Connect with us

Τρόφιμα / Ποτά

Nestlé: Παγκόσμια πρωτοβουλία για παιδιά με υγεία

Παγκόσμια πρωτοβουλία Nestlé for Healthier Kids, ανακοίνωσε η Nestle κατά την Παγκόσμια Ημέρα της Οικογένειας, 15 Μαϊου, σύμφωνα με τα Ηνωμένα Έθνη.

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει την περαιτέρω ανάπτυξη ακόμη πιο υγιεινών προϊόντων και τη συμβουλευτική υποστήριξη στις οικογένειες για θέματα διατροφής και φυσικής δραστηριότητας. Στόχος του είναι να βοηθήσει 50 εκατομμύρια παιδιά μέχρι το 2030 να ζήσουν με περισσότερη υγεία.

Από την ίδρυσή της, η Nestlé έχει αφοσιωθεί στην υποστήριξη των γονιών και όσων ασχολούνται με τη φροντίδα των παιδιών ώστε να παρέχουν τη σωστή διατροφή στα παιδιά τους. Με αυτή τη νέα πρωτοβουλία η Nestlé επιταχύνει τη βελτίωση της γκάμας της σε τρόφιμα και ροφήματα παγκοσμίως. Μόνο κατά τη διάρκεια του 2017 η εταιρεία κυκλοφόρησε περισσότερα από 1000 νέα προϊόντα που ταιριάζουν στις διατροφικές ανάγκες των παιδιών. Την ίδια χρονιά, παρείχε 174 δισεκατομμύρια μερίδες εμπλουτισμένων τροφίμων και ροφημάτων σε 66 χώρες όπου υπάρχουν ελλείψεις σε βασικά μικροθρεπτικά στοιχεία όπως ο σίδηρος, το ιώδιο ή η βιταμίνη Α.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Nestlé Mark Schneider δήλωσε: «Στην παιδική ηλικία διαμορφώνονται οι συνήθειες μιας ζωής. Θέλουμε να βοηθήσουμε τους γονείς να κάνουν πιο υγιεινές επιλογές για τα παιδιά τους. Γι’ αυτό επιταχύνουμε τις προσπάθειές μας για να στηρίξουμε τις οικογένειες να μεγαλώσουν πιο υγιή παιδιά και καλούμε όλους όσοι ενδιαφέρονται να ενωθούν μαζί μας σε αυτόν τον στόχο.»

Η Nestlé ήδη βελτιώνει περίπου το ένα τρίτο της γκάμας των προϊόντων της κάθε χρόνο. Πλέον θα χρησιμοποιήσει τις κορυφαίες δυνατότητές της στην προϊοντική καινοτομία για να ενισχύσει τα τρόφιμα και τα ροφήματα που απευθύνονται σε παιδιά με ακόμη περισσότερα φρούτα, λαχανικά, δημητριακά ολικής άλεσης και μικροθρεπτικά στοιχεία. Η Nestlé επιπλέον θα συνεχίσει να μειώνει τη ζάχαρη, το αλάτι και τα κορεσμένα λιπαρά. Οι βελτιώσεις αυτές ισχύουν φυσικά και για την ελληνική αγορά, ενώ πρόσφατα λανσαρίσματα προς αυτή την κατεύθυνση είναι η σειρά βιολογικών βρεφικών γευμάτων NaturNes Bio και οι συνεχείς βελτιωμένες συνταγές στα δημητριακά πρωινού Nestlé.

Για περισσότερη από μία δεκαετία, η Nestlé έχει βελτιώσει τη διατροφική αξία των προϊόντων της. Με την πρωτοβουλία Nestlé for Healthier Kids η εταιρεία δεσμεύεται να συνεχίσει μακροπρόθεσμα προς αυτή την κατεύθυνση. Οι πιο άμεσοι στόχοι της για το 2020 είναι:

Να προσθέσει τουλάχιστον 750 εκατομμύρια μερίδες (80 γρ) λαχανικών στα προϊόντα της.

Να προσθέσει τουλάχιστον 300 εκατομμύρια μερίδες (16 γρ) δημητριακών ολικής άλεσης, οσπρίων και ξηρών καρπών στα προϊόντα της.

Να μειώσει ακόμη περισσότερο τη ζάχαρη κατά 5%. Από το 2000 η εταιρεία έχει μειώσει τη ζάχαρη κατά τουλάχιστον 34%.

Να μειώσει ακόμη περισσότερο το αλάτι κατά 10%. Από το 2005 η εταιρεία έχει μειώσει το αλάτι κατά τουλάχιστον 20%.

Να ολοκληρώσει τη δέσμευση που ανέλαβε το 2014, να μειώσει τα κορεσμένα λιπαρά κατά 10% σε όλα τα σχετικά προϊόντα που δεν πληρούν τις συστάσεις του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας.

Η Nestlé θα ενισχύσει επίσης τα προγράμματα και τις διαδικτυακές υπηρεσίες που έχουν σχεδιαστεί για να παρέχουν στους γονείς και όσους ασχολούνται με τη φροντίδα των παιδιών περισσότερη γνώση για τη διατροφή, υγιεινές συνταγές και πρακτικές συμβουλές. Το 2017 περισσότερες από 300 συνεργασίες σε όλο τον κόσμο βοήθησαν την εταιρεία να αγγίξει πάνω από 14 εκατομμύρια παιδιά.

Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Nestlé Ελλάς, Νίκος Εμμανουηλίδης, σχολίασε σχετικά: «Στην Ελλάδα, η πρωτοβουλία Nestlé Παιδιά Όλο Υγεία ξεκίνησε το 2009 και με μια σειρά από πολύ σημαντικές συνεργασίες με διατροφικούς οργανισμούς και ακαδημαϊκούς φορείς έχει προσφέρει διατροφική εκπαίδευση σε περισσότερα από 110.000 παιδιά. Η προσπάθεια συνεχίζεται με τη νέα μορφή της πρωτοβουλίας, που περιλαμβάνει την επιστημονική έρευνα, τις διαρκείς βελτιώσεις των προϊόντων μας, αλλά και τις ενέργειες που στόχο έχουν να βοηθήσουμε την οικογένεια στο σπουδαίο έργο της να μεγαλώσει πιο υγιή παιδιά».

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Τρόφιμα / Ποτά

ΜΕΒΓΑΛ-Kifisia Run®

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε ο 2ος αγώνας ΜΕΒΓΑΛ Kifisia Run, την Κυριακή 31/3/19. Οι δρομείς που συμμετείχαν ξεπέρασαν τους 2.500 πλημμυρίζοντας τους δρόμους της Κηφισιάς από θετική ενέργεια αλλά και υποστηρίζοντας δυναμικά το κοινωνικό μήνυμα της διοργάνωσης: Τρέχω-Συνεισφέρω-Ευαισθητοποιώ.

Σκοπός του αγώνα ήταν αφενός η ενίσχυση του Πανελληνίου Συνδέσμου Νεφροπαθών, καθώς μέρος των εσόδων διατίθεται για τις ανάγκες του Συνδέσμου, και αφετέρου η διάδοση της ιδέας της δωρεάς οργάνων στην Ελλάδα. Η ΜΕΒΓΑΛ είχε δυναμική παρουσία στον αγώνα όχι μόνο σαν χορηγός αλλά συμμετείχε με δική της ομάδα που έτρεξε, για να βοηθήσει να πραγματοποιηθούν οι στόχοι της διοργάνωσης.

Παράλληλα η εταιρεία πρόσφερε στους συμμετέχοντες γευστικά προϊόντα, όπως πρωτεϊνούχα ροφήματα, Κεφίρ, Ξινόγαλα, Αριάνι και σοκολατούχο Choco Joy. Η Πρόεδρος & Δ/νουσα Σύμβουλος της ΜΕΒΓΑΛ, κα Μαίρη Χατζάκου, βράβευσε τους νικητές και δήλωσε πως είναι ιδιαίτερα χαρούμενη με τη συμμετοχή της εταιρείας στη χαρά του αθλητισμού και την ταυτόχρονη παροχή στήριξης σε ευπαθείς ομάδες.

Περισσότερα

3# Καλή Υγεία & Ευημερία

ΜΕΒΓΑΛ-Kifisia Run® : Τρέχω – Συνεισφέρω – Ευαισθητοποιώ

Μια μεγάλη αθλητική διοργάνωση με σημαντικό κοινωνικό υπόβαθρο στηρίζει η γαλακτοβιομηχανία ΜΕΒΓΑΛ αναλαμβάνοντας μέγας χορηγός της διοργάνωσης. Πρόκειται για το δεύτερο αγώνα δρόμου Kifisia Run®, που θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 31 Μαρτίου 2019 στην Κηφισιά. Ο αγώνας ΜΕΒΓΑΛ-Kifisia Run, διοργανώνεται από το Γυμναστικό Σύλλογο Κηφισιάς, προβάλλει το μήνυμα Τρέχω – Συνεισφέρω – Ευαισθητοποιώ και έχει διπλό στόχο:

1. την ενίσχυση του Πανελληνίου Συνδέσμου Νεφροπαθών , καθώς μέρος των εσόδων θα διατεθεί για τις ανάγκες του Συνδέσμου σε μία προσπάθεια βελτίωσης της ποιότητας ζωής τους

2. τη διάδοση της ιδέας της δωρεάς οργάνων στην Ελλάδα με την ευαισθητοποίηση του κοινού στο συγκεκριμένο θέμα Οι διοργανωτές έχουν σχεδιάσει διάφορες επιλογές σε διαδρομές, 10.000 μέτρων, 5.000 μέτρων αλλά και δρόμο 1.000 μέτρων για παιδιά και άτομα με ειδικές ανάγκες, ώστε να δοθεί η δυνατότητα ευρείας συμμετοχής και να μεγιστοποιηθεί το αποτέλεσμα της προσπάθειας.

Η ΜΕΒΓΑΛ συμμετέχει και ενισχύει τον ΜΕΒΓΑΛ-Kifisia Run θέλοντας να παρέχει ουσιαστική βοήθεια σε ευπαθείς ομάδες, στα πλαίσια των πρακτικών βιώσιμης ανάπτυξης που εφαρμόζει. Παράλληλα -ως εταιρεία τροφίμων- προωθεί την υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή και έχει ως μέλημα να στηρίζει αθλητικές διοργανώσεις και δράσεις που αποσκοπούν στην ευεξία, κάνοντας πράξη το σύνθημα «ΜΕΒΓΑΛ Αγάπης Έργα για τον αθλητισμό». Συνέντευξη τύπου του αγώνα δρόμου ΜΕΒΓΑΛ-Kifisia Run θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 19/03/19, στις 12:00 μ.μ., στο κατάστημα αθλητικών ειδών CosmosSport, Αργυροπούλου 4-Κηφισιά. Τη ΜΕΒΓΑΛ θα εκπροσωπήσει η κα Ερασμία Παπαδοπούλου, National Key Account Manager της εταιρείας.

Περισσότερα

10# Λιγότερες Ανισότητες

H ΖeniΘ σας προσκαλεί να συμμετέχετε στη Random Acts of Kindness Week

Η «ZeniΘ», o 1ος πάροχος ολοκληρωμένης ενέργειας στην Ελλάδα, ξεκινά μια εβδομάδα καλής ενέργειας, προσκαλώντας μας να συμμετέχουμε στο θεσμό της Random Acts of Kindness Week. H εταιρεία, που θέλει να εμπνεύσει τον κόσμο να κάνει μια πράξη καλοσύνης, προσκαλεί όλους να κάνουν κάθε μέρα για μια εβδομάδα, μια καλή πράξη – από ένα απλό χαμόγελο, μια λέξη καλοσύνης, ένα κέρασμα ενός καφέ σε ένα ξένο ή μια χάρη για έναν φίλο, ενθαρρύνοντάς μας να κάνουμε τον κόσμο μας καλύτερο.

Η ZeniΘ συμμετέχει κι η ίδια στη Random Acts of Kindness Week κάνοντας τη δική της καλή πράξη, αφού δίνει τη δυνατότητα σε όλους, συμμετέχοντας σε έναν διαγωνισμό, να προσφέρουμε ρεύμα σε κάποιον που πιστεύουμε ότι το χρειάζεται. Δηλαδή μας βοηθά να βοηθήσουμε τους άλλους!

Πώς; Παίρνοντας μέρος στο διαγωνισμό “Random Acts of Kindness Day” που θα «τρέχει» στο προφίλ της εταιρείας στο Facebook και στο Instagram από τις 17 έως τις 22 Φεβρουαρίου. Οι συμμετέχοντες καλούνται να προτείνουν έναν συνάνθρωπό τους που θεωρούν ότι έχει ανάγκη από δωρεάν προμήθεια ρεύματος. Ο νικητής αναδεικνύεται μετά από κλήρωση και εξασφαλίζει, χάρη στη ZeniΘ, ρεύμα για τον άνθρωπο που πρότεινε, για 8 μήνες!

Η καλοσύνη είναι μεταδοτική! Ξεκινήστε από σήμερα, μπαίνοντας στο https://www.facebook.com/zenith.greece/ και κάντε την πράξη με τη βοήθεια της ZeniΘ!

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΔΗΜΟΦΙΛΗ