Connect with us

Άστεγοι

Κούρεμα για… καλό σκοπό

Όλοι μπορούμε να βοηθήσουμε τους συνανθρώπους μας να έχουν καλύτερη ζωή. Ο καθένας με το δικό του τρόπο. Αυτό το μήνυμα έστειλε στις 2/4, η καλλιτεχνική ομάδα του ANBER Barber Shop.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

12# Υπεύθυνη Κατανάλωση & Παραγωγή

KPMG: Στηρίζει το πρόγραμμα «Μπορούμε στο Σχολείο»

Η KPMG, στο πλαίσιο των δράσεων της εταιρικής κοινωνικής της ευθύνης για τη δια βίου μάθηση και σε συνέπεια με τους Βιώσιμους Στόχους Ανάπτυξης 1 – Μηδενική Φτώχεια, 2 – Μηδενική Πείνα και 4 – Ποιοτική Εκπαίδευση, αποφάσισε να στηρίξει το διαδραστικό, εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Μπορούμε στο Σχολείο» που έχει δημιουργήσει η μη κερδοσκοπική οργάνωση «Μπορούμε».

Στόχοι του προγράμματος είναι η ενημέρωση των μαθητών σχολείων σχετικά με τη σημασία και τις επιπτώσεις της σπατάλης τροφίμων, η συλλογική προσπάθεια για τη μείωση αυτού του φαινομένου και η στήριξη των συνανθρώπων μας σε διατροφική ανάγκη.

Τα τελευταία τέσσερα χρόνια περισσότερα από 16.000 παιδιά έχουν επιμορφωθεί στο πλαίσιο του προγράμματος «Μπορούμε στο Σχολείο». Μέχρι στιγμής μέσω της στήριξης του προγράμματος από την KPMG έχουν ενημερωθεί 770 μαθητές σε 5 σχολεία (10 Δημοτικό Σχολείο Πετρούπολης, Λακωνική Σχολή, Εκπαιδευτήρια Φραγκή, 2ο Γυμνάσιο Γέρακα, και Δημοτικό Κολλέγιο Αθηνών) και έως το τέλος του σχολικού έτους αναμένεται να επωφεληθούν συνολικά 3 500 παιδιά.

«Οι δράσεις του Μπορούμε χωρίζονται σε δύο βασικούς πυλώνες, την καθημερινή διάσωση και προσφορά τροφίμων από τα διάφορα επίπεδα της διατροφικής αλυσίδας και την προσπάθεια αύξησης της ενημέρωσης της ελληνικής κοινωνίας σχετικά με το θέμα της σπατάλης τροφίμων. Σε αυτό το δεύτερο πυλώνα, ίσως η πιο σημαντική μας δράση είναι το ”Μπορούμε στο Σχολείο”», δηλώνει ο συνιδρυτής του «Μπορούμε» Αλέξανδρος Θεοδωρίδης.

Από τη μεριά της KPMG, η Σιάνα Κυριάκου, Γενική Διευθύντρια και COO της εταιρείας δηλώνει: «Η πρωτοβουλία αυτή αποτελεί την έκφραση της κουλτούρας και των αξιών της εταιρείας μας. Η KPMG εστιάζει στη δια βίου μάθηση καθώς και στη στήριξη της κοινωνίας με πολλά έργα και δράσεις. Η ενίσχυση του προγράμματος ”Μπορούμε στο Σχολείο”» ήρθε ως φυσική συνέχεια μετά την επιτυχημένη τριετή συνεργασία μας με το “Μπορούμε” στη δράση “Cook for Good”. Το πρόγραμμα αυτό εμπνέει τη νέα γενιά να αναπτύξει την κριτική σκέψη σχετικά με τη λελογισμένη κατανάλωση τροφίμων, καθώς και τη θετική στάση έναντι στον εθελοντισμό και την κοινωνική συνεισφορά. Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που στηρίζουμε αυτό το έργο, το οποίο συνδυάζει τη συνεισφορά με την εκπαίδευση».

Περισσότερα

10# Λιγότερες Ανισότητες

TUI Magic Life Candia Maris: Στηρίζει τα «Χρώματα Αγάπης»

Με επίκεντρο τον άνθρωπο και στόχο την προσφορά σε όσους πραγματικά το έχουν ανάγκη, το ξενοδοχείο TUI Magic Life Candia Maris στηρίζει το έργο του Οργανισμού «ΧΡΩΜΑΤΑ ΑΓΑΠΗΣ».

Στο πλαίσιο του προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης που υλοποιεί, το TUI Magic Life Candia Maris προσέφερε δωρεάν διαμονή για την κάλυψη των αναγκών του Οργανισμού, φιλοξενώντας τους εθελοντές που επιτελούν σπουδαίο φιλανθρωπικό έργο με συνεχή και αδιάκοπη προσφορά στο συνάνθρωπο.

Το TUI Magic Life Candia Maris φέτος συνεργάστηκε με σημαντικές φιλανθρωπικές οργανώσεις, μεταξύ των οποίων και ο Οργανισμός «Χρώματα Αγάπης», μέσω του οποίου το ξενοδοχείο στήριξε οικογένειες της πόλης του Ηρακλείου που βρίσκονται σε δεινή οικονομική κατάσταση.

Ο Διευθυντής του TUI Magic Life Candia Maris, Σεραφείμ Καρουζάκης, δήλωσε σχετικά: «Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος που καταφέραμε και φέτος να στηρίξουμε το αξιόλογο έργο ενός φιλανθρωπικού οργανισμού, όπως είναι τα «ΧΡΩΜΑΤΑ ΑΓΑΠΗΣ». Το TUI Magic Life Candia Maris, μέλος του Metaxa Hospitality Group, υλοποιεί ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, το οποίο επικεντρώνεται στην υποστήριξη εκείνων που πραγματικά το έχουν ανάγκη, με έμπρακτο ενδιαφέρον για τον συνάνθρωπο».

Περισσότερα

1# Μηδενική Φτώχεια

Δωρεάν γεύματα μεταφέρονται με ποδήλατα

Φρούτα και λαχανικά που μένουν αδιάθετα μετά το τέλος του ωραρίου της λαϊκής αγοράς μεταφέρονται με ποδήλατα από μέλη της Οικολογικής Κίνησης Θεσσαλονίκης σε άτομα που τα έχουν ανάγκη, ώστε να μην πάει χαμένη καμία μερίδα.

Αυτό είναι το πρόγραμμα “Free meals on wheels”, που υλοποιείται από τον Ιούνιο, στο πλαίσιο ευρωπαϊκού προγράμματος για τη βιώσιμη ανάπτυξη. Για το ακοπό του προγράμματος έχουν αγοραστεί ποδήλατα με τρέιλερ για τη μεταφορά των προϊόντων από τη λαϊκή αγορά Ξηροκρήνης.

Η Οικολογική Κίνηση Θεσσαλονίκης, που για πολλά χρόνια οργάνωνε την παροχή εβδομαδιαίων κοινωνικών γευμάτων, συνεργάζεται για τις ανάγκες του προγράμματος με τη ΜΚΟ “Μπορούμε” κι έτσι συνδέει τη δράση της με την βιώσιμη κατανάλωση και την προώθηση της συνεργασίας.

Εκτός από τη συλλογή και διανομή τροφίμων, το πρόγραμμα που έχει διάρκεια μέχρι τον Μάρτιο του 2020, περιλαμβάνει και τη διοργάνωση εργαστηρίων τα οποία θα πραγματοποιηθούν μέσα στους επόμενους μήνες και θα απευθύνονται σε άτομα που δεν θέλουν να πετάξουν το παλιό τους ποδήλατο αλλά θέλουν να του δώσουν νέα ζωή. Παράλληλα, θα υλοποιηθούν μηνιαία εργαστήρια με θέματα ανακύκλωσης, διαχείρισης τροφίμων και αποβλήτων και βιώσιμης ανάπτυξης και κατανάλωσης.

Σημειώνεται ότι στο πλαίσιο της καμπάνιας  MESA (Make Europe sustainable for all) που έχει ως στόχους την εξάλειψη της ακραίας φτώχειας, των κοινωνικών ανισοτήτων και την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής, η Οικολογική Κίνηση Θεσσαλονίκης επιλέχθηκε να υλοποιήσει δράσεις οι οποίες θα συμβάλουν στην επίτευξη των στόχων της βιώσιμης ανάπτυξης οι οποίοι καθορίστηκαν το 2015 από τους ηγέτες του κόσμου.

Συγκεκριμένα οι δράσεις αφορούν:

Συλλογή λαχανικών και φρούτων από λαϊκές αγορές

Μεταφορά των προϊόντων με ποδήλατα και τρόλει

Διανομή δωρεάν γευμάτων σε ανθρώπους που βρίσκονται σε ανάγκη

Διοργάνωση πολυπολιτισμικών event με θεματικές βραδιές

Σεμινάρια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για τους στόχους της βιώσιμης ανάπτυξης

Καμπάνια προώθησης του προγράμματος

Οι στόχοι των παραπάνω δράσεων συμβάλλουν στην:

Μείωση των ανισοτήτων

Καταπολέμηση της πείνας

Υπεύθυνη κατανάλωση και παραγωγή

Ενίσχυση των βιώσιμων πόλεων και κοινοτήτων

Γνωστοποίηση των στόχων και της καμπάνιας

Περισσότερα
Test

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΑΠΟΨΕΙΣ