Connect with us

17# Συνεργασία για τους Στόχους

Μοναδική η Συλλογή Έργων Τέχνης της Interamerican

Με σημαντική προσέλευση επισκεπτών, οργανώθηκαν την Πέμπτη 21 Νοεμβρίου τα εγκαίνια της Έκθεσης Έργων Τέχνης της Συλλογής INTERAMERICAN, στον εκθεσιακό χώρο ΑΜΑΛΙΑΣ 36, στο Σύνταγμα.

Στην Έκθεση, που είχε διάρκεια μέχρι και τις 24 Νοεμβρίου, παρουσιάστηκαν 46, συνολικά έργα που συναποτελούν τη Συλλογή – 40 ζωγραφικά, 3 επιτοίχιες κατασκευές και 3 περίοπτα (γλυπτά). Η Συλλογή της εταιρείας περιλαμβάνεται μεταξύ των τριών πιο αναπτυγμένων που ανήκουν σε ιδιωτικές επιχειρήσεις που λειτουργούν στην Ελλάδα.

Με αφετηρία τον εκπρόσωπο της γενιάς του ’30, Σπύρο Βασιλείου, ακολουθώντας τους αμφισβητίες ανατρεπτικούς όπως ο Κωνσταντίνος Ξενάκης, η Συλλογή διατρέχει την πρωτοπορία με την Άσπα Στασινοπούλου και την ‘Ερση  Χατζηαργυρού, τον αφαιρετικό εξπρεσιονισμό με τον Κώστα Πανιάρα, τον σουρεαλισμό με τον Σαράντη Καραβούζη και ολοκληρώνεται με τους χειρονομιακούς  της γενιάς του ’90 και τους γκραφιτάδες του 2000, τους  ζωγράφους «του δρόμου». Με τα γλυπτά, συμπληρώνεται η εικαστική εικόνα που κτίζεται με τη Συλλογή, ενδεικτική  παρουσίασης έργων και περιόδων εύρους μιας 50ετίας – όσα είναι και τα χρόνια της ΙΝΤΕRAMERICAN έως σήμερα (1969-2019).

Εκτός των προαναφερθέντων καλλιτεχνών, η Συλλογή περιλαμβάνει έργα των Δημήτρη Αληθεινού, Γιάννη Γαϊτη, Χρίστου Καρά, Κυριάκου Κατζουράκη, Μιχάλη Κατζουράκη, Γιάννη Μπουτέα, Παύλου Σάμιου, Βασίλη Κυπραίου, Δημοσθένη Κοκκινίδη, Γιάννη Ψυχοπαίδη, Μαρκ Χατζηπατέρα, Κώστα Βαρώτσου, Δημήτρη Κούκου, Λήδας Παπακωνσταντίνου, Γιάννη Λασιθιωτάκη, Κυριάκου Μορταράκου, Παντελή Χανδρή, Εδουάρδου Σακαγιάν, Μιχάλη Μανουσάκη, Μαρίας Αναστασίου, Ανδρέα Δεβετζή, Γιάννη Φωκά, Γιάννη Αδαμάκη, Ρένας Κανά, Χρήστου Παλλαντζά, Χρύσας Βέργη, Άγγελου Ραζή, Αχιλλέα Χρηστίδη, των νέων δημιουργών Λέοντος Μιχαήλ, Δημήτρη Αγγελόπουλου, Αχιλλέα Πιστώνη και των καλλιτεχνών του γκράφιτι Pupet και KEZ.

Όπως επισημαίνει στον πρόλογο του εξαιρετικού Λευκώματος που εξέδωσε η INTERAMERICAN, η Ελένη Κυπραίου, επιμελήτρια εκθέσεων και τεχνοκριτικός -η οποία συνέβαλε στην οργάνωση της Έκθεσης και την έκδοση- η Συλλογή περιλαμβάνει αντιπροσωπευτικά δείγματα των εικαστικών Τεχνών στην Ελλάδα, από τον μοντερνισμό μέχρι σήμερα. Παρά τις διαφορές και τις αντιθέσεις στα ρεύματα και τη φόρμα – την εικαστική αντίληψη και γραφή, στα έργα της Συλλογής είναι διακριτός ο κοινός παρανομαστής: η προαιώνια αμφισβήτηση του «συμβατικού»,  η αναζήτηση της πρωτοπορίας, η συγκεφαλαίωση εικαστικής και προσωπικής μνήμης, εμπειριών και αναφορών, ο νεωτερισμός.

H Συλλογή δημιουργήθηκε σταδιακά, από το 2012, με την προσωπική φροντίδα και αναζήτηση του Γιάννη Ρούντου, επικεφαλής των εταιρικών σχέσεων και της υπευθυνότητας του ομίλου, τομέα που εστιάζει με ιδιαίτερο ενδιαφέρον και στις περιοχές του Πολιτισμού, των Γραμμάτων και των Τεχνών. Η υποστήριξη του εγχειρήματος ήταν θερμή από την ηγεσία της INTERAMERICAN – αρχικά από τον Γιώργο Κώτσαλο και στη συνέχεια από τον Γιάννη Καντώρο, σημερινό διευθύνοντα σύμβουλο. «Η Συλλογή μας υπογραμμίζει τη διαφορετικότητά μας και την ανοικτή αντίληψη που έχουμε για την ποιότητα ζωής και στους χώρους εργασίας. Όπως η Ασφάλεια, έτσι και οι Τέχνες δεν είναι πολυτέλεια, αποτελούν ανάγκη με ζωτική σημασία και αξία, για μια καλύτερη ζωή» υπογραμμίζει ο επικεφαλής του οργανισμού.

Η Έκθεση συμπληρώθηκε με ένα εξαιρετικό Λεύκωμα παρουσίασης των έργων και των δημιουργών. Σε εισαγωγικό κείμενο της έκδοσης ο Γιάννης Ρούντος, μεταξύ άλλων, παρατηρεί για την ενσωμάτωση της Συλλογής στην καθημερινότητα των εργαζομένων: «Μέσα στη σπείρα μιας διαρκούς αλληλεπίδρασης με ό,τι μας περιβάλλει, η Τέχνη έχει το μερίδιό της στη ζωή μας. Μια ενδιαφέρουσα άσκηση στον εναλλακτικό δρόμο μιας ανάλογης, ευρύτερης εμπειρίας, είναι να επιζητούμε τη διεύρυνση του οπτικού πεδίου μας μέσα στον χωροχρόνο της εργασίας. Να ενεργοποιούμε αδρανείς ή νέες προσλαμβάνουσες και να ανοίγουμε περισσότερο το παράθυρο της ψυχής και του νου. Να περιβάλλουμε συνεχώς την επαγγελματική ενασχόλησή μας με εξωγενή ερεθίσματα, δημιουργώντας συνάψεις που ευνοούν την οξυγόνωση του ενδιαφέροντός μας για το όλον – γεγονός που μάς κάνει σοφότερους, επιδρώντας ευεργετικά στην εργασιακή και την επιχειρηματική υγεία μας».

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

17# Συνεργασία για τους Στόχους

Samsung: Δέσμευση στο Ολυμπιακό Κίνημα

Η Samsung Electronics Co., Ltd., Παγκόσμιος Συνεργάτης των Ολυμπιακών Αγώνων στην κατηγορία Εξοπλισμός Ασύρματων Επικοινωνιών και Πληροφορικής, φέρνει την προηγμένη κινητή τεχνολογία και το Ολυμπιακό Ιδεώδες στους Χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες Νέων «Λωζάνη 2020».

Επιπλέον της έκθεσης «Olympic Showcase», η Samsung συνεργάζεται με την Παγκόσμια Πρωταθλήτρια Dina Asher-Smith για να εμπνεύσει τη νέα γενιά των Ολυμπιακών αθλητών να αψηφήσει κάθε εμπόδιο στην επίτευξη ουσιαστικής προόδου και να ανεβάσει τον πήχη.  

«Η Samsung υποστηρίζει το Ολυμπιακό Κίνημα για περισσότερα από 30 χρόνια. Συνεχίζουμε με περηφάνια αυτή την κληρονομιά μας και ενθαρρύνουμε τους νέους αθλητές των Χειμερινών Ολυμπιακών Αγώνων «Λωζάνη 2020» να πετύχουν ό,τι μοιάζει αδύνατο. Αυτό άλλωστε είναι και το μήνυμά της Samsung, Do What You Can’t», δήλωσε η Stephanie Choi, Senior Vice President και Head of Global Marketing Team του Mobile Communications Business στη Samsung Electronics. «Από τη Λωζάνη στο Τόκιο, αυτό το Ολυμπιακό έτος προσφέρει πολλές συναρπαστικές εμπειρίες στη Samsung να παρουσιάσει καινοτόμες λύσεις και να αλλάξει τον τρόπο συμμετοχής στους Αγώνες, μέσω λύσεων και προϊόντων κινητής με συνδεσιμότητα 5G». 

Κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων Νέων, οι επισκέπτες θα μπορούν να απολαύσουν την επαναστατική τεχνολογία της Samsung στην έκθεση Samsung Olympic Games Showcase που θα βρίσκεται στο Yodli Park. Οι επισκέπτες θα μπορούν να γνωρίσουν από κοντά:

  • 5G Galaxy Smartphones: Η έκθεση Olympic Games Showcase της Samsung προσκαλεί τους επισκέπτες να ενημερωθούν για τις τελευταίες εκδόσεις των 5G smartphones της Samsung, μεταξύ των οποίων τα Galaxy S10, Galaxy Note10, Galaxy Fold and Galaxy A90. 
  • Δημιουργικές Εμπειρίες: Οι επισκέπτες θα μπορούν να έρθουν σε επαφή με τις δημιουργικές δυνατότητες της τεχνολογίας κινητών συσκευών της Samsung, όπως οι κάμερες των Galaxy smartphones, το S Pen και VR εξοπλισμός. 
  • Κονκάρδες Ολυμπιακών Αγώνων: Οι επισκέπτες θα λάβουν τις ειδικές κονκάρδες Ολυμπιακών Αγώνων της Samsung, που ενσαρκώνουν το πνεύμα των Ολυμπιακών Αγώνων Νέων. 

Για να ενδυναμώσει περαιτέρω τη σύνδεση και να εμπνεύσει την επόμενη γενιά των αθλητών Ολυμπιακών Αγώνων, η Samsung θα φιλοξενήσει ένα ξεχωριστό θεματικό πάνελ, μέρος της σειράς εκδηλώσεων «Chat with Champions», το οποίο διοργανώνεται από κοινού με τη Διεθνή Ολυμπιακή Επιτροπή. Οι αθλητές που θα συμμετάσχουν στους Χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες Νέων καλούνται να μάθουν περισσότερα για το πώς μπορούν να αναπτύξουν το προσωπικό τους brand, και να ακούσουν εμπνευσμένες ιστορίες που θα αποτελούν συνεχές κίνητρο καθώς οι καριέρες τους θα εξελίσσονται, εντός και εκτός αγώνων. Το πάνελ θα αποτελείται από τους:

  • Stephanie Choi, Senior Vice President και Head of Global Marketing Team, Mobile Communications Business στη Samsung, που θα παρέχει πληροφορίες σχετικά με το brand της Samsung και την επαγγελματική της σταδιοδρομία ως ηγέτιδα και πρωτοπόρος της βιομηχανίας. 
  • Dina Asher-Smith, Παγκόσμια Πρωταθλήτρια Μικρών Αποστάσεων, Μέλος της Βρετανικής Ολυμπιακής Ομάδας, και αθλήτρια της Ομάδας Galaxy, που θα περιγράψει την προσωπική της ιστορία, για το πώς ξεπέρασε τα εμπόδια για να γίνει η πιο γρήγορη Αγγλίδα στην ιστορία. 
  • Janosch Nietlispach, Έξι φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής στο Kickboxing και social media influencer, ο οποίος θα αναπτύξει το ρόλο του αθλητή-influencer και τη διάδραση με το κοινό στα social media.   
  • Zac Farrer, Διεθνής Συνεργασία EMEA, Facebook, ο οποίος θα μοιραστεί συμβουλές για τον τρόπο με τον οποίο οι αθλητές μπορούν να αναπτύξουν το προσωπικό τους brand και να επεκτείνουν την παρουσία τους στα κοινωνικά δίκτυα.

Οι ενδιαφερόμενοι αθλητές μπορούν να συμμετάσχουν στο πάνελ «Chat with Champions» στο Yodli Café στις 12 Ιανουαρίου, στις 8 το βράδυ, για να γνωρίσουν άλλους αθλητές και να ενθαρρύνουν ο ένας τον άλλον, ανταλλάσσοντας θερμά μηνύματα υποστήριξης.

«Η Samsung αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της ενίσχυσης της εμπειρίας των φίλων των Ολυμπιακών Αγώνων μέσω της πρωτοποριακής τεχνολογίας της και της δημιουργίας αναμνήσεων ζωής, τόσο για τους αθλητές όσο και για τους επισκέπτες», δήλωσε ο Timo Lumme, Managing Director του IOC Television και Marketing Services. «Ενόσω γιορτάζουμε το μέλλον των Ολυμπιακών Αγώνων με τις μελλοντικές γενιές αθλητών στη διοργάνωση «Λωζάνη 2020», είναι απολύτως φυσικό για τη Samsung να συμβάλλει στη δημιουργία αυτής της σύνδεσης».

Ως ιστορικός Ολυμπιακός εταίρος, η Samsung θα συνεχίσει να υποστηρίζει τους αθλητές να ξεπερνούν τα εμπόδια, πέρα από τους Χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες Νέων «Λωζάνη 2020» στους Ολυμπιακούς και Παραολυμπιακούς Αγώνες Τόκιο 2020.

Περισσότερα

1# Μηδενική Φτώχεια

2020: Ορόσημο της δεκαετίας για τους Παγκόσμιους Στόχους

Μια κρίσιμη δεκαετία δράσης για τον επιχειρηματικό κόσμο ανατέλλει το 2020, σύμφωνα με μελέτη του Global Compact (Παγκόσμιο Σύμφωνο των Ηνωμένων Εθνών) και της Accenture για τη στρατηγική των CEOs, που καθίσταται επίκαιρη λόγω των σημαντικών προκλήσεων που αναδύονται σε τοπικό και διεθνές επίπεδο. 

Της Σοφίας Εμμανουήλ (semmanouil@gmail.gr)

Ο γενικός γραμματέας του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών Αντόνιο Γκουτέρες με αφορμή την ένταση στη Μέση Ανατολή προειδοποίησε προ ημερών για “τις γεωπολιτικές εντάσεις που βρίσκονται στο υψηλότερο επίπεδό τους αυτό τον αιώνα” και κάλεσε τους ηγέτες του κόσμου να σταματήσουν την κλιμάκωση της έντασης, να επιδείξουν τη μέγιστη δυνατή αυτοσυγκράτηση και να ξαναρχίσουν τον διάλογο. “Αυτή η πυριτιδαποθήκη των εντάσεων οδηγεί όλο και περισσότερες χώρες να λαμβάνουν απρόβλεπτες αποφάσεις με απρόβλεπτες συνέπειες και με σοβαρό κίνδυνο”, πρόσθεσε.

Την ίδια στιγμή ο κ. Γκουτέρες σε εισαγωγικό σημείωμά του στην μελέτη του Global Compact και της Accenture σημειώνει ότι πρέπει να κινητοποιήσουμε τον ιδιωτικό τομέα, που αντιστοιχεί στο 75% του παγκόσμιου ΑΕΠ. Στην πορεία προς τα εμπρός, είναι κρίσιμης σημασίας για την επίτευξη των στόχων βιώσιμης ανάπτυξης και ειδικότερα για την καταπολέμηση της αλλαγής του κλίματος και την εξάλειψη της ακραίας φτώχειας μέχρι το 2030, η συνεργασία των επιχειρήσεων και των κορυφαίων διευθυνόντων συμβούλων σε όλο τον κόσμο. Δυστυχώς “δεν είμαστε σε καλό δρόμο”, σύμφωνα με τον κ. Γκουτέρες.

Πάντως θα πρέπει να σημειωθεί ότι δημιουργείται μια κρίσιμη μάζα επιχειρήσεων στις οποίες οι CEOs βλέπουν στην τρέχουσα συγκυρία την ευκαιρία για να αναπτύξουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα μέσω της εστίασης της στρατηγικής τους σε περιβαλλοντικά, κοινωνικά και ζητήματα εταιρικής διακυβέρνησης. 

Είναι σαφές όμως ότι αυτή η τάση δεν αρκεί για να καθησυχάσει τις ανησυχίες, καθώς πλησιάζουμε το 2030, που αποτελεί ορόσημο για την επίτευξη των παγκόσμιων στόχων που καθορίστηκαν από κυβερνήσεις, επιχειρήσεις και άλλους ενδιαφερόμενους, και όπως είπε και γενικός γραμματέας του ΟΗΕ, δεν είμαστε σε καλό δρόμο. Παράλληλα, οι ηγέτες των επιχειρήσεων αναφέρουν ότι αντιμετωπίζουν όλο και πιο ανταγωνιστικό επιχειρηματικό περιβάλλον αλλά και πιέσεις. Από τις παγκόσμιες αβεβαιότητες στον τομέα του εμπορίου και τον επενδυτικό ακτιβισμό μέχρι τις ραγδαίες εξελίξεις στην τεχνολογία η δεκαετία που ανατέλλει αναδύει μεγάλες προκλήσεις.

Η έρευνα δείχνει επίσης ότι οι επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν αυξανόμενες προσδοκίες από τους καταναλωτές και τους εργαζομένους για υιοθέτηση επιχειρηματικών μοντέλων και εργαλείων λογοδοσίας που θα ευνοούν την πρόοδο σε θέματα περιβάλλοντος, κοινωνίας και εταιρικής διακυβέρνησης.

Κι ενώ το 2016 το 49% των CEOs δήλωνε ότι ο επιχειρηματικός κόσμος θα είναι καταλύτης στην επίτευξη των παγκόσμιων στόχων, με το 78% να διακρίνει επενδυτικές ευκαιρίες και το 90% να δηλώνει δέσμευση στην ατζέντα βιώσιμης ανάπτυξης, το 2019 ο πήχης φαίνεται ότι υποχώρησε. Το 48% των CEOs αναφέρει ότι εφαρμόζει αρχές βιώσιμης ανάπτυξης στις δραστηριότητές του, μόλις 21% πιστεύει ότι η επιχείρηση την οποία αντιπροσωπεύει μπορεί να παίξει σήμερα έναν κρίσιμο ρόλο για την επίτευξη των παγκόσμιων στόχων ενώ το 71% πιστεύει ότι με αυξημένη δέσμευση και δράση οι επιχειρήσεις μπορούν να διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο στην παγκόσμια προσπάθεια.

Οι προκλήσεις που αντιμετωπίζουν στην δεκαετία που άρχισε είναι πολλές, με τρεις στους δέκα να αναγάγουν σε μείζον πρόβλημα την αλλαγή του επιχειρηματικού μοντέλου από το παραδοσιακό, που ήθελε τις επιχειρήσεις να αναπτύσσουν προϊόντα και υπηρεσίες με γνώμονα τις ανάγκες που προκύπτουν από τους καταναλωτές και την αγορά. Σήμερα δεν αναδύονται τέτοιες ανάγκες, λόγω της πρόσβασης σε νέες τεχνολογίες και οι επιχειρήσεις πρέπει να δημιουργούν νέες ανάγκες και πάνω σε αυτή τη βάση να αναπτύσσουν δράση.

Το 43% των μεγαλύτερων επιχειρήσεων παγκοσμίως αναφέρουν ότι οι προτεραιότητες που θέτει στη στρατηγική το περιβάλλον του ανταγωνισμού είναι το μεγαλύτερο εμπόδιο για την υιοθέτηση πολιτικών βιώσιμης ανάπτυξης ενώ η πλειοψηφία εγείρει θέματα κόστους και πολιτικής αβεβαιότητας που αναστέλλουν σχέδια αειφορίας για το 42% των εταιρειών.

Αποφασιστική δράση

Κοινή πεποίθηση πάντως είναι ότι οι επιχειρήσεις πρέπει να αναλάβουν πιο αποφασιστική δράση για την επίτευξη των στόχων στο πλαίσιο της Ατζέντας 2030 και στο πλαίσιο αυτό το 63% αναφέρει ως κρίσιμο παράγοντα τις εξελίξεις γύρω από την 4η βιομηχανική επανάσταση, το 78% εκτιμά ότι πρέπει να αποσυνδέσουμε την οικονομική ανάπτυξη από τη χρήση των φυσικών πόρων και την υποβάθμιση του περιβάλλοντος ενώ το 76% θεωρεί ότι η εμπιστοσύνη των πολιτών θα είναι καθοριστική για την ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων τα επόμενα χρόνια.

Συμπερασματικά, οι επιχειρηματικοί ηγέτες εμφανίζονται να θέλουν αλλά να μην …μπορούν να κάνουν περισσότερα λόγω των περιορισμών της αγοράς και του ολοένα και πιο απαιτητικού επιχειρηματικού περιβάλλοντος, με τις πιέσεις να συνεχίζουν να επιβραδύνουν τη μετάβαση σε βιώσιμες πρακτικές σε ευρεία κλίμακα. 

Υπάρχουν τρεις άξονες στους οποίους συγκλίνουν οι απόψεις για να υπάρξει αποφασιστική πρόοδος κατά την τρέχουσα δεκαετία:

  1. Κινητοποίηση των επιχειρήσεων με δράσεις που θα ξεκινούν από χαμηλότερο επίπεδο ώστε να διευκολυνθεί σταδιακά η μετατόπιση 
  2. Αλλαγή του τρόπου συνεργασίας με προώθηση της συλλογικής δράσης και του διαλόγου πέρα από ανταγωνισμούς και 
  3. Αναβάθμιση της ευθύνης των επιχειρηματικών ηγετών

Σύμφωνα με τον Jean-François van Boxmeer, διευθύνοντα σύμβουλο της Heineken, οι διευθύνοντες σύμβουλοι είναι υπεύθυνοι για τη δική τους επιχείρηση και θα πρέπει να επικεντρωθούν στο πού μπορούν να κάνουν τη διαφορά. “Δεν μπορώ μόνος μου να βελτιώσω τον κόσμο, αλλά μπορώ να βελτιώσω τη Heineken”, λέει χαρακτηριστικά.

Με στόχο η πρόοδος να γίνει εφικτή για μεγαλύτερη μερίδα επιχειρήσεων εντοπίζονται κατώτατα όρια στους στόχους, τα οποία οι εταιρείες μπορούν να εφαρμόσουν μέσω των βασικών τους δραστηριοτήτων ώστε να έχουν ουσιαστικό αντίκτυπο στην κάλυψη του χάσματος έως το 2030. Για παράδειγμα, σύμφωνα με το Ινστιτούτο Έρευνας Πολιτικής Γυναικών (Women’s Policy Research) οι επιχειρήσεις θα μπορούσαν να αποκομίσουν κέρδη 447 δισ. δολ. για τις γυναίκες και τις οικογένειες τους, εξασφαλίζοντας ισότιμη αμοιβή και εκπροσώπηση μεταξύ των εργαζομένων παγκοσμίως και αυτό θα μπορούσε να βελτιώσει σημαντικά τις συνθήκες διαβίωσης περισσότερων από 450 εκατομμυρίων ατόμων. 

Έτσι, για παράδειγμα, προωθείται ο στόχος 8 για την αξιοπρεπή εργασία, αλλά και ο στόχος 1 για τον τερματισμό της φτώχειας, ο στόχος 2 για τη μείωση της πείνας, ο στόχος 3 για τη βελτίωση της υγείας και ευημερίας και ο στόχος 4 για την ποιοτική εκπαίδευση των εργαζομένων και των οικογενειών τους.

Στο πλαίσιο αυτό παρακάτω παρουσιάζεται το ποσοστό επίτευξης του καθενός από τους 17 Παγκόσμιους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης και οι δράσεις στο κατώτερο όριο που μπορούν να αναλάβουν οι επιχειρήσεις.

Πρόοδος στους 17 Παγκόσμιους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης και προτεινόμενες δράσεις

  1. Μηδενική φτώχεια (25%)

Προώθηση δίκαιων μισθών για την αξιοπρεπή διαβίωση των εργαζόμενων, από τις επιχειρήσεις στις τοπικές αγορές που έχουν παρουσία

2. Μηδενική πείνα (20%)

Αύξηση της παραγωγικότητας, της αποτελεσματικότητας και της διατροφικής αξίας των τροφίμων στο χαρτοφυλάκιο των επιχειρήσεων

3. Καλή υγεία και ευημερία (60%)

Υγειονομική περίθαλψη σε όλους τους εργαζομένους, συμπεριλαμβανομένων παροχών για τον οικογενειακό προγραμματισμό

4. Ποιοτική εκπαίδευση (47%)

Συνεργασία με ιδρύματα για τον καθορισμό των απαιτούμενων δεξιοτήτων και πόρων ανθρώπινου δυναμικού για το μέλλον της εργασίας

5. Ισότητα των φύλων (61%)

Δέσμευση για ισότητα των φύλων στο εργατικό δυναμικό των εταιρειών και υποχρεωτική συμμετοχή τουλάχιστον τριών γυναικών στα ΔΣ

6. Καθαρό νερό και αποχέτευση (32%)

Προώθηση δράσεων για ορθή διαχείριση του νερού στις επιχειρηματικές δραστηριότητες με παροχή στις τοπικές κοινότητες και οικοσυστήματα

7. Φθηνή και καθαρή ενέργεια (40%)

Στροφή σε ενέργεια από 100% ΑΠΕ και εξασφάλιση πρόσβασης στο δίκτυο για τις τοπικές αγορές και κοινότητες όπου έχουν παρουσία οι επιχειρήσεις

8. Αξιοπρεπής εργασία και οικονομική ανάπτυξη (66%)

Εξασφάλιση ίσων αμοιβών για ίδια εργασία στην κάθε εταιρεία και προετοιμασία του εργατικού δυναμικού για δια βίου μάθηση

9. Βιομηχανία, καινοτομία και υποδομές (48%)

Εξασφάλιση της βιωσιμότητας όλων των επενδύσεων με καθορισμένα κριτήρια καθώς και επέκταση της τεχνογνωσίας για βελτίωση υποδομών

10. Λιγότερες ανισότητες (39%)

Διασφάλιση της ποικιλομορφίας του εργατικού δυναμικού στις επιχειρήσεις και προσβασιμότητας των προϊόντων και υπηρεσιών σε ΑμεΑ

11. Βιώσιμες πόλεις και κοινότητες (34%)

Οι επιχειρήσεις πρέπει να επιβεβαιώνουν ότι η δραστηριότητα τους συμβάλλει θετικά στις τοπικές κοινότητες στις οποίες έχουν παρουσία

12. Υπεύθυνη κατανάλωση και παραγωγή (50%)

Ανακύκλωση ή επαναχρησιμοποίηση αποβλήτων στην παραγωγή και στα απορρίμματα τροφίμων και υιοθέτηση κυκλικού μοντέλου κατανάλωσης

13. Δράση για το Κλίμα (48%)

Καθορισμός στόχου για μείωση της αύξησης της θερμοκρασίας κάτω από 1.5 βαθμό C, με βάση τις συστάσεις των επιστημόνων

14. Ζωή στο νερό (13%)

Επέκταση ευθύνης παραγωγού στο τέλος της ζωής των προϊόντων και διασφάλιση ότι τα απόβλητα δεν καταλήγουν στους ωκεανούς

15. Ζωή στη στεριά (21%)

Διασφάλιση ότι σταματά η αποψίλωση των δασών σε περιοχές που απειλούνται 

16. Ειρήνη, Δικαιοσύνη και ισχυροί θεσμοί (28%)

Υποστήριξη φορέων που προωθούν τους ισχυρούς θεσμούς και υιοθέτηση πρακτικών που δεν εισάγουν διακρίσεις στις χώρες δράσης

17. Συνεργασία για τους στόχους (39%)

Προώθηση της συνεργασίας και κοινοπρακτικών επενδύσεων στις τοπικές αγορές όπου δραστηριοποιείται κάθε επιχείρηση.

Περισσότερα

17# Συνεργασία για τους Στόχους

Διάκριση για τον Βιβλιοπερίπατο του Δήμου Π. Φαλήρου

Με μια σημαντική διάκριση για τον Δήμο Παλαιού Φαλήρου έκλεισε το 2019 καθώς κατέκτησε βραβείο στο θεσμό BRAVO για την δράση 1ος Βιβλιοπερίπατος στο Παλαιό Φάληρο, μια προσπάθεια που πραγματοποιήθηκε τον Απρίλιο με στόχο κυρίως τα παιδιά να έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν ενδιαφέρουσες εκδηλώσεις, να γνωρίσουν αγαπημένους συγγραφείς, να συμμετάσχουν σε δρώμενα και κυρίως να αποκτήσουν μια ξεχωριστή βιωματική σχέση με τον κόσμο του βιβλίου.

Η επιτυχία της δράσης ήταν μεγάλη, η αποδοχή από τον εκπαιδευτικό, επιστημονικό αλλά και επαγγελματικό δυναμικό της Πόλης ιδιαίτερη και ως αποτέλεσμα όλων αυτών ήλθε αρχικά ο σχετικός φάκελος υποψηφιότητας και έπειτα η ψήφιση και η διάκριση για την δράση, αποδεικνύοντας στην πράξη τη άριστη συνεργασία των κεντρικών βιβλιοπωλείων της Πόλης, του Ιερού Ναού Αγίου Αλεξάνδρου και του Μουσείου Παιχνιδιών Μπενάκη με τον Δήμο Παλαιού Φαλήρου για την οργάνωση και υλοποίηση της ενέργειας.

Θα πρέπει να σημειωθεί ότι συμπληρώνοντας τα 10 χρόνια από την θεσμοθέτηση του, ο θεσμός των Βραβείων BRAVO στον οποίο συμμετείχαν περισσότεροι από 160 οργανισμοί με 250 πρωτοβουλίες, 350 εκπρόσωποι κοινωνικών εταίρων και περισσότεροι από 35.000 ενεργοί πολίτες, αποτελεί τον κορυφαίο θεσμό διαλόγου και ανάδειξης των πρωτοβουλιών που προωθούν Φορείς, Επιχειρήσεις, Τοπική Αυτοδιοίκηση και Κοινωνία Πολιτών για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη στην Ελλάδα.  

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΔΗΜΟΦΙΛΗ