χώρα μας, επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται στη αγορά αυτοκινήτου αναφερόμενοι στη νέα τάση των “καθαρών αυτοκινήτων” δηλώνουν στο csrindex.gr ότι τα οικονομικά κίνητρα είναι καθοριστικής σημασίας και η αντικατάσταση του παλαιού στόλου με τη σταδιακή είσοδο στην αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων δεν απαιτεί μόνο περιβαλλοντική κουλτούρα και εκπαίδευση των καταναλωτών.

Η συγκυρία πάντως ευνοεί την μετατόπιση της αγοράς σε ένα βιώσιμο μοντέλο μετακίνησης, ενόψει της θέσπισης κινήτρων από το 2020 και με ενδεικτική την αύξηση της θετικής στάσης των Ελλήνων απέναντι στην ηλεκτροκίνηση. Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της LeasePlan, σε συνεργασία με εταιρεία ερευνών Ipsos, το 83% των ερωτηθέντων στην Ελλάδα (61% συνολικά) δηλώνουν υπέρ της ηλεκτροκίνησης με μηδενικές εκπομπές. Παράλληλα, το 60% των Ελλήνων ερωτηθέντων (σχεδόν οι μισοί, 47% συνολικά) δήλωσαν ότι η γνώμη τους για την ηλεκτροκίνηση βελτιώθηκε θετικά τα τελευταία τρία χρόνια.

Ένας αυξανόμενος αριθμός ερωτηθέντων δήλωσαν την πρόθεσή τους να μισθώσουν ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Μεταξύ εκείνων που σχεδιάζουν να μισθώσουν ένα αυτοκίνητο στα επόμενα 5 χρόνια, 66% των Ελλήνων (δύο στους πέντε (40%) συνολικά) δηλώνουν ότι θα επιλέξουν ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο.

Τα οφέλη της ηλεκτροκίνησης καθίστανται όλο και πιο ξεκάθαρα: Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα συμβάλλουν στην καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής μέσω χαμηλότερων εκπομπών CO2 (σύμφωνα με το 66% των ερωτηθέντων στην Ελλάδα και 60% στο σύνολο εκείνων που σχεδιάζουν να στραφούν στην ηλεκτροκίνηση τα επόμενα πέντε χρόνια), συμβάλλουν στη βελτίωση της ποιότητας του αέρα στις πόλεις μέσω των χαμηλότερων εκπομπών NOX (55% στην Ελλάδα, 43% συνολικά) και έχουν συνολικό χαμηλότερο λειτουργικό κόστος (73% στην Ελλάδα και 60% συνολικά).

Οι υποδομές

Η δημιουργία υποδομών για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αποτελεί επιτακτική ανάγκη για το μέλλον κι ενώ η πλειοψηφία των ερωτηθέντων βλέπουν θετικά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, οι πρακτικές ανησυχίες γύρω από τις υποδομές αποτελούν εμπόδιο.

Το 40% των Ελλήνων που συμμετείχαν στην έρευνα (51% συνολικά) και σκοπεύουν να αγοράσουν ένα αυτοκίνητο μέσα στα επόμενα 5 χρόνια ανέφεραν ότι οι ανεπαρκείς υποδομές φόρτισης τους αποτρέπουν να επιλέξουν ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, ενώ η περιορισμένη απόσταση οδήγησης ή το λεγόμενο “άγχος αυτονομίας” ήταν ο λόγος για τον οποίο το 35% στην Ελλάδα (45% συνολικά) δήλωσε ότι δεν θα στρεφόταν στην ηλεκτροκίνηση.

Στην Ιταλία, την Ισπανία και το Ηνωμένο Βασίλειο, περισσότεροι από 6 στους 10 ερωτηθέντες που σκοπεύουν να αγοράσουν/μισθώσουν ένα αυτοκίνητο μέσα στα επόμενα 5 χρόνια δήλωσαν ότι η έλλειψη σταθμών ηλεκτρικής φόρτισης θα τους εμπόδιζε να στραφούν στην ηλεκτροκίνηση.

Στην έρευνα Mobility Monitor, που διεξάγεται σε πάνω από 4.000 άτομα σε 16 διαφορετικές χώρες μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα, διαπιστώνεται επίσης ότι το 80% των ατόμων που δήλωσαν ότι δεν θα στραφούν στην ηλεκτροκίνηση δήλωσαν ότι οι ανεπαρκείς δυνατότητες φόρτισης στους δημόσιους χώρους αποτελούν ένα ζήτημα, ωστόσο λιγότεροι από τους μισούς προβληματίζονται σχετικά με τη φόρτιση στον χώρο εργασίας.

Ο Tex Gunning, Διευθύνων Σύμβουλος της LeasePlan, τονίζει ότι η δημόσια ζήτηση για μετακίνηση με μηδενικές εκπομπές υπερβαίνει κατά πολύ τις τρέχουσες διαθέσιμες υποδομές των ηλεκτρικών αυτοκινήτων και πρέπει να υπάρξουν πρωτοβουλίες για την επίλυση αυτού του προβλήματος ενώ από την πλευρά του ο Κωνσταντίνος Πετρούτσος, Διευθύνων Σύμβουλος της LeasePlan Hellas, επιβεβαιώνει πως το ενδιαφέρον του κοινού για την ηλεκτροκίνηση είναι έντονο και στην Ελλάδα. Προσθέτει ότι ο αριθμός των ανθρώπων που ενδιαφέρονται για την οδήγηση και τη μίσθωση ηλεκτρικού αυτοκινήτου αυξάνεται και η ανάγκη για ανάπτυξη των υποδομών φόρτισης είναι δεδομένη.

Στο πλαίσιο αυτό η εταιρεία προωθεί ενέργειες για να φέρει σε επαφή τους καταναλωτές και ειδικότερα τους επαγγελματίες και τις επιχειρήσεις με τις νέες τεχνολογίες και τα οχήματα χαμηλών εκπομπών CO2 και όπως αναφέρει στο csrindex.gr ο Εμπορικός Διευθυντής της LeasePlan Hellas, Χρήστος Παπαγιαννόπουλος, πραγματοποιεί εκδηλώσεις test – drive με ηλεκτρικά και υβριδικά αυτοκίνητα. Η διαπίστωση ότι η μετάβαση στην καθαρή ενέργεια οδηγεί σε εξοικονόμιση λειτουργικού κόστους είναι ικανή να πείσει τους επαγγελματίες, όπως μας εξηγεί.

Η αγορά

Σχετικά με τις εξελίξεις στην αγορά αυτοκινήτου στο σύνολό της, θα πρέπει να σημειωθεί ότι με βάση τα στοιχεία για το εννιάμηνο του έτους ενώ η ευρωπαϊκή αγορά επιβραδύνεται, με τις πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων να εμφανίζονται μειωμένες κατά 1,6% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, στην Ελλάδα παρατηρείται αύξηση κατά 10,3% με συνολικές πωλήσεις που άγγιξαν τις 92.772 οχήματα. Μάλιστα παράγοντες της αγοράς εκτιμούν ότι φέτος η αγορά θα βρεθεί κοντά στις 110.000 πωλήσεις, με τάση να ανέβει ακόμη περισσότερο τα επόμενα χρόνια.

Η ζήτηση λαμβάνει ώθηση από τα νέα μοντέλα που προωθούν οι αυτοκινητοβιομηχανίες, αλλά και από την τάση των οδηγών να επιλέγουν οχήματα ελεύθερου χρόνου, με ενδεικτικό το γεγονός ότι πάνω από 40% των συνολικών πωλήσεων αφορά τα SUV με τις κατηγορίες των μικρομεσαίων κατηγοριών να συγκεντρώνουν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον.

Τα κίνητρα

Για τα επαναφορτιζόμενα μοντέλα το ενδιαφέρον είναι συνεχές, αν και σήμερα αποτελούν μόλις το 0,7% της αξίας της τοπικής αγοράς και κάτω από 7% της ευρωπαϊκής αγοράς. Αξίζει να σημειωθεί ότι το 2018 πωλήθηκαν στην Ελλάδα μόλις 87 ηλεκτρικά αυτοκίνητα και 228 επαναφορτιζόμενα σε σύνολο 103.185 νέων οχημάτων. Ο τομέας αυτός εμφανίζει ανοδική τάση, με τις συντονισμένες δράσεις σε επίπεδο κινήτρων, ανάπτυξης υποδομών και εκπαίδευσης του κοινού να προωνίζονται περαιτέρω ανάπτυξη.

Στα κίνητρα που προωθούνται περιλαμβάνεται σύμφωνα με τις πληροφορίες μείωση του εταιρικού φόρου για τους επαγγελματίες και αυτοκίνητα με εκπομπές ρύπων έως 50 γρ. CO2/χλμ. και επιδότηση αγοράς, από 2 έως 4 χιλ. ευρώ για αυτοκίνητα αξίας έως 40.000 ευρώ.

Περισσότερα

13# Δράση για το κλίμα

“Act to Protect” από την ΕΟΔ

Το“Act to Protect” είναι ένα πρόγραμμα που υλοποιείται από την Ελληνική Ομάδα Διάσωσης με την ευγενική υποστήριξη της Παπαστράτος. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει την υλοποίηση εκ μέρους της Ελληνικής Ομάδας Διάσωσης δωρεάς 20 οχημάτων στο Πυροσβεστικό Σώμα με την ευγενική υποστήριξη και συνολική χρηματοδότηση της εταιρείας Παπαστράτος και τη διεξαγωγή 25 ενημερωτικών ανοιχτών ημερίδων, η διεξαγωγή των οποίων ξεκίνησε τον Μάιο και θα ολοκληρωθεί τον Νοέμβριο.

Από τον Μάιο του 2019 η Ελληνική Ομάδα Διάσωσης και η Παπαστράτος «ταξιδεύουν» σε όλη σχεδόν την Ελλάδα, με πρώτο σταθμό τα Νέα Μουδανιά της Χαλκιδικής και τελευταίο σταθμό, κατά την ολοκλήρωση του προγράμματος, τον Πολύγυρο Χαλκιδικής. Άλλες περιοχές στις οποίες θα υλοποιηθεί η εκπαιδευτική ημερίδα είναι η Θεσσαλονίκη (2 ημερίδες), η Αττική (5 ημερίδες), η Σάμος, η Χίος, η Ρόδος, η Κέρκυρα, η Ζάκυνθος, η Κεφαλλονιά, η Χαλκίδα, το Ηράκλειο, τα Χανιά, η Σπάρτη, η Καλαμάτα, το Ναύπλιο, η Κόρινθος, ο Πύργος και η Τρίπολη.

Η είσοδος σε όλες τις εκδηλώσεις είναι ελεύθερη για όλους όσοι επιθυμούν να ενημερωθούν για τους σωστούς τρόπους πρόληψης, διαχείρισης μίας έκτακτης ανάγκης και αντιμετώπισης των επιπτώσεων μετά από μία φυσική καταστροφή, όπως η πυρκαγιά, ο σεισμός και η πλημμύρα. Συγχρόνως, υπάρχει θεματική ενότητα με οδηγίες για την παροχή Πρώτων Βοηθειών σε περιπτώσεις τραυματισμού.

Στόχος της εκπαιδευτικής αυτής δράσης είναι η ευαισθητοποίηση και ενεργοποίηση των πολιτών στον τομέα της πρόληψης, προκειμένου να μειωθούν στο μέτρο του δυνατού οι ανθρωπογενείς καταστροφές που συχνά πλήττουν την χώρα μας και να μην θρηνήσουμε άλλα θύματα.

Οι ημερίδες είναι 4ωρες και εισηγητές είναι έμπειροι εκπαιδευτές της Ελληνικής Ομάδας Διάσωσης.

Οι επόμενοι σταθμοί του προγράμματος Act to Protect είναι ο Πύργος (16/11), η Καλαμάτα (17/11), ο Δήμος Δάφνης-Υμηττού (23/11), ο Δήμος Πεντέλης (24/11), ο Πολύγυρος Χαλκιδικής (30/11) και η Θεσσαλονίκη (1/12).

Δωρεά 20 οχημάτων στο Πυροσβεστικό Σώμα

Στο πλαίσιο του ίδιου προγράμματος, η Ελληνική Ομάδα Διάσωσης προχωρά στην υλοποίηση δωρεάς 20 οχημάτων στο Πυροσβεστικό Σώμα με την ευγενική υποστήριξη και συνολική χρηματοδότηση της εταιρείας Παπαστράτος.

Η δωρεά αφορά σε 20 υδροφόρα οχήματα 4x4, ελαφρού τύπου με δεξαμενές 500 λίτρων, τα οποία θα κατανεμηθούν από το Πυροσβεστικό Σώμα σε νησιά του Αιγαίου.

Ο συνολικός προϋπολογισμός του προγράμματος ανέρχεται σε 1.000.000 €.

Περισσότερα

10# Λιγότερες Ανισότητες

“The Gaimers by Stoiximan”: Παιχνίδι για καλό σκοπό

Πώς «κάνουμε παιχνίδι» για καλό σκοπό; Σε αυτό το ερώτημα έρχονται να απαντήσουν οι GAIMERS by Stoiximan, μία από τις μεγαλύτερες εταιρικές ομάδες εθελοντών που ξεκίνησε τη δράση της πριν από λίγους μόνο μήνες.

Αξιοποιώντας το χαμηλό μέσο όρο ηλικίας και την υψηλή ενέργεια για προσφορά των ανθρώπων της, η εταιρεία εγκαινιάζει την ομάδα εθελοντισμού The GAIMERS, που «κάνει παιχνίδι για καλό σκοπό». Σε μία μάλλον καινοτόμα προσέγγιση του εθελοντισμού σε εταιρικό επίπεδο, περισσότεροι από 150 εργαζόμενοι συμμετέχουν τόσο σε ενέργειες για την κοινωνία και το περιβάλλον, όσο και στην ευαισθητοποίηση και την εκπαίδευσή τους για θέματα ΕΚΕ και τη δημιουργία δικών τους προτάσεων και δράσεων, ώστε να ενταχθούν ενεργά στη στρατηγική εταιρικής κοινωνικής ευθύνης της Stoiximan.

Έτσι, μετά την πρωτοβουλία brain gain «Try this at Home» και το αγαπημένο σε πολλά παιδιά από κάθε γωνιά της χώρας πρόγραμμα «Μικροί Ήρωες», η Stoiximan, η κορυφαία GameTech εταιρεία στην Ελλάδα και μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες στην Ευρώπη ενδυναμώνει ακόμη περισσότερο το πρόγραμμα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης της που υλοποιεί από το 2017 με δράσεις που εναρμονίζονται με τους κεντρικούς πυλώνες της Stoiximan που αφορούν στην Τεχνολογία και τον Άνθρωπο, στο Υπεύθυνο Παιχνίδι και στον Αθλητισμό.

Τοποθετώντας τον εθελοντισμό και την κοινωνική προσφορά σε μία πιο γερή βάση, η πρώτη δράση για τους “The Gaimers by Stoiximan” ξεκίνησε από την ευαισθητοποίηση, την εκπαίδευση και τη στρατηγική. Σε συνεργασία με το HIGGS, τον πρώτο incubator/accelerator για μη κυβερνητικές οργανώσεις στην Ευρώπη, 27 Gaimers συμμετείχαν σε ένα Angel Seminar, όπως ονομάζεται το πρωτότυπο τετράωρο σεμινάριο του HIGGS που στόχο έχει να φέρει κοντά εταιρείες και οργανισμούς καταλήγοντας στο σχεδιασμό δράσεων με κοινωνικό σκοπό. Ακολουθώντας συγκεκριμένη δομή και μεθοδολογία, οι 27 άνθρωποι της Stoiximan, που προέρχονταν από διαφορετικά τμήματα της εταιρείας και με μόνο κριτήριο την εθελοντική τους διάθεση για συμμετοχή, έμαθαν περισσότερα για την εταιρική κοινωνική ευθύνη και τους πυλώνες της Stoiximan και στη συνέχεια συνεργάστηκαν με έξι Μη Κερδοσκοπικούς Οργανισμούς που συγκεντρώθηκαν στις εγκαταστάσεις του HIGGS για το σκοπό του σεμιναρίου. Έτσι, οι οργανώσεις SPIN, Social Hackers Academy, Cyberno, The Tipping Point, το περιοδικό δρόμου Σχεδία και ο Σύλλογος Ατόμων με Κινητικά Προβλήματα και Φίλων Ν. Ροδόπης ΠΕΡΠΑΤΩ, παρουσίασαν το όραμα, τους στόχους, τις ανάγκες και τις δράσεις τους για το 2020, ενώ οι Gaimers είχαν την ευκαιρία να συνδημιουργήσουν προτάσεις προς αξιολόγηση για τη στρατηγική της Stoiximan για το 2020, με ιδέες από εκπαιδευτικές δράσεις από απόσταση για την ασφάλεια στον κυβερνοχώρο, την τεχνολογική εκπαίδευση ανθρώπων ευπαθών κοινωνικών ομάδων με στόχο την επαγγελματική τους ένταξη, μέχρι και την αποστολή των Μικρών Ηρώων στο Διάστημα.

Επόμενος σταθμός για τους “The Gaimers” στάθηκε ο οικισμός του Νέου Πόντου στην περιοχή του Νέου Βουτζά. 60 Gaimers και τα μέλη των οικογενειών τους, στο πλαίσιο της δεύτερης δράσης που υλοποιήθηκε το Σάββατο 3 Νοεμβρίου έφεραν σε πέρας την αποστολή για τη φύτευση 500 νέων δέντρων στην πρώτη εταιρική ενέργεια αναδάσωσης της we4all, μιας παγκόσμιας εκστρατείας με σκοπό την αντιστροφή της καταστροφής που προκαλείται στο περιβάλλον κάθε χρόνο από τις πυρκαγιές και την παράνομη κοπή δέντρων. Η δράση εντάσσεται στο ευρύτερο πλαίσιο ενεργειών της Stoiximan για το Μάτι, που ξεκίνησε με τη χορηγική υποστήριξη του τουρνουά 3on3 Παναγιώτης Χαμηλοθώρης σε συνεργασία με τον τοπικό σύλλογο ΜΕΣΜΑ και θα συνεχιστεί με την κατασκευή και παράδοση έργων υποδομής για τους ανθρώπους της περιοχής.

Σε δήλωσή της η Αγγελική Παπαδοπούλου, Corporate Affairs Director της Stoiximan σημείωσε «Είναι μια από τις πολύ περήφανες στιγμές της Stoiximan. Η συγκινητική ανταπόκριση των “The Gaimers” αποδεικνύει ότι το έδαφος ήταν έτοιμο από καιρό ώστε οι άνθρωποι της εταιρείας να γίνουν ένας από τους κρίκους της αλυσίδας δράσεων κοινωνικής προσφοράς που αναπτύσσει η Stoiximan δυναμικά τα τελευταία χρόνια. Στη Stoiximan λέμε ότι η εταιρική κοινωνική ευθύνη είναι περισσότερο από αυτό που κάνουμε, είναι αυτό που είμαστε. Και αποστολή των “The Gaimers” είναι να δώσουν σάρκα και οστά στις κοινωνικές δράσεις της Stoiximan σε όλες τις διαστάσεις, από τη στρατηγική μέχρι την υλοποίηση, να αποτελέσουν κινητήριο δύναμη για μια διαφορετική ανάπτυξη: των ίδιων των ανθρώπων που συμμετέχουν, του οράματος της εταιρείας που εργαζόμαστε, του οφέλους της κοινωνίας όπου ζούμε. Αυτό και μόνο αποδεικνύει ότι για εμάς η εταιρική κοινωνική ευθύνη δεν είναι υπόθεση ενός τμήματος, αλλά ολόκληρης της εταιρείας μας, ενός ζωντανού οργανισμού με δυναμική, όραμα και πάθος για ό,τι κάνουμε. Και έχουμε να κάνουμε πολλά».

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΔΗΜΟΦΙΛΗ