M&M’S®: Nέος χαρακτήρας για την αποδοχή και την ένταξη

Date:

Share post:

Για πρώτη φορά μετά από μια δεκαετία, τα M&M’S®, ένα από τα brands που ανήκουν στο χαρτοφυλάκιο προϊόντων της Mars, επεκτείνουν την παρέα με τους εμβληματικούς χαρακτήρες, με την εισαγωγή ενός νέου, της Μοβ, που εκπροσωπεί την αποδοχή και την ένταξη.

Η βαθιά αυτογνωσία, η αυθεντικότητα και η αυτοπεποίθηση είναι οι κινητήριες δυνάμεις πίσω από τη εκκεντρική φύση της Μοβ. Εντάσσεται στο θρυλικό καστ των χαρακτήρων των M&M’S®, οι οποίοι ήδη από τον Ιανουάριο ανανεώθηκαν με πιο εκλεπτυσμένες προσωπικότητες. «Η Mars είναι ένας οργανισμός που στοχεύει στη δημιουργία μιας κοινωνίας χωρίς αποκλεισμούς, όπου όλοι οι άνθρωποι, θα συνυπάρχουν σε συνθήκες αναγνώρισης, αποδοχής και ισότητας. Τόσο ο πρόσφατα ανανεωμένος Σκοπός των M&M’S®, όσο και το ντεμπούτο του νέου χαρακτήρα, συμβάλλουν στην υποστήριξη ευρύτερων πρωτοβουλιών που αναλαμβάνει η Mars, για τη δημιουργία ενός κόσμου όπου όλοι αισθάνονται ευπρόσδεκτοι και μέλη μιας κοινωνίας χωρίς αποκλεισμούς», δήλωσε ο Άλκης Γέραλης, General Manager Mars Multisales South Europe, για Ελλάδα, Κύπρο & Μάλτα.

Όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση, οι τέχνες και η ψυχαγωγία συγκαταλέγονται ανάμεσα στα πιο ισχυρά μέσα τα οποία εμπνέουν στιγμές σύνδεσης και διασκέδασης. Για να σηματοδοτήσει αυτό το παγκόσμιο ντεμπούτο, η Μοβ αξιοποιεί τη δύναμη της μουσικής για να αναδείξει την μοναδικότητά της με την κυκλοφορία του πρώτου μουσικού single και βίντεο. Στο μουσικό ντεμπούτο της με τίτλο “I’m Just Gonna Be Me” συμμετέχουν η σαξοφωνίστας Grace Kelly, οι χορευτές και χορογράφοι Devin Santiago και Colo Cag, ο διάσημος τραγουδιστής όπερας Anthony Roth Costanzo ενώ εμφανίζεται και η υπόλοιπη ομάδα των M&M’S® συμπεριλαμβανομένων του Κόκκινου, του Κίτρινου, του Πορτοκαλί, της Καφέ, του Μπλε και της Πράσινης. Οι fans μπορούν να επισκεφθούν το M&M’S Purpose – For All Funkind για να μάθουν περισσότερες πληροφορίες για τους δημιουργούς με τους οποίους συνεργάστηκαν τα M&M’S® για την παραγωγή του “I’m Just Gonna Be Me”.

Ως μέρος του M&M’S FUNd, μιας παγκόσμιας πρωτοβουλίας για την επίδειξη συγκεκριμένης προόδου στην αποστολή της μάρκας που ως στόχο έχει την ενίσχυση της αίσθησης του «ανήκειν» για 10 εκατομμύρια ανθρώπους έως το 2025, το “I’m Just Gonna Be Me” θα είναι διαθέσιμο σε όλες τις μεγάλες μουσικές πλατφόρμες και θα υποστηρίξει την ψυχαγωγία και τις τέχνες, χωρίς αποκλεισμούς. 

Για κάθε αναπαραγωγή του τραγουδιού, θα προσφέρεται 1 δολάριο (έως 500.000 δολάρια) στο Sing for Hope, έναν Μη Κερδοσκοπικό Οργανισμό που αξιοποιεί τη δύναμη των Τεχνών για να φέρει ελπίδα, στιγμές σύνδεσης και σκοπό σε εκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον κόσμο μέσω της μουσικής.

Μπορείτε να παρακολουθήσετε το νέο μουσικό βίντεο εδώ 

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το νέο χαρακτήρα των M&M’S® και για να ακούσετε το νέο του μουσικό κομμάτι, μπορείτε να επισκεφθείτε τη σελίδα των M&M’S® σε Facebook, Instagram, Twitter ή να επισκεφτείτε το MMS.com

Σοφία Εμμανουήλ
Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Related articles

Επανεκκίνηση του φράγματος Τσικαλαριού στη Νάξο

Η κατασκευή του φράγματος είχε ξεκινήσει πριν από μια δεκαετία αλλά έχουν διακοπεί οι εργασίες λόγω γεωλογικών και αρχαιολογικών προβλημάτων.

Δράση για την εξάλειψη του αποκλεισμού και του εκφοβισμού στο διαδίκτυο

Η εμπλοκή σε εκφοβισμό, είτε ως θύμα είτε ως θύτης, μπορεί να έχει μόνιμο αντίκτυπο στην υγεία και την κοινωνική ευημερία ενός ατόμου. 

«Το παιδί, η πόλη και τα μνημεία»

Tο πρόγραμμα διανύει την έβδομη χρονιά εφαρμογής του και θα υλοποιηθεί εξ ολοκλήρου δια ζώσης, με επιμορφωτικά εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, με περιπάτους καθώς και με ξεναγήσεις μαθητικών ομάδων.

ΒASF: Η εταιρεία αγροτεχνολογίας Solmeyea νικήτρια του διαγωνισμού καινοτομίας 

Ο διαγωνισμός καινοτομίας Innovation Hub 2022 απευθύνεται σε νεοφυείς επιχειρήσεις και νέους ερευνητές επιβραβεύοντας ιδέες πράσινης ανάπτυξης.