Connect with us

1# Μηδενική Φτώχεια

Lion Hearts: Η εθελοντική ομάδα της Generali

Μία ανθρώπινη αλυσίδα αλληλοβοήθειας σχημάτισαν οι εργαζόμενοι της Generali με στόχο αυτά τα Χριστούγεννα να στηρίξουν παιδιά και οικογένειες που έχουν ανάγκη.

Κάνοντας πράξη το μήνυμα της εθελοντικής ομάδας LION HEARTS, που δεν είναι άλλο από το να αποτελεί μία ασπίδα προστασίας όσων το χρειάζονται, πάνω από 78εργαζόμενοι της εταιρείας από Αθήνα & Θεσσαλονίκη, έγιναν αυτά τα Χριστούγεννα ο Άγιος Βασίλης για τα 230 μικρά παιδιά που στηρίζουν το Πρότυπο Εθνικό Νηπιοτροφείο Καλλιθέας και το Abba House στη Θεσσαλονίκη. Στις 13 και 18 Δεκεμβρίου οι χώροι της Generali μεταμορφώθηκαν σε ένα μίνι εργοστάσιο παιχνιδιών με στόχο να ετοιμαστούν δώρα εκπαιδευτικού χαρακτήρα για τα παιδιά των δύο οργανισμών. Υποστηρικτές της εθελοντικής ομάδας LION HEARTS ήταν οι συντονιστές της ΜΚΟethelon, η οποία έχει πολυετήεμπειρίαστη δημιουργία συνεργειών μεταξύ εθελοντών, οργανισμών και εταιρειών, με σκοπό το θετικό κοινωνικό αντίκτυπο.

Στη δράση συμμετείχαν εργαζόμενοι και στελέχη από όλες τις βαθμίδες και τμήματα της εταιρείας,οι οποίοι σε κλίμα χαράς, ένωσαν τις δυνάμεις τους για να φέρουν εις πέρας το έργο της συλλογής, της συσκευασίας, του περιτυλίγματος και της προετοιμασίας καρτών για τους λιλιπούτειους αποδέκτες, ηλικίας μέχρι 5μιση ετών.

Συνολικά 230 δώρα κατάφεραν να περάσουν τον απαραίτητο… ποιοτικό έλεγχο των “υπεύθυνων παραγωγής” των LION HEARTS, ενώ τα τεχνικά τμήματα επιδόθηκαν στη συναρμολόγηση των συσκευασιών!Επιστρατεύοντας τις σχεδιαστικές και επικοινωνιακές τους δεξιότητες, εργαζόμενοι από τα Τμήματα Πωλήσεων, ΙΤ, Εξυπηρέτησης και Marketing ανέλαβαν τη δημιουργία χειροποίητων, προσωποποιημένων χριστουγεννιάτικων καρτών. Επίσης, καθώς οι καθημερινές ανάγκες σίτισης και φροντίδας των δύο οργανισμών είναι πολλές, οι εργαζόμενοι συνέλλεξαν πανελλαδικά φάρμακα, καθαριστικά, είδη πρώτης ανάγκης, παιχνίδια και δωροεπιταγές για τη αγορά φρέσκων τροφίμων. Συνολικά 46 κούτες με το αναγκαίο υλικό συσκευάστηκαν και παραδόθηκαν στους δύο φορείς, σε μία προσπάθεια έμπρακτης στήριξης του έργου τους. Η ομάδα των LION HEARTS, ετοίμασε ακόμη μία έκπληξη στα παιδιά του Εθνικού Νηπιοτροφείου Καλλιθέας αφού επισκέφθηκε τις εγκαταστάσεις του και στόλισε το χώρο φιλοξενίας, παραδίδοντας τα δώρα στα παιδιά που βρίσκονταν εκεί. Μαζί, τραγούδησαν τα κάλαντα και πέρασαν δημιουργικές στιγμές, παίζοντας με τα καινούργια τους παιχνίδια.

Όπως τόνισε η Διευθύντρια Marketing και Επικοινωνίας κ. Μαρία Λαμπροπούλου:

«Η Generali, θέλοντας να ενισχύσει την κινητοποίηση των εργαζομένων και την προώθηση της κουλτούρας του εθελοντισμού, δημιούργησε την εθελοντική ομάδα «LION HEARTS». Με αυτόν τον τρόπο σηματοδοτούμε την αγάπη και την αλληλεγγύη που προσφέρουν ενωμένοι όλοι οι εργαζόμενοι της Generali σε όσους μας χρειάζονται. Αυτή είναι μόνο μία μικρή κίνηση, ένας κρίκος μιας παγκόσμιας ανθρώπινης αλυσίδας υποστήριξης που έχει δημιουργήσει ο Όμιλος Generali μέσω του παγκόσμιου δικτύου Human Safety Net, που μετράει πλέον δύο χρόνια ενεργούς δράσης».

Αξίζει να σημειωθεί ότι η εταιρική υπευθυνότητα και η κοινωνική προσφορά είναι άρρηκτα συνδεμένες με το όραμα της Generali να συμβάλει στο βιώσιμο μέλλον κάθε κοινότητας όπου δραστηριοποιείται. Γι’ αυτό έχει δημιουργήσει το Human Safety Net, ένα παγκόσμιο δίκτυο αλληλοβοήθειας, που στοχεύει στη βελτίωση των συνθηκών ζωής των ανθρώπων που το έχουν ανάγκη και στη δημιουργία ίσων ευκαιριών. Η Generali Ελλάδος αποτελώντας μέλος του παγκόσμιου κοινωφελούς δικτύου, στηρίζει διαχρονικά δεκάδες οργανισμούς πανελλαδικά, μέσα από δωρεές και εθελοντικές δράσεις. Στο πλαίσιο αυτό, η ομάδα των LION HEARTS ανανέωσε το ραντεβού της για την επόμενη ενέργεια, η οποία αναμένεται να ανακοινωθεί σύντομα.

Λίγα λόγια για το Εθνικό Νηπιοτροφείο Καλλιθέας

Ο οργανισμός φιλοξενεί και διαπαιδαγωγεί αγόρια και κορίτσια προσχολικής ηλικίας 2 1/2 έως 5 1/2 ετών από όλη την Ελλάδα. Στο χώρο του ιδρύματος λειτουργεί παιδικός σταθμός με στόχο την κοινωνικοποίηση των παιδιών που φιλοξενούνταν σε καθημερινή βάση. Το ίδρυμα προωθεί το θεσμό των Εθελοντριών Οικογενειών για τα παιδιά τα οποία δεν είναι εφικτή η επανένταξή τους στο φυσικό οικογενειακό περιβάλλον.

Λίγα λόγια για το Abba House

Το Abba House Θεσσαλονίκη είναι μια πρωτοβουλία με επίκεντρο τη στήριξη και τη φιλοξενία ορφανών και εγκαταλελειμμένων παιδιών. Στόχος του αστικού μη κερδοσκοπικού οργανισμού, είναι η συνεργασία με τους αρμόδιους φορείς και η παροχής δομών φιλοξενίας και φροντίδας των παιδιών σε ανάγκη ή κίνδυνο και ορφανών παιδιών που στερούνται οικογενειακής φροντίδας.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

1# Μηδενική Φτώχεια

«Το Χαμόγελο του Παιδιού»: Στήριξε 95.717 παιδιά το 2019

Τον ετήσιο απολογισμό των δράσεών του παρουσίασε «Το Χαμόγελο του Παιδιού», την Τρίτη 25 Φεβρουαρίου 2020, στο Πανελλήνιο Κέντρο Υπηρεσιών Υγείας και Κοινωνικής Φροντίδας.

Στη διάρκεια της καθιερωμένης συνέντευξης τύπου ανακοινώθηκε ο συνολικός αριθμός των παιδιών και των οικογενειών που στήριξε ο Οργανισμός το 2019 μέσα από το σύνολο των δράσεών του για κάθε παιδί θύμα Βίας, για κάθε παιδί θύμα Εξαφάνισης, για κάθε παιδί με προβλήματα Υγείας και για κάθε παιδί και την οικογένειά του σε κατάσταση Φτώχειας.

«Όπως κάθε χρόνο έτσι και σήμερα στο πλαίσιο της διαφάνειας και της λογοδοσίας προς όλους εκείνους που στηρίζουν τον Οργανισμό, παρουσιάζουμε τον απολογισμό του έργου μας, που καταδεικνύει το μέγεθος του καθημερινού μας αγώνα να υποστηρίξουμε όλα τα  παιδιά και τις οικογένειές τους που βρίσκονται σε ανάγκη. Μέσα από τη συντονισμένη προσπάθεια, το παράδειγμα των επαγγελματιών και χιλιάδων εθελοντών μας και κυρίως με την κατάθεση ψυχής, το 2019 καταφέραμε να στηρίξουμε με ποιοτικό και ολιστικό τρόπο 95.717 παιδιά. 24 ώρες το 24ωρο, 365 μέρες τον χρόνο, πανελλαδικά και σε διαρκή συνεργασία με τους θεσμούς καταφέρνουμε να δίνουμε ένα φιλί ζωής στα παιδιά μέσα από την άμεση κινητοποίηση και αξιοποίηση όλων των μηχανισμών, υποδομών και υπηρεσιών που έχουμε στη διάθεσή μας» τόνισε ο Πρόεδρος του Δ.Σ του Οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού» Κώστας Γιαννόπουλος.

Στη διάρκεια της συνέντευξης τύπου ο κ. Γιαννόπουλος ανακοίνωσε μια σειρά από νέες υπηρεσίες και εργαλεία που θα ενισχύσουν το πλέγμα προστασίας παιδιών και ενηλίκων που βρίσκονται σε άμεσο κίνδυνο.  Συγκεκριμένα, η καινοτόμα υπηρεσία «Missing Alert Ηellas» που υλοποιείται στο πλαίσιο Συμφώνου Συνεργασίας με το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, λειτουργεί στο πρότυπο του Amber Alert Hellas και ενεργοποιείται στις περιπτώσεις εξαφάνισης ενηλίκων από 18 μέχρι 65 ετών που ανήκουν σε ευάλωτες ομάδες και ομάδες υψηλού κινδύνου και η ζωή τους βρίσκεται σε άμεσο κίνδυνο.  Επίσης, ανακοινώθηκε το Chat App της Γραμμής SOS 1056 με την ευγενική υποστήριξη της Γενικής Διεύθυνσης Πληροφορικής της ΕΤΕ, η εφαρμογή Missing Alert App με την ευγενική υποστήριξη της COSMOTE και το πρόγραμμα Child Rescue, με τη συμμετοχή 10 οργανισμών από 6 ευρωπαϊκές χώρες και τον συντονισμό του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου.

Η ανακοίνωση των στατιστικών στοιχείων πλαισιώθηκε από πραγματικές ιστορίες τις οποίες παρουσίασαν επαγγελματίες του Οργανισμού που εργάζονται στην πρώτη γραμμή, τονίζοντας ακόμη μια φορά ότι πίσω από κάθε αριθμό υπάρχει η αληθινή ιστορία ενός παιδιού και της οικογένειάς του.

Πιο αναλυτικά, βάσει των στατιστικών στοιχείων για το 2019:

«Το Χαμόγελο του Παιδιού» δίπλα σε κάθε παιδί θύμα Βίας:

  • Η «Εθνική Τηλεφωνική Γραμμή για τα Παιδιά SOS 1056» δέχτηκε 272.453 τηλεφωνικές κλήσεις με το 34,1% να αφορά σε καταγγελίες για παιδιά που διέτρεχαν κίνδυνο και 763 ηλεκτρονικά μηνύματα.
  • Η «Εθνική Τηλεφωνική Γραμμή για τα Παιδιά SOS 1056» δέχτηκε 825 καταγγελίες σοβαρών περιστατικών κακοποίησης παιδιών και αφορούσαν στο σύνολό τους 1.622 παιδιά. Το 40% αφορούσε παιδιά 0-6 ετών. Στο 48% οι καταγγελίες αφορούσαν την παραμέληση/εγκατάλειψη παιδιών ενώ στο 36,5% θύτες ήταν οι «γονείς».
  • Πραγματοποιήθηκαν 167 επιτόπιες παρεμβάσεις για 244 παιδιά που διέτρεχαν άμεσο κίνδυνο. Το 34% αυτών των παιδιών είχαν ανάγκη άμεσης απομάκρυνσης από το οικογενειακό τους περιβάλλον.
  • Δέχτηκε 124 αιτήματα για φιλοξενία 214 παιδιών σε κίνδυνο. Στο 48,5% ο λόγος του αιτήματος αφορούσε παιδιά σε παραμέληση.
  • Η «Ευρωπαϊκή Γραμμή Υποστήριξης για παιδιά 116111» δέχτηκε 7.991 τηλεφωνικές κλήσεις.
  • Η «Ευρωπαϊκή Γραμμή Υποστήριξης για παιδιά 116111» παρείχε υπηρεσίες συμβουλευτικής για θέματα ανηλίκων σε 5.048 άτομα. Σε ποσοστό 18,5% οι καλούντες απευθύνθηκαν στον οργανισμό για προβλήματα που αφορούσαν στις σχέσεις εντός της οικογένειας.
  • Συνολικά 301 παιδιά μεγαλώνουν στα 11 Σπίτια του Οργανισμού πανελλαδικά. Το 2019 ήρθαν 46 παιδιά.
  • 71 πλέον ενήλικα παιδιά συνεχίζουν να υποστηρίζονται από τον Οργανισμό, ενώ σπουδάζουν και εργάζονται.
  • 353 παιδιά έλαβαν 4.719 διαγνωστικές και θεραπευτικές υπηρεσίες από τη διεπιστημονική ομάδα που στελεχώνει «Το Σπίτι του Παιδιού».
  • Πραγματοποιήθηκαν διαδραστικές παρεμβάσεις πρόληψης και ευαισθητοποίησης σε 35.114 παιδιά στο πλαίσιο 1.181 επισκέψεων πανελλαδικά με τη συμμετοχή μαθητών, 2.947 εκπαιδευτικών και 7.388 γονέων και κηδεμόνων και ελεύθερου κοινού.

«Το Χαμόγελο του Παιδιού» δίπλα σε κάθε παιδί θύμα Εξαφάνισης:

  • Η «Ευρωπαϊκή Γραμμή για τα Εξαφανισμένα Παιδιά 116000» δέχτηκε 9.352 τηλεφωνικές κλήσεις.
  • Η «Ευρωπαϊκή Γραμμή για τα Εξαφανισμένα Παιδιά 116000» δέχτηκε 129 αιτήματα για υποστήριξη ερευνών αναζήτησης 129 εξαφανισμένων παιδιών. Από το σύνολο βρέθηκαν τα 108 παιδιά, αναζητούνται ακόμα 18 παιδιά ενώ για 3 παιδιά διεκόπη η επικοινωνία.
  • Πραγματοποιήθηκαν διαδραστικές παρεμβάσεις πρόληψης και ευαισθητοποίησης σε 1.027 γονείς και κηδεμόνες στο πλαίσιο 110 επισκέψεων πανελλαδικά με τη συμμετοχή 735 μαθητών, 1.322 εκπαιδευτικών και ελεύθερου κοινού.

«Το Χαμόγελο του Παιδιού» δίπλα σε κάθε παιδί με προβλήματα Υγείας:

  • Πραγματοποίησε διακομιδές 2.642 νεογνών και παιδιών και 800 ενηλίκων ανταποκρινόμενο σε 5.639 σήματα και διανύοντας 362.195 χλμ! Από τα 2.642 παιδιά, τα 450 ήταν νεογνά και βρέφη
  • Υποστηρίχτηκαν 1.460 παιδιά με προβλήματα υγείας και ο Οργανισμός ανταποκρίθηκε σε 9.825 αιτήματα. Από το σύνολο των 1.460 παιδιών τα 617 ήταν ανασφάλιστα και άπορα.
  • 9.806 παιδιά απασχολήθηκαν δημιουργικά μέσα από 18.321 δράσεις σε 10 Νοσοκομεία στην Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη και την Πάτρα.
  • 398 παιδιά δέχτηκαν τις υπηρεσίες του προγράμματος «Παιδιατρική κατ’ οίκον νοσηλεία» με 2.998 επισκέψεις γιατρών, φυσικοθεραπευτών και νοσηλευτών.
  • To 2019 «Το Χαμόγελο του Παιδιού» παρείχε φιλοξενία σε 4 οικογένειες που τα παιδιά τους νοσηλεύονται με χρόνιες παθήσεις σε Νοσοκομεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και τα οποία διαμένουν εκτός των δύο παραπάνω αστικών κέντρων.
  • Στο νέο Πολυϊατρείο πραγματοποιήθηκαν 251 ιατρικές εξετάσεις σε 184 παιδιά εκ των οποίων τα 78 ήταν ανασφάλιστα.
  • Οι 4 κινητές μονάδες προληπτικής ιατρικής (πολυϊατρείο «Ιπποκράτης», Ακουoλογική/Οφθαλμολογική μονάδα, Οδοντιατρική/Παιδιατρική μονάδα και το νέο κινητό πολυϊατρείο «Ασκληπιός) επισκέφθηκαν 117 σταθμούς εξέτασαν δωρεάν 17.960 άτομα πραγματοποιώντας 31.296 προληπτικές ιατρικές/οδοντιατρικές εξετάσεις. «Το Χαμόγελο του Παιδιού» συνεργάστηκε με 302 γιατρούς διαφόρων ειδικοτήτων και οδοντιάτρους σε όλη την Ελλάδα που εθελοντικά προσέφεραν τις υπηρεσίες τους στα παιδιά. Από το 2002 έως και το τέλος του 2019 εξετάστηκαν δωρεάν 134.269 παιδιά και έχουν υλοποιηθεί  313.035 εξετάσεις.

«Το Χαμόγελο του Παιδιού» δίπλα σε κάθε παιδί που ζει ή απειλείται να βρεθεί σε συνθήκες Φτώχειας:

  • Στήριξε πανελλαδικά 13.639 παιδιά και τις οικογένειές του, συμπεριλαμβανομένου παιδιών προσφύγων και μεταναστατών οικογενειών, φορέων και δομών προσφύγων που ζουν ή απειλούνται να βρεθούν σε συνθήκες φτώχειας. Σε ποσοστό 77,2% οι οικογένειες ήταν άνεργων γονέων ή απασχόλησης σε επισφαλή εργασία.
  • Στα 3 σπίτια Ημερήσιας Φροντίδας στην Ηλεία, στο Αγρίνιο και στον Μύτικα Χαλκίδας συμμετείχαν 51 παιδιά. Το 78,43% των παιδιών συμμετείχαν στη δράση λόγω κοινωνικών αιτιών.

Παράλληλα, 5.988 παιδιά απασχολήθηκαν δημιουργικά στον παιδότοπο του Oργανισμού στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών – Ελευθέριος Βενιζέλος.

Επιπρόσθετα, 1.750 παιδιά και ενήλικες επισκέφθηκαν και συμμετείχαν στο Εργαστήριο Ενημέρωσης, Εκπαίδευσης και Τεχνολογίας «Οδυσσέας».

Περισσότερα

1# Μηδενική Φτώχεια

Το μεγάλο πάρτι της «σχεδίας»

Tο ελληνικό περιοδικό δρόμου συμπληρώνει επτά χρόνια ζωής και το γιορτάζει με ένα μεγάλο πάρτι, στο δικό του σπίτι, στην καρδιά του ιστορικού κέντρου της Αθήνας, την Πέμπτη 27 Φεβρουαρίου.

Επτά χρόνια… φαγούρα! Φαγούρα δημιουργική, αυτή που δεν αφήνει το μυαλό να βαλτώσει, αλλά το προκαλεί να «κατεβάσει» ιδέες και να βρει λύσεις. Αυτή τη φαγούρα γιορτάζουμε την Πέμπτη 27 Φεβρουαρίου με ένα μεγάλο πάρτι στο σπίτι της «σχεδίας» (www.shediahome.gr), Κολοκοτρώνη 56 και Νικίου 2. Καλεσμένοι όλοι οι φίλοι της «σχεδίας» μας, που τέτοιες μέρες, πριν από επτά χρόνια, στις 27 Φεβρουαρίου του 2013, άνοιξε πανιά και ξεκίνησε το ταξίδι της στους δρόμους της πόλης μας, κάνοντας πράξη τη δημοσιογραφία της αλληλεγγύης και φωτίζοντας «μονοπάτια που οδηγούν έξω από το σκοτάδι της κοινωνικής απομόνωσης και απαξίωσης»*.

Από τις 9 το βράδυ και μέχρι πρωίας, οι πόρτες στο «σχεδία home» ανοίγουν διάπλατα, και οι άνθρωποι του ελληνικού περιοδικού δρόμου σας περιμένουμε για να μοιραστούμε αστείες και συγκινητικές ιστορίες, αλλά και για να διασκεδάσουμε παρέα, να χορέψουμε, ακούγοντας ωραίες μουσικές και απολαμβάνοντας εξαιρετικά κοκτέιλ. 

Στο μπαρ του «σχεδία home», πέρα από τους δικούς μας ανθρώπους, θα βρίσκεται και ο βραβευμένος μπάρμαν Πέτρος Μυτιληναίος, που ειδικά για τη μεγάλη μας γιορτή έχει ετοιμάσει τρία μοναδικά κοκτέιλ, τα οποία θα σερβίρονται στην ειδική τιμή των 5 ευρώ. 

Ενώ το πάρτι μας θα «ντύσουν» με χορευτικούς ρυθμούς κορυφαίοι μουσικοί παραγωγοί της πόλης από τον αγαπημένο μας Pepper 96,6, όπως η Λιάνα Μαστάθη.

Καλή μας διασκέδαση και καλά ταξίδια.

Περισσότερα

1# Μηδενική Φτώχεια

Chiquita: Οι νικητές του διαγωνισμού «Βάλε την Πινελιά σου»

Δεκατέσσερα νέα σχέδια έχουν επιλεγεί από τις συνολικά είκοσι νικητήριες συμμετοχές στον διασκεδαστικό παγκόσμιο διαγωνισμό της Chiquita, μέσα από τον οποίο καταναλωτές από όλο τον κόσμο κλήθηκαν να δημιουργήσουν τα δικά τους σχέδια, που θα κοσμήσουν το εμβληματικό μπλε αυτοκόλλητο της διάσημης μπανάνας.

Τα σχέδια που επιλέχθηκαν πρόκειται να κάνουν την εμφάνισή τους σε εκατομμύρια μπανάνες Chiquita σε όλο τον κόσμο από το τέλος Φεβρουαρίου. 

Η ενέργεια «Βάλε την πινελιά σου» έτρεξε στην αρχή του σχολικού έτους 2019 σε ΗΠΑ, Γερμανία, Αυστρία, Ιταλία, Ελλάδα, Βέλγιο και Ολλανδία, προσφέροντας δώρα, όπως iPads Pro και Apple pencils. Κατά τη διάρκεια της ενέργειας, οι καταναλωτές είχαν την ευκαιρία να δημιουργήσουν σχέδια και να τα ανεβάσουν στην ειδικά διαμορφωμένη ιστοσελίδα του διαγωνισμού «Βάλε την πινελιά σου». Η Chiquita έλαβε περίπου 500 συμμετοχές.

Οι νικητές είναι:

  • Μαρία Σ., Χαράλαμπος Δ., Μαρία Τ. από την Ελλάδα
  • Regina R., Alexandria H. και Aviva M. από τις ΗΠΑ
  • Karolien S., Tim de L. και Jenny C. από την Ολλανδία
  • Valérie G., Elodie D., Caroline C. από το Βέλγιο
  • Valentina A., Mariangela R., Carlo Andrea S. από την Ιταλία
  • Mara G., Alexandra U. και Sonja M. από τη Γερμανία
  • Martina K. και Simone H. από την Αυστρία

Η Chiquita τροφοδοτεί τη διασκέδαση γιατί οι νόστιμες μπανάνες της περιέχουν πολλές απαραίτητες βιταμίνες και μεταλλικά στοιχεία. Αποτελούν μια φυσική πηγή ενέργειας και είναι ένας νόστιμος τρόπος για να απελευθερωθούν οι δυνατότητες κάθε δημιουργικού μυαλού, σε κάθε ηλικία. Μια μπανάνα Chiquita προσφέρει άμεση και σταθερή ώθηση ενέργειας χάρη στα υγιεινά φυσικά σάκχαρα και τις διαλυτές ίνες. Αυτό το φρούτο περιέχει επίσης κάλιο,  το οποίο, σύμφωνα με έρευνες, μπορεί να αυξήσει τα επίπεδα εγρήγορσης και κατ’επέκταση να ενισχύσει τη διαδικασία εκμάθησης.

Τα επιλεγμένα σχέδια θα αποτελέσουν μέρος της μακράς και εντυπωσιακής ιστορίας του διάσημου Μπλε Αυτοκόλλητου της Chiquita και θα προστεθούν στις ανά τον κόσμο διαφορετικές συλλογές του αυτοκόλλητου, όπως το Ροζ Αυτοκόλλητο, αφιερωμένο στην ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση για τον καρκίνο του μαστού, τα αυτοκόλλητα fitness και τα αυτοκόλλητα περιορισμένης έκδοσης Ricardo Cavolo. Τα σχέδια που διακρίθηκαν θα χρησιμοποιηθούν επίσης και στο προωθητικό υλικό της Chiquita, καθώς επίσης και στην ιστοσελίδα της εταιρείας.

Η εταιρεία προτρέπει τους καταναλωτές να αναζητήσουν και τα 14 νέα θεματικά αυτοκόλλητα στα καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, ξεκινώντας από το τέλος Φεβρουαρίου. 

Από το ξεκίνημά της η Chiquita έδειξε την ισχυρή της δέσμευση στην ενασχόλησή της με τα παιδιά, την οποία συνεχίζει ακόμη επενδύοντας σε δράσεις για τις επόμενες γενιές. Στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας Being a Good Neighbour», επιδεικνύει τη δέσμευσή της προς τις κοινότητες στις οποίες ζουν οι εργαζόμενοι της εταιρείας και, μεταξύ άλλων, στηρίζουν την εκπαίδευση των παιδιών των εργαζομένων τόσο μέσω των επενδύσεων σε σχολικές υποδομές όσο και μέσω της παροχής σχολικών πακέτων. Σε ετήσια βάση, διανέμει πάνω από 3.300 σχολικά πακέτα στα παιδιά των εργαζομένων τηςε Γουατεμάλα, Ονδούρα και Κόστα Ρίκα. Τα εκπαιδευτικά πακέτα που διαθέτει η εταιρεία έχουν στόχο τη στήριξη των παιδιών με όλο το υλικό που απαιτείται για να αριστεύσουν, προσφέροντάς τους έτσι προοπτικές και ελπίδα για το μέλλον τους.

Περισσότερα
Test

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΑΠΟΨΕΙΣ