Connect with us

SDG's

Millennials: Ενδιαφέρονται για τη βιώσιμη μόδα αλλά τι αγοράζουν;

Υπάρχει χάσμα μεταξύ του ενδιαφέροντος που δείχνουν οι millennials για τη βιωσιμότητα και των πραγματικών προτύπων που ακολουθούν όταν ψωνίζουν, γεγονός που δεν οφείλεται στην έλλειψη πεποίθησης αλλά στη διαθεσιμότητα των προϊόντων και στο ασαφές marketing, σύμφωνα με πρόσφατες έρευνες.

Της Σοφίας Εμμανουήλ (semm@csrindex.gr)

H βιωσιμότητα θα είναι το επόμενο πεδίο μάχης, όπου τα σήματα θα ανταγωνίζονται για τα μερίδια στις δαπάνες των millennials.

Μόνο στις ΗΠΑ το 2017 οι millennials ξόδεψαν περίπου 200 δις. δολ. και εκτιμάται ότι μέχρι το τέλος του 2018 θα έχουν μεγαλύτερη αγοραστική δύναμη από οποιαδήποτε άλλη γενιά.

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι πρόκειται για μια γενιά με ξεχωριστές αξίες και ιδιαίτερη καταναλωτική συμπεριφορά. Μεταξύ άλλων δίνουν ιδιαίτερη σημασία στη βιωσιμότητα των προϊόντων.

Σύμφωνα με την Bloode, την ελληνική ψηφιακή κοινότητα εθελοντών αιμοδοτών, από τα μηνύματα της ελληνικής αγοράς, οι νέοι ψάχνουν εταιρείες με κοινωνική υπευθυνότητα. Το 62% των millennials αναζητούν αναζητούν και εταιρείες-εργοδότες με θετική επίδραση στην κοινωνία. Επικαλούμενη έρευνες (PwC, Global Tolerance, Stanford Graduate School of Business κ.α.) η Bloode αναφέρει ότι οι απόφοιτοι των τελευταίων ετών θα θυσίαζαν το 14% του μισθού τους για να δουλέψουν σε μία εταιρεία με κοινωνική υπευθυνότητα ενώ το 79% των millennials που είχαν συμμετάσχει σε εθελοντικές δράσεις μέσω της εταιρείας τους, ένιωσαν ότι έφεραν θετικό αντίκτυπο μέσω της συμμετοχής τους.

Ας σημειωθεί επίσης ότι το 66% των millennials σε όλο τον κόσμο είναι διατεθειμένοι να δαπανήσουν περισσότερα χρήματα για μάρκες που είναι βιώσιμες, σύμφωνα με την έκθεση State of Fashion 2018 των BoF και McKinsey. Ένα ποσοστό που φθάνει στο 90% πιστεύει ότι θα συμβάλει στη δημιουργία πιο βιώσιμων προϊόντων, διότι θεωρεί ότι θα πείσει τις επιχειρήσεις και τις κυβερνήσεις να αλλάξουν τις υπάρχουσες πρακτικές τους, σύμφωνα με έρευνα του LIM College, που αναπτύσσει προγράμματα γύρω από την επιχειρηματικότητα στο χώρο της μόδας. Στην ίδια μελέτη, που απευθύνθηκε σε κοινό ηλικίας 18-37 ετών, ανάλογο είναι το ποσοστό των ερωτηθέντων που δήλωσαν ότι θα ήταν διατεθειμένοι να μποϋκοτάρουν μια μάρκα μόδας αν δεν είναι βιώσιμη.

Οι millennials έχουν επίσης μεγαλύτερη επίγνωση των περιβαλλοντικών και κοινωνικών αδυναμιών της βιομηχανίας της μόδας συγκριτικά με παλαιότερες γενιές, σύμφωνα με την διεθνή ένωση OekoTex που εστιάζει στην έρευνα και τις δοκιμές γύρω από την οικολογική βιομηχανία ένδυσης. Δείχνουν επίσης μεγαλύτερη ευαισθησία για τις επιβλαβείς ουσίες και τα υλικά που χρησιμοποιεί στα ρούχα η βιομηχανία της ένδυσης και της κλωστοϋφαντουργίας.

Η Oeko-Tex διαπίστωσε ότι 60% των millennials ενδιαφέρονται για πιστοποιημένα βιώσιμα ρούχα, ενώ 69% ελέγχουν τις ενδείξεις τύπου «φιλικό προς το περιβάλλον» ή «βιώσιμο» κατά την αγορά ρούχων. Αυτό αποδεικνύει ότι οι millennials ενδιαφέρονται για τη βιώσιμη μόδα. Αλλά το θέμα είναι ότι δεν την αγοράζουν. Τουλάχιστον αυτό δείχνουν τα στοιχεία. Μόνο 34% των millennials λένε ότι οδηγούνται να κάνουν μια αγορά επειδή ένα προϊόν ήταν βιώσιμο, σύμφωνα με την έρευνα του LIM College ενώ σύμφωνα με την Oeko-Tex, αν και ποσοστό 60% ενδιαφέρεται για πιστοποιημένα ρούχα, μόνο το 37% δηλώνει ότι τα αγόρασε.

Η αειφορία θα είναι το επόμενο μείζον πεδίο μάχης όπου οι μάρκες θα ανταγωνίζονται για τις δαπάνες των millennials και το χάσμα φαίνεται να σχετίζεται με την έλλειψη στην αγορά πιστοποιημένων βιώσιμων προϊόντων αλλά και τα ανεπαρκή προγράμματα προώθησης δράσεων προς την κατεύθυνση της βιωσιμότητας από υφιστάμενα brands. Δηλαδή η βιομηχανία της μόδας δεν παρέχει στους millennials επαρκείς βιώσιμες επιλογές.

Σήμερα οι millennials, ειδικότερα στην Ελλάδα που το διαθέσιμο εισόδημα για δαπάνες ένδυσης έχει περικοπεί λόγω της κρίσης, αγοράζουν με κριτήριο την τιμή. Τα σήματα από το χώρο της μόδας που υιοθετούν πρότυπα βιωσιμότητας είναι τόσο λίγα που μπορούν να μετρηθούν στα δάχτυλα του ενός χεριού. Το ίδιο ισχύει και διεθνώς. Υπάρχουν ετικέτες όπως Εverlane, Patagonia ή Reformation που προωθούν ενεργά τη βιωσιμότητα ως βασικό στοιχείο της δραστηριότητάς τους, ωστόσο, η συντριπτική πλειοψηφία των εμπορικών σημάτων δεν προσφέρει την ποικιλία των βιώσιμων ειδών μόδας για να ανταποκριθεί στις προσδοκίες και τα γούστα των millennials.

Η σήμανση

Θα πρέπει επίσης να ληφθεί υπόψη ότι λίγοι καταναλωτές θα βρουν το χρόνο να επισκεφθούν την εταιρική ιστοσελίδα ενός εμπορικού σήματος για να διαβάσουν μια έκθεση βιωσιμότητας. Οι πληροφορίες σχετικά με τη βιωσιμότητα πρέπει να είναι σαφείς, ορατές και εύκολα προσβάσιμες τόσο στο κατάστημα όσο και στο διαδίκτυο. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να υπάρχει περιγραφή των προϊόντων με λεπτομέρειες σχετικά με τα περιβαλλοντικά και δεοντολογικά ζητήματα στις αναφορές των προϊόντων στο ηλεκτρονικό εμπόριο αλλά και στις ετικέτες των φυσικών προϊόντων, καθώς και στις αφίσσες που είναι αναρτημένες στα καταστήματα λιανικής πώλησης. Σε αυτό θα μπορούσε να βοηθήσει η σήμανση βιωσιμότητας όπως π.χ. με το Παγκόσμιο Πρότυπο για τα Βιολογικά Κλωστοϋφαντουργικά Προϊόντα (GOTS) ή τα πιστοποιημένα δέρματα (LWG). Επίσης ορισμένοι λιανέμποροι έχουν υιοθετήσει κατηγορίες τύπου Eco στις ηλεκτρονικές τους σελίδες για να βοηθήσουν τους πελάτες τους να εντοπίσουν και να μάθουν περισσότερα για τα βιώσιμα προϊόντα που διαθέτουν ή δίνουν τη δυνατότητα φιλτραρίσματος των προϊόντων με οικολογικά χαρακτηριστικά: “δίκαιο εμπόριο” ή “100% βιολογικό βαμβάκι” – όπως και γίνεται με βάση την τιμή, το εμπορικό σήμα ή το χρώμα.

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

2# Μηδενική Πείνα

2o Sustainable Talks για σπατάλη τροφίμων

Η Επιτροπή Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης του Ελληνο-Αμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου οργανώνει σειρά συζητήσεων με συγκεκριμένη θεματολογία, που στόχο έχουν μέσω της ανάπτυξης εποικοδομητικών διαλόγων να ενσωματώσουν στην Ελληνική επιχειρηματική πραγματικότητα τους Στόχους Αειφόρου Ανάπτυξης των Ηνωμένων Εθνών με τίτλο Sustainable Talks. Στις 22 Νοεμβρίου πραγματοποιήθηκε το 2ο  στη σειρά με θέμα τη σπατάλη τροφίμων (Food Waste) και με βασικούς ομιλητές τους κ.κ. Αλέξανδρο Θεοδωρίδη, Συνιδρυτή του Μπορούμε και Δημήτρη Νέντα, Διευθυντή Λειτουργιών της Τράπεζας Τροφίμων και τη συμμετοχή εκπρόσωπων από διάφορους κλάδους της αγοράς.

Στόχος του 2ου Sustainable Talks ήταν να παρουσιασθεί το φαινόμενο της σπατάλης τροφίμων στην Ελλάδα, ο τρόπος λειτουργίας των οργανώσεων Μπορούμε και Τράπεζα Τροφίμων, καθώς και οι επιμέρους στόχοι και επιτυχίες τους μέχρι στιγμής. Ο ευρύτερος σκοπός του διαλόγου ήταν να αναδείξει καθημερινές πρακτικές που μπορούν να υιοθετηθούν τόσο από τους αρμόδιους φορείς όσο και από καθέναν ξεχωριστά προκειμένου να υπάρξει αποτελεσματική αντιμετώπιση του φαινομένου της σπατάλης των τροφίμων. Η εκδήλωση φιλοξενήθηκε με την ευγενική χορηγία της Μύλοι Λούλη στις εγκαταστάσεις της εταιρείας στο Κερατσίνι.

Χαιρετισμό απηύθυνε ο Νίκος Λούλης, Πρόεδρος της Μύλοι Λούλη και ο Πάκης Παπαδημητρίου, Διευθυντής Εταιρικής Ποιότητας του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών και Πρόεδρος της Επιτροπής Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης του Ελληνο-Αμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου.

Τη συζήτηση συντόνισε η Αγγελική Παπαδοπούλου, Υπεύθυνη Εταιρικών Υποθέσεων της Nestlé Ελλάς και μέλος της Επιτροπής Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης του Ελληνο-Αμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου. Η Αγγελική Παπαδοπούλου υπογράμμισε ότι «η σπατάλη τροφίμων είναι ένα ζήτημα που αγγίζει το σύνολο της διατροφικής αλυσίδας, με επιπτώσεις κοινωνικές, οικονομικές και περιβαλλοντικές.

Εξετάζοντας όλες τις πτυχές του ζητήματος αντιλαμβανόμαστε ότι το πρόβλημα είναι μεγαλύτερο από ότι φανταζόμαστε. Ευτυχώς που υπάρχουν οι οργανισμοί που μπορούν να βοηθήσουν καθώς και μικρές ενέργειες που αν ενταχθούν στην καθημερινότητα όλων μας μπορούν να κάνουν τη διαφορά. Συζητήσεις όπως η σημερινή, που περιλαμβάνει εκπροσώπους από όλους τους αρμόδιους τομείς, σίγουρα ενισχύουν το διάλογο και τις δράσεις προς τη σωστή κατεύθυνση».

O Αλέξανδρος Θεοδωρίδης τόνισε ότι «η μη κερδοσκοπική οργάνωση Μπορούμε ξεκίνησε πριν μερικά χρόνια ως μια καινοτόμος μέθοδος διάσωσης και διάθεσης κάθε είδους φαγητού ανά πάσα στιγμή και σε κάθε σημείο της Ελλάδας, συνδέοντας έτσι όλους όσους μπορούν να προσφέρουν φαγητό με τους κοινωφελείς φορείς που έχουν ανάγκη να λάβουν. Επιπλέον επισήμανε ότι το επόμενο λογικό βήμα είναι η δημιουργία μιας Εθνικής Συμμαχίας κατά της Σπατάλης Τροφίμων, η οποία, στα πρότυπα αντίστοιχων πρωτοβουλιών ευρωπαϊκών χωρών, θα φέρει κοντά όλους τους αρμοδίους πάνω στο ζήτημα με στόχο την ουσιαστική στροφή της κοινωνίας και της οικονομίας μας προς τη μείωση της σπατάλης τροφίμων».

Ο Δημήτρης Νέντας δήλωσε ότι «Σε όλες τις χώρες της Ευρώπης, 344 Τράπεζες Τροφίμων δέχονται τρόφιμα που δεν μπορεί να απορροφήσει η αγορά. Οι Τράπεζες Τροφίμων παραλαμβάνουν, αποθηκεύουν και διανέμουν προϊόντα. Αναλαμβάνουν όλα τα πρακτικά θέματα για την διάσωση τροφίμων και τα προσφέρουν σε συσσίτια και ιδρύματα της περιοχής τους, με τα οποία έχουν σταθερές συνεργασίες.

Με αυτή την εμπειρία, βλέπουμε ότι και στην Ελλάδα η δημιουργία περισσότερων Τραπεζών Τροφίμων στην περιφέρεια θα είχε πολλαπλά οφέλη στην διαχείριση και διάσωση περισσότερων βρώσιμων προϊόντων διευκολύνοντας τις εταιρείες και προσφέροντας στην κοινωνία». Στο πλαίσιο του 2ου Sustainable Talks, οι παρευρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να περιηγηθούν πρώτοι στο πλήρως ανακαινισμένο Μουσείο Λούλη, θαυμάζονταςεκθέματα και συλλογές 27 αιώνων, τα οποία αποδεικνύουν   την βαθιά παράδοση και ιστορία που διαθέτει η οικογένεια Λούλη στο χώρο της άλεσης.

Παράλληλα είχαν τη δυνατότητα να γνωρίσουν καλύτερα όλα τα στάδια εξέλιξης της παραγωγής ψωμιού μέσα στον χρόνο, καθώς και τη σημασία του άρτου στην καθημερινή ζωή των Ελλήνων και στην ελληνική παράδοση. Τo Ελληνο-Αμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο και η εταιρεία Μύλοι Λούλη υποστηρίζουν έμπρακτα όλες τις δράσεις που συμβάλουν στην ευαισθητοποίηση, εκπαίδευση και ενεργό συμμετοχή των πολιτών για την υιοθέτηση των πρακτικών εκείνων που οδηγούν σε μια βιώσιμη ανάπτυξη.

Περισσότερα

13# Δράση για το κλίμα

COSMOTE: Στηρίζει το πρώτο ελληνικό Παρατηρητήριο Γεωεπιστημών και Κλιματικής Αλλαγής στα Αντικύθηρα

Ereynitika-Programmata-Cosmote-2018-Antikythira-1

Τη λειτουργία του πρώτου ελληνικού Παρατηρητηρίου Γεωεπιστημών και Κλιματικής Αλλαγής στα Αντικύθηρα στηρίζει η COSMOTE. Το πρωτοπόρο Παρατηρητήριο του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών αποτελεί μια ολοκληρωμένη ερευνητική υποδομή για την αδιάλειπτη παρακολούθηση των κλιματικών παραμέτρων στην ευρύτερη περιοχή της Μεσογείου, καθώς και για την έγκαιρη ενημέρωση της Πολιτείας σε περίπτωση ακραίων φυσικών φαινομένων.

Το Παρατηρητήριο Γεωεπιστημών και Κλιματικής Αλλαγής Αντικυθήρων (ΠΑΓΓΑΙΑ) φιλοξενείται στις εγκαταστάσεις του ΟΤΕ στα Αντικύθηρα, ενώ για τη λειτουργία και τη διασύνδεση του προηγμένου εξοπλισμού μετρήσεων που χρησιμοποιεί, το παρατηρητήριο αξιοποιεί τα δίκτυα κινητής και τις τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες της COSMOTE.

Τα Αντικύθηρα επιλέχθηκαν από το Εθνικό Αστεροσκοπείο Αθηνών λόγω των ατμοσφαιρικών συνθηκών υποβάθρου, που επικρατούν στο νησί, οι οποίες είναι αντιπροσωπευτικές της ευρύτερης περιοχής της Ανατολικής Μεσογείου.

Στη διάρκεια της λειτουργίας του, το Παρατηρητήριο των Αντικυθήρων έχει καταγράψει με συνεχείς μετρήσεις την κατακόρυφη κατανομή της σκόνης από τη Σαχάρα, ενώ παράλληλα πραγματοποιούνται μετρήσεις ατμοσφαιρικού ηλεκτρισμού.

«Ακούγεται παράξενο να φτάνει μέχρι τη χώρα μας καπνός από δασικές πυρκαγιές στον Καναδά, κι όμως συμβαίνει», αναφέρει ο Δρ. Βασίλειος Αμοιρίδης, Διευθυντής Ερευνών του Αστεροσκοπείου. «Η μεταφορά σωματιδίων από τον Καναδά σημειώθηκε στις 27 και 28 Αυγούστου 2018. Οι πυρκαγιές ξεκίνησαν στις αρχές του μήνα, πράγμα που σημαίνει ότι ο καπνός ταξίδεψε περίπου 15 ημέρες για να φτάσει σε εμάς. Καταγράψαμε τέφρα και από την Αίτνα, στις 29 Αυγούστου», εξηγεί η διδακτορική ερευνήτρια του Αστεροσκοπείου, κ. Άννα Γιαλιτάκη, που ασχολείται με το Παρατηρητήριο.

Ereynitika-Programmata-Cosmote-2018-Antikythira

«Ειδικά σε ό,τι αφορά στις φωτιές του Καναδά, παρατηρήσαμε αρκετά μεγάλες συγκεντρώσεις καπνού που διαχύθηκε στην στρατόσφαιρα. Ο καπνός αυτός λειτουργεί ως ένα πέπλο που σκιάζει τον πλανήτη από την ηλιακή ακτινοβολία, με αποτέλεσμα να φτάνει στην επιφάνεια της Γης λιγότερη ενέργεια, επηρεάζοντας το ενεργειακό ισοζύγιο του πλανήτη και το κλίμα», σημειώνει ο Δρ. Αμοιρίδης.

Οι μετρήσεις του Παρατηρητήριου ακολουθούν τα πρότυπα αντίστοιχων ευρωπαϊκών υπερ-σταθμών και τις διεθνείς προδιαγραφές του συστήματος παρακολούθησης του Παγκόσμιου Μετεωρολογικού Οργανισμού GAW/WMO.

Το Παρατηρητήριο Γεωεπιστημών και Κλιματικής Αλλαγής Αντικυθήρων συστάθηκε από το Εθνικό Αστεροσκοπείο Αθηνών για να εξυπηρετήσει τη συμφωνία του Παρισιού για το κλίμα με σκοπό την αδιάλειπτη παρακολούθηση του ατμοσφαιρικού περιβάλλοντος, σύμφωνα με τις επιταγές των αρμόδιων διεθνών οργανισμών και των πρόσφατων Εκθέσεων Αξιολόγησης της Διακυβερνητικής Επιτροπής για την Κλιματική Αλλαγή αλλά και της θεματικής στρατηγικής της ΕΕ για την ατμοσφαιρική ρύπανση.

Με όραμα να συμβάλλει σε έναν κόσμο καλύτερο, μέσα από την τεχνολογία, η COSMOTE προωθεί την έρευνα και την καινοτομία, ενώ στηρίζει σταθερά δράσεις της επιστημονικής κοινότητας και ερευνητικά προγράμματα.

Περισσότερα

3# Καλή Υγεία & Ευημερία

H PwC Ελλάδας υποστηρίζει την προετοιμασία της  Μαραθωνοδρόμου Γ. Πριβιλέτζιο

Η PwC Ελλάδας, ανακοινώνει τη συνεργασία με τη διακεκριμένη Μαραθωνοδρόμο Γκλόρια Πριβιλέτζιο, ως χορηγός της προετοιμασίας και συμμετοχής της στους Ολυμπιακούς αγώνες του 2020 στο Τόκιο. Σημείο εκκίνησης της συνεργασίας αποτελεί ο 36ος Αυθεντικός Μαραθώνιος της Αθήνας, στον οποίο και συμμετείχε η Γκλόρια Πριβιλέτζιο κατακτώντας την πρώτη θέση στον αγώνα των 10km,  υποστηρίζοντας παράλληλα την ομάδα δρομέων Finish Liners της PwC.

Οι Finish Liners, αποτελούνται από εργαζόμενους της εταιρείας οι οποίοι βοηθούν κάθε χρόνο μέλη του σωματείου της MDA Hellas, που ασχολείται με τη φροντίδα ατόμων με νευρομυϊκές παθήσεις, να συμμετέχουν στο Μαραθώνιο, σπρώχνοντας τα αμαξίδιά τους. Σε αυτό το πλαίσιο η Γκλόρια Πριβιλέτζιο συναντήθηκε και ενίσχυσε την πορεία για τον τερματισμό της παγκόσμιας πρωταθλήτριας Paraswimming Αλεξάνδρα Σταματοπούλου και μέλους της MDA.

Την Γκλόρια Πριβιλέτζιο υποδέχτηκαν και οι εργαζόμενοι της PwC και μέλη της ομάδας Finish Liners η οποία αποτελείται από 37 μέλη. Τα τελευταία τρία χρόνια οι εργαζόμενοι της εταιρείας κάνουν τη διαφορά, αγκαλιάζοντας έναν τόσο σημαντικό θεσμό και ενισχύοντας την επίτευξη των στόχων των μελών της MDA Hellas.

Η Γιολάντα Κουρασμενάκη, Corporate Responsibility Leader, της PwC Ελλάδας δήλωσε: «Εδώ και χρόνια, δημιουργούμε σχέσεις εμπιστοσύνης με την κοινωνία και δίνουμε λύσεις σε σημαντικά προβλήματα, διατηρώντας πάντα τους ανθρώπους μας στο επίκεντρο.

Είμαστε πολύ χαρούμενοι που στηρίζουμε έμπρακτα το όραμα της Γκλόρια Πριβιλέτζιο για συμμετοχή στους Ολυμπιακούς αγώνες του Τόκιο το 2020 και θα θέλαμε να την καλωσορίσουμε αλλά και ευχαριστήσουμε για τη συμμετοχή της στην ομάδα των Finish Liners καθώς η συμβολή της αποτελεί έμπνευση για όλους.

Παράλληλα, θα ήθελα να ευχαριστήσω τους Finish Liners της PwC που με μεγάλη αφοσίωση ενισχύουν τις δράσεις  Εταιρικής Υπευθυνότητας της PwC. Η συμμετοχή τους έχει ιδιαίτερη βαρύτητα καθώς στο πλαίσιο του προγράμματος 1for1, για κάθε μια ώρα εθελοντισμού η PwC προσφέρει ένα ευρώ σε επιλεγμένη ΜΚΟ»

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΔΗΜΟΦΙΛΗ