Connect with us

3# Καλή Υγεία & Ευημερία

Καμπάνια της INTERAMERICAN για την υποστήριξη της ΕΛΕΠΑΠ

ELEPAP-Interamerican

(από αριστερά) Ελένη Τριαντοπούλου -υπεύθυνη social media INTERAMERICAN, Χριστίνα Μαρούγκα-Κατσουρίδη – γεν. γραμματέας ΕΛΕΠΑΠ, Μάρκος Φραγκουλόπουλος – αναπλ. γενικός διευθυντής πωλήσεων και marketing INTERAMERICAN, Μαριάννα Μόσχου – πρόεδρος ΕΛΕΠΑΠ, Γιάννης Ρούντος – διευθυντής δημοσίων σχέσεων και ΕΚΕ INTERAMERICAN, Βίβιαν Αραβανή – γραφείο τύπου INTERAMERICAN.

Τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης αξιοποίησε η INTERAMERICAN για να αναδείξει και να συνδράμει το έργο της Ελληνικής Εταιρείας Προστασίας Παιδιών (ΕΛΕΠΑΠ). Ήταν η τρίτη συνεχόμενη χρονιά που η ασφαλιστική εταιρεία ανέπτυξε, κατά την περίοδο των εορτών Χριστουγέννων-Πρωτοχρονιάς, μία εύστοχη καμπάνια υπέρ της ΕΛΕΠΑΠ. Η μεγάλη συμμετοχή των φίλων της INTERAMERICAN και του μη κυβερνητικού οργανισμού «μεταφράστηκε» σε ένα σημαντικό ποσόν, που η εταιρεία πρόσφατα επέδωσε στην ΕΛΕΠΑΠ.

Η Μαριάννα Μόσχου, πρόεδρος του οργανισμού, παραλαμβάνοντας την επιταγή από τα στελέχη της εταιρείας, τόνισε τον έξυπνο τρόπο διάδοσης της ιδέας και την πληροφοριών για το έργο της ΕΛΕΠΑΠ, που αποφέρει πολλαπλάσιο όφελος κοινωνικής υποστήριξης του οργανισμού –είναι χαρακτηριστικό ότι έφθασαν τα μηνύματα σε περίπου 1,2 εκατ. χρήστες του Facebook- και υπογράμμισε τη σταθερότητα της συμπαράστασης της INTERAMERICAN, που αποτελεί έναν «κοινωνικό εταίρο» πρώτης γραμμής για την ΕΛΕΠΑΠ, ιδιαίτερης αξίας σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία. «Η INTERAMERICAN βρίσκεται κοντά μας όχι μόνο με τις διαδικτυακές καμπάνιες, αλλά και με το πρόγραμμα Art & Therapy που υλοποιεί, σε συνεργασία με τη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών», δήλωσε η κ. Μόσχου. Η συνδρομή της Εταιρείας θα αξιοποιηθεί για την υλικοτεχνική υποστήριξη της θεραπευτικής αγωγής στις εγκαταστάσεις του οργανισμού στην Αθήνα.

Η ΕΛΕΠΑΠ λειτουργεί εδώ και 78 χρόνια, σήμερα με 6 κέντρα πανελλαδικά (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Χανιά, Ιωάννινα, Βόλο και Αγρίνιο) και 200 άτομα εξειδικευμένο προσωπικό, που αγκαλιάζει ετησίως περισσότερα από 1.500 παιδιά με αναπηρία, παρέχοντας εκπαιδευτική και θεραπευτική υποστήριξη, ενώ συνεργάζεται με σημαντικούς ομόλογους οργανισμούς και πρωτοποριακά προγράμματα διεθνώς. H INTERAMERICAN εντάσσει τη σχέση συνεργασίας με την ΕΛΕΠΑΠ στο σχέδιο κοινωνικής υπευθυνότητας «Πράξεις Ζωής» που έχει αναπτύξει εδώ και 10 χρόνια και ειδικότερα στον άξονα της υποστήριξης ατόμων με ειδικές ανάγκες.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

3# Καλή Υγεία & Ευημερία

H PwC Ελλάδας υποστηρίζει την προετοιμασία της  Μαραθωνοδρόμου Γ. Πριβιλέτζιο

Η PwC Ελλάδας, ανακοινώνει τη συνεργασία με τη διακεκριμένη Μαραθωνοδρόμο Γκλόρια Πριβιλέτζιο, ως χορηγός της προετοιμασίας και συμμετοχής της στους Ολυμπιακούς αγώνες του 2020 στο Τόκιο. Σημείο εκκίνησης της συνεργασίας αποτελεί ο 36ος Αυθεντικός Μαραθώνιος της Αθήνας, στον οποίο και συμμετείχε η Γκλόρια Πριβιλέτζιο κατακτώντας την πρώτη θέση στον αγώνα των 10km,  υποστηρίζοντας παράλληλα την ομάδα δρομέων Finish Liners της PwC.

Οι Finish Liners, αποτελούνται από εργαζόμενους της εταιρείας οι οποίοι βοηθούν κάθε χρόνο μέλη του σωματείου της MDA Hellas, που ασχολείται με τη φροντίδα ατόμων με νευρομυϊκές παθήσεις, να συμμετέχουν στο Μαραθώνιο, σπρώχνοντας τα αμαξίδιά τους. Σε αυτό το πλαίσιο η Γκλόρια Πριβιλέτζιο συναντήθηκε και ενίσχυσε την πορεία για τον τερματισμό της παγκόσμιας πρωταθλήτριας Paraswimming Αλεξάνδρα Σταματοπούλου και μέλους της MDA.

Την Γκλόρια Πριβιλέτζιο υποδέχτηκαν και οι εργαζόμενοι της PwC και μέλη της ομάδας Finish Liners η οποία αποτελείται από 37 μέλη. Τα τελευταία τρία χρόνια οι εργαζόμενοι της εταιρείας κάνουν τη διαφορά, αγκαλιάζοντας έναν τόσο σημαντικό θεσμό και ενισχύοντας την επίτευξη των στόχων των μελών της MDA Hellas.

Η Γιολάντα Κουρασμενάκη, Corporate Responsibility Leader, της PwC Ελλάδας δήλωσε: «Εδώ και χρόνια, δημιουργούμε σχέσεις εμπιστοσύνης με την κοινωνία και δίνουμε λύσεις σε σημαντικά προβλήματα, διατηρώντας πάντα τους ανθρώπους μας στο επίκεντρο.

Είμαστε πολύ χαρούμενοι που στηρίζουμε έμπρακτα το όραμα της Γκλόρια Πριβιλέτζιο για συμμετοχή στους Ολυμπιακούς αγώνες του Τόκιο το 2020 και θα θέλαμε να την καλωσορίσουμε αλλά και ευχαριστήσουμε για τη συμμετοχή της στην ομάδα των Finish Liners καθώς η συμβολή της αποτελεί έμπνευση για όλους.

Παράλληλα, θα ήθελα να ευχαριστήσω τους Finish Liners της PwC που με μεγάλη αφοσίωση ενισχύουν τις δράσεις  Εταιρικής Υπευθυνότητας της PwC. Η συμμετοχή τους έχει ιδιαίτερη βαρύτητα καθώς στο πλαίσιο του προγράμματος 1for1, για κάθε μια ώρα εθελοντισμού η PwC προσφέρει ένα ευρώ σε επιλεγμένη ΜΚΟ»

Περισσότερα

3# Καλή Υγεία & Ευημερία

Μεγάλη συμμετοχή στο bazaar στο κτήμα Κοκοτού

Μεγάλη συμμετοχή είχε το bazaar που σημειώθηκε  στο κτήμα Κοκοτού, με πλήθος επισκεπτών να στηρίζει το έργο  του Σωματείου «Παιδικό Τραύμα».

Περισσότερα

3# Καλή Υγεία & Ευημερία

Mercedes-Benz: Στον 36ο Αυθεντικό Μαραθώνιο αφήνουμε το αυτοκίνητο στο σπίτι

Η Mercedes-Benz, με το μήνυμα RUN MORE DRIVE LESS, μας καλεί και φέτος να υιοθετήσουμε έναν πιο δραστήριο τρόπο ζωής και στις 11 Νοεμβρίου να αφήσουμε το αυτοκίνητό μας στο σπίτι για να απολαύσουμε τρέχοντας τους δρόμους της πόλης.

Η Mercedes-Benz, ως επίσημος χορηγός του 36ου Αυθεντικού Μαραθωνίου της Αθήνας, θα βρίσκεται δίπλα στους λάτρεις του running με μια σειρά από δραστηριότητες, που θα τους βοηθήσουν να ξεπεράσουν τον εαυτό τους και να πετύχουν τους στόχους τους. Από τις 6 Νοεμβρίου, οι fans της Mercedes-Benz στο Facebook καλούνται να «τρέξουν» στο timeline της σελίδας για να βρουν το «κρυφό» post του τερματισμού του Αυθεντικού Μαραθωνίου της Αθήνας και να κερδίσουν running εξοπλισμό για τον μεγάλο αγώνα.

Όσο η μέρα του Μαραθωνίου πλησιάζει, η Mercedes-Benz μας προτρέπει να θέσουμε τους προσωπικούς μας στόχους και να τους ξεπεράσουμε. Από τις 8 έως τις 10 Νοεμβρίου, οι δρομείς του Αυθεντικού Μαραθωνίου της Αθήνας θα μπορούν να δηλώσουν στην ομάδα της Mercedes-Benz που θα βρίσκεται στη Marathon Expo, τον χρόνο που έχουν ως στόχο να σπάσουν στον αγώνα των 5, 10 και 42 χλμ.

Στη συνέχεια, στις 11 Νοεμβρίου, ημέρα του 36ου Αυθεντικού Μαραθωνίου της Αθήνας, η Mercedes-Benz θα περιμένει τους δρομείς στο περίπτερο της μετά τον τερματισμό, για να φωτογραφηθούν με την επίσημη χρονομέτρησή τους στο ειδικά διαμορφωμένο booth και να διεκδικήσουν ένα μοναδικό δώρο-εμπειρία από την υπηρεσία StarRent | Mercedes-Benz & smart Rentals, ως επιβράβευση για την επίτευξη του στόχου τους. Η ώρα του 36ου Αυθεντικού Μαραθωνίου της Αθήνας πλησιάζει: ας τρέξουμε!

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΔΗΜΟΦΙΛΗ