Connect with us

ΜΜΕ

Microsoft – LinkedΙn: “Empowering HR-Attract. Engage. Grow”

Η Microsoft σε συνεργασία με το LinkedIn διοργάνωσαν για πρώτη φορά ένα κοινό event όπου στελέχη τμημάτων HR είχαν την ευκαιρία να ακούσουν, από τους πλέον ειδικούς, για την ενδυνάμωση του ρόλου του HR μέσα από τις νέες δυνατότητες που προσφέρει το LinkedIn και τα τεχνολογικά εργαλεία της Microsoft, καθώς και να μοιραστούν insights και tips από την ελληνική και διεθνή αγορά.

Θέματα όπως η προσέλκυση και διατήρηση ταλέντων, η αύξηση της δέσμευσης των εργαζομένων (employee engagement), η ενίσχυση του employer branding και η διεύρυνση του ρόλου του HR leader συζητήθηκαν εκτενώς, ενώ οι ειδικοί του LinkedIn και της Microsoft εστίασαν επίσης, στο πώς η τεχνολογία δημιουργεί ένα νέο περιβάλλον εργασίας, αλλά και ένα διαφορετικό ρόλο για τα στελέχη HR.

Την εκδήλωση άνοιξε η κα Ματίνα Χατζηπαύλου, HR Director της Microsoft για την Ελλάδα, την Κύπρο και την Μάλτα, η οποία αναφέρθηκε στο πώς ο ρόλος του HR μετασχηματίζεται στο πλαίσιο της ψηφιακής εποχής, αλλά και τη σημασία διαμόρφωσης ενός εργασιακού περιβάλλοντος το οποίο ενθαρρύνει και αξιοποιεί την τεχνολογία, με στόχο την ικανοποίηση αλλά και την αποτελεσματικότητα των εργαζομένων.

Στη συνέχεια, στελέχη του LinkedIn από την Ελλάδα και το εξωτερικό, αναφέρθηκαν στη ‘δύναμη’ του LinkedIn, του πιο ισχυρού σήμερα δικτύου που φέρνει σε επαφή επαγγελματίες απ’ όλο τον κόσμο. Οι Yelda Khoury, Enterprise Account Director SΕΕ, Guclu Bilgi, Senior Relationship Manager Greece & Turkey, Serden Eren, Senior Branding Solutions Consultant, SΕΕ, και Νίκος Κούτρης, Senior Account Executive CEE, SEE, Turkey & Israel, μίλησαν για την σημασία της δημιουργίας ενός εργασιακού περιβάλλοντος που ευνοεί και ενισχύει τη γνώση, και απάντησαν στις ερωτήσεις του κοινού.

Από την πλευρά της Microsoft, η Jenny Fowler, Solution Specialist for Microsoft Talent, Microsoft Europe, Middle East & Africa, αναφέρθηκε στους τρόπους με τους οποίους το HR μπορεί να αναδείξει τα ταλέντα και τις δυνατότητες των εργαζομένων, ενώ ο Mάριος Ίσσαρης, Marketing Lead for Office Group in Enterprise, Microsoft Central Eastern Europe, μίλησε για τον ρόλο του HR στη διαχείριση των αλλαγών σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον.

Στη φωτογραφία: Jenny Fowler, Solution Specialist for Microsoft Talent Microsoft Europe, Middle East & Africa, στην εκδήλωση της εταιρείας με τίτλο “Empowering HR. Attract. Engage. Grow”

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

20 − nine =

10# Λιγότερες Ανισότητες

ΟΣΔΕΛ: Πρόγραμμα Αρωγής Συγγραφέων

O ΟΣΔΕΛ ξεκινά για πρώτη φορά την υλοποίηση Προγράμματος Αρωγής σε συγγραφείς που βρίσκονται σε οικονομική δυσχέρεια.

Αποτελεί διεθνή πρακτική των οργανισμών συλλογικής διαχείρισης να διαθέτουν μέρος των εσόδων τους για πολιτιστικούς και κοινωνικούς σκοπούς. Σε αυτό το πλαίσιο, ο ΟΣΔΕΛ τα τελευταία χρόνια ενισχύει συστηματικά πολιτιστικές δράσεις ενώ παράλληλα έχει ανταποκριθεί σε μεμονωμένα αιτήματα δικαιούχων που έχρηζαν στήριξης λόγω αιφνίδιων και σοβαρών προβλημάτων υγείας. Έτσι, διαπιστώνοντας τη δεινή οικονομική θέση στην οποία βρίσκεται μερίδα συγγραφέων, ο ΟΣΔΕΛ προχώρησε στη σύλληψη και οργάνωση του νέου προγράμματος αρωγής προκειμένου  να στηρίξει σε ευρύτερη βάση τους συγγραφείς που θα αιτηθούν συμμετοχή τους σε αυτό.

Το συνολικό ποσό που θα διατεθεί για το α’ πρόγραμμα Αρωγής  ανέρχεται σε 50.000 ευρώ, τα οποία προέρχονται από τα παραγραφέντα δικαιώματα δικαιούχων του ΟΣΔΕΛ, δηλαδή ποσά που έχουν διανεμηθεί πριν από το 2006 και οι δικαιούχοι δεν εμφανίστηκαν για να τα εισπράξουν. Τα ποσά αυτά έχουν παραγραφεί σύμφωνα με το ν.4481/2017 και η Γενική Συνέλευση του ΟΣΔΕΛ αποφάσισε να διατεθεί μέρος αυτών για το Πρόγραμμα Αρωγής.

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε συγγραφείς άνω των 50 ετών που έχουν ετήσιο μέσο όρο εισοδήματος μικρότερο από 7.500 ευρώ τα τελευταία τρία έτη. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να καταθέσουν τις αιτήσεις τους – τις οποίες θα εξετάσει 7μελής Επιτροπή – μέχρι και τις 30 Σεπτεμβρίου 2019.

Για λόγους προστασίας των προσωπικών δεδομένων δεν θα δημοσιοποιηθούν τα ονόματα των αιτούντων/ουσών και όσων επιλεγούν. \lsdpriority4

Περισσότερα

14# Ζωή στο Νερό

Εσείς πόσα γνωρίζετε για το πλαστικό που καταλήγει στις θάλασσες; Κάντε το quiz

Το πρόβλημα της μόλυνσης από το πλαστικό είναι πραγματικό. Μας επηρεάζει όλους. Στοχεύοντας στην ευαισθητοποίηση του κοινού, για να μειωθεί ο όγκος των πλαστικών που καταλήγουν στους ωκεανούς, το NationalGeographic σας προσκαλεί να πάρετε μέρος στο καλοκαιρινό διαγωνισμό «PlanetorPlastic?». Επισκεφθείτετο www.planetorplastic-quiz-natgeo-greece.com,απαντήστε στις ερωτήσεις του quiz, ενημερωθείτε για τη χρήση και τις επιπτώσεις του πλαστικού στον πλανήτη μας και μειώστε το πλαστικό μιας χρήσης στη ζωή σας.

Το NationalGeographic και το NationalGeographic Society ενώνουν τις δυνάμεις τους για ένα κοινό όραμα που δεν είναι άλλο από το να μειωθεί σημαντικά η ποσότητα πλαστικού μιας χρήσης που καταλήγει στους ωκεανούς, μέσω της πρωτοβουλίας «PlanetorPlastic?».

Απαντήστε στις ερωτήσεις του quiz, δηλώστε την υποστήριξη σας και γίνετε μέρος μιας παγκόσμιας κοινότητας που θα συνεργαστεί για να εμποδίσει την παλίρροια του πλαστικού μίας χρήσης που ρυπαίνει τους ωκεανούς.

Για την ενίσχυση του σκοπού, 200 τυχεροί νικητές θα κερδίσουν το National Geographic «Planet or Plastic?» καλοκαιρινό kit, με αντικείμενα που θα βοηθήσουν να μειώσουμε δραστικά το πλαστικό μιας χρήσης στη ζωή μας! Επιλέγουμε τον πλανήτη!

Περισσότερα

3# Καλή Υγεία & Ευημερία

«Bleed For The Throne» για καλό σκοπό

Με προσέλευση κοινού που ξεπέρασε κάθε προσδοκία, ολοκληρώθηκε η εθελοντική δράση αιμοδοσίας «Bleed For The Throne», η οποία υλοποιήθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος δράσεων Κοινωνικής Ευθύνης της Nova σε συνεργασία με το Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας (Ε.ΚΕ.Α).

Η προωθητική καμπάνια της δράσης χρησιμοποίησε ως βασική ιδέα τους ήρωες της σειράς «Game of Thrones», οι οποίοι για εφτά ολόκληρες σεζόν «αιμορραγούν» στην προσπάθειά τους να αποκτήσουν τον θρόνο του Westeros και προσκάλεσε τους φίλους της σειράς – και όχι μόνο – στο να συμμετάσχουν και αυτοί «δίνοντας το αίμα τους» για έναν καλό σκοπό. Η Nova, αγκαλιάζοντας με θέρμη αυτή την πρωτοβουλία της HBO, καθώς αποτελεί και το αποκλειστικό μέσο μετάδοσης της δημοφιλούς σειράς στην Ελλάδα, πραγματοποίησε αιμοδοσίες σε κεντρικά σημεία της Λάρισας, της Θεσσαλονίκης και της Αθήνας από τις 18 έως και τις 27 Μαρτίου.

Η ανταπόκριση των φίλων της σειράς ήταν εντυπωσιακή, καθώς εκατοντάδες επισκέφτηκαν τα κεντρικά σημεία αιμοδοσίας για να συμμετάσχουν στην ενέργεια. Στους εθελοντές αιμοδότες δόθηκε από ένα συλλεκτικό μπλουζάκι «Bleed For The Throne», ενώ είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε σχετικούς διαγωνισμούς, κερδίζοντας επιπλέον δώρα. Από την πλευρά της Nova, η κκ. Κατερίνα Κασκανιώτη, Pay TV Executive Director, δήλωσε σχετικά:


«Ήταν μια ενέργεια πολύ ξεχωριστή, την οποία αγκάλιασαν με ενθουσιασμό εκατοντάδες φίλοι της δημοφιλέστερης σειράς όλων των εποχών, τους οποίους και θέλω θερμά να ευχαριστήσω! Με όχημα το «Game of Thrones» – και σε συνεργασία με την HBO και με το Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας – πολλοί από τους δυναμικούς φίλους της σειράς συμμετείχαν με το «ίδιο τους το αίμα» στον ιδιαίτερα σημαντικό για τη χώρα μας κοινωφελή σκοπό της εθελοντικής αιμοδοσίας».

Κατερίνα Κασκανιώτη_Pay TV Executive Director Forthnet

Η κα Χάρις Ματσούκα, Πρόεδρος του Ε.ΚΕ.Α. δήλωσε σχετικά: «Αυτή η συνεργατική δράση του Ε.ΚΕ.Α. με τη Nova έγινε με στόχο τη δημιουργία μίας καινοτόμας καμπάνιας προσέλκυσης του κοινού στην εθελοντική αιμοδοσία και κυρίως της νέας γενιάς στην οποία η δημοφιλής σειρά «Game of Thrones» έχει πολύ μεγάλη απήχηση». Το «Bleed For The Throne» είναι μία από τις μεγαλύτερες, διεθνούς εμβέλειας, εθελοντικές δράσεις αιμοδοσίας που πραγματοποιήθηκαν ποτέ από μία εταιρεία στο χώρο του entertainment, καθώς αποτελεί μία πρωτοβουλία της HBO, σε συνεργασία με τους αντίστοιχους παρόχους συνδρομητικής τηλεόρασης σε 15 χώρες σε όλο τον κόσμο, με όχημα τον τελευταίο κύκλο της δημοφιλούς σειράς «Game of Thrones».

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΔΗΜΟΦΙΛΗ