Connect with us

ΜΜΕ

Microsoft – LinkedΙn: “Empowering HR-Attract. Engage. Grow”

Η Microsoft σε συνεργασία με το LinkedIn διοργάνωσαν για πρώτη φορά ένα κοινό event όπου στελέχη τμημάτων HR είχαν την ευκαιρία να ακούσουν, από τους πλέον ειδικούς, για την ενδυνάμωση του ρόλου του HR μέσα από τις νέες δυνατότητες που προσφέρει το LinkedIn και τα τεχνολογικά εργαλεία της Microsoft, καθώς και να μοιραστούν insights και tips από την ελληνική και διεθνή αγορά.

Θέματα όπως η προσέλκυση και διατήρηση ταλέντων, η αύξηση της δέσμευσης των εργαζομένων (employee engagement), η ενίσχυση του employer branding και η διεύρυνση του ρόλου του HR leader συζητήθηκαν εκτενώς, ενώ οι ειδικοί του LinkedIn και της Microsoft εστίασαν επίσης, στο πώς η τεχνολογία δημιουργεί ένα νέο περιβάλλον εργασίας, αλλά και ένα διαφορετικό ρόλο για τα στελέχη HR.

Την εκδήλωση άνοιξε η κα Ματίνα Χατζηπαύλου, HR Director της Microsoft για την Ελλάδα, την Κύπρο και την Μάλτα, η οποία αναφέρθηκε στο πώς ο ρόλος του HR μετασχηματίζεται στο πλαίσιο της ψηφιακής εποχής, αλλά και τη σημασία διαμόρφωσης ενός εργασιακού περιβάλλοντος το οποίο ενθαρρύνει και αξιοποιεί την τεχνολογία, με στόχο την ικανοποίηση αλλά και την αποτελεσματικότητα των εργαζομένων.

Στη συνέχεια, στελέχη του LinkedIn από την Ελλάδα και το εξωτερικό, αναφέρθηκαν στη ‘δύναμη’ του LinkedIn, του πιο ισχυρού σήμερα δικτύου που φέρνει σε επαφή επαγγελματίες απ’ όλο τον κόσμο. Οι Yelda Khoury, Enterprise Account Director SΕΕ, Guclu Bilgi, Senior Relationship Manager Greece & Turkey, Serden Eren, Senior Branding Solutions Consultant, SΕΕ, και Νίκος Κούτρης, Senior Account Executive CEE, SEE, Turkey & Israel, μίλησαν για την σημασία της δημιουργίας ενός εργασιακού περιβάλλοντος που ευνοεί και ενισχύει τη γνώση, και απάντησαν στις ερωτήσεις του κοινού.

Από την πλευρά της Microsoft, η Jenny Fowler, Solution Specialist for Microsoft Talent, Microsoft Europe, Middle East & Africa, αναφέρθηκε στους τρόπους με τους οποίους το HR μπορεί να αναδείξει τα ταλέντα και τις δυνατότητες των εργαζομένων, ενώ ο Mάριος Ίσσαρης, Marketing Lead for Office Group in Enterprise, Microsoft Central Eastern Europe, μίλησε για τον ρόλο του HR στη διαχείριση των αλλαγών σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον.

Στη φωτογραφία: Jenny Fowler, Solution Specialist for Microsoft Talent Microsoft Europe, Middle East & Africa, στην εκδήλωση της εταιρείας με τίτλο “Empowering HR. Attract. Engage. Grow”

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

13# Δράση για το κλίμα

Bruce Willis: Ας σώσουμε τον κόσμο ξανά!

Tα τελευταία χρόνια, πολλοί celebrities σε όλο τον κόσμο έχουν εκφράσει την ευαισθητοποίησή τους και τις ανησυχίες τους σχετικά με την προστασία του περιβάλλοντος και τη βιωσιμότητα του πλανήτη μας και είναι πολλοί αυτοί που έχουν αλλάξει ριζικά τις καθημερινές τους συνήθειες, αποφεύγοντας την χρήση πλαστικών και δίνοντας μεγάλη προσοχή στην κατανάλωση του νερού.

Μοιράζονται επίσης τις εμπειρίες τους στα social media με στόχο να ενθαρρύνουν τους followers τους να κάνουν το ίδιο. Είναι ευρέως γνωστό εδώ και πολύ καιρό ότι ο Λεονάρντο ΝτιΚάπριο είναι αφοσιωμένος στην προστασία του περιβάλλοντος. Ο ίδιος έχει ιδρύσει έναν οργανισμό ο οποίος μάχεται για την προστασία του περιβάλλοντος, έχει γυρίσει ταινία με αντίστοιχο θέμα και συχνά εκφράζεται δημόσια για το σοβαρό πρόβλημα της κακής αποικοδόμησης του πλαστικού.

Ένας άλλος ηθοποιός του Χόλυγουντ, ο Άρνολντ Σβαρτσενέγκερ, που είναι γνωστός από τις ταινίες Terminator και από την πολιτική του καριέρα, έχει λάβει μέρος σε καμπάνια ευαισθητοποίησης για την τεράστια απειλή που αποτελούν τα πλαστικά απορρίμματα για το περιβάλλον. Πιστεύει λοιπόν, ότι τα πλαστικά απορρίμματα είναι μια από τις μεγαλύτερες απειλές παγκοσμίως και οφείλουμε να εκπαιδεύσουμε τον κόσμο να μάθει να ζει χωρίς αυτά.

Στις αρχές του τρέχοντος έτους, η Έμμα Γουάτσον έκανε μια δημοσίευση στον λογαριασμό της στα social media σχετικά με το ρόλο που παίζει η βιομηχανία της μόδας στην μόλυνση του περιβάλλοντος.

Επίσης, ένας από τους πιο αφοσιωμένους ακτιβιστές  για το περιβάλλον είναι ο Bruce Willis. Στην γνωστή ταινία Αρμαγεδδών, ο ήρωας που υποδύεται σώζει τον πλανήτη με μια πράξη αυτοθυσίας. Και στην προσωπική του ζωή όμως είναι πολύ ευαισθητοποιημένος και πιστεύει ότι πρέπει να μεριμνήσουμε όλοι ώστε οι νεότερες γενιές να ζήσουν σε έναν βιώσιμο πλανήτη. Στην περίπτωση αυτή, η απειλή δεν είναι ένας αστεροειδής από το διάστημα, αλλά τα πλαστικά απόβλητα που παράγονται από εμάς τους ανθρώπους στη Γη.

Κατά την διάρκεια των γυρισμάτων του πρόσφατου διαφημιστικού της HELL ENERGY που πρωταγωνίστησε, ο σταρ του Χόλυγουντ απαγόρευσε την χρήση μπουκαλιών PET.  Ο Bruce πιστεύει ότι η ελαχιστοποίηση της χρήσης μπουκαλιών PET βοηθά σημαντικά στη βιωσιμότητα του περιβάλλοντος και υποστηρίζει ότι μερικές μικρές αλλά σημαντικές αλλαγές στη καθημερινή μας ζωή θα μπορούσαν να σταματήσουν τη τεράστια ζημιά που προκαλούν αυτά τα υλικά. Θέλει λοιπόν να τονίσει τους περιβαλλοντικούς κινδύνους που κρύβουν τα μπουκάλια PET εξαιτίας της αναποτελεσματικής ανακύκλωσής τους.

Πολλοί Έλληνες celebrities, επίσης υποστηρίζουν δημόσια τη διατήρηση ενός βιώσιμου περιβάλλοντος. Εκτός από γνωστούς ανθρώπους της τηλεόρασης, υπάρχουν πολλοί νέοι μπλόγκερς που δημιουργούν εκστρατείες για να σώσουν τον πλανήτη μας.

Περισσότερα

10# Λιγότερες Ανισότητες

Μέντα 88 FM: Ένας χρόνος δίπλα στο «Χαμόγελο του Παιδιού»

«Το Χαμόγελο του Παιδιού», με αφορμή τη συμπλήρωση ενός έτους, ευχαριστεί θερμά τον Μέντα 88 FM για την πολύπλευρη υποστήριξή του ως σταθερός χορηγός επικοινωνίας του έργου και των δράσεών του.

Με κεντρικό μήνυμα «Ο Μέντα 88 αγαπάει το Χαμόγελο», ο Ραδιοφωνικός Σταθμός Μέντα 88 και «Το Χαμόγελο του Παιδιού» πριν ένα χρόνο απέκτησαν ένα κοινό στόχο: την προστασία και τη φροντίδα όλων των ευάλωτων παιδιών και των οικογενειών τους, μέσα από την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση του κοινού για το πολύπλευρο έργο και τις δράσεις του Οργανισμού.

Συγκεκριμένα, ο «Μέντα 88» ανέλαβε την επικοινωνιακή υποστήριξη του Οργανισμού  μεταδίδοντας και προβάλλοντας σταθερά, μέσα από τη συχνότητα και την επίσημη ιστοσελίδα του Σταθμού, ενημερωτικά μηνύματα και μηνύματα ενίσχυσης των δράσεων και των πολύτιμων υπηρεσιών που παρέχει πανελλαδικά και δωρεάν «Το Χαμόγελο του Παιδιού» σε κάθε παιδί και την οικογένειά του που βρίσκεται σε ανάγκη.

O Διευθυντήw του Σταθμού Νίκος Μωραΐτης όπως και όλη η ομάδα του σταθμού ήταν ιδιαίτερα υποστηρικτική στο έργο του οργανισμού, όπως σχολίασε ο Πρόεδρος του Δ.Σ. του Οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού» Κώστας Γιαννόπουλος.

Περισσότερα

17# Συνεργασία για τους Στόχους

ΕΣΑ: Αφιλοκερδώς από IRA Media, Artecenico και Γ.Θεοφάνους η καμπάνια

Tη νέα του επικοινωνιακή καμπάνια για την στήριξη των εμπορικών καταστημάτων που επαναλειτούργησαν από χθες παρουσίασε ο Εμπορικός Σύλλογος της Αθήνας. 

Με κεντρικό μήνυμα «Χωρίς παραφωνίες, πάμε για νέες επιτυχίες!», η εν λόγω καμπάνια πραγματοποιείται υπό την αιγίδα του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων και της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή και θα «τρέξει» τόσο στα παραδοσιακά μέσα, ραδιόφωνο και τηλεόραση, όσο και στα ψηφιακά, διαδίκτυο και μέσα κοινωνικής δικτύωσης. 

Τη συνολική επικοινωνιακή στρατηγική, τη δημιουργική ιδέα και την επιμέλεια του τηλεοπτικού πλάνου προβολής ανέλαβε η IRA Media, ενώ η παραγωγή πραγματοποιήθηκε με την ευγενική χορηγία της ARTECNIKO.  Στο σχετικό spot πρωταγωνιστεί ο διακεκριμένος συνθέτης Γιώργος Θεοφάνους, ο οποίος ανταποκρίθηκε άμεσα στο κάλεσμα του ΕΣΑ και επιπλέον παραχώρησε τα δικαιώματα γνωστής μουσικής του επιτυχίας για τη μουσική επένδυση της καμπάνιας.

Ο πρόεδρος του ΕΣΑ Σταύρος Καφούνης σχολίασε σχετικά ότι η δημιουργία του συγκεκριμένου κοινωνικού μηνύματος αποτελεί κατάθεση ψυχής περισσοτέρων από τριάντα εξαιρετικών επαγγελματιών, οι οποίοι αφιλοκερδώς έθεσαν δημιουργικότητα και την πείρα τους στην υπηρεσία του ΕΣΑ. 

Ο Χάρης Λαούδης, CEO της Ira Media σημείωσε ότι με χαρά ανταποκρίθηκε η εταιρεία του στο κάλεσμα του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών, θέλοντας να στηρίξει ουσιαστικά το εγχώριο εμπόριο στην προσπάθεια ανάταξής του από αυτή την κρίση. Είμαστε περήφανοι που συμβάλαμε με τον τρόπο μας στην επανεκκίνηση της αγοράς της πρωτεύουσας και θα επιστρατεύσουμε όλα τα προηγμένα εργαλεία και την τεχνογνωσία μας ώστε το κοινωνικό μήνυμα του Ε.Σ.Α. να έχει τη μεγαλύτερη δυνατή απήχηση».

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΑΠΟΨΕΙΣ