Connect with us

4# Ποιοτική Εκπαίδευση

Νέος κύκλος για το πρόγραμμα “Μικροί Ήρωες” της Stoiximan

To βραβευμένο πρόγραμμα “Μικροί Ήρωες Μαθαίνουν”, έχοντας συμπληρώσει τρία χρόνια από την έναρξή του το 2017, βρίσκεται πλέον στην Δ΄ φάση του, καταφέρνοντας μέχρι σήμερα να συγκεντρώσει περισσότερους από 26.000 μαθητές Δημοτικών Σχολείων από όλη την Ελλάδα, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν χωρίς κόστος σε εκπαιδευτικά προγράμματα Μουσείων και Ιδρυμάτων.

Οι “Μικροί Ήρωες Μαθαίνουν” by Stoiximan αποτελεί μια πρωτοβουλία για την ενίσχυση των δεξιοτήτων των μαθητών μέσα από εκπαιδευτικές δραστηριότητες που στόχο έχουν να τους προσφέρουν ένα συναρπαστικό ταξίδι γνώσης, διασκεδαστικής βιωματικής και συνεργατικής μάθησης για να ανακαλύψουν περισσότερα, να χαρούν με το παιχνίδι και να γνωρίσουν καλύτερα τον ίδιο τους τον εαυτό. Σημειώνεται ότι, το πρόγραμμα “Μικροί Ήρωες” αγκαλιάζει δύο επιπλέον επιμέρους δράσεις – “Μικροί Ήρωες ταξιδεύουν” και “ Μικροί Ήρωες για την Ελλάδα”-, οι οποίες επικεντρώνονται στην ενίσχυση των μικρών τοπικών κοινωνιών τη χώρας και των ανθρώπων που διαβιούν σε αυτές.

Συνεχίζοντας την επιτυχημένη πορεία του προγράμματος, οι “Μικροί Ήρωες Μαθαίνουν” προσκαλούν τη νέα “φουρνιά” μαθητών σε εξορμήσεις σε μουσεία και ιδρύματα της Αττικής, στο Αττικό Ζωολογικό Πάρκο, το Εθνικό Αστεροσκοπείο, το Ελληνικό Παιδικό Μουσείο, το Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτων, το Παιδικό & Εφηβικό Φεστιβάλ Κινηματογράφου Αθήνας, ενώ στη Θεσσαλονίκη οι μαθητές μπορούν να επισκεφτούν το Παιδικό Μουσείο, το ΝΟΗΣΙΣ – Κέντρο Διάδοσης Επιστημών & Μουσείο Τεχνολογίας και το Ολυμπιακό Μουσείο. Σημειώνεται ότι το πρόγραμμα έχει επεκταθεί σε ολόκληρη τη χώρα με την υποστήριξη του The Tipping Point, της εφαρμογής που με τη βοήθεια της τεχνολογίας φέρνει τον κόσμο στις τάξεις, ακόμη και σε αυτές που βρίσκονται στις πιο απομακρυσμένες περιοχές της χώρας.

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

4# Ποιοτική Εκπαίδευση

Αθηναϊκή Ζυθοποιία: Υποτροφία για την Αμερικανική Γεωργική Σχολή Θεσσαλονίκης

Στο πλαίσιο των δράσεων που πραγματοποιεί για την υποστήριξη και ενίσχυση των νέων παραγωγών, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία προσφέρει μια πλήρη υποτροφία στο Ι.ΙΕΚ της Αμερικανικής Γεωργικής Σχολής, με έναρξη φοίτησης το ακαδημαϊκό έτος 2020-2021. 

Το πρόγραμμα σπουδών αφορά την ειδικότητα «Διαχειριστής Γεωργοκτηνοτροφικών Εκμεταλλεύσεων», είναι διετούς φοίτησης, ενώ η προθεσμία υποβολής αιτήσεων και δικαιολογητικών λήγει στις 26 Ιουνίου. Η αναλυτική προκήρυξη είναι διαθέσιμη εδώ και για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνήσουν με το Ι.ΙΕΚ της Αμερικανικής Γεωργικής Σχολής. Μία σημαντική αλλαγή είναι ότι από φέτος το πρόγραμμα υποτροφιών της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας δεν απευθύνεται μόνο σε παιδιά οικογενειών που συμμετέχουν στο Πρόγραμμα Συμβολαιακής Καλλιέργειας Κριθαριού της εταιρίας, αλλά είναι ανοιχτή προς όλους τους νέους που θέλουν να ασχοληθούν με την αγροτική δραστηριότητα. 

Η βιώσιμη ανάπτυξη της ελληνικής παραγωγής αποτελεί προτεραιότητα για την Αθηναϊκή Ζυθοποιία. Από το 2008 υλοποιεί το Πρόγραμμα Συμβολαιακής Καλλιέργειας Κριθαριού στη χώρα μας, έχοντας επιτύχει όχι μόνο την πλήρη κάλυψη των παραγωγικών αναγκών της με εγχώριο κριθάρι, αλλά έχει προχωρήσει και σε εξαγωγές βύνης κριθαριού, συστήνοντας το ελληνικό κριθάρι ως πρώτη ύλη για παραγωγή μπίρας στο εξωτερικό.

Το πρόγραμμα Υποτροφιών της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας εντάσσεται στον στρατηγικό σχεδιασμό  της εταιρίας για υποστήριξη του πρωτογενούς τομέα και έχει ως στόχο τη δημιουργία μιας νέας γενιάς αγροτών με σύγχρονες γνώσεις καλλιέργειας και καινοτόμο αντίληψη για την αγροτική παραγωγή. Στην ίδια κατεύθυνση εντάσσονται επίσης τα σεμινάρια επιμόρφωσης των παραγωγών  που συμμετέχουν στο Πρόγραμμα Συμβολαιακής Καλλιέργειας Κριθαριού της εταιρίας τα οποία υλοποιούνται ανελλιπώς από το 2014.

Περισσότερα

4# Ποιοτική Εκπαίδευση

Webinar για μικρομεσαίες επιχειρήσεις από το eBay

Η eBay διοργάνωσε ένα ειδικό διαδικτυακό σεμινάριο για τις ΜμΕ και τους Έλληνες πωλητές με στόχο να τους ενημερώσει για τις προοπτικές και τα οφέλη που μπορούν να έχουν μέσα από τη χρήση της πλατφόρμας. 

Το σεμινάριο διεξλήχθη στα Αγγλικά μέσα από την πλατφόρμα του zoom, στις 26 Μαΐου 2020, στις 19:00 μ.μ. και κάλυψε τα ακόλουθα θέματα:

Τα υποστηρικτικά μέτρα της eBay για την ενίσχυση των Ελλήνων πωλητών της πλατφόρμας κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κορωνοϊού

Τη διαχείριση των παραγγελιών και την επικοινωνία με τους καταναλωτές 

Τις κατηγορίες που καταγράφουν τις υψηλότερες πωλήσεις αυτή τη στιγμή και τα οφέλη που μπορεί να επιφέρει η ανάπτυξη ορισμένων κατηγοριών

Τις ευκαιρίες που παρέχει η eBay για τις νέες επιχειρήσεις που ξεκινάνε να δραστηριοποιούνται μέσα από την πλατφόρμα

Ο Ilya Kretov, Γενικός Διευθυντής της eBay στις αναδυόμενες αγορές ήταν ένας από τους ομιλητές του διαδικτυακού σεμιναρίου μαζί με τον Dolev Rottenberg, Business Development Manager της eBay στις αναδυόμενες αγορές. Στη συνέχεια, εκπρόσωποι των εθνικών ταχυδρομείων της Ουκρανίας και της Βουλγαρίας, παρουσίασαν τη δική τους οπτική για τα οφέλη, τις προοπτικές και τις ευκαιρίες που παρέχει η πλατφόρμα της eBay.

Περισσότερα

4# Ποιοτική Εκπαίδευση

Η L’Oréal καινοτομεί στον φοιτητικό διαγωνισμό Brandstorm

Η ομάδα LAST DROP – αποτελούμενη από τους Βασίλη Δανιηλίδη, Γιώργο Φουρκιτάκη και Γιώργο Δάιο – ανακηρύχθηκε νικήτρια του ελληνικού τελικού του διεθνούς φοιτητικού διαγωνισμού καινοτομίας L’Oréal Brandstorm, κερδίζοντας μια θέση στο διεθνή τελικό, που θα διεξαχθεί τον Ιούνιο.

Η ομάδα που θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα στο διεθνή τελικό του διαγωνισμού L’Oréal Brandstorm 2020  επιλέχθηκε από 3 ομάδες φοιτητών τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Στο πλαίσιο της πανδημίας και για πρώτη φορά, ο εθνικός τελικός πραγματοποιήθηκε ψηφιακά.

Οι τρεις ομάδες που έφτασαν στον τελικό, παρουσίασαν ψηφιακά την ιδέα τους στην επιτροπή κρίσης, που αποτελείτο από διοικητικά στελέχη της  L’Oréal Hellas και συγκεκριμένα τους Alex Davison, Γενικό Διευθυντή, Εύα Γεωργίου, Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού, Γιώργο Χριστοδούλου, Διευθυντή Operations, Πάνη Κοροπούλη, Γενικό Διευθυντή Κλάδου Προϊόντων Ευρείας Διανομής και Φιλύρα Παπακώστα, Γενική Διευθύντρια Κλάδου Δερμοκαλλυτικών Προϊόντων.

Με σύνθημα «Δημιουργούμε ένα μέλλον χωρίς πλαστικό για τη βιομηχανία της ομορφιάς», οι μαθητές κλήθηκαν να δημιουργήσουν την επόμενη βιώσιμη καινοτομία για το τμήμα προϊόντων ευρείας διανομής της L’Oréal, που θα βοηθήσει στη μείωση ή εξάλειψη της χρήσης πλαστικού. Στόχος είναι να βρεθούν νέες συσκευασίες και επιχειρηματικές λύσεις, ενώ παράλληλα να αλλάξει η συμπεριφορά των καταναλωτών, ευαισθητοποιώντας τους γύρω από τη σημασία της μείωσης των πλαστικών απορριμμάτων.

Η νικήτρια ελληνική ομάδα προκρίθηκε στον διεθνή τελικό L’Oréal Brandstorm 2020, που θα πραγματοποιηθεί ψηφιακά στις 23 και 24 Ιουνίου. Στον τελικό αυτό, η ελληνική ομάδα θα διαγωνιστεί για το τελικό βραβείο που δεν είναι άλλο από μιας τρίμηνη πρακτική στο Station F, το μεγαλύτερο campus για startups στον κόσμο και συνεργάτη της L’Oréal, όπου θα μπορούν να αναπτύξουν την ιδέα τους.

Ο φετινός διαγωνισμός ευθυγραμμίζεται πλήρως με το πρόγραμμα βιωσιμότητας του Ομίλου L’Oréal, Sharing Beauty With All  και με τις δεσμεύσεις του για βιώσιμη καινοτομία. Το πρόγραμμα αυτό έχει ως πυλώνες του τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος στις φόρμουλες των προϊόντων, την προστασία της βιοποικιλότητας μέσω πολιτικών βιώσιμων προμηθειών, την ανάπτυξη συσκευασιών με βελτιωμένο περιβαλλοντικό προφίλ και τη δέσμευση για μηδενική αποψίλωση δασών.

Το Brandstorm, είναι ο διαγωνισμός καινοτομίας της L’Oréal, που πραγματοποιείται από το 1992 σε πάνω από 60 χώρες και έχει προσελκύσει 200.000 φοιτητές παγκοσμίως. Φέτος, η L’Oréal, ανταποκρινόμενη στις νέες ανάγκες που έφερε η πανδημία του ιού COVID-19, προχώρησε στην ψηφιακή υλοποίηση του διαγωνισμού, θέτοντας σε προτεραιότητα τη διασφάλιση της υγείας και της ασφάλειας τόσο των συμμετεχόντων όσο και των εργαζομένων της. 

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΑΠΟΨΕΙΣ