Connect with us

Βιομηχανία

Κia: Νέο υβριδικό σύστημα (mild hybrid) 48V για κινητήρες πετρελαίου

Ένα νέο υβριδικό (mild hybrid) EcoDynamics+ σύστημα κινητήρων πετρελαίου που ενισχύει την επιτάχυνση με την χρήση ενός ηλεκτροκινητήρα 48V (με τεχνολογία που μειώνει τις εκπομπές CO2 κατά 4%) πρόκειται να παρουσιάσει η Kia Motors στο β΄εξάμηνο του 2018.

Το νέο σύστημα κίνησης «EcoDynamics+» περιορίζει τις εκπομπές CO2 ενισχύοντας την επιτάχυνση με ηλεκτρική ισχύ από μια πρόσθετη μπαταρία 48 Volt και αυξάνοντας τη χρονική διάρκεια που ο κινητήρας εσωτερικής καύσης είναι «εκτός» με τη χρήση μιας νέας ήπιας υβριδικής μονάδας εκκινητήρα/γεννήτριας.

Εναρμονισμένο με τη φιλοσοφία της Kia να κατασκευάζει καινοτόμα αυτοκίνητα που είναι προσιτά σε ένα μεγάλο αριθμό αγοραστών, η EcoDynamics+ ήπια υβριδική τεχνολογία εξασφαλίζει μια ιδιαίτερα ελκυστική σχέση κόστους/απόδοσης σε σχέση με τα πλήρως υβριδικά συστήματα πρόωσης. Η συμπαγής κατασκευή των στοιχείων που την αποτελούν σημαίνει πως μπορεί να ενσωματωθεί σε υπάρχοντα μοντέλα και αρχιτεκτονικές κινητήρων χωρίς να επηρεάζεται αρνητικά ούτε η πρακτικότητα, αλλά ούτε και η χωροταξία. Τα ήπια υβριδικά συστήματα της Kia έχουν σχεδιαστεί έτσι ώστε να ταιριάζουν απόλυτα με τον υπάρχοντα τρόπο ζωής των καταναλωτών, μιας και δεν απαιτούν φόρτιση από ηλεκτρικό δίκτυο.

Το Kia Sportage θα είναι το πρώτο μοντέλο που θα είναι διαθέσιμο, στη συνέχεια του 2018, με το νέο υβριδικό σύστημα για κινητήρες πετρελαίου EcoDynamics+. Το καινούργιο, 3ης γενιάς Kia Ceed θα είναι το δεύτερο από μια σειρά μοντέλων της Κia που θα είναι διαθέσιμο με το νέο κινητήρα από το 2019.

Το πρώτο σύστημα κίνησης που παρουσιάζεται στα πλαίσια της στρατηγικής για την ηλεκτροκίνηση της Kia για το 2025.

Το καινοτόμο υβριδικό σύστημα 48V είναι η πρώτη νέα τεχνολογία που παρουσιάζεται και είναι μέρος της ευρύτερης στρατηγικής για την ηλεκτροκίνηση της Kia. Η εμφάνιση του νέου συνόλου των 48 Volt σημαίνει πως η Kia είναι ο πρώτος κατασκευαστής που προσφέρει στους καταναλωτές υβριδική, plug-in υβριδική και ηλεκτρική τεχνολογία με μπαταρίες, καθώς και τεχνολογία 48 Volt στη γκάμα της. Η Kia προγραμματίζει την παρουσίαση 16 μοντέλων με εξελιγμένα συστήματα κίνησης έως το 2025. Σε αυτά συμπεριλαμβάνονται πέντε νέα υβριδικά, πέντε plug-in υβριδικά, 5 ηλεκτρικά με μπαταρίες και το 2020 ένα νέο ηλεκτρικό μοντέλο με ενεργειακές κυψέλες.

To νέο υβριδικό σύστημα κίνησης EcoDynamics+ δίνει τη δυνατότητα στην Kia να προσφέρει ακόμα πιο καθαρούς κινητήρες πετρελαίου. Το σύστημα συνδυάζεται με την ενεργή τεχνολογία ελέγχου καυσαερίων SCR (Selective Catalytic Reduction) της μάρκας, περιορίζοντας τις εκπομπές CO2 έως και κατά 4% στο νέο κύκλο δοκιμών WLTP (Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedure) και μέχρι και κατά 7% στον NEDC (New European Driving Cycle). H χρήση της ήπιας υβριδική τεχνολογίας για κινητήρες πετρελαίου θα συμβάλλει στην προσπάθεια της μάρκας να περιορίσει τη μέση κατανάλωση καυσίμου ολόκληρης της γκάμας της.

Η καινοτόμα υβριδική τεχνολογία EcoDynamics+ με λειτουργίες «κινητήρα» και «γεννήτριας».

Η νέα υβριδική τεχνολογία της Kia ενσωματώνει μια μικρών διαστάσεων μπαταρία ιόντων λιθίου 0,46 kWh και 48V, καθώς και μια νέα υβριδική μονάδα μίζας/ γεννήτριας (MHSG). Ελέγχοντας ηλεκτρονικά την MSHG και χρησιμοποιώντας το μετατροπέα, το σύστημα αλλάζει απροβλημάτιστα από τη λειτουργία «κινητήρα» στη λειτουργία «γεννήτριας». Συνδεδεμένη με ιμάντα με το στρόφαλο του κινητήρα πετρελαίου, η MSHG παρέχει κατά την επιτάχυνση ηλεκτρική υποβοήθηση έως και 10 kW λειτουργώντας ως «κινητήρας», περιορίζοντας το φορτίο του κινητήρα πετρελαίου και τις εκπομπές ρύπων. Στην λειτουργία «γεννήτριας», το σύστημα συλλέγει την κινητική ενέργεια που απελευθερώνεται κατά την επιβράδυνση του αυτοκινήτου, με ταχύτητα στο κιβώτιο και κατά το φρενάρισμα, και χρησιμοποιεί την ισχύ αυτή για επαναφόρτιση της μπαταρίας.

Πώς λειτουργεί το EcoDynamics+ στο δρόμο

Το σύστημα EcoDynamics+ έχει εξελιχθεί έτσι ώστε να εξασφαλίζει τη μεγαλύτερη δυνατή απόδοση των κινητήρων εσωτερικής καύσης στο δρόμο, χρησιμοποιώντας ηλεκτρική ισχύ που αποδίδεται και ανακτάται συνεχώς. Στη λειτουργία «κινητήρα» η μπαταρία εκφορτίζεται κατά την επιτάχυνση παρέχοντας επιπλέον ροπή στον κινητήρα και ενισχύοντας έτσι ελαφρώς τις επιδόσεις κατά την έντονη επιτάχυνση ή για να μειώσει το φορτίο του κινητήρα όταν η επιτάχυνση είναι πιο ήπια. Κατά την επιβράδυνση ή κατά την οδήγηση σε κατηφόρα ή πλησιάζοντας προς μια διασταύρωση το MSHG αλλάζει στη λειτουργία «γεννήτρια», ανακτώντας ενέργεια από το στρόφαλο προκειμένου να φορτίσει τη μπαταρία εν κινήσει.

Το σύστημα ελέγχεται από μια εξελιγμένη ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου (ECU) που προσδιορίζει την πιο αποτελεσματική χρήση της διαθέσιμης ενέργειας. Η προσαρμογή της χρήσης είναι συνεχής, λαμβάνοντας υπόψη την υπολειπόμενη φόρτιση των μπαταριών του αυτοκινήτου.

Η ισχύς της μπαταρίας μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για την υποστήριξη μιας νέας λειτουργίας Stop & Start εν κινήσει. Εάν η μπαταρία έχει ικανή φόρτιση ο κινητήρας εσωτερικής καύσης απενεργοποιείται αυτόματα κατά την επιβράδυνση με ταχύτητα και κατά το φρενάρισμα. Το MHSG μπορεί να επανεκκινήσει τέλεια τον κινητήρα κάτω από όλες τις συνθήκες, όταν ο οδηγός πατήσει το πεντάλ του γκαζιού.

Περιορισμένες διαστάσεις και ενσωμάτωση σε υφιστάμενες αρχιτεκτονικές

Οι περιορισμένες διαστάσεις σημαίνουν πως η ενσωμάτωση του νέου υβριδικού συστήματος EcoDynamics+ στις υπάρχουσες αρχιτεκτονικές μοντέλων είναι σχετικά απλή. Ανάλογα με το μοντέλο η μπαταρία των 48V θα τοποθετείται κάτω από το δάπεδο του πορτμπαγκάζ, ελαχιστοποιώντας έτσι την επίδραση στην πρακτικότητα. Επίσης μιας και το MSHG συνδέεται άμεσα στο στρόφαλο μέσω ιμάντα δεν απαιτείται κάποια αναδιάταξη του χώρου του κινητήρα.

Ο μετασχηματιστής DC/DC της μπαταρίας των 48V επιτρέπει τη σύνδεσή της με το ηλεκτρικό κύκλωμα του αυτοκινήτου, κάτι που έχει σα συνέπεια τη σημαντική μείωση του μεγέθους της μπαταρίας των 12V που απαιτείται για την τροφοδοσία των βοηθητικών ηλεκτρονικών συστημάτων του αυτοκινήτου. Η υιοθέτηση του MHSG σημαίνει επίσης πως η συμβατική μίζα μπορεί να γίνει μικρότερη και να χρησιμοποιείται κυρίως για την κρύα εκκίνηση σε χαμηλές θερμοκρασίες. Το φορτίο της μπαταρίας των 48V βοηθά στις περισσότερες περιπτώσεις στην εκκίνηση του κινητήρα.

Το νέο υβριδικό σύστημα κινητήρων πετρελαίου EcoDynamics+ της Kia είναι συμβατό τόσο με μηχανικά όσο και με αυτόματα κιβώτια και μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε διατάξεις εμπρός και πίσω κίνησης καθώς και τετρακίνησης. Επίσης μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σε συνδυασμό με κινητήρες βενζίνης. Η Kia θα ανακοινώσει ένα πιο συγκεκριμένο πλάνο για την παρουσίαση της νέας ήπιας υβριδικής της τεχνολογίας τους επόμενους μήνες.

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

3# Καλή Υγεία & Ευημερία

Bayer Ελλάς: Τι επενδύει στην έρευνα για Covid-19 και οι δράσεις στην Ελλάδα

Η Bayer, πιστή στο όραμά της «Health for All, Hunger for None» για τη βελτίωση και διατήρηση της παγκόσμιας υγείας και διατροφής, προχώρησε με σειρά ενεργειών, ώστε να μπορέσει να διασφαλίσει τα δύο πολυτιμότερα αγαθά της ανθρωπότητας, κατά τη διάρκεια και στη συνέχεια της πρόσφατης κρίσης λόγω της πανδημίας του κορονοϊού. 

Στο πλαίσιο αυτό ένωσε τις δυνάμεις της με την επιστημονική κοινότητα, με φορείς της υγειονομικής περίθαλψης, με κυβερνήσεις και με ερευνητικά ιδρύματα σε όλο τον κόσμο παρέχοντας τους πρόσβαση σε μια ευρεία γκάμα πληροφοριών, ερευνών και ευρημάτων της, προκειμένου να βρεθούν και να αναπτυχθούν νέες αποτελεσματικές θεραπείες έναντι του Covid-19. Έτσι, η εταιρεία συμμετέχει στην Πρωτοβουλία Θεραπευτικού Επιταχυντή Covid-19 του Ιδρύματος Bill & Melinda Gates και ταυτόχρονα συνεργάζεται στον Καναδά με το Ινστιτούτο Έρευνας για την Υγεία του Πληθυσμού (PHRI) για την έναρξη κλινικών έρευνών για τον εντοπισμό θεραπειών κατά του Covid-19. Οι μελέτες θα αξιολογήσουν την ασφάλεια και την αποτελεσματικότητα διαφορετικών συνδυαστικών θεραπειών, συμπεριλαμβανομένης της χλωροκίνης και της ιντερφερόνης βήτα-1b της Bayer. Στο πλαίσιο της συνεργασίας, η Bayer θα επενδύσει περίπου 1 εκατ. ευρώ για τις μελέτες και θα παράσχει τις απαιτούμενες δραστικές ουσίες για την εκπόνηση της έρευνας.

Επιπλέον, η Bayer σε συνεργασία με το Sidekick προχώρησε στην παραμετροποίηση της συγκεκριμένης πλατφόρμας, έτσι ώστε να είναι εφικτή η από απόσταση ιατρική παρακολούθηση των ασθενών με Covid-19. Υπενθυμίζεται πως το Sidekick είναι μια ψηφιακή πλατφόρμα  διαχείρισης των χρόνιων νοσημάτων η οποία με χρήση συμπεριφορικών οικονομικών και μηχανισμών παιχνιδιού (gamification) βοηθά ασθενείς που πάσχουν από χρόνια νοσήματα αφενός να ενημερώνουν τους θεράποντες ιατρούς τους για την πορεία της υγείας τους και αφετέρου να ενημερώνονται και οι ίδιοι καλύτερα σχετικά με τη διαχείριση της νόσου τους. Με την υποστήριξη της Bayer η πλατφόρμα χρησιμοποιείται ήδη σε ασθενείς με Cοvid-19 σε αρκετές χώρες. 

Στη χώρα μας, η Bayer Ελλάς υποστήριξε το Εθνικό Σύστημα Υγείας με τη χορηγία 15.000 εξειδικευμένων ιατρικών προστατευτικών μέσων (όπως μάσκες, στολές, υποδήματα κλπ) για τους εργαζόμενους στα κέντρα αναφοράς. Παράλληλα στο πλαίσιο της στρατηγικής που ακολουθεί η εταιρεία στη χώρα μας τα τελευταία χρόνια για την ανάδειξη της Καινοτομίας και της Επιχειρηματικότητας, η Bayer Ελλάς είναιη μόνη εταιρεία βιοεπιστημών η οποίασε συνεργασία με το Πρόγραμμα ΝΒG Business Seeds της Εθνικής Τράπεζας, το  Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης και Ηλεκτρονικού Περιεχομένου – EIT Health Hub for Greece, το Κέντρο Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας ACEIn του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, το κέντρο Αρχιμήδης του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου και το Ίδρυμα Ωνάση υποστηρίζει ενεργά τις εταιρείες που αναδείχθηκαν στον διαγωνισμό #GreeceVsVirus μια σειρά πρωτοβουλιών ψηφιακής καινοτομίας ενάντια στην πανδημία του κορονοϊού από το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

Έχοντας λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την απρόσκοπτη παραγωγή και επάρκεια των προϊόντων της, η Bayer εξασφάλισε την ομαλή τροφοδότηση των προϊόντων της στην αγορά όχι μόνο σε  φάρμακα και ΜΗΣΥΦΑ, αλλά και σε γεωργικά προϊόντα και όλα αυτά με γνώμονα τη μέγιστη δυνατή προστασία της υγείας και της ασφάλειας, τόσο των εργαζόμενών της όσο και των συνεργατών της. 

«Συνεργαζόμαστε εντατικά με διεθνείς οργανισμούς, κυβερνήσεις, αρχές και επιστημονικά ιδρύματα σε όλο τον κόσμο για να διερευνήσουμε από κοινού εναλλακτικές λύσεις και να κατανοήσουμε καλύτερα πώς ορισμένα σκευάσματα της εταιρείας μπορούν να συμβάλουν στη θεραπεία ασθενών που έχουν μολυνθεί με COVID-19» δήλωσε ο Andreas Pollner, Διευθύνων Σύμβουλος της Bayer Ελλάς και συμπλήρωσε «Όλοι οι εργαζόμενοι στην Bayer τόσο στην Ελλάδα αλλά και στον υπόλοιπο κόσμο, βρισκόμαστε αδιάλειπτα στο πλευρό σας! Με γνώμονα την αποστολή μας – Επιστήμη για μια καλύτερη ζωή – κάνουμε ό,τι απαιτείται για να βοηθήσουμε στην κάλυψη των αναγκών της ανθρωπότητας στην υγεία και τη διατροφή, πριν, κατά τη διάρκεια αλλά και μετά από αυτή την δύσκολη κατάσταση. Είμαστε όλοι ενωμένοι απέναντι σε αυτή την πανδημία και δεν θα εφησυχάσουμε μέχρι αυτή η κρίση να αποτελέσει παρελθόν!».

Περισσότερα

2# Μηδενική Πείνα

ΔΕΛΤΑ: Γιορτάζει το γάλα φροντίζοντας κάθε τι που αξίζει

Την 1η Ιουνίου, Παγκόσμια ημέρα γάλακτος, η ΔΕΛΤΑ γιόρτασε το γάλα, όπως κάθε μέρα, εδώ και 68 χρόνια. 

Ακόμη και στις πρόσφατες πρωτόγνωρες συνθήκες που βιώσαμε και βιώνουμε λόγω κορωνοϊού, αδιαπραγμάτευτη προτεραιότητα για τη ΔΕΛΤΑ ήταν να προσφέρει το γάλα σε όσους το έχουν ανάγκη. Μόνο κατά το τελευταίο δίμηνο, προσέφερε 135 τόνους γάλα και γιαούρτια, φροντίζοντας παιδιά, ηλικιωμένους και ευπαθείς ομάδες, όπως τα 550 παιδιά που διαμένουν στο Χαμόγελο του Παιδιού και στα Παιδικά Χωριά SOS πανελλαδικά, τους 150 ηλικιωμένους του Γηροκομείου Αθηνών, αλλά και πλήθος συνανθρώπων μας μέσω του Δήμου Αθηναίων, Θεσσαλονίκης, πολλών ακόμη Δήμων, του Μαζί για το Παιδί και άλλων φορέων. Και συνεχίζει, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Γάλακτος, να προσφέρει γάλα και γιαούρτι σε όλα τα παιδιά των Παιδικών Χωριών SOS. Η ΔΕΛΤΑ στέκεται δίπλα στην ελληνική κοινωνία, αποδεικνύοντας την ευαισθησία της με πράξεις.

Πηγή ζωής, τρόφιμο με μοναδική διατροφική αξία, το γάλα θεμελιώνει την ανάπτυξη των παιδιών και βοηθά στη διατήρηση της καλής υγείας, σε όλα τα στάδια της ζωής μας. Ο διατροφικός πλούτος του στηρίζεται στη φυσική συνύπαρξη συστατικών, όπως πρωτεΐνες, υδατάνθρακες, λιπαρά, βιταμίνες, ασβέστιο, φώσφορο και πλήθος άλλων θρεπτικών στοιχείων, αναδεικνύοντας δίκαια το γάλα ως το πιο «καλοσχεδιασμένο» τρόφιμο που μας παρέχει η φύση.  

Περισσότερα

9# Βιομηχανία, Καινοτομία & Υποδομές

LYSIS: Η σύγχρονη «πράσινη» λύση του Ομίλου ΗΡΑΚΛΗΣ

Με σταθερό προσανατολισμό στη βιώσιμη ανάπτυξη, ο Όμιλος ΗΡΑΚΛΗΣ προσφέρει το νέο, καινοτόμο και φιλικό προς το περιβάλλον προϊόν LYSIS, μια τσιμεντοειδή σύνθεση τοιχοποιίας ειδικά σχεδιασμένη για χτίσιμο και σοβάτισμα, χωρίς τη χρήση ασβέστη.

Αξιοποιώντας την υψηλή τεχνογνωσία και εμπειρία του, ο Όμιλος ΗΡΑΚΛΗΣ σχεδίασε και προσφέρει ένα προϊόν με βελτιωμένη απόδοση αειφορίας τόσο κατά τη διαδικασία παραγωγής όσο και κατά την εφαρμογή. Το LYSIS αποτελεί την πλέον πράσινη λύση, αφού χάρη στην καινοτόμο σύνθεσή του, έχει το χαμηλότερο ανθρακικό [CO2] αποτύπωμα στην ελληνική αγορά μεταξύ αντίστοιχων συνθέσεων. 

Η τεχνολογία του LYSIS που καθιστά μη απαραίτητη την ανάγκη προσθήκης ασβέστη στο μείγμα, διασφαλίζει την υγεία και ασφάλεια του τεχνίτη κατά τη διαδικασία ανάμειξης των υλικών. Επιπλέον προσφέρει ευκολία, απλούστευση των εργασιών και εξοικονόμηση χώρου στο εργοτάξιο. Παράλληλα, η σύνθεσή του εξασφαλίζει τη σταθερά υψηλή ποιότητα, την κορυφαία εργασιμότητα και το άρτιο αισθητικά τελικό αποτέλεσμα.

Μια πρόταση του Ομίλου ΗΡΑΚΛΗΣ που ανοίγει το δρόμο σε αειφόρα προϊόντα και λύσεις που καλύπτουν ανάγκες για:

  • Σοβά (για όλες τις στρώσεις – εφαρμογές)
  • Λάσπη κτισίματος (για τούβλο, τσιμεντόλιθο κλπ.)
  • Γέμισμα δαπέδων, ρήσεις ταρατσών κλπ. (σε συνδυασμό με θραυστά, συλλεκτά ή ελαφροβαρή αδρανή)

Ο Δημήτρης Δήμου, Γενικός Διευθυντής Εμπορίας του Ομίλου ΗΡΑΚΛΗΣ, ανέφερε σχετικά: «Στον Όμιλο ΗΡΑΚΛΗΣ είμαστε αποφασισμένοι να οδηγούμε τις εξελίξεις με νέα πρωτοπόρα προϊόντα και λύσεις που συμβάλλουν στη μετάβαση σε πιο βιώσιμες κατασκευές. Με πάθος για καινοτομία και δέσμευση για ποιότητα, διευρύνουμε το προϊόντικό μας χαρτοφυλάκιο με λύσεις με μειωμένο περιβαλλοντικό αποτύπωμα σε ολόκληρο το φάσμα του κύκλου ζωής τους. Το νέο προϊόν LYSIS φέρνει την καινοτομία στο χτίσιμο και το σοβάτισμα με ασφάλεια για τον τεχνίτη και σεβασμό στο περιβάλλον».

Το LYSIS είναι διαθέσιμο σε σάκους των 40 κιλών για επαγγελματίες και ιδιώτες μέσω του εκτεταμένου δικτύου συνεργατών του Ομίλου ΗΡΑΚΛΗΣ σε όλη την Ελλάδα.

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΑΠΟΨΕΙΣ