Connect with us

11# Βιώσιμες πόλεις & Κοινότητες

Νέα καμπάνια από την AXA: «Ο σεισμός έρχεται εκεί που δεν τον περιμένεις»

Η ΑΧΑ βρίσκεται ξανά στην πρώτη γραμμή της πρόληψης και της εκπαίδευσης, λανσάροντας νέα καμπάνια στο πλαίσιο της ψηφιακής διαδραστικής έκθεσης «Σεισμός στο Μουσείο» που φιλοξενείται στο Μουσείο Γουλανδρή Φυσικής Ιστορίας στην Κηφισιά. Με κεντρικό μήνυμα «Ο Σεισμός έρχεται εκεί που δεν τον περιμένεις!», το σποτ μάς προσκαλεί με χιουμοριστικό τρόπο να επισκεφτούμε την έκθεση και να ενημερωθούμε γι’ αυτό το φυσικό φαινόμενο με μεγάλη παρουσία στη χώρα μας. Στη νέα ταινία της η AXA παρουσιάζει μια σειρά από καθημερινές στιγμές δύο ανθρώπων και πώς αυτές επηρεάζονται από έναν απρόσμενο και απρόβλεπτο επισκέπτη. Έναν επισκέπτη που έρχεται να ταρακουνήσει μικρούς και μεγάλους! Στόχος της νέας καμπάνιας και της έκθεσης είναι η ευαισθητοποίηση και εκπαίδευση του κοινού γύρω από τον σεισμό και όλα όσα μπορούμε να κάνουμε για να προετοιμαστούμε και να διαχειριστούμε καλύτερα αυτόν τον απρόσμενο επισκέπτη.

Η έκθεση αποτελεί τον ιδανικό προορισμό για γονείς και παιδιά, καθώς πέρα από την επιμόρφωση, εξάπτει τη φαντασία και το μυαλό του επισκέπτη μέσα από την εκπαίδευση και την τεχνολογία.

  • Για να κλείσετε θέση στην έκθεση, επισκεφθείτε το eventora.gr/SeismosStoMouseio
  • Ωράριο λειτουργίας έκθεσης: κάθε Σάββατο και Κυριακή 10:00 – 14:30
  • Καθημερινά η έκθεση είναι διαθέσιμη για μαθητές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, κατόπιν επικοινωνίας με το Μουσείο Γουλανδρή Φυσικής Ιστορίας
  • Κόστος εισιτηρίου: 6 ευρώ για ενήλικες και 4 ευρώ για παιδιά

«Ο σεισμός είναι ένα φαινόμενο που μας αφορά όλους λόγω της μεγάλης συχνότητας με την οποία εμφανίζεται στη χώρα μας. Η σωστή προετοιμασία, η οποία ξεκινάει από την ενημέρωση και την εκπαίδευση για την προφύλαξη μας αλλά και την ασφάλιση της περιουσίας μας, για τον περιορισμό των οικονομικών συνεπειών που μπορεί να προκύψουν, είναι ευθύνη όλων μας. Με τη νέα καμπάνια μας για την προώθηση της πρωτότυπης ψηφιακής έκθεσης «Σεισμός στο μουσείο» προσκαλούμε τους συμπολίτες μας να επισκεφθούν την έκθεση και να γνωρίσουν καλύτερα αυτό το φυσικό φαινόμενο. » ανέφερε ο Μπάμπης Αναστασιάδης, Διευθυντής Προϊόντων, Marketing και Επικοινωνίας, Μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής της ΑΧΑ Ελλάδας.

«Κάθε πρωτοβουλία μας συνδέεται με την κοινωνικά υπεύθυνη αποστολή μας να βοηθάμε τους συνανθρώπους μας να ζουν καλύτερα. Τα τελευταία 7 χρόνια εκπαιδεύουμε παιδιά, γονείς και εκπαιδευτικούς σε θέματα πρόληψης και προστασίας, με στόχο να τα εντάξουν στην καθημερινή συμπεριφορά τους. Κατανοώντας την αναγκαιότητα εκπαίδευσης για το φυσικό φαινόμενο του σεισμού, ενώσαμε τις δυνάμεις μας με το Μουσείο Γουλανδρή Φυσικής Ιστορίας και την επιστημονική ομάδα του κ. Γ. Γκαζέτα από το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο και σχεδιάσαμε μία έκθεση βασισμένη αφενός σε σύγχρονα ψηφιακά μέσα, αφετέρου στην εκπαιδευτική προσέγγιση της διάδρασης. Με την καμπάνια μας ʺΟ σεισμός έρχεται εκεί που δεν το περιμένειςʺ προσκαλούμε τους συμπολίτες μας να κατανοήσουν αυτό το φαινόμενο και να σχεδιάσουν από σήμερα την προστασία τους σε περίπτωση εκδήλωσής του.» δήλωσε η Λένα Πλαΐτη, Διευθύντρια Επικοινωνίας της ΑΧΑ Ελλάδας.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

5 × four =

11# Βιώσιμες πόλεις & Κοινότητες

Η Tissot τιμάει την ποδηλασία

Εξαιρετικά απλό, και αναγνωρισμένο παγκόσμια, το ποδήλατο αντανακλά τον τρόπο με τον οποίο η Tissot προσεγγίζει τον κόσμο, την ανθρωπότητα και την αστική ζωή.

Η Tissot, όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της, υποστηρίζει αυτό το πνεύμα της ελευθερίας, έναν πράσινο τρόπο μετακίνησης και τον τρόπο ζωής που σχετίζεται με την ποδηλασία. Ως παραδοσιακά καινοτόμος, η Tissot είναι ικανή να αναγνωρίσει οτιδήποτε καινούριο και επαναστατικό. Παρόλο που η επανάσταση της ποδηλασίας δεν είναι θεαματική, είναι σημαντική.

Ελευθερία

Ποδήλατο για την πόλη ή ποδήλατο για τη φύση. Αναδιπλούμενο, ή ηλεκτρικό. Σε αλουμίνιο ή από ατσάλι. Για δρόμους ή μονοπάτια. Η ποδηλασία κερδίζει οπαδούς για πρώτη φορά μετά τη δεκαετία του 1930, όταν έγινε πραγματικά προσβάσιμο σε όλους. Πλέον δεν είναι μόνο ένα μέσο μετακίνησης, αλλά και ένα μέσο ψυχαγωγίας, άθλησης, ή τρόπος ζωής. Έχει αποκτήσει μια νέα υπόσταση, ξεπερνώντας τον καθαρά χρηστικό σκοπό του, και έχει γίνει διαθέσιμο σε όλες τις κουλτούρες, ηλικίες και ομάδες. Με την άνοδο του ενδιαφέροντος για την οικολογία και το περιβάλλον, ενστερνίζεται πλέον τις αξίες της ελευθερίας που έχει χάσει το αυτοκίνητο. Το ποδήλατο μπορεί να σας πάει παντού, χωρίς περιορισμούς, και χωρίς όρια.

Απόδοση

Η μεγάλη επιτυχία των αγώνων επαγγελματικής ποδηλασίας λειτουργεί προσθετικά στη δημοφιλία του αθλήματος. Ως χορηγός των παγκοσμίων πρωταθλημάτων της Διεθνούς Ποδηλατικής Ένωσης και του Tour de France, και ως επίσημος χρονομέτρης των παγκόσμιων ποδηλατικών πρωταθλημάτων δρόμου, πίστας, mountain bike και BMX, η Tissot συνεργάζεται με αυτό το άθλημα για πάνω από 50 χρόνια. Είναι ένα σπορ εξαιρετικά δημοφιλές, το οποίο φέρνει κοντά εκατομμύρια οπαδών ανά τον κόσμο, ενώ έχει γίνει ακόμα πιο ξεχωριστό, απευθυνόμενο σε ένα unisex κοινό. Ταυτόχρονα, αποτελεί ένα εξαιρετικό μέσο αερόβιας άσκησης, αντοχής, χωρίς επιβλαβείς επιπτώσεις στις αρθρώσεις, ενώ την ίδια στιγμή, η ποδηλασία είναι και μια κοινωνική ενασχόληση με φίλους και γνωστούς, που ξεπερνάει πλέον άλλες ομαδικές δραστηριότητες, όπως το golf.

Παγκόσμιος χαρακτήρας

Η Tissot είχε ανέκαθεν ένα παγκόσμιο όραμα, το οποίο εφαρμόζει ακούραστα στη διαδικασία της ωρολογοποιίας από το 1853. Η μάρκα προσφέρει στο κοινό μεγάλη ποικιλία μοντέλων, πάντα στη σωστή τιμή και με την αναγνωρισμένη Ελβετική ποιότητα. Είτε πρόκειται για μηχανικά ή quartz ρολόγια, για άντρες και για γυναίκες, σε σπορ, casual, ή επίσημες περιστάσεις, η τεχνογνωσία της μάρκας, που μετράει περισσότερα από 166 χρόνια, υποστηρίζει όλους τους οπαδούς των δύο τροχών.

Περισσότερα

11# Βιώσιμες πόλεις & Κοινότητες

Τέλος οι φυσικοί πόροι του πλανήτη για το 2019

Από τις τις 29 Ιουλίου του 2019 και μετά ζούμε με πίστωση, καθώς την ημερομηνία αυτή η ανθρωπότητα έχει χρησιμοποιήσει τον προϋπολογισμό των πόρων της φύσης για ολόκληρο το έτος, σύμφωνα με το Global Footprint Network. Η Ημέρα υπέρβασης της γης σηματοδοτεί την ημερομηνία κατά την οποία η ετήσια ζήτηση της ανθρωπότητας για τη φύση υπερβαίνει τα οικοσυστήματα της Γης που μπορούν να αναγεννηθούν σε εκείνο το έτος.

H ανθρωπότητα χρησιμοποιεί αυτή τη στιγμή τη φύση 1,75 φορές ταχύτερα από ό, τι μπορούν να αναγεννηθούν τα οικοσυστήματα του πλανήτη μας. Στην ουσία καταστρέφουμε το φυσικό μας κεφάλαιο, θέτοντας σε κίνδυνο τη μελλοντική αναγεννητική ικανότητα του πλανήτη.

Σύμφωνα με την έρευνα, οι καταναλωτικές συνήθειες κατά χώρα παρουσιάζουν τεράστιες αποκλίσεις μεταξύ των ανεπτυγμένων και αναπτυσσόμενων κρατών.Σύμφωνα με τη μελέτη αν όλοι ζούσαν όπως οι Αμερικανοί θα χρειαζόμασταν 2,5 πλανήτες για να καλύψουν τις ανάγκες μας, ενώ αν ζούσαμε όπως οι Ιαπωνες 7,7 και οι Ιταλοί 5.

Περισσότερα

11# Βιώσιμες πόλεις & Κοινότητες

AXA: «Η γόπα σου έσωσε τη γόπα»

Για ακόμα μια χρονιά, εργαζόμενοι και συνεργάτες της ΑΧΑ ένωσαν τις δυνάμεις τους και με μότο «Η γόπα σου έσωσε τη γόπα» συμμετείχαν ενεργά στην 3η και τελευταία δράση μιας σειράς εθελοντικών πρωτοβουλιών που πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο της Εβδομάδας Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της ΑΧΑ, καθαρίζοντας την παραλία Γλύστρα στο Λαγονήσι.
Τα αποτσίγαρα, μαζί με αντικείμενα όπως μαχαιροπίρουνα, πιάτα, κυπελάκια, καλαμάκια και περιέκτες τροφίμων αντιστοιχούν στο 86% των πλαστικών μιας χρήσης που συναντάμε πιο συχνά στις παραλίες. Συγκεκριμένα, τα αποτσίγαρα αποτελούν μια από τις μεγαλύτερες πηγές μόλυνσης των ελληνικών θαλασσών. Με την ελαχιστοποίηση του περιβαλλοντικού μας αποτυπώματος στο επίκεντρο, η ΑΧΑ διοργάνωσε τον καθαρισμό της παραλίας Γλύστρα του Δήμου Σαρωνικού μεταδίδοντας με αυτόν τον τρόπο ένα ουσιαστικό μήνυμα για την προστασία του περιβάλλοντος.
Μπορεί όμως μια γόπα από ένα τσιγάρο να σώσει ένα ψάρι – γόπα; Την Παρασκευή 12 Ιουλίου, 97 εθελοντές της ΑΧΑ συγκεντρώθηκαν στην παραλία όπου αρχικά ενημερώθηκαν από τους εξειδικευμένους εκπροσώπους της περιβαλλοντικής ομάδας iSea για τον σωστό διαχωρισμό των ευρημάτων/ απορριμμάτων καθώς και για τη σπουδαιότητα του καθαρισμού της ακτογραμμής. Στη συνέχεια είχαν την ευκαιρία να εφαρμόσουν στην πράξη όλα όσα έμαθαν, περνώντας στη συλλογή των απορριμμάτων κατά μήκος ολόκληρης της παραλίας.
Οι ομάδες που σχηματίστηκαν καθάρισαν 476 μέτρα παραλιακού μετώπου και συγκέντρωσαν συνολικά 39 σάκους απορριμμάτων, βάρους 300 κιλών. Ένα μετρήσιμο αποτέλεσμα το οποίο αποτελεί την έναρξη συλλογής στοιχείων από την ΑΧΑ για το μετρήσιμο αντίκτυπο των εθελοντικών δράσεων που πρόκειται να ακολουθήσουν.
Το έργο της εθελοντικής ομάδας ΑΧΑ ενισχύθηκε από τη συμμετοχή των νέων εθελοντών του Δήμου Σαρωνικού «Young Volunteers in Action», ενώ παράλληλα είχαν και την πολύτιμη καθοδήγηση της Χριστίνας Κονταξή, εξειδικευμένης Περιβαλλοντολόγου, μέλος της Ομάδας Blue Growth της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η εθελοντική δράση ολοκληρώθηκε με τους εθελοντές να τοποθετούν στην κατασκευή σε σχήμα «γόπας – ψαριού» όλα τα αποτσίγαρα που είχαν συλλέξει. Η πρωτότυπη αυτή κατασκευή σχεδιάστηκε για να οπτικοποιήσει το σπουδαίο αποτέλεσμα που μπορεί να έχει η πρόληψη στην προστασία του περιβάλλοντος και το αντίκτυπο της κάθε μας κίνηση και πως αυτή καταλήγει σε εμάς. Η κατασκευή μετά το πέρας της δράσης δωρίστηκε στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Σαρωνίδας. Στρατηγική κατεύθυνση της εταιρείας είναι κάθε εθελοντική δράση να έχει τη δυναμική να ευαισθητοποιήσει και να παρακινήσει ένα ευρύτερο μέρος του κοινού. Για τον λόγο αυτό κάθε δράση θα συνδέεται με μια digital καμπάνια με τους ανθρώπους της ΑΧΑ να αποτελούν πρεσβευτές υπεύθυνης συμπεριφοράς. Η αρχή γίνεται με τη digital καμπάνια «Η γόπα σου έσωσε τη γόπα». Ο κ. Γιώργος Χονδρός και η κ. Γεωργία Κρεββατά, εργαζόμενοι της ΑΧΑ και ενεργά μέλη της εθελοντικής ομάδας της, δήλωσαν: «Η μεγαλύτερη απειλή για τις παραλίες μας είναι το πιστεύω ότι θα τις σώσει κάποιος άλλος. Στην ΑΧΑ αφήσαμε τέτοιου είδους περιθώρια και τα κάναμε πράξη». «Η δράση αυτή είναι συνδεμένη με τις ανάγκες, το ήθος και τα όνειρα κάθε ενεργού πολίτη για ένα καθαρό και υγιές περιβάλλον».

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΔΗΜΟΦΙΛΗ