Connect with us

Δράσεις

MetLife: Μαθητές δίνουν την επιχειρηματική τους… ενέργεια στον Τουρισμό

Την δική της συμβολή στον Τουρισμό προσέφερε η Εικονική Μαθητική Επιχείρηση «3S» με την δημιουργία του προϊόντος της «school synergy snack», στο πλαίσιο της συμμετοχής της στο πρόγραμμα Εικονική Επιχείρηση του Σωματείου Επιχειρηματικότητας Νέων/Junior Achievement Greece σε συνεργασία με την MetLife. Πρόκειται για καινοτόμα snacks με συστατικά που παράγονται σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας με σκοπό την τουριστική προβολή των περιοχών αυτών. Ο κύκλος εργασιών της επιχείρησης ξεκινάει με την παραγωγή μια γλυκιάς μπάρας δημητριακών με συστατικά από την Αττική γη, με ιδιαίτερη έμφαση στην ελιά.

H επιχειρηματική ιδέα γεννήθηκε από μαθητές του 1oυ ΕΠΑΛ Νέας Ιωνίας σε συνεργασία με το ΕΕΕΚ Αγίου Δημητρίου αλλά και του 6ου Γυμνασίου Ν. Ηρακλείου με την πολύτιμη καθοδήγηση που έλαβαν μέσω του εκπαιδευτικού προγράμματος «Εικονική Επιχείρηση» του Σωματείου Επιχειρηματικότητας Νέων/Junior Achievement Greece σε συνεργασία με τη MetLife. Κατά την διάρκεια αυτού, οι μαθητές παρακολούθησαν δωρεάν σεμινάρια από τους εθελοντές-εκπαιδευτές της MetLife, Δημήτρη Μαντάκο και Γιώργο Μπουλούκο, ώστε να αποκτήσουν οικονομικές γνώσεις αλλά και να εφαρμόσουν τις επιχειρηματικές τους ιδέες δημιουργώντας την προσομοίωση της υλοποίησης τους. Αρωγοί επίσης βρέθηκαν στο πλάι των μαθητών οι καθηγητές τους, Ειρήνη Καϊμακάμη από το ΕΠΑΛ Νέας Ιωνίας και Έφη Χρυσού από το ΕΕΕΚ Αγίου Δημητρίου.

Γενικότερα, η MetLife συνεχίζει, για 3η συνεχόμενη χρονιά, να συμβάλει στην προσπάθεια του ΣΕΝ να ενθαρρύνει τους νέους να στραφούν στην επιχειρηματικότητα μέσω μιας σειράς επιμορφωτικών συναντήσεων και ενεργειών, σε μαθητές όλων των εκπαιδευτικών βαθμίδων σε δημόσια και ιδιωτικά σχολεία της Ελλάδας. Κατά τη διάρκεια της πρωτοβουλίας αυτής, η MetLife με σύμμαχο τους 350 εθελοντές της, μέχρι στιγμής, έχει εκπαιδεύσει 3.500 μαθητές.

Η ενέργεια – πρωτοβουλία υπάγεται στο πρόγραμμα Life Changer της MetLife το οποίο εντάσσεται στο ευρύτερο CSR πρόγραμμα της εταιρείας We Care, την ενοποιημένη πλατφόρμα των προγραμμάτων εταιρικής κοινωνικής ευθύνης της εταιρείας.

Ο Σταύρος Μιχαηλίδης, Head of Communication and Marketing της MetLife δήλωσε: «Η ενασχόληση της νέας γενιάς με την επιχειρηματικότητα ανοίγει έναν ορίζοντα στην ανάπτυξη start up εταιρειών και επομένως δίνει την δυνατότητα σε μαθητές να έχουν από νεαρή ηλικία εφόδια που μπορούν να χρησιμοποιήσουν για την μελλοντική τους αποκατάσταση. Η MetLIfe σε συνεργασία με το MetLIfe Foundation και με την πολύτιμη βοήθεια των εθελοντών της και των προγραμμάτων Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, βρίσκεται πίσω από κάθε προσπάθεια ενίσχυσης των νέων προβάλλοντας τις καινοτόμες ιδέες και στηρίζοντας τις πρωτοποριακές πρωτοβουλίες».

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

SDG's

Economist: Το δημογραφικό αποτελεί εθνικό ζήτημα για την Ελλάδα

«Το δημογραφικό αποτελεί εθνικό ζήτημα για την Ελλάδα», διεμήνυσε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας κ. Προκόπης Παυλόπουλος από το βήμα του συνεδρίου του Economist για τη δημογραφική κρίση στην Ελλάδα, το οποίο πραγματοποιείται σε συνεργασία με τη HOPEgenesis. Περιγράφοντας με μελανά χρώματα την εξέλιξη των μεγεθών που αφορούν τον ελληνικό πληθυσμό, ο κ. Παυλόπουλος επικαλέστηκε τη μαζική φυγή κατά τη διάρκεια της κρίσης. Μεταξύ άλλων, σημείωσε ότι από το 2011 έως το 2015 ο ελληνικός πληθυσμός μειώθηκε από 11,2 εκατ. σε 10,8 εκατ.  Στο πλαίσιο αυτό, ανέδειξε παράγοντες που κατά τη γνώμη του είναι σε θέση να αντιστρέψουν την εικόνα, όπως η διατηρήσιμη οικονομική ανάπτυξη, μια πολιτική ενίσχυσης της ελκυστικότητας της χώρας, καθώς και ο θεσμός της οικογένειας. Αναφερόμενος και στην παράμετρο του μεταναστευτικού, ο κ. Παυλόπουλος παρατήρησε ότι ορισμένες χώρες οργάνωσαν τη μεταναστευτική πολιτική τους με βάση τις εργασιακές τους ανάγκες και όχι με βάση τα ανθρώπινα δικαιώματα.
«Όμως πρέπει να προστατεύουμε τον άνθρωπο και τα θεμελιώδη δικαιώματά του», τόνισε ο ΠτΔ, τασσόμενος ευρύτερα υπέρ μιας συλλογικής ευρωπαϊκής προσέγγισης «στη βάση της αρχής της αλληλεγγύης». Το οικονομικό ζήτημα της Ελλάδας είναι και ζήτημα εθνικής επιβίωσης, αν αναλογιστεί κανείς την ένταση του δημογραφικού προβλήματος, ανέφερε χαρακτηριστικά ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων Άδωνις Γεωργιάδης. Ειδικότερα, αφού τόνισε ότι η κυβέρνηση θεσμοθέτησε την ενίσχυση της ελληνικής οικογένειας με τη χορήγηση 2.000 ευρώ για κάθε νεογέννητο, εξέφρασε την αποφασιστικότητα της κυβέρνησης, όσο θα το επιτρέπουν οι δημοσιονομικές συνθήκες, να θεσμοθετεί ολοένα και μεγαλύτερα οικονομικά κίνητρα «για να κάνει ο κόσμος παιδιά», χαρακτηρίζοντας και τα χρήματα αναπόσπαστο μέρος της λύσης στο δημογραφικό. Ο κ. Γεωργιάδης επεσήμανε ότι από το 2011 μέχρι και το 2018 ο πληθυσμός της Ελλάδας κάθε χρόνο μειώνεται, δηλαδή οι γεννήσεις είναι λιγότερες των θανάτων. Τόνισε μάλιστα ότι αν οι σημερινές στατιστικές δεν αλλάξουν, τότε οδηγούν με βεβαιότητα τον ελληνικό πληθυσμό σε εξαφάνιση, μέσα στον επόμενο ενάμιση αιώνα. Σε κάθε περίπτωση, ο ίδιος υπογράμμισε ότι το δημογραφικό δεν είναι μόνο ελληνικό αλλά και ευρωπαϊκό πρόβλημα.

Περισσότερα

13# Δράση για το κλίμα

Χ.Αντωνίου (Daikin): Η βιομηχανία κλιματισμού επενδύει σε μείωση εκπομπών CO2

Η βιομηχανία κλιματισμού βρίσκεται μπροστά σε προκλήσεις, καθώς καλείται μεταξύ άλλων να μειώσει τις εκπομπές CO2 κατά 79% ως το 2030, όπως προβλέπει η νομοθεσία F-Gas και να αντικαταστήσει χημικά στα ψυκτικά μέσα που επιδρούν στο φαινόμενο του θερμοκηπίου. Ως εκ τούτου απαιτούνται επενδύσεις σε νέες τεχνολογίες αλλά και ενημέρωση του καταναλωτικού κοινού, θέματα για τα οποία απαντά στα ερωτήματα του csrindex η Χριστίνα Αντωνίου, Διευθύνουσα Σύμβουλος της Daikin Hellas.

Συνέντευξη στη Σοφία Εμμανουήλ (semmanouil@gmail.com)

H αυξημένη χρήση κλιματιστικού, που μπορεί να φθάνει στο 40% της καταναλισκόμενης ενέργειας ενός κτιρίου – σε συνδυασμό με τα ψυκτικά μέσα που περιέχουν HFC, τα οποία  σε βάθος 30ετίας εκτιμάται ότι μπορεί να επιδράσουν στο φαινόμενο του θερμοκηπίου, κατά 9%~19% – επιβαρύνει το πρόβλημα της υπερθέρμανσης του πλανήτη και εγείρει προκλήσεις για τη βιομηχανία ενώ ταυτόχρονα αναδεικνύει την ανάγκη ενημέρωσης των καταναλωτών και προώθησης κινήτρων για την υιοθέτηση βέλτιστων πρακτικών.

Τα παραπάνω αποτέλεσαν το πλαίσιο της συζήτησής μας με την Χριστίνα Αντωνίου, επικεφαλής του ελληνικού βραχίονα της Daikin, το ευρωπαϊκό ερευνητικό κέντρο της οποίας επένδυσε 13 εκατ. ευρώ.

EΡ: Η κλιματική αλλαγή, κυρίως το καλοκαίρι με τις αυξημένες θερμοκρασίες, οδηγεί σε αυξημένη χρήση κλιματισμού και άρα επιβάρυνση του προβλήματος υπερθέρμανσης του πλανήτη και υποβάθμισης της ποιότητας της ατμόσφαιρας. Ποιοι είναι πραγματικά οι κίνδυνοι που αναδύονται;

ΑΠ: Η κλιματική αλλαγή είναι μία πραγματικότητα που αποδεικνύεται πλέον σε καθημερινή βάση, όπως και η αναγκαιότητα χρήσης των κλιματιστικών μηχανημάτων ανεξαρτήτου εποχής.

Οι προτάσεις της Daikin στην βελτίωση των περιβαλλοντικών προβλημάτων είναι δύο:

1ον Η χρήση του νέου ψυκτικού μέσου R32 με GWP=675. Η συνολική επίδραση του νέου αυτού ψυκτικού μέσου είναι ιδιαιτέρως μειωμένη σε σχέση με το R410a που χρησιμοποιείται τα τελευταία χρόνια, ενώ μπορεί να ανακυκλωθεί πολύ πιο εύκολα.

2ον Η χρήση της αντλίας θερμότητας για θέρμανση, ως ανανεώσιμη πηγή ενέργειας, καθώς εκμεταλλεύεται τη θερμότητα του περιβάλλοντος και διαθέτει τους υψηλότερους βαθμούς απόδοσης από όλες τις λύσεις θέρμανσης.

ΕΡ: Οι καταναλωτές είναι ενημερωμένοι και απολαμβάνουν κίνητρα για ορθές πρακτικές χρήσης του κλιματισμού (σε συνδυασμό ίσως και με άλλες ενέργειες ενεργειακής αναβάθμισης των κτιρίων);

ΑΠ: Τα τελευταία χρόνια έχουν γίνει πολύ μεγάλες προσπάθειες από το κράτος αλλά και τον κλάδο μας ώστε να ενημερωθούν οι καταναλωτές για τις βέλτιστες διαθέσιμες λύσεις, όπως για παράδειγμα το πρόγραμμα «Αλλάζω κλιματιστικό», το 2009, το οποίο προήγαγε την αντικατάσταση των παλαιών κλιματιστικών με νέας τεχνολογίας inverter και το «Εξοικονομώ κατ’ οίκο» ενεργό από το 2013 μέχρι σήμερα, το οποίο προωθεί την χρήση της αντλίας θερμότητας ως λύση θέρμανσης.

ΕΡ: Υπάρχουν μελέτες που να δείχνουν τον αντίκτυπο της βιομηχανίας κλιματισμού και να προβλέπουν με σχετική αξιοπιστία τις διαστάσεις των προβλημάτων στο μέλλον; 

ΑΠ: Το βασικό θέμα που προβληματίζει την παγκόσμια κοινότητα είναι η αύξηση των εκπομπών του CO2 μέσα από την κατανάλωση της ενέργειας και πως αυτή επιδρά στο φαινόμενο του θερμοκηπίου και κατ’ επέκταση στην κλιματική αλλαγή.

Οι περιβαλλοντικές μελέτες μετρούν τις επιδράσεις όλων των αγορών, όπως για παράδειγμα αυτές από την κατασκευή και λειτουργία των κτιρίων, η οποία ανέρχεται σχεδόν στο 1/3 επί του συνόλου της παγκόσμιας ενεργειακής κατανάλωσης. Ο κλιματισμός εκεί σίγουρα παίζει ένα σημαντικό ρόλο αφού μπορεί να επηρεάσει μέχρι και το 40% της καταναλισκόμενης ενέργειας ενός κτιρίου.

Επίσης ο κλάδος επηρεάζεται από τις επιπτώσεις των διάφορων χημικών, όπως είναι τα ψυκτικά μέσα που περιέχουν HFC, τα οποία  σε βάθος 30ετίας εκτιμάται ότι μπορεί να επιδράσουν στο φαινόμενο του θερμοκηπίου, κατά 9%~19%, κυρίως βέβαια από τις αναπτυσσόμενες χώρες (Κίνα, Ινδία, ΗΠΑ…).

Φυσικά η αγορά είναι δυναμική με έντονη δραστηριότητα επηρεασμένη από σκληρές νομοθεσίες, που καθιστά την πρόβλεψη του μέλλοντος πρακτικά αδύνατη.

ΕΡ: Πώς διαχειρίζεται η βιομηχανία αυτή την τάση; Ποια είναι τα πρότυπα που έχει υιοθετήσει;

ΑΠ: Όπως μπορεί να αντιληφθεί κανείς η βιομηχανία του κλιματισμού είναι στο επίκεντρο πολλών μεταρρυθμίσεων, καθώς καλείται διαρκώς σε αναβάθμιση των προϊόντων τόσο ενεργειακά όσο και με χρήση πιο οικολογικών ψυκτικών μέσων.

Ειδικότερα η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει αντιληφθεί την σημαντικότητα του περιορισμού των εκπομπών του CO2 και έχει θεσμοθετήσει πολύ σκληρούς νόμους. Όπως για παράδειγμα την νομοθεσία F-Gas σύμφωνα με την οποία καλείται ο κλάδος σε μείωση των ρύπων σε CO2 κατά 79% το 2030.

Γι’ αυτό το λόγο η Daikin ήταν η πρώτη εταιρεία κλιματισμού που μίλησε για το ψυκτικό μέσο R32. Μάλιστα προκειμένου να εδραιωθεί το R32 όσο το δυνατόν πιο γρήγορα, απελευθέρωσε εκατοντάδες πατέντες σε όλη την αγορά.

ΕΡ: Τι επενδύσεις γίνονται στον τομέα του R&D; Τι ύψους είναι και σε ποιους τομείς αφορούν;

ΑΠ: Στην Daikin διαθέτουμε 3 ερευνητικά κέντρα σε 3 ηπείρους, Ιαπωνία, Ευρώπη και Αμερική, ενώ ετοιμάζεται και ένα αντίστοιχο στην Κίνα. Σε αυτά τα ερευνητικά κέντρα εργαζόμαστε συστηματικά στην ανάπτυξη νέων τεχνολογιών που θα βελτιώνουν τις συνθήκες λειτουργίας των προϊόντων με τις λιγότερες επιπτώσεις για το περιβάλλον, ώστε να μπορούμε να μιλάμε για το ιδανικό κλίμα σε όλες τις διαστάσεις του.

Μόνον το Ευρωπαϊκό ερευνητικό μας κέντρο είναι μία επένδυση 13 εκατ. ευρώ και απασχολεί πάνω από 200 μηχανικούς, οι οποίοι εργάζονται στην τελειοποίηση του νέου VRV με R32.

ΕΡ: Δεδομένων των προκλήσεων που αναδύονται στο σύγχρονο περιβάλλον δίνεται η αίσθηση ότι τα νομικά πρότυπα δεν αρκούν για να πείσουν ότι μια εταιρεία λειτουργεί υπεύθυνα. Πώς τοποθετείστε σε αυτό τον προβληματισμό;

ΑΠ: Τα νομικά πρότυπα δημιουργούν το πλαίσιο εργασίας και ανάπτυξης των εταιρειών. Από εκεί και πέρα η εταιρική ηθική και οι αξίες που πρεσβεύουν οι εταιρίες χαρακτηρίζουν την ευθύνη τους απέναντι στους πελάτες τους.

Στην Daikin πιστεύουμε σε τρείς βασικές αξίες:

  • Στις αρμονικές διαπροσωπικές σχέσεις, για να διασφαλίσουμε ένα ευχάριστο επαγγελματικό περιβάλλον,
  • Στην απόλυτη αξιοπιστία, για να εργαζόμαστε από κοινού σε μία βάση εμπιστοσύνης και ειλικρίνειας,
  • Στην επιχειρηματική διοίκηση, για να μπορέσουν από κοινού εταιρία και εργαζόμενοι να δουλέψουν σε μικρές ή μεγάλες αλλαγές,

Τις οποίες εφαρμόζουμε σε κάθε ευκαιρία.

ΕΡ: Τι μερίδα των εταιρειών στη βιομηχανία του κλιματισμού αναπτύσσει δράση και πέρα από τα κανονιστικά/ρυθμιστικά/νομικά πλαίσια, κατά τη γνώμη σας;

ΑΠ: Πιστεύω ότι ο κλάδος του κλιματισμού έχει πολλά περιθώρια προς βελτίωση της εξωστρέφειας και ανάπτυξης περισσότερων δράσεων με επίκεντρο την κοινωνία και τον άνθρωπο.

Περισσότερα

10# Λιγότερες Ανισότητες

Stoiximan: “Πράξη αλληλεγγύης για τον πρωταθλητή Μόδεστο Καπινά από την Stoiximan”

Ένα ξεχωριστό γεγονός έλαβε χώρα  το Σάββατο 7 Δεκεμβρίου στην αναμέτρηση ΠΑΟΚ – Ξάνθη, με τον  Δικέφαλο του Βορρά και την υποστήριξη του Μεγάλου Χορηγού του, Stoiximan, να ανακοινώνουν την οικονομική ενίσχυση για τις ανάγκες αποκατάστασης του πρωταθλητή ποδηλασίας Μόδεστου Καπινά.  

Ο Μόδεστος Καπινάς – πρωταθλητής ποδηλασίας, µε πανελλήνιες διακρίσεις και συµµετοχές σε πανευρωπαϊκούς αγώνες-  βρίσκεται καθηλωμένος σε αναπηρικό καροτσάκι µε παραπληγία, μετά από ατύχημα που υπέστη κατά τη διάρκεια της προπόνησής του το 2017, ατύχημα που του προκάλεσε βαριά κατάγματα στη σπονδυλική στήλη, βλάβη στον νωτιαίο µυελό και παράλυση στα κάτω άκρα. Ο ίδιος, έπειτα από 9 µήνες σε κέντρο αποκατάστασης και παρά τις κατ’ οίκον θεραπείες, δεν έχει καταφέρει μέχρι σήμερα να σταθεί στα πόδια του, αφού η αντιμετώπιση του θέματος υγείας του απαιτεί θεραπείες σε εξειδικευμένο κέντρο στο Τέξας των ΗΠΑ.

Στη διάρκεια του ημιχρόνου της αναμέτρησης, αντιπροσωπεία της ΠΑΕ ΠΑΟΚ συνοδευόμενη από στελέχη της Stoiximan, παρέδωσαν στον αγαπημένο τους αθλητή τo voucher που θα τον φέρει πιο κοντά στο ταξίδι του στο Τέξας και την καλύτερη δυνατή θεραπεία αποκατάστασης. Μάλιστα, τα χρήματα που προσέφερε η Stoiximan προέκυψαν από την πλειοδότηση του ειδικού ποδηλάτου, το οποίο πέρασε στα χέρια της Stoiximan. 

Η πρωτοβουλία της ΠΑΕ ΠΑΟΚ και Stoiximan να υποστηρίξει τον αθλητή στην προσπάθεια της αποκατάστασής του πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της χορηγικής τους συνεργασίας και συγκεκριμένα στο πλαίσιο των δράσεων που αναπτύσσουν στην κατεύθυνση υλοποίησης κοινών ενεργειών εταιρικής υπευθυνότητας. Σημειώνεται ότι η Stoiximan, υλοποιεί από το 2013 ένα μεγάλο πλάνο χορηγικής ενίσχυσης του ελληνικού αθλητισμού,  στηρίζοντας επαγγελματικές ομάδες, μεμονωμένους  αθλητές στο δρόμο για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Τόκιο, αθλητικές διοργανώσεις και συλλόγους. Στρατηγική δέσμευσή της αποτελεί πάντα η επέκταση των χορηγικών συνεργασιών της μέσα από κοινές δράσεις που αφουγκράζονται τις ανάγκες των ανθρώπων και της τοπικής κοινωνίας.

Σε δήλωσή του ο Γιώργος Κυπραίος, Sponsorships & Events Executive της Stoiximan, σημείωσε «Είναι μεγάλη μας χαρά να μπορούμε να είμαστε σήμερα σε αυτή τη θέση, να δίνουμε την ευκαιρία σε ένα νέο ταλαντούχο πρωταθλητή να πιστέψει ξανά και να κυνηγήσει τα όνειρά του. Όταν ξεκινήσαμε τη συνεργασία μας με την ΠΑΕ ΠΑΟΚ, δεσμευτήκαμε από κοινού να υλοποιήσουμε ενέργειες που ξεπερνούν τα όρια των γηπέδων με στόχο να αφουγκραστούμε τις φωνές των φιλάθλων και των ανθρώπων που μπορεί να βρίσκονται σε δύσκολη θέση. Η στήριξη της Stoiximan προς τον Μόδεστο είναι μια πράξη αγάπης, σεβασμού και κατανόησης. Στη Stoiximan λέμε πάντα ότι θέλουμε να  στεκόμαστε στο πλευρό των μικρών και μεγάλων ηρώων, που δεν σταματούν να πιστεύουν στα όνειρά τους και που τολμούν να κάνουν τα πράγματα στη ζωή τους διαφορετικά. Εκ μέρους όλης της οικογένειας της Stoiximan ευχόμαστε στον Μόδεστο να πατήσει πάλι στα πόδια του και να επιστρέψει σε αυτό που αγαπά περισσότερο να κάνει: να ποδηλατεί  με όρεξη και ψυχή».

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΔΗΜΟΦΙΛΗ