Connect with us

12# Υπεύθυνη Κατανάλωση & Παραγωγή

Mars Food: Δέσμευση για διάθεση 5,5 δισ. γευμάτων σε οικογένειες

Δημοσιεύτηκε

on

Η Mars Food παρουσίασε πρόσφατα το πρώτο Purpose in Action Report, έναν απολογισμό των δράσεων της εταιρείας που έχουν ως βασικό στόχο την προσφορά καλύτερου φαγητού σήμερα για τη δημιουργία ενός καλύτερου κόσμου αύριο, σύμφωνα πάντα με το όραμα της εταιρείας. Στον συγκεκριμένο απολογισμό περιλαμβάνονται επίσης οι διευρυμένοι στόχοι και οι δεσμεύσεις της Mars Food για το 2025, που αποτελούν συνέχεια του στόχου που είχε ανακοινώσει η εταιρεία το 2016 για τη διάθεση 1 δισ. επιπλέον υγιεινών γευμάτων σε όλο τον κόσμο μέχρι το 2021, ο οποίος έχει ήδη επιτευχθεί. 

Οι νέοι στόχοι εστιάζουν σε τρεις βασικούς πυλώνες: Την προώθηση γευμάτων που μπορεί κανείς να μοιραστεί, τη διευκόλυνση της πρόσβασης σε φαγητό καλύτερης ποιότητας και την ανάδειξη του οράματος των brands. Οι πυλώνες αυτοί έρχονται να συμπληρώσουν τις προηγούμενες δεσμεύσεις που εστίαζαν στη διάθεση πιο υγιεινών γευμάτων για τις οικογένειες μέσω της ανασύνθεσης, την έμπνευση οικογενειών και φίλων να μαγειρεύουν και να γευματίζουν μαζί και τη βελτίωση των βιώσιμων αγροτικών πρακτικών προς όφελος τόσο των αγροτών, όσο και των καταναλωτών. 

Σύμφωνα με τον σχετικό απολογισμό, στη διάρκεια των τελευταίων 5 ετών, η Mars Food: 

  • Ξεπέρασε τον στόχο για τη διάθεση 1 δισ. επιπλέον υγιεινών γευμάτων μέχρι το 2021 Καινοτομεί σε πρακτικές βιώσιμης καλλιέργειας ρυζιού και εστιάζει στη βιωσιμότητα των πηγών της ώστε το 100% της πρώτης ύλης που προμηθεύεται να προέρχεται από αγρότες που υποστηρίζουν την Πλατφόρμα Βιώσιμου Ρυζιού (Sustainable Rice Platform)
  • Συνεργάστηκε με την εταιρεία συσκευασίας Amcor για τη χρήση της πρώτης ανακυκλώσιμης συσκευασίας ρυζιού για χρήση σε μικροκύματα
  • Εξασφάλισε ότι το 100% σάλτσας που παράγει η εταιρεία με βάση την ντομάτα, περιλαμβάνει τουλάχιστον μια μερίδα φρούτου ή λαχανικού ανά μερίδα
  • Συνέβαλε σε κατά μέσο όρο 21,3% μείωση του αλατιού στο διεθνές χαρτοφυλάκιο προϊόντων της Mars (ξεπερνώντας τον αρχικό στόχο του 20%)

Παράλληλα, κατά τη διάρκεια του 2020 η Mars Food προχώρησε στη δωρεά περισσότερων από 10 εκατ. Γευμάτων στο πλαίσιο των αντίστοιχων προγραμμάτων της και της δέσμευσή της για διάθεση 20 εκατ. δολ. για τη διαχείριση των συνεπειών της πανδημίας του COVID-19 – ένα ποσό που πλέον έχει ξεπεράσει τα 26 εκατ. δολ.. 

Όσον αφορά την Ελλάδα, κατά τη διάρκεια του 2020, η Mars Hellas διέθεσε μέσα από δωρεές περισσότερα από 74.000 γεύματα και οικονομική υποστήριξη σε 16 μη κυβερνητικές οργανώσεις και φορείς και μέσα από το πρόγραμμα #MaziKanoumeTiDiafora του Uncle Ben’s®, υποστηρίζοντας την τοπική κοινότητα εν καιρώ πανδημίας.

Οι νέες δεσμεύσεις της Mars Food για το 2025 διευρύνουν τους προηγούμενους στόχους ώστε να εξασφαλίσουν ότι περισσότεροι άνθρωποι σε όλο τον κόσμο, κυρίως όσοι βρίσκονται σε μεγαλύτερη ανάγκη, έχουν πρόσβαση σε υγιεινά γεύματα που έχουν παραχθεί με βιώσιμες μεθόδους και πρακτικές. Και με αυτόν τον τρόπο η εταιρεία δεσμεύεται να κάνει τη διαφορά στις ζωές τον ανθρώπων διεθνώς. 

Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

κουφωματα pvc

ΑΠΟΨΕΙΣ