Connect with us

Λιανεμπόριο

Lidl Hellas: Ευθύνη για τον Άνθρωπο, την Κοινωνία και τον Πολιτισμό

Το λεωφορειο της «Σχολικής Εκδρομής» έκανε μια στάση στο κέντρο της Αθήνας για να μιλήσει για την επικείμενη συναυλία-γιορτή στις 21 Ιουνίου στο θέατρο βράχων «Μελίνα Μερκούρη».

​Ειδικότερα, όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση, σε μία ιδιαίτερη συνάντηση στο κέντρο της Αθήνας πραγματοποιήθηκε η Συνέντευξη Τύπου της Lidl Ελλάς με τον Νίκο Πορτοκάλογλου για το μεγάλο μουσικό ταξίδι της «Σχολικής Εκδρομής» και για την επικείμενη συναυλία της, που θα πραγματοποιηθεί στις 21 Ιουνίου, στο Θέατρο Βράχων «Μελίνα Μερκούρη».

Η Lidl Ελλάς ως θερμός υποστηρικτής της μουσικής, έχει αγκαλιάσει και στηρίξει από την αρχή την πρωτοβουλία του Νίκου Πορτοκάλογλου, με το μουσικό ταξίδι της «Σχολικής Εκδρομής», όπου παρέα με νέους, ερασιτέχνες ταλαντούχους μουσικούς που φιλοδοξούν να αφήσουν το δικό τους αποτύπωμα στη δημιουργική ταυτότητα του τόπου, ταξιδεύει σε όλη την Ελλάδα.

H ποιότητα ζωής είναι η δύναμη που κινεί την εταιρική ευθύνη της Lidl Ελλάς, και είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την κουλτούρα της εταιρείας γενικότερα. Όλοι και όλα, άνθρωποι και διαδικασίες στην Lidl Ελλάς, αποτελούν ζωτικό κρίκο στην αλυσίδα ευθύνης της.

Η Lidl Ελλάς πιστεύει πως όλοι μας έχουμε ευθύνη για τον άνθρωπο, την κοινωνία, το περιβάλλον και τον πολιτισμό. H διαχρονική ποιότητα στη μουσική και η μοναδική φωνή του Νίκου Πορτοκάλογλου οδήγησαν στην ιδιαίτερα δημιουργική συνεργασία μαζί του, όπου ο χαρακτηριστικός του ήχος συνοδεύει την τηλεοπτική επικοινωνία της εταιρείας τα τελευταία δύο χρόνια και συνεχίζει στον τρίτο χρόνο.

Ο Νίκος Πορτοκάλογλου μοιράστηκε με τους παρευρισκόμενους καλεσμένους την μοναδική εμπειρία της Σχολικής Εκδρομής, το οδοιπορικό συνάντησης και σύμπραξης με τις εφηβικές χορωδίες των Μουσικών Σχολείων που ξεκίνησε το χειμώνα, ενώ μίλησε με ενθουσιασμό για την επικείμενη συναυλία – γιορτή που θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 21 Ιουνίου στο Θέατρο Βράχων «Μελίνα Μερκούρη», στην οποία θα μοιραστεί  τη σκηνή με τους Μάρκο Κούμαρη των Locomondo, Νατάσσα Μποφίλιου & Ελένη Τσαλιγοπούλου.

H Lidl Ελλάς πιστεύει και δείχνει έμπρακτα ότι οι νέοι αυτής της χώρας είναι και το μέλλον της, έτσι, για δεύτερη συνεχή χρονιά βρίσκεται δίπλα στη MOYSA, τη συμφωνική ορχήστρα νέων του Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης, ενώ επιπλέον στηρίζει τα εκπαιδευτικά προγράμματα για νέους, μέσα από τις πρωτοβουλίες της Εθνικής Λυρικής Σκηνής.

Η Lidl Ελλάς δίνει συνεχώς εφόδια και κίνητρα στους νέους, που αποτελούν το μέλλον της χώρας, για πρόοδο και εξέλιξη.

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Δράσεις

Η My Ομάδα των My market στο δρόμο των ρεκόρ και το 2020

Με το βλέμμα στραμμένο προς τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Τόκιο το καλοκαίρι, συνεχίζεται και το 2020 η επιτυχημένη πρωτοβουλία των My market – My Ομάδα για την ουσιαστική υποστήριξη νέων Ελλήνων πρωταθλητών και πρωταθλητριών στην προσπάθεια να πετύχουν τους αγωνιστικούς τους στόχους. 

Μέσα από τη χορηγία της ανανεωμένης My Ομάδα, τα My market στηρίζουν τα ιδεώδη και τις αξίες του αθλητισμού στη χώρα μας και στέκονται δίπλα σε 8 νέους αθλητές στο δρόμο τους προς τα ρεκόρ! Η αλυσίδα  για δεύτερη χρονιά βρίσκεται και πάλι στο πλευρό των νέων πρωταθλητών μας, στη δύσκολη και επίπονη περίοδο της προετοιμασίας τους. 

Τα My market συμβάλλουν με πολλαπλούς τρόπους στην προπονητική προετοιμασία των αθλητών, υποστηρίζουν τη συμμετοχή τους σε μεγάλες αθλητικές διοργανώσεις και φροντίζουν για τη σωστή διατροφή τους μέσα από τα 224 καταστήματα My market σε όλη την Ελλάδα, καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς. 

«Είμαστε περήφανοι υποστηρικτές του οράματος αυτών των νέων παιδιών που μας διδάσκουν με τη δέσμευση και το πάθος τους. Με  συστηματική δουλειά, επιμονή  και προσήλωση στο στόχο τους, είμαστε βέβαιοι ότι θα μας χαρίσουν μοναδικές στιγμές συγκίνησης και μεγάλες επιτυχίες. Για ακόμη μία χρονιά, καλωσορίζουμε στην οικογένειά μας στα My market, οκτώ νέους πρωταθλητές, με τους οποίους μοιραζόμαστε κοινές Αρχές και Αξίες. Στο δρόμο τους προς το Τόκιο, αλλά και τις άλλες σημαντικές διοργανώσεις στην Ελλάδα και τον κόσμο, θα είμαστε δίπλα τους.» δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της METRO AEBE Αριστοτέλης Παντελιάδης. 

Η φετινή My Ομάδα αποτελείται από τους εξής πρωταθλητές:

Ανδρέα Βαζαίο – κολύμβηση (μεικτή, ελεύθερο και πεταλούδα)

Κριστιάν Γκολομέεβ – κολύμβηση (ελεύθερο και πεταλούδα)

Ιερόθεο Δρίτσα – στίβος (400μ. εμπόδια)

Δήμητρα Μαναβή – Κωνσταντίνα Τσοπούλου (beach volley)

Αντώνη Μέρλο – στίβος (άλμα εις ύψος)

Άννα Ντουντουνάκη – κολύμβηση (πεταλούδα)

Χρήστο Φραντζεσκάκη – στίβος (σφυροβολία)

Περισσότερα

Δράσεις

DUR: Σε εκδήλωση στην Αστόρια για την ελληνική παράδοση

H Dur αποτέλεσε χορηγό της εκδήλωσης που διοργανώθηκε πρόσφατα στο Central Lounge, στην Αστόρια της Νέας Υόρκης, με αφορμή τον εορτασμό του φετινού πατρινού καρναβαλιού, που «κερδίζει» όλο και περισσότερο το παγκόσμιο κοινό.

Ειδικότερα, Πατρινοί καρναβαλιστές μαζί με την Dur βρέθηκαν στη Νέα Υόρκη, όπου και διοργάνωσαν ένα αποκριάτικο πάρτι στο Central Lounge της Αστόριας, για να γιορτάσουν την έναρξη του τριωδίου για το 2020. Η εκδήλωση συγκέντρωσε πλήθος κόσμου. Ανάμεσά τους ήταν ομογενείς, αλλά και Νεοϋορκέζοι.

Η DUR, όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της, αποτελεί θερμό υποστηρικτή δράσεων που έχουν διεθνή αντίκτυπο και φέρνουν σε πρώτο πλάνο την Ελλάδα και τον πολιτισμό της, αναδεικνύοντας στοιχεία της παράδοσης και του ελληνικού τρόπου ζωής

Περισσότερα

12# Υπεύθυνη Κατανάλωση & Παραγωγή

H&M: Συνεργασία με P.E Nation για βιώσιμη συλλογή

Η H&M ανακοίνωσε τη δημιουργία μιας limited edition athleisure συλλογής με πιο βιώσιμα υλικά σε συνεργασία με την P.E Nation. 

Το αυστραλιανό brand με έδρα το Σύδνεϋ ξεχωρίζει για τις πολύπλευρες, fashion-forward αθλητικές του συλλογές, σχεδιασμένες για γυναίκες.

Η συλλογή P.E Nation x H&M περιλαμβάνει ρούχα, μαγιό, εσώρουχα και αξεσουάρ, όλα σχεδιασμένα από την εσωτερική ομάδα σχεδίασης της Η&Μ. Η συλλογή θα είναι διαθέσιμη στα καταστήματα Η&Μ που διαθέτουν τμήμα Sport, καθώς και online στο hm.com, από τις 5 Μαρτίου.

Η συλλογή συνδυάζει με τρόπο ανεπιτήδευτο το αθλητικό στυλ με το σύγχρονο street style, ενώ οι εμβληματικές γραμμές της P.E Nation επανεφευρίσκονται, με τη χρήση πιο βιώσιμων υφασμάτων. 

Περισσότερα
Test

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΑΠΟΨΕΙΣ