Connect with us

Δράσεις

Μέριμνα για το περιβάλλον από την bluegr Hotels & Resorts

Σεβασμός στο περιβάλλον και βιώσιμη πολιτική είναι στο επίκεντρο της φιλοσοφίας της bluegr Hotels & Resorts, γεγονός που επιβεβαιώνει η ένταξη στον κατάλογο με τις Γαλάζιες Σημαίες του 2019 τριών ξενοδοχείων της στον Άγιο Νικόλαο Κρήτης, Minos Beach art hotel, Minos Palace hotel & suites και Candia Park village.

Η εταιρεία χαρακτηρίζει εξαιρετικά σημαντική τη συγκεκριμένη διάκριση, με την οποία το Minos Beach art hotel, μέλος των Small Luxury Hotels of the World, τιμάται επί 26 συναπτά έτη, ενώ το Minos Palace hotel & suites και το Candia Park village περισσότερο από μια δεκαετία.

Τα τρία ξενοδοχεία-μέλη της bluegr Hotels & Resorts τηρούν και εφαρμόζουν πιστά τα αυστηρά κριτήρια του προγράμματος της Γαλάζιας Σημαίας όσον αφορά στην καθαρότητα των υδάτων και της ακτής, την οργάνωση της παραλίας, την ασφάλεια των επισκεπτών, την προστασία της φύσης και την περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση, οργανώνοντας τακτικά ενημερωτικές δράσεις για τους εργαζόμενους και τους επισκέπτες γύρω από αυτούς τους τέσσερις βασικούς πυλώνες κριτηρίων που απαιτείται να ικανοποιούνται για να επιτευχθεί η συγκεκριμένη διάκριση.

Ο θεσμός της Γαλάζιας Σημαίας αποτελεί το σημαντικότερο οικολογικό σύμβολο ποιότητας σε παγκόσμιο επίπεδο και η βράβευση των ξενοδοχείων στον Κόλπο Μιραμπέλου έρχεται ως επιστέγασμα των δράσεων βιοπροστασίας και της οικολογικής ευαισθησίας που χαρακτηρίζει την bluegr Hotels & Resorts, πάντοτε με βασικό στόχο την ανάδειξη και την προστασία του φυσικού πλούτου της Κρήτης.

Η Ελλάδα κατάφερε και φέτος να βρίσκεται στη 2η θέση παγκοσμίως ανάμεσα στις 47 χώρες που συμμετέχουν στο Διεθνές Πρόγραμμα “Γαλάζια Σημαία”, με 515 βραβευμένες ακτές και ποσοστό 12% επί του συνόλου, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι οι 115 από τις ελληνικές Γαλάζιες Σημαίες βρίσκονται στην Κρήτη.

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

3# Καλή Υγεία & Ευημερία

«Gate of Thrombs Live», πρωτοβουλία της LEO Pharma Hellas

Η LEO Pharma Hellas, μία εταιρεία με πολυετή εμπειρία στο χώρο της Θρόμβωσης, παραχώρησε σήμερα Συνέντευξη Τύπου για να παρουσιάσει μία πρωτοβουλία κοινωνικής ευθύνης στο χώρο της Θρόμβωσης με φιλοδοξία να οικοδομήσει αξία για τον ασθενή. Πρόκειται για ένα νέο πρόγραμμα συμβουλευτικής ενημέρωσης αναφορικά στη Θρόμβωση, με τίτλο «Gate of Thrombs Live». 

Το «Gate of Thrombs Live» αποτελεί μία ‘’ειδική’’ τηλεφωνική γραμμή, η οποία με το εξειδικευμένο νοσηλευτικό και ιατρικό προσωπικό που στελεχώνει το πρόγραμμα, θα παρέχει σε ασθενείς με θρόμβωση, στους ανθρώπους που τους φροντίζουν, αλλά και σε οποιονδήποτε άλλον που θα μπορούσε να έχει κάποια απορία σχετική με τη συγκεκριμένη νόσο, τη δυνατότητα να λαμβάνει πληροφόρηση και συμβουλές γύρω από την ασθένεια. Οι πληροφορίες/συμβουλές θα παρέχονται βάσει αλγορίθμου που έχει δημιουργηθεί από επιστημονικές ιατρικές εταιρείες, είτε με τη συμβουλή ειδικών.

Με σεβασμό στην ασφάλεια και τη σωστή διαχείριση των ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων που αφορούν τους ασθενείς, θα εφαρμοστούν τα κατάλληλα τεχνικά και οργανωτικά μέτρα, μέσω της εταιρίας APC – εξειδικευμένη σε ‘’patient support programmes’’ – η οποία έχει επιλεγεί για αυτό το έργο και η οποία διαθέτει όλες τις απαραίτητες πιστοποιήσεις. Για την προστασία τόσο των ασθενών όσο και των επιστημόνων υγείας, θα ζητείται από τον καλούντα να παραμένει ανώνυμος, η κλήση θα ηχογραφείται, ενώ οι υπηρεσίες θα είναι καθαρά συμβουλευτικού χαρακτήρα και δεν θα αντικαθιστούν την απόφαση του θεράποντος ιατρού για την πορεία του ασθενούς. Ο κάθε ασθενής θα παραπέμπεται στον εκάστοτε θεράποντα ιατρό του για την εξατομικευμένη προσέγγιση της θεραπείας. 

Η γραμμή θα λειτουργεί από Δευτέρα ως Παρασκευή, με ωράριο λειτουργίας 10:00-20:00, ξεκινώντας από τη Δευτέρα 3 Φεβρουαρίου 2020.

Περισσότερα

3# Καλή Υγεία & Ευημερία

CSE: Συνεργασία με Gates Foundation στην Αφρική

Τις υπηρεσίες του στην Αμερικανική Elanco Animal Health Inc. παρείχε το Κέντρο Αειφορίας (CSE) για τον προσδιορισμό του κοινωνικού αντίκτυπου της πρωτοβουλίας “East Africa Growth Accelerator (EAGA)” σε αγρότες της  Αφρικής για την παροχή βιώσιμων λύσεων  μέσω της μεθόδου Social Return on Investment (SROI). 

Όπως χαρακτηριστικά δήλωσε ο Νίκος Αυλώνας, Πρόεδρος του Κέντρου Αειφορίας (CSE), «Είμαστε ιδιαιτέρως χαρούμενοι για αυτήν τη συνεργασία, βοηθώντας στην ποσοτικοποίηση του κοινωνικού αποτυπώματος της δράσης “EAGA” που στοχεύει στη βελτίωση της ζωικής παραγωγής και του εισοδήματος των αγροτών στην Αφρική». Το πρόγραμμα αυτό χρηματοδοτήθηκε από το Bill and Melinda Gates Foundation, ενώ αποτελεί ένα από τα δεκάδες προγράμματα που έχει αναλάβει και έχει ολοκληρώσει το τελευταίο διάστημα για λογαριασμό σημαντικών πελατών του το Κέντρο Αειφορίας (CSE) σε ΗΠΑ και Καναδά.

Η πρωτοβουλία αυτή αφορά στην παροχή λύσεων Βιώσιμης Ανάπτυξης σε θέματα βελτίωσης εισοδήματος και υγείας στην Τανζανία, στην Κένυα και στην Ουγκάντα. Τα αποτελέσματα της μεθόδου Social Return on Investment (SROI), τα οποία αξιολόγησαν τον πρώτο κύκλο της δράσης (Ιούνιος 2017-Δεκέμβριος 2018), αποκάλυψαν πως για κάθε 1 δολάριο που επενδύθηκε από την Elanco και τα ενδιαφερόμενα μέρη της για τη δράση EAGA, δημιουργήθηκε κοινωνική αξία ύψους 2,48 δολαρίων για τις τοπικές κοινότητες στην Ανατολική Αφρική. Αυτό αντιπροσωπεύει σχεδόν 250% βελτίωση για τους μικροκαλλιεργητές γαλακτοπαραγωγής και πουλερικών και τις οικογένειές τους, τα μαγαζιά, τους διανομείς και τους χονδρεμπόρους στην περιοχή.

Το Κέντρο Αειφορίας (CSE) παρέχει εξειδικευμένες υπηρεσίες μέτρησης του κοινωνικού αποτυπώματος μέσω των μεθοδολογιών Social Impact Assessment και Social Return on Investment (SROI), Η μεθοδολογία αυτή αναπτύχθηκε προκειμένου να αποτυπώσει με αριθμούς την κοινωνική αξία που δημιουργούν συγκεκριμένες δράσεις εταιρικής υπευθυνότητας εταιρειών και  ιδρυμάτων. 

Περισσότερα

Βιομηχανία

Διάκριση για την Παπουτσάνης στα E-volution Awards

Σημαντική διάκριση έλαβε η εταιρεία Παπουτσάνης που αναδεικνύει και επιβραβεύει την καινοτομία της.

Συγκεκριμένα, η Παπουτσάνης απέσπασε Bronze βραβείο για το e-shop της στην κατηγορία «Ηλεκτρονικό Εμπόριο & Ηλεκτρονικό Επιχειρείν – Best in B2B» των e-volution awards 2020, της μεγαλύτερης ετήσιας γιορτής του ελληνικού ηλεκτρονικού επιχειρείν. Ο σχεδιασμός και υλοποίηση του e-shop πραγματοποιήθηκε από την εταιρία Lighthouse. 

Σε συνεργασία με τη Lighthouse, τo ανανεωμένο e-shop της Παπουτσάνης, που αποτελεί τμήμα της εταιρικής ιστοσελίδας της Παπουτσάνης,  ξεκίνησε τη λειτουργία του στο τέλος του 2018, με στόχο να προσφέρει τόσο σε εμπόρους και ξενοδόχους, όσο και σε καταναλωτές, εύκολη και άμεση πρόσβαση στην ολοκληρωμένη γκάμα ξενοδοχειακών προϊόντων της εταιρίας. Με ανανεωμένη και σύγχρονη δομή, αλλά και με αναβαθμισμένη αισθητική, το e-shop επιτρέπει στον επισκέπτη να γνωρίσει το σύνολο των προϊόντικών σειρών ξενοδοχειακής περιποίησης της Παπουτσάνης, με τις εμπορικές ονομασίες Olivia, Olivia Fusion, Olivia Thinks, Sarbacane, Καραβάκι, Skin Essentials, Eau De Grece, Papoutsanis Kids, Korres, καθώς και εκείνες που αντιπροσωπεύει στην Ελλάδα, Ahava και L’ Occitane. 

Παράλληλα, αναβαθμίζει την παρουσία της Παπουτσάνης στην ηλεκτρονική αγορά ξενοδοχειακών προϊόντων, σε συνάρτηση με τις εξελισσόμενες ανάγκες της αγοράς. Μέσω του καναλιού διευκολύνεται, επίσης, η περαιτέρω διείσδυση των προϊόντων της εταιρίας σε ταχέως αναπτυσσόμενες κατηγορίες τουριστικών καταλυμάτων μικρότερου μεγέθους

Η Χριστίνα Περγάμαλη, Senior Brand Manager της Παπουτσάνης, δήλωσε σχετικά: «Η βράβευση του e-shop της Παπουτσάνης στα φετινά e-volution awards 2020 αποτελεί ιδιαίτερη χαρά για εμάς. Το ηλεκτρονικό κατάστημα αποτελεί βασικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και όχημα ανάπτυξης της δραστηριότητάς μας, και η διάκριση αυτή επιβραβεύει τη δέσμευσή μας να ανταποκρινόμαστε στις ανάγκες της αγοράς και των πελατών μας μέσα από διαφορετικά κανάλια με τον καλύτερο δυνατό τρόπο». 

Η ένατη διοργάνωση της εκδήλωσης θεσμός για το ελληνικό e-commerce, πραγματοποιήθηκε φέτος με περισσότερες συμμετοχές από κάθε άλλη χρονιά. Στα βραβεία, τα οποία διοργανώνονται από το Marketing Week και τη Boussias Communications σε συνεργασία με το ELTRUN, διαγωνίστηκαν τα σημαντικότερα e-shop και e-commerce agencies της χώρας, διεκδικώντας τις μεγάλες διακρίσεις, Platinum Award, E-Commerce Agency of the Year, E-Business of the Year και E-shop of the Year. 

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΔΗΜΟΦΙΛΗ