Connect with us

12# Υπεύθυνη Κατανάλωση & Παραγωγή

Nestlé: Ανακύκλωση όλων των πλαστικών συσκευασιών μέχρι το 2025

Τo σχέδιό της να ανακυκλώνει ή να επαναχρησιμοποιεί το 100% των συσκευασιών των προϊόντων της μέχρι το 2025 ανακοίνωσε η Nestlé.

Στόχος της είναι όλες οι συσκευασίες της, συμπεριλαμβανομένων των πλαστικών, να καταλήγουν σε χώρους υγειονομικής επεξεργασίας απορριμμάτων, καθώς θεωρεί πως υπάρχει επείγουσα ανάγκη να ελαχιστοποιηθεί η επίδραση της συσκευασίας στο περιβάλλον.

Ο Mark Schneider, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Nestlé, δήλωσε: «Τα πλαστικά απορρίματα αποτελούν ένα από τα μεγαλύτερα ζητήματα βιωσιμότητας που αντιμετωπίζει σήμερα ο πλανήτης. Για να αντιμετωπίσουμε το πρόβλημα πρέπει να το προσεγγίσουμε συλλογικά. Δεσμευόμαστε να βρούμε τις βέλτιστες λύσεις, που θα οδηγήσουν στη μείωση των πλαστικών, μέσα από την επαναχρησιμοποίηση και ανακύκλωσή τους. Για να πετύχουμε το στόχο μας, φιλοδοξούμε να ανακυκλώνουμε ή να επαναχρησιμοποιούμε το 100% των συσκευασιών μας μέχρι το 2025»

Πιο συγκεκριμένα, η Nestlé επικεντρώνεται σε τρεις βασικούς πυλώνες: την εξάλειψη των μη ανακυκλώσιμων πλαστικών συσκευασιών, την ενθάρρυνση της χρήσης πλαστικών που να επιτρέπουν υψηλότερα ποσοστά ανακύκλωσης και τέλος την εξάλειψη ή τον επαναπροσδιορισμό των πολύπλοκων υλικών συσκευασίας.

Αναγνωρίζοντας την ανάγκη για ανάπτυξη της κυκλικής οικονομίας, η Nestlé δεσμεύεται:

Να διαδραματίσει ενεργό ρόλο στην ανάπτυξη συστημάτων για τη συλλογή, διαλογή και ανακύκλωση συσκευασιών σε όλες τις χώρες όπου δραστηριοποιείται

Να συνεργαστεί με τους εταίρους της και τις ενώσεις του κλάδου της για να ερευνήσει διαφορετικές λύσεις στους τομείς της συσκευασίας για τη μείωση των πλαστικών, τη διευκόλυνση της ανακύκλωσης αλλά και την ανάπτυξη νέων προσεγγίσεων για την εξάλειψη των πλαστικών απορριμάτων

Να προσαρμόσει τις συσκευασίες της με σημάνσεις που θα περιέχουν όλες τις απαραίτητες πληροφορίες ανακύκλωσης για τους καταναλωτές

Να προωθήσει την αγορά για την ανακύκλωση των πλαστικών μέσα από την αύξηση του ποσοστού ανακυκλωμένων πλαστικών στις συσκευασίες της, συμπεριλαμβανομένης της ανακυκλωμένης περιεκτικότητας σε φιάλες πολυαιθυλενίου στην Ευρώπη κατά 25% έως το 2025 .
Η πρόληψη των απορριμμάτων στις θάλασσες, τους ωκεανούς και τις πλωτές οδούς αποτελεί έναν από τους βασικούς λόγους της δέσμευσης της Nestlé.

Ο Gesine Meissner, μέλος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, τόνισε: «Οι δεσμεύσεις της Nestlé είναι το σωστό βήμα την κατάλληλη στιγμή. Λαμβάνοντας υπόψη την πρόκληση των πλαστικών απορριμμάτων και της ρύπανσης τόσο στη στεριά όσο και στις θάλασσες και τους ωκεανούς, χρειαζόμαστε μια συνολική και σφαιρική προσέγγιση από τη πλευρά της βιομηχανίας μας, τους πολιτικούς αλλά και τους καταναλωτές. Η φιλοδοξία της ανακύκλωσης η επαναχρησιμοποίησης του 100% των συσκευασιών μέχρι το 2025 θα συμβάλει στην αντιμετώπιση του προβλήματος των πλαστικών απορριμμάτων, ενώ η συμμετοχή μας στην ανάπτυξη των απαραίτητων υποδομών αποτελεί στόχο καθοριστικής σημασίας, καθώς η ανάγκη να δράσουμε σε παγκόσμιο επίπεδο είναι πιο επιτακτική από ποτέ».

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

12# Υπεύθυνη Κατανάλωση & Παραγωγή

ΑΒ Βασιλόπουλος: Δημιουργούμε την ΑΒ του αύριο

Η ΑΒ Βασιλόπουλος επισφραγίζει τη μεγάλη διαδρομή των 80 χρόνων της και δημιουργεί σήμερα την ΑΒ του αύριο, όπως ανακοινώθηκε σε επετειακή εκδήλωση για τους προμηθευτές, τους ανθρώπους της εταιρείας και τους συνεργάτες της, από τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο, Βασίλη Σταύρου.

Μιλώντας για τη νέα αγοραστική εμπειρία ΑΒ, που σηματοδοτεί τον τρόπο με τον οποίο η εταιρεία φροντίζει τους 2,5 εκατομμύρια πελάτες της, ο κ. Σταύρου τόνισε: «Για εμάς ο άνθρωπος είναι πάντα στο κέντρο. Μέσα από τους πελάτες μας, τους συνεργάτες μας, τους προμηθευτές μας, αντλούμε ενέργεια, ζωή και δύναμη για να προσφέρουμε πάντα το καλύτερο. Σε όλους και σε καθέναν ξεχωριστά. Γιατί, για εμάς, κάθε πελάτης είναι μοναδικός! Κι όπως ο πελάτης αλλάζει, έτσι αλλάζουμε κι εμείς μαζί του, όλα αυτά τα χρόνια».

Στην εκδήλωση που διοργανώθηκε την Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου, στο Κτίριο 56 του Ελληνικού Κόσμου, μπροστά σε ένα κοινό 500 key stakeholders ο κ. Σταύρου παρουσίασε τα νέα concepts σε προϊόντα και κατηγορίες που ανταποκρίνονται στις ανάγκες και τις προτιμήσεις του σύγχρονου καταναλωτή και σύντομα θα φιλοξενηθούν μέσα από ειδικά διαμορφωμένους χώρους στα καταστήματά της. Την ίδια στιγμή, ανακοίνωσε την εξέλιξη του προγράμματος πιστότητας AB Plus με στοχευμένες προσφορές και περιεχόμενο, ώστε να αναπτύσσει προσωπική και ποιοτική επαφή με κάθε πελάτη ξεχωριστά και να μπορεί να προσφέρει σε κάθε έναν, αυτά που χρειάζεται, από όπου και αν βρίσκεται. Στο ίδιο πνεύμα και με σύμμαχο την τεχνολογία, θα φέρει νέες τεχνολογικές εφαρμογές στα καταστήματα ΑΒ για ακόμη καλύτερη εξυπηρέτηση.

Ο κ. Σταύρου, ανακοίνωσε επίσης τη δέσμευση της ΑΒ Βασιλόπουλος:

  1. Να περιορίσει τη σπατάλη τροφίμων κατά 50% μέχρι το 2025, αυξάνοντας τις δωρεές τροφίμων σε φορείς και συνανθρώπους μας που έχουν πραγματικά ανάγκη, διερευνώντας και αξιολογώντας την σπατάλη τροφίμων στη δική της εφοδιαστική αλυσίδα σε συνεργασία με το Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο και το WWF και ιδρύοντας την 1η Εθνική Συμμαχία για την Σπατάλη Τροφίμων σε συνεργασία με το ΜΠΟΡΟΥΜΕ.
  2. Να μειώσει το πλαστικό κατά 50% μέχρι το 2025, καταργώντας τα πλαστικά μιας χρήσης που πωλούνται στα καταστήματα του δικτύου της μέσα στο 2020, μειώνοντας το βάρος του πλαστικού σε πολλές συσκευασίες και αντικαθιστώντας το 100% των υπόλοιπων πλαστικών συσκευασιών με συσκευασίες από ανακυκλώσιμο, ανακυκλωμένο ή κομποστοποιήσιμο υλικό.

Σε ένα σκηνικό, που παρέπεμπε στην ελληνική ύπαιθρο, εκεί όπου η σχέση της ΑΒ με τους παραγωγούς ωριμάζει και δίνει καρπούς από τον τόπο μας σε κάθε ελληνικό νοικοκυριό, η εταιρεία παρουσίασε την ΑΒ του αύριο, που αντανακλά τη νέα αγοραστική εμπειρία ΑΒ, τον κοινωνικό της ρόλο, τη διαφοροποίηση μέσα από τα προϊόντα της και την καλύτερη εξυπηρέτηση.

Περισσότερα

12# Υπεύθυνη Κατανάλωση & Παραγωγή

Coca-Cola HBC: Στον Δείκτη Βιώσιμης Ανάπτυξης Dow Jones

Ως η κορυφαία εταιρεία στον κλάδο ποτών σε όλη την Ευρώπη στον Δείκτη Βιώσιμης Ανάπτυξης Dow Jones (DJSI) αναδείχθηκε ο Όμιλος Coca-Cola HBC.

Πρόκειται για την 6η φορά μέσα σε 7 χρόνια που κατατάσσεται στην πρώτη θέση του Δείκτη και την 9η συνεχή χρονιά που βρίσκεται στις τρεις κορυφαίες θέσεις του κλάδου σε παγκόσμιο και ευρωπαϊκό επίπεδο. Ο Όμιλος συγκέντρωσε 90 μονάδες στη συνολική βαθμολογία, πετυχαίνοντας την υψηλότερη δυνατή βαθμολογία σε 11 κατηγορίες, αλλά και σημαντική βελτίωση σε ακόμα 9 κατηγορίες  και κατατάσσεται έτσι στη δεύτερη θέση στην παγκόσμια κατάταξη.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Coca-Cola HBC, Zoran Bogdanovic,  δήλωσε: «Είμαστε περήφανοι που η δέσμευση των εργαζομένων και των συνεργατών μας σε βιώσιμες πρακτικές αναγνωρίζεται για ακόμη μία φορά. Γνωρίζουμε όμως ότι η προσπάθεια δεν σταματά εδώ. Θα συνεχίσουμε να εντείνουμε τις δράσεις μας για τη συνεπή και μακροπρόθεσμη επίτευξη των στόχων βιώσιμης ανάπτυξης που διαθέτουμε».

Οι επιδόσεις Βιώσιμης Ανάπτυξης του Ομίλου CocaCola HBC για το 2018 που συνέβαλαν στην υψηλή βαθμολογία είναι:

Μείωση κατά 25% των εκπομπών CO2 σε όλη την αλυσίδα αξίας (σε σύγκριση με το 2010), δυο χρόνια νωρίτερα από τον αρχικό στόχο του 2020. Εξοικονομήθηκαν έτσι 1,27 εκ. τόνοι εκπομπών CO2

Βαθμολογία 88% στον Δείκτη Δέσμευσης Εργαζομένων, πάνω από τον μέσο όρο των εταιρειών FTSE100

Το 37% των διευθυντικών θέσεων κατέχουν γυναίκες, με στόχο 50% ως το 2025

Το 98% από τα €3,2 δισεκατομμύρια της δαπάνης προς προμηθευτές αφορούν τοπικές επιχειρήσεις υποστηρίζοντας έτσι την απασχόληση και την επιχειρηματική δραστηριότητα στις χώρες που έχει παρουσία ο Όμιλος. Στα €328 εκατομμύρια, ανέρχεται η φορολογική συμβολή του Ομίλου στις εθνικές οικονομίες

Επένδυση €7.9 εκατομμύρια σε προγράμματα για την υποστήριξη των τοπικών κοινωνιών στις οποίες δραστηριοποιείται. Περισσότερα από το 1/3 αφορούσαν το πρόγραμμα Youth Empowered, που έχει στόχο να βοηθήσει τους νέους να αναπτύξουν προσωπικές και επαγγελματικές δεξιότητες

Μείωση κατά 22% της χρήσης νερού στα εργοστάσια του Ομίλου (σε σύγκριση με το 2010)

Συμβολή στη συλλογή συσκευασιών που ισοδυναμούν με το 45% του όγκου που διαθέτει στην αγορά

Στην Ελλάδα:

Η Coca-Cola Τρία Έψιλον, συμβάλλει στην επίτευξη των στόχων του Ομίλου Coca-Cola HBC, μέσω των πρακτικών που εφαρμόζει στις παραγωγικές μονάδες και εγκαταστάσεις που λειτουργεί στη χώρα, αλλά και των πρωτοβουλιών της για την αειφόρο ανάπτυξη.

Είναι η πρώτη εταιρεία του κλάδου τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα που χρησιμοποιεί ανακυκλωμένο πλαστικό (rPET) στις συσκευασίες αναψυκτικών

Το 100% των συσκευασιών των προϊόντων της είναι ανακυκλώσιμο

Πραγματοποιεί 96,5% ανακύκλωση των αποβλήτων της παραγωγικής διαδικασίας

Εξοικονομεί 60 τόνους πλαστικού ετησίως με τις φιάλες αναψυκτικών Light Weight, ενώ κάνει χρήση 27% λιγότερου πλαστικού στο ΑΥΡΑ Bloom, 18% στο ΑΥΡΑ Active Cap και 24% στο Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ

Έχει μειώσει κατά 50% τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα τo 2018 ξεπερνώντας κατά 20% τον στόχο του Ομίλου Coca-Cola HBC για το 2025

Το 63% της συνολικής ενέργειας που χρησιμοποιεί στα εργοστάσιά της προέρχεται από ανανεώσιμες και καθαρές πηγές ενέργειας, ξεπερνώντας κατά 13% τον στόχο του Ομίλου Coca-Cola HBC για το 2025, έξι χρόνια νωρίτερα

Το 100% της ηλεκτρική ενέργειας στα εργοστάσια της προέρχεται από ΑΠΕ, μειώνοντας το  ανθρακικό  αποτύπωμα κατά 48,7% σε σχέση με το 2016

Βελτίωσε τον δείκτη χρήσης νερού κατά 2,4% το 2018

Έχει προσφέρει δεξιότητες, καθοδήγηση και δικτύωση σε 9.500 νέους μέσω του προγράμματος ενίσχυσης απασχολησιμότητας Youth Empowered

Συνεισφέρει συνολικά στο 1,4% των φορολογικών εσόδων του κράτους

Καλύπτει το 33% των διευθυντικών θέσεων από γυναίκες

Δεσμεύσεις Βιώσιμης Ανάπτυξης 2025 CocaCola HBC:

O Όμιλος Coca-Cola HBC ανακοίνωσε τον Σεπτέμβριο του 2018, τις δεσμεύσεις βιώσιμης ανάπτυξης για το 2025 με επίκεντρο έξι βασικούς τομείς:

Μείωση των εκπομπών ρύπων

Ορθολογική διαχείριση του νερού

Έναν Κόσμο Χωρίς Απορρίμματα (World Without Waste)

Υπεύθυνες προμήθειες

Μείωση των Θερμίδων στο Χαρτοφυλάκιο των Αναψυκτικών

Φροντίδα των ανθρώπων αλλά και των κοινωνιών που δραστηριοποιείται

Οι επιδόσεις της Coca-Cola HBC στον τομέα της Βιώσιμης Ανάπτυξης, αναγνωρίζονται επίσης από αντίστοιχες κατατάξεις του κλάδου, όπως είναι το CDP Climate Disclosure, ο MSCI ESG Rating και ο δείκτης FTSE4Good Index.

Περισσότερα

12# Υπεύθυνη Κατανάλωση & Παραγωγή

Άνοιξε ο νέος κύκλος του προγράμματος Grants4 της Bayer AG

Στο πλαίσιο της 84ης Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης η Bayer Ελλάς ανακοίνωσε την έναρξη της περιόδου υποβολής αιτήσεων για τα προγράμματα χρηματοδότησης και υποστήριξης Grants4 της Bayer AG, η οποία θα διαρκέσει μέχρι τις 15 Νοεμβρίου 2019.

Το πρόγραμμα Grants4Traits που δημιουργήθηκε το 2015, προσφέρει οικονομική και επιστημονική υποστήριξη για την ανάπτυξη νέων λύσεων, συμπεριλαμβανομένων των αλληλουχιών-στόχων γονιδιωματικής τροποποίησης, που θα συμβάλλουν στην επίτευξη υψηλότερης απόδοσης και ασφάλειας στις καλλιέργειες, καθώς αυξάνεται η αντίσταση από ζιζάνια, έντομα, ασθένειες και δυσμενείς κλιματολογικές συνθήκες.

«Οι πλατφόρμες μας στην Έρευνα και Ανάπτυξη ενισχύονται από το μοντέλο μας στην ανοικτή καινοτομία», δήλωσε η Διευθύντρια του Τμήματος Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων της Βayer Ελλάς Σόνια Μουσαβερέ και τόνισε: «Το Grants4Traits αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτής της προσέγγισης, παρέχοντας σε εξωτερικούς ερευνητές τους πόρους για να αναπτύξουν λύσεις για τον έλεγχο των υφιστάμενων απειλών στη γεωργία και να προετοιμαστούν επαρκώς για νέεςΣτην Bayer, μια διεπιστημονική ομάδα έρευνας και ανάπτυξης επικεντρώνεται αποκλειστικά σε λύσεις βιολογικής προέλευσης – αλλά αυτό είναι κάτι που δεν επιθυμούμε να συνεχίσουμε μόνοι μας για αυτό και αναζητούμε και άλλους συμμάχους σε αυτό το μακρύ ερευνητικό ταξίδι».

Η Bayer αναζητά νέες προσεγγίσεις που θα μπορέσουν να οδηγήσουν σε καινοτόμες λύσεις σε τέσσερις κατηγορίες και συγκεκριμένα στην βελτίωση της σοδειάς, στον έλεγχο εντόμων και ασθενειών, στον έλεγχο ζιζανίων και στις τεχνολογίες ευρείας εφαρμογής.

Στον τομέα των χρηματοδοτήσεων υπάρχουν δύο τύποι, ανάλογα με την προσέγγιση, τα παρεχόμενα επιστημονικά δεδομένα και την ωριμότητα της εκάστοτε πρότασης. Το πρόγραμμα Support παρέχει χρηματοδότηση που κυμαίνεται από 2.000 έως 10.000 ευρώ και αφορά σε προτάσεις που βρίσκονται σε πολύ πρώιμο στάδιο ενώ το πρόγραμμα Focus παρέχει χρηματοδότηση που κυμαίνεται από 10.000 έως 50.000 ευρώ και αφορά τόσο σε προχωρημένες έρευνες όσο και σε επαληθευμένες λύσεις. Το μέγεθος της κάθε χρηματοδότησης θα εξαρτηθεί από τις προδιαγραφές του εκάστοτε στόχου και την φάση ανάπτυξης και επικύρωσης.

Όλες οι λεπτομέρειες σχετικά με τις επιδιωκόμενες λύσεις των προγραμμάτων, τη διαδικασία υποβολής αιτήσεων και τους κανόνες υποβολής είναι διαθέσιμες στις ιστοσελίδες https://grants4traits.bayer.com/home και  https://www.grants4biologicals.bayer.com/home.

Εκτός από την Γεωργία η Bayer παρέχει ευκαιρίες χρηματοδότησης και υποστήριξης της καινοτομίας και στους υπόλοιπους τομείς της επιχειρηματικής της δραστηριότητας αυτών του Φαρμάκου και της Υγείας των Καταναλωτών. Περισσότερες πληροφορίες για όλα τα προγράμματα μπορείτε να βρείτε στο https://innovate.bayer.com.

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΔΗΜΟΦΙΛΗ