L’Oreal Water Saver: Στις 100 καλύτερες εφευρέσεις του 2021 για το TIME

Το L’Oréal Water Saver δημιουργήθηκε για να ανταποκριθεί στην αυξανόμενη παγκόσμια έλλειψη νερού και διατίθεται σε κομμωτήρια μέσα από δωρεάν πιλοτικά προγράμματα.

Το L’Oréal Water Saver αναδείχτηκε ως μια από τις καλύτερες εφευρέσεις του 2021, σύμφωνα με το περιοδικό TIME. Έχοντας αναπτυχθεί σε συνεργασία με την εταιρεία περιβαλλοντικής καινοτομίας Gjosa, το L’Oréal Water Saver είναι μια μοναδική κεφαλή ντους που μπορεί να μειώσει την κατανάλωση νερού έως και 65%. Ο εξοπλισμός 100.000 κομμωτηρίων με αυτήν την τεχνολογία μπορεί να εξοικονομήσει έως και 6,8 δισεκατομμύρια λίτρα νερού.

Το L’Oréal Water Saver δημιουργήθηκε για να ανταποκριθεί στην αυξανόμενη παγκόσμια έλλειψη νερού. Η τεχνολογία, που αναπτύχθηκε για χρήση σε κομμωτήρια, παρουσιάστηκε τον Ιανουάριο και σήμερα διατίθεται σε κομμωτήρια μέσα από δωρεάν πιλοτικά προγράμματα. Η κεφαλή ντους του συστήματος L’Oréal Water Saver συνδέεται σε λουτήρες και έχει τρεις υποδοχές για σαμπουάν, μαλακτική κρέμα και θεραπείες, οι οποίες διανέμονται απευθείας στο ρεύμα του νερού. Η τεχνολογία λειτουργεί δημιουργώντας μικρο-ιονισμένα σταγονίδια που συγκρούονται μεταξύ τους σε ένα ρεύμα υψηλής πίεσης, επιτρέποντας πολύ μικρότερη κατανάλωση νερού ανά λούσιμο.

“Είναι μεγάλη τιμή να συγκαταλεγόμαστε ανάμεσα στις 100 καλύτερες εφευρέσεις του περιοδικού Time, με ένα προϊόν στο οποίο πιστεύουμε ακράδαντα: το L’Oréal Water Saver. Η διασταύρωση τεχνολογίας και επιστήμης μας επιτρέπει να καινοτομούμε προς όφελος των καταναλωτών και του πλανήτη. Θα συνεχίσουμε με αφοσίωση αυτό το ταξίδι με πολλές νέες καινοτομίες που έρχονται, δημιουργώντας νέες τελετουργίες, που σέβονται τους πολύτιμους πόρους του πλανήτη», δήλωσε η Barbara Lavernos, L’Oréal Deputy Chief Executive Officer, υπεύθυνη για την Έρευνα, την Καινοτομία και την Τεχνολογία.

“Είμαστε ενθουσιασμένοι, τόσο για το λανσάρισμα του L’Oréal Water Saver με το συνεργάτη μας Gjosa, όσο και για τη διάκρισή μας στο φετινό TIME 100. Με αυτήν την τεχνολογία μπορούμε να δείξουμε ότι είναι δυνατή η εξοικονόμηση 65% νερού, χωρίς να μειώνεται η εμπειρία και η αποτελεσματικότητα του λουσίματος και του ξεβγάλματος των μαλλιών. Πιστεύουμε ότι η εν λόγω τεχνολογία μπορεί να αποτελέσει το κλειδί για να κάνουμε τη διαφορά για τους καταναλωτές και τον πλανήτη μας», δήλωσε ο Guive Balooch, Παγκόσμιος Επικεφαλής Έρευνας και Καινοτομίας του Tech Incubator.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Εγγραφή στο Newsletter

Γίνε και εσύ ένας από τους 3,000 κοινωνικά υπεύθυνους συνδρομητές μας!

τα πιο πρόσφατα νέα της ΕΚΕ

το Εβδομαδιαίο Newsletter του CSR

Γίνε και εσύ ένας από τους 3,000 κοινωνικά υπεύθυνους συνδρομητές μας!