Connect with us

Τυχερά Παιχνίδια

Καμπάνια Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης από τη bwin

Η bwin, μία από τις κορυφαίες στοιχηματικές εταιρίες παγκοσμίως, επενδύει στον τομέα της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης με αφοσίωση και σεβασμό στην κοινωνία και στις ευπαθείς ομάδες.

Μέσω της νέας διαφημιστικής καμπάνιας στην Ελλάδα «Ποιος έκλεψε το Κύπελλο» η οποία θα προβληθεί από τα ΜΜΕ στις 11 Μαΐου, το κοινό θα έχει τη δυνατότητα να ψηφίσει μέσω της εταιρικής ιστοσελίδας της bwin τον ΜΚΟ ή Ίδρυμα της επιλογής του με σκοπό να το ενισχύσει οικονομικά.

Στην καμπάνια της bwin, ο κάθε Μη Κερδοσκοπικός Οργανισμός ή Ίδρυμα «εκπροσωπείται» από έναν κορυφαίο Θρύλο του παγκοσμίου ποδοσφαίρου. Συγκεκριμένα, ο Μαραντόνα «εκπροσωπεί» την ΕΛΕΠΑΠ, ο Καφού τους Γιατρούς του Κόσμου, ο Ντελ Μπόσκε το Make a Wish ενώ ο Έφενμπεργκ την Εταιρεία Προστασίας Σπαστικών/Πόρτα Ανοιχτή.

Η Ιωάννα Μπερίου εκπροσωπώντας τη bwin, δήλωσε σχετικά: «Ζητούμενο μας είναι να αντιμετωπίζουμε τις απαιτήσεις και τα αιτήματα Οργανισμών και Ιδρυμάτων με προσήλωση και με απόλυτο αίσθημα ευθύνης απέναντι στην κοινωνία και στις ομάδες που μας έχουν ανάγκη. Είμαστε περήφανοι που είχαμε τη δυνατότητα να προσαρμόσουμε μία τεράστια διαφημιστική καμπάνια, η οποία θα τρέξει σε πανευρωπαϊκό επίπεδο σε αιτήματα που έχει γεννήσει η ελληνική κοινωνία και που αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της στρατηγικής εταιρικής κοινωνικής ευθύνης της bwin. Ο Πυλώνας Κοινωνία, είναι ένας βασικός πυλώνας για εμάς και σκοπός μας είναι να προσπαθήσουμε να τον υποστηρίζουμε με καινοτόμες δράσεις,  που την τελική επιλογή έχει το κοινό και το ευχαριστούμε πολύ για αυτό».

Ο Τάσος Μαριανός από την ΕΛΕΠΑΠ, είπε: «Είναι μεγάλη τιμή και αναγνώριση για την ΕΛΕΠΑΠ να είναι ένας από τους φορείς που αποφάσισε να στηρίξει η bwin. Η ΕΛΕΠΑΠ προσφέρει εδώ και 80 χρόνια χωρίς διακοπή θεραπείες αποκατάστασης σε παιδιά και ενήλικες με κινητικά και αναπτυξιακά προβλήματα. Είναι τεράστια λοιπόν η συνδρομή πρωτοβουλιών όπως αυτή που ξεκινά η bwin στην προσπάθεια μας να βρούμε τις λύσεις που χρειάζονται τα παιδιά μας. Τα Γενναία αυτά Παιδιά».

Ο Χρήστος Δημόπουλος από τους Γιατρούς του Κόσμου, δήλωσε: «Οι Γιατροί του Κόσμου με τη στήριξη της bwin δίνουν μέσω του δικτύου των ανοιχτών πολυκλινικών τους χέρι βοηθείας στους ευάλωτους συμπολίτες μας σε 8 μεγάλες ελληνικές πόλεις. Χαρούμενοι για την στάση ευθύνης της bwin απέναντι στις κοινωνικές ομάδες που περισσότερο μας χρειάζονται, οι Γιατροί του Κόσμου ευελπιστούν να καλύψουν τις ιατρικές και φαρμακευτικές ανάγκες όσων αδυνατούν, σε μια εποχή οικονομικής κρίσης και κοινωνικής απομόνωσης, να εξασφαλίσουν το πρώτο και πολυτιμότερο των αγαθών: την υγεία αυτών και των παιδιών τους».

Η Σάντρα Ζαφειρακοπούλου, γενική διευθύντρια του Make-A-Wish, είπε: «Οι ευχές αθλητικού χαρακτήρα είναι πολλές. Για όλους εμάς στο Make-A-Wish είναι σημαντική η δυνατότητα να μπορούμε να καλούμε μία εταιρία να στέκει στο πλευρό μας. Ευχαριστούμε πολύ τη bwin».

Από την Πόρτα Ανοιχτή η Εύα Καραχάλιου-Λόη, Γενική Διευθύντρια, δήλωσε: «Με την αμέριστη υποστήριξη σας, μας βοηθάτε να κρατήσουμε την πόρτα μας ανοιχτή για όποιο παιδί μας χρειάζεται. Να είστε σίγουροι ότι θα φανούμε άξιοι της εμπιστοσύνης σας. Σας ευχαριστούμε».

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

3# Καλή Υγεία & Ευημερία

Bwin: Τμήμα Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης στην ΕΛΕΠΑΠ Αγρινίου

Την Τρίτη 17 Σεπτεμβρίου 2019, η bwin στο πλαίσιο πρωτοβουλιών κοινωνικής υπευθυνότητας, παρέδωσε για πλήρη χρήση το τμήμα αισθητηριακής ολοκλήρωσης της ΕΛΕΠΑΠ Αγρινίου.

Το πρότυπο τμήμα για παιδιά με αναπηρία και νευροαναπτυξιακά προβλήματα ξεκίνησε με τη στήριξη της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας και ολοκληρώθηκε με την έμπρακτη καθοριστική συνδρομή της bwin.

Μέσω της αισθητηριακής ολοκλήρωσης, τα παιδιά αποκτούν αισθητηριακές εμπειρίες, όπου ενθαρρύνεται η κίνηση, η επικοινωνία, η έκφραση, η εξερεύνηση και το παιχνίδι. Οδηγούν σε χαλάρωση, ευχαρίστηση και διέγερση των αισθητηρίων οργάνων, ενώ βοηθούν και στην ανάπτυξη κοινωνικών, γνωστικών, και κινητικών-λειτουργικών ικανοτήτων.

Η Πρόεδρος της ΕΛΕΠΑΠ Αγρινίου κα Λαμπρινή Κολοβού, δήλωσε χαρακτηριστικά: «Eυχαριστούμε πολύ τη Bwin για την υποστήριξη και πρέπει να τονίσω ότι στόχος της ΕΛΕΠΑΠ από τη δημιουργία της, είναι η παροχή καινοτόμων υπηρεσιών, ολοκληρωμένης αποκατάστασης υψηλού επιπέδου μέσα σε ένα ασφαλές και οικείο για τα παιδιά και τι οικογένειες τους, περιβάλλον.»

Εκ μέρους της bwin, ο CSR & PR Manager Κωνσταντίνος Εφραιμίδης, δήλωσε: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι καθώς σήμερα βλέπουμε την έτοιμη για χρήση από τα παιδιά της αίθουσας αισθητηριακής ολοκλήρωσης. Το ταξίδι μας όμως δεν σταματάει εδώ. Μετά την Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη και το Βόλο, επιστρέφουμε στην πρωτεύουσα της Μακεδονίας και λίγο πριν τα Χριστούγεννα θα εγκαινιάσουμε την πρότυπη παιδική χαρά για τα…. γενναία παιδιά. Πολλά συγχαρητήρια σε όλη την ομάδα της ΕΛΕΠΑΠ για το σπουδαίο έργο σας προς την ελληνική κοινωνία».

Η bwin έχει δημιουργήσει αντίστοιχα τμήματα στην ΕΛΕΠΑΠ σε Αθήνα, Βόλο και Θεσσαλονίκη στο πλαίσιο του προγράμματος κοινωνικής υπευθυνότητας bwin cares.

Περισσότερα

17# Συνεργασία για τους Στόχους

Η επόμενη μέρα για τις εταιρείες του «ΟΠΑΠ Forward»

Ψήφο εμπιστοσύνης στο «ΟΠΑΠ Forward» δίνουν οι νέοι επιχειρηματίες που παρακολουθούν τον τρίτο κύκλο εκπαιδευτικών σεμιναρίων του προγράμματος.

Επιδίωξή τους είναι να ακολουθήσουν την ίδια αναπτυξιακή πορεία με τις υπόλοιπες 40 εταιρείες, οι οποίες συμμετέχουν στο πρόγραμμα εδώ και δύο χρόνια, επιτυγχάνοντας να ενισχύσουν τον κύκλο εργασιών τους και το εργατικό δυναμικό τους. Συγκεκριμένα, αύξησαν τον τζίρο τους κατά 21% και να δημιούργησαν 751 νέες θέσεις εργασίας, ενώ  μέσω των συνεργασιών που αναπτύχθηκαν στην αγορά, υποστηρίζουν 5.410 νέες έμμεσες θέσεις απασχόλησης.

Έχοντας ως πρότυπο αυτές τις 40 εταιρείες, τέσσερις νέοι επιχειρηματίες του «ΟΠΑΠ Forward» μιλούν για τους στόχους που θέλουν να επιτύχουν μέσω της ολοκληρωμένης καθοδήγησης που λαμβάνουν από το πρόγραμμα.

Άγις Πιστιόλας, Διευθυντής Marketing και Εξαγωγών Agrino

https://youtu.be/ePYPaosujGs

Κυριάκος Κωσταρέλος, Διευθύνων Σύμβουλος Τυροκομείου Κωσταρέλου

https://youtu.be/Sp3n1iPylig

Τάνια Χίου, Διευθύντρια Εταιρικών Σχέσεων και Επικοινωνίας MLS

https://youtu.be/Gp2_NuIF524

Δέσποινα Ξυνού, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος Οk! Anytime Markets A.E.

https://youtu.be/hBZLstLnrMo

Το πρόγραμμα «ΟΠΑΠ Forward», το οποίο υλοποιείται σε συνεργασία με τον διεθνή μη-κερδοσκοπικό οργανισμό Endeavor, υποστηρίζει συνολικά 50 αναπτυσσόμενες μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Όλες τους λαμβάνουν εξειδικευμένη και ολοκληρωμένη υποστήριξη, αλλά και πρόσβαση σε ένα δίκτυο υψηλόβαθμων στελεχών της αγοράς, που τις βοηθούν να ξεπεράσουν τυχόν εμπόδια και δυσκολίες που αντιμετωπίζουν και να εξελιχθούν σε μεγάλες και επιτυχημένες επιχειρήσεις που καινοτομούν, εξάγουν και αλλάζουν τα δεδομένα στον κλάδο τους

Περισσότερα

Δράσεις

ΟΠΑΠ: Πραγματοποίησε ακόμη 4 ευχές παιδιών

Ο ΟΠΑΠ έκανε πραγματικότητα ακόμη τέσσερις ευχές παιδιών του Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος), που πάσχουν από σοβαρά νοσήματα, στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας προσφοράς και αγάπης “MAD for a Cause”.

Η δράση, η οποία υλοποιείται για δεύτερη φορά σε συνεργασία με το MAD, έχει κάνει πραγματικότητα συνολικά επτά παιδικές ευχές. Την κινητήριο δύναμη για την εκπλήρωση των ευχών αποτέλεσαν οι δεκάδες χιλιάδες υποστηρικτές της πρωτοβουλίας του ΟΠΑΠ, οι οποίοι κατέβασαν και χρησιμοποίησαν τη δωρεάν εφαρμογή «Ομάδα Προσφοράς».

Στη δεύτερη δράση “MAD for a Cause”, η οποία διήρκησε από τις 8 Ιουλίου έως τις 8 Αυγούστου, συμμετείχαν η Έλενα Παπαρίζου, οι Marcus & Martinus και οι Alcatrash, προσφέροντας τρία προσωπικά τους αντικείμενα. Η Έλενα Παπαρίζου πρόσφερε τον χρυσό δίσκο της με τίτλο «Mambo!», οι Marcus & Martinus ένα jean jacket και οι Alcatrash ένα midi keyboard. Τα συλλεκτικά αντικείμενα των αγαπημένων καλλιτεχνών κέρδισαν τρία μέλη της «Ομάδα Προσφοράς ΟΠΑΠ», που συγκέντρωσαν τους περισσότερους πόντους στις δοκιμασίες της εφαρμογής.

Οι τέσσερις ευχές του Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος) που έγιναν πραγματικότητα είναι οι εξής:

Χάρη στη δράση “MAD for a Cause”, o επτάχρονος Χρήστος-Ραφαήλ έζησε μια ημέρα ως αστυνομικός, συμμετείχε σε εικονική καταδίωξη ληστή μαζί με τους «συναδέλφους» του από τη Γενική Αστυνομική Διεύθυνση Θεσσαλονίκης, επισκέφθηκε το Κέντρο Επιχειρήσεων της Άμεσης Δράσης και παρασημοφορήθηκε για τη γενναιότητά του.

Η επτάχρονη Κωνσταντίνα απέκτησε το ροζ-φούξια δωμάτιο των ονείρων της, στο οποίο συγκατοικεί με μαγικούς μονόκερους. Η καθημερινότητά της έχει αποκτήσει χρώμα και νιώθει πιο δυνατή για να αντιμετωπίσει τη σοβαρή ασθένεια από την οποία πάσχει.

Ο δεκάχρονος Χρυσόστομος ξέσπασε σε επιφωνήματα χαράς όταν είδε για πρώτη φορά το νέο του υπνοδωμάτιο, τα χαρούμενα χρώματα που πλημμυρίζουν το χώρο, το διώροφο κρεβάτι, τη στριφογυριστή καρέκλα και τα δώρα για τον ίδιο και την ξαδέλφη του. Όσο για τα ποδοσφαιρικά αξεσουάρ, πήραν αμέσως θέση στην αυλή.

Η εννιάχρονη Μαρία γνώρισε από κοντά την πριγκίπισσα Άριελ, σε ένα πάρτι-έκπληξη, με μουσική και πολλά δώρα. Το αμαξίδιο και η μηχανική υποστήριξη που χρησιμοποιεί, δεν εμπόδισαν τη Μαρία να ντυθεί πριγκίπισσα και να ζήσει το όνειρό της σε ένα παραμυθένιο σκηνικό, μαζί με την αδελφή της και τις φίλες της.

Όλες οι πληροφορίες για τις πρωτοβουλίες Εταιρικής Υπευθυνότητας του ΟΠΑΠ και τη δράση “MAD for a Cause” είναι διαθέσιμες στην ιστοσελίδα www.opapcsr.gr.

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΔΗΜΟΦΙΛΗ