Microsoft: 2η μεταξύ των εταιρειών με την καλύτερη CSR φήμη

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email
Share on print

Τη δεύτερη θέση παγκοσμίως κατέκτησε η Microsoft στη λίστα με τις Top 10 εταιρείες που ξεχωρίζουν για την φήμη τους στον τομέα της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης.

Η εταιρεία τιμήθηκε από τους ίδιους τους καταναλωτές, για τα προγράμματα κοινωνικής εταιρικής ευθύνης και την παγκόσμια συνεισφορά της στην εκπαίδευση και την κοινωνία.

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε από το Reputation Institute, κορυφαία, ανεξάρτητη εταιρεία παροχής συμβουλών για τη διαχείριση φήμης, με τη συμμετοχή καταναλωτών από 15 διαφορετικές χώρες. Στην πρώτη δεκάδα βρέθηκαν οι εταιρείες που συγκέντρωσαν την υψηλότερη βαθμολογία όσον αφορά την εταιρική διακυβέρνηση, τη θετική συμβολή τους στην κοινωνία και την μεταχείριση των εργαζομένων. Την πρώτη θέση, για φέτος, κατέκτησε η Lego, ενώ η Google ακολούθησε στην τρίτη θέση.

Ο Hahn-Griffiths, Executive Partner και Chief Research Officer του Reputation Institute δήλωσε σχετικά: «Η Microsoft έχει αναδείξει την εκπαίδευση ως ένα διεθνές ανθρωπιστικό ζήτημα και έχει δεσμευτεί να συμβάλλει στην ενίσχυσή της, δημιουργώντας μια ανοιχτή πλατφόρμα που ενθαρρύνει τις έννοιες των υπεύθυνων πολιτών και της καλής εταιρικής διακυβέρνησης».

Στην Ελλάδα

Εδώ και 25 χρόνια, η Microsoft Hellas σχεδιάζει και υλοποιεί δράσεις που συνδέουν τον άνθρωπο και την τεχνολογία, ενδυναμώνοντας κυρίως μέσω της εκπαίδευσης, άτομα και κοινωνία. Ανάμεσα στις πρωτοβουλίες της εταιρείας στην Ελλάδα, είναι η προσπάθεια να βοηθήσει και να εμπνεύσει μαθητές και μαθήτριες κάθε ηλικίας να αντιμετωπίζουν την τεχνολογία με ενθουσιασμό και ερευνητική διάθεση και να αποκτούν δεξιότητες. Στο πλαίσιο αυτό, οργανώνει ημερίδες, σεμινάρια και εκπαιδευτικά προγράμματα, και δημιουργεί τις απαραίτητες συνθήκες, ώστε οι νέοι να αποκτούν πρόσβαση σε πηγές γνώσης και ανάπτυξης ψηφιακών δεξιοτήτων, απαραίτητων για ένα βιώσιμο μέλλον.

Παράλληλα, έχει συμβάλλει στη μείωση του χάσματος μεταξύ των δυο φύλων, όσον αφορά την πρόσβαση στην τεχνολογία, μέσα από την υλοποίηση δράσεων που ενθαρρύνουν την ενεργή συμμετοχή των γυναικών στο χώρο της τεχνολογίας. Ενδεικτικά, το 2016 η εταιρεία διοργάνωσε την ημερίδα “Girls in Technology {g} Tech”, με την υποστήριξη του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και της Αντιπροσωπείας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην Ελλάδα, με στόχο να παροτρύνει νέες μαθήτριες να αποκτήσουν πιο δυναμικό και ηγετικό ρόλο στον κλάδο της τεχνολογίας.

Επιπλέον, στο επίκεντρο της φιλοσοφίας της εταιρείας, βρίσκεται η αξιοποίηση της τεχνολογίας προς όφελος του κοινωνικού συνόλου. Στο πλαίσιο αυτό, η Microsoft Ελλάς προσφέρει εργαλεία και προϊόντα σε νόμιμους και αναγνωρίσιμους μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς (ΜΚΟ), με στόχο την αποτελεσματικότερη οργάνωση και αξιοποίηση των διαθέσιμων πόρων και υποδομών τους με την βοήθεια της τεχνολογίας στηρίζοντας έτσι το ανθρωπιστικό τους έργο.
Τέλος, το Innovation Center της Microsoft, υποστηρίζει νεοφυείς επιχειρήσεις και καλλιεργεί με αυτό τον τρόπο την επιχειρηματική ανάπτυξη στη χώρα μας.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Εγγραφή στο Newsletter

Γίνε και εσύ ένας από τους 3,000 κοινωνικά υπεύθυνους συνδρομητές μας!

τα πιο πρόσφατα νέα της ΕΚΕ

το Εβδομαδιαίο Newsletter του CSR

Γίνε και εσύ ένας από τους 3,000 κοινωνικά υπεύθυνους συνδρομητές μας!