Lidl Ελλάς: Νέες διακρίσεις για τη βιώσιμη ανάπτυξη

Date:

Share post:

Με 3 νέα βραβεία διακρίθηκε η Lidl Ελλάς στο πλαίσιο των Hellenic Responsible Business Awards 2022, τον θεσμό που βραβεύει τις εταιρείες που προωθούν τις αξίες της υπεύθυνης επιχειρηματικότητας και επενδύουν στη βιώσιμη περιβαλλοντική και κοινωνική ανάπτυξη

Πρόκειται για την έβδομη κατά σειρά χρονιά που η εταιρεία βραβεύεται στα Hellenic Responsible Business Awards, γεγονός που καταδεικνύει τη σημασία που αποδίδει στην υπεύθυνη επιχειρηματικότητα αλλά και στην υιοθέτηση βέλτιστων πρακτικών «υπεύθυνου επιχειρείν».

Συγκεκριμένα η Lidl Ελλάς απέσπασε:

–  Gold Βραβείο στην κατηγορία «Επικοινωνία /Καμπάνια Δέσμευσης Εργαζομένων» για την εσωτερική και εξωτερική επικοινωνία και τον σχεδιασμό των δράσεων υποστήριξης της ισότητας των φύλων, της γυναικείας ενδυνάμωσης, της αποδοχής, της διαφορετικότητας και της συμπερίληψης.

– Gold Βραβείο στην κατηγορία «Τεχνολογία & Περιβάλλον» για τις δράσεις «SUP Free hackathon & Sustainability hackathon», οι οποίες αναπτύχθηκαν από τη Lidl Ελλάς και το Κοινωφελές Ίδρυμα Αθανάσιος Κ. Λασκαρίδης με την τεχνολογική και οργανωτική υποστήριξη της Crowdpolicy, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας. Αφορούν σε δράσεις ανοιχτής καινοτομίας στο πλαίσιο της εθνικής καμπάνιας «Ελλάδα Χωρίς Πλαστικά Μίας Χρήσης» και στοχεύουν στην ενεργοποίηση της κοινωνίας και των επιχειρήσεων για τη δημιουργία πρωτότυπων εφαρμογών και λύσεων που αξιοποιούν την τεχνολογία, για να συμβάλλουν σε μια βιώσιμη καθημερινότητα.

– Bronze Βραβείο στην κατηγορία Μακροπρόθεσμη Επένδυση (Τοπικής/ Περιφερειακής ή  Εθνικής Εμβέλειας) για τη δράση περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης «Plastic Free Greece», που αναπτύχθηκε από τη Lidl Ελλάς και το Κοινωφελές Ίδρυμα Αθανάσιος Κ. Λασκαρίδης και τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού και του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας κάτω από την εθνική καμπάνια «Ελλάδα χωρίς πλαστικά μίας χρήσης». Η δράση αποτελεί παγκόσμιο μήνυμα βιώσιμης ανάπτυξης για τη χώρα μας και αποσκοπεί στην ευαισθητοποίηση για τη θαλάσσια ρύπανση από πλαστικά απορρίμματα, μέσα από δράσεις παράκτιων και υποθαλάσσιων καθαρισμών σε τουριστικές περιοχές της χώρας μας.

Όπως σημειώνει η εταιρεία σε ανακοίνωση της, στο πλαίσιο του υπεύθυνου και βιώσιμου επιχειρείν, η Lidl Ελλάς αποδεικνύει με κάθε ευκαιρία ότι παραμένει πιστή στις αξίες της υπεύθυνης επιχειρηματικότητας με ήθος, θέτοντας σε προτεραιότητα την κοινωνία, το περιβάλλον, τους καταναλωτές και τους συνεργάτες της.

Σοφία Εμμανουήλ
Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Related articles

CSR HELLAS: Η σύνδεση της εκπαίδευσης με τη βιώσιμη ανάπτυξη 

Αναγγελία του βαρόμετρου ESG από την έδρα «Θεόδωρος Παπαλεξόπουλος» του ALBA Graduate Business School σε συνεργασία με το CSR HELLAS.

Enel Green Power: Πολυδρώμενο για παιδιά και νέους στην Κάρυστο

Η Enel Green Power σε συνεργασία με τον Ποδηλατικό Όμιλο Καρυστίας «Άνεμος» υπό την Αιγίδα του Δήμου Καρύστου, διοργάνωσε παιδικές αθλητικές και εκπαιδευτικές δραστηριότητες. 

TÜV NORD: Απολογισμός εταιρικής υπευθυνότητας και βιωσιμότητας 

Από το 2020 η βιωσιμότητα συγκαταλέγεται στις βασικές αξίες ανάπτυξης του ομίλου, ενώ με το πλάνο “Strategy2025", η βιωσιμότητα αποτελεί βασικό πυλώνα ανάπτυξης.

Βραβείο Εξαγωγικής Αριστείας στην Πρόεδρο της ΜΕΒΓΑΛ

H εκτός συνόρων παρουσία της ΜΕΒΓΑΛ, μίας από τις πρώτες εξαγωγικές εταιρείες τροφίμων της Ελλάδας, ξεκίνησε το 1985, με πρώτη χώρα την Ιταλία.