Connect with us

11# Βιώσιμες πόλεις & Κοινότητες

LIDL Eλλάς: Στηρίζει τους Έλληνες οινοπαραγωγούς

Την Τρίτη 1 Οκτωβρίου εκπρόσωποι των μέσων ενημέρωσης μαζί με στελέχη της Lidl Ελλάς επισκέφτηκαν και ξεναγήθηκαν στις εγκαταστάσεις του εμφιαλωτηρίου της εταιρείας Ελληνικά Κελλάρια Οίνων Α.Ε. στο Μαρκόπουλο Αττικής.

Την επόμενη μέρα επισκέφθηκαν τα κελάρια, τους αμπελώνες και τις μονάδες εμφιάλωσης της Cavino Οινοποιίας Ποτοποιίας Α.Ε. στο Αίγιο αλλά και το κτήμα του Μεγάλου Σπηλαίου.

Η στρατηγική συνεργασία της εταιρείας με τα Ελληνικά Κελλάρια Οίνων μετρά 20 χρόνια, ενώ με την Cavino 12 χρόνια και καταγράφει σταθερά ανοδική πορεία.

Οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά όλα τα στάδια της εμφιάλωσης και τις υψηλές προδιαγραφές ποιότητας και ασφάλειας που τηρούνται σε όλη την παραγωγική διαδικασία. Ταυτόχρονα δοκίμασαν τα ποιοτικά κρασιά των δύο εταιριών που εμφιαλώνουν για λογαριασμό της Lidl Ελλάς.

Στο πλαίσιο της οινογνωσίας παρουσιάστηκαν και 8 νέοι κωδικοί από τοπικά παραδοσιακά τυριά (Αρσενικό Νάξου, Γραβιέρα Ίου, Γραβιέρα Κρήτης με τρούφα, Λαδοτύρι ΠΟΠ Μυτιλήνης, Μετσοβόνε, Σαν Μιχάλη ΠΟΠ Σύρου, Σφέλα ΠΟΠ Μεσσηνίας και Τουλουμοτύρι Καρύστου), τα οποία πρόκειται να διατεθούν την τελευταία εβδομάδα του Νοεμβρίου σε όλο το δίκτυο καταστημάτων της εταιρίας.

Η Lidl Ελλάς διαθέτει στα ράφια της συνολικά 53 κωδικούς κρασιών, εκ των οποίων οι 35 είναι ελληνικής παραγωγής. Μέσω των συνεργασιών με Έλληνες οινοπαραγωγούς ελληνικά κρασιά βρίσκονται μόνιμα στα ράφια των καταστημάτων Lidl Κύπρου, ενώ μέσω των ελληνικών εβδομάδων στο δίκτυο της Lidl ταξιδεύουν σε όλη την Ευρώπη. Τους τελευταίους 12 μήνες η Lidl Ελλάς έχει απορροφήσει περισσότερες από 8.100.000 φιάλες από τους 5 Έλληνες προμηθευτές με τους οποίους συνεργάζεται σε μόνιμη βάση.

Για τη διασφάλιση των ποιοτικών χαρακτηριστικών στα κρασιά της, η εταιρεία πραγματοποιεί αυστηρούς οργανοληπτικούς ελέγχους στο εξειδικευμένο οινολογικό εργαστήριο της Cadmion.

Τέλος, όπως αναφέρει η εταιρεία σε ανακοίνωσή της, στις εγκαταστάσεις της Cavino παρουσιάστηκε και ο νέος ερυθρός επετειακός οίνος της εταιρίας «Είκοσι Ιστορίες», με είκοσι συλλεκτικές ετικέτες, που θα κυκλοφορήσει σύντομα στα καταστήματά της.

Από την αρχή της δραστηριοποίησής της στο ελληνικό λιανεμπόριο το 1999, η Lidl Ελλάς έχει συμβάλει στον ελληνικό οινικό κλάδο. Με επιλεγμένους αμπελώνες και δυναμικούς παραγωγούς, εδραιώνει όλο και περισσότερο τη σχέση με το οινόφιλο κοινό, ενώ κλιμακώνει την παρουσία της στο κρασί τις επόμενες εβδομάδες με 10 νέες ελληνικές ετικέτες.

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

11# Βιώσιμες πόλεις & Κοινότητες

Εσύ ξέρεις σίγουρα τι σημαίνει το Stop; Δες το video

Περισσότερα

11# Βιώσιμες πόλεις & Κοινότητες

Heritage on the Edge: Άμεση δράση για την κλιματική κρίση

Η διατήρηση και προστασία των στοιχείων που κληρονομήσαμε από το παρελθόν παίζουν καθοριστικό ρόλο για το μέλλον μας.

Η πεποίθηση αυτή αποτελεί τον πυρήνα του Διεθνούς Συμβουλίου Μνημείων και Τοποθεσιών (ICOMOS), ενός μη-κυβερνητικού οργανισμού, αφοσιωμένου στη διατήρηση της αρχιτεκτονικής και αρχαιολογικής κληρονομιάς.

Τα 10,000 μέλη του ICOMOS σε όλο τον κόσμο—μεταξύ των οποίων αρχιτέκτονες, αρχαιολόγοι, γεωγράφοι, προγραμματιστές και ανθρωπολόγοι—μοιράζονται το ίδιο όραμα: να προστατέψουν και να προβάλουν την παγκόσμια πολιτιστική κληρονομιά. Οι πρόσφατες διαδηλώσεις των νέων για το κλίμα τόνισαν την υπερεπείγουσα ανάγκη αντιμετώπισης της κλιματικής κρίσης, η οποία έχει καταστροφικές συνέπειες, μεταξύ άλλων, και για τα πολιτιστικά μνημεία μας. Είναι επιτακτική ανάγκη να αναλάβουμε τώρα δράση για να διασώσουμε το συγκεκριμένο μέρος της κληρονομιάς της ανθρωπότητας.

Γι’ αυτό και, σε συνεργασία με το CyArk και το Google Arts & Culture, παρουσιάζεται το Heritage on the Edge, μια νέα online πλατφόρμα, που αναδεικνύει τη σοβαρότητα της κατάστασης, μέσα από 5 Τοποθεσίες που υπάρχουν στη λίστα Παγκόσμιας Κληρονομιάς της UNESCO. Ακολουθώντας σ’ αυτή την πλατφόρμα οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να εξερευνήσουν online πάνω από 50 εκθέματα, μοντέλα 3D, περιηγήσεις με το Street View και συνεντεύξεις με τοπικούς  επαγγελματίες και εκπροσώπους κοινοτήτων, σχετικά με τα εμβληματικά αγάλματα της Rapa Nui’s (στα Νησιά του Πάσχα), την πόλη-Τζαμί στο Bagerhat του Μπανγκλαντές, την πλίθινη Μητρόπολη Chan Chan στο Περού, το Κάστρο του Εδιμβούργου στη Σκωτία και την παράλια πόλη Kilwa Kisiwani στην Τανζανία—όλα μνημεία κληρονομιάς, που επηρεάζονται από την κλιματική κρίση.

Περισσότερα

10# Λιγότερες Ανισότητες

Chiquita: Απολογισμός Βιωσιμότητας για το 2019

Η Chiquita θα δημοσιεύσει τον νέο Απολογισμό Βιωσιμότητάς της τον Φεβρουάριο, τονίζοντας την μακροπρόθεσμη δέσμευσή της για την ενσωμάτωση της βιωσιμότητας σε όλες τις δραστηριότητες της, από τις φυτείες μέχρι τα σημεία πώλησης.

Η δημοσίευση του απολογισμού στην Ευρώπη θα πραγματοποιηθεί στην έκθεση Fruit Logistica, που διοργανώνεται κάθε χρόνο στις αρχές Φεβρουαρίου στο Βερολίνο. Ο απολογισμός βιωσιμότητας επικεντρώνεται στο βασικό όχημα που χρησιμοποιεί η εταιρεία για να επιτύχει τη βιωσιμότητα, την προσέγγιση «Behind the Blue Sticker», στην οποία εμπεριέχονται πρωτοποριακές πρακτικές που κατευθύνουν τον κλάδο από τη δεκαετία του 1990.

Ο πυλώνας Farmers Code επικεντρώνεται στις λειτουργίες της εταιρείας, το Being a Good Neighbour στη σχέση της Chiquita με τις κοινότητες και το For the Greater Good στη δέσμευση της εταιρείας προς τον κλάδο και την αντιμετώπιση του TR4. Αυτή η προσέγγιση, ενσωματωμένη σε όλες τις λειτουργίες, περιλαμβάνει συνεργασίες με σημαντικές οργανώσεις και ενισχύεται από τα πολλά πρότυπα και πιστοποιήσεις της Chiquita. Ξεκίνησε με την πιστοποίηση των φυτειών από το Rainforest Alliance πριν από 20 χρόνια, το 1994, και τώρα περιλαμβάνει πιστοποιήσεις SA8000 και Global Gap για όλες τις φυτείες της.

Δεν πρόκειται για μια νέα προσέγγιση και ως εκ τούτου ο απολογισμός αυτός αποτελεί μια ενημέρωση και όχι μια έκδοση ριζικά καινούργια σε σχέση με τους προηγούμενους απολογισμούς. Mόνο εάν υπάρχει μια μακροπρόθεσμη προσέγγιση, η οποία ενσωματώνεται σε όλες τις λειτουργίες της Chiquita, είναι εφικτή η δημιουργία και η αναφορά μακροπρόθεσμων επιπτώσεων. Περισσότερα σχετικά με αυτήν την προσέγγιση παρατίθενται στην αρχή του απολογισμού, από τον καθηγητή του Πανεπιστημίου της Ζυρίχης, Philipp Aerni.

Η Chiquita ηγείται του κλάδου σε σημαντικά περιβαλλοντικά και κοινωνικά ζητήματα

H Διεθνής Οργάνωση Τροφίμων και Γεωργίας (Food and Agriculture Organization) των Ηνωμένων Εθνών ανακήρυξε το 2020 ως το Διεθνές Έτος Υγείας των Φυτών (IYPH) και η Chiquita δεν θα μπορούσε να παραλείψει τις ενέργειες που πραγματοποιεί προς αυτή την κατεύθυνση, για να ενισχύσει τον αγώνα που κάνει ο κλάδος για την καταπολέμηση του TR4, μιας ασθένειας που προσβάλλει τις μπανάνες και απειλεί τη διαβίωση 400 εκατομμυρίων ανθρώπων.

Για σχεδόν 20 χρόνια η Chiquita είναι η μόνη εταιρεία στον κλάδο που πέτυχε διεθνή συμφωνία-πλαίσιο με τις διεθνείς συνδικαλιστικές ομοσπονδίες IUF και COLSIBA. Τα οφέλη και για τα δύο μέρη είναι πολλαπλά, ενώ η εταιρεία προσφέρει μισθούς, οι οποίοι ακόμη και στο χαμηλότερο επίπεδό τους, υπερβαίνουν το όριο διαβίωσης κατά 30%. 

Ο στόχος της εταιρείας «No Banana Wasted» βρίσκεται σε εφαρμογή και πολύ κοντά στο να επιτευχθεί μέσα στο 2020: νέες πρακτικές έχουν βελτιώσει την ποιότητα των τσαμπιών μπανάνας και έχουν μειώσει σημαντικά τον αριθμό των φρούτων που δεν είναι κατάλληλα για εξαγωγή ή κατανάλωση σε τοπικό επίπεδο.

Με δέσμευση σε τομεακές προσεγγίσεις, οι προσπάθειες βιωσιμότητας της εταιρείας συμβάλλουν επίσης στην εκπλήρωση των στόχων βιώσιμης ανάπτυξης του ΟΗΕ (SDGs) – για παράδειγμα, στον SDG 6, διασφαλίζοντας τη διαθεσιμότητα και την αειφόρο διαχείριση των υδάτων, καθώς και τη βιώσιμη διαχείριση για όλους, ιδίως με τη σημαντική μείωση της ρύπανσης, την αύξηση της αποδοτικότητας της χρήσης νερού και την προστασία και αποκατάσταση των οικοσυστημάτων που σχετίζονται με το νερό.

Εξίσου θεμελιώδους σημασίας για τη Chiquita είναι η βιοποικιλότητα: η εταιρεία πρωτοστάτησε στην εξάλειψη της αποψίλωσης των δασών για αγροτική εκμετάλλευση και δεσμεύεται για την προστασία και την αποκατάσταση των δασών και ζωτικών οικοσυστημάτων. Χρησιμοποιούνται επίσης ορθές γεωργικές πρακτικές για την ελαχιστοποίηση των επιπτώσεων των δραστηριοτήτων στη βιοποικιλότητα: για παράδειγμα, μέσω της εναλλαγής των προϊόντων και της ενσωμάτωσης της γεωργίας ακριβείας στην καταπολέμηση των επιβλαβών οργανισμών.

Η Chiquita είναι επίσης πρωτοπόρα στην ενδυνάμωση των γυναικών και τα δικαιώματα των παιδιών: προασπίζεται τα δικαιώματα των γυναικών, εργάζεται για την εξάλειψη των μισθολογικών διαφορών μεταξύ των δύο φύλων και υιοθετεί μια προσέγγιση μηδενικής ανοχής στη βία, τις διακρίσεις και τη σεξουαλική παρενόχληση. Η εταιρεία ήταν επίσης η πρώτη που ανέλαβε την ανεξάρτητη αξιολόγηση των δικαιωμάτων των παιδιών την οποία ανέπτυξε η UNICEF στην Κόστα Ρίκα και τον Παναμά. Βαθιά ριζωμένη στις κοινότητες που στηρίζουν τις φυτείες της, η Chiquita έχει δεσμευτεί για την ασφάλεια και την ευημερία των εργαζομένων και έχει υιοθετήσει ισχυρά μέτρα προστασίας για τον εκφοβισμό και τους πληροφοριοδότες.

Περισσότερα
Test

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΑΠΟΨΕΙΣ