Connect with us

Βραβεία

Μύλοι Λούλη: Στις πιο αξιοθαύμαστες επιχειρήσεις στην Ελλάδα

Η Μύλοι Λούλη, μια εταιρεία με μακρά ιστορία και παράδοση εφτά γενιών, βρέθηκε για πρώτη φορά στη λίστα με τις 20 Πιο Αξιοθαύμαστες Επιχειρήσεις στην Ελλάδα, η οποία συντάσσεται από το Fortune Greece και την KPMG.

Η βράβευση των εταιρειών πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 22 Ιουλίου στο Four Seasons Astir Palace Hotel Athens. Η Μύλοι Λούλη ξεχώρισε μεταξύ άλλων για τον μετασχηματισμό της σε έναν όμιλο πρώτων υλών διατροφής, την εταιρική της υπευθυνότητα, την έντονη εξωστρέφειά της και τις εξαγωγές σε περισσότερες από 13 χώρες, τις επενδύσεις στην καινοτομία και την παραγωγική της ενίσχυση. Σε μια δύσκολη δεκαετία, η εταιρεία κατάφερε να έχει έναν κύκλο εργασιών που ξεπερνά τα 107 εκατ. και περισσότερους από 340 εργαζόμενους.

Η αξιολόγηση των επιχειρήσεων πραγματοποιήθηκε με βάση την εταιρική τους φήμη, έχοντας ως γνώμονα τόσο ποσοτικά όσο και ποιοτικά κριτήρια. Μέσα από μια λίστα 319 κερδοφόρων εταιρειών των οποίων ο τζίρος είναι πάνω από 50 εκατ. ευρώ, ξεχωρίζουν οι 20 καλύτεροι βάσει 9 κριτηρίων: Καινοτομία, Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού, Αξιοποίηση Πόρων και Εταιρικών Παγίων, Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη, Ποιότητα της Διοικητικής Ομάδας, Οικονομική Επίδοση, Μακροπρόθεσμη Επενδυτική Αξία, Ποιότητα Προσφερόμενων Προϊόντων ή Υπηρεσιών, και Εξωστρέφεια/Ανταγωνιστικά Πλεονεκτήματα.

Ο Νίκος Λούλης, Πρόεδρος της Μύλοι Λούλη, δήλωσε σχετικά: «Μας γεμίζει χαρά και υπερηφάνεια που η Μύλοι Λούλη βρίσκεται φέτος στη λίστα Most Admirable Companies. Είναι μια διάκριση που επιβεβαιώνει και αναγνωρίζει όλες τις προσπάθειες και τις επενδύσεις που έχουμε κάνει, οι οποίες μας οδήγησαν σε μια νέα εποχή ανάπτυξης. Στη Μύλοι Λούλη με σεβασμό στη δύο αιώνων ιστορία μας, συνεχίζουμε να εξελισσόμαστε υλοποιώντας το όραμά μας, με περιβαλλοντική και κοινωνική υπευθυνότητα και να δημιουργούμε αξία για τους πελάτες μας, τους εργαζόμενους μας, τους μετόχους μας και την κοινωνία».

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

3# Καλή Υγεία & Ευημερία

Silver Βραβείο για την εκστρατεία της LEO Pharma Hellas

Βραβείο «Silver» απέσπασε η πανελλαδική εκστρατεία ενημέρωσης και κινητοποίησης «Μην αφήνεις πίσω αγαπημένες σου συνήθειες λόγω της Ψωρίασης» που υλοποίησε η LEO Pharma Hellas- υπό την αιγίδα της Ελληνικής Δερματολογικής και Αφροδισιολογικής Εταιρείας -ΕΔΑΕ-, σε συνεργασία με την εταιρεία επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων Reputation Unique.

Συγκεκριμένα η διάκριση αφορά την κατηγορία Prevention and Disease Awareness Campaigns Award στην υποκατηγορία Autoimmune Diseases. 

Η Νόνη Παπαστεφάνου, Patient Engagement & Communication               Manager της LEO Pharma Hellas δήλωσε: «Ευχαριστούμε θερμά για τη διάκριση την κριτική επιτροπή αλλά και όλους, όσοι συνέβαλαν, στο σχεδιασμό και την υλοποίησή της ενημερωτικής εκστρατείας. Για όλους εμάς στη LEO Pharma αποτελεί αναγνώριση των προσπαθειών μας για την υλοποίηση δράσεων που πρεσβεύουν την καινοτομία και την ενημέρωση των ασθενών. Πιστεύουμε ότι η γνώση είναι δύναμη και στηρίζουμε πολύπλευρα την ενδυνάμωση των ασθενών. Άλλωστε και αυτός ήταν ο στόχος μας μέσα από τη συγκεκριμένη ενημερωτική εκστρατεία να παροτρύνουμε τους ασθενείς με ψωρίαση να “αναλάβουν δράση” με σκοπό την απόκτηση υγιούς δέρματος και τη βελτίωση της ποιότητας ζωής τους».

Από την πλευρά του, εκπροσωπώντας την ΕΔΑΕ, ο Ιωάννης Μπάρκης, Γενικός Γραμματέας, τόνισε: «Ως επιστημονική εταιρεία θα συνεχίσουμε να στηρίζουμε δράσεις και να αναλαμβάνουμε πρωτοβουλίες με στόχο την ενημέρωση του κοινού και την ανάδειξη του Δερματολόγου ως εξειδικευμένου γιατρού για τις παθήσεις του Δέρματος. Ο Δερματολόγος μπορεί να συστήσει την κατάλληλη θεραπεία ώστε να υπάρξει αποτελεσματική διαχείριση της νόσου (ψωρίαση). Μέσα από τη συγκεκριμένη εκστρατεία πιστεύω ότι στείλαμε ένα    μήνυμα αισιοδοξίας στους ασθενείς με ψωρίαση: Λύση δεν είναι να εγκαταλείπουν τις αγαπημένες τους συνήθειες αλλά να μην εγκαταλείπουν τη θεραπεία, να είναι σε επαφή με το γιατρό τους και το βασικότερο να συνεχίσουν να είναι ενεργά μέλη της κοινωνίας».

Η εκστρατεία υλοποιήθηκε το διάστημα Μάιος-Οκτώβριος 2019, με στόχο την παρότρυνση των ασθενών με Ψωρίαση, να ενημερωθούν για τα νέα δεδομένα και σε συνεργασία με τον Δερματολόγο τους να την αντιμετωπίσουν αποτελεσματικά. Η κεντρική ιδέα αφορούσε πραγματικές καθημερινές εικόνες και ευκολομνημόνευτα μηνύματα για να παροτρύνουμε τους ασθενείς να αναζητήσουν λύσεις. Αφετηρία έναρξης της ενημερωτικής εκστρατείας ήταν η προβολή ενός spot ως κοινωνικό μήνυμα στην τηλεόραση αλλά και στο Διαδίκτυο, όπου η εκστρατεία «ταξίδεψε» ψηφιακά (https://psoriasis.myderma.info/agapimenes-synithies) διαδίδοντας το μήνυμα σε όλη την Ελλάδα, με μεγάλη επιτυχία. Το spot είχε θέμα αγαπημένες καθημερινές συνήθειες όπως το γυμναστήριο, τη μαγειρική κλπ. που σε αρκετές περιπτώσεις αποφεύγουν τα άτομα που πάσχουν από κάποια μορφή ψωρίασης. Πρωταγωνιστής του spot ήταν ο γνωστός ηθοποιός/σκηνοθέτης Τάσος Ιορδανίδης  που συμβούλευε τους ασθενείς να μην εγκαταλείπουν τις αγαπημένες τους συνήθειες λόγω της Ψωρίασης και τους παρότρυνε να επισκεφθούν τον   Δερματολόγο τους, για να ενημερωθούν για τα νέα δεδομένα αντιμετώπισης της νόσου. Η εκστρατεία ολοκληρώθηκε με τη δημιουργία ιδιαίτερης εικαστικής απεικόνισης-graffiti σε κεντρικό σχολείο της Αθήνας από την εικαστική ομάδα UrbanAct αναδεικνύοντας αγαπημένες συνήθειες/αθλήματα, όπως η κολύμβηση, η ποδηλασία και το βόλεϊ στέλνοντας μήνυμα αισιοδοξίας και ενθάρρυνσης, με τη  φράση της εκστρατείας «Μην αφήνεις πίσω αγαπημένες συνήθειες» !

Τα Patient Partnerships Awards διοργανώνονται για πρώτη φορά στην Ελλάδα από την εταιρεία Boussias Communications και το Health Daily υπό την αιγίδα του Συνδέσμου Φαρμακευτικών Επιχειρήσεων Ελλάδος (ΣΦΕΕ), της Πανελλήνιας Ένωσης  Φαρμακοβιομηχανίας (ΠΕΦ) και του Συλλόγου Αντιπροσώπων Φαρμακευτικών Ειδών & Ειδικοτήτων (ΣΑΦΕΕ).

Στη φωτογραφία: Νόνη Παπαστεφάνου, Patient Engagement & Communication Manager LEO Pharma Hellas, Δώρα Χαρισιάδη, Digital Marketing Expert LEO Pharma Hellas, Ιωάννης Μπάρκης, Γενικός Γραμματέας ΕΔΑΕ και Χαράλαμπος Ζωγραφάκης, Μέλος ΕΔΑΕ.

Περισσότερα

Βραβεία

Kaizen Gaming: Διακρίσεις στα EGR Marketing & Innovation Awards 2020

Λιγότερο από ένα χρόνο μετά την ανάδειξή της ως Mobile Operator of the Year στα EGR Operator Awards και Rising Star in Sportsbetting, η Kaizen Gaming – όπως είναι η νέα επωνυμία της εταιρείας που δραστηριοποιείται σε 6 χώρες μέσα από τα brands Stoiximan και Betano – αποσπά τρία επιπλέον διεθνή βραβεία στα EGR Marketing & Innovation Awards 2020.

Οι νέες αυτές διακρίσεις έχουν ιδιαίτερη σημασία, καθώς επιβεβαιώνουν μερικά από τα κεντρικά χαρακτηριστικά της Kaizen Gaming (Stoiximan / Betano): Υπευθυνότητα, Τεχνολογίες Αιχμής, Επικοινωνία, Κοινωνικό Αποτύπωμα – με άλλα λόγια μερικά από τα συγκριτικά της πλεονεκτήματα που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητά της διεθνώς. 

Η ψηφιακή τελετή βράβευσης πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 30 Ιουλίου, με την Kaizen Gaming να σαρώνει με τρία βραβεία στις κατηγορίες Casino Marketing Campaign, Sportsbook Innovation in Responsible Gaming και Socially Responsible Marketing Campaign, από τις 8 υποψηφιότητες στις οποίες ήταν φιναλίστ. Πιο συγκεκριμένα, βραβεύτηκαν οι καμπάνιες «Όπου κι αν είσαι είναι και το Καζίνο σου», «Υβριδικό Μοντέλο: Αξιοποιώντας την Τεχνητή Νοημοσύνη για την προστασία του παίκτη» και το πρόγραμμα εταιρικής υπευθυνότητας «Μικροί Ήρωες by Stoiximan» και ειδικότερα η καμπάνια που ενημερώνει για τη συνεργασία της με την HopeGenesis. 

Το βραβείο για την καμπάνια «Όπου και αν είσαι είναι και το Καζίνο σου» ανάδειξε την υπευθυνότητα και δημιουργικότητα στην επικοινωνία του brand, αλλά και τον ρόλο που διαδραματίζει το συγκεκριμένο προϊόν στην ανάπτυξή της. Παράλληλα, η καμπάνια τοποθετεί τον πελάτη στο επίκεντρο για να προσφέρει άριστη, καινοτόμα και σύγχρονη παικτική εμπειρία, αναδεικνύοντας επιπλέον τις εταιρικές αξίες της Kaizen Gaming. 

Η καμπάνια για το «Υβριδικό Μοντέλο: Αξιοποιώντας την Τεχνητή Νοημοσύνη για τη βελτιστοποίηση της αξίας των ανθρώπων για την προστασία του παίκτη» αναδεικνύει τον τρόπο που η Kaizen Gaming διαχειρίζεται την Τεχνολογία. Η εταιρεία αξιοποιεί τις δυνατότητες της Τεχνητής Νοημοσύνης για ταχύτερο και ακριβέστερο εντοπισμό συγκεκριμένων μοτίβων συμπεριφοράς, ώστε να αναλάβουν στη συνέχεια την επικοινωνία οι εκπαιδευμένοι agents για την καλύτερη προστασία και ασφάλεια του παίκτη. Με άλλα λόγια, πρόκειται για μια προσέγγιση που επιβεβαιώνει πως ο συνδυασμός της τεχνολογίας και της ανθρώπινης παρέμβασης μπορεί να συμβάλει στο Υπεύθυνο Παιχνίδι και που σύμφωνα με την Επιτροπή Αξιολόγησης «θα έπρεπε να εφαρμοστεί από το σύνολο του κλάδου».

Βραβείο κατέκτησε και η καμπάνια εταιρικής υπευθυνότητας «Μικροί Ήρωες by Stoiximan» και πιο συγκεκριμένα η συνέργεια της Kaizen Gaming με την HopeGenesis, αναδεικνύοντας την ισχυρή της δέσμευση για την ανάληψη πρωτοβουλιών κοινωνικού χαρακτήρα. Στη συναισθηματική αυτή καμπάνια πρωταγωνιστούν οι Πρεσβευτές του προγράμματος «Μικροί Ήρωες» Λευτέρης Πετρούνιας, Δημήτρης Διαμαντίδης, Σπύρος Γιαννιώτης και Βασιλική Μιλλούση ενσαρκώνοντας το μήνυμα της πρωτοβουλίας, που είναι ότι οι Ήρωες του Αύριο μπορούν να βρίσκονται σε κάθε γωνιά της Ελλάδας. Σε συνεργασία με την HopeGenesis η εταιρεία έχει υιοθετήσει δέκα ακριτικά νησιά με στόχο την ανάσχεση του φαινομένου της υπογεννητικότητας στη χώρα. Μέχρι σήμερα, 33 μωρά έχουν γεννηθεί και αρκετές ακόμη έγκυες γυναίκες συνεχίζουν να λαμβάνουν ολοκληρωμένη ιατρική περίθαλψη και θεραπεία μέχρι τη γέννηση ακόμη περισσότερων Μικρών Ηρώων.

Η Επιτροπή Αξιολόγησης των Βραβείων, που αποτελείται από αναγνωρισμένους επαγγελματίες του χώρου διεθνώς, αναφέρει μερικά μόνο από τα στοιχεία που έκαναν τις υποψηφιότητες της Kaizen Gaming να ξεχωρίζουν: «Η βράβευση στην κατηγορία Casino Marketing Campaign ήταν ξεκάθαρη και σαφής για την Kaizen Gaming, σε μια συναρπαστική επικοινωνία που χρησιμοποιεί βασικά γραφικά που βασίζονται σε λεπτομερή ανάλυση αληθινών προσώπων. Μια ενδιαφέρουσα καμπάνια με εντυπωσιακά αποτελέσματα.» Στην κατηγορία Sportsbook Innovation in Responsible Gaming το σύστημα που ανέπτυξε η Kaizen Gaming αναδείχθηκε ως «μια εκπληκτική πρωτοβουλία που θα έπρεπε να εφαρμοστεί στο σύνολο του κλάδου», ενώ στην κατηγορία Socially Responsible Marketing Campaign, «η δράση “Μικροί Ήρωες” ανέδειξε υπέροχα μηνύματα και ένα εκπληκτικό έργο που μπορεί να εκπληρώσει και να προωθήσει ο κλάδος του e-Gaming, βοηθώντας ουσιαστικά σε πολλούς τομείς της κοινωνίας που δεν έχουν γίνει ακόμη αρκετά,.»

Η κατάκτηση των βραβείων αποτελεί ακόμη μια ιστορική στιγμή για την πορεία της Kaizen Gaming. H διάκριση αυτή επιβεβαιώνει μια σταθερή πορεία ανάπτυξης σε όλα τα επίπεδα: πέρα από την παρουσία σε 6 χώρες, η εταιρεία επενδύει στην ποιότητα και την υπευθυνότητα σε όλα τα επίπεδα, συνεισφέροντας ουσιαστικά στα κριτήρια που θέτουν τον πήχη του κλάδου διεθνώς. 

Τα  EGR Marketing & Innovation Awards 2020 συγκεντρώνουν τις μεγαλύτερες  εταιρείες διαδικτυακών τυχερών παιγνίων στον κόσμο με στόχο την ανάδειξη και επιβράβευση των κορυφαίων πρακτικών στον κλάδο που συνεισφέρουν στην επιχειρησιακή  αριστεία και την εμπορική επιτυχία τους. Προσελκύοντας περισσότερους από 250 επαγγελματίες του κλάδου, τα Βραβεία επιβραβεύουν τις πιο καινοτόμες και δημιουργικές εταιρείες, αναγνωρίζοντας βασικά εκείνους που κατάφεραν να προσθέσουν κάτι νέο στη βιομηχανία τον τελευταίο χρόνο. Στα  φετινά EGR Marketing & Innovation Awards 2020 συμμετείχαν 50 και πλέον εταιρείες διαδικτυακών τυχερών παιγνίων από όλο τον κόσμο σε 25 ειδικές κατηγορίες με 172 συνολικές υποψηφιότητες.

Σε δήλωσή του ο κ. Πάνος Κωνσταντόπουλος, Chief Marketing Officer Kaizen Gaming, σημείωσε «Είμαστε πραγματικά περήφανοι για τη διεθνή αναγνώριση των προσπαθειών που καταβάλουμε καθημερινά όλα αυτά τα χρόνια, ώστε να θεωρούμαστε πλέον από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες GameTech εταιρείες σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Ξεκινώντας λίγα χρόνια πριν και διατηρώντας τη βάση μας εδώ, στην Ελλάδα, όπου και γεννηθήκαμε, σήμερα έχουμε καταφέρει πολλά περισσότερα από όσα ίσως αρχικά φανταζόμασταν. Η ανάπτυξη όμως φέρνει και την ευθύνη, τόσο στο προϊόν, όσο και στην επικοινωνία του. Από την αρχή είχαμε αποφασίσει να διαφοροποιηθούμε και να επενδύσουμε σε παραγωγές υψηλού επιπέδου, με όραμα και στρατηγική. Στόχος μας είναι να προωθούμε την ψυχαγωγία και να εξασφαλίζουμε ότι τα μέλη μας διασκεδάζουν με ασφάλεια και υπευθυνότητα. Ως εταιρεία GameTech, εφαρμόζουμε Τεχνολογίες Αιχμής συνδυάζοντας με τον καλύτερο τρόπο τις νέες δυνατότητες και τις μοναδικές ανθρώπινες ιδιότητες, πάντα με τον πελάτη μας στο επίκεντρο. Και επειδή καμία εταιρεία δεν νοείται πλέον να λειτουργεί χωρίς να συνεισφέρει στο κοινωνικό σύνολο, το εκτεταμένο πρόγραμμα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης μάς διαφοροποιεί από το σύνολο του κλάδου και μάλιστα σε διεθνές επίπεδο. Αυτοί ήμασταν από την αρχή, αυτοί είμαστε και σήμερα. Περήφανοι για την ομάδα των 700+ εργαζομένων μας και των συνεργατών μας, που κάθε μέρα εργάζονται για να κάνουν το Παιχνίδι μας Καλύτερο.» 

Περισσότερα

9# Βιομηχανία, Καινοτομία & Υποδομές

Η εταιρεία Μύλοι Δάκου στα Diamonds of the Greek Economy 2020

Η Βιομηχανία Μύλοι Δάκου διακρίθηκε στα Βραβεία Επιχειρηματικής Αριστείας, Diamonds of the Greek Economy 2020, ως μια από τις δυναμικότερα αναπτυσσόμενες ελληνικές επιχειρήσεις σε μια βραδιά που αναδεικνύει και τιμά την υγιή επιχειρηματικότητα. 

Ανάμεσα σε σημαντικές εταιρίες που προέρχονται από ένα ευρύ φάσμα κλάδων, η Βιομηχανία Μύλοι Δάκου ξεχώρισε ως «Διαμάντι της Ελληνικής Οικονομίας» με βάση την αξιολόγηση συγκεκριμένων κριτηρίων, τα οποία έχει καθορίσει η διοργανώτρια εταιρία, η New Times Publicing, ανάγοντας την εκδήλωση σε έναν θεσμό υψηλού επιπέδου. Μεταξύ άλλων τα κριτήρια περιλαμβάνουν την κερδοφορία, τη δανειακή επιβάρυνση, τη ρευστότητα, τη σχέση ιδίων προς ξένα κεφάλαια καθώς και την πολιτική εταιρικής και κοινωνικής ευθύνης.

Η Βιομηχανία Μύλοι Δάκου, που φέτος συμπληρώνει 145 χρόνια πορείας και εξέλιξης στην ελληνική αγορά, αποτελεί μια εταιρία με ακέραιες αξίες, όπως η αδιαπραγμάτευτη ποιότητα, η καινοτομία και ο σεβασμός προς τον άνθρωπο και το περιβάλλον.

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΑΠΟΨΕΙΣ