Ο τέταρτος Απολογισμός Εταιρικής Υπευθυνότητας της Mercedes-Benz Ελλάς, της μοναδικής εταιρείας στον κλάδο του αυτοκινήτου στην Ελλάδα που εκδίδει σχετικό Απολογισμό, ακολουθεί τις Οδηγίες G4 του Global Reporting Initiative (σε επίπεδο συμφωνίας “Core”) και αντανακλά την εξωστρέφεια της εταιρείας και τη δέσμευσή της για υπεύθυνη ανάπτυξη σε πέντε πυλώνες Εταιρικής Υπευθυνότητας: Ακεραιότητα, Χώρα, Εργαζόμενοι, Πελάτες και Περιβάλλον.
Σε αυτόν παρουσιάζει τη φιλοσοφία της, τις ενέργειές της, τα επιτεύγματά της, καθώς και τις περιοχές για βελτίωση, κάνοντας αναφορά σε 69 δείκτες GRI, συνολικά σε 190 ποσοτικούς δείκτες (από 180 την προηγούμενη χρονιά) και σε 30 μελλοντικούς στόχους (από 29 την προηγούμενη χρονιά).
Ενδεικτικά, η Mercedes-Benz Ελλάς κατά το εξεταζόμενο διάστημα:
– Παρήγαγε ηλεκτρική ενέργεια από ανανεώσιμες πηγές (φωτοβολταϊκά) που αντιστοιχεί στο 27,8% της συνολικής της ανάγκης σε ηλεκτρική ενέργεια.
– Έχει παραδώσει Κώδικα Ηθικής Ακεραιότητας στο 100% των εργαζόμενών της.
– Έχει συνεισφέρει στη δημιουργία 754 θέσεων εργασίας στο Εξουσιοδοτημένο Δίκτυο Διανομέων και Επισκευαστών.
– Εκπαίδευσε 276 άτομα σε θέματα οδηγικής συμπεριφοράς και ασφαλούς οδήγησης, τα τελευταία έξι έτη.
– Διέθεσε το 82% του συνολικού προϋπολογισμού αγορών σε εγχώριους προμηθευτές.
– Πραγματοποιεί την Αξιολόγηση των εργαζόμενών της με βάση οκτώ Συμπεριφοριακά χαρακτηριστικά, ένα εκ των οποίων είναι η Συμμόρφωση με θέματα Ακεραιότητας.
– Πέτυχε Δείκτη Δέσμευσης Εργαζόμενων υψηλότερο κατά 42,6% σε σχέση με τον αντίστοιχο δείκτη για το σύνολο του Ομίλου.
– Διατήρησε το ποσοστό των παραπόνων προς το Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών που επιλύθηκαν στο 99%, χωρίς να δεχθεί κανένα παράπονο για θέματα εμπιστευτικότητας, απώλειας προσωπικών δεδομένων, περιβάλλοντος ή παραπλανητικής διαφήμισης.