Connect with us

Τηλεπικοινωνίες

«Μιαν άλλη αρχή» – Η συγκινητική διαφήμιση της Cosmote   

Cosmote

Ο κόσμος της διαφήμισης θέλει είτε να διαβάζεις τις εξελίξεις προκειμένου να προηγηθείς αυτών είτε να έχεις γρήγορα αντανακλαστικά για να ενημερώσεις το κοινό σου ότι είσαι παρών. Ότι ταυτίζεσαι με τις εξελίξεις.

Ότι, ναι, διαβάζεις την επικαιρότητα και κάνεις ό,τι σου επιτρέπει η επαγγελματική σου ιδιότητα για να βοηθήσεις. Να συνεισφέρεις στον κοινό αγώνα. Αν δε, μέσα από αυτό το μήνυμα – που θέλεις να περάσεις στο κοινό σου – μπορέσεις και δημιουργήσεις και «συναισθηματικό δέσιμο» με τις εικόνες ή τη μουσική που έχεις επιλέξει τότε μιλάμε για μια πετυχημένη διαφήμιση.

Δείτε τη νέα διαφήμιση της Cosmote με μήνυμα «Μιαν άλλη αρχή».

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

SDG's

Ο ΟΤΕ στους διεθνείς δείκτες FTSE4Good

Στη σειρά δεικτών FTSE4Good έχει συμπεριληφθεί για 12η συνεχόμενη χρονιά ο ΟΤΕ, ως αποτέλεσμα των επιδόσεών του σε τομείς όπως η προστασία του περιβάλλοντος, η στήριξη της κοινωνίας και η εταιρική διακυβέρνηση. 

Εκτός από τον ΟΤΕ στον δείκτη FTSE4Good Emerging περιλαμβάνονται άλλες 35 εταιρείες τηλεπικοινωνιών ανά τον κόσμο και 7 ελληνικές επιχειρήσεις. Οι διεθνείς δείκτες FTSE4Good χρησιμοποιούνται από επενδυτικά σχήματα και φορείς της αγοράς ως εργαλείο στην αξιολόγηση εισηγμένων εταιρειών σχετικά με τις επιδόσεις τους σε ζητήματα περιβάλλοντος, κοινωνίας και εταιρικής διακυβέρνησης (ESG – Environmental, Social, Governance) και στη δημιουργία κοινωνικά υπεύθυνων επενδυτικών κεφαλαίων και άλλων προϊόντων. Τα τελευταία χρόνια και ιδιαίτερα με την κρίση του Covid-19 φαίνεται να έχει αυξηθεί σημαντικά το ενδιαφέρον για τις λεγόμενες βιώσιμες επενδύσεις, όπου οι επενδυτές λαμβάνουν σοβαρά υπόψιν τα κριτήρια βιώσιμης ανάπτυξης (ESG) για τις εταιρείες που επενδύουν. 

“Για τον Όµιλο ΟΤΕ, η βιώσιµη ανάπτυξη δεν είναι κάτι καινούριο. Αποτελεί µέρος του στρατηγικού σχεδιασµού και της λειτουργίας µας, εδώ και πολλά χρόνια. Η πανδηµία έφερε ακόµη πιο ψηλά την ατζέντα µας για τη στήριξη της κοινωνίας, της οικονοµίας, του περιβάλλοντος”, αναφέρει σχετικά ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου, Μιχάλης Τσαμάζ τονίζοντας ότι η βιώσιµη ανάπτυξη θα έχει πρωταγωνιστικό ρόλο στην µετά-covid εποχή, καθώς η προστασία της ανθρώπινης υγείας και του φυσικού περιβάλλοντος, η στροφή σε ψηφιακές λύσεις όπως η τηλεργασία, η διεθνής αλληλεγγύη, έρχονται σε πρώτο πλάνο, αλλάζοντας δοµικά τον τρόπο που λειτουργούµε.

H ένταξη της βιώσιμης ανάπτυξης μαζί με την κερδοφορία στην επιχειρηματική στρατηγική και συνολική δραστηριότητά του Ομίλου ΟΤΕ, τα αυστηρότερα κριτήρια για τη μέτρηση των επιδόσεών του, και τα διεθνή πρότυπα για τη διαμόρφωση των πολιτικών και διαδικασιών του έχουν συμβάλλει -μεταξύ άλλων- στη συμμετοχή του ΟΤΕ σε δείκτες βιώσιμης ανάπτυξης -SRI (Social Responsible Indexes).

Ο ΟΤΕ ανταποκρίνεται σε αξιολογήσεις αναλυτών, συμμετέχοντας σε έξι, συνολικά, δείκτες βιώσιμης ανάπτυξης/κοινωνικά υπεύθυνων επενδύσεων (Social Responsible Investments). Συγκεκριμένα, συμμετέχει σε τέσσερις δείκτες σχετικά µε θέματα ESG (Περιβάλλοντος, Κοινωνίας, Εταιρικής Διακυβέρνησης): FTSE4Good, VIGEO-EIRIS Βest Emerging Market Performers, “Prime” Corporate ESG Performance από ISS-ESG, MSCI ESG Research, καθώς και στον διεθνή δείκτη CDP για θέματα Κλιματικής Αλλαγής και στον δείκτη 2020 Bloomberg LP Gender-Equality Index (GEI), που αποτελεί έναν από τους  σημαντικότερους επιχειρηματικούς δείκτες για θέματα ισότητας και προώθησης της θέσης των γυναικών στο εργασιακό περιβάλλον.

Περισσότερα

4# Ποιοτική Εκπαίδευση

30 χρόνια Μουσείο Τηλεπικοινωνιών Ομίλου ΟΤΕ

To Μουσείο Τηλεπικοινωνιών του Ομίλου ΟΤΕ γιορτάζει φέτος 30 χρόνια λειτουργίας και με το μήνυμα «το Μουσείο είναι παντού» δίνει τη δυνατότητα στο κοινό να συμμετάσχει στα δημοφιλέστερα εκπαιδευτικά προγράμματα και δράσεις του από τη δεκαετία 2010-2020, από όπου και αν βρίσκεται. Σχολικές ομάδες και οικογένειες μπορούν να παρακολουθήσουν ανασχεδιασμένα επιλεγμένα προγράμματα του Μουσείου ψηφιακά, μέσα από το otegroupmuseum.gr. Τα προγράμματα διεξάγονται από τον Οκτώβριο του 2020 έως και το Μάιο του 2021 και η συμμετοχή του κοινού είναι δωρεάν. 

Από τα εκπαιδευτικά προγράμματα του Μουσείου ανασχεδιάστηκαν και προσαρμόστηκαν στα σύγχρονα ψηφιακά δεδομένα τα πιο δημοφιλή, όπως τα ξεχώρισαν μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικοί. Τα προγράμματα αναβιώνουν σε on line ψηφιακές πλατφόρμες, καθώς και σε μαγνητοσκοπημένα videos on demand, και απευθύνονται σε μαθητές από όλες τις τάξεις του δημοτικού. Ενδεικτικά: 

  • Εργαστήρια Stem (Δ΄, Ε΄, ΣΤ΄, Δημοτικού), όπως το «Φτιάξε κώδικες και στείλε τηλεγράφημα με σήματα Μορς!» (Νοέμβριος- Μάϊος), όπου, μέσω του προγράμματος Scratch 3.0, τα παιδιά φτιάχνουν τους δικούς τους κώδικες για τη σχεδίαση μορσικού τηλέγραφου, προκειμένου να στείλουν τηλεγράφημα με σήματα Μορς.
  • Εικαστικά και μουσικά εργαστήρια (Δ’, Ε’, ΣΤ’ Δημοτικού), όπως το «Ζωγραφίζω το πορτραίτο του Bell, Μισό-Μισό» (Οκτώβριος-Νοέμβριος), όπου τα παιδιά παίρνουν στα χέρια τους φωτογραφίες με τα πρόσωπα των εφευρετών Bell, Morse & Marconi και δημιουργούν το δικό τους μοναδικό έργο. Τα εργαστήρια διεξάγονται μέσω της πλατφόρμας ZOOM.
  • Ψηφιακά Παιχνίδια (Δια ηλικιακό), όπως το «Museum in the dark», όπου τα παιδιά καλούνται να απαντήσουν σε μια σειρά ερωτήσεων καθοδηγούμενα από ήχους.
  • Videos on Demand (Δια ηλικιακό), με μαγνητοσκοπημένες δράσεις και ψηφιακά παιχνίδια, που οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να κατεβάσουν από το site του Μουσείου, όποτε το επιθυμούν. 

Mobile Excellence Awards 2020: διακρίσεις για τις ξεναγήσεις του Μουσείου με AR εφαρμογές

Η ψηφιακή ξενάγηση με τη χρήση Augmented Reality (AR) εφαρμογών του Μουσείου Τηλεπικοινωνιών απέσπασε διπλή διάκριση στα φετινά βραβεία Mobile Excellence Awards ’20 της Boussias Communications, κερδίζοντας βραβείο Gold (κατηγορία «Mobile Εφαρμογές στις υπηρεσίες και τη Διακυβέρνηση») και Platinum (κατηγορία «Κλαδικές Mobile Εφαρμογές»). Από το 2018, πάνω από 18.000 επισκέπτες έχουν γνωρίσει τις συλλογές και τα εκθέματα του Μουσείου, μέσα από τις ψηφιακές διαδρομές του, με τη βοήθεια της τεχνολογίας Augmented & Virtual Reality.

Όλα τα προγράμματα, -σχολικά και οικογενειακά- του Μουσείου Τηλεπικοινωνιών του Ομίλου ΟΤΕ έχουν σχεδιαστεί με την υποστήριξη μουσειοπαιδαγωγού και εξειδικευμένου προσωπικού και είναι δωρεάν για το κοινό. 

Στόχος του Μουσείου Τηλεπικοινωνιών είναι η διαφύλαξη και η διάδοση της ιστορίας των τηλεπικοινωνιών, ως μέρους της ελληνικής πολιτιστικής κληρονομιάς. Σήμερα, οι συλλογές του Μουσείου περιλαμβάνουν πάνω από 4.000 αντικείμενα και 33.000 έγγραφα, όπως χάρτες, τηλεγραφήματα, φωτογραφίες και σπάνιο οπτικοακουστικό υλικό. 

Περισσότερα

17# Συνεργασία για τους Στόχους

Vodafone: Ενίσχυση στρατηγικού σχεδίου για στήριξη πολιτών

Η Vodafone Ελλάδας συνεχίζει την υλοποίηση του στρατηγικού σχεδίου δράσης, που έθεσε σε εφαρμογή ήδη από το πρώτο κύμα της πανδημίας στη χώρα και το εμπλουτίζει, διευκολύνοντας ακόμη περισσότερο την πρόσβαση πολιτών και επιχειρήσεων σε υπηρεσίες τεχνολογίας και επικοινωνίας. 

Υπενθυμίζεται ότι οι πρωτοβουλίες της Vodafone για τη στήριξη της οικονομίας και κοινωνίας κατά τη διάρκεια της πανδημίας, που ξεκίνησαν να υλοποιούνται τον Μάρτιο του 2020, καλύπτουν έξι βασικούς άξονες: 

  • Διασφάλιση της απρόσκοπτης επικοινωνίας για όλους
  • Παροχή λύσεων για την εργασία και την εκπαίδευση από απόσταση
  • Έμπρακτη στήριξη των επιχειρήσεων που πλήττονται από τους περιορισμούς λειτουργίας
  • Στήριξη της κοινωνίας και διευκόλυνση της καθημερινότητας, της επικοινωνίας και της ψυχαγωγίας 
  • Προστασία και ασφάλεια των εργαζομένων της
  • Συνεργασία με την πολιτεία και χρήση καινοτόμου τεχνολογίας για τον περιορισμό της περαιτέρω εξάπλωσης του κορωνοϊού και την επιτάχυνση της επιστημονικής έρευνας.

«Η ένταση της πανδημίας και η ανάγκη προστασίας του κοινωνικού συνόλου αναδεικνύουν τη σημασία και το ειδικό βάρος των δικτύων μας στην επαγγελματική, εκπαιδευτική και οικογενειακή καθημερινότητα. Όπως και την περασμένη Άνοιξη, έτσι και τώρα, η Vodafone αξιοποιεί τις τεχνολογίες της για να στηρίξει νοικοκυριά και επιχειρήσεις για όσο καιρό χρειαστεί, ώστε όλοι μαζί να βγούμε ασφαλείς και υγιείς από αυτό το δεύτερο κύμα της πανδημίας» δήλωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Vodafone Ελλάδας, Χάρης Μπρουμίδης. 

Περισσότερα
κουφώματα pvc τεχνοπαν

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΑΠΟΨΕΙΣ