Connect with us

Λιανεμπόριο

Καφεκοπτεία Λουμίδη: Προϊόντα με οικολογικό χαρακτήρα

Νέα προϊόντα, φιλικά προς το περιβάλλον, παρουσιάζουν τα Καφεκοπτεία Λουμίδη συνεχίζοντας τη σταθερή και αναπτυσσόμενη πορεία τους στη βάση των νέων επιταγών και τάσεων.

Σύμφωνα με την εταιρεία, καθώς μέχρι το 2021 αναμένεται να έχει απαγορευτεί πλήρως από την αγορά η χρήση πλαστικών προϊόντων μιας χρήσης, όπως καλαμάκια, μαχαιροπίρουνα, συσκευασίες fast food κ.α., τα Καφεκοπτεία Λουμίδη προετοιμάζονται και καινοτομούν προτείνοντας στους πελάτες τους προϊόντα με θετικό οικολογικό αντίκτυπο. Επιλέγουν καλαμάκια μπαμπού, ανοξείδωτα, βουρτσάκια καθαρισμού και θήκη για την αποθήκευσή τους, παρουσιάζοντας μια ολοκληρωμένη πρόταση “ανθεκτική, υγιεινή, οικολογική και οικονομική”.

Για εκείνους που τους καλοκαιρινούς μήνες προτιμούν τον κρύο καφέ και τα ροφήματα, τα Καφεκοπτεία Λουμίδη, τους παροτρύνουν να αντικαταστήσουν τα πλαστικά καλαμάκια με νέα πολλαπλών χρήσεων. Με αυτήν την πρόταση, παρέχεται η δυνατότητα να απολαμβάνουν τον παγωμένο καφέ τους και ταυτόχρονα να μειώνεται η χρήση των πλαστικών, διατηρώντας το περιβάλλον καθαρό. Ακόμα, με τη χρήση των ανοιξείδωτων συσκευασιών και τα βουρτσάκια καθαρισμού, καθίσταται εφικτή η επαναλαμβανόμενη χρήση των προϊόντων.

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

12# Υπεύθυνη Κατανάλωση & Παραγωγή

Η&M: Δέσμευση για ένα πιο βιώσιμο μέλλον στη μόδα

Με κομμάτια φτιαγμένα από ανακυκλωμένα ή άλλα υλικά με μικρότερη επίδραση στο περιβάλλον, η φθινοπωρινή συλλογή της Η&Μ για το 2019 αναδεικνύει για ακόμη μία φορά τη δέσμευση της εταιρείας να κατακτήσει το στόχο που έχει θέσει, να χρησιμοποιεί υλικά που προέρχονται αποκλειστικά από βιώσιμες πηγές έως το 2030.

Η φθινοπωρινή συλλογή H&M Conscious για το 2019 θα είναι διαθέσιμη σε όλα τα καταστήματα, καθώς και online, από τις 12 Σεπτεμβρίου.

Βασικό υλικό της φετινής φθινοπωρινής συλλογής H&M Conscious αποτελεί ο ανακυκλωμένος πολυεστέρας, που παράγεται συνήθως από χρησιμοποιημένα πλαστικά μπουκάλια PET, υποβάλλεται σε επεξεργασία και υφαίνεται, για να δημιουργηθεί στη συνέχεια ένα ύφασμα που είναι εύκολο στη φροντίδα. Παράλληλα, τα ζέρσεϊ κομμάτια της συλλογής είναι φτιαγμένα από οργανικό βαμβάκι ή από ένα μείγμα lyocell ινών TENCEL.

«Η φθινοπωρινή συλλογή H&M Conscious για το 2019 ξεχωρίζει για τα κλασικά και καθημερινά κομμάτια της γκαρνταρόμπας που δεν θα βαρεθείτε ποτέ. Περιλαμβάνει διαχρονικά σχέδια, ρούχα από πιο αειφόρα υλικά, καθώς και τα απαραίτητα φθινοπωρινά κομμάτια που χρειάζεστε για να ανανεώσετε την γκαρνταρόμπα σας», αναφέρει η Maria Östblom, Επικεφαλής Σχεδίασης του Γυναικείου Τμήματος στην H&M.

«Θέλουμε να αξιοποιούμε το μέγεθος της εταιρείας μας, για να οδηγούμε την αλλαγή προς μια κυκλική και αειφόρο βιομηχανία της μόδας. Η φθινοπωρινή συλλογή H&M Conscious για το 2019 αποτελεί ένα καταπληκτικό παράδειγμα της προόδου που έχουμε σημειώσει στο θέμα της τεχνολογίας και των καινοτομιών, αντικαθιστώντας τα συμβατικά υλικά με άλλες εναλλακτικές ανακυκλωμένων υλικών», επισημαίνει ο Pascal Brun, Διευθυντής Αειφορίας της H&M.

Παράλληλα, από τις 12 έως τις 28 Σεπτεμβρίου, η Η&Μ ενισχύει την Πρωτοβουλία Ανακύκλωσης Ρούχων που πραγματοποιεί σε όλα τα καταστήματά της, όλο το χρόνο, προσφέροντας για κάθε σακούλα με ρούχα και οικιακά υφάσματα που φέρνουν οι πελάτες, δύο εκπτωτικά κουπόνια 15% για δύο τεμάχια της επιλογής τους για την επόμενη αγορά τους.

Η εταιρεία επισημαίνει σε ανακοίνωσή της ότι το 95% των ρούχων που πετιούνται θα μπορούσαν να ξαναφορεθούν, να επαναχρησιμοποιηθούν ή να ανακυκλωθούν.

Περισσότερα

Λιανεμπόριο

DUR: Συνεργασία με Ι.Ο.Α.Σ. «Πάνος Μυλωνάς»

Συνοδεύοντας τα μέλη της αποστολής του Ινστιτούτου «Πάνος Μυλωνάς», η DUR, που μετρά 60 χρόνια παρουσίας στην αγορά, βρέθηκε στο 24ο Παγκόσμιο Προσκοπικό Jamboree στη Βόρεια Αμερική, στο Summit Bechtel Reserve της Δυτικής Βιρτζίνια των Η.Π.Α.

Ειδικότερα, το Jamboree αποτελεί τη μεγαλύτερη προσκοπική διοργάνωση, στο πλαίσιο της οποίας χιλιάδες νέοι ηλικίας 14-18 χρονών συγκεντρώνονται κάθε τέσσερα χρόνια σε διαφορετικά σημεία του πλανήτη, θέλοντας να ευαισθητοποιήσουν το κοινό για σημαντικά ζητήματα, όπως αυτό της οδικής ασφάλειας, που αποτέλεσε το θέμα της φετινής συνάντησης. Τα μέλη του Ι.Ο.ΑΣ «Πάνος Μυλωνάς», τα οποία έντυσε η DUR, που προσφέρει ποιοτικές αλλά και μοντέρνες ενδυματολογικές επιλογές, είχαν τη δυνατότητα να εκπαιδεύσουν νέους και εφήβους προσκόπους στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας του Ινστιτούτου «Ο Προσκοπισμός για την Οδική Ασφάλεια».

Για την DUR αποτελεί δέσμευση η προσπάθεια στήριξης αξιόλογων δράσεων και πρωτοβουλιών που φέρνουν σε επαφή νέους από όλο τον κόσμο και έχουν σαν στόχο να τους εκπαιδεύσουν παρέχοντάς τους σημαντικά εφόδια για το μέλλον.

Περισσότερα

10# Λιγότερες Ανισότητες

Συνεργασία Always (P&G) και Ένωσης «Μαζί για το Παιδί»

Πάνω από 880.000 προϊόντα προσωπικής γυναικείας υγιεινής έχουν διανεμηθεί στο πλαίσιο της καμπάνιας #MinEisaiApousa, με πάνω από 5.000 κορίτσια να έχουν λάβει τα απαραίτητα για όλο το σχολικό έτος.

Η υποστήριξη των κοριτσιών και η ενίσχυση της αυτοπεποίθησής τους κατά την διάρκεια της εφηβείας είναι ένας σκοπός που υπηρετεί έμπρακτα η Always – προϊόν της P&G – παγκοσμίως αλλά και στην Ελλάδα.

Η καμπάνια #MinEisaiApousa ξεπέρασε τον αρχικό της στόχο, δωρίζοντας περισσότερα από 880.000 προϊόντα γυναικείας υγιεινής σε περισσότερα από 5.200 κορίτσια στην περιοχή της Αττικής, της Βόρειας Ελλάδας, της Κορίνθου, του Αγρινίου και του Μεσολογγίου. Η καμπάνια συνεχίζεται από τους μήνες Αύγουστο έως Οκτώβριο του 2019 με δεύτερο κύμα δωρεών. Η Always και η Ένωση «Μαζί για τα Παιδί» στοχεύουν να προσφέρουν ξανά πάνω από 860.000 προϊόντα γυναικείας υγιεινής έτσι ώστε να καλύψουν τις ετήσιες ανάγκες περισσότερων από 5.000 κοριτσιών στην Ελλάδα, που τα χρειάζονται για την επόμενη σχολική χρονιά.

Ύστερα από την έρευνα που διενήργησε η MRB για την Always, αποκαλύφθηκε πως πάνω από 10.000 κορίτσια στην Ελλάδα εκτιμάται πως έχουν χάσει το σχολείο κατά την διάρκεια της περιόδου τους, λόγω της οικονομικής δυσχέρειας να αγοράσουν προϊόντα προσωπικής υγιεινής. Η Always μαζί με την Ένωση «Μαζί για το Παιδί» ολοκλήρωσε με επιτυχία τον πρώτο γύρο συνεισφοράς υπερβαίνοντας τον αρχικό στόχο δωρεάς.

Αποτελέσματα Δωρεάς #MinEisaiApousa

Συνολική Δωρεά: 36.960 Πακέτα | Συνολικά Κορίτσια: 5.280

Αττική: 16.835 Πακέτα | 2.405 Κορίτσια

Βόρεια Ελλάδα: 17.605 Πακέτα | 2.515 κορίτσια

Κόρινθος, Μεσολόγγι, Αγρίνιο: 2.520 Πακέτα | 360 Κορίτσια

Αυτά τα ιδιαίτερα ενθαρρυντικά αποτελέσματα, σε συνδυασμό με τα μηνύματα υποστήριξης από γονείς, ωθούν να συνεχιστεί η προσπάθειά προσέγγισης περισσότερων κοριτσιών και να καλυφθούν οι ανάγκες τους για την επόμενη σχολική χρονιά. Η Always, παραμένοντας πιστή στη δέσμευσή της, θα συνεχίσει την συνεργασία με την Ένωση «Μαζί για το Παιδί», καθώς και την Ζέτα Δούκα, ως πρεσβευτή αυτής της καμπάνιας.

Συμβολή Καταναλωτών: Αγοράζοντας ένα διπλό πακέτο Always μέχρι τις 17 Οκτωβρίου, η αγορά υποστηρίζει και ενισχύει την περαιτέρω δωρεά για τα κορίτσια που έχουν ανάγκη. Με άλλα λόγια, με κάθε αγορά, βοηθάμε τα κορίτσια που έχουν ανάγκη να μην χάσουν το σχολείο κατά την διάρκεια της περιόδου.

Social Media: Ανεβάζοντας μια φωτογραφία με τους αγαπημένους σου φίλους με το hashtag #MinEisaiApousa δωρίζουμε μία επιπλέον σερβιέτα στα κορίτσια που έχουν ανάγκη γιατί το σχολείο είναι κάτι περισσότερο από εκπαίδευση, είναι και φιλία.

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΔΗΜΟΦΙΛΗ