Connect with us

ΜΜΕ

Microsoft – LinkedΙn: “Empowering HR-Attract. Engage. Grow”

Η Microsoft σε συνεργασία με το LinkedIn διοργάνωσαν για πρώτη φορά ένα κοινό event όπου στελέχη τμημάτων HR είχαν την ευκαιρία να ακούσουν, από τους πλέον ειδικούς, για την ενδυνάμωση του ρόλου του HR μέσα από τις νέες δυνατότητες που προσφέρει το LinkedIn και τα τεχνολογικά εργαλεία της Microsoft, καθώς και να μοιραστούν insights και tips από την ελληνική και διεθνή αγορά.

Θέματα όπως η προσέλκυση και διατήρηση ταλέντων, η αύξηση της δέσμευσης των εργαζομένων (employee engagement), η ενίσχυση του employer branding και η διεύρυνση του ρόλου του HR leader συζητήθηκαν εκτενώς, ενώ οι ειδικοί του LinkedIn και της Microsoft εστίασαν επίσης, στο πώς η τεχνολογία δημιουργεί ένα νέο περιβάλλον εργασίας, αλλά και ένα διαφορετικό ρόλο για τα στελέχη HR.

Την εκδήλωση άνοιξε η κα Ματίνα Χατζηπαύλου, HR Director της Microsoft για την Ελλάδα, την Κύπρο και την Μάλτα, η οποία αναφέρθηκε στο πώς ο ρόλος του HR μετασχηματίζεται στο πλαίσιο της ψηφιακής εποχής, αλλά και τη σημασία διαμόρφωσης ενός εργασιακού περιβάλλοντος το οποίο ενθαρρύνει και αξιοποιεί την τεχνολογία, με στόχο την ικανοποίηση αλλά και την αποτελεσματικότητα των εργαζομένων.

Στη συνέχεια, στελέχη του LinkedIn από την Ελλάδα και το εξωτερικό, αναφέρθηκαν στη ‘δύναμη’ του LinkedIn, του πιο ισχυρού σήμερα δικτύου που φέρνει σε επαφή επαγγελματίες απ’ όλο τον κόσμο. Οι Yelda Khoury, Enterprise Account Director SΕΕ, Guclu Bilgi, Senior Relationship Manager Greece & Turkey, Serden Eren, Senior Branding Solutions Consultant, SΕΕ, και Νίκος Κούτρης, Senior Account Executive CEE, SEE, Turkey & Israel, μίλησαν για την σημασία της δημιουργίας ενός εργασιακού περιβάλλοντος που ευνοεί και ενισχύει τη γνώση, και απάντησαν στις ερωτήσεις του κοινού.

Από την πλευρά της Microsoft, η Jenny Fowler, Solution Specialist for Microsoft Talent, Microsoft Europe, Middle East & Africa, αναφέρθηκε στους τρόπους με τους οποίους το HR μπορεί να αναδείξει τα ταλέντα και τις δυνατότητες των εργαζομένων, ενώ ο Mάριος Ίσσαρης, Marketing Lead for Office Group in Enterprise, Microsoft Central Eastern Europe, μίλησε για τον ρόλο του HR στη διαχείριση των αλλαγών σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον.

Στη φωτογραφία: Jenny Fowler, Solution Specialist for Microsoft Talent Microsoft Europe, Middle East & Africa, στην εκδήλωση της εταιρείας με τίτλο “Empowering HR. Attract. Engage. Grow”

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

3# Καλή Υγεία & Ευημερία

«Bleed For The Throne» για καλό σκοπό

Με προσέλευση κοινού που ξεπέρασε κάθε προσδοκία, ολοκληρώθηκε η εθελοντική δράση αιμοδοσίας «Bleed For The Throne», η οποία υλοποιήθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος δράσεων Κοινωνικής Ευθύνης της Nova σε συνεργασία με το Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας (Ε.ΚΕ.Α).

Η προωθητική καμπάνια της δράσης χρησιμοποίησε ως βασική ιδέα τους ήρωες της σειράς «Game of Thrones», οι οποίοι για εφτά ολόκληρες σεζόν «αιμορραγούν» στην προσπάθειά τους να αποκτήσουν τον θρόνο του Westeros και προσκάλεσε τους φίλους της σειράς – και όχι μόνο – στο να συμμετάσχουν και αυτοί «δίνοντας το αίμα τους» για έναν καλό σκοπό. Η Nova, αγκαλιάζοντας με θέρμη αυτή την πρωτοβουλία της HBO, καθώς αποτελεί και το αποκλειστικό μέσο μετάδοσης της δημοφιλούς σειράς στην Ελλάδα, πραγματοποίησε αιμοδοσίες σε κεντρικά σημεία της Λάρισας, της Θεσσαλονίκης και της Αθήνας από τις 18 έως και τις 27 Μαρτίου.

Η ανταπόκριση των φίλων της σειράς ήταν εντυπωσιακή, καθώς εκατοντάδες επισκέφτηκαν τα κεντρικά σημεία αιμοδοσίας για να συμμετάσχουν στην ενέργεια. Στους εθελοντές αιμοδότες δόθηκε από ένα συλλεκτικό μπλουζάκι «Bleed For The Throne», ενώ είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε σχετικούς διαγωνισμούς, κερδίζοντας επιπλέον δώρα. Από την πλευρά της Nova, η κκ. Κατερίνα Κασκανιώτη, Pay TV Executive Director, δήλωσε σχετικά:


«Ήταν μια ενέργεια πολύ ξεχωριστή, την οποία αγκάλιασαν με ενθουσιασμό εκατοντάδες φίλοι της δημοφιλέστερης σειράς όλων των εποχών, τους οποίους και θέλω θερμά να ευχαριστήσω! Με όχημα το «Game of Thrones» – και σε συνεργασία με την HBO και με το Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας – πολλοί από τους δυναμικούς φίλους της σειράς συμμετείχαν με το «ίδιο τους το αίμα» στον ιδιαίτερα σημαντικό για τη χώρα μας κοινωφελή σκοπό της εθελοντικής αιμοδοσίας».

Κατερίνα Κασκανιώτη_Pay TV Executive Director Forthnet

Η κα Χάρις Ματσούκα, Πρόεδρος του Ε.ΚΕ.Α. δήλωσε σχετικά: «Αυτή η συνεργατική δράση του Ε.ΚΕ.Α. με τη Nova έγινε με στόχο τη δημιουργία μίας καινοτόμας καμπάνιας προσέλκυσης του κοινού στην εθελοντική αιμοδοσία και κυρίως της νέας γενιάς στην οποία η δημοφιλής σειρά «Game of Thrones» έχει πολύ μεγάλη απήχηση». Το «Bleed For The Throne» είναι μία από τις μεγαλύτερες, διεθνούς εμβέλειας, εθελοντικές δράσεις αιμοδοσίας που πραγματοποιήθηκαν ποτέ από μία εταιρεία στο χώρο του entertainment, καθώς αποτελεί μία πρωτοβουλία της HBO, σε συνεργασία με τους αντίστοιχους παρόχους συνδρομητικής τηλεόρασης σε 15 χώρες σε όλο τον κόσμο, με όχημα τον τελευταίο κύκλο της δημοφιλούς σειράς «Game of Thrones».

Περισσότερα

3# Καλή Υγεία & Ευημερία

«Bleed for the Throne»

Η Nova, στο πλαίσιο του προγράμματος δράσεων Κοινωνικής Ευθύνης που πραγματοποιεί με αναγνωρισμένους οργανισμούς και φορείς, διοργανώνει, κατ’ αποκλειστικότητα στην Ελλάδα και σε συνεργασία με το Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας (Ε.ΚΕ.Α),  τη δράση εθελοντικής αιμοδοσίας, «Bleed for The Throne», που υλοποιείται διεθνώς με αφορμή τον τελευταίο κύκλο της δημοφιλούς σειράς «Game of Thrones», της HBO.

Το «Bleed For The Throne» αποτελεί τη μεγαλύτερη, διεθνούς εμβέλειας, εθελοντική δράση αιμοδοσίας που έχει πραγματοποιηθεί ποτέ από μία εταιρεία στο χώρο του entertainment.

Η προωθητική καμπάνια της δράσης χρησιμοποιεί ως βασική ιδέα τους ήρωες της σειράς «Game of Thrones», οι οποίοι για εφτά ολόκληρες σεζόν «αιμορραγούν» στην προσπάθειά τους να αποκτήσουν τον θρόνο του Westeros και προσκαλεί τους φίλους της σειράς – και όχι μόνο – στο να συμμετέχουν και αυτοί «δίνοντας το αίμα τους» για έναν καλό σκοπό.
Η Nova, αγκαλιάζοντας με θέρμη αυτή την πρωτοβουλία της HBO, καθώς αποτελεί και το αποκλειστικό μέσο μετάδοσης της δημοφιλούς σειράς στην Ελλάδα, πραγματοποιεί αιμοδοσίες στα παρακάτω σημεία:

  • 18/3 στη Λάρισα, «Ο Μύλος Του Παππά», Ωράριο Αιμοδοσίας: 8.30-15.00.
  • 19/3 στη Θεσσαλονίκη στη ΔΕΘ περίπτερο 14, Ωράριο Αιμοδοσίας: 09:00-20:00.
  • 26-27/3 στο Μετρό Συντάγματος, Ωράριο Αιμοδοσίας: 09.00 – 20.00.

Στους εθελοντές αιμοδότες θα δοθεί από ένα συλλεκτικό μπλουζάκι «Bleed For The Throne». Ακόμη, θα έχουν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε σχετικό διαγωνισμό κερδίζοντας επιπλέον δώρα. Αναφορικά με τη συμμετοχή τους στον σχετικό διαγωνισμό, οι ενδιαφερόμενοι εθελοντές αιμοδότες θα μπορούν να συμπληρώσουν την ειδική φόρμα η οποία βρίσκεται στο παρακάτω link: http://www.novaguide.gr/bleedforthethrone Οι Cersei, Tyrion, Jon, Arya, και πολλοί ακόμα χαρακτήρες της δημοφιλούς σειράς «Game of Thrones», έδωσαν το αίμα τους για τον θρόνο … Εσύ;

Περισσότερα

8# Αξιοπρεπής Εργασία & Οικονομική Ανάπτυξη

Disrupt Greece: Σύμπραξη για την απασχόληση

Ο μεγάλος διαγωνισμός καινοτομίας, που διοργανώνουν για δεύτερη χρονιά Fortune και Industry Disruptors – Game Changers με στρατηγικό συνεργάτη την εταιρεία Παπαστράτος, κορυφώνεται με ένα event, που έχει ως θέμα το «μέλλον της εργασίας», στο Μουσείο Μπενάκη στις 25 Σεπτεμβρίου.

Στο επίκεντρο θα βρεθούν η τεχνητή νοημοσύνη, οι νέες δεξιότητες που απαιτεί η ψηφιακή εποχή, ο ρόλος των ευέλικτων σχημάτων και της κουλτούρας των νεοφυών επιχειρήσεων στο τρόπο που δουλεύουμε και η αυτοματοποίηση των διαδικασιών, ως απόρροια της χρήσης των νέων τεχνολογικών εργαλείων.

Παράλληλα οι δέκα καλύτερες ομάδες του διαγωνισμού θα διεκδικήσουν στη σκηνή του Disrupt Greece χρηματικά έπαθλα και υπηρεσίες ύψους 100.000 ευρώ.

Στη συνέντευξη τύπου που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη στα Spaces της οδού Ερμού, όπου στεγάζονται πολλοί επιχειρηματίες για να αναπτύξουν τις ιδέες τους, οι εκπρόσωποι του διαγωνισμού αναφέρθηκαν αναλυτικά στο τι θα δούμε στις 25 Σεπτεμβρίου, που θα ξεκινήσει στις 15.00 και θα ολοκληρωθεί στις 20.00, αλλά και στους στόχους που επιδιώκει να πετύχει η πλατφόρμα καινοτομίας DISRUPT GREECE.

Η Βrand Manager του Fortune, Αναστασία Παρετζόγλου, ανέφερε ότι στόχος της πρωτοβουλίας είναι η εδραίωση ενός ζωντανού και εξελισσόμενου δικτύου καινοτομίας που θα αποτελέσει παράδειγμα για το μέλλον. “Τελικός σκοπός μας, είναι μέσα από τον Κύκλο Καινοτομίας του Disrupt Greece, να εδραιωθεί μία κοινότητα επιχειρηματιών, ερευνητών, μεντόρων, στελεχών της αγοράς και επενδυτών, που θα ενδυναμώνουν το οικοσύστημα και θα συμβάλλουν με λύσεις που μπορούν να βοηθήσουν τις ομάδες να «σταθούν» τόσο στην εγχώρια όσο και στην διεθνή  αγορά”, πρόσθεσε.

Για το άνοιγμα ενός νέου κύκλου καινοτομίας που τείνει να καταστεί θεσμός μίλησε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Παπαστράτος, Χρήστος Χαρπαντίδης, ενώ δεσμεύτηκε πως τόσο ο ίδιος, όσο και η ομάδα του, θα συνεχίσουν να στηρίζουν έμπρακτα τη νεοφυή επιχειρηματικότητα.

Ο κ. Χαρπαντίδης τόνισε πως η χώρα έχει ανάγκη να στηριχτεί στις νέες επιχειρήσεις, αλλά και να επενδύσει στη δημιουργία γνώσης και στην παραγωγή καινοτομίας.

“…Με όχημα την καινοτομία, τα όνειρα, όσο μεγάλα και αν είναι, μπορούν να γίνουν πραγματικότητα. Στην Παπαστράτος γνωρίζουμε καλά την αξία της. Χάρη σε αυτή μπορέσαμε να σταματήσουμε την παραγωγή τσιγάρων, ανοίγοντας ένα νέο μεγάλο κεφάλαιο στην ιστορία μας. Το ίδιο μπορεί να συμβεί με τη χώρα. Η επόμενη μέρα περνά μέσα από την Ελλάδα της καινοτομίας”.

Ο Μιχάλης Στάγκος, Διευθύνων Σύμβουλος της MSCOMM και συν-ιδρυτής των Industry Disruptors – Game Changers, αναφερόμενος στα οφέλη των νεοφυών επιχειρήσεων που θα λάβουν μέρος στο διαγωνισμό, τόνισε πως εκτός από την εμπειρία που θα αποκομίσουν, οι νικητές θα αναπτύξουν τις επικοινωνιακές τους δεξιότητες, θα μάθουν πώς να στήσουν την δομή της επιχείρησής τους, και πώς να επεκταθούν με επιτυχία εκτός συνόρων.

Στις 25 Σεπτεμβρίου θα δώσουν το παρόν ομιλητές όπως ο Neil Harbisson, το πρώτο «cyborg του κόσμου», με ενσωματωμένη κεραία στο κρανίο του, ο Αlessio Aceti της Karspersky, ειδικός σε θέμα ασφαλείας και big Data, o Martin Wilckens της Deutsche Telecom, αλλά και από την ελληνική σκηνή η Μαρία Ευθυμίου και ο Θεοδόσης Τάσιος σε ένα ανατρεπτικό δίδυμο επί σκηνής, ο επικεφαλής της Lamda Development Οδυσσέας Αθανασίου και πετυχημένες ελληνικές εταιρείες όπως η Innoetics και η Moosend.

Το Disrupt Greece  τελεί υπό την αιγίδα του ΣΕΒ και έχει τη στήριξη των κυριότερων φορέων του οικοσυστήματος.

Executive partner του Disrupt Greece είναι η ΣΟΛ, η μεγαλύτερη εταιρεία ορκωτών ελεγκτών λογιστών στην Ελλάδα, που θα σχεδιάσει για τους φετινούς φιναλίστ του διαγωνισμού ένα πρόγραμμα πρακτικής και τεχνικής βοήθειας για τη συνολική οικονομική και αναπτυξιακή εικόνα του εγχειρήματός τους.

Το Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος είναι ο ακαδημαϊκός συνεργάτης του Disrupt Greece για το 2018 και στις εγκαταστάσεις του πραγματοποιείται φέτος το Bootcamp του μεγάλου διαγωνισμού επιχειρηματικότητας για την εκπαίδευση και την προετοιμασία των ομάδων που δήλωσαν συμμετοχή.

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΔΗΜΟΦΙΛΗ