Connect with us

Βιομηχανία

Nestlé Ελλάς: 20.000 γεύματα με τη συμβολή του «Μπορούμε»

Η Nestlé Ελλάς στηρίζοντας για ακόμα μια χρονιά οικογένειες που έχουν ανάγκη, μέσω της πλατφόρμας επιβράβευσης nestlenoiazomai.gr, υπερτριπλασίασε τον αριθμό των κουπονιών αγάπης για να δωρίσει 7.000 γεύματα μέσω της μη κερδοσκοπικής οργάνωσης «Μπορούμε».

Πιο συγκεκριμένα, από την 1η έως τη 31η Δεκεμβρίου 2017 και με την ενεργή συμμετοχή των μελών της πλατφόρμας nestlenoiazomai.gr, συγκεντρώθηκαν σχεδόν 2.000 κουπόνια αγάπης τα οποία η Nestlé Ελλάς αποφάσισε να υπερτριπλασιάσει δωρίζοντας 7.000 γεύματα συνολικά, κάνοντας παράλληλα πράξη τη στήριξη και την εμπιστοσύνη της εταιρείας στο έργο και τις δράσεις του οργανισμού «Μπορούμε». Σε συνέχεια των περσινών πρωτοβουλιών, ο αριθμός των γευμάτων αγάπης που προσφέρει η εταιρεία μέσα από την πλατφόρμα θα ανέλθει στις 20.000 συνολικά.

Η εταιρεία φροντίζει με συνεχείς δωρεές προϊόντων να τηρεί την εταιρική της δέσμευση για καλή διατροφή και καλύτερη ζωή, έχοντας τα πέντε τελευταία χρόνια δωρίσει προϊόντα συνολικής αγοραστικής αξίας που ξεπερνούν τα 4 εκατ. ευρώ. Με αυτό τον τρόπο η Nestlé αποδεικνύει έμπρακτα πως νοιάζεται για την ελληνική οικογένεια, υιοθετώντας δράσεις που επιβεβαιώνουν τη στήριξη και τη προσφορά της, σε ευπαθείς κοινωνικές ομάδες που έχουν ανάγκη.

Η Αγγελική Παπαδοπούλου, Υπεύθυνη Εταιρικών Υποθέσεων Nestlé Ελλάς, δήλωσε σχετικά: «Στην Nestlé οι δράσεις μας εναρμονίζονται σε απόλυτο βαθμό με την κοινωνία και είμαστε πάρα πολύ χαρούμενοι που βρισκόμαστε για μια ακόμη χρονιά σε θέση να προσφέρουμε, μαζί με τη σημαντική συνδρομή του «Μπορούμε», ανακουφίζοντας ανθρώπους που έχουν ανάγκη. Η προσφορά των 7.000 γευμάτων αποδεικνύει πως νοιαζόμαστε για την ελληνική κοινωνία και οικογένεια, ενώ αποτελεί μια ακόμα ενέργεια που τηρεί τη δέσμευση μας για καλή διατροφή και καλύτερη ζωή. Θα συνεχίσουμε το έργο μας με αμείωτο ρυθμό, στηρίζοντας οικογένειες χαμηλού εισοδήματος».

Ο Αλέξανδρος Θεοδωρίδης, ιδρυτικό μέλος του Μπορούμε, δήλωσε σχετικά: « Η συνεργασία μας με τη Nestlé και το πρόγραμμα Nestlé Νοιάζομαι αποτελεί ιδιαίτερη τιμή για εμάς και μας βοηθάει στην εκπλήρωση όλων όσων μας αντιπροσωπεύουν ως οργανισμό. Στόχος μας είναι να βρισκόμαστε κοντά σε όλους όσους επιθυμούν να προσφέρουν τρόφιμα και φαγητό σε ανθρώπους που το έχουν πραγματικά ανάγκη, για αυτόν ακριβώς το λόγο είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που για 2η συνεχόμενη χρονιά μέσα από το πρόγραμμα Nestlé Νοιάζομαι, η εταιρεία μας θα προσφέρει ακόμα 6.000 γεύματα σε οικογένειες χαμηλού εισοδήματος σε διάφορα μέρη της Ελλάδας».

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

11# Βιώσιμες πόλεις & Κοινότητες

P&G – ΑΒ: Συνεργασία για καθαρότερες ελληνικές θάλασσες

Για τρίτη συνεχή χρονιά, η P&G και η ΑΒ Βασιλόπουλος, μέσω του προγράμματος «Προσφέρω» ένωσαν ξανά τις δυνάμεις τους με την περιβαλλοντική οργάνωση iSea, ολοκληρώνοντας τον υποβρύχιο καθαρισμό 20 παραλιών σε όλη την Ελλάδα.

Το φετινό πρόγραμμα δράσεων που ξεκίνησε τον Μάιο και ολοκληρώθηκε τον Ιούνιο, περιλάμβανε τον υποβρύχιο καθαρισμό 20 παραλιών σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Βόλο. Οι δράσεις σχεδιάστηκαν και υλοποιήθηκαν από την καταδυτική ομάδα της iSea σε συνεργασία με τοπικά καταδυτικά κέντρα και άλλους φορείς. Στο πλαίσιο των φετινών υποβρύχιων καθαρισμών και με τη συμμετοχή περισσότερων από 21 δυτών, συλλέχθηκαν και απομακρύνθηκαν πάνω από 3,5 τόνοι απορριμμάτων με κυρίαρχους τους ρύπους από πλαστικές συσκευασίες μιας χρήσης, ελαστικά, σακούλες κ.α. 

Όπως κάθε χρόνο, την προσπάθεια αυτή υποστηρίζουν ενεργά οι καταναλωτές, μέσω της αγοράς προϊόντων της P&G αποκλειστικά στα καταστήματα ΑΒ Βασιλόπουλος, συνδράμοντας το έργο της iSea για καθαρότερες θάλασσες και ακτές για όλους. 

Η Αναστασία Χαρίτου, Υπεύθυνη προγραμμάτων Περιβαλλοντικής Οργάνωσης iSea, δήλωσε σχετικά: «Φέτος, παρά τις πρωτόγνωρες συνθήκες που αντιμετωπίζουμε, το πρόγραμμα δράσεων όχι μόνο δεν ματαιώθηκε, αλλά προσαρμόστηκε σύμφωνα με τα έκτακτα μέτρα αντιμετώπισης του κορωνοϊού, και έτσι αυτή η σημαντική προσπάθεια συνεχίστηκε για ακόμη μια χρονιά, με υποβρύχιους καθαρισμούς.  Στόχος του προγράμματος «Προσφέρω» που σχεδιάσαμε και υλοποιούμε για τρίτη χρονιά, είναι να συμβάλλουμε στη διάδοση και την αντιμετώπιση του ζητήματος των υδάτινων απορριμμάτων που αποτελεί παγκοσμίως μια από τις πιο σημαντικές σύγχρονες περιβαλλοντικές προκλήσεις και βρίσκεται στο προσκήνιο πιο έντονα από ποτέ. Μέσω της ευαισθητοποίησης των πολιτών και της ενίσχυσης της περιβαλλοντικής συνείδησης, ενθαρρύνουμε τον σεβασμό στο θαλάσσιο περιβάλλον, τις ορθές επιλογές και την εμπλοκή των πολιτών στην αντιμετώπισή του. Γιατί όλοι έχουμε ανάγκη να επιστρέψουμε σε καθαρές θάλασσες και ακτές, να απολαύσουμε, αλλά και να αναδείξουμε τον μεγαλύτερο πλούτο της χώρας μας».

Συνολικά, στο πλαίσιο του προγράμματος «Προσφέρω» έχουν πραγματοποιηθεί από τον Μάιο του 2018 μέχρι σήμερα, περισσότεροι από 78 καθαρισμοί σε όλη την Ελλάδα, ενώ έχουν απομακρυνθεί περισσότεροι από 10 τόνοι απορριμμάτων. Η πρωτοβουλία αυτή θα συνεχιστεί με στόχο να ολοκληρώσουμε 100 δράσεις σε όλη την Ελλάδα και να απαλλάξουμε τις ελληνικές θάλασσες από ακόμα περισσότερους τόνους απορριμμάτων. 

Περισσότερα

4# Ποιοτική Εκπαίδευση

Συνεργασίες που περιορίζουν το ψηφιακό χάσμα

Η κοινωνική πρόοδος στην ψηφιακή εποχή – μετά Covid-19 – απαιτεί ψηφιακές δεξιότητες, ώστε όλοι να μπορούν να συμμετέχουν, γεγονός που ήρθε να επιβεβαιώσει η πανδημία, με την ανάγκη για εξ’ αποστάσεως εργασία και εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση.

Της Σοφίας Εμμανουήλ (semmanouil@gmail.com)

Εστιάζοντας στον τομέα της εκπαίδευσης, αντλήσαμε στοιχεία από έρευνα της Deloitte σε συνεργασία με την IPSOS για λογαριασμό της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, που δημοσιεύθηκαν το 2019, όπου διαπιστώνεται ότι σχεδόν οι 8 στους 10 μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (79% στις μικρές τάξεις και 76% στις μεγαλύτερες) δεν είχαν συμμετάσχει ποτέ σε μάθημα προγραμματισμού ή εκμάθησης συγγραφής κώδικα στο σχολείο. Επίσης διαπιστώθηκε ότι τα κορίτσια ασχολούνται λιγότερο συχνά με τέτοια πεδία συγκριτικά με τα αγόρια. Κατά μέσον όρο, περισσότερες από 4 στις 5 Ευρωπαίες μαθήτριες που φοιτούν σε σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης δεν συμμετέχουν ποτέ ή σχεδόν ποτέ στο σχολείο σε μαθήματα προγραμματισμού.

Είναι δε ενδεικτικό ότι περισσότεροι από 6 στους 10 Ευρωπαίους μαθητές διδάσκονται από ειδικούς επαγγελματίες πληροφορικής ψηφιακές δεξιότητες στον ελεύθερο χρόνο τους, καθώς η συμμετοχή σε υποχρεωτική εκπαίδευση πληροφορικής είναι λιγότερο συχνή στο δημόσιο σχολείο. 

Η θέσπιση της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Πληροφορικής ήταν μια πρωτοβουλία που στόχευε να κάνει τον προγραμματισμό και την εκμάθηση συγγραφής κώδικα προσιτή διαδικασία σε όλους. Στόχος της ΕΕ σε πρώτη φάση ήταν να ενθαρρύνει το 50% των σχολείων στην Ευρώπη να συμμετέχουν στη δράση. Πλέον η δράση τείνει να γίνει κίνημα ενώ πρωτοβουλίες αναλαμβάνονται τόσο από δημόσιους όσο και από ιδιωτικούς φορείς. 

Ωστόσο το χάσμα δεξιοτήτων δεν είναι εύκολο να εξαλειφθεί. Απαιτεί περισσότερες δράσεις και μεγαλύτερη κινητοποίηση σε μια εποχή που οι τεχνολογίες εξελίσσονται ραγδαία και η αυτοματοποίηση και η τεχνητή νοημοσύνη ενσωματώνονται ολοένα περισσότερο στις επιχειρηματικές λειτουργίες αλλάζοντας το περιβάλλον εργασίας. Μάλιστα η πανδημία επιταχύνει τις αλλαγές και κάνει πιο επιτακτική την ανάγκη για δράσεις που θα καλύψουν τα κενά. Κλειδί για την επόμενη μέρα είναι οι συνεργασίες. 

Από το κέντρο έρευνας της Interamerican για τον χρηματοοικονομικό αλφαβητισμό της γενιάς Ζ, σε συνέχεια της αύξησης της πολυπλοκότητας στο χρηματοοικονομικό περιβάλλον λόγω της οικονομικής κρίσης και των νέων τάσεων όπως το fintech, μέχρι το “Ψηφιακό Σχολείο για Όλους” του Ιδρύματος Μποδοσάκη και τις “Ψηφιακές Ακαδημίες” της Eurolife οι συνεργασίες είναι αυτές που μεγεθύνουν τον κοινωνικό αντίκτυπο των πρωτοβουλιών.

Εurolife FFH – Cyber Security International Institute

Ενδεικτικά σημειώνουμε ότι στο πλαίσιο του προγράμματος εταιρικής κοινωνικής ευθύνης της η Eurolife FFH συνεργάζεται με το Cyber Security International Institute με σκοπό την εκπαίδευση παιδιών και ενηλίκων από ολόκληρη τη χώρα σε θέματα που αφορούν τη χρήση του διαδικτύου, την ασφαλή πλοήγηση σε αυτό, καθώς και την εξοικείωσή τους με τις νέες τεχνολογίες. 

Μέσω της δωρεάς της Eurolife FFH, η επιστημονική ομάδα του CSIi έχει σχεδιάσει ένα πολύπλευρο πρόγραμμα εκπαιδεύσεων, το οποίο χωρίζεται σε τρεις Ψηφιακές Ακαδημίες πανελλαδικής εμβέλειας, με την κάθε μία να απευθύνεται σε διαφορετική ομάδα συμμετεχόντων:

  • Ψηφιακή Ακαδημία: Parent Edition
  • Ψηφιακή Ακαδημία: Student Edition
  • Ψηφιακή Ακαδημία: Travel Edition

Κοινός τους παρονομαστής είναι η χρήση του διαδικτύου, η προστασία από κυβερνοκινδύνους, η ασφάλεια κατά την εργασία και την περιήγηση σε αυτό, καθώς και η γνωριμία με τις απεριόριστες δυνατότητες που προσφέρει για προσωπική ανάπτυξη και εξέλιξη. 

Ειδικότερα η Ψηφιακή Ακαδημία: Student Edition, θα λειτουργεί με μηνιαίους κύκλους εκπαίδευσης, διάρκειας 16 ωρών ο καθένας, και θα αποτελείται από δυο εκπαιδευτικά τμήματα των 200 ατόμων. Η έναρξή της έχει προγραμματιστεί για τον προσεχή Σεπτέμβριο. Με την ολοκλήρωσή της, όλοι οι μαθητές θα συμμετάσχουν σε Hackathon, η θεματολογία του οποίου θα κινείται πάνω στα όσα διδάχθηκαν κατά τη διάρκειά της. Τα παιδιά θα έχουν με αυτόν τον τρόπο την ευκαιρία να δοκιμάσουν τις γνώσεις που απέκτησαν από την Ακαδημία, να προκαλέσουν τη φαντασία τους και να εξασκήσουν πρακτικά τις δεξιότητές τους, δημιουργώντας κάτι δικό τους. Παράλληλα, θα έχουν τη δυνατότητα να δουν τα projects άλλων συμμετεχόντων, να συζητήσουν μεταξύ τους και να ανταλλάξουν ιδέες. 

Σύμφωνα με τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της Eurolife FFH, Αλέξανδρο Σαρρηγεωργίου, ένας από τους πυλώνες δράσης του προγράμματος εταιρικής κοινωνικής ευθύνης της εταιρείας είναι να διευκολύνει την πρόσβαση των ανθρώπων στη γνώση και την εκπαίδευση. Γι’ αυτό και επενδύει συστηματικά σε δραστηριότητες που μπορούν να φτάσουν σε κάθε σημείο της Ελλάδας. Αυτή είναι η βάση της συνεργασίας με το Cyber Security International Institute, έναν οργανισμό με εμπειρία και γνώση στην ασφαλή χρήση του διαδικτύου και των νέων τεχνολογιών.

Από την πλευρά του ο Εμμανουήλ Σφακιανάκης, Πρόεδρος του Cyber Security International Institute, επισημαίνει ότι το πρόγραμμα θα βρεθεί ακόμη και σε ακριτικά σημεία, όπου οι εξειδικευμένοι επιστήμονες της ομάδας του θα ενημερώσουν τους κατοίκους για το διαδίκτυο, τα οφέλη του, αλλά και τους κινδύνους κατά την περιήγηση σε αυτό. 

“Ψηφιακό Σχολείο για Όλους” 

Ένα άλλο παράδειγμα είναι το πρόγραμμα “Ψηφιακό Σχολείο για Όλους” του Ιδρύματος Μποδοσάκη, το οποίο χάρης στη συνεισφορά των εταιρειών Public – MediaMarkt, ΕΥΔΑΠ, Eurobank, MYTILINEOS, BCG και μεμονωμένων δωρητών πρόσφερε ήδη 3.150 tablets σε δημόσια σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της χώρας, προς διάθεση, μέσω των σχολικών μονάδων, στους μαθητές που τα έχουν ανάγκη. 

Η παράδοση των tablets οργανώνεται από το Ίδρυμα Μποδοσάκη, και η επιλογή των σχολείων πραγματοποιείται με υπόδειξη του Υπουργείου Παιδείας, σύμφωνα με τις καταγεγραμμένες ανάγκες. Η συγκεκριμένη δωρεά αποτελεί το πρώτο στάδιο του προγράμματος “Ψηφιακό Σχολείο για Όλους” και ανταποκρίνεται στην πρόσκληση του Υπουργείου Παιδείας για ενίσχυση των εκπαιδευτικών δομών της χώρας με τεχνολογικό εξοπλισμό. Στοχεύει στην ενίσχυση της δυνατότητας πρόσβασης στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση από όλους τους μαθητές, αλλά και πιο μακροπρόθεσμα, στην εμβάθυνση των ψηφιακών δεξιοτήτων της μαθητικής κοινότητας. Το επόμενο στάδιο του προγράμματος θα υλοποιηθεί μέσω των τακτικών δωρεών του Ιδρύματος Μποδοσάκη προς τα σχολεία της χώρας ενισχύοντας περαιτέρω τις ψηφιακές δυνατότητές τους.  

Οι συνεργασίες κοινωνικού αντίκτυπου

Η Χαρά Τασόγλου, Επικεφαλής Επικοινωνίας και Ανάπτυξης, Ίδρυμα Μποδοσάκη, σημειώνει χαρακτηριστικά στο csrindex: “Δρούμε ως κοινωφελές Ίδρυμα, αλλά και ως καταλύτης ευρύτερων συνεργασιών κοινωνικού αντικτύπου με επίκεντρο τον άνθρωπο. Η πανδημία δεν αποτέλεσε εξαίρεση. Συμπράξαμε με στόχο το μέγιστο κοινό καλό, με εταιρείες με σταθερή δέσμευση στην κοινωνική προσφορά και με άλλα Ιδρύματα. Η εποχή καλεί επιτακτικά για συνεργασίες φορέων και επιχειρήσεων με επίκεντρο τον άνθρωπο”.

Ας σημειωθεί ότι από την ίδρυσή του ως σήμερα το Ίδρυμα Μποδοσάκη έχει διαθέσει περισσότερα από 450 εκατομμύρια ευρώ για την εκπλήρωση των σκοπών του. Οι δωρεές που πραγματοποιεί από το 1973 υπηρετούν το όραμά του για μια κοινωνία ίσων ευκαιριών με δυνατότητες και προοπτική για όλους και αντικατοπτρίζουν τις 4 στρατηγικές προτεραιότητες του Ιδρύματος:

  • την προαγωγή της παιδείας
  • την αναβάθμιση της υγείας
  • την ενδυνάμωση της κοινωνίας των πολιτών
  • την προστασία του περιβάλλοντος

Πέραν όμως των δικών του πόρων και πρωτοβουλιών για την αντιμετώπιση των συνεπειών της πανδημίας το Ίδρυμα Μποδοσάκη ενώνει τις δυνάμεις του με εταιρείες και άλλα ιδρύματα με κοινές προτεραιότητες, με στόχο το μέγιστο κοινωνικό αντίκτυπο. Ενδεικτικά αναφέρονται ορισμένες συνεργασίες με εταιρείες και άλλα Ιδρύματα:

  • Το Ίδρυμα Μποδοσάκη με την υποστήριξη του Ιδρύματος της Coca-Cola (The Coca-Cola Foundation) και της Coca-Cola στην Ελλάδα (Coca-Cola Hellas και Coca-Cola Τρία Έψιλον) υποστήριξαν το Εθνικό Σύστημα Υγείας με δημιουργία 3 νέων, πλήρως εξοπλισμένων θέσεων ΜΕΘ και αντιδραστηρίων για τη διενέργεια 12.000 τεστ κορωνοϊού. Επιπρόσθετα, υποστήριξαν το πρόγραμμα “Βοήθεια στο Σπίτι plus” του Δήμου Αθηναίων συμβάλλοντας στην κάλυψη των αναγκών χιλιάδων συνανθρώπων μας που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες.
  • Το πρόγραμμα “Βοήθεια στο Σπίτι plus” του Δήμου Αθηναίων υποστηρίχθηκε και μέσα από την συνεργασία του Ιδρύματος με την εταιρεία Accenture που διοργάνωσε crowdfunding καμπάνια για τους εργαζομένους της και τα δίκτυά τους

Η επόμενη μέρα φέρνει μια νέα συνεργασία του Ιδρύματος Μποδοσάκη με την Coca-Cola στην Ελλάδα. Το ίδρυμα συμμετέχει στον σχεδιασμό και την υλοποίηση του προγράμματος Future Loading της Coca-Cola, μίας κοινωνικής πρωτοβουλίας για τις μικρές επιχειρήσεις του κλάδου καφεστίασης και φιλοξενίας (Ho.Re.Ca) με στόχο να τις βοηθήσει να ανταποκριθούν επιτυχώς στη νέα πραγματικότητα μετά την πανδημία. Οι επωφελούμενες επιχειρήσεις θα έχουν την ευκαιρία να εναρμονιστούν με τα νέα ζητούμενα που απαιτούν επενδύσεις και τεχνογνωσία, να απαντήσουν στις προκλήσεις του σήμερα με σεβασμό στο περιβάλλον και να λάβουν τα απαραίτητα εργαλεία που θα οδηγήσουν στην ενίσχυση της επισκεψιμότητας και της εμπιστοσύνης των πελατών τους.

Περισσότερα

3# Καλή Υγεία & Ευημερία

H Bayer στηρίζει την Παγκόσμια Ομοσπονδία Αιμορροφιλίας (WFH)

Mε επιπλέον 50 εκατομμύρια μονάδες θεραπείας για τη βελτίωση της πρόσβασης σε θεραπεία ατόμων με κληρονομικές αιμορραγικές διαταραχές σε χώρες χαμηλού εισοδήματος συνεχίζει να συνεισφέρει η Baye στο Πρόγραμμα Ανθρωπιστικής Βοήθειας της WFΗ.

Σχετική ανακοίνωση έγινε κατά τη διάρκεια της εξ αποστάσεως συνόδου κορυφής της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Αιμορροφιλίας (WFH). Το όραμα της Bayer «Υγεία και Τροφή για όλους» ευθυγραμμίζεται στενά με τους στόχους του προγράμματος ανθρωπιστικής βοήθειας του WFH. Μαζί, μπορούν να σημειώσουν πρόοδο προς την επίτευξη των Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης (SDGs), ενισχύοντας την πρόσβαση σε θεραπεία και τη βελτίωση της υγείας των  ασθενών με αιμορροφιλία. Κατά τη διάρκεια της παγκόσμιας κρίσης στην υγεία λόγω της νόσου COVID-19 και τα προβλήματα που προέκυψαν στη διεθνή μεταφορά αγαθών, η Bayer και ο WFH εργάζονται σκληρά για να διατηρήσουν την ομαλή τροφοδότηση φαρμάκων που αλλάζουν τη ζωή των ανθρώπων και να ελαχιστοποιήσουν τον αντίκτυπο στη φροντίδα των ασθενών.

Από την έναρξη της συνεργασίας τον Μάιο του 2019, το Πρόγραμμα Ανθρωπιστικής Βοήθειας του WFH έχει παραδώσει προϊόντα της Bayer σε 34 χώρες όπου η πρόσβαση στη θεραπεία είναι περιορισμένη. Η Bayer είναι ένας από τους κύριους συντελεστές του Προγράμματος και ως μέρος της μακροπρόθεσμης συνεργασίας έχει δεσμευτεί να παραδώσει συνολικά 100 εκατομμύρια μονάδες το 2019 και το 2020, ωφελώντας έως και 5.000 άτομα που ζουν με αιμορροφιλία Α ανά έτος.

«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε ότι θα συνεισφέρουμε ακόμα 50 εκατομμύρια μονάδες στο πρόγραμμα ανθρωπιστικής βοήθειας του WFH για το 2020, καθώς η τρέχουσα κατάσταση με την πανδημία COVID-19 δείχνει σαφώς ότι οι παγκόσμιες προκλήσεις μπορούν να αντιμετωπιστούν εάν ενεργήσουμε με αλληλεγγύη», δήλωσε ο Dr. Michael Devoy επικεφαλής του τμήματος Ιατρικών Υποθέσεων & Φαρμακοεπαγρύπνησης του Τομέα Φαρμάκων της Bayer AG και Ιατρικός Διευθυντής της Bayer AG. «Από την έναρξη της συνεργασίας το 2019, έχουμε ήδη δει τον απτό θετικό αντίκτυπο που είχαν οι συνεισφορές της Bayer, ωφελώντας τους ανθρώπους σε 34 χώρες. Τις τελευταίες εβδομάδες, έχει αναδειχθεί παγκοσμίως η σημασία της παροχής αγαθών και υπηρεσιών υγείας. Η Bayer δεσμεύεται πλήρως να υποστηρίξει την κοινότητα των ατόμων με αιμορροφιλία, όχι μόνο με την  έρευνα και την ανάπτυξη θεραπειών επόμενης γενιάς, αλλά και με την εξασφάλιση πρόσβασης σε θεραπεία για τα άτομα που έχουν ανάγκη». 

«Η έλλειψη πρόσβασης σε θεραπεία για τους ασθενείς που ζουν σε χώρες χαμηλού εισοδήματος είναι μια επείγουσα και σημαντική πρόκληση για τη δημόσια υγεία. Το Πρόγραμμα Ανθρωπιστικής Βοήθειας της WFH στοχεύει να αντιμετωπίσει αυτή την πρόκληση», δήλωσε ο Dr.Assad Haffar, Διευθυντής Ιατρικής και Ανθρωπιστικής Βοήθειας στο WFH. «Τώρα, περισσότερο από ποτέ, καθώς ο κόσμος αντιμετωπίζει μια παγκόσμια πρόκληση για την υγεία, όπως η νόσος COVID-19, με τις χώρες χαμηλού εισοδήματος να πλήττονται σκληρά, είναι κρίσιμο να διατηρούμε προγράμματα ανθρωπιστικής βοήθειας όπως το συγκεκριμένο, παρέχοντας στους ανθρώπους που ζουν με αιμορροφιλία ελπίδα για καλύτερη ποιότητα ζωής».

Η συμβολή της Bayer στο Πρόγραμμα περιλαμβάνει την παροχή πλήρους χαρτοφυλακίου ανασυνδυασμένων θεραπειών FVIII, που θα μπορούσαν να ωφελήσουν άτομα σε περισσότερες από 60 χώρες όπου η πρόσβαση στη θεραπεία είναι περιορισμένη. Για να διασφαλιστεί ότι το Πρόγραμμα έχει βιώσιμο αντίκτυπο στις κοινότητες, η Bayer υποστηρίζει επίσης την κατάρτιση και την εκπαίδευση των επαγγελματιών  υγείας σχετικά με την ακριβή και ασφαλή χορήγηση θεραπειών για οξείες αιμορραγίες, προφύλαξη, χειρουργικές επεμβάσεις και αντιμετώπιση ανασταλτών. Με την υποστήριξη της Bayer, το πρόγραμμα επιτρέπει τη συμμετοχή παιδιών σε θεραπεία προφύλαξης που αποτρέπει αιμορραγίες και επιπλοκές που μπορεί να προκύψουν.

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΑΠΟΨΕΙΣ