Σημαντική πρόοδο εμφανίζεται να έχει πετύχει η Mercedes-Benz Ελλάς αναφορικά με τους περιβαλλοντικούς και κοινωνικούς της στόχους, σύμφωνα με τον Απολογισμό Εταιρικής Υπευθυνότητας που δημοσίευσε χθες.
Ειδικότερα, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι παρήγαγε ηλεκτρική ενέργεια από ανανεώσιμες πηγές (φωτοβολταϊκά) που αντιστοιχεί στο 28,5% της συνολικής της ανάγκης σε ηλεκτρική ενέργεια, αύξησε τον αριθμό των οχημάτων με τουλάχιστον ένα προηγμένο σύστημα οδικής ασφάλειας που πουλήθηκαν κατά 1,4%, σε σχέση με το 2017 και έχει παραδώσει Κώδικα Ηθικής Ακεραιότητας στο 100% των εργαζόμενών της. Η εταιρεία έχει συνεισφέρει στη δημιουργία 781 θέσεων εργασίας στο Εξουσιοδοτημένο Δίκτυο Διανομέων και Επισκευαστών, εκπαίδευσε 332 άτομα σε θέματα οδηγικής συμπεριφοράς και ασφαλούς οδήγησης, τα τελευταία οκτώ έτη, διέθεσε το 89% του συνολικού προϋπολογισμού αγορών σε εγχώριους προμηθευτές και αξιολόγησε το 100% των εργαζόμενών της με βάση οκτώ Συμπεριφοριακά χαρακτηριστικά, ένα εκ των οποίων είναι η Συμμόρφωση με θέματα Ακεραιότητας. Επίσης δεν δέχθηκε κανένα παράπονο για θέματα προστασίας προσωπικών δεδομένων, περιβάλλοντος ή παραπλανητικής διαφήμισης
Ο Απολογισμός Εταιρικής Υπευθυνότητας της Mercedes-Benz Ελλάς, της μοναδικής εταιρείας στον κλάδο του αυτοκινήτου στην Ελλάδα που εκδίδει σχετικό Απολογισμό, έχει αναπτυχθεί ακολουθώντας τις Κατευθυντήριες Οδηγίες GRI Standards του Global Reporting Initiative (σε επίπεδο συμφωνίας ‘Core’) και αντανακλά την εξωστρέφεια της εταιρείας και τη δέσμευσή της για υπεύθυνη ανάπτυξη σε πέντε τομείς Εταιρικής Υπευθυνότητας: Ακεραιότητα, Χώρα, Εργαζόμενοι, Πελάτες και Περιβάλλον. Σε αυτόν παρουσιάζει τη φιλοσοφία της, τις ενέργειές της, τα επιτεύγματά της, καθώς και τις περιοχές για περαιτέρω βελτίωση, κάνοντας αναφορά σε 29 μελλοντικούς στόχους, 67 δημοσιοποιήσεις GRI και συνολικά σε 205 ποσοτικούς δείκτες (από 195 την προηγούμενη χρονιά).