Connect with us

Δράσεις

MSD Ελλάδος: Έκθεση ΕΚΕ 2015 – 2016 στα πρότυπα GRI G4

Την πολύπλευρη παρουσία της στην αγορά, στο περιβάλλον, στην κοινωνία και στους εργαζόμενους, αναδεικνύει ο πρώτος απολογισμός εταιρικής υπευθυνότητας της MSD Ελλάδας που ακολουθεί τα πρότυπα GRI G4.

Πρόκειται για μία συστηματική περιγραφή και αποτύπωση των σημαντικότερων πρωτοβουλιών της εταιρείας, η οποία λειτουργεί στη χώρα μας από τον Ιούνιο του 2010.

«Είναι τιμή μου να υπογράφω την πρώτη Έκθεση Βιώσιμης Επιχειρηματικής Ανάπτυξης για την MSD», σημειώνει χαρακτηριστικά η Agata Jakoncic, Διευθύνουσα Σύμβουλος της MSD Ελλάδος, Κύπρου και Μάλτας.

Σύμφωνα με την έκθεση, η MSD Ελλάδας υλοποιεί κοινωνικά προγράμματα, τα οποία αντανακλούν το όραμα για ανάληψη πρωτοβουλιών που βελτιώνουν τις ζωές των ανθρώπων στην Ελλάδα και στηρίζονται στις αξίες της Εκπαίδευσης, της Καινοτομίας, της Συνεισφοράς και της Φροντίδας. Μεταξύ αυτών των προγραμμάτων περιλαμβάνεται και η δράση «Μητέρα & Παιδί», που εντάσσεται στην παγκόσμια πρωτοβουλία «MSD for Mothers» και αποτελεί την παγκόσμια δέσμευση της MSD για την βελτίωση της πρόσβασης εγκύων, μητέρων και βρεφών σε ποιοτικές υπηρεσίες υγείας αλλά και για την προστασία της ζωής τους. Στην Ελλάδα, το πρόγραμμα «Μητέρα & Παιδί» υλοποιείται από τους Γιατρούς του Κόσμου.
Με ανάλογη ευαισθησία η MSD προσεγγίζει και το περιβάλλον ακολουθώντας τις διαδικασίες και τις πολιτικές που έχουν τεθεί από την Merck & Co, Inc., Kenilworth, NJ, USA.

Η MSD Ελλάδας προωθεί την ψηφιακή επικοινωνία ως αντισταθμιστικό μέτρο για τον περιορισμό της χρήσης του χαρτιού και βρίσκεται σε διαδικασία αντικατάστασης των οχημάτων της με νέα χαμηλότερων εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου.

Ως μία κορυφαία και ανταγωνιστική επιχείρηση, η MSD Ελλάδας δίνει μεγάλη σημασία στον τομέα “Αγορά”, επιδεικνύοντας, ωστόσο, μία σημαντική ευαισθησία και υπευθυνότητα. Αναγνωρίζοντας ότι οι απαντήσεις στις σημερινές και μελλοντικές προκλήσεις στην Υγεία, το Περιβάλλον και την Οικονομία απαιτούν πολύπλευρη συμμετοχή και δεξιότητες, συνεργάζεται με άλλους φορείς που μοιράζονται τη δέσμευσή της και οι οποίοι έχουν την δική τους μοναδική εμπειρία και τεχνογνωσία.

Συμμετέχει στον διάλογο για βελτίωση της Δημόσιας Υγείας ενώ λειτουργεί την ολοκληρωμένη ηλεκτρονική πλατφόρμα www. msdpharmacy.gr για τους επαγγελματίες Υγείας του φαρμακείου. Δεσμεύεται για την ποιότητα των προϊόντων της και απαιτεί αντίστοιχα πρότυπα από τους προμηθευτές της, προκειμένου να διασφαλιστεί η ασφάλεια των ασθενών.

Όλα τα παραπάνω, σχεδιάζονται και υλοποιούνται χάρη στη σημαντικότερη παράμετρο: τους εργαζόμενους της MSD Ελλάδας. Με βάση τον καθοριστικό τους ρόλο, η εταιρεία δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην εκπαίδευση και ανάπτυξη των εργαζομένων της. Πέρα από τα σχετικά προγράμματα και τις διαδικασίες για τη διαχείριση των ταλέντων οι εργαζόμενοι στην εταιρεία απολαμβάνουν και μια σειρά από παροχές (όπως σωματικής ευεξίας, κοινωνικής και οικονομικής ευημερίας).

Ακόμη, η κουλτούρα του εθελοντισμού και της προσφοράς είναι έντονη στην ομάδα των εργαζομένων της MSD. Το αποδεικνύουν κάθε χρόνο, όλο και πιο δυναμικά, με τις ιδέες και τη συμμετοχή στις ποικίλες δράσεις εθελοντισμού, οι οποίες είναι απόλυτα εναρμονισμένες και ενισχύουν ακόμα περισσότερο τους κεντρικούς πυλώνες αξιών της Καινοτομίας – Εκπαίδευσης – Συνεισφοράς – Φροντίδας στους οποίους εστιάζει η εταιρεία.

Περισσότερα στοιχεία για την 1η Έκθεση Εταιρικής Υπευθυνότητας της MSD Ελλάδος, μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα της εταιρείας www.msd.gr, όπου έχει αναρτηθεί.

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Τρόφιμα / Ποτά

ΜΕΒΓΑΛ-Kifisia Run®

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε ο 2ος αγώνας ΜΕΒΓΑΛ Kifisia Run, την Κυριακή 31/3/19. Οι δρομείς που συμμετείχαν ξεπέρασαν τους 2.500 πλημμυρίζοντας τους δρόμους της Κηφισιάς από θετική ενέργεια αλλά και υποστηρίζοντας δυναμικά το κοινωνικό μήνυμα της διοργάνωσης: Τρέχω-Συνεισφέρω-Ευαισθητοποιώ.

Σκοπός του αγώνα ήταν αφενός η ενίσχυση του Πανελληνίου Συνδέσμου Νεφροπαθών, καθώς μέρος των εσόδων διατίθεται για τις ανάγκες του Συνδέσμου, και αφετέρου η διάδοση της ιδέας της δωρεάς οργάνων στην Ελλάδα. Η ΜΕΒΓΑΛ είχε δυναμική παρουσία στον αγώνα όχι μόνο σαν χορηγός αλλά συμμετείχε με δική της ομάδα που έτρεξε, για να βοηθήσει να πραγματοποιηθούν οι στόχοι της διοργάνωσης.

Παράλληλα η εταιρεία πρόσφερε στους συμμετέχοντες γευστικά προϊόντα, όπως πρωτεϊνούχα ροφήματα, Κεφίρ, Ξινόγαλα, Αριάνι και σοκολατούχο Choco Joy. Η Πρόεδρος & Δ/νουσα Σύμβουλος της ΜΕΒΓΑΛ, κα Μαίρη Χατζάκου, βράβευσε τους νικητές και δήλωσε πως είναι ιδιαίτερα χαρούμενη με τη συμμετοχή της εταιρείας στη χαρά του αθλητισμού και την ταυτόχρονη παροχή στήριξης σε ευπαθείς ομάδες.

Περισσότερα

3# Καλή Υγεία & Ευημερία

«Bleed For The Throne» για καλό σκοπό

Με προσέλευση κοινού που ξεπέρασε κάθε προσδοκία, ολοκληρώθηκε η εθελοντική δράση αιμοδοσίας «Bleed For The Throne», η οποία υλοποιήθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος δράσεων Κοινωνικής Ευθύνης της Nova σε συνεργασία με το Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας (Ε.ΚΕ.Α).

Η προωθητική καμπάνια της δράσης χρησιμοποίησε ως βασική ιδέα τους ήρωες της σειράς «Game of Thrones», οι οποίοι για εφτά ολόκληρες σεζόν «αιμορραγούν» στην προσπάθειά τους να αποκτήσουν τον θρόνο του Westeros και προσκάλεσε τους φίλους της σειράς – και όχι μόνο – στο να συμμετάσχουν και αυτοί «δίνοντας το αίμα τους» για έναν καλό σκοπό. Η Nova, αγκαλιάζοντας με θέρμη αυτή την πρωτοβουλία της HBO, καθώς αποτελεί και το αποκλειστικό μέσο μετάδοσης της δημοφιλούς σειράς στην Ελλάδα, πραγματοποίησε αιμοδοσίες σε κεντρικά σημεία της Λάρισας, της Θεσσαλονίκης και της Αθήνας από τις 18 έως και τις 27 Μαρτίου.

Η ανταπόκριση των φίλων της σειράς ήταν εντυπωσιακή, καθώς εκατοντάδες επισκέφτηκαν τα κεντρικά σημεία αιμοδοσίας για να συμμετάσχουν στην ενέργεια. Στους εθελοντές αιμοδότες δόθηκε από ένα συλλεκτικό μπλουζάκι «Bleed For The Throne», ενώ είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε σχετικούς διαγωνισμούς, κερδίζοντας επιπλέον δώρα. Από την πλευρά της Nova, η κκ. Κατερίνα Κασκανιώτη, Pay TV Executive Director, δήλωσε σχετικά:


«Ήταν μια ενέργεια πολύ ξεχωριστή, την οποία αγκάλιασαν με ενθουσιασμό εκατοντάδες φίλοι της δημοφιλέστερης σειράς όλων των εποχών, τους οποίους και θέλω θερμά να ευχαριστήσω! Με όχημα το «Game of Thrones» – και σε συνεργασία με την HBO και με το Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας – πολλοί από τους δυναμικούς φίλους της σειράς συμμετείχαν με το «ίδιο τους το αίμα» στον ιδιαίτερα σημαντικό για τη χώρα μας κοινωφελή σκοπό της εθελοντικής αιμοδοσίας».

Κατερίνα Κασκανιώτη_Pay TV Executive Director Forthnet

Η κα Χάρις Ματσούκα, Πρόεδρος του Ε.ΚΕ.Α. δήλωσε σχετικά: «Αυτή η συνεργατική δράση του Ε.ΚΕ.Α. με τη Nova έγινε με στόχο τη δημιουργία μίας καινοτόμας καμπάνιας προσέλκυσης του κοινού στην εθελοντική αιμοδοσία και κυρίως της νέας γενιάς στην οποία η δημοφιλής σειρά «Game of Thrones» έχει πολύ μεγάλη απήχηση». Το «Bleed For The Throne» είναι μία από τις μεγαλύτερες, διεθνούς εμβέλειας, εθελοντικές δράσεις αιμοδοσίας που πραγματοποιήθηκαν ποτέ από μία εταιρεία στο χώρο του entertainment, καθώς αποτελεί μία πρωτοβουλία της HBO, σε συνεργασία με τους αντίστοιχους παρόχους συνδρομητικής τηλεόρασης σε 15 χώρες σε όλο τον κόσμο, με όχημα τον τελευταίο κύκλο της δημοφιλούς σειράς «Game of Thrones».

Περισσότερα

Ελλάδα

Ολοκληρώθηκε ο πρώτος χρόνος λειτουργίας του προγράμματος START Project

Με αφορμή τον πρώτο χρόνο λειτουργίας του START Project, του προγράμματος που τρέχει η μη κερδοσκοπική οργάνωση Social Innov σε συνεργασία με τον Δήμο Αθηναίων και την υποστήριξη της Microsoft Hellas στο ιστορικό κέντρο της Λέλας Καραγιάννη, παρουσιάστηκαν σε ειδική εκδήλωση τα πολύ σημαντικά αποτελέσματα που επιτεύχθηκαν ήδη από την πρώτη χρονιά. Μαθήματα ψηφιακών δεξιοτήτων, άνθρωποι όλων των ηλικιών και των εθνικοτήτων, ειδικά workshops είναι μόνο κάποια από τα χαρακτηριστικά του Start Project που συνέθεσαν την επιτυχία του, ενώ τα πολύ σημαντικά βήματα που ανακοινώθηκαν για την επόμενη μέρα, αποδεικνύουν τη διάθεση για ενίσχυση και εξέλιξη της σημαντικής αυτής πρωτοβουλίας.


Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, μέσα στο 2018 περισσότερα από 2.500 άτομα ανέπτυξαν τις ψηφιακές τους δεξιότητες, δωρεάν, συμμετέχοντας σε 250 workshops και μαθήματα, ενώ μέχρι και σήμερα 4.000 άνθρωποι έχουν συμμετάσχει στο πρόγραμμα. Βάσει των στοιχείων, το 50% περίπου των συμμετεχόντων αφορούσε σε άτομα ηλικίας άνω των 50 ετών, γεγονός που αναδεικνύει και έναν από τους βασικούς σκοπούς του προγράμματος: την ισότιμη πρόσβαση στην τεχνολογία, χωρίς διακρίσεις. Φέτος, το πρόγραμμα έχει ήδη εμπλουτιστεί με νέες θεματικές ενότητες και δράσεις, ενώ τα επόμενα βήματα θα συμπεριλαμβάνουν την αξιοποίηση περισσότερων ψηφιακών εργαλείων προς μάθηση, με στόχο να συμβάλλουν στη μείωση της ανεργίας στη χώρα μας. Επιπλέον, στα σχέδια του 2019 περιλαμβάνονται η επέκταση λειτουργίας του προγράμματος και το βράδυ, το σχολείο Τεχνητής Νοημοσύνης και η Ημέρα Πρακτικής. Με αφορμή την εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε, ο Δήμαρχος Αθηναίων, κ. Γιώργος Καμίνης δήλωσε σχετικά: «Όταν τον Ιανουάριο του 2018 ανακοινώσαμε τον Οδικό Χάρτη για την ψηφιακή Αθήνα, πρώτο μας μέλημα ήταν το πώς θα μπορέσουμε να εξοικειώσουμε τους κατοίκους της πόλης με τα νέα εργαλεία της ψηφιακής τεχνολογίας. Στο δικό μου μυαλό ως απόλυτη προτεραιότητα είχα κυρίως τους ανθρώπους της τρίτης ηλικίας, πολλοί από τους οποίους βρίσκονται απομονωμένοι κοινωνικά, και αυτό θα τους άνοιγε μία νέα πόρτα στο σύγχρονο κόσμο».


Από την πλευρά της η CEO της Microsoft για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα, κα. Πέγκυ Αντωνάκου, τόνισε: «Ξεκινήσαμε το πρόγραμμα START με το Δήμο Αθηναίων έχοντας βαθιά πίστη ότι όλοι οι συμπολίτες μας έχουν δικαίωμα σε ψηφιακή γνώση. Είναι μεγάλη μας χαρά ένα χρόνο μετά να βλέπουμε πως η οικία της Λέλας Καραγιάννη έχει πραγματικά μεταμορφωθεί σε μία κυψέλη γνώσεων εκπαιδεύοντας καθημερινά χιλιάδες συμπολίτες μας χωρίς διακρίσεις.» Και συμπλήρωσε: «Από ένα κτίριο μπορεί να αλλάξει μία γειτονιά. Από μία γειτονιά μια πόλη και από μια πόλη μία χώρα ολόκληρη.» Σε μια Αθήνα που μετασχηματίζεται σε έξυπνη πόλη, κανείς δεν μένει πίσω, και σε έναν κόσμο, όπου η τεχνολογία εξελίσσεται πιο γρήγορα από ποτέ, επιβεβαιώνεται για ακόμα μια φορά ότι η σύμπραξη μη κερδοσκοπικών οργανώσεων, ιδιωτικού και δημόσιου τομέα, μπορεί να φέρει εντυπωσιακά αποτελέσματα.

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΔΗΜΟΦΙΛΗ