Connect with us

9# Βιομηχανία, Καινοτομία & Υποδομές

L’Oréal: Για 9η φορά διακρίθηκε στις πιο Ηθικές Εταιρείες Παγκοσμίως

Ως μία από τις πιο Ηθικές Εταιρείες Παγκοσμίως για το 2018 αναγνωρίστηκε η L’Oréal, κορυφαία εταιρεία ομορφιάς στον κόσμο, λαμβάνοντας σχετική διάκριση από το Ινστιτούτο Ethisphere, διεθνώς αναγνωρισμένο φορέα που καθορίζει και προωθεί τα πρότυπα ηθικών επιχειρηματικών πρακτικών.

Η L’Oréal διακρίνεται για 9η φορά και είναι μία εκ των τριών εταιρειών στη βιομηχανία της Υγείας και Ομορφιάς, που δίνουν προτεραιότητα στις ηθικές επιχειρηματικές πρακτικές.

“Η αξία μιας επιχείρησης δεν αποτιμάται μόνο από την οικονομική της απόδοση. Επειδή η L’Oréal ανέκαθεν επεδίωκε να είναι ηθική και υπεύθυνη εταιρεία, έχουμε τοποθετήσει την Ηθική στο επίκεντρο της στρατηγικής μας και των καθημερινών πρακτικών μας…” δήλωσε σχετικά ο Jean- Paul Agon, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της L’Oréal.

Ας σημειωθεί ότι το 2018, διακρίθηκαν 135 εταιρείες, οι οποίες προέρχονται από 23 χώρες και 57 τομείς της βιομηχανίας. Οι εταιρείες που αναδείχθηκαν φέτος, είχαν βαθμολογίες-ρεκόρ στην αλληλεπίδρασή τους με τα ενδιαφερόμενα κοινά. Η βελτίωση της κουλτούρας, η αυθεντική ηγεσία και η δέσμευση στη διαφάνεια, τη διαφορετικότητα και τη συμπερίληψη, αποτέλεσαν όλα προτεραιότητες για τις εταιρείες που διακρίθηκαν.

“Η κουλτούρα των εταιρειών ως προς την Hθική και την ακεραιότητα έχει γίνει ένα σημαντικό κομμάτι της αξιολόγησής τους. Το «νόμισμα» με το οποίο αποτιμάται η Hθική είναι η εμπιστοσύνη. Η βιώσιμη ανάπτυξή μας βασίζεται στις θεμελιώδεις Ηθικές Αρχές της L’Oréal: Ακεραιότητα, Σεβασμός, Θάρρος και Διαφάνεια”, δήλωσε ο Emmanuel Lulin, Αντιπρόεδρος και Γενικός Διευθυντής Δεοντολογίας της L’Oréal.

“Καθώς η συζήτηση σε παγκόσμιο επίπεδο άλλαξε δραματικά το 2017, μια πιο δυνατή φωνή έκανε την εμφάνισή της. Παγκόσμιοι οργανισμοί που λειτουργούν με έναν ευρύτερα αποδεκτό κανόνα δικαίου αποτελούν τώρα την ισχυρότερη δύναμη της κοινωνίας για τη βελτίωση των συνθηκών της ανθρωπότητας. Αυτή τη χρονιά είδαμε εταιρείες να βρίσκουν όλο και περισσότερο τη φωνή τους. Οι πιο Ηθικές Εταιρείες Παγκοσμίως (World’s Most Ethical Companies) ειδικότερα, συνέχισαν να παρουσιάζουν υποδειγματική ηγεσία”, εξήγησε ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ινστιτούτου Ethisphere, Τimothy Erblich. “Συγχαίρω όλους εσάς στην L’Oréal, για την αναγνώρισή σας για 9η φορά ως μια από τις πιο Ηθικές Εταιρείες Παγκοσμίως. Πρόκειται για ένα πολύ σημαντικό επίτευγμα”.

Ηθική και Απόδοση

Για ακόμη μία φορά, οι πιο Ηθικές Εταιρείες Παγκοσμίως για το 2018, απέδειξαν ότι η λειτουργία με ακεραιότητα οδηγεί σε ακόμη μεγαλύτερες χρηματοοικονομικές αποδόσεις. Σύμφωνα με το Ινστιτούτο Ethisphere, η έρευνα έδειξε, ότι, κατά την διαπραγμάτευσή τους στη χρηματιστηριακή αγορά, οι εταιρείες που είναι εγγεγραμμένες στον κατάλογο των πιο Ηθικών Εταιρειών Παγκοσμίως σημείωσαν εξαιρετική επίδοση στον Δείκτη Μεγάλων Κεφαλαίων των Η.Π.Α. (U.S. Large Cap Index) – κατά 10,72% για περισσότερο από πέντε χρόνια και κατά 4,88% για περισσότερο από τρία χρόνια. Το Ινστιτούτο Ethisphere αναφέρεται σε αυτό ως “Δείκτης Πριμοδότησης Ηθικής” (Ethics Premium).

Μεθοδολογία και Αξιολόγηση

Η αξιολόγηση των πιο Ηθικών Εταιρειών Παγκοσμίως βασίζεται στο πλαίσιο Ethics Quotient™ (EQ – Ποσόστωση Ηθικής) του Ινστιτούτου Ethisphere, το οποίο προσφέρει ένα ποσοτικό τρόπο αξιολόγησης της απόδοσης μίας εταιρείας κατά τρόπο αντικειμενικό, σταθερό και τυποποιημένο. Οι πληροφορίες που συλλέγονται παρέχουν περισσότερο ένα ολοκληρωμένο δείγμα κριτηρίων θεμελιωδών ικανοτήτων, παρά όλες τις πτυχές που αφορούν την εταιρική διακυβέρνηση, ρίσκο, βιωσιμότητα, συμμόρφωση και ηθική. Η βαθμολόγηση γίνεται σε 5 βασικές κατηγορίες: πρόγραμμα ηθικής και συμμόρφωσης (35%), εταιρική κοινωνική ευθύνη και υπευθυνότητα (20%), κουλτούρα ηθικής (20%), διακυβέρνηση (15%) και ηγεσία, καινοτομία και φήμη (10%). Όλες οι εταιρίες που συμμετέχουν στη διαδικασία αξιολόγησης λαμβάνουν τα αποτελέσματά τους με τρόπο που τους παρέχει πολύτιμες πληροφορίες ως προς το πώς κατηγοριοποιούνται συγκριτικά με κορυφαίους οργανισμούς.

L’Oréal και Ηθική

Η συμπεριφορά μιας επιχείρησης είναι εξίσου σημαντική με την οικονομική της απόδοση ή την ποιότητα των προϊόντων της. Η L’Oréal αναπτύχθηκε στη βάση ισχυρών δεοντολογικών αρχών που υποστηρίζουν την ανάπτυξή της και συμβάλουν στην οικοδόμηση της φήμης της: Ακεραιότητα, Σεβασμός, Θάρρος και Διαφάνεια. Αυτές οι αρχές αποτελούν τη θεμελίωση των πολιτικών του Ομίλου όσον αφορά στη συμμόρφωση, την υπεύθυνη καινοτομία, την περιβαλλοντική διαχείριση, την κοινωνία και κοινωνική υπευθυνότητα και τη φιλανθρωπία. Η L’Oréal φιλοδοξεί να είναι μια υποδειγματική εταιρεία παγκοσμίως και να ενσωματώνει την ηθική στο επίκεντρο των επιχειρηματικών πρακτικών της.

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

4# Ποιοτική Εκπαίδευση

“Ενεργοποιώντας το ενδιαφέρον των νέων ανθρώπων για την επιστήμη”

Η Επιτροπή Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης του Ελληνο-Αμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου οργανώνει σειρά μονοθεματικών συζητήσεων με τίτλο Sustainable Talks, που έχουν στόχο την ενσωμάτωση των Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης των Ηνωμένων Εθνών στην Ελληνική επιχειρηματική πραγματικότητα τους μέσω του εποικοδομητικού διαλόγου.

Στις 17 Απριλίου πραγματοποιήθηκε το 3ο κατά σειρά με θέμα την καταπολέμηση του Επιστημονικού Αναλφαβητισμού στα σχολεία, μέσω της πρωτοποριακής βιωματικής εκπαίδευσης STEM. Το 3ο Sustainable Talks, στο οποίο συμμετείχαν εκπρόσωποι από διάφορους κλάδους της αγοράς, εστίασε στην ανάδειξη των ευκαιριών για ενίσχυση της εκπαίδευσης και των ψηφιακών δεξιοτήτων στους νέους, σε μια συγκυρία όπου οι περιβαλλοντικές και κοινωνικές προκλήσεις επιβάλλουν τη καλύτερη κατανόησή τους από το κοινό και την ενεργοποίηση του ενδιαφέροντος των νέων ανθρώπων για την επιστήμη.

Thalia_D750

Βασικός ομιλητής του, ο κ. Θοδωρής Αναγνωστόπουλος, Ιδρυτής της Κοινωνικής Επιχείρησης “SciCo” έθεσε μερικά κρίσιμα ερωτήματα όπως: “Γιατί η επικοινωνία της επιστήμης είναι πιο απαραίτητη από ποτέ στη σημερινή «post-truth» εποχή;» «Πώς η διάχυση της επιστήμης προσαρμόζεται στα σύγχρονα δεδομένα;” “Γιατί χρειαζόμαστε την εκπαίδευση STEM;” Τόνισε επίσης ότι “οι δεξιότητες πάνω στην επικοινωνία, την επιστήμη, τις εκθετικές τεχνολογίες, την κριτική σκέψη και την επίλυση προβλημάτων είναι απαραίτητα εφόδια για τους πολίτες του μέλλοντος». Καθώς παράλληλα και ότι “οι χαμηλές επιδόσεις των μαθητών μας σε διεθνείς αξιολογήσεις αναδεικνύουν την ανάγκη ενίσχυσης αυτών των δεξιοτήτων”, εξηγώντας ότι «δράσεις και προγράμματα της SciCo, όπως το STEMpowering Youth, συμβάλλουν με μετρήσιμο αντίκτυπο στην προσπάθεια ενδυνάμωσης της νέας γενιάς, παρέχοντας εκπαίδευση STEM και ενισχύοντας τη μαθητική καινοτομία σε 35 διαφορετικές απομακρυσμένες περιοχές σε όλη την Ελλάδα.»


Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Vodafone Ελλάδας, Χάρης Μπρουμίδης κατά την διάρκεια της ομιλίας του τόνισε: «Η καλλιέργεια ψηφιακών δεξιοτήτων στους νέους βρίσκεται στο επίκεντρο της στρατηγικής της Vodafone. Πιστεύουμε ότι οι εξελίξεις της τεχνολογίας και των επιστημών δημιουργούν εξαιρετικά θετικές προοπτικές και μπορούν να αλλάξουν τη ζωή περισσότερων ανθρώπων προς το καλύτερο. Ανοίγουν νέες ευκαιρίες απασχόλησης για τους νέους και δρουν ως καταλύτης για μια βιώσιμη ανάπτυξη.

Οφείλουμε λοιπόν να στηρίξουμε την καλλιέργεια ψηφιακών δεξιοτήτων στους νέους ενθαρρύνοντας τους να εργαστούν για τη διαμόρφωση ενός καλύτερου, πιο συναρπαστικού μέλλοντος για όλους».

Περισσότερα

9# Βιομηχανία, Καινοτομία & Υποδομές

Ασφαλέστεροι δρόμοι: υποχρεωτική χρήση στα οχήματα τεχνολογιών που σώζουν ζωές

Όλα τα καινούρια οχήματα θα είναι εξοπλισμένα με τεχνολογίες που σώζουν ζωές. Από συστήματα που αντιλαμβάνονται ότι το κεφάλι του οδηγού γέρνει ή τα μάτια του κλείνουν και θα έχουν ηχητικές ειδοποιήσεις μέχρι σήματα επείγουσας στάθμευσης και καταγραφή δεδομένων σε ατυχήματα.

Αυτή η νομοθεσία προωθείται από την Ευρώπη με το ευρωκοινοβούλιο βα έχει ήδη εγκρίνει τους νέους κανόνες και πλέον να αναμένεται η έγκριση από το Συμβούλιο.

Τα εξελιγμένα χαρακτηριστικά ασφαλείας που θα είναι υποχρεωτικά εγκατεστημένα σε όλα τα οχήματα είναι:

  • η «έξυπνη» υποβοήθηση ταχύτητας
  • η διευκόλυνση (μέσω τυποποιημένων συστημάτων αλληλεπίδρασης) της εγκατάστασης μηχανισμών διαθέσιμων στο εμπόριο για την παρεμπόδιση της οδήγησης υπό την επήρεια οινοπνεύματος
  • τα συστήματα παρακολούθησης υπνηλίας και προσοχής του οδηγού/αναγνώρισης της διάσπασης της προσοχής
  • τα σήματα επείγουσας στάθμευσης οι ανιχνευτές οπισθοπορίας
  • τα συστήματα καταγραφής δεδομένων ατυχήματος (τα οποία προστέθηκαν από τους ευρωβουλευτές, καθώς η πρόταση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής προέβλεπε τη χρήση τους μόνο σε επιβατικά αυτοκίνητα και ημιφορτηγά)

Θα είναι επίσης υποχρεωτική η χρήση εξελιγμένων συστημάτων πέδησης έκτακτης ανάγκης και προειδοποίησης απόκλισης στα επιβατικά και τα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα, τα οποία χρησιμοποιούνται ήδη στα φορτηγά και τα λεωφορεία υπό τον υφιστάμενο Κανονισμό για τη Γενική Ασφάλεια των Οχημάτων. Η προτεινόμενη νομοθεσία επεκτείνει το πεδίο εφαρμογής των υφιστάμενων υποχρεώσεων για τη χρήση συστημάτων καταγραφής πίεσης των ελαστικών από τα επιβατικά οχήματα σε όλες τις κατηγορίες οχημάτων. Τα ημιφορτηγά και τα αυτοκίνητα τύπου «SUV» επιπροσθέτως θα πάψουν να εξαιρούνται από τις υποχρεώσεις για σειρά χαρακτηριστικών ασφαλείας που μέχρι τώρα ήταν υποχρεωτικά μόνο για τα συνηθισμένα επιβατικά οχήματα. Οι ευρωβουλευτές άλλαξαν το κείμενο της πρότασης για να διασφαλίσουν ότι τα συστήματα καταγραφής δεδομένων για τα ατυχήματα θα λειτουργούν σε «συστήματα κλειστού βρόχου» τα οποία θα επεγγράφουν («overwrite») δεδομένα και τα οποία δε θα επιτρέπουν την ταυτοποίηση του οδηγού ή του οχήματος μέσω ανωνυμοποίησης.

Ειδικές προδιαγραφές για φορτηγά και λεωφορεία

Τα φορτηγά και τα λεωφορεία θα πρέπει να σχεδιάζονται και να κατασκευάζονται με τρόπο που θα καθιστά άμεσα ορατούς στον οδηγό τους ευάλωτους χρήστες των δρόμων, όπως π.χ. ποδηλάτες και πεζούς. Σύμφωνα με τους ευρωβουλευτές, «αυτές οι προδιαγραφές θα εξαλείψουν τα ‘τυφλά σημεία’ μπροστά από τον οδηγό, ενώ θα τα μειώσουν επίσης σημαντικά όσον αφορά τα πλευρικά παράθυρα». Τα χαρακτηριστικά των διαφορετικών τύπων οχημάτων θα πρέπει να ληφθούν υπόψη κατά περίσταση, προσέθεσαν. Για τα οχήματα υδρογόνου, οι νέοι κανόνες αφορούν κυρίως την ποιότητα των υλικών και ανταλλακτικών που χρησιμοποιούνται, καθώς και για τις δοκιμαστικές τους διαδικασίες.

Η εισηγήτρια Róża Thun (ΕΛΚ, Πολωνία), δήλωσε: «Η ασφάλεια στο δρόμο, ειδικά των πιο ευάλωτων ομάδων, είναι η προτεραιότητά μας. Οι νέοι κανόνες αφορούν κυριολεκτικά θέματα ζωής και θανάτου. Επικεντρώσαμε τις προσπάθειές μας στο να σώσουμε ζωές και να μειώσουμε τους τραυματισμούς. Ο πρόσθετος υποχρεωτικός εξοπλισμός για αυτοκίνητα, φορτηγά και λεωφορεία θα σώσει ανθρώπινες ζωές. Είμαι πολύ περήφανη για το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο: παρά τις διαφορές μας, οι ευρωβουλευτές στήριξαν τις φιλόδοξες αυτές προτάσεις».

Περισσότερα

9# Βιομηχανία, Καινοτομία & Υποδομές

DIAGEO: Πρόγραμμα για νέους LEARNING FOR LIFE

Η DIAGEO, κορυφαία εταιρεία premium αλκοολούχων ποτών στον κόσμο, υλοποιεί για πρώτη φορά στην Ελλάδα την πρωτοβουλία LEARNING FOR LIFE σε συνεργασία με την Ανθρωπιστική Οργάνωση PRAKSIS. Στόχος της πρωτοβουλίας είναι να βοηθήσει τους νέους να ενταχθούν στην αγορά εργασίας και συγκεκριμένα στους κλάδους Τουρισμού και Ψυχαγωγίας, μέσω της εκπαίδευσης και της ανάπτυξης των δεξιοτήτων τους. Το LEARNING FOR LIFE υλοποιείται στο πλαίσιο των προγραμμάτων Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της DIAGEO, και τελεί υπό την αιγίδα του Δήμου Αθηναίων.

Το LEARNING FOR LIFE ξεκίνησε πιλοτικά στις 18 Φεβρουαρίου και θα έχει διάρκεια 7 εβδομάδων. Απευθύνεται σε νέους ηλικίας 18-35 ετών που ανήκουν σε εργασιακά ευάλωτες ομάδες και περιλαμβάνει δύο στάδια: βασική εκπαίδευση (διάρκειας 3 εβδομάδων) και πρακτική άσκηση (διάρκειας 4 εβδομάδων). Στο πρώτο στάδιο, οι 18 μαθητευόμενοι συμμετέχουν σε δωρεάν εκπαιδευτικό πρόγραμμα που περιλαμβάνει την παροχή εξειδικευμένων γνώσεων από επαγγελματίες barista, bartenders, ειδικούς στο κρασί και την μπίρα, καθώς και σεμινάρια για την ενδυνάμωση της προσωπικότητας και των διαπροσωπικών τους ικανοτήτων (life skills).

Στο δεύτερο στάδιο, παρέχεται στους συμμετέχοντες πρακτική άσκηση με απώτερο στόχο την ομαλή ενσωμάτωσή τους στην αγορά εργασίας και τη δημιουργία μελλοντικών ευκαιριών απασχόλησης.
Τη βασική εκπαίδευση και εξειδίκευση των νέων στο bartending και τον καφέ έχει αναλάβει, σε συνεργασία με την DIAGEO, το Bar Academy, καθιερωμένο κέντρο δια βίου μάθησης, που εξειδικεύεται στην εκπαίδευση bartenders. Παράλληλα, η «Ολυμπιακή Ζυθοποιία» και το «Κτήμα Κοκοτού» θα προσφέρουν στους συμμετέχοντες γνώσεις και βιωματική εκπαίδευση σε θέματα μπίρας και κρασιού, αντίστοιχα, ενώ το τελευταίο στάδιο του προγράμματος, η πρακτική άσκηση, θα πραγματοποιηθεί χάρη στη συνεργασία των επιχειρήσεων: Όμιλος Momentum, Zambri, Lagonissi Grand Resort και GRECOTEL, οι οποίοι θα παράσχουν εργασιακή ευκαιρία στους αποφοίτους.

Το LEARNING FOR LIFE κατέχει σημαντική θέση στις δράσεις Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της DIAGEO σε παγκόσμιο επίπεδο. Ξεκίνησε το 2008 από τη Λατινική Αμερική και την Καραϊβική και πλέον έχει αναπτυχθεί σε πάνω από 40 χώρες. Πάνω από 90 τέτοια προγράμματα έχουν πραγματοποιηθεί παγκοσμίως με πάνω από 160.000 νέους να έχουν εκπαιδευτεί μέσω της πρωτοβουλίας. Με την υλοποίηση του προγράμματος LEARNING FOR LIFE, η DIAGEO επιβεβαιώνει τον υπεύθυνο και βιώσιμο τρόπο λειτουργίας της και τη συνεχή στήριξη της ελληνικής κοινωνίας. Με στόχο να εμπνεύσει και να μεταμορφώσει τις ζωές των κοινωνικά ευάλωτων ανθρώπων, το LEARNING FOR LIFE αντανακλά επίσης τη βασική δέσμευση της εταιρείας για την προαγωγή της υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοολούχων ποτών, ως μέρος ενός ισορροπημένου τρόπου ζωής, μέσω της προσφοράς σε ευπαθείς κοινωνικές ομάδες κάθε χώρας στην οποία δραστηριοποιείται.

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΔΗΜΟΦΙΛΗ