Connect with us

Δράσεις

Κομποστοποίηση: Το επόμενο βήμα στην Ανακύκλωση κάνει ο Δ.Ηρακλείου

Έτοιμος να κάνει το επόμενο βήμα στην Ανακύκλωση με κύρια δράση τη διαχείριση των απορριμμάτων της πόλης, είναι ο Δήμος Ηρακλείου Αττικής.

Στόχος τους προγράμματος είναι ο σχεδιασμός και η υλοποίηση δράσεων, προκειμένου να προωθήσει τη διαλογή των απορριμμάτων στην πηγή, σε συνδυασμό με την ενημέρωση και την ενεργή συμμετοχή του Ηρακλειώτη.

Η αρχή θα γίνει με την κομποστοποίηση βιοαποβλήτων και με τη χρήση του λεγόμενου καφέ κάδου, στον οποίο τα νοικοκυριά και οι επιχειρήσεις θα μπορούν να ρίχνουν τα υπολείμματα των τροφίμων, προκειμένου αυτά να ανακυκλώνονται και να επαναχρησιμοποιούνται ως κόμποστ (λίπασμα σε καλλιέργειες). Ήδη ο Δήμος έχει προμηθευτεί τους απαιτούμενους καφέ κάδους και το επόμενο διάστημα θα τους εγκαταστήσει στην πόλη, πραγματοποιώντας παράλληλα καμπάνια ενημέρωσης στους πολίτες του Δήμου Ηρακλείου. Σκοπός του προγράμματος είναι η προστασία του περιβάλλοντος, η μείωση των απορριμμάτων και η ελαχιστοποίηση των επιπτώσεων στην υγεία των πολιτών.

Ενδεικτικό της βαρύτητας που δίνει ο Δήμος στον τομέα της Ανακύκλωσης είναι πως ο δήμαρχος Ηρακλείου Αττικής, Νίκος Μπάμπαλος, στο πλαίσιο του σχεδιασμού και της υλοποίησης των δράσεων του επίμαχου προγράμματος, όρισε ειδικό εντεταλμένο δημοτικό σύμβουλο στον τομέα Υλοποίησης και Προώθησης, τον Νίκο Μπαρμπούνη.

«Ο σεβασμός στο περιβάλλον είναι βασικό χαρακτηριστικό της κάθε κοινωνίας. Με την ανακύκλωση προστατεύεται το περιβάλλον, γίνεται εξοικονόμηση πρώτων υλών & ενέργειας ωφελώντας το περιβάλλον, την υγεία και την οικονομία. Για την επιτυχία του προγράμματος της Ανακύκλωσης χρειάζεται να συμμαχήσουν και να ενώσουν τις δυνάμεις τους όλοι. Ο Δήμος θα εξασφαλίσει τις απαραίτητες υποδομές και οι πολίτες θα αποτελέσουν τον κινητήριο μοχλό, το φορέα διαλογής στην πηγή. Πιστεύουμε στον Ηρακλειώτη, στην αγάπη που έχει για την πόλη του, στη διάθεσή του να προσφέρει στην προσπάθειά μας να την κάνουμε καλύτερη. Καταλύτης στην επιτυχία του προγράμματος είναι η ενημέρωση του πολίτη και η ενεργή συμμετοχή του στην καθημερινότητα της ανακύκλωσης», σχολιάζει ο κ. Μπαρμπούνης.

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

SDG's

Millennials: Ενδιαφέρονται για τη βιώσιμη μόδα αλλά τι αγοράζουν;

Υπάρχει χάσμα μεταξύ του ενδιαφέροντος που δείχνουν οι millennials για τη βιωσιμότητα και των πραγματικών προτύπων που ακολουθούν όταν ψωνίζουν, γεγονός που δεν οφείλεται στην έλλειψη πεποίθησης αλλά στη διαθεσιμότητα των προϊόντων και στο ασαφές marketing, σύμφωνα με πρόσφατες έρευνες.

Της Σοφίας Εμμανουήλ (semm@csrindex.gr)

H βιωσιμότητα θα είναι το επόμενο πεδίο μάχης, όπου τα σήματα θα ανταγωνίζονται για τα μερίδια στις δαπάνες των millennials.

Μόνο στις ΗΠΑ το 2017 οι millennials ξόδεψαν περίπου 200 δις. δολ. και εκτιμάται ότι μέχρι το τέλος του 2018 θα έχουν μεγαλύτερη αγοραστική δύναμη από οποιαδήποτε άλλη γενιά.

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι πρόκειται για μια γενιά με ξεχωριστές αξίες και ιδιαίτερη καταναλωτική συμπεριφορά. Μεταξύ άλλων δίνουν ιδιαίτερη σημασία στη βιωσιμότητα των προϊόντων.

Σύμφωνα με την Bloode, την ελληνική ψηφιακή κοινότητα εθελοντών αιμοδοτών, από τα μηνύματα της ελληνικής αγοράς, οι νέοι ψάχνουν εταιρείες με κοινωνική υπευθυνότητα. Το 62% των millennials αναζητούν αναζητούν και εταιρείες-εργοδότες με θετική επίδραση στην κοινωνία. Επικαλούμενη έρευνες (PwC, Global Tolerance, Stanford Graduate School of Business κ.α.) η Bloode αναφέρει ότι οι απόφοιτοι των τελευταίων ετών θα θυσίαζαν το 14% του μισθού τους για να δουλέψουν σε μία εταιρεία με κοινωνική υπευθυνότητα ενώ το 79% των millennials που είχαν συμμετάσχει σε εθελοντικές δράσεις μέσω της εταιρείας τους, ένιωσαν ότι έφεραν θετικό αντίκτυπο μέσω της συμμετοχής τους.

Ας σημειωθεί επίσης ότι το 66% των millennials σε όλο τον κόσμο είναι διατεθειμένοι να δαπανήσουν περισσότερα χρήματα για μάρκες που είναι βιώσιμες, σύμφωνα με την έκθεση State of Fashion 2018 των BoF και McKinsey. Ένα ποσοστό που φθάνει στο 90% πιστεύει ότι θα συμβάλει στη δημιουργία πιο βιώσιμων προϊόντων, διότι θεωρεί ότι θα πείσει τις επιχειρήσεις και τις κυβερνήσεις να αλλάξουν τις υπάρχουσες πρακτικές τους, σύμφωνα με έρευνα του LIM College, που αναπτύσσει προγράμματα γύρω από την επιχειρηματικότητα στο χώρο της μόδας. Στην ίδια μελέτη, που απευθύνθηκε σε κοινό ηλικίας 18-37 ετών, ανάλογο είναι το ποσοστό των ερωτηθέντων που δήλωσαν ότι θα ήταν διατεθειμένοι να μποϋκοτάρουν μια μάρκα μόδας αν δεν είναι βιώσιμη.

Οι millennials έχουν επίσης μεγαλύτερη επίγνωση των περιβαλλοντικών και κοινωνικών αδυναμιών της βιομηχανίας της μόδας συγκριτικά με παλαιότερες γενιές, σύμφωνα με την διεθνή ένωση OekoTex που εστιάζει στην έρευνα και τις δοκιμές γύρω από την οικολογική βιομηχανία ένδυσης. Δείχνουν επίσης μεγαλύτερη ευαισθησία για τις επιβλαβείς ουσίες και τα υλικά που χρησιμοποιεί στα ρούχα η βιομηχανία της ένδυσης και της κλωστοϋφαντουργίας.

Η Oeko-Tex διαπίστωσε ότι 60% των millennials ενδιαφέρονται για πιστοποιημένα βιώσιμα ρούχα, ενώ 69% ελέγχουν τις ενδείξεις τύπου «φιλικό προς το περιβάλλον» ή «βιώσιμο» κατά την αγορά ρούχων. Αυτό αποδεικνύει ότι οι millennials ενδιαφέρονται για τη βιώσιμη μόδα. Αλλά το θέμα είναι ότι δεν την αγοράζουν. Τουλάχιστον αυτό δείχνουν τα στοιχεία. Μόνο 34% των millennials λένε ότι οδηγούνται να κάνουν μια αγορά επειδή ένα προϊόν ήταν βιώσιμο, σύμφωνα με την έρευνα του LIM College ενώ σύμφωνα με την Oeko-Tex, αν και ποσοστό 60% ενδιαφέρεται για πιστοποιημένα ρούχα, μόνο το 37% δηλώνει ότι τα αγόρασε.

Η αειφορία θα είναι το επόμενο μείζον πεδίο μάχης όπου οι μάρκες θα ανταγωνίζονται για τις δαπάνες των millennials και το χάσμα φαίνεται να σχετίζεται με την έλλειψη στην αγορά πιστοποιημένων βιώσιμων προϊόντων αλλά και τα ανεπαρκή προγράμματα προώθησης δράσεων προς την κατεύθυνση της βιωσιμότητας από υφιστάμενα brands. Δηλαδή η βιομηχανία της μόδας δεν παρέχει στους millennials επαρκείς βιώσιμες επιλογές.

Σήμερα οι millennials, ειδικότερα στην Ελλάδα που το διαθέσιμο εισόδημα για δαπάνες ένδυσης έχει περικοπεί λόγω της κρίσης, αγοράζουν με κριτήριο την τιμή. Τα σήματα από το χώρο της μόδας που υιοθετούν πρότυπα βιωσιμότητας είναι τόσο λίγα που μπορούν να μετρηθούν στα δάχτυλα του ενός χεριού. Το ίδιο ισχύει και διεθνώς. Υπάρχουν ετικέτες όπως Εverlane, Patagonia ή Reformation που προωθούν ενεργά τη βιωσιμότητα ως βασικό στοιχείο της δραστηριότητάς τους, ωστόσο, η συντριπτική πλειοψηφία των εμπορικών σημάτων δεν προσφέρει την ποικιλία των βιώσιμων ειδών μόδας για να ανταποκριθεί στις προσδοκίες και τα γούστα των millennials.

Η σήμανση

Θα πρέπει επίσης να ληφθεί υπόψη ότι λίγοι καταναλωτές θα βρουν το χρόνο να επισκεφθούν την εταιρική ιστοσελίδα ενός εμπορικού σήματος για να διαβάσουν μια έκθεση βιωσιμότητας. Οι πληροφορίες σχετικά με τη βιωσιμότητα πρέπει να είναι σαφείς, ορατές και εύκολα προσβάσιμες τόσο στο κατάστημα όσο και στο διαδίκτυο. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να υπάρχει περιγραφή των προϊόντων με λεπτομέρειες σχετικά με τα περιβαλλοντικά και δεοντολογικά ζητήματα στις αναφορές των προϊόντων στο ηλεκτρονικό εμπόριο αλλά και στις ετικέτες των φυσικών προϊόντων, καθώς και στις αφίσσες που είναι αναρτημένες στα καταστήματα λιανικής πώλησης. Σε αυτό θα μπορούσε να βοηθήσει η σήμανση βιωσιμότητας όπως π.χ. με το Παγκόσμιο Πρότυπο για τα Βιολογικά Κλωστοϋφαντουργικά Προϊόντα (GOTS) ή τα πιστοποιημένα δέρματα (LWG). Επίσης ορισμένοι λιανέμποροι έχουν υιοθετήσει κατηγορίες τύπου Eco στις ηλεκτρονικές τους σελίδες για να βοηθήσουν τους πελάτες τους να εντοπίσουν και να μάθουν περισσότερα για τα βιώσιμα προϊόντα που διαθέτουν ή δίνουν τη δυνατότητα φιλτραρίσματος των προϊόντων με οικολογικά χαρακτηριστικά: “δίκαιο εμπόριο” ή “100% βιολογικό βαμβάκι” – όπως και γίνεται με βάση την τιμή, το εμπορικό σήμα ή το χρώμα.

Περισσότερα

Μεταφορές/ Logistics

Το 3ο Plane Pull στην Ελλάδα για «Το Χαμόγελο του Παιδιού»

Την Παρασκευή 20 Απριλίου 2018 πραγματοποιήθηκε το 3ο Plane Pull στην Ελλάδα για «Το Χαμόγελο του Παιδιού», σε συνεργασία με τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος» και με την υποστήριξη της DHL Express.

Η εκδήλωση, που διοργανώθηκε για τρίτη συνεχή χρονιά στις εγκαταστάσεις του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, έλαβε χώρα στην πίστα αεροσκαφών του αεροδρομίου, με τη συμμετοχή 20 ομάδων των 25 ατόμων, που είχαν ως στόχο η κάθε μία να τραβήξει για 20 ολόκληρα μέτρα ένα AIRBUS A300/600 (βάρους 100 τόνων) του στόλου της DHL Express. Παρουσιαστής της εκδήλωσης ήταν ο δημοσιογράφος Σπύρος Χαριτάτος ο οποίος συμμετείχε αφιλοκερδώς.

Κοινός σκοπός όλων ήταν η συγκέντρωση πόρων για τις δράσεις που υλοποιεί «Το Χαμόγελο του Παιδιού» στον τομέα της Υγείας μέσω των οποίων το 2017 υποστήριξε πανελλαδικά 26.298 παιδιά με προβλήματα υγείας και τις οικογένειές τους, σύμφωνα με τον Κώστα Γιαννόπουλο, Πρόεδρο του Δ.Σ. του Οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού», που ευχαρίστησε τους συμμετέχοντες.

Για τη σπουδαιότητα δράσεων όπως η συγκεκριμένη, μίλησε η Διευθύντρια Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, Ιωάννα Παπαδοπούλου: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι  που και φέτος, για τρίτη χρονιά, φιλοξενήσαμε στο αεροδρόμιο της Αθήνας τη μοναδική αυτή δράση, το 3o Plane Pull στην Ελλάδα για «Το Χαμόγελο του Παιδιού» με την πολύτιμη υποστήριξη  της DHL Express! Και φέτος το αεροδρόμιό μας εκπροσωπήθηκε από ενθουσιώδεις και δυνατές ομάδες με το σύνθημα «Τι τραβάμε… για το Χαμόγελο!» Η εταιρεία αεροδρομίου συνεχίζει να στηρίζει ενεργά τους σκοπούς και τις δράσεις του Οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού» εδώ και 16 χρόνια. Ειδικά όμως στη σύγχρονη κοινωνική και οικονομική πραγματικότητα, εκδηλώσεις και δράσεις όπως το Plane Pull αποκτούν και μια άλλη διάσταση: είναι ακόμη πιο σημαντικές, καθώς, εκτός από τον πρωταρχικό τους στόχο, αυτόν της προσφοράς, αναδεικνύουν πόσο σημαντική είναι η  αλληλεγγύη και η ομαδικότητα  για την επίτευξη ενός κοινού στόχου».

Από την πλευρά της DHL Express Ελλάδας, η Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού Κάτια Λαμπροπούλου, δήλωσε σχετικά: «Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά αποδείξαμε πως η δύναμη της προσφοράς κουνάει και… αεροπλάνα 100 τόνων! Με ιδιαίτερη χαρά και ενθουσιασμό η DHL Express δήλωσε ενεργά παρούσα στο 3ο Plane Pull με τους ανθρώπους της αλλά και το αεροσκάφος της! Με μία ακόμη δράση, στεκόμαστε δίπλα στο «Χαμόγελο του Παιδιού» και το σπουδαίο έργο του!».

Τα Βραβεία που δόθηκαν ήταν:

1ο Βραβείο για την πιο γρήγορη ομάδα: GOLDAIR HANDLING (13.71 sec)

2ο Βραβείο για την πιο γρήγορη ομάδα: DHL EXPRESS (13.84 sec)

3ο Βραβείο για την πιο γρήγορη ομάδα: SELECT SERVICES PARTNER (15.59 sec)

1ο Βραβείο για την πιο αργή ομάδα: ΟΜΙΛΟΣ ΧΥΤΗΡΟΓΛΟΥ (ACCESSORIZE, ANAMNESIA, INGLOT) (54.12 sec)

2ο Βραβείο για την πιο αργή ομάδα: MERCEDES (29.66 sec)

3ο Βραβείο για την πιο αργή ομάδα: SKYSERV (26.06 sec)

1ο Βραβείο για την πιο ενθουσιώδη ομάδα: ΔΙΕΘΝΗΣ ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΑΘΗΝΩΝ

2ο Βραβείο για την πιο ενθουσιώδη ομάδα: NESTLE

3ο Βραβείο για την πιο ενθουσιώδη ομάδα: ICTS

Οι εταιρίες και οι φορείς που συμμετείχαν ήταν:

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ

ΟΜΙΛΟΣ ΧΥΤΗΡΟΓΛΟΥ (ACCESSORIZE, ANAMNESIA, INGLOT)

ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΟ ΣΩΜΑ ΕΛΛΑΔΑΣ

BRINKS

GOLDAIR HANDLING

ICTS

KOTSOVOLOS

MERCEDES

NESTLE

SELECT SERVICES PARTNER

SKYSERV

Καθώς φυσικά και ομάδες των διοργανωτών «Το Χαμόγελο του Παιδιού», Δ.Α.Α. Ελευθέριος Βενιζέλος και DHL Express.

Περισσότερα

Τεχνολογία

Η Nova στηρίζει την εκπαίδευση στην ψηφιακή εποχή

Με απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκε το 10ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής που διοργάνωσε η Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας και πραγματοποιήθηκε από τις 17 Απριλίου έως τις 20 Απριλίου στο Κέντρο Διάδοσης Επιστημών & Μουσείο Τεχνολογίας “NOESIS” στη Θεσσαλονίκη.

Η Nova, στο πλαίσιο του προγράμματος δράσεων Κοινωνικής Υπευθυνότητας που υλοποιεί στο χώρο της εκπαίδευσης στήριξε το Συνέδριο ως Χρυσός Χορηγός και παρουσίασε δύο ενημερωτικά sessions προς μαθητές Γυμνασίων και Λυκείων με θέμα: «Πειρατεία: Ο σύγχρονος εχθρός της τέχνης».

Το 10ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής, που έχει εξελιχθεί σε θεσμό και γιορτή τεχνολογίας και καινοτομίας, συγκέντρωσε φέτος 3.000 μαθητές από 145 σχολεία της Κεντρικής Μακεδονίας. Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να δείξουν τις πρωτοποριακές τους εργασίες, να εκθέσουν ρομποτικές κατασκευές και συστήματα αυτόματων ελέγχων, καθώς και να καλέσουν το κοινό να δοκιμάσει τα ηλεκτρονικά παιχνίδια που οι ίδιοι δημιούργησαν.

Η Τίνα Κουτσογιάννη, Public Relations & Brand Communications Manager της Forthnet επεσήμανε σχετικά: «H Nova στο πρόγραμμα δράσεων Κοινωνικής Ευθύνης που υλοποιεί εστιάζει και στο χώρο της εκπαίδευσης. Είμαστε εδώ για να στηρίξουμε μία εξαιρετική διοργάνωση, που δίνει έδαφος στους μαθητές για την ανάπτυξη της εφευρετικότητας, της δημιουργικής φαντασίας, αλλά και της πρωτοποριακής τους σκέψης στο χώρο της πληροφορικής και των νέων τεχνολογιών. Οι εργασίες που είδαμε μας εντυπωσίασαν και μας έκαναν να νιώσουμε εξαιρετική αισιοδοξία για το μέλλον».

Από την πλευρά του ο Ευάγγελος Πατσιαντός, Δικηγόρος της Διεύθυνσης Εταιρικών Νομικών και Ρυθμιστικών Θεμάτων της Forthnet ανέφερε: «Τα παιδιά ανταποκρίθηκαν στην ενημέρωση που τους κάναμε καθώς δεν γνώριζαν πολλά πράγματα γύρω από την πειρατεία. Ένα θέμα που αποτελεί το μεγαλύτερο πρόβλημα κα τον μεγαλύτερο εχθρό της τέχνης και του πολιτισμού μας. Πιστεύω ότι πετύχαμε το σκοπό μας στο Συνέδριο που ήταν να καταπολεμήσουμε την πειρατεία όχι μέσα από νόμους και ποινές αλλά επιλέγοντας το δρόμο της Παιδείας».

Στη φωτογραφία: Ο Ζαχαρίας Μανουσαρίδης, Σχολικός Σύμβουλος Πληροφορικής, ο Ευάγγελος Πατσιαντός, Δικηγόρος της Διεύθυνσης Εταιρικών Νομικών και Ρυθμιστικών Θεμάτων της Forthnet, η Τίνα Κουτσογιάννη, Public Relations & Brand Communications Manager της Forthnet και ο Θανάσης Κοντονικολάου, Γενικός Διευθυντής NOESIS.

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΔΗΜΟΦΙΛΗ